_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-57--66--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

57--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
   Ο Χριστός είπε: «Θέλω οικοδομήσει  την Εκκλησία Μου».
Η Εκκλησία ιδρύθηκε την ημέρα της Πεντηκοστής. Το Άγιο
Πνεύμα ήλθε τότε ως αντιπρόσωπος του Χριστού δια να οικοδομήσει την Εκκλησία την Νύμφη  του Αρνίου να κατευθύνει αυτήν  και να μένει εν αυτή (μαζί με την εκκλησία)εφ’ όσον θα βρίσκεται επί της γης μέχρι της αρπαγής.
  Το Άγιο Πνεύμα ήλθε επίσης δια να ελέγξει τον κόσμο περί αμαρτίας περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως.
  Κατά την Πεντηκοστή η ζωή των μαθητών που ήσαν συνηγμένοι μεταμορφώθηκε δια του Αγίου Πνεύματος. Νέα δύναμης ήλθε να εργαστεί μέσα στις καρδιές τους. ο φόβος εξαφανίστηκε και αυτοί μίλησαν περί της αλήθειας
  Ο Χριστός ενώ ακόμη ήταν επί της γης είπε προς τους μαθητάς Του: «Ο Παράκλητος το Πνεύμα το Άγιο το οποίο θέλει πέμψει ο Πατήρ εν τω ονόματι Μου εκείνος θέλει σας διδάξει πάντα και θέλει σας υπενθυμίσει πάντα όσα είπαν προς εσάς»
(Ιωάννης ιδ: 26)
  Η Γραφή κάμνει λόγο στις (Πράξεις δ:31) περί μιας άλλης ομάδας πιστών οι οποίοι έλαβαν το Άγιο Πνεύμα. «Μετά δε την δέηση αυτών εσείσθει ο τόπος όπου ήσαν συνηγμένοι και επλήσθησαν άπαντες Πνεύματος Αγίου και ελάλουν τον λόγον του Θεού μετά παρρησίας..(33) και μετά δυνάμεως μεγάλης απέδιδαν την μαρτυρία της αναστάσεως  του Κυρίου Ιησού. Η χριστιανική Εκκλησία σήμερα είναι πλήρης του Αγίου Πνεύματος. Αυτό κατοικεί εις το σώμα του κάθε πιστού  διότι είναι ναός του ζώντος Θεού τον διδάσκει και τον εμπνέει εις την προσευχή. Το Άγιο Πνεύμα αποκαλύπτει  όσα ο Χριστός δεν μας είπε ζωοποιεί τα θνητά ημών σώματα προικίζει τον πιστό με ικανή ενεργητικότητα και δύναμη για να εργάζεται πάντοτε περισσότερο. Όταν ο χριστιανός πληρούται δια του Αγίου Πνεύματος λαμβάνει το χάρισμα της δυνάμεως του Χριστού. Όταν κανείς δεν έχει το Άγιο Πνεύμα δεν μπορεί να κάμνει έργον Χριστού διότι η ζωή του στερείται δυνάμεως.
 Το Άγιο Πνεύμα είναι του Θεού το Πνεύμα της Αληθείας ως επίσης και το Πνεύμα του ελέγχου της μαρτυρίας της δυνάμεως της ζωής του αγιασμού της βοήθειας της σοφίας της ελευθερίας της πραότητας της αγάπης της χάριτος της αποκαλύψεως της προφητείας της λογικής δόξας.
 Εν τω πληρώματι του Πνεύματος υπάρχει αφθονία σοφίας πλούτου και δυνάμεως. Ο πληρωμένος υπό του Αγίου Πνεύματος άνθρωπος αποτελεί το υπόδειγμα της τελειότητας που μας παρουσιάζει ο Θεός δια την ζωή μας. Ένας τέτοιος άνθρωπος ζει κοντά στον Θεό και ευχαριστιέται που έχει κοινωνία μαζί με Αυτόν. Από την σχέση αυτή αντλεί όλη την απαιτούμενη ετοιμασία και δύναμη προς υπηρεσία.
  Η πείρα των πεπληρωμένων υπό του Πνεύματος ανθρώπων ανδρών και γυναικών εκδηλώνεται κατά πολλούς τρόπους εφ’ όσον ζουν με το Θεό. κάθε πιστός πρέπει να έχει κάποιαν  ώραν που θα ευρίσκεται μόνος μετά του Θεού.
 Η κοινωνία αυτή με τον Θεό είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί είτε μέσα εις το δωμάτιο είτε κατά την ώραν της μελέτης είτε έξω σε ένα κήπο είτε μέσα εις τα ωραία δάση. Γίνεται να πραγματοποιηθεί βαθιά πρωί ή κατά την ώραν που αρχίζει το λυκόφως ενώ βρίσκεται σε μια βάρκα εις την ήσυχη θάλασσα. Ακόμη και σε ένα ψηλό βουνό η κατά μήκος μιας ήσυχης παραλίας ή ακόμη και στη μέση ενός μεγαλόπρεπου ωκεανού.
  Όταν είμαστε κατ’ ιδίαν μόνοι με τον Θεό τότε μπορούμε να καταλάβουμε και να συλλάβουμε τους μυστικούς εκείνους
φθόγγους  που αναδίδονται από όλα τα πράγματα και είναι γεμάτοι από θείαν δύναμιν. Κάποιος λέγει: «Ο Κύριος μου έφυγε προς τα δάση» αλλά και εκ των δασών έρχεται πάλιν έτοιμος προς υπηρεσία.

58--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ



  Τα δώρα και τα υπουργήματα του Αγίου Πνεύματος είναι πολλά. Κατωτέρω αναφέρουμε μερικά από αυτά.
  1==Το Άγιο Πνεύμα είναι δημιουργός της αναγεννήσεως
       (Ιωάννης γ: 5—6 ).
  2==Εστάλη υπό του Χριστού παρά του Πατρός
        (Ιωάννης ιε: 26)
  3==Είναι δώρο του Πατρός (Νεεμίας θ:20).
  4==Εστάλη εν τω ονόματι του Χριστού (Ιωάννης ιδ:26).
  5==Μαρτυρεί περί του Χριστού (Ιωάννης ιε:26).
  6==Εδόθει εκ παραλλήλου προς την υπερύψωαιν του Χριστού
      (Ψαλμός ξη:18).
  7==Μεταδίδει την αγάπην του Θεού (Ρωμαίους ε:3—8)
  8==Εδόθη προς διδασκαλίαν (Νεεμίας θ:20).
  9==Εμπνέει ελπίδα (Ρωμαίους ιε:15)
10==Μένει πάντοτε μετά των Αγίων (Ιωάννης ιδ:16—17).
11== Διδάσκει τους πιστούς (Ιωάννης ιδ:26).
12== Οικοδομή την Εκκλησία (Πράξεις θ:31)
13==Αγιάζει την Εκκλησία (Ιεζεκιήλ  λζ:28—
       Ρωμαίους ιε:16).
14==Είναι Παρήγορος της Εκκλησίας(Πράξεις θ:31).
15== Εδόθη δια της μεσιτείας του Χριστού (Ιωάννης ιδ:16)
16==Είναι η πηγή της σοφίας (Ησαϊας ια:12).
17== Δίδεται εις απάντηση της Προσευχής (Λουκάς ια:12).
18== Αγωνίζεται κατά της αμαρτίας(Γένεσης ς:3)
19==Εδόθη κατόπιν υποσχέσεως (Πράξεις β:38—39).
20== Δίδεται εις τους μετανοούντας και πιστεύοντας
        (Πράξεις β:38)
21== Δίδεται εις τους πειθαρχούντας εις τον Θεόν
        (Πράξεις ε:32).
22== Αναγεννά τον Πιστό (Ρωμαίους η).
23== Εδόθη εις τα Έθνη (Πράξεις ι:43—45).
24== Αποκτάται δια της πίστεως (Γαλάτας γ:14).
25== Αποτελεί απόδειξη της μετά του Χριστού ενότητας
        (Α΄ Ιωάννου γ:24).


26== Εδόθη ως εγγύηση της συνεχούς ευμενείας του Θεού
        (Ιεζεκιήλ λθ:29).
27== Οδηγεί εις πάσαν την αλήθειαν (Ιωάννης ις:13)
28== Αποκαλύπτει τα του Χριστού (Ιωάννης ις:14).
29== Κατευθύνει τα βήματα του πιστού (Πράξεις ις:6—7).
30== Διερευνά τα πάντα (Ρωμαίους ια:33—34).
31== Ενισχύει τους πιστούς εις το να υπομένουν τους διωγμούς
         και απαντούν όταν κρίνονται (Μάρκος ιγ: 11).
32== Δημιουργεί και προσφέρει ζωή (Ιώβ λγ:4).
33== Συμπαραστέκεται και βοηθά στις αρρώστιες μας.
         (Ρωμαίους η:26)
34== Προσκαλεί και αποστέλλει τους υπηρέτες Του

        (Ησαϊας μη:16)
35== Οδηγεί που πρέπει να κηρύξουμε
         (Α΄ Κορινθίους β:13 και Πράξεις ις:6—10).
36== Διδάσκει τι πρέπει να κηρύττομε (Α΄ Κορινθίους β:13
37== Κατευθύνει τις αποφάσεις της Εκκλησίας (Πράξεις ιε:26)
38== Ενδυναμώνει τους ασχολουμένους εις το κήρυγμα ΄
         (Α΄ Κορινθίους ιβ:8).
39== Μίλησε δια των προφητών(Πράξεις α:16)
40== Αναγγέλλει τα μέλλοντα (Λουκάς β: 26).
41== Είναι η πηγή θαυματουργικής δυνάμεως(Ματθαίος ιβ:28)
42== Βαπτίζει τους πιστούς εις έν σώμα την Εκκλησίαν
        (Α΄ Κορινθίους  ιβ:13)
43== Ο κόσμος δεν δύναται να Το λάβει (Ιωάννης ιδ:17)
44== Το έργον του Θεού δεν γίνεται δι’ ανθρώπινης δυνάμεως
         αλλά δια του Αγίου Πνεύματος (Ζαχαρίας δ:6).
  Τα εμβλήματα του Αγίου Πνεύματος είναι διάφορα όπως η περιστερά. (Ματθαίος γ:16) το πυρ το οποίο φωτίζει καθαρίζει και Θερμαίνει (Ματθαίος γ:11) το έλαιον το οποίο συμβολίζει το χρίσμα της αφιερώσεως θεραπεύει και εξαγνίζει
(Ψαλμός με :7)


59--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Η βροχή η οποία αναζωογονεί και δίδει ευφορία η σφραγίδα  η οποία επισημοποιεί και εξασφαλίζει την γνησιότητα η φωνή η οποία οδηγεί ομιλεί και προτρέπει (Ησαϊας ς:8) το ύδωρ το οποίο καθαρίζει και χορηγείται δωρεάν (Ιωάννης γ:5) ο άνεμος ο οποίος Είναι ισχυρός ελεύθερος και ζωογόνος (Ιωάννης γ: 8).
  Μεταξύ του Αγίου Πνεύματος και του πονηρού πνεύματος του Διαβόλου υφίσταται ανέκαθεν ανταγωνισμός και αντίκεινται προς άλληλα. Η σαρξ οδηγημένη από τον διάβολο επιθυμεί ενάντια του Πνεύματος και το Πνεύμα ενάντια της σαρκός.
  Το Πνεύμα οδηγεί τον άνθρωπο προς τον ουρανό. «Οι καρποί του Πνεύματος είναι αγάπη χαρά ειρήνη μακροθυμία χρηστότης αγαθοσύνη πίστις πραότης εγκράτεια». Το Άγιο Πνεύμα δίδει βεβαιότητα δύναμη ασφάλεια αυταπάρνηση νίκη ευτυχία κατανόηση ικανοποίηση θάρρος εμπνέει αγίους πόθους προικίζει τον πιστό με αγαθή
επιρροή καθιστά ευτυχισμένες τις οικογένειες και εισάγει εις τον Ουρανό. Εάν οδηγούμαστε δια του Πνεύματος δεν είμαστε κάτω από το Νόμο, ενώ η σάρκα οδηγεί προς αυτόν χωρίς να εξασφαλίζει καμία ωφέλεια εις τον άνθρωπο. Τα έργα της σαρκός είναι μοιχεία πορνεία ακαθαρσία ζηλοτυπία θυμός μάχες διχοστασίες αιρέσεις φθόνος φόνος μέθη κώμοι (κραιπάλη ακόλαστη οργιώδης ζωή) και τα όμοια τούτων.
(Γαλάτας ε: 17—21).  Οι άνθρωποι που πράττουν αυτά βασιλείαν Θεού δεν θα κληρονομήσουν. Ο φυσικός άνθρωπος δεν δέχεται τα του Πνεύματος του Θεού διότι είναι μωρία εις αυτόν και δεν μπορεί να γνωρίσει αυτά  διότι πνευματικώς ανακρίνονται. (Α΄ Κορινθίους β:14
  Η ανθρώπινη διάνοια όταν στερείται του Πνεύματος του Θεού είναι ανεπαρκείς ασταθείς και ανίσχυρος. Η φιλοσοφία των ανθρώπων είναι πιθανόν να ζητεί λύση των βασικών προβλημάτων της ζωής αλλά δίδει εις τον άνθρωπο την δύναμη να λύσει τα προβλήματα αυτά.  Ο άνθρωπος δεν δύναται δια των αισθήσεων να αντιληφθεί τα ακατάληπτα ούτε δια της λογικής να γνωρίσει τα ασύλληπτα. Η ανθρώπινη διάνοια περιβάλλεται από μεγάλα μυστήρια και έχει ανάγκη σοφίας.


60--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Ο άνθρωπος γνωρίζει ποιος έπρεπε να  είναι και γνωρίζει επίσης ότι αστόχησε πάντοτε τον σκοπό του. Εκείνο που χρειάζεται δεν είναι απλώς το φως αλλά κάτι περισσότερο—η δύναμης. Ο άνθρωπος αφημένος εις τον εαυτό του πιέζεται και καταβάλλεται από μεγάλες αμαρτίες.
  Έχει ανάγκη συγχωρήσεως απολυτρώσεως και απαλλαγής από την αμαρτία.
  Οι δούλοι της αμαρτίας δεν είναι ελεύθεροι.
  Η ανθρώπινη φιλοσοφία ενδεχόμενο να είναι αληθείς και να προκαλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της διανοίας αλλ’ ουδέποτε είναι επαρκείς για να φέρει τον άνθρωπο εις τον λιμένα της ειρήνης με τον Θεό. Το ασθενές φως ανθρώπινης σοφίας αδυνατεί να κοιτάξει στο ανεξερεύνητο μέλλον ή να εξιχνιάσει τα σκοτεινά άδυτα της καρδιάς του ανθρώπου.
  Η ιστορία της ανθρώπινης σκέψης φανερώνει ότι ο κόσμος δια της σοφίας δεν γνώρισε το Θεό.
  Η ειρήνη και δύναμης βρίσκονται στο Πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Το Άγιο Πνεύμα αποκαλύπτει μεγάλα μυστήρια με τέτοια απλότητα ώστε ο νεογέννητος χριστιανός μπορεί να αντιληφθεί και να θέσει εις εφαρμογή. Οι πιστοί συγχωρούνται δια κάθε αμαρτία δια του Ιησού Χριστού διότι «ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν»
(Πράξεις δ:12).
 Εκείνο που χρειάζεται ο άνθρωπος είναι να γνωρίσει τον Παντοδύναμο Κύριο ο οποίος συγχωρεί και μεταμορφώνει την ζωή του ανθρώπου και καθιστά αυτόν τέλειο όπως ο Πατέρας ο Ουράνιος είναι τέλειος. Τότε πλέον η ελευθερία  δεν αποτελεί άλυτο πρόβλημα διότι δια του θαύματος της Χάριτος ο σεσωσμένος άνθρωπος ελευθερώθηκε από τον νόμο της αμαρτίας. Ο νόμος του πνεύματος της ζωής εν Χριστώ Ιησού τον ελευθέρωσε από τον νόμο της αμαρτίας και του θανάτου. Τότε τα μυστήρια της ζωής που έφεραν εις αμηχανία τον άνθρωπο καθ’ όλους τους αιώνες βρίσκουν την τελική λύση δια του Αγίου Πνεύματος.
  Η πίστης αναπαύεται εις την επίγνωσιν=(επίγνωση =ακριβής και ενσυνείδητη γνώση ) του Ιησού Χριστού. Ο άνθρωπος πρέπει να τον γνωρίσει. Η Εκκλησία πρέπει να αποκτήσει τους θησαυρούς του Αγίου Πνεύματος
και οφείλει προς τούτο να ερευνά τας Γραφάς.
   Ο Θεός φανέρωσε δια του Πνεύματος Του ότι υπάρχει ζωή για μάς διότι το Πνεύμα ερευνά τα πάντα και αυτά τα βάθη του Θεού τα οποία μας αποκαλύπτει.(Α¨ Κορινθίους β:10).
  Ο Θεός θέλει και δύναται να χρησιμοποιήσει μια εκκλησία της οποίας τα μέλη και οι ποιμένες είναι πλήρεις Πνεύματος Αγίου. Κάθε Εκκλησία της σήμερον όπως και του παρελθόντος η οποία υστερεί ως προς το υψηλό ιδεώδες της ζωής δεν δύναται να ανταποκριθεί εις την κλήση της ,οποιαδήποτε και αν είναι η οργάνωσης της. Δυστυχώς η σύγχρονος Εκκλησία διοικείται από ανθρώπους έχει συνδεθεί με τον κόσμο και κυριαρχείται από ανθρώπους και ως εκ τούτου δεν μπορεί να είναι αρεστή εις τον Θεό. Τέτοια Εκκλησία δεν μπορεί να αντιδράσει προς σωτηρία του κόσμου εκ της αμαρτίας και να εκπληρώσει την αποστολή εις την οποία την καλεί ο Χριστός. Η σύγχρονη νεωτερίζουσα εκκλησία είναι εξασθενημένει εις πνευματική δύναμη και εις την πραγματικότητα αποκλίνει βαθμιαίως από την πνευματική αξία που προσδίδει η δια του Αγίου Πνεύματος γέννησης της.
  Η αληθής Εκκλησία του Χριστού  είναι πλήρης Πνεύματος Αγίου. Ο Θεός θέλει σήμερα τέτοια εκκλησία. «Το αυτό φρόνημα έστω εν υμίν το οποίο ήτο και εν τω Χριστώ Ιησού.»
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
61--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΟΓΔΟΟ

Η ΔΕΥΤΕΡΑ  ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

  «Ας μη ταράττεται η καρδία σας πιστεύετε εις τον Θεόν και εις εμέ πιστεύετε. Εν τη οικία του Πατρός μου είναι πολλά οικήματα ει δε μη ήθελον σας ειπεί υπάγω να σας ετοιμάσω τόπον πάλιν έρχομαι και θέλω παραλάβει εμαυτόν δια να είσθε και σεις όπου είμαι εγώ»(Ιωάννης ιδ:1—3).
  «άνδρες Γαλιλαίοι τι ίστασθε εμβλέποντες εις τον ουρανόν; Ούτως ο Ιησούς όστις ανελήφθη αφ’ ημών εις τον ουρανόν θέλει ελθεί ούτω καθ’ όν τρόπον ίδετε αυτόν πορευόμενον εις τον ουρανόν».(Πράξεις α:11).
  «Διότι τούτο λέγομεν δια του λόγου του Κυρίου ότι ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν εις την παρουσία του Κυρίου δεν θέλομεν προλάβει τους κοιμηθέντας. Επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ’ Ουρανού με κέλευσμα με φωνή αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον Έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ’ αυτών εν νεφέλαις εις απάντηση του Κυρίου εις τον αέρα και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου».
(Α΄ Θεσσαλονικείς δ:15—17).
  Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού είναι η «μακαρία ελπίδα» που εμπνέει την Χριστιανική Εκκλησία.  Ο λόγος του Θεού μας λέγει να ετοιμαζόμαστε (Λουκάς ιβ:31—38).να προσδοκούμε
 (Λουκάς ιβ:ε:7—8) να είμαστε πιστοί (Λουκάς ιβ:42—44). Να μακροθυμούμε (Ιάκωβος ε:7—8). Να μένομε σε Αυτόν
(Α΄ Ιωάννου β:28) να είμαστε προσεκτικοί (Ρωμαίους ιδ:58).
  Εκείνος που είναι έτοιμος να συναντήσει τον Κύριο δεν ικανοποιείται εις τούτο μόνο και την προσδοκία αλλ’ επιζητεί να μιλήσει και σε άλλους περί της ελεύσεως του Χριστού και τους βοηθάει ώστε να ετοιμάζονται και αυτοί προς συνάντηση του Κυρίου «Δια τούτο και σεις γίνεσθε έτοιμοι διότι καθ’ ήν ώραν δεν στοχάζεσθε έρχεται ο Υιός του ανθρώπου».
  Ο χριστιανός που βρίσκεται σε αυτόν τον ανήσυχο  κόσμο ευχαριστεί τον Θεό και χαίρετε δια την ετοιμασία του. Την θέση του χριστιανού αυτού εκφράζει το γνωμικό: «Επάνω σε ένα κλαδί που λυγίζει κάθεται ένα πουλί και κελαηδάει  γιατί έχει φτερούγες».
  Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού κατέχει θέση πρωτεύουσα εις ολόκληρο Καινή Διαθήκη. Περισσότερα πράγματα αναφέρονται περί της δευτέρας ελεύσεως του Χριστού παρά για την πρώτη. Και εις την Π.Δ. γίνεται μνεία περί της Δευτέρας ελεύσεως του Χριστού είκοσι φορές περισσότερο παρά για την πρώτη. Εις κάθε τριάντα εδάφια της Κ.Δ. το ένα αναφέρεται εις την επάνοδο του Χριστού.
  Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού αποτελεί το κλειδί δια την κατανόηση της Γραφής. Περί αυτής μίλησε ο ίδιος ο Χριστός(Ματθαίος κδ: 6—27 και κε:31—32  Ιωάννης ιδ:2—3 και κα:22). Επίσης μίλησαν οι απόστολοι (Αποκάλυψης α:7 και Α¨ Ιωάννου 28 και Ιούδα α:14—15 και Ιάκωβος ε:7 και Β΄ Πέτρος α:16 και θ:27 και Φιλήμονας γ:20—21 και Τίτος β:13 και Α΄ Κορινθίους ια:26)
  Ο Παύλος κάμνει λόγο περί της ελεύσεως του Κυρίου 50 φορές. Ακόμα και άγγελοι εκ του ουρανού μιλούν για το μεγάλο τούτο γεγονός (Πράξεις α:10—11 και Αποκάλυψης ια;3—12). Η έλευσης του Χριστού είναι η μόνη θεραπεία δια το σημερινό χάος εις το οποίο βρίσκεται ο κόσμος. Οι αλήθειες που βρίσκονται εις τον Λόγο του Θεού οδηγούν εμάς τα τέκνα Του ει το να πιστεύουμε ότι η Δευτέρα έλευσης του Χριστού είναι πλησίον επί θύραις.
Πλείστοι=(πολλοί)από τους μελετώντας την Γραφή συμφωνούν ότι έχουν εκπληρωθεί σχεδόν όλα τα σημεία τα οποία αναφέρονται εις την έλευση του Χριστού και έχουν προφητευθεί εις τον Λόγο του Θεού.

62--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

   Όταν ο Χριστός ήταν με τους μαθητές Του είπε προς αυτούς. «Όταν δε ταύτα αρχίσωσι να γίνονται ανακύψατε και σηκώσατε τας κεφαλάς σας διότι πλησιάζει η απολύτρωσις σας» και πάλι είπε: «Και θέλουσιν ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον εν Νεφέλαις μετά δυνάμεως και δόξης πολλής»(Λουκάς κα:27—28).
  Οι μαθητές είπαν προς τον Ιησού. «Ειπέ προς ημάς πότε θέλουσι γίνει ταύτα; Και τι το σημείον της παρουσίας Σου και της συντελείας του αιώνος;»
  Μόνον η παντογνωσία του Θεού δίνεται να απαντήσει εις τις ερωτήσεις αυτές και Εκείνος απάντησε εκ των προτέρων με προφητικό τρόπο. Παραθέτουμε κατωτέρω τα σημεία που αναφέρονται προφητικώς και τα οποία εισάγουν αμέσως εις την περίοδον της δευτέρας ελεύσεως του Χριστού.
  Πολλά εκ των σημείων αυτών αναφέρονται εις το 24ον κεφάλαιο του Ματθαίου και το 21ον του Λουκά δίδουν δε μία ακριβή εικόνα των συνθηκών της παρούσης περιόδου εις ολόκληρο τον κόσμο.
                     «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
   1ον ==Η σημερινή κατάστασης των εθνών είναι όμοια προς εκείνη Που προηγήθηκε του κατακλυσμού. «Καθώς έγινεν εν ταις ημέραις του Νώε ούτω θέλει είσθαι και εν ταις ημέραις του ιού του ανθρώπου».(Λουκάς ιζ:26—30).
  Ο κόσμος τότε είχε απορροφηθή με τα υλικά συμφέροντα και ξέχασε τον Θεό. Στις ημέρες του Νώε συνεβαίνανε τα ακόλουθα:
  1== Αύξησης του πληθυσμού των πόλεων
  2== Πρόοδος εις τον πολιτισμό.
  3== Λατρεία του Θεού ως Δημιουργού αλλ’ όχι ως Λυτρωτού.
  4== Σύγχυσης των πιστών μετά του κόσμου.
  5==Χαλάρωσης των ηθών όσον αφορά την γυναίκα και τον γάμο.
  6== Δαιμονοπληξία.
  7== Αδιαφορία των θρησκευτικών οδηγών με αποτέλεσμα να ελαττωθούν οι περιπτώσεις ειλικρινούς μετανοίας προς τον Θεό.
  8== Οι άνθρωποι ήταν φιλήδονοι μάλλον παρά φιλόθεοι
  9== Η κακία επικρατούσε σε ολόκληρο τον κόσμο όπως τις ημέρες του Νώε.
                     «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
  2ον  «Η ανομία και το έγκλημα αφθονούν. Τα περισσότερα εγκλήματα γίνονται σήμερα από τους νέους. «Εν ταις εσχάταις ημέραις θέλουσιν ελθεί καιροί κακοί».
  3ον «Επικρατούν οι ψευδόχριστοι η αποστασία εις την Εκκλησία η λατρεία δαιμονίων και οι διδασκαλίες αυτών(Α΄ Τιμοθέου δ:1).
  4ον «Οι άνθρωποι είναι κοσμικοί χλευασταί γελωτοποιούν την Γραφή και ονομάζουν τους πιστούς ανθρώπους με σκουριασμένες ιδέες».
  5ον «Διωγμοί κατά των Ιουδαίων και Χριστιανών».
  6ον ¨Παρατηρείται αύξησης της γνώσης και των συγκοινωνιών».
  «Πολλοί θέλουσι περιτρέχει και η γνώσης θέλει πληθυνθή» λέγει ο Δανιήλ. «Αι άμαξαι θέλουσι κινείσθαι με σίδηρον και λάμποντα εν τη ημέρα της ετοιμασίας αυτού και τα ελάτινα δόρατα θέλουσι σεισθή τρομερά. Αι άμαξαι θέλουσι θορυβείσθαι  εν ταις οδοίς θέλουσι συγκρούεσθαι η μία μετά της άλλης εν ταις πλατείαις η θέα αυτών θέλει είσθαι ως λαμπάδες θέλουσι τρέχει ως αστραπαί» (Ναούμ β:3—4). Η προφητεία αυτή αναφέρεται εις τα αυτοκίνητα και ελέχθη προ 2.600 χρόνια και πλέον.
  Ακόμη και περί αεροπλάνων υπάρχουν προφητείαι:
«Ως πτηνά  διαπετώμενα επί τους νεοσσούς ούτως ο Κύριος των δυνάμεων θέλει υπερασπισθεί την Ιερουσαλήμ υπερασπιζόμενος και ελευθερώνων αυτήν διαβαίνων και σώζων αυτήν».
 (Ησαϊας λα:5). Αυτή η προφητεία ελέχθη 2.667 έτη προτού εκπληρωθεί κατά το 1917 όταν ο στρατηγός Allenby κατέλαβε και ελευθέρωσε την Ιερουσαλήμ.
 Η γνώσης αυξάνει σταθερώς δια του ραδιόφωνου του τηλεφώνου του τηλεγράφου και τόσων άλλων μέσων. Όλα μαρτυρούν ότι πλησιάζουμε προς το τέλος.
   7ον  Παρατηρείται μεγάλη συσσώρευσης πλούτου και όμως το εθνικό χρέος αυξάνει και δεν υπάρχει προσφορά εργασίας.
   8ον Σημειώνονται κοινωνικές ανωμαλίες οικονομική στενοχώρια φόβος φορολογίες βαρύτατες απεργίες ασθένειες. Όλα αυτά προηγούνται της Δευτέρας Ελεύσεως του Χριστού.
   9ον Πόλεμοι και σχέδια ειρήνης απασχολούν τον κόσμο. Και εν τω μεταξύ ο πόλεμος εξαπλώνεται.
  10ον Συνάπτονται συμμαχίες και συνασπισμοί και έτσι προπαρασκευάζουν τον δρόμο δια τον υπεράνθρωπο τον αντίχριστο.
  11ον Σεισμοί πλημμύρες επιδημίες και λιμοί είναι τα σημεία των καιρών (Ματθαίος κδ:7). Οι σεισμοί σημειώνονται τόσο συχνά αυτά τα τελευταία χρόνια ώστε οι άνθρωποι δεν παύουν να τους απαριθμούν. Και απόκειται να σημειωθεί ένας σεισμός ο μέγιστος όλων(Ζαχαρίας ιδ: 4—8). Σε πλείστα (Πολλά) μέρη και σήμερα μεγάλη πείνα υπάρχει.
  12ον Οι επικρατούσες συνθήκες προκαλούν μίσος σε πολλούς και λαμβάνουν χώραν ανατροπές και συγκρούσεις. Στον κόσμο παρατηρείται ένας γενικός αναβρασμός.
 13ον  Εκδηλώνεται αφ’ ενός μεν Πνεύμα δικτατορικό όπως και εις τις ημέρες του Ναβουχοδονόσωρ αφ’ ετέρου δε τάσης προς ομοσπονδίες όπως και στην πρώτη περίοδο της παλαιάς Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας (Δανιήλ β:31—45).
 14ον  Άλλο σημείο είναι η επάνοδος των Ιουδαίων εις την Παλαιστίνη χωρίς καμία πίστη εις τον Μεσσία τους.
 15ον  Η Εκκλησία δεν ενδιαφέρεται δια την έλευση του Χριστού ενώ εξ’ άλλου σημειούται τόση αποστασία μέσα στην Εκκλησία. Ελάχιστος αριθμός ανθρώπων αποβλέπει εις την επάνοδο του Χριστού(Λουκάς ιβ:40)
 16ον  Σημεία εις τον Ουρανό.
17ον Η αληθινή Εκκλησία του Χριστού αρχίζει να καταλαβαίνει τις προφητείες της Γραφής που αφορούν την Δευτέρα έλευση του Χριστού. Ο προφητικός λόγος δεν είναι τώρα κλειστό βιβλίο όπως ήταν στο παρελθόν.
  Όλα αυτά πείθουν ότι ο καιρός της επανόδου του Χριστού είναι Κοντά. «Αγρυπνείτε λοιπόν και γίνεσθε έτοιμοι».
  Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού λαμβάνει χώραν εις δύο στάδια.

62--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Πολλοί χριστιανοί περιπλέκονται εν σχέσει με το ζήτημα της
Δευτέρας ελεύσεως διότι δεν δίδουν προσοχή εις την διάκριση αυτή. Τα δύο στάδια αυτά χωρίζονται απ’ αλλήλων με μία περίοδο επτά ετών.
  Το πρώτο στάδιο επανόδου του Χριστού ονομάζεται «Αρπαγή» όπως σημειούται εις το διάγραμμα. Κατ’ αυτήν ο Χριστός έρχεται δια την Εκκλησία Του. Το δεύτερο στάδιο ονομάζεται «Επιφάνεια» ως επίσης σημειούται εις το διάγραμμα. Κατ’ αυτήν έρχεται ο Χριστός μαζί με την εκκλησία Του και με όλες τις δυνάμεις των ουρανών για να κρίνει τα έθνη και να εγκαταστήσει την βασιλεία Του επί της γης. Οι άγιοι κατά τον χρόνον της αρπαγής πηγαίνουν προς τον Χριστό δια να είναι μετ’ Αυτού επί της γης.
  Η έλευσης του Χριστού κατά την αρπαγή θα είναι αιφνίδια.  «Αγρυπνείτε λοιπόν διότι δεν εξεύρετε την ημέραν ουδέ την ώραν καθ’ ην ο Υιός του ανθρώπου έρχεται» (Ματθαίος κε:13).
  Οι άγιοι αποτελούν το σώμα του Χριστού το οποίο δεν μπορεί να διασπαστεί (δεν δύναται να διασπασθή). Η Γραφή εκθέτει ότι η Αρπαγή λαμβάνει χώραν προ της μεγάλης θλίψεως την οποία δεν πρόκειται να υποστεί η εκκλησία ως σώμα του Χριστού.
 (Λουκά κα: 36 και Β΄ Πέτρου β:9).      
   Η περίοδος των επτά ετών μεταξύ των δύο σταδίων της ελεύσεως του Χριστού είναι πλήρης από γεγονότα. Επί της γης θα εκδηλωθεί η μεγάλη θλίψης «ο καιρός της στενοχώριας του Ιακώβ» (Ιερεμίας λ:7)και στον ουρανό θα λάβει χώραν η κρίσης των έργων της Εκκλησίας «προ του βήματος του Χριστού» και ο γάμος του Αρνίου (Β΄ Κορινθίους ε:10 και Αποκάλυψης ιθ:7). Τότε ο Χριστός θα αναλάβει την βασιλεία Του: «Άς χαίρωμεν και ας αγαλλώμεθα και ας δώσωμεν εις αυτόν διότι ήλθεν ο γάμος του Αρνίου και η γυνή αυτού ητοίμασεν εαυτήν».

62--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ



  Τι λέγει η Γραφή περί του τρόπου με το οποίο θα έλθει ο

Χριστός κατά την αρπαγήν;  Θα έλθει λέγει «με κέλευσμα» το οποίο θα απευθύνεται προς τους «αποθανόντας εν Χριστώ» και το οποίο θα ακούσουν αυτοί. Θα έλθει «με φωνή αρχαγγέλου» έτσι ώστε όσοι ζουν και είναι δικοί Του να αντιληφθούν την πρόσκληση  Του. Όπως οι μαθητές επί της γης είδαν τον Ιησού απερχόμενο έτσι η Εκκλησία θα Τον ιδεί ερχόμενον κατά την αρπαγή.
  Θα έλθει με «σάλπιγγα Θεού» η οποία θεωρείται η τελευταία πρόσκλησης των αποθανόντων εν Χριστώ οι οποίοι ήδη άκουσαν το κέλευσμα και οι οποίοι αναστήθηκαν εκ των λοιπών νεκρών και εξήλθαν εκ τω τάφων των.
  Η σάλπιγγα του Θεού θα είναι και τελική πρόσκλησης προς τους ζώντας κατά την ώρα εκείνη πιστούς οι οποίοι θα είναι έτοιμοι και θα μεταμορφωθούν εν ριπή οφθαλμού. Θα είναι μία πρόσκλησης προς τους δικαίους και αγίους ζώντας και νεκρούς να εγκαταλείψουν την γη και να συναντήσουν τον Κύριο και Σωτήρα τους εις τον αέρα.
  Το Άγιο Πνεύμα το οποίο είναι μετά της Εκκλησίας επί της γης από την ημέρα της Πεντηκοστής θα απέλθει(φύγει) και Αυτό.
  Τα σώματα των «αποθανόντων εν Χριστώ θα αναστηθούν εκ των νεκρών πρώτα. Τα σώματα των νεκρών που δεν θα αναστηθούν τότε ανήκουν στους «λοιπούς των νεκρών» οι οποίοι έζησαν εν (ή μέσα στην) αμαρτία. Αυτοί δεν θα ακούσουν το κέλευσμα του Χριστού διότι δεν τον γνωρίζουν. Θα παραμείνουν στους τάφους τους και δεν θα αναστηθούν παρά στην Δευτέρα ανάσταση η οποία θα λάβει χώραν μετά την χιλιετή βασιλεία και η οποία θα είναι ανάστασης κρίσεως προ του λευκού Θρόνου κρίσεως εκείνων που έπραξαν τα φαύλα.
(Ιωάννης ε:28—29 και Αποκάλυψης κ:11—15).
  «Μη θαυμάζετε τούτο έρχεται ώρα καθ’ ην πάντες οι εν τοις μνημείοις θέλουσιν ακούσει την φωνήν Αυτού».
  Η ανάστασις των αποθανόντων εν Χριστώ ομοιάζει με την ενέργειαν μαγνήτη ο οποίος μέσα από ένα σωρό ανακατεμένων μικρών τεμαχίων σιδήρου ξύλων ή καουτσούκ προσελκύει προς τον εαυτό του μόνο κομμάτια του σιδήρου τα οποία είναι συγγενή προς την φύσι του αφήνει δε όλα τα άλλα αντικείμενα που δεν μετέχουν της φύσεως του. Τοιουτοτρόπως η αρπαγή θα είναι το πρώτο στάδιο της δευτέρας ελεύσεως του Χριστού. Το πολίτευμα ημών είναι εν τοις ουρανοίς.

63--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ


  Η έλευσης του Χριστού στον κόσμο ως βρέφος ονομάζεται πρώτη έλευσης του Χριστού. Ήλθε όχι δια να υπηρετηθεί αλλά δια να υπηρετήσει και να δώσει την ψυχή Αυτού αντί πολλών. Ήλθε δια να σώσει ψυχές. Έπαθε κατά σάρκα και ανελήφθη σωματικός. Έτσι και η Δευτέρα έλευσης του Χριστού θα είναι σωματική και θα έλθει δια την απολύτρωση του σώματος ανδρών γυναικών τον οποίων έσωσε τις ψυχές από την αμαρτία.
  Πολλοί διδάσκαλοι επιχειρούν να εξηγήσουν την προσωπική επάνοδο του Χριστού και αποτυγχάνουν διότι στερούνται της γνώσεως και του Πνεύματος του Λόγου του Θεού. Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού δεν σημαίνει τον θάνατο του πιστού όπως προσπαθούν να παραστήσουν. Δεν σημαίνει ακόμα την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος κατά την Πεντηκοστή ούτε την επιστροφή του αμαρτωλού ούτε την διάδοση του Χριστιανισμού ούτε την καταστροφή της Ιερουσαλήμ. Η Δευτέρα έλευσης σημαίνει εκείνο που είπε ο Ιησούς: «Πάλι έρχομαι και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν (τους αποθανόντας και ζώντας πιστούς) δια να είσθε και σεις όπου είμαι εγώ».
  Η Εκκλησία προορίζεται να παίξει σπουδαίο ρόλο εις το σχέδιο του Θεού διότι τα μέλη της θα βασιλεύσουν μετά του Χριστού.
  Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού σημαίνει δια τον αναγεννημένο Χριστιανό ότι θα γίνει όμοιος με τον Χριστό ότι θα γίνει όμοιος με τον Χριστό ότι θα είναι μετ’ Αυτού και ότι θα βασιλεύσει
μετ’ Αυτού.     
  Δια τον Ιουδαίο ο οποίος απέρριψε τον Χριστό και τώρα καταπατείται και διώκεται η επάνοδος του Χριστού επί της γης θα σημάνει την ελπίδα μιας νέας ζωής. Οι Ιουδαίοι θα ον αναγνωρίσουν τότε και θα τον δεχθούν ως Μεσσία τους. αυτό θα αποτελέσει απαρχή αποκαταστάσεως τους εις την χώρα τους εν ειρήνη και αναδείξεως των και πάλι ως έθνος.
(Ιερεμίας ς:14—15 Ησαϊας μγ:5—7 Πράξεις ιε:14—17).
  Οι εκτάσεις της ερήμου στην Παλαιστίνη θα οικοδομηθούν θα κατοικηθούν και θα καλλιεργηθούν. Οι σχετικές (γι’ αυτό ως προς την έρημο και υπόλοιπα) οι προφητείες δεν έχουν ξεπληρωθεί ακόμα.
  Για τα έθνη η επάνοδος του Χριστού θα σημάνει την
καταστροφή του παρόντος πολιτικού συστήματος του κόσμου του οποίου ο άρχων είναι ο διάβολος (Δανιήλ ιθ:11). Θα σημάνει το τέλος των πολέμων των ταραχών και των ανατρεπτικών κινημάτων. Θα σημάνει την κρίση των εθνών της γης τον χωρισμό αυτών σε έθνη—πρόβατα και εις έθνη –ερίφια την καταστροφή των τελευταίων και την επιβίωση εν ειρήνη των εθνών—προβάτων τα οποία ονομάζονται «δίκαιοι».
(Ματθαίος κε:31—40 Μιχαίας δ:3—4 Ησαϊας β)
  Η επάνοδος του Χριστού θα σηκώσει την κατάρα από τη γη η οποία θα ανθίσει ως ρόδο θα δώσει τον καρπό της.
(Ησαϊας λε:1 ψαλμός ξζ:6). 
  Ας είμαστε λοιπόν έτοιμοι διότι «οφθαλμός δεν είδε και ωτίον δεν ήκουσε και εις καρδίαν ανθρώπου δεν ανέβησαν όσα ητοίμασεν ο Θεός εις τους αγαπώντας Αυτόν»
(Α΄ Κορινθίους β:9).
              «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

63--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟΝ ΕΝΑΤΟΝ

Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ

  «Διότι τότε θέλει είσθαι θλίψις μεγάλη οποία δεν έγινεν απ’ αρχής κόσμου έως του νυν ουδέ θέλει γίνει. Και αν δεν συνετέμνοντο αι ημέραι εκείνοι δεν ήθελε σωθή ουδεμία σαρξ δια τους εκλεκτούς θέλουσι συντμηθεί αι ημέραι εκείναι». (Ματθαίος κδ:21—22).
            «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
  Η περίοδος της θλίψεως περιλαμβάνει επτά έτη και ακολουθεί ευθύς μετά την αρπαγή της Εκκλησίας και την ανάκληση του Αγίου Πνεύματος από τη γη. Δηλαδή εκτείνεται από της αρπαγής της Εκκλησίας μέχρι της επιφανείας του Χριστού
(Ιερεμίας λ:3—7) και ταυτίζεται με την εβδομηκοστή εβδομάδα του Δανιήλ (Δανιήλ θ:27) και την ημέρα του Αντιχρίστου. Ο Αντίχριστος θα αποκαλυφθεί μετά την αρπαγή και θα αποβεί ο απόλυτος δικτάτωρ του κόσμου. Η περίοδος αυτή υποβάλει σε μεγάλη δοκιμασία τόσο τους Ιουδαίους όσο και τους εθνικούς οι οποίοι δεν σώθηκαν δια του Χριστού. Εκείνα που θα συμβούν κατά την περίοδο αυτή περιγράφονται εις την
(Αποκάλυψη κεφ.ς:1και ιθ:21).
  Η αναχώρησης εκ της γης όλων των αληθινών Χριστιανών θα προκαλέσει μεγάλο φόβο και σύγχυση επ’ αυτής. Τα επτά έτη της περιόδου μεγάλης θλίψεως διαιρούνται εις δύο ίσα χρονικά διαστήματα εκ τριών και ημίσεως ετών εκάστου. Στην  αρχή της περιόδου κατά την οποία  ανοίγονται οι σφραγίδες
(Αποκάλυψης ς:1) θα αποκαλυφθεί ο Αντίχριστος ο οποίος θα συνάψει μια συνθήκη με τον Ιουδαϊκό λαό την οποία εν τούτοις θα καταργήσει εις το τέλος του πρώτου ημίσεως της περιόδου.
  Ο Σατανάς ο οποίος ονομάζεται πάντοτε μέγας δράκων θα καταρριφθεί τότε εκ του ουρανού μετά των αγγέλων αυτού. Αυτός αντιτάχθηκε πάντοτε εις το έργον του Θεού και κάμνει παν ότι είναι δυνατόν για να αντιταχθεί και εις τον εκλεκτό λαό του Θεού. Με αυτόν τον τρόπο θα κατευθύνει όλη την οργή του ειδικώς κατά των Ιουδαίων διότι εκ της φυλής τούτων γεννήθηκε ο Χριστός και υπερυψώθηκε με δύναμη. Ο Αντίχριστος θα περιβληθεί την δύναμη του Διαβόλου. Η μεγάλη θλίψις θα περιλαμβάνει κυρίως τα τελευταία 3 ½ έτη της όλης περιόδου των επτά ετών και ονομάζεται «καιρός της στενοχωρίας του Ιακώβ».
  Τότε ένα άλλο θηρίο αναβαίνει εκ της γης το οποίο ονομάζεται ψευδοπροφήτης. Βλασφημεί τον Θεό και αναγκάζει τους ανθρώπους να λατρεύουν το πρώτο θηρίο. Επίσης υποχρεώνει όλους τους πάντας λάβουν το «χάραγμα» επί της χειρός τους της δεξιάς ή επί των μετώπων τους και εκδίδει πρόσταγμα να μη δύναται κανείς να αγοράσει ή να πωλήση εάν δεν φέρει το χάραγμα αυτό. Ο Αντίχριστος τότε αναγνωρίζεται ως Παγκόσμιος Κυβερνήτης και λατρεύεται ως Θεός.

64--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Το πιστό υπόλοιπο του εκλεκτού λαού του Ισραήλ θα ελευθερωθεί τότε από όλη την οργή και θα καταφύγει σε τόπο παρασκευασμένο δι’ αυτό όπου θα κρυφθεί επί 3 ½ χρόνια. Ο χρόνος αυτός θέλει συντμηθεί κατά τον λόγον του Χριστού προς χάριν των εκλεκτών του Θεού.
  Η περίοδος όμως αυτή θα είναι περίοδος σωτηρίας. Ένα σύνολο από 144.000 ανθρώπων εκ του Ισραήλ παρουσιάζεται σφραγισμένων. Ένα άλλο πλήθος «οίτινες έπλυναν τας στολάς αυτών και ελεύκαναν αυτάς εν τω αίματι του Αρνίου» σώζονται κατά την περίοδο της μεγάλης θλίψεως.
   Δεν αποτελούν αυτοί την Εκκλησία αλλ’ εδέχθησαν τον Σωτήρα μετά την αρπαγή της Εκκλησίας. Όλοι αυτοί είναι άγιοι μάρτυρες της αιματηρής περιόδου της μεγάλης θλίψεως. Οι ψυχές αυτών μετά το θάνατο τους εμφανίζονται κάτω του θυσιαστηρίου όπως αναφέρει ο Ιωάννης. Οι μάρτυρες αυτοί είναι εκείνοι που θα κηρύξουν το «Ευαγγέλιο της Βασιλείας» και θα διωχτούν μέχρι θανάτου. Θα είναι το σταχυολόγημα εκ του θερισμού και θα αναστηθούν και αυτοί για να συμμετάσχουν στις στρατιές του ουρανού.
  Ο σκόφηλδ λέγει ότι το αναρίθμητο πλήθος εκ των εθνών όπως αναφέρεται στην Αποκάλυψη ζ:9 περί των οποίων λέγεται έρχονται εκ της μεγάλης θλίψεως δεν είναι η Εκκλησία αλλά κατέχουν μία θέση παρόμοια με εκείνη των Λευιτών απέναντι των ιερέων όπως βλέπουμε στον Μωσαϊκό Νόμο.
(Αποκάλυψης ζ:15)
  Εις την Αποκάλυψη (κεφ. ιζ ) αναφέρεται γυνή ενδεδυμένη πορφύρα και κόκκινο και καθισμένη επί θηρίου κόκκινο γεμάτο ονόματα βλασφημίας έχοντας κεφαλές επτά και κέρατα δέκα.  Αυτή θα είναι η αποστάτης εκκλησία των ημερών εκείνων η οποία βραδύτερον θα καταστραφεί (αργότερα).
  Οι Ιουδαίοι τότε θα αναγνωρίσουν ότι ο Χριστός είναι ο Μεσσίας των και ότι το Πνεύμα του Θεού έχει ξεχυθεί επάνω σ’ αυτούς. 
  Συγχρόνως αποστέλλονται τρεις άγγελοι για να κηρύξουν προς τον κόσμο. Ο ένας κηρύττει «το αιώνιο Ευαγγέλιο» της κρίσεως ο δεύτερος αναγγέλλει την πτώση της Βαβυλώνας και ο τρίτος αναφέρει λόγους κρίσεως κθ’ όλων εκείνων που κάμπτονται στο να λατρεύουν το θηρίο.
  Η περίοδος αυτή θα τερματιστεί με την μάχη του Αρμαγεδώνα εις την πεδιάδα Μεγιδδώ. Ο Χριστός θα επιστρέψει αιφνιδίως μέσα σε δόξα και με όλες τις δυνάμεις των ουρανών και θα θέσει τέρμα εις τους «καιρούς των Εθνών  και την περίοδο της θλίψεως. Θα έλθει για να κρίνει τα Έθνη και να εγκαταστήσει την Βασιλεία Του επάνω στη γη.
  Επί του Διαγράμματος αναφέρονται οι σφραγίδες οι σάλπιγγες οι φιάλες ο Σατανάς και οι δυνάμεις του που ρίχνονται εκ των ουρανών  ο Αντίχριστος ο ψευδοπροφήτης η εικόνα του θηρίου
Η ενδεδυμένη κόκκινο η γυναίκα το θυσιαστήριο ο λίθος ο οποίος απεκόπη άνευ χειρός ο Αρμαγεδών η Επιφάνεια και το όρος των ελαιών

65--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Η βασιλεία του Αντίχριστου  που θα εγκαθιδρυθεί επί της γης κατά την περίοδο της Μ. θλίψεως θα είναι μία ψευδείς και παραποιημένη βασιλεία. Η τριάς της βασιλείας αυτής θα είναι Σατανάς ή Δράκων  αντιποιούμενος τον Θεό και Πατέρα το πρώτο θηρίο ή αντίχριστος αντιποιούμενος τον Υιόν  και το δεύτερο θηρίο ή ψευδοπροφήτης αντιποιούμενος το Άγιον Πνεύμα. Όταν οι μαθηταί του Χριστού προσεύχονταν όπως τους δίδαξε Εκείνος λέγοντας «Ελθέτω η βασιλεία Σου»απέβλεπαν εις την πραγματική βασιλεία του Χριστού η οποία θα ακολουθήσει την περίοδο της Μ. Θλίψεως και της επιφανείας του Χριστού.
  Εις το τέλος της Μ. Θλίψεως ο Χριστός θα εγκαταστήσει τη βασιλεία Του και οι Ιουδαίοι θα δεχθούν Αυτόν ως βασιλέα τους. ο Σατανάς θα συλληφθεί θα δεθεί και θα ριφθεί εις την άβυσσο όπου θα μείνει μέχρι να πληρωθούν χίλια έτη. Ο Αντίχριστος και ο ψευδοπροφήτης θα ριφθούν εις την «λίμνη του πυρός». Ο Χριστός τότε θα κρίνει τα έθνη και ο Θεός θα δοκιμάσει τον άνθρωπο ακόμη μιαν φορά κατά την περίοδο αυτή. 
  Ο Σατανάς θα λυθεί μετά χίλια έτη για να πλανήσει τα έθνη οπότε θα δοθεί τέρμα εις την προαιώνια σύγκρουση μεταξύ Θεού και Σατανά ο οποίος θα ριφθεί τελικά εις την λίμνη του πυρός όπου είναι το θηρίο και ο ψευδοπροφήτης και εκεί θα βασανίζονται ημέρα και νύκτα εις τους αιώνες των αιώνων.
  Αυτός που μελετά την Αποκάλυψη βρίσκει εκεί τις λεπτομέρειες περί της δράσεως των αγγέλων  με τις σφραγίδες και τις φιάλες (Αποκάλυψης ς: και η:). Ο Σατανάς γνωρίζει ότι κάμνει τον τελευταίο κύκλο της προαιωνίου συγκρούσεως του με τον Χριστό και ότι τον χάνει.
  Κατά την ταραγμένη αυτή εποχή η «χάρις του Θεού» αποκαλύπτεται και πάλι: «πας όστις υπακούσει εις τον Θεό θέλει  σωθεί».
  Ας θυμηθούμε την υπόσχεση του Θεού. «Ο υπομείνας εως τέλους ούτως θέλει σωθεί». ¨Γίνου πιστός μέχρι θανάτου και θέλω δώσει τον στέφανον της ζωής».(Αποκάλυψη β:10).
66---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ

Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΊΑ—Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
                   ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ

    «Και τα δέκα κέρατα τα οποία είδες είναι δέκα βασιλείς οίτινες βασιλείαν δεν έλαβον έτι αλλά μία ώραν λαμβάνουσιν εξουσίαν ως βασιλείς μετά του θηρίου….
  Ούτοι θέλουσι πολεμήσει με το Αρνίον και το Αρνίον θέλει νικήσει αυτούς διότι είναι Κύριος των Κυρίων και βασιλεύς των Βασιλέων»( Αποκάλυψης ιζ:12—14).
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

  Εις τους χρόνους του Δανιήλ προ 2.500 και πλέον ετών και κατά την διάρκεια της αιχμαλωσία στην Βαβυλώνα ο Θεός έδωκε ένα όνειρο εις τον Ναβουχοδονόσωρ βασιλέα της Βαβυλώνας. Αυτό το όνειρο παρουσίαζε την εικόνα ανθρώπου του οποίου το σώμα αποτελούνταν από διάφορα μέταλλα.  Η ερμηνεία του ονείρου όπως αποκαλύφθηκε στον Δανιήλ υπό του Θεού περιλάμβανε την ύπαρξη την ανάπτυξη και την δύναμη των παγκοσμίων αυτοκρατοριών οι οποίες επρόκειτο να έλθουν
  Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ως παγκόσμιος δύναμη αντιπροσωπευόταν από τις κνήμες του πόδες και τους δακτύλους της εικόνας
 Η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία καταστράφηκε και έπαυσε να υπάρχει προτού εκπληρωθούν οι προφητείες όπως αποκαλύπτονταν στην εικόνα του ονείρου ή με άλλα λόγια η ιστορία της αυτοκρατορίας εξελιχθεί μέχρι των δακτύλων της εικόνας. Τοιουτοτρόπως εκείνοι που μελετούν τις προφητείες της Γραφής έχουν δίκιο να φρονούν(σκέπτονται) ότι η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία πρόκειται να αναβιώσει προς εκπλήρωση των προφητειών και ότι η αναβίωση αυτή θα λάβει χώραν κατά την περίοδο της μεγάλης.
  Η μορφή της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας αποτελούμενης από δέκα βασίλεια τα οποία είναι και η τελευταία φάσης της υπάