_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Stavros Barotsakis

Stavros Barotsakis
ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό για μας σήμερα.
Μην βάζεις τον εαυτό σου στην ίδια μοίρα με το πλήθος, στην ίδια μοίρα με την Ελλάδα, στην ίδια μοίρα με τον κόσμο. Μην επιτρέπεις η "μοίρα", το μέλλον που προαναγγέλλεται για τη γη να ταυτίζεται με το μέλλον της ζωής σου, της οικογένειάς σου. Μην λες μας εξαθλιώνουν, μας φτωχαίνουν, μας καταστρέφουν, μας πουλούν. Μην λες δεν θα υπάρχουν δουλειές για τα παιδιά μας, μην λες δεν υπάρχουν δουλειές για εμάς, τι θα μας ξημερώσει αύριο;

Ποια είναι η δύναμή σου; Αυτή που ο διάβολος μέσα από το πνεύμα του κόσμου σού έδινε μέσα από την κοσμική ευημερία, μέσα από την υπόσχεση ότι μπορείς να έχεις τη δύναμη να κάνεις ότι θέλεις. Τώρα καθώς το πνεύμα αυτό κλωτσιέται έξω από τη σκηνή φανερώνεται η γύμνια του εαυτού σου. Τώρα έχεις φόβο. Θλίψη. Αδυναμία. Δεν έχεις ζωή και τρέμεις σαν ψάρι έξω από τα νερά που σε συντηρούσαν και σε έκαναν να αναπνέεις με βράγχια. Τώρα δεν μπορείς να αναπνεύσεις γιατί τα νερά ο Κύριος τα τράβηξε και πρέπει πάλι να αποκτήσεις πνευμόνια να ζήσεις στο περιβάλλον του Θεού, να αναπνεύσεις από τον Θεό, να αφήσεις επιτέλους τον Θεό να πνεύσει μέσα σου ζωή.

Διαχώρισε λοιπόν τον εαυτό σου. Εγώ είμαι ο Θεός σου, θα σου κρατώ το δεξί σου χέρι. Διαχώρισε τον εαυτό σου. Δεν είσαι όπως τα έθνη, χωρίς ελπίδα. Δεν είσαι στο ίδιο "καζάνι" μαζί τους.

Το μέλλον σου δεν είναι ταυτισμένο με το μέλλον της Ελλάδας. Η Ελλάδα είναι ταυτισμένη με το μέλλον το δικό σου.

Αυτή η χώρα είναι ταυτισμένη με το μέλλον το δικό σου. Θα σταθείς ως άνθρωπός μου; Θα σταθείς με τη πλευρά του Θεού; Εκεί υπάρχει σωτηρία. Εκεί υπάρχει μέλλον. Εκεί υπάρχει ζωή. Zωή που έρχεται από τον Πατέρα μέσα από τον Ιησού Χριστό. Υπάρχει μέλλον κι αν σταθείς με τον Κύριο, η βασιλεία του θα φανερωθεί και το θέλημά Του θα εκπληρωθεί.

Διαχώρισε τον εαυτό σου όχι με πράξεις. Διαχώρισε τον εαυτό σου όχι με εκπλήρωση διαταγμάτων. Διαχώρισε τον εαυτό σου μέσα στη συνείδησή σου. Δώσε χώρο στον Κύριο να σου μιλήσει. Να σε βεβαιώσει ότι είσαι ξεχωριστός – ξεχωρισμένος. Εσύ είσαι φως. Εσύ είσαι το αλάτι της γης. Εάν το αλάτι της γης διαφθαρεί, με τι θα αλατισθεί η γη;

Λοιπόν πού βρίσκεσαι; Πού είσαι; Κάπου ανάμεσα στον κόσμο; Εγκαταλειμμένος, ξεχασμένος, χαμένος στο πλήθος; Στο ίδιο "τρένο"; Έχεις ταυτίσει το μέλλον σου με την μάζα που κινείται επηρεασμένη από το πνεύμα του κόσμου χωρίς Θεό;

ΒΓΕΣ. ΞΕΧΩΡΙΣΟΥ. ΣΗΚΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ. ΣΤΑΣΟΥ. ΣΤΗΣΟΥ. Παιδί Θεού. Προφήτη του Θεού. Ιερέα του Θεού. Βασιλικό Ιεράτευμα. Έθνος άγιο. Λαός τον οποίο εξέλεξε ο Θεός να εξαγγείλει τις αρετές Του.

ΜΗΝ ΤΑΥΤΙΖΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΒΡΕΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΑΙ ΤΑΥΤΙΣΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕΛΛΟΝ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ. Γιατί το έθνος αυτό περιμένει τους ανθρώπους του Κυρίου. Το μέλλον αυτής της χώρας κρέμεται από το δικό σου μέλλον. Εάν εσύ σταθείς, η χώρα θα έχει μέλλον.

Μην κοιτάς λοιπόν στο μέλλον της Ελλάδας πότε και αν αλλάξει ώστε τα πράγματα να καλυτερέψουν για εσένα. Η Ελλάδα κοιτάζει σε εσένα. Εάν βρεις το μέλλον σου στον Κύριο, τότε η Ελλάδα θα αποκτήσει Ελπίδα και μέλλον. Γιατί εσύ είσαι κεφαλή και όχι ουρά.

Κοίτα τον Οχοζία, Β' Βασιλέων 1:2 τον βασιλιά του Ισραήλ, πόσο ανόητα φέρθηκε. Ρώτησε για το μέλλον του τον Βεελζεβούλ. Τον θεό της Ακκαρών. Ποιόν Θεό ρωτάς εσύ σήμερα για να μάθεις το μέλλον σου; Από ποιόν περιμένεις να ακούσεις καλή είδηση για να στηριχτεί η καρδιά σου; Πρόσεχε. Ο λόγος μου βγήκε ενάντια στον Οχοζία και πέθανε όχι εξαιτίας της αρρώστιας του, αλλά εξαιτίας της κρίσης Μου εναντίον του επειδή ρώτησε τον Βεελζεβούλ τον θεό της Ακκαρών σαν να μην υπήρχε Θεός στον Ισραήλ Β' Βασιλέων κεφ1:16. Μην βασίζεσαι στο τι λένε οι ηγέτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι ηγέτες της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Μην ρωτάς τους ηγέτες του τόπου σου, τους ηγέτες άλλων Εθνών.

ΠΡΟΣΕΧΕ! ΜΗΝ ΡΩΤΑΣ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!

Δες ο Ιηού, ο χρισμένος του Κυρίου, ο βασιλιάς του Ισραήλ, όταν συνάντησε τον Ιωναδάβ Β' Βασιλέων 15:16 του είπε: Είναι η καρδιά σου ευθεία, όπως η καρδιά μου με την καρδιά σου; Αν είναι δώσε το χέρι σου. Και του έδωσε το χέρι του, και τον ανέβασε κοντά του στην άμαξα. Και είπε. Έλα μαζί μου και δες τον ζήλο μου υπέρ του Κυρίου. Και τον έβαλαν να καθίσει επάνω στην άμαξά του.

Έτσι σήμερα στέκεται ο Χρισμένος Ιησούς μπροστά σου. Δεν είναι ημέρα παιδείας, είναι μέρα απόφασης. Είναι η καρδιά σου ευθεία, όπως η καρδιά Του με την καρδιά σου; Εκείνος το καθιστά δεδομένο, η καρδία Του είναι ευθεία με την δική σου. Εάν είναι κι η δική σου μαζί Του, πιάσε το χέρι Του και Αυτός θα σε ανεβάσει στην άμαξά Του και θα δεις τον ζήλο Του υπέρ του Πατέρα Του.

Θα δεις την εκπλήρωση του θελήματος του Πατέρα για αυτή τη χώρα. Θα ζήσεις την εκπλήρωση του θελήματος του Θεού για την Ελλάδα.ΑΜΗΝ !!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
avros Barotsakis
«Παρατήρησα εγώ όλα τα έργα μου, που έκαναν τα χέρια μου, και όλο τον κόπο που κατέβαλα, και είδα ότι όλα είναι ματαιότητα και δεν υπάρχει όφελος πάνω στη γη» Εκκλ.2:11

Λόγια βγαλμένα από την πείρα ζωής ενός ανθρώπου του Θεού,που είδε,γνώρισε,και γεύτηκε τα πάντα, του Βασιλιά Σολομώντα. Αφού απέκτησε πολλά πλούτη, και απόλαυσε όλα όσα μπορεί να δώσει η ζωή, κατέληξε σ αυτό το συμπέρασμα. Αλλά γιατί αυτή η τόσο απογοητευτική διαπίστωση; Ο Λόγος του Θεού μας το λέει. Γιατί ο άνθρωπος γεννήθηκε με σκοπό να γνωρίσει,και να ζει με τον Θεό,για τον Θεό. Δεν είναι ο κύριος σκοπός της ύπαρξής του ανθρώπου,να αποκτήσει και να απολαύσει υλικά πράγματα και φθαρτές αξίες. Έχοντας μέσα του ξεπεσμένη κι αμαρτωλή θέληση,εξαιτίας της ανυπακοής του, οδηγήθηκε μακριά από τον Θεό και την αγάπη Του. Κι εδώ που τελικά έφτασε, ξετυλίγεται ένα θαύμα,κι ένα δράμα μαζί. Το θαύμα της αγάπης του Θεού που λέγεται Ιησούς Χριστός, μιας αγάπης που θυσίασε και θυσιάστηκε στο σταυρό του Γολγοθά για να του ετοιμάσει τέλεια σωτηρία,και το δράμα της αδιαφορίας και της αποστροφής του άσωτου παιδιού απέναντι στον Σωτήρα Χριστό.

Όσο έχεις λοιπόν ακόμα την ευκαιρία που δίνει ο Θεός, γύρνα σ Εκείνον με πίστη και μετάνοια που σε περιμένει,και θα σωθείς. Το αίμα Του καθαρίζει από κάθε αμαρτία Α' Ιωάν.1:7...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ 01-Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ -01

XRISTIANIKOMHNΥMA
 Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ -01

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ
Από την του Λόγου του Θεού διαβάζουμε για το αρνί. Το χρησιμοποιούσαν για θυσίες. Δηλαδή όταν ένα πρόσωπο αμάρτανε έπρεπε να σφάξει ένα αρνάκι το καλύτερο που είχε να το κάψει. Το αρνάκι ήταν ο αντικαταστάτης που έπαιρνε την τιμωρία του θανάτου που έπρεπε να υποστεί κανονικά ο αμαρτωλός.
Αξίζει να τα δούμε μέσα από το Λόγο του Θεού.
Παίρνουμε μόνο το εδάφιο για τον Άβελ που έκανε σωστή προσφορά περι αμαρτίας στον Θεό.
Ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης είναι Θεός δικαιοσύνης και τα βλέπει όλα με τη δικαιοσύνη του.
Βλέπουμε  μέσα στον Παράδεισο ο Θεός έκανε αμέσως την πρώτη θυσία περι αμαρτίας του πεσμένου Αδάμ και Εύας και τους έντυσε με δέρματα και πέταξε τα φύλλα από πάνω τους.
Διότι αυτήν την αμαρτία την οποία έκαναν μόνο με αίμα μπορούσε να ξεπλυθεί.
  Και γιατί ήταν τόσο πολύ βαριά η αμαρτία;
Ήταν βαριά για τον λόγο του ότι δεν έπεσαν σε μετάνοια στα πόδια του αλλά όχι μόνον κρύφτηκαν τον είπαν φταίχτη. Ο Αδάμ ότι εγώ δεν φταίω η γυναίκα που μου έδωσες. Με  αυτό τον λόγο άρα έφταιγε ο Θεός. Η Εύα είπε ο όφης. Άρα ο Θεός έφταιγε που έφτιαξε τον Όφη.
Υπάρχει και κάτι πιο σημαντικό τον έβγαλαν και ψεύτη όταν τους είπε σήμερα αν φάτε θα πεθάνετε. Πίστεψαν τα λόγια του διαβόλου ότι δεν θα πεθάνουν αλλά θα γίνουν σαν τον Θεό και φάγανε για να γίνουν Θεός. Που σημαίνει ότι πάλι ο Θεός έφταιγε διότι τους είπε ψέματα ότι θα πεθάνουν.
  Βέβαια σαρκικά δεν πέθαναν αλλά ακολούθησε ο σαρκικός θάνατος κάποια χρόνια αργότερα αλλά την στιγμή εκείνη επήλθε θάνατος πνευματικός και για τον Θεό ήταν πεθαμένοι.

Γι’ αυτό για να μπορούν να σταθούν έκανε κατ’ ευθείαν την σφαγή ενός ζώου για να τους προσπεράσει με το αίμα του και να μην τους σκοτώσει.
ΓΕΝΕΣΗΣ 1:
16 Και ο Κύριος ο Θεός έδωσε προσταγή στον Αδάμ, λέγοντας: Από κάθε δέντρο του παραδείσου θα τρως ελεύθερα,
17 από το δέντρο τής γνώσης τού καλού και του κακού, όμως, δεν θα φας απ' αυτό• επειδή, την ίδια ημέρα που θα φας απ' αυτό, θα πεθάνεις οπωσδήποτε.
*******
Και πράγματι όπως το είπε έτσι και έγινε αυτό μας το βεβαιώνει και η Κ. Διαθήκη.
******
Εφεσίους 2
1 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί, εξαιτίας των παραβάσεων και των αμαρτιών, σας ζωοποίησε•
2 μέσα στις οποίες κάποτε περπατήσατε, σύμφωνα με το πολίτευμα του κόσμου τούτου, σύμφωνα με τον άρχοντα της εξουσίας τού αέρα, του πνεύματος, που σήμερα ενεργεί στους γιους τής απείθειας•
******
Νεκροί λοιπόν για τον Θεό οι άνθρωποι.
Ας δούμε ξανά την :
*************
Γένεσης 3: διαβάστε όλο το κεφάλαιο είναι υπέροχο
21 Και ο Κύριος ο Θεός έκανε στον Αδάμ και στη γυναίκα του δερμάτινους χιτώνες, και τους έντυσε…..
24 Και έδιωξε τον Αδάμ•….
*******
Και αυτό το αίμα της θυσίας ήταν αντιπροσωπευτικό
Επάνω στο αίμα του Χριστού που τον παρομοιάζει αμνό του Θεού.  Μέχρι  να έρθει το πλήρωμα του χρόνου ώστε να γίνει η θυσία αυτή μια για πάντα από τον Κύριο μας.
 Ειρήνη και ευλογία Κυρίου. Θα έχουμε και συνεχεία

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-05-ΤΥΧΙΚΟΣ

Με το φως της Γραφής

Οκτώ μεγάλα αμαρτήματα

1. Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Ύστερα από την ανάσταση του Κυρίου από τους νεκρούς, οι στρατιώτες που είχαν διαταχθεί να φυλάττουν τον τάφο, ήρθαν και «απήγγειλαν προς τους αρχιερείς πάντα τα γενόμενα» (Ματθ. 28/κη/11). Αλλά πια ήταν η αντίδρασή τους; Μήπως μετανόησαν για το κακό που είχαν κάνει; Κάθε άλλο. Μάλιστα συμβούλευσαν στους φύλακες να διαδώσουν ότι οι μαθητές του Χριστού ήρθαν και έκλεψαν το σώμα Του.
Εσκεμμένο ψέμα και φοβερή αμαρτία τούτη, επειδή πλέον δεν αμάρταναν απέναντι σε έναν “άνθρωπο” που καλώς ή κακώς είχαν πιστέψει ότι ήταν ένας “ψευδομεσσίας” αλλά απέναντι στον ίδιο τον Θεό που ήταν ο μόνος ικανός να κάνει το θαύμα της Ανάστασης.
Για τέτοιους ανθρώπους ο Παύλος θα γράψει αργότερα: «Οργή Θεού αποκαλύπτεται απ' ουρανού επί πάσαν ασέβειαν και αδικίαν ανθρώπων, οίτινες κατακρατούσι την αλήθειαν εν αδικία» (Ρωμ. 1/α/18).
2. Η ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Όλοι οι χριστιανοί, είτε εκείνοι που είδαν αναστημένο τον Χριστό είτε όσοι δεν Τον είδαν, καλούμαστε να είμαστε μάρτυρες της αναστάσεως του Χριστού. Με ποιον τρόπο;
Όπως στην περίπτωση του χωλού που θεραπεύθηκε από τους Απόστολους, η ανάσταση του Χριστού επαληθεύεται και πιστοποιείται ενώπιον των ανθρώπων, όταν στη ζωή μας φανερώνονται τα αποτελέσματά της. Είπε τότε ο Πέτρος, «Τον αρχηγόν της ζωής εθανατώσατε, τον οποίον ο Θεός ανέστησεν εκ νεκρών, του οποίου ημείς είμεθα μάρτυρες. Και διά της εις το όνομα αυτού πίστεως τούτον, τον οποίον θεωρείτε και γνωρίζετε, το όνομα αυτού εστερέωσε, και η πίστις η δι' αυτού έδωκεν εις αυτόν την τελείαν ταύτην υγείαν ενώπιον πάντων υμών» (Πράξ. 3/γ/15-16). Δεν χρειάζεται να δουν οι άνθρωποι αναστημένο τον Χριστό. Μπορούν όμως να δουν τα αποτελέσματα της Ανάστασης πώς εκδηλώνονται στη δική μας ζωή και γίνονται αντιληπτά τόσο από εμάς όσο και από τους γύρω μας.
Στο κεφάλαιο 15/ιε της Α~ προς Κορινθίους Επιστολής, όπου ο Παύλος πραγματεύεται το θέμα της Ανάστασης, γράφει μεταξύ άλλων: «Εάν δε ο Χριστός κηρύττηται ότι ανέστη εκ νεκρών, πως τινές μεταξύ σας λέγουσιν ότι ανάστασις νεκρών δεν είναι; Και εάν ανάστασις νεκρών δεν ήναι, ουδ’ ο Χριστός ανέστη• και αν ο Χριστός δεν ανέστη, μάταιον άρα είναι το κήρυγμα ημών, ματαία δε και η πίστις σας. Ευρισκόμεθα δε και ψευδομάρτυρες του Θεού, διότι εμαρτυρήσαμεν περί του Θεού ότι ανέστησε τον Χριστόν, τον οποίον δεν ανέστησεν, εάν καθ’ υπόθεσιν δεν ανασταίνωνται νεκροί» (εδ. 12-15). Και είναι σημαντικό να καταλάβουμε ότι εδώ ο Απόστολος του Χριστού δεν αναφέρεται σε μια φραστική ομολογία, όπως εκατομμύρια άνθρωποι λένε κάθε χρόνο «ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ», χωρίς όμως καμία επίδραση στη ζωή τους.
Εμείς τώρα δεν βλέπουμε νεκρούς να ανασταίνονται^ μόνο προσμένουμε την ημέρα που θ’ ανοίξουν τα μνήματα και θ’ αναστηθούν όλοι οι νεκροί καθώς «πάντες οι εν τοις μνημείοις θέλουσιν ακούσει την φωνήν αυτού, και θέλουσιν εξέλθει οι πράξαντες τα αγαθά εις ανάστασιν ζωής, οι δε πράξαντες τα φαύλα εις ανάστασιν κρίσεως» (Ιωάν. 5/ε/28-29).
Ξέρουμε όμως κάτι άλλο, ότι «συνετάφημεν μετ' αυτού διά του βαπτίσματος εις τον θάνατον, ίνα καθώς ο Χριστός ανέστη εκ νεκρών διά της δόξης του Πατρός, ούτω και ημείς περιπατήσωμεν εις νέαν ζωήν» (Ρωμ. 6/ς/4). Η ομολογία, λοιπόν, που περιμένει από εμάς ο Θεός δεν είναι ομολογία χειλέων αλλά ομολογία ζωής, επειδή «ο Χριστός και απέθανε και ανέστη και ανέζησε, διά να ήναι Κύριος και νεκρών και ζώντων» (Ρωμ. 14/ιδ/9).
O αναστημένος Χριστός δε μπορεί παρά να ΑΛΛΑΖΕΙ τη νεκρή ζωή και να γεννά μέσα μας «τον νέον άνθρωπον, τον κτισθέντα κατά Θεόν εν δικαιοσύνη και οσιότητι της αληθείας» (Εφεσ. 4/δ/24). Αν όμως λέμε απλά ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ αλλά δεν Τον αφήνουμε να είναι πραγματικά Κύριός μας και αυτός ο νέος άνθρωπος δεν εκδηλώνεται στην καθημερινή ζωή, τότε είναι σαν να διαψεύδουμε το γεγονός της Ανάστασης, και ισχύει αυτό που ο Παύλος θα γράψει: «Εάν ο Χριστός δεν ανέστη, ματαία η πίστις σας• έτι είσθε εν ταις αμαρτίαις υμών» (εδ. 17).
Είδαμε παραπάνω, ότι όλες οι αμαρτίες της πρώτης κατηγορίας μπορούσαν να συγχωρεθούν. Οι άλλες όμως, εκείνες της δεύτερης, δεν έχουν θετική έκβαση. Για την πρώτη ο λόγος του Θεού δηλώνει κατηγορηματικά ότι «Οργή Θεού αποκαλύπτεται απ' ουρανού» σε τέτοιους ανθρώπους, που κυρίως ανήκουν στο χώρο της θρησκείας. Όσον αφορά τη δεύτερη, εκείνων που ζουν ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΗ ΖΩΗ, αν δεν πρόκειται για προσωρινό ολίσθημα αλλά για πάγια κατάσταση, τότε, η δική τους πίστη είναι μάταιη και, αλίμονο, θα ισχύσει γι’ αυτούς το «έτι είσθε εν ταις αμαρτίαις υμών».
Η Βίβλος λέει την αλήθεια και μας προειδοποιεί για τους κινδύνους. Στο χέρι μας είναι ν’ αποφασίσουμε τι είδους χριστιανοί θα είμαστε. |
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-04-ΤΥΧΙΚΟΣ

Με το φως της Γραφής

Οκτώ μεγάλα αμαρτήματα 
6. Η ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΘΩΜΑ
Η περίπτωση του Θωμά ασφαλώς δε μπορεί να καταταχτεί στην ίδια κατηγορία με όσες προαναφέρθηκαν (της προδοσίας, της άρνησης και της άδικης καταδίκης). Έχοντας ζήσει τόσον καιρό μαζί με τον Χριστό ο Θωμάς είχε φτάσει στο σημείο να πει, «Ας υπάγωμεν και ημείς, διά να αποθάνωμεν μετ’ αυτού» (Ιωάν. 11/ια/16) και όταν αργότερα ο Χριστός τούς μιλούσε για την οικεία του Πατέρα, εκείνος είχε το θάρρος να ρωτήσει, «Κύριε, δεν εξεύρομεν που υπάγεις• και πως δυνάμεθα να εξεύρωμεν την οδόν;» (Ιωάν. 14/ιδ/5) σαν να έλεγε, “Κύριε, δείξε μας το δρόμο για να έρθουμε κι εμείς μαζί Σου”. Θα περιμέναμε, λοιπόν, να είναι περισσότερο έτοιμος να δεχτεί την μαρτυρία της Ανάστασης του Κυρίου.
Αλλά ο Θωμάς δίστασε να πιστέψει. Δεν αναγνώρισε την μαρτυρία των άλλων μαθητών. Δεν εμπιστεύθηκε στα δικά τους μάτια. Ήθελε να διαπιστώσει μόνος του! Όταν του είπαν, «Είδομεν τον Κύριον», εκείνος ζήτησε δύο αποδεικτικά στοιχεία, (α) Να δω με τα μάτια μου και (β) Να πιάσω με τα χέρια μου. «Εάν δεν ίδω εν ταις χερσίν αυτού τον τύπον των ήλων και βάλω τον δάκτυλόν μου εις τον τύπον των ήλων, και βάλω την χείρα μου εις την πλευράν αυτού, δεν θέλω πιστεύσει» (Ιωάν. 20/κ/25).
Δεν μου φτάνει να δω αλλά θέλω και να πιάσω και μάλιστα θέλω να διασταυρώσω, βάζοντας το δάχτυλό μου και στα χέρια Του αλλά και στην πλευρά Του. Αν τυχόν εσείς γελαστήκατε, εγώ δεν θέλω να πέσω θύμα σε καμία παραπλάνηση... Μα αν γίνουν όλα όσα ζητάς Θωμά, αυτό δε θα είναι πλέον πίστη!
***
Οι έξι αμαρτίες –ή όπως αλλιώς θέλετε να τις ονομάσετε– που είδαμε μέχρις εδώ, υπήρχε τρόπος να συγχωρεθούν και ν’ αποκατασταθούν.
(1) Στην περίπτωση του Ιούδα, όταν αντιλήφθηκε το αποτέλεσμα της πράξης του, αναγνώρισε το κακό που είχε κάνει και μετανόησε. Με βάση το λόγο που είχε πει ο ίδιος ο Χριστός, ότι «πάσα αμαρτία και βλασφημία θέλει συγχωρηθή εις τους ανθρώπους» εκτός από τη βλασφημία κατά του Πνεύματος (Ματθ. 12/ιβ/31), μπορούσε να επιστρέψει στον Κύριο και να ζητήσει συγχώρεση. Αντί όμως να στραφεί στον Θεό, προσπάθησε να λύσει ο ίδιος το πρόβλημά του και πήγε στους ιερείς ομολογώντας, «Ήμαρτον παραδόσας αίμα αθώον», μα εκείνοι του απάντησαν «Τι προς ημάς; συ όψει». Δικό σου το πρόβλημα.
Οι μελετητές των Αγίων Γραφών γνωρίζουν ότι ο Θεός δεν θέλει «τον θάνατον του αμαρτωλού, αλλά να επιστρέψη ο ασεβής από της οδού αυτού και να ζη» (Ιεζ. 33/λγ/11). Αν ο Ιούδας ζητούσε συγχώρεση από τον Κύριο, δεν θα αρκούσε η χάρη του Κυρίου να τον σκεπάσει; Ο Παύλος γράφει ότι, «όπου επερίσσευσεν η αμαρτία, υπερεπερίσσευσεν η χάρις», όμως ο Ιούδας δεν στράφηκε στον Θεό και, μη έχοντας καμία άλλη λύση από τον εαυτό του, «απελθών εκρεμάσθη» (Ματθ. 27/κζ/5). Το λάθος δεν ήταν του Θεού αλλά του Ιούδα, και με την πράξη του αυτή επαλήθευσε τραγικά το λόγο του Κυρίου, «Ουαί εις τον άνθρωπον εκείνον, διά του οποίου ο Υιός του ανθρώπου παραδίδεται• καλόν ήτο εις τον άνθρωπον εκείνον, αν δεν ήθελε γεννηθή» και έγινε έτσι «υιός της απωλείας» (Μάρκ. 14/ιδ/21, Ιωάν. 17/ιζ/12).
(2) Αλλά τη λύση που δε βρήκε ο Ιούδας, την βρήκε ο Πέτρος, του οποίου η αμαρτία όπως είπαμε ήδη ήταν μάλλον μεγαλύτερη. Αντίθετα όμως από εκείνον, ο Πέτρος αντέδρασε πιο συνετά όταν άκουσε το λάλημα του πετεινού, και «εξελθών έξω έκλαυσε πικρώς» (Ματθ. 26/κς/75). Κι αυτός κατάλαβε το λάθος του και μετάνιωσε. Θα είπε “Τι έκανα και τι έλεγα τόση ώρα!” Αντί όμως να αφήσει να τον κυριεύσει απογοήτευση και απελπισία, πήγε πίσω στους μαθητές και κοντά τους έζησε το θαύμα της Ανάστασης. Εκεί του στάλθηκε το αγγελικό μήνυμα (Μάρκ. 16/ις/7) κι εκεί τον βρήκε ο Κύριος και τον αποκατέστησε όπως πριν, στην ποίμανση των λογικών προβάτων και στα κλειδία της βασιλείας των ουρανών (Ιωάν. 21/κα/15-17, Πράξ. 2/β/14, 8/η/14, 10/ι/44).
(3-5) Όσον αφορά την αδικία των αρχιερέων, του Ηρώδη και του Πιλάτου^ όλων αυτών που καταδίκασαν τον Χριστό και Τον παρέδωσαν σε θάνατο, όλοι τους είχαν κατάλληλες ευκαιρίες για να αναγνωρίσουν το λάθος τους, να μετανοήσουν και να συγχωρεθούν. Το Ευαγγέλιο της Συγχώρεσης ακούστηκε από το στόμα των Αποστόλων: «Ας ήναι γνωστόν εις πάντας υμάς και εις πάντα τον λαόν του Ισραήλ ότι διά του ονόματος του Ιησού Χριστού του Ναζωραίου, τον οποίον σεις εσταυρώσατε, τον οποίον ο Θεός ανέστησεν εκ νεκρών.» (Πράξ. 4/δ/10). Όλοι αυτοί μπορούσαν να μετανοήσουν και να τακτοποιήσουν το έγκλημά τους, όπως και έκαναν πολλοί που πίστεψαν, μετανόησαν και έλαβαν σωτηρία, όπως «πολύ πλήθος των ιερέων υπήκουον εις την πίστιν» (Πράξ. 6/ς/7).
(6) Ούτε ο Θωμάς περιφρονήθηκε από τον Κύριο. Τον κάλεσε να κάνει εκείνο που ζήτησε: «Φέρε τον δάκτυλόν σου εδώ και ίδε τας χείρας μου, και φέρε την χείρα σου και βάλε εις την πλευράν μου» (Ιωάν. 20/κ/27). Κοίταξε Θωμά και ψηλάφισε τόσο τα χέρια μου όσο και την πλευρά μου, για να μη σου μείνει καμία αμφιβολία. Μάλλον δεν χρειάστηκε ο Θωμάς ύστερα από αυτό να προχωρήσει σε κανενός είδους επαλήθευση αλλά προχώρησε να ομολογήσει τον Ιησού Χριστό ως Κύριο και Θεό του (εδ. 28).
Οπωσδήποτε όμως ο Κύριος τόνισε στον Θωμά: «Επειδή με είδες, Θωμά, επίστευσας• μακάριοι όσοι δεν είδον και επίστευσαν» (Ιωάν. 20/κ/29). Και σ’ αυτή τη δεύτερη κατηγορία περιλαμβανόμαστε και όλοι εμείς που σήμερα ακολουθούμε τον Χριστό με πίστη στην ανάστασή Του.
***
Ας έρθουμε όμως τώρα σε μια άλλη κατηγορία αμαρτιών, που όμως αναφέρονται ιδιαιτέρως στην Ανάσταση του Κυρίου.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-03-ΤΥΧΙΚΟΣ

Με το φως της Γραφής

Οκτώ μεγάλα αμαρτήματα 

5. Η ΑΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΙΛΑΤΟΥ
Συνήθως ο Πιλάτος παρουσιάζεται ως άνθρωπος καλοπροαίρετος^ τουλάχιστον προσπάθησε να ελευθερώσει τον Κύριο. Δεν ήταν πρόθυμος να παρασυρθεί από το μίσος των Αρχιερέων, ούτε έδειξε αδιαφορία, κι από την πρώτη στιγμή πείσθηκε ότι ο κατηγορούμενος ήταν ΑΘΩΟΣ! «Ουδέν έγκλημα ευρίσκω εν τω ανθρώπω τούτω» είπε και, επίσης, «ενώπιόν σας ανακρίνας δεν εύρον εν τω ανθρώπω τούτω ουδέν έγκλημα εξ όσων κατηγορείτε κατ’ αυτού» (Λουκ. 23/κγ/4,14).        
Στις αποφάσεις των δικαστηρίων υπάρχει πρώτα το σκεπτικό –τα στοιχεία που παίρνει υπόψη του το δικαστήριο για να σχηματίσει γνώμη– και ύστερα ακολουθεί το “ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ”, δηλαδή η απόφαση, που καταδικάζει ή αθωώνει. Στην περίπτωση του Πιλάτου έχουμε πρώτα το σκεπτικό, με βάση το οποίο έχει καταλήξει ότι «Ουδέν έγκλημα ευρίσκω εν τω ανθρώπω τούτω». Ενώ όμως περιμένεις ν’ ακολουθήσει η αθωωτική απόφαση, τα πράγματα ανατρέπονται. Αν και στην αρχή καλά τα πήγε ο Πιλάτος, όμως μέχρις εδώ έφτανε η δύναμη του. Μόλις άκουσε τη φασαρία του όχλου και κάποιος πέταξε το σύνθημα «Εάν τούτον απολύσης, δεν είσαι φίλος του Καίσαρος», ο Πιλάτος προτίμησε όχι το δίκαιο αλλά το συμφέρον και υπολογίζοντας την κοινή γνώμη προτίμησε το αρεστόν. «Θέλων να κάμη εις τον όχλον το αρεστόν, απέλυσεν εις αυτούς τον Βαραββάν και παρέδωκε τον Ιησούν, αφού εμαστίγωσεν αυτόν, διά να σταυρωθή» (Μάρκ. 15/ιε/15).
Η κίνησή του, που «λαβών ύδωρ ένιψε τας χείρας αυτού έμπροσθεν του όχλου, λέγων• Αθώος είμαι από του αίματος του δικαίου τούτου• υμείς όψεσθε» (Ματθ. 27/κζ/24) δεν ήταν παρά ένα καλοσχεδιασμένο τρικ που διόλου δεν τον απαλλάσσει από την ευθύνη του. Το ποιος είναι αθώος δεν το αποφασίζει ο κατηγορούμενος αλλά το δικαστήριο^ και την “απόφαση” του Πιλάτου χωρίς αμφιβολία ο Θεός από πάνω δεν την προσυπέγραψε. Έτσι, αντί να αθωώσει τον Ιησού, ως όφειλε, με τα καμώματά του κατάφερε να ενοχοποιήσει τον εαυτό του.
Ήταν ο ανώτατος δικαστής και η απόφασή του τελεσίδικη. Το παραδέχτηκε λίγο πριν, όταν είπε στον Κύριο, «Δεν εξεύρεις ότι εξουσίαν έχω να σε σταυρώσω και εξουσίαν έχω να σε απολύσω;» και η εξουσία αυτή του είχε δοθεί από τον ίδιο τον Θεό, όπως είπε ο Χριστός, «Δεν είχες ουδεμίαν εξουσίαν κατ’ εμού, εάν δεν σοι ήτο δεδομένον άνωθεν» (Ιωάν. 19/ιθ/10-11, Ρωμ. 13/ιγ/4) δεν ανταποκρίθηκε όμως στο καθήκον του κι αντί να φερθεί σωστά σ’ Εκείνον του οποίου την αθωότητα επανηλειμμένα ομολόγησε, Τον έστειλε να σταυρωθεί.
Έτσι παθαίνουμε κι εμείς κάθε φορά που προσπαθούμε να δικαιώσουμε τον εαυτό μας με ψέματα ή “παραθυράκια” του νόμου, είτε αποφεύγουμε να πούμε τη γνώμη μας υποστηρίζοντας το δίκαιο του πλησίον μας–κι είναι τούτη η αδικία που γίνεται συχνότερα.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-02-ΤΥΧΙΚΟΣ

Με το φως της Γραφής

Οκτώ μεγάλα αμαρτήματα

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ (01)

Όμως αυτοί οι “αρμόδιοι” άνθρωποι, στην περίπτωση του Ιησού όχι μόνο δεν έψαξαν να βρουν την αλήθεια και το δίκαιο αλλά, αντίθετα, όπως καταμαρτυρεί ο Ματθαίος «εζήτουν ψευδομαρτυρίαν κατά του Ιησού, διά να θανατώσωσιν αυτόν» (26/κς/59). Το έκαναν αυτό επειδή γνώριζαν ότι ο Ιησούς δεν έβλαψε ποτέ κανέναν αλλά θεράπευσε, τάισε, ανέστησε. Κι όμως έστησαν μια δίκη κωμωδία για να φέρουν το αποτέλεσμα που οι ίδιοι ήθελαν.
Σε κάποια προηγούμενη στιγμή που ο Νικόδημος, μέλος κι αυτός του Συνεδρίου, τόλμησε να θέσει το θεμελιώδες νομικό ερώτημα: «Μήπως ο νόμος ημών κρίνει τον άνθρωπον, εάν δεν ακούση παρ’ αυτού πρότερον και μάθη τι πράττει;» (Ιωάν. 7/ζ/51), αντί να απαντήσουν σύμφωνα με το νόμο, έσπευσαν να του προσάψουν τη μομφή ότι ήταν «μαθητής του». Το ζητούμενο γι’ αυτούς δεν ήταν η δικαιοσύνη αλλά η καταδίκη του Κυρίου κι αν ο Νικόδημος επέμενε, πιθανότητα θα βρισκόταν κι εκείνος συγκατηγορούμενος.
Μεγάλη αμαρτία τούτη η αδικία που έγινε σε βάρος του Κυρίου, από εκείνους που ήταν αρμόδιοι για να αποδίδουν δικαιοσύνη.
4. Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΡΩΔΗ
Ο Ηρώδης αναμίχθηκε στην υπόθεση του Ιησού “κατά λάθος”. Ένας παλιάνθρωπος ήταν, συνεργάτης των κατακτητών και μεγάλος τυχοδιώκτης που καλοπερνούσε στο παλάτι του στη Γαλιλαία. Ήρθε όμως στα Ιεροσόλυμα με την ευκαιρία της εορτής του Πάσχα ελπίζοντας πως εκεί θα μπορούσε να διασκεδάσει καλύτερα.
Όταν όμως οι Ιουδαίοι έφεραν τον Χριστό στο πραιτόριο για να δικαστεί, στην προσπάθειά του να ξεφύγει από την ευθύνη, ο Πιλάτος θυμήθηκε τους τύπους και αφού ο Ιησούς ήταν Γαλιλαίος, Τον έστειλε στον “αρμόδιο”... που ήταν ο Ηρώδης.
Ο Ηρώδης από καιρό ήθελε να δει τον Ιησού, αφενός επειδή κάποια στιγμή νόμισε ότι ήταν αναβίωση του Ιωάννη του Βαπτιστή, τον οποίο ο ίδιος αναγκάστηκε να σκοτώσει, αν και τον σεβόταν ως «άνδρα δίκαιον και άγιον» και «ευχαρίστως ήκουεν αυτού» (Μάρκ. 6/ς/20). Βλέποντας, λοιπόν, τον Ιησού,  «εχάρη πολύ• διότι ήθελε προ πολλού να ίδη αυτόν, επειδή ήκουε πολλά περί αυτού και ήλπιζε να ίδη τι θαύμα γινόμενον υπ’ αυτού» (Λουκ. 23/κγ/8). Δηλαδή ενδιαφέρθηκε περισσότερο για να δει τον Ιησού να κάνει κάποιο θαύμα, παρά για να δικάσει την υπόθεσή Του.
Ήταν ο αρμόδιος δικαστής και του έφεραν έναν άνθρωπο με αίτημα να θανατωθεί, κι εκείνος  προσπάθησε να ικανοποιήσει την περιέργειά του. Όταν μάλιστα είδε ότι ο Ιησούς δεν ήταν πρόθυμος να τον ικανοποιήσει, «μετά των στρατευμάτων αυτού εξουθένησεν αυτόν και ενέπαιξεν», κι ήταν ο Ηρώδης που «ενέδυσεν αυτόν λαμπρόν ιμάτιον και έπεμψεν αυτόν πάλιν προς τον Πιλάτον» (Λουκ. 23/κγ/11).
Του δόθηκε η ευκαιρία να πάρει τη σωστή θέση αλλά με τον τρόπο του απέδειξε πως δεν ήταν από τους ανθρώπους που πεινούν και διψούν την δικαιοσύνη... Άραγε το τραγικό τέλος του (βλ. Πράξ. 12/ιβ/23) ήταν άσχετο με την πορεία της ζωής του;
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-01-ΤΥΧΙΚΟΣ

ΤΥΧΙΚΟΣ
Με το φως της Γραφής

Οκτώ μεγάλα αμαρτήματα 


«Πλούσιο σε περιεχόμενο το δράμα του Γολγοθά και όσα έλαβαν χώρα γύρω από αυτό, που έχουν σχολιαστεί από πολλούς και βιβλία έχουν γραφτεί όπως π.χ. για τους «Επτά Λόγους του Χριστού επί του Σταυρού». Στο άρθρο αυτό όμως θέλουμε ν’ ασχοληθούμε με μια σειρά Μεγάλα Αμαρτήματα που διαπράχθηκαν –και διαπράττονται– γύρω από τον άξονα του Πάθους παίρνοντας σχετικά μαθήματα.
________________________________________

1. Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ       
Προδότες υπήρξαν και υπάρχουν πολλοί στον κόσμο και την ιστορία όλων των λαών. Η περίπτωση όμως του Ιούδα ξεχωρίζει απ’ όλες. Ήταν άνθρωπος που ευεργετήθηκε από τον Κύριο, δέχτηκε τη μοναδική διδασκαλία Του και τη χάρη να κάνει θαύματα^ άνθρωπος με σημαντικές εμπειρίες^ κι όμως αποφάσισε να προδώσει τον Κύριό Του για χρήματα. Δεν τον ανάγκασε κανείς να το κάνει^ αντίθετα έκανε ένα είδος εμπορικής συμφωνίας. Ο Ματθαίος εξηγεί ότι «υπήγεν προς τους αρχιερείς και είπε• Τι θέλετε να μοι δώσητε, και εγώ θέλω σας παραδώσει αυτόν;» (26/κς/14-15) και εισέπραξε 30 αργύρια. Επιπλέον φρόντισε αυτή η προδοσία και παράδοση να γίνει με τρόπο μοναδικό, ώστε κι ο Κύριος ακόμη να απορήσει: «Ιούδα, με φίλημα παραδίδεις τον Υιόν του ανθρώπου;» (Λουκ. 22/κβ/48). Μόνο ο Θεός ξέρει τι μπόρεσε ν’ αλλάξει στην καρδιά του Ιούδα, ώστε να κάνει ένα τέτοιοι αμάρτημα και με τέτοιο τρόπο, πάντως ο Λουκάς αποκαλύπτει ότι «Εισήλθε δε ο Σατανάς εις τον Ιούδαν» (22/κβ/3).
Για όλους αυτούς τους λόγους μέσα στον κόσμο μας η αμαρτία του Ιούδα είναι μοναδική.
2. Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ 
Η άρνηση του Πέτρου είναι η δεύτερη μεγάλη αμαρτία που θα μας απασχολήσει, είναι δε μεγαλύτερη από εκείνη του Ιούδα επειδή, παρ’ όλο που ο Πέτρος ήταν καλοπροαίρετος και λίγες ώρες πριν ορκιζόταν ότι «έτοιμος είμαι μετά σου να υπάγω και εις φυλακήν και εις θάνατον» (Λουκ. 22/κβ/33), και συγκρίνοντας τον εαυτό του με τους υπόλοιπους μαθητές, είπε: «Και εάν πάντες σκανδαλισθώσιν, εγώ όμως ουχί» (Μάρκ. 14/ιδ/29), όχι μόνο έφτασε στο σημείο να Τον αρνηθεί και δύο και τρεις φορές, αλλά «ήρχισε να καταναθεματίζη και να ομνύη ότι δεν γνωρίζω τον άνθρωπον» (Ματθ. 26:74). Δηλαδή να ορκίζεται στον Θεό και να επικαλείται τις κρίσεις και τις τιμωρίες Του, την ώρα που έλεγε ένα τόσο χονδροειδές ψέμα που ακόμη και η προφορά του τον μαρτυρούσε!
Είναι ένδειξη αδυναμίας να μη μπορείς να σταθείς υπεύθυνα και θαρρετά για να ομολογήσεις ότι ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Ως το σημείο όμως να Τον ΚΑΤΑ+ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΖΕΙΣ, υπάρχει μεγάλη απόσταση που θέλει αρκετά βήματα για να φτάσει κανείς, αλλά ο Πέτρος ακολούθησε τον λάθος δρόμο.
3. Η ΑΔΙΚΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ
Οι Εβραίοι είχαν ένα νομικό σύστημα που το σεβάστηκαν ακόμη και οι Ρωμαίοι κατακτητές και τους άφησαν να έχουν το δικό τους εθνικό δικαστήριο, το Συνέδριο (Σάνχενδριν).
Έφεραν, λοιπόν, τον Κύριο εμπρός στους Αρχιερείς και τους πρεσβύτερους, σ’ αυτούς δηλαδή που ήταν διορισμένοι ως επικεφαλής του λαού Ισραήλ για ν’ αποδίδουν δικαιοσύνη σε σπουδαία ζητήματα που αφορούσαν το λαό. Όμως αυτοί οι “αρμόδιοι”
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Εφεσίους 1


Εφεσίους 1

1 Ο ΠΑΥΛΟΣ, απόστολος του Ιησού Χριστού, με το θέλημα του Θεού, προς τους αγίους που είναι στην Έφεσο, και πιστούς στον Ιησού Χριστό·
2 είθε να είναι σε σας χάρη και ειρήνη από τον Θεό τον Πατέρα μας, και τον Κύριο Ιησού Χριστό.
3 Άξιος ευλογίας είναι ο Θεός και Πατέρας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, αυτός που μας ευλόγησε με κάθε πνευματική ευλογία στα επουράνια διαμέσου τού Χριστού·
4 καθώς μάς έκλεξε διαμέσου αυτού πριν από τη δημιουργία τού κόσμου, για να είμαστε άγιοι και χωρίς ψεγάδι μπροστά του με αγάπη·
5 αφού μας προόρισε σε υιοθεσία διαμέσου τού Ιησού Χριστού στον εαυτό του, σύμφωνα με την ευδοκία τού θελήματός του,
6 σε έπαινον της δόξας τής χάρης του, με την οποία μάς χαρίτωσε με τον αγαπημένο του·
7 με τον οποίο έχουμε την απολύτρωση διαμέσου τού αίματός του, την άφεση των αμαρτημάτων, σύμφωνα με τον πλούτο τής χάρης του·
8 από την οποία έκανε να περισσεύσει σε μας με κάθε σοφία και φρόνηση,
9 καθώς γνωστοποίησε σε μας το μυστήριο του θελήματός του, σύμφωνα με την ευδοκία του, που από πριν έθεσε μέσα στον εαυτό του,
10 σε οικονομία τού πληρώματος των καιρών, να ανακεφαλαιώσει τα πάντα στον Χριστό, κι αυτά που είναι μέσα στους ουρανούς κι αυτά που είναι επάνω στη γη·
11 σ' αυτόν, στον οποίο και πήραμε κληρονομιά, καθώς προοριστήκαμε σύμφωνα με την πρόθεση εκείνου, που ενεργεί τα πάντα, σύμφωνα με τη βουλή τού θελήματός του·
12 για να είμαστε σε έπαινο της δόξας του, εμείς που προελπίσαμε στον Χριστό·
13 στον οποίο κι εσείς ελπίσατε, όταν ακούσατε τον λόγο τής αλήθειας, το ευαγγέλιο της σωτηρίας σας· στον οποίο και, καθώς πιστέψατε, σφραγιστήκατε με το Άγιο Πνεύμα τής υπόσχεσης·
14 που είναι ο αρραβώνας τής κληρονομιάς μας, μέχρι την απολύτρωση του λαού του που αποκτήθηκε, σε έπαινο της δόξας του.
15 Γι' αυτό, και εγώ, όταν άκουσα την πίστη σας στον Κύριο Ιησού, και την αγάπη σε όλους τούς αγίους,
16 δεν παύω να ευχαριστώ τον Θεό για σας, αναφέροντας εσάς στις προσευχές μου·
17 προκειμένου, ο Θεός τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο Πατέρας τής δόξας, να σας δώσει πνεύμα σοφίας και αποκάλυψης, σε επίγνωσή του·
18 ώστε να φωτιστούν τα μάτια τού νου σας, στο να γνωρίσετε ποια είναι η ελπίδα τής πρόσκλησής του, και ποιος ο πλούτος τής δόξας τής κληρονομιάς του στους αγίους·
19 και ποιο είναι το υπερβολικό μέγεθος της δύναμής του σε μας που πιστεύουμε, σύμφωνα με την ενέργεια της κυρίαρχης εξουσίας τής δύναμής του·
20 την οποία ενέργησε στον Χριστό, καθώς τον ανέστησε από τους νεκρούς· και τον κάθισε στα δεξιά του στα επουράνια,
21 πιο πάνω από κάθε αρχή και εξουσία, και δύναμη και κυριότητα, και κάθε όνομα που ονομάζεται, όχι μονάχα σε τούτο τον αιώνα, αλλά και στον μέλλοντα·
22 και υπέταξε τα πάντα κάτω από τα πόδια του· και τον έδωσε ως κεφαλή πιο πάνω από όλους στην εκκλησία,
23 η οποία είναι το σώμα του, το πλήρωμα εκείνου που, σε όλα, γεμίζει με πληρότητα τα πάντα.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Stavros Barotsakis

Stavros Barotsakis
«Η δικαιοσύνη υψώνει έθνος, ενώ η αμαρτία είναι όνειδος λαών» Παρ.14:34

Σύμφωνα με το Λόγο του Θεού, όλα όσα κακά συμβαίνουν σήμερα στη ζωή όλων των εθνών, έχουν την αιτία τους στο ότι οι άνθρωποι περιφρόνησαν τον Θεό, θέλησαν να ζήσουν χωρίς Αυτόν, και καταπάτησαν τους νόμους Του στη ζωή τους. Και όσο κι αν κατόρθωσαν να ζήσουν και να προοδεύσουν χωρίς Εκείνον μέχρι σήμερα, ήρθε η στιγμή όλων ανεξαίρετα που θέρισαν τη σπορά της αποστασίας αυτής στη ζωή τους. Μικρά έθνη και μεγάλα, Βασίλεια, αυτοκρατορίες, κυβερνήσεις, όλες έπεσαν ή πέφτουν σαν πύργος από τραπουλόχαρτα. Τριάντα δυο πολιτισμούς γνώρισε ο πλανήτης μας και κανείς απ αυτούς δεν επέζησε. Ο τελευταίος που τώρα ζούμε κλονίζεται, τρέμει συθέμελα, ετοιμάζεται για την παταγώδη πτώση που θα έχει σε λίγο, και μάλιστα απ ότι φαίνεται πολύ μεγάλη!!!

Η θεραπεία αυτής της κατάστασης, κατά το Λόγο του Θεού, είναι η μαζική ειλικρινή ταπείνωση και εξομολόγηση των αμαρτιών μπροστά στο Θεό και η ολόκαρδη επιστροφή των λαών σ Εκείνον, για έλεος και σωτηρία...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Stavros Barotsakis
15 Μαΐου στην περιοχή Athens, Attiki
«Πιστεύω Κύριε, βοήθα με στην απιστία μου» Μάρκος 9:24

Πολλοί χριστιανοί σήμερα δεν είναι ικανοποιημένοι από το είδος και την ποσότητα της πίστης τους. Όμως δεν είναι η ποσότητα και η ποιότητα της πίστης εκείνο που σώζει τον άνθρωπο, αλλά το πρόσωπο πάνω στο οποίο στηρίζεται η πίστη. Και Αυτός είναι ο Ιησούς Χριστός. Μπορεί να έχεις μεγάλη πίστη σε μια αδύνατη τράπεζα,και να χάσεις τα λεφτά σου. Και να έχεις μικρή πίστη σε μια γερή τράπεζα,και να είσαι τελείως εξασφαλισμένος. Δεν είναι το είδος της πίστης που έχεις, αλλά το είδος της τράπεζας που κάνει ασφαλή τα λεφτά σου. Ο Χριστός θεράπευσε το γιο ενός ολιγόπιστου πατέρα Μάρκος 9:24. Θεράπευσε και την κόρη της Χαναναίας, που είχε μεγάλη πίστη. Αλλά και τους δύο το ίδιο Πρόσωπο τους θεράπευσε. «Και δεν υπάρχει σωτηρία μέσω κανενός άλλου Προσώπου...» Πράξεις 4:12. Σ Αυτόν εμπιστεύσου την ψυχή σου, φίλε/η μου, και δε θ απογοητευτείς. Αξίζει την πλήρη εμπιστοσύνη σου,γιατί έσωσε και σώζει πολλούς μετανοημένους αμαρτωλούς. «Πίστεψε στον Κύριο Ιησού Χριστό και θα σωθείς εσύ και οι οικιακοί σου» Πράξεις 16:30-31. Όχι όμως με τα χείλη, αλλά με όλη σου την καρδιά...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣStavros Barotsakis


10 ώρες πριν στην περιοχή Athens, Attiki
«Ο Κύριος είναι μαζί σας όταν εσείς είστε μαζί του. Κι αν τον ζητήσετε με την καρδιά σας θα βρεθεί σε σας» Β' Χρον.15:2

Η εικόνα της ζωής μας παρουσιάζεται κάθε μέρα πιο μπερδεμένη και πιο μουντή. Πού πάμε τελικά; Γιατί τόσος κατήφορος; Πώς θα μπορούσε να σταματήσει αυτό το κακό; Πώς θα μπορούσαμε να σωθούμε απ αυτή τη κατάσταση; Ερωτήματα που απασχολούν τον καθένα μας, χωρίς να υπάρχουν άνθρωποι να μας δώσουν σωστές απαντήσεις, και να μας οδηγήσουν έξω από το αδιέξοδο. Πολλοί θα βιαστούν να δώσουν απάντηση ανάλογη με αυτά που πιστεύουν για την πολιτική, την οικονομία, την κοινωνική ζωή, και τη θρησκεία. Θα μας πουν πολλά διάφορα, το ένα άσχετο από το άλλο, πράγματα που δε θα βασίζονται στις ηθικές αρχές,και στις αλήθειες της Αγίας Γραφής. Στο τι δηλαδή ο Θεός, κι όχι άνθρωποι, λέει για μια τέτοια κατάσταση, ποια είναι τα αίτιά της,και ποια θα μπορούσε να είναι η θεραπεία της.Και φυσικά όπως διαπιστώνουμε,το αδιέξοδο διευρύνετε...

Εσύ όμως φίλε/η αν μέχρι τώρα είτε από άγνοια,είτε από αδιαφορία παραμέρισες από τη ζωή σου τον Λόγο του Θεού, είναι καιρός ν αρχίσεις να τον διαβάζεις με ταπείνωση, ειλικρίνεια, και σεβασμό. Μέσα σ αυτόν θα βρεις όλη την αλήθεια...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Από Stavros Barotsakis
«Είδα, είδα την ταλαιπωρία του λαού μου, που είναι στην Αίγυπτο... γνώρισα τον πόνο τους και κατέβηκα για να τους ελευθερώσω» Έξοδος.3:7-8

Ίσως κάποιοι να νομίζουν ότι ο Θεός δε βλέπει τον πόνο τους και παραπονιούνται ότι δεν επεμβαίνει.Είναι πολύ μεγάλο το πρόβλημα του πόνου στη ζωή μας,και δεν είναι δυνατόν να λυθεί με λίγα λόγια παρηγοριάς. Εκείνο όμως που βλέπουμε καθαρά στο Λόγο του Θεού είναι ότι για τους πιστούς που δέχονται με εμπιστοσύνη και υπομονή τις δοκιμασίες και τις θλίψεις στη ζωή τους, όπως ο Ιωσήφ και ο Ιώβ, το τέλος τους είναι όχι μόνο καλό, αλλά δόξα και θρίαμβος. «Όλα συντελούν για το τελικό καλό σ εκείνους που αγαπούν το Θεό» Ρωμ.8:28. Για τους απίστους πάλι, οι θλίψεις είναι μια επίσκεψη από το Θεό,για να τους ελκύσει σε μετάνοια και σωτηρία. Για όλους μας τελικά είναι μια ευκαιρία μεγαλύτερης προσκόλλησης της ψυχής προς τον «Πατέρα, που είναι γεμάτος αισθήματα ευσπλαχνίας, και παρέχει κάθε εμψύχωση» Β' Κορ.1:3, ο οποίος σκουπίζει τα δάκρυα και «δίνει δύναμη στους εξαντλημένους, αυξάνει τη δύναμη στους αδύνατους» Ησαΐας 40:29 και λύνει όλα τα προβλήματα εκείνων που καταφεύγουν σ Αυτόν με πίστη. «Ταλαιπωρήθηκα, λέει ο Ψαλμωδός, και με έσωσε» Ψαλ. 116:6. Πίστη λοιπόν και εμπιστοσύνη ΜΟΝΟ σ Εκείνον γιατί οι μέρες είναι πονηρές...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Από Stavros Barotsakis
Παροιμ.17:12. Ας απαντήση τον άνθρωπον άρκτος στερηθείσα των τέκνων αυτής και ουχί άφρων εν τη μωρία αυτού.

Πριν λίγα χρόνια η Ιταλία έμεινε άφωνη μπροστά σε ένα βάναυσο περιστατικό.Τρεις νεαροί 16-19 ετών,μετά το σαββατιάτικο ξενύχτι τους με μπύρες και μαριχουάνα, τριγυρνούσαν στους δρόμους με το αυτοκίνητό τους,γεμάτοι πλήξη.Σταμάτησαν σε ένα βενζινάδικο για καύσιμα,γέμισαν και ένα μπουκάλι μπύρας,για να "παίξουν" με τον πρώτο άνθρωπο που θα πετύχαιναν στην πορεία τους.Ένας άστεγος Ινδός μετανάστης είχε αποκοιμηθεί σε ένα παγκάκι του σιδηροδρομικού σταθμού.Κατέβηκαν από το αυτοκίνητο,τον περιέλουσαν με την βενζίνη,και του έβαλαν φωτιά.Ο άνθρωπος αυτός πανικόβλητος άρχισε να τρέχει προς την κεντρική πλατεία,όπου κάποιοι τον μετέφεραν με σοβαρά εγκαύματα στο νοσοκομείο,όπου μόλις κατάφεραν οι γιατροί να τον σώσουν.Ένας από τους συλληφθέντες νεαρούς στην απολογία του είπε,ότι ήθελαν να ζήσουν μια δυνατή συγκίνηση για να τελειώσουν την βραδιά τους!!!

Μετά από τέτοια γεγονότα που συμβαίνουν κατά καιρούς στον δυτικό "πολιτισμένο" και αναπτυγμένο κόσμο,όλοι αναρωτιούνται για το ζήτημα που ανακύπτει και αφορά τον κορεσμό από την πληθώρα θεαμάτων και ηδονών,που αποζητά νέες ποιο εντυπωσιακές και εύφλεκτες εμπειρίες.Έχοντας καταβροχθίσει υλικά και άυλα,έχοντας καταστρατηγήσει θεσμούς και αξίες,ο σύγχρονος άνθρωπος έρχεται αντιμέτωπος με την κενότητα της ύπαρξής του,έγραφαν κατά λέξη στον τύπο σχετικά με το περιστατικό αυτό.
Δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν θεσμοί και αξίες,όταν έχουμε κλείσει τον Θεό έξω από την πόρτα.Είναι αφροσύνη να αποφασίζεις εσύ για την ζωή σου,και ο Ιησούς Χριστός να είναι απών.Χωρίς Χριστό,η καρδιά μας γεμίζει με ανία,και η ζωή μας με πλήξη,και αυτά οδηγούν στην αφροσύνη.Μας κάνουν χειρότερους και από άγρια θηρία.Μόνο Αυτός δίνει νόημα και σκοπό στη ζωή μας.Ο Θεός έχει ένδοξα σχέδια για μας.Ο σκοπός της ύπαρξής μας είναι να Τον τιμούμε και να Τον δοξάζουμε,για να μας τιμήσει και να μας δοξάσει κι Εκείνος μια μέρα αιώνια κοντά Του
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Stavros Barotsakis

Εβρ.2:3. πως ημείς θέλομεν εκφύγει, εάν αμελήσωμεν τόσον μεγάλην σωτηρίαν; ήτις αρχίσασα να λαλήται διά του Κυρίου, εβεβαιώθη εις ημάς υπό των ακουσάντων.

Πριν από κάποια χρόνια,η κόρη μιας ηλικιωμένης Ισραηλινής,ήθελε να κάνει στην μητέρα της μια έκπληξη αγοράζοντάς της ένα καινούριο στρώμα.Όπως ήταν φυσικό πέταξε το παλιό,και το αντικατέστησε με το καινούριο.Την άλλη μέρα όμως η ηλικιωμένη,θυμήθηκε κάτι που την έκανε να φρίξει.Μέσα στο παλιό στρώμα είχε κρύψει τις οικονομίες μιας ολόκληρης ζωής,περίπου ένα εκατομμύριο δολάρια.
- Ξύπνησα ουρλιάζοντας το πρωί,όταν συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί,είπε στους δημοσιογράφους η Ισραηλινή ηλικιωμένη.
Έτρεξε τότε σαν τρελή να βρει το στρώμα,αλλά το είχαν μαζέψει τα συνεργεία καθαρισμού του δήμου του Τελ Αβίβ.Πήγε τότε σε τρεις χωματερές αναζητώντας το στρώμα με τον θησαυρό,αλλά μάταια.Όλο το προσωπικό του δήμου προσπάθησε να την βοηθήσει,αλλά που να το βρουν μέσα σε 2500 τόνους σκουπιδιών που ρίχνονται καθημερινά στις χωματερές;

Και βέβαια είναι να λυπάται κάποιος αυτή τη γυναίκα,που τόσο ανόητα έχασε μια τόσο μεγάλη περιουσία.
Ας σκεφτούμε όμως κι εμείς μήπως το ίδιο ανόητα χάσουμε αμελώντας τον πνευματικό μας θησαυρό,την σωτηρία που μας πρόσφερε ο Ιησούς Χριστός πληρώνοντας με το αίμα Του στον Σταυρό του Γολγοθά.Οι συνέπειες θα είναι τραγικές,και αιώνιες.Θα χάσουμε την ψυχή μας αιώνια.Δεν είναι απλή υπόθεση,αλλά είναι ζήτημα ζωής και θανάτου.Δεν υπάρχει καμιά "χωματερή" για να ψάξεις εκ των υστέρων,με την ελπίδα να την ξαναβρείς.Αν φύγεις απ αυτό τον κόσμο χωρίς Χριστό,η κατάσταση δεν είναι αναστρέψιμη.Πρόκειται για την αιώνια απώλεια,στη φρίκη και το σκοτάδι της κόλασης.Όχι στους κόπους μιας ζωής,αλλά στην ίδια σου την ζωή,χάριν της οποίας ο Ιησούς Χριστός πλήρωσε στη θέση μας την ποινή του θανάτου,ώστε να μας φέρει στην αιώνια ζωή.
Πως μπορεί να αμελήσει και να πετάξει κανείς στα σκουπίδια του κόσμου μια τέτοια πολύτιμη θυσία,έναν τέτοιο πολύτιμο θησαυρό;
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>




Stavros Barotsakis
Εβρ.2:3. πως ημείς θέλομεν εκφύγει, εάν αμελήσωμεν τόσον μεγάλην σωτηρίαν; ήτις αρχίσασα να λαλήται διά του Κυρίου, εβεβαιώθη εις ημάς υπό των ακουσάντων.

Πριν από κάποια χρόνια,η κόρη μιας ηλικιωμένης Ισραηλινής,ήθελε να κάνει στην μητέρα της μια έκπληξη αγοράζοντάς της ένα καινούριο στρώμα.Όπως ήταν φυσικό πέταξε το παλιό,και το αντικατέστησε με το καινούριο.Την άλλη μέρα όμως η ηλικιωμένη,θυμήθηκε κάτι που την έκανε να φρίξει.Μέσα στο παλιό στρώμα είχε κρύψει τις οικονομίες μιας ολόκληρης ζωής,περίπου ένα εκατομμύριο δολάρια.
- Ξύπνησα ουρλιάζοντας το πρωί,όταν συνειδητοποίησα τι είχε συμβεί,είπε στους δημοσιογράφους η Ισραηλινή ηλικιωμένη.
Έτρεξε τότε σαν τρελή να βρει το στρώμα,αλλά το είχαν μαζέψει τα συνεργεία καθαρισμού του δήμου του Τελ Αβίβ.Πήγε τότε σε τρεις χωματερές αναζητώντας το στρώμα με τον θησαυρό,αλλά μάταια.Όλο το προσωπικό του δήμου προσπάθησε να την βοηθήσει,αλλά που να το βρουν μέσα σε 2500 τόνους σκουπιδιών που ρίχνονται καθημερινά στις χωματερές;

Και βέβαια είναι να λυπάται κάποιος αυτή τη γυναίκα,που τόσο ανόητα έχασε μια τόσο μεγάλη περιουσία.
Ας σκεφτούμε όμως κι εμείς μήπως το ίδιο ανόητα χάσουμε αμελώντας τον πνευματικό μας θησαυρό,την σωτηρία που μας πρόσφερε ο Ιησούς Χριστός πληρώνοντας με το αίμα Του στον Σταυρό του Γολγοθά.Οι συνέπειες θα είναι τραγικές,και αιώνιες.Θα χάσουμε την ψυχή μας αιώνια.Δεν είναι απλή υπόθεση,αλλά είναι ζήτημα ζωής και θανάτου.Δεν υπάρχει καμιά "χωματερή" για να ψάξεις εκ των υστέρων,με την ελπίδα να την ξαναβρείς.Αν φύγεις απ αυτό τον κόσμο χωρίς Χριστό,η κατάσταση δεν είναι αναστρέψιμη.Πρόκειται για την αιώνια απώλεια,στη φρίκη και το σκοτάδι της κόλασης.Όχι στους κόπους μιας ζωής,αλλά στην ίδια σου την ζωή,χάριν της οποίας ο Ιησούς Χριστός πλήρωσε στη θέση μας την ποινή του θανάτου,ώστε να μας φέρει στην αιώνια ζωή.
Πως μπορεί να αμελήσει και να πετάξει κανείς στα σκουπίδια του κόσμου μια τέτοια πολύτιμη θυσία,έναν τέτοιο πολύτιμο θησαυρό;
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>