_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΘΕΜΑ: ο Νώε και το περιστέρι

ΦωτόΦωτό
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ: ο Νώε και το περιστέρι
01- -
Ο ελευθερωτής μας ο Ιησούς Χριστός.
Σαν πολίτες ήμαστε ελεύθεροι «»
Σαν άνθρωποι όμως στον πνευματικό κόσμο τον κόσμο που έφτιαξε ο Θεός ήμασταν και είμαστε σκλάβοι και δούλοι του εχθρού του Θεού.
Χρειαζόμασταν έναν ελευθερωτή. Η καρδιά  δεν καθάριζε διότι η ανθρώπινη καρδιά ήταν αλυσοδεμένη στην αμαρτία και στην ειδωλολατρία. Βλέπουμε και ο Νώε παρόλο που ήταν ο άνθρωπος που φώναζε επί 120 χρόνια ότι θα καταστραφεί με νερό  
Διαβάζοντας τα εδάφια τα παρακάτω από τον Λόγο του Θεού μου ήρθαν κάποιες σκέψεις.
Γένεσις 8
1 ΚΑΙ ο Θεός θυμήθηκε τον Νώε, και όλα τα ζώα, και όλα τα κτήνη, που ήσαν μαζί του μέσα στην κιβωτό· και ο Θεός έστειλε άνεμο επάνω στη γη, και στάθηκαν τα νερά.
Ο Νώε:
Έστειλε ένα περιστέρι να δει αν μπορεί να κατέβει από την κιβωτό που ήταν μέσα κλεισμένος και αποκλεισμένος από τα νερά.
Ξέρουμε ότι στην Κ.Δ. το περιστέρι συμβολίζει το Πνεύμα το Άγιο.
Και έκανα τις εξής σκέψεις που θέλω να μοιραστώ μαζί σας.
Μας λέει το εδάφιο:
Γένεσις 8:8
Και έστειλε το περιστέρι έπειτα απ' αυτόν, για να δει αν σταμάτησαν τα νερά από το πρόσωπο της γης·
και το περιστέρι μη βρίσκοντας ανάπαυση στα πόδια του, ξαναγύρισε σ' αυτόν στην κιβωτό, επειδή τα νερά ήσαν επάνω στο πρόσωπο ολόκληρης της γης. Κι απλώνοντας το χέρι του, το έπιασε και το έφερε μέσα στην κιβωτό κοντά του.
Φαντάστηκα μελετώντας το εξής:
Ο έβαλα τον Νώε στην θέση του Θεού και το περιστέρι μια και συμβολίζει το Πνεύμα το Άγιο και το κόσμο τον πεθαμένο με τα νερά που διακατείχαν όλη τη γη. 
Και έκανα μερικές ακόμα σκέψεις.
Λοιπόν το περιστέρι φεύγει από το χέρι του Νώε πετά βλέπει ότι δεν υπάρχει πουθενά μέρος να ξεκουραστεί και επιστρέφει(μη βρίσκοντας ανάπαυση στα πόδια του) αυτό μου δίνει άλλη μια σκέψη ότι ο Θεός επισκέφτηκε πάρα πολλές φορές τον άνθρωπο αλλά δεν μπόρεσε να συνεννοηθεί μετά την απομάκρυνση του ανθρώπου στην αμαρτία. Οπότε το Πνευμα δεν αναπαυόταν και επέστρεφε στον Θεό.
Γένεσις 8:10
 Και περίμενε ακόμα άλλες επτά ημέρες, και έστειλε ξανά το περιστέρι από την κιβωτό· (το 7 είναι το τέλειο του Θεού ως νούμερο).
και το περιστέρι ξαναγύρισε σ' αυτόν προς το δειλινό, και να, στο στόμα του υπήρχε ένα φύλλο ελιάς, αποκομμένο· και ο Νώε γνώρισε ότι τα νερά σταμάτησαν από τη γη.
Και αυτό το λέω ότι ο Θεός μόνο με μερικούς ανθρώπους μπόρεσε να τα βρει και αυτοί ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα όπως λέμε.
 Μιλώ πάντα για την Π.Δ. και αυτοί ακόμα έκαναν σφάλματα κατά καιρούς. Αλλά και σήμερα ακόμα το Πνευμα το Άγιο δεν αναπαύεται σε όλους τους ανθρώπους και ας έχουμε πιστέψει στον Ιησού Χριστό και ας λέμε ότι αναγεννηθήκαμε.
Πρέπει ο κάθε ένας μας να αναρωτηθούμε τι γίνετε; Τι κάνουμε; για να ευαρεστούμε τον Κύριο που έδωσε την ζωή του; Από την ημέρα που γνώρισα τον λόγο του Κυρίου  εδώ και σχεδόν 50 χρόνια συνέχεια προσεύχομαι να προσπερνώ καταστάσεις μέσα στην εκκλησία με αδελφούς. Τολμώ  να το πω πια, γιατί έχω κουραστεί να καταρρακώνουμε αδέλφια  αντί να τα συμπαρασταθούμε να ξεπεράσουν προβλήματα ψυχολογικά  που ο διάβολος τα πολεμά αυτά τα αδέλφια μας μέσα από την ζωή και από πάνω έχουν και την γλώσσα μας.
Κραυγάζουν  και μείς τα δέρνουμε με την συμπεριφορά μας. Μιλώ για χειροπιαστά πράγματα όχι φλου. Δεσμεύομαι να μιλήσω, διότι αν και ζω σε μια ερημιά μαθαίνω και λυπούμαι πάρα πολύ και εύχομαι στον Κύριο μας να δώσει λύση διότι έτσι όπως πάνε τα πράγματα  πηγαίνουν χειρότερα οι σχέσεις των ανθρώπων του Κυρίου.
Ποτέ επιτελούς θα μεταστραφούμε σε Εκείνον; και να παύσει η καταλαλιά και η κατηγόρια ή η φαγωμάρα όπως το λέγει ο Α. Παύλος.
…………………………….
Γαλάτες 5:
15 Αν, όμως, δαγκώνετε και κατατρώτε ο ένας τον άλλον, προσέχετε μήπως ο ένας από τον άλλον αφανιστείτε.
16 Λέω, λοιπόν: Περπατάτε σύμφωνα με το Πνεύμα, και δεν θα εκπληρώνετε την επιθυμία τής σάρκας.
17 Επειδή, η σάρκα επιθυμεί ενάντια στο Πνεύμα, και το Πνεύμα ενάντια στη σάρκα· αυτά, μάλιστα, αντιμάχονται το ένα προς το άλλο, ώστε εκείνα που θέλετε, να μη τα πράττετε.
…………………………..
 Αν εγώ ένας απλός ποταπός άνθρωπος στενοχωρούμε γι αυτά ο Κύριος περιμένουμε μέσα από μας να κάνει έργο; Να γεμίσουν οι εκκλησίες μας;
Εε! Λοιπόν το Πνεύμα το Άγιο λυπάται και μαζεύετε. Και ευειδή έχει εργασία δεν εγκαταλείπει ακόμα την γη και την αληθινή εκκλησία του Χριστού μας.
……………………………………
Εφεσίους 4:
30 Και μη λυπείτε το Πνεύμα το Άγιο του Θεού, με το οποίο σφραγιστήκατε για την ημέρα τής απολύτρωσης.
31 Κάθε πικρία και θυμός και οργή και κραυγή και βλασφημία, ας αφαιρεθεί από σας με κάθε κακία·
32 γίνεστε δε, ο ένας στον άλλον, χρήσιμοι, εύσπλαχνοι, συγχωρώντας ο ένας τον άλλον, όπως και ο Θεός συγχώρησε εσάς διαμέσου τού Χριστού.
………………………….
Εφεσίους 4:
7 μη δίνετε τόπο στον διάβολο.
28 Αυτός που κλέβει, ας μη κλέβει πλέον, αλλά μάλλον ας κοπιάζει δουλεύοντας με τα χέρια του το καλό, για να έχει να μεταδίδει σ' εκείνον που έχει ανάγκη.
29 Κανένας σάπιος λόγος ας μη βγαίνει από το στόμα σας, αλλά όποιος είναι καλός για οικοδομή τής ανάγκης, για να δώσει χάρη σ' αυτούς που ακούν.
……………………………..
Ο Κύριος όμως γνωρίζει τις καρδιές όλων και γι αυτό το (περιστέρι.) έφερε την ελαία σύμβολο της ειρήνης που στην Καινή Διαθήκη,  ο άρχοντας της ειρήνης ήρθε πια στον κόσμο και Το  Πνεύμα το Άγιο έχει μείνει στον κόσμο μετά την πεντηκοστή, ακριβώς διότι χρειαζόμαστε την γνώση του Θεού, για να μας διδάσκει να μας ελέγχει να καθαρίζει  να ετοιμάζει την καρδιά μας.
Βλέπουμε ότι το περιστέρι δεν βρήκε τόπο ανάπαυσης και γύρισε πίσω στην κιβωτό.
 Όμως το περιστέρι ξαναστάλθηκε και γύρισε με ένα κλαδί ελαίας ένδειξη ότι τα νερά τραβιούνται.
Εγώ με την χάρη του Κυρίου θα το πω ότι ήρθε η ώρα να κάνουμε ειρήνη με τον Θεό.
……………………………….
Ρωμαίους 5
1 Αφού, λοιπόν, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με την πίστη, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
2 διαμέσου τού οποίου λάβαμε και την είσοδο με την πίστη σε τούτη τη χάρη, στην οποία στεκόμαστε· και καυχόμαστε στην ελπίδα τής δόξας τού Θεού.
3 Και όχι μονάχα τούτο, αλλά και καυχόμαστε στις θλίψεις· γνωρίζοντας ότι η θλίψη εργάζεται υπομονή,
4 η δε υπομονή δοκιμή, η δε δοκιμή ελπίδα,
5 η δε ελπίδα δεν ντροπιάζει, δεδομένου ότι η αγάπη τού Θεού είναι ξεχυμένη μέσα στις καρδιές μας διαμέσου τού Αγίου Πνεύματος, που δόθηκε σε μας.
6 Επειδή, ο Χριστός, όταν εμείς ήμασταν ακόμα ασθενείς, πέθανε κατά τον ορισμένο καιρό για χάρη των ασεβών.
Ειρήνη έλεος και χάρη Αμήν
Sultana. cha
……………………………………..
ΦωτόΦωτό
17--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ: ο Νώε και το περιστέρι
02--
Διαβάζοντας τα εδάφια τα παρακάτω από τον Λόγο του Θεού μου ήρθαν κάποιες σκέψεις.
Γένεσις 8
1 ΚΑΙ ο Θεός θυμήθηκε τον Νώε, και όλα τα ζώα, και όλα τα κτήνη, που ήσαν μαζί του μέσα στην κιβωτό· και ο Θεός έστειλε άνεμο επάνω στη γη, και στάθηκαν τα νερά.
Ο Νώε:
Έστειλε ένα περιστέρι να δει αν μπορεί να κατέβει από την κιβωτό που ήταν μέσα κλεισμένος και αποκλεισμένος από τα νερά.
Ξέρουμε ότι στην Κ.Δ. το περιστέρι συμβολίζει το Πνεύμα το Άγιο.
Και έκανα τις εξής σκέψεις που θέλω να μοιραστώ μαζί σας.
Μας λέει το εδάφιο:
Γένεσις 8:8
Και έστειλε το περιστέρι έπειτα απ' αυτόν, για να δει αν σταμάτησαν τα νερά από το πρόσωπο της γης·
και το περιστέρι μη βρίσκοντας ανάπαυση στα πόδια του, ξαναγύρισε σ' αυτόν στην κιβωτό, επειδή τα νερά ήσαν επάνω στο πρόσωπο ολόκληρης της γης. Κι απλώνοντας το χέρι του, το έπιασε και το έφερε μέσα στην κιβωτό κοντά του.
Φαντάστηκα μελετώντας το εξής:
Ο έβαλα τον Νώε στην θέση του Θεού και το περιστέρι μια και συμβολίζει το Πνεύμα το Άγιο και το κόσμο τον πεθαμένο με τα νερά που διακατείχαν όλη τη γη. 
Και έκανα μερικές ακόμα σκέψεις.
Λοιπόν το περιστέρι φεύγει από το χέρι του Νώε πετά βλέπει ότι δεν υπάρχει πουθενά μέρος να ξεκουραστεί και επιστρέφει(μη βρίσκοντας ανάπαυση στα πόδια του) αυτό μου δίνει άλλη μια σκέψη ότι ο Θεός επισκέφτηκε πάρα πολλές φορές τον άνθρωπο αλλά δεν μπόρεσε να συνεννοηθεί μετά την απομάκρυνση του ανθρώπου στην αμαρτία. Οπότε το Πνευμα δεν αναπαυόταν και επέστρεφε στον Θεό.
Γένεσις 8:10
 Και περίμενε ακόμα άλλες επτά ημέρες, και έστειλε ξανά το περιστέρι από την κιβωτό·
και το περιστέρι ξαναγύρισε σ' αυτόν προς το δειλινό, και να, στο στόμα του υπήρχε ένα φύλλο ελιάς, αποκομμένο· και ο Νώε γνώρισε ότι τα νερά σταμάτησαν από τη γη.
Και αυτό το λέω ότι ο Θεός μόνο με μερικούς ανθρώπους μπόρεσε να τα βρει και αυτοί ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα όπως λέμε. Μιλώ πάντα για την Π.Δ. και αυτοί ακόμα έκαναν σφάλματα κατά καιρούς. Αλλά και σήμερα ακόμα το Πνευμα το Άγιο δεν αναπαύεται σε όλους κατά διατείνονται διάφορα. Ο Κύριος όμως γνωρίζει τις καρδιές όλων και γι αυτό το (περιστέρι)το Πνεύμα το Άγιο έχει μείνει στον κόσμο μετά την πεντηκοστή ακριβώς διότι χρειαζόμαστε την γνώση του Θεού που μας διδάσκει και καθαρίζει ετοιμάζει την καρδιά μας.
Βλέπουμε ότι το περιστέρι δεν βρήκε τόπο ανάπαυσης και γύρισε πίσω στην κιβωτό.
 Όμως το περιστέρι ξαναστάλθηκε και γύρισε με ένα κλαδί ελαίας ένδειξη ότι τα νερά τραβιούνται.
Εγώ με την χάρη του Κυρίου θα το πω ότι ήρθε η ώρα να κάνουμε ειρήνη με τον Θεό.
Του έφερε καλά μαντάτα αλλά δεν ήταν έτοιμα ακόμα.
Ξέρουμε ότι το επτά είναι το τέλειο του Θεού.
Αλήθεια είναι ότι ο Θεός από τότε που έγινε ο κόσμος και αμάρτησε το Πνεύμα  Του δεν αναπαυόταν.
Και βέβαια ξέρουμε μείς που μελετούμε τον Λόγο του Κυρίου πως για να αναπαυθεί το πνευμα του έπρεπε να γίνει μια μεγάλη διαδρομή μέσα στο χρόνο ενός λαού που διάλεξε να έρθει η ώρα του Ιησού χριστού ώστε να έρθει ειρήνη στον κόσμο μέσω Αυτού.
Ρωμαίους 5
1 Αφού, λοιπόν, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με την πίστη, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
2 διαμέσου τού οποίου λάβαμε και την είσοδο με την πίστη σε τούτη τη χάρη, στην οποία στεκόμαστε· και καυχώμαστε στην ελπίδα τής δόξας τού Θεού.
 Και έτσι το περιστέρι όταν έφυγε και βρήκε κατάλληλο μέρος έμεινε και δεν ξαναγύρισε.
Γένεσις 8
1 ΚΑΙ ο Θεός θυμήθηκε τον Νώε…
Ο Θεός δεν ξεχνά ποτέ. Πάντα μας έχει στο Νου Του αυτό το πόσο με παρηγορεί δεν λέγεται. Γι αυτό πάντα περιμένω με υπομονή την θύμηση Του
Γένεσης 8
12 Και περίμενε ακόμα άλλες επτά ημέρες, και έστειλε το περιστέρι· και δεν ξαναγύρισε πλέον σ' αυτόν.
Πάλι το τέλειο του Θεού το επτά το έστειλε και δεν ξαναγύρισε.
Ειρήνη και έλεος στην καρδιά μας.
Sultana.cha
Γένεσις 8
1 ΚΑΙ ο Θεός θυμήθηκε τον Νώε…
Ο Θεός δεν ξεχνά ποτέ. Πάντα μας έχει στο Νου Του αυτό το πόσο με παρηγορεί δεν λέγεται. Γι αυτό πάντα περιμένω με υπομονή την θύμηση Του
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
ΦωτόΦωτό
17--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα Ελευθερία
03--
Ησαΐας 32:8
Ο ελευθέριος, όμως, βουλεύεται ελευθέρια, κι αυτός θα στηρίζεται σε ελευθέρια.  
Σκέφτομαι πολλές φορές το πόσο θαυμαστός είναι ο Κύριος.
Μας μιλά εδώ ο Ησαίας ότι ο ελεύθερος άνθρωπος σκάφτεται ελευθερία και θα στηρίζεται σε ελευθερία.  Και αυτήν την ελευθερία την αληθινή μόνο ο Κύριος
Μπορεί να την δώσει και να ελευθερώσει από πολλά δεσμά που έχουμε.
Τα δεσμά τα λέει ο προφήτης ένα εδάφιο πιο πάνω. Να τα βάλουμε λοιπόν στην σειρά.
Ησαΐας 32:8
3 Και τα μάτια εκείνων που βλέπουν δεν θα είναι σκοτισμένα, και τα αυτιά εκείνων που ακούν θα είναι προσεκτικά.
4 Και η καρδιά των παράτολμων θα καταλάβει σοφία, και η γλώσσα εκείνων που τραυλίζουν θα επιταχύνει να μιλάει καθαρά.
5 Ο αχρείος δεν θα ονομάζεται πια ελευθέριος, και ο φιλάργυρος δεν θα λέγεται μεγαλοπρεπής.
6 Επειδή, ο αχρείος θα μιλάει αχρεία, και η καρδιά του θα εργάζεται ανομία, για να εκτελεί πονηρία, και να προφέρει πλάνη ενάντια στον Κύριο, ώστε να στερεί την ψυχή εκείνου που πεινάει, και να εμποδίζει την πόση σ' εκείνον που διψάει.
7 Και τα όπλα τού φιλάργυρου είναι άδικα· αυτός βουλεύεται πονηρίες για να αφανίσει τον φτωχό με λόγια αναληθή, ακόμα και όταν ο ενδεής μιλάει δίκαια.
Ησαΐας 32:8
Ο ελευθέριος, όμως, βουλεύεται ελευθέρια, κι αυτός θα στηρίζεται σε ελευθέρια.
Χρειαζόμασταν έναν ελευθερωτή. Ο ελευθερωτής για να ελευθερώσει κάποιον πρέπει να είναι ο ίδιος ελεύθερος από όλα τα δεσμά και να ελευθερώσει και να κόψει δεσμά.
Ο σκλάβος που είναι με αλυσίδες δεν μπορεί να κόψει τις δικές του αλυσίδες  και να ελευθερώσει τον εαυτό του, πόσο μάλλον να κόψει του άλλου τις αλυσίδες και να τον ελευθερώσει.
 Όλοι μας λίγο πολύ ξέρουμε από την ιστορία των χρόνων του σκλαβοπάζαρου και τις αλυσίδες που έδεναν τον άνθρωπο και δούλευε για ένα κομμάτι ψωμί με χαμένη την ελευθερία του. Χώρια  την εξαθλίωση ζωής που είχε. Εκτός των άλλων που δεν ήταν πολίτης σε καμιά χώρα. Έχανε όλα τα δικαιώματα του, δεν είχε γνώμη και ήθελε δεν ήθελε
………………………………………
ΦωτόΦωτό
17--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ: ο Νώε και το περιστέρι
04
Ξέρουμε ότι το επτά είναι το τέλειο του Θεού.
Αλήθεια είναι ότι ο Θεός από τότε που έγινε ο κόσμος και αμάρτησε, το Πνεύμα  Του δεν αναπαυόταν.
Και βέβαια ξέρουμε μείς που μελετούμε τον Λόγο του Κυρίου πως για να αναπαυθεί το Πνευμα του έπρεπε να γίνει μια μεγάλη διαδρομή μέσα στο χρόνο ενός λαού που διάλεξε να έρθει η ώρα του Ιησού χριστού ώστε να έρθει ειρήνη στον κόσμο μέσω Αυτού.
Ρωμαίους 5
1 Αφού, λοιπόν, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με την πίστη, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
2 διαμέσου τού οποίου λάβαμε και την είσοδο με την πίστη σε τούτη τη χάρη, στην οποία στεκόμαστε· και καυχώμαστε στην ελπίδα τής δόξας τού Θεού.
 Και έτσι το περιστέρι όταν έφυγε και βρήκε κατάλληλο μέρος έμεινε και δεν ξαναγύρισε.
Γένεσις 8
1 ΚΑΙ ο Θεός θυμήθηκε τον Νώε…
Ο Θεός δεν ξεχνά ποτέ. Πάντα μας έχει στο Νου Του αυτό το πόσο με παρηγορεί δεν λέγεται. Γι αυτό πάντα περιμένω με υπομονή την θύμηση Του.
 Θα πρέπει να γίνουμε δοχεία καθαρά ώστε ο Άγιος Θεός να μπορεί να αναπαύετε μέσα στην καρδιά μας.
Ο Νώε έκανε ότι του είπε ο Θεός και δεν αμφέβαλε ποτέ όσο και να άργησε να γίνει αυτό που του είπε : θα κάνω κατακλυσμό.
Στη γη δεν είχε βρέξει ποτέ μέχρι τον κατακλυσμό.
……………………………………..
Γένεσης 2:
5 και όλα τα φυτά τού χωραφιού, πριν γίνουν επάνω στη γη, και κάθε χορτάρι τού χωραφιού, πριν βλαστήσει· επειδή, ο Κύριος ο Θεός δεν είχε βρέξει επάνω στη γη, και άνθρωπος δεν υπήρχε για να εργάζεται τη γη·
6 και ανέβαινε ατμός από τη γη, και πότιζε ολόκληρο το πρόσωπο της γης.
7 Και ο Κύριος ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο από χώμα τής γης· και εμφύσησε στους μυκτήρες του πνοή ζωής, και έγινε ο άνθρωπος σε ψυχή που ζει.
…………………………………………..
Μια αιτία που δεν τον πίστεψαν τον Νώε επί 120 χρόνια ήταν αυτή. Ότι πως θα βρέξει;
Δεύτερη αιτία αργούσε πολύ το θέμα της βροχής

(θυμίζει την αρπαγή της εκκλησίας που πέρασαν σχεδόν 2000 χρόνια και ακόμα να γυρίσει ο Κύριος όπως το υποσχέθηκε ξεχνούμε ότι ο Θεός είναι άχρονος).
Φαντάζεστε τι δούλεμα έκαναν το Νώε όλοι οι συμπολίτες του; Φαντάζεστε πόσοι θα δούλεψαν ίσως στην κιβωτό σε κάποια πράγματα;
Μα και όταν μπήκε στην κιβωτό ο Θεός τους έδωσε μια ευκαιρία όλους επί 7 μέρες να μη βρέξει μήπως και κάποιος διανοηθεί να πάει να κτυπήσει την πόρτα να μπει. Και από την άλλη ήταν μια δοκιμασία της πίστης του Νώε αν θα περιμένει να βρέξει και να μη βγει έξω.
Δηλαδή δυο νοήματα από τον Θεό. Ο ένας να εμπιστευτεί τον Θεό και οι άλλοι να ζητήσουν την τελευταία στιγμή πιστεύοντας  το κήρυγμα του Νώε για καταστροφή από το νερό.
Ας φανταστούμε τι γέλιο εγινε όταν κλε΄θστικε στην κιβωτο ολοκληρη η οικογένεια. Ποσοι θα φώναζαν και θα γιουχάιζαν.
Γένεσις 7
1 Και είπε Κύριος προς τον Νώε, Είσελθε συ, και πας ο οίκός σου, εις την κιβωτόν· διότι σε είδον δίκαιον ενώπιόν μου εν τη γενεά ταύτη…·
…4 επειδή έτι μετά επτά ημέρας εγώ φέρω βροχήν επί της γης τεσσαράκοντα ημέρας και τεσσαράκοντα νύκτας· και θέλω εξαλείψει από προσώπου της γης παν ό,τι υπάρχει, το οποίον εποίησα.
5 Και έκαμεν ο Νώε κατά πάντα όσα προσέταξεν εις αυτόν ο Κύριος.
6 Ήτο δε ο Νώε εξακοσίων ετών, ότε έγεινεν ο κατακλυσμός των υδάτων επί της γης.
7 Και εισήλθεν ο Νώε, και οι υιοί αυτού, και η γυνή αυτού, και αι γυναίκες των υιών αυτού μετ' αυτού, εις την κιβωτόν, εξ αιτίας των υδάτων του
………………………………….

Το νούμερο 7 είναι το τέλειο όπως είπαμε.
 Ο θεός θέλει τέλεια εξάρτηση από Εκείνον και υπακοή σ’ αυτό που μας λέγει.
  Και για να γίνει αυτό θα πρέπει η ζωή μας να είναι καινούργια με τον Ιησού Χριστό  ελεημένη και καθαρισμένη με το αίμα του παραέχοντας ότι ήμαστε αμαρτωλοί και Εκείνος  πέθανε στη θέση μας και μεσιτεύει υπέρ ημών
………………………………...
Τιμόθεος Α' 2
3 Διότι τούτο είναι καλόν και ευπρόσδεκτο ενώπιον του σωτήρος ημών Θεού,
4 όστις θέλει να σωθώσι πάντες οι άνθρωποι και να έλθωσιν εις επίγνωσιν της αληθείας.
5 Διότι είναι εις Θεός, εις και μεσίτης Θεού και ανθρώπων, άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6 όστις έδωκεν εαυτόν αντίλυτρον υπέρ πάντων, μαρτυρίαν γενομένην εν ωρισμένοις καιροίς,
………………………………………..
Όμως τι λέτε; Πόσοι πήραν μετά τα παιδιά τους και έτρεχαν στον Νώε; Δεν μπορούσε να τους ανοίξει διότι ο Θεός σφράγισε τις πόρτες. Τέλειωσαν οι 7 μέρες του Θεού του ελέους Του.
Όπως θα τελειώσει και η περίοδος της χάριτος μια μέρα. Και όσοι άκουσαν, άκουσαν όσοι δέχτηκαν, δέχτηκαν την Σωτηρία τους από τον Κύριο.
……………………………………….
Ματθαίος 25
1 Τότε, η βασιλεία των ουρανών θα είναι όμοια με δέκα παρθένες, οι οποίες, αφού πήραν τα λυχνάρια τους, βγήκαν σε συνάντηση του νυμφίου.
2 Όμως, απ' αυτές πέντε ήσαν φρόνιμες, και πέντε μωρές.
3 Οι οποίες μωρές, αφού πήραν τα λυχνάρια τους, δεν πήραν μαζί τους λάδι·
4 οι φρόνιμες, όμως, πήραν λάδι στα δοχεία τους μαζί με τα λυχνάρια τους.
5 Και επειδή ο νυμφίος καθυστερούσε, νύσταξαν όλες και κοιμόνταν.
6 Στο μέσον, όμως, της νύχτας έγινε μια κραυγή: Να! ο νυμφίος έρχεται· βγείτε έξω σε συνάντησή του.
7 Τότε, σηκώθηκαν όλες εκείνες οι παρθένες, και ετοίμασαν τα λυχνάρια τους.
8 Και οι μωρές είπαν στις φρόνιμες: Δώστε μας από το λάδι σας· επειδή, τα λυχνάρια μας σβήνουν.
9 Και οι φρόνιμες απάντησαν, λέγοντας: Μήπως και δεν φτάσει για μας και για σας· γι' αυτό, καλύτερα πηγαίνετε σ' αυτούς που πουλάνε, κι αγοράστε για τον εαυτό σας.
10 Και ενώ έφευγαν για να αγοράσουν, ήρθε ο νυμφίος· και οι έτοιμες μπήκαν μαζί του μέσα στους γάμους, και η θύρα κλείστηκε.
11 Και ύστερα, έρχονται και οι υπόλοιπες παρθένες, λέγοντας: Κύριε, Κύριε, άνοιξέ μας.
12 Και εκείνος απαντώντας είπε: Σας διαβεβαιώνω, δεν σας γνωρίζω.
13 Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε την ημέρα ούτε την ώρα, κατά την οποία έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου.
………………………………….
Οι πέντε είναι αυτές που πίστεψαν στον Κύριο και έχουν το Πνεύμα το Άγιο και οι πέντε είναι οι θρησκευόμενοι άνθρωποι καλοί με καλά έργα αλλά δεν έχουν Πνεύμα Άγιο.
 Και ο Νώε όταν έκαμνε την κιβωτό δεν ήξερε πότε ο Θεός θα τον βάλει μέσα.
Έτσι κι εμείς δεν ξέρουμε πότε θα έρθει ο Κύριος.
Γνωρίζουμε ότι θα έρθει αλλά οφείλουμε να ήμαστε έτοιμοι να αγρυπνούμε. Αυτό το τονίζει επανειλημμένως ο Κύριος.
……………………………..
Ματθαίος 24:
42 Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε ποια ώρα έρχεται ο Κύριός σας.
Ματθαίος 25:
13 Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε την ημέρα ούτε την ώρα, κατά την οποία έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου.
……………………………
Ειρήνη και έλεος στην καρδιά μας.
Sultana.cha
…………………………….
ΦωτόΦωτό
17--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ:  Αγρυπνείτε,
05
Ματθαίος 25:
13 Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε την ημέρα ούτε την ώρα, κατά την οποία έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου.
……………………………
Ο Κύριος για πάρα πολλά μας είπε να αγρυπνούμε.
Ένα : Ματθαίος 24:
42 Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε ποια ώρα έρχεται ο Κύριός σας.
Δύο: στην προσευχή για τον πονο μας η τον πόνο του αδελφούμας. Για αυτό ζήτησε προσευχή και ο ιδιος αλλα βαραιναν τα ματια των μαθητων του.
Ματθαίος 26:
38 Τότε, τους λέει: Η ψυχή μου είναι περίλυπη μέχρι θανάτου· μείνετε εδώ και αγρυπνείτε μαζί μου.
…………………………….
Όταν νομίζουμε ότι βρισκόμαστε σε πολύ μεγάλη λύπη τότε πρέπει να στρεφόμαστε στην προσευχή διότι μόνο Εκείνος μας παρηγορεί και μόνο εκείνος ανακουφίζει τον πόνο μας και δίνει παρηγοριά στην καρδιά μας.
……………………………
Τρία: Ματθαίος 26: 41 Αγρυπνείτε και προσεύχεστε, για να μη μπείτε σε πειρασμό· το μεν πνεύμα είναι πρόθυμο, η σάρκα όμως είναι αδύναμη.
…………………………………………
Να αγρυπνούμε στην προσευχή να μπορούμε να νικούμε τον εχθρό μας.
Ο Κύριος γνωρίζει ότι ήμαστε ασθενικοί στη σάρκα μας.
Όταν όμως ήρθε το Πνεύμα το Άγιο επάνω στους φοβισμένους μαθητές από τον φόβο των Ιουδαίων έγιναν δυνατοί στο πνεύμα και αγρυπνούσαν στην προσευχή στην πίστη ενδυναμώνονταν κάθε μέρα.
……………………………………..
Μάρκος 13:
35 Αγρυπνείτε, λοιπόν· (επειδή, δεν ξέρετε πότε έρχεται ο κύριος του σπιτιού: Το δειλινό ή τα μεσάνυχτα ή όταν λαλεί ο πετεινός ή το πρωί)·
36 μήπως και, όταν έρθει ξαφνικά, σας βρει να κοιμάστε.
37 Και όσα λέω προς εσάς, τα λέω προς όλους: Αγρυπνείτε.
Λουκάς 21:
36 Αγρυπνείτε, λοιπόν, δεόμενοι σε κάθε καιρό, για να καταξιωθείτε να ξεφύγετε όλα τούτα που πρόκειται να γίνουν, και να σταθείτε μπροστά στον Υιό τού ανθρώπου.
Τέσσερα: βλέπουμε τον Απ. Παύλο να προσεύχεται για τον κάθε έναν ξεχωριστά από τους αδελφούς τον καιρό εκείνο
………………………….
Πράξεις 20:
27 επειδή, δεν απέκρυψα να σας αναγγείλω ολόκληρη τη βουλή τού Θεού.
28 Προσέχετε, λοιπόν, στον εαυτό σας, και σε ολόκληρο το ποίμνιο, στο οποίο το Πνεύμα το Άγιο σάς έβαλε επισκόπους, για να ποιμαίνετε την εκκλησία τού Θεού, που απέκτησε με το ίδιο του το αίμα.
29 Επειδή, εγώ ξέρω τούτο ότι, ύστερα από την αναχώρησή μου, θα μπουν μέσα σε σας λύκοι βαρείς, που δεν θα λυπούνται το ποίμνιο·
30 και από σας τους ίδιους θα σηκωθούν άνθρωποι, που θα μιλούν διεστραμμένα, για να αποσπούν τούς μαθητές πίσω από τον εαυτό τους.
……………………………………….
Γιατί προσευχόταν ο απ. Παύλος; Διότι ήξερε ότι φεύγοντας θα μπουν άνθρωποι με διαφορετικό ευαγγέλιο και θα σκορπίσουν το ποίμνιο.
Δυστυχώς  υπαρχή και αυτό οι λεγόμενοι ψευδοδιδάσκαλοι ψευδοπροφήτες. Και σήμερα όλοι μαζί χορεύουν και δεν νοιάζονται για το ποίμνιο τους.
Ο κάθε ένας έχει μια διδασκαλία όπως τον συμφέρει.
…………………………………….
Πράξεις 20:
31 Γι' αυτό, αγρυπνείτε, φέρνοντας στη μνήμη σας ότι τρία χρόνια, νύχτα και ημέρα, δεν έπαυσα να νουθετώ με δάκρυα κάθε έναν ξεχωριστά.
Κορινθίους Α' 16:
13 Αγρυπνείτε, στέκεστε στην πίστη· ανδρίζεστε, ενδυναμώνεστε.
Πέτρου Α' 4:
7 Όλων δε το τέλος πλησίασε· ζήστε, λοιπόν, με σωφροσύνη, και αγρυπνείτε στις προσευχές.
8 Προπάντων, όμως, έχετε ένθερμη την αγάπη ο ένας προς τον άλλον· επειδή, «η αγάπη θα σκεπάσει πλήθος αμαρτιών».
9 Γίνεστε φιλόξενοι ο ένας στον άλλον, χωρίς γογγυσμούς.
10 Κάθε ένας, ανάλογα με το χάρισμα που πήρε, υπηρετείτε ο ένας τον άλλον σύμφωνα μ' αυτό, ως καλοί οικονόμοι τής πολυειδούς χάρης τού Θεού.
11 Αν κάποιος μιλάει, ας μιλάει σαν κάποιον που μιλάει λόγια Θεού· αν κάποιος υπηρετεί, ας υπηρετεί σαν κάποιον που υπηρετεί από τη δύναμη που χορηγεί ο Θεός, για να δοξάζεται σε όλα ο Θεός διαμέσου τού Ιησού Χριστού, στον οποίο είναι η δόξα και η κυριαρχική εξουσία στους αιώνες των αιώνων. Αμήν.
Έλεος και χάρη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού Αμήν
Sultana.cha
…………………………….
ΦωτόΦωτό
17--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ: ψευδοπροφήτες,  
06
Ιερεμίας 50:
36 Μάχαιρα ενάντια στους ψευδοπροφήτες, και θα παραφρονήσουν· μάχαιρα ενάντια στους ισχυρούς της, και θα τρομάξουν.
Ματθαίος 7:
15 Προσέχετε δε από τους ψευδοπροφήτες, που έρχονται σε σας με ενδύματα προβάτων, από μέσα όμως είναι αρπακτικοί λύκοι.
Ματθαίος 24:
11 Και θα σηκωθούν πολλοί ψευδοπροφήτες, και θα πλανήσουν πολλούς.
12 Και επειδή η ανομία θα πληθύνει, η αγάπη των πολλών θα ψυχρανθεί.
13 Εκείνος, όμως, που θα έχει υπομείνει μέχρι τέλους, θα σωθεί.
14 Και τούτο το ευαγγέλιο της βασιλείας θα κηρυχθεί σε ολόκληρη την οικουμένη, για μαρτυρία σε όλα τα έθνη· και, τότε, θάρθει το τέλος.
………………………………………
Τι λέτε; Έχουμε αγάπη ο ένας αληθινή προς τον άλλον;  Ας ψάξουμε την καρδιά μας ειλικρινά μπροστά στον Κύριο και το Πνεύμα το Άγιο θα μας ελέγξει εκεί που πρέπει.
Ιωάννης 16:
8 Και όταν έρθει εκείνος, θα ελέγξει τον κόσμο για αμαρτία, και για δικαιοσύνη, και για κρίση·
9 για αμαρτία μεν, επειδή δεν πιστεύουν σε μένα·
10 για δικαιοσύνη δε, επειδή πηγαίνω στον Πατέρα μου, και δεν με βλέπετε πλέον·
11 για κρίση μάλιστα, επειδή ο άρχοντας τούτου τού κόσμου έχει κριθεί.
…………………………………
Αυτή τη δουλειά μόνο τον Πνεύμα το Άγιο την κάνει και με την αγρύπνια στην προσευχή.
(και όταν λέμε να αγρυπνούμε δεν εννοούμε βέβαια να μη κοιμηθούμε.)
Ματθαίος 24:
24 Επειδή, θα σηκωθούν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήτες, και θα δείξουν μεγάλα σημεία και τέρατα, ώστε να πλανήσουν, αν είναι δυνατόν, και τους εκλεκτούς.
Μάρκος 13:
22 Επειδή, θα σηκωθούν ψευδόχριστοι και ψευδοπροφήτες· και θα δείξουν σημεία και τέρατα, για να εξαπατούν, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς.
23 Εσείς, όμως, να προσέχετε· δέστε, σας τα έχω προείπει όλα.
Πέτρου Β' 2:
1 Υπήρξαν, όμως, και ψευδοπροφήτες ανάμεσα στον λαό, όπως και μεταξύ σας θα υπάρξουν ψευδοδάσκαλοι, οι οποίοι θα εισαγάγουν με πλάγιο τρόπο αιρέσεις απώλειας, καθώς θα αρνούνται και τον Δεσπότη που τους αγόρασε, φέρνοντας επάνω στον εαυτό τους γρήγορη απώλεια.
2 Και πολλοί θα ακολουθήσουν στις απώλειές τους, για τους οποίους ο δρόμος τής αλήθειας θα δυσφημηθεί.
3 Και θα σας εμπορευθούν με πλαστά λόγια, χάρη πλεονεξίας· των οποίων η καταδίκη, από τον παλιό καιρό, δεν μένει αργή, και η απώλειά τους δεν νυστάζει.
……………………………………..
Σήμερα έχουμε γεμίσει ψευδοδιδάσκαλους ψευδοπροφήτες, ψυχοθεραπευτές από δήθεν δαιμόνια και δήθεν κάνουν καλά του αρρώστους,  και ένα σωρό άλλα πράγματα, με κανόνες δικούς τους λειτουργούν τις εκκλησίες τους, πείθοντας του πιστούς ότι, άμα φύγουν από εκείνη την εκκλησία και πάνε σε άλλη, θα χαθούν, δεν θα αρπαχτούν από τον Κύριο. Θαρρείς και το κτίριο τους, και οι ίδιοι τους, θα σώσουν αυτούς τους ανθρώπους, και όχι αφού πίστεψαν στον Κύριο θα σωθούν θα συγχωρεθούν όπου και να είναι.
 Αλλά τους γεμίζουν το κεφάλι τους  και με φόβο, τους κρατούν και δεν μπορούν μα φύγουν. Και όταν καταφέρουν να φύγουν τους αφορίζουν, δεν αφήνουν τους άλλους υποτίθεται αδελφούς να τους μιλούν.
Έστω και αν πηγαίνουν σε μια ίδια εκκλησία με το ίδιο πιστεύω.
 Γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους δυστυχώς. Δεν μιλώ στον αέρα. Και αυτό που κάνω είναι να χτυπήσω τον κώδωνα του κινδύνου αν δεν αγρυπνούμε επάνω στο Λόγο του Κυρίου.
 Υπάρχουν άτομα μέσα στις εκκλησίες μας που κραυγάζουν και δεν τους καταλαβαίνουμε. Αδέλφια σας παρακαλώ πολύ να κοιτάζουμε γύρω μας με αγάπη και ενδιαφέρον Χριστού τι γίνετε και όχι με κατάκριση.
Ευχαριστω πολύ που με διαβασατε και ισως με δειτε με επιεικεια διοτι πραγματικά εχω ενδιαφέρον ο Κυριος  να μας ελεγχει όλους μας και να μας δινει χάρη.
Ειρήνη έλεος Κυρίου αμήν
Sultna.cha
……………………

 ΦωτόΦωτό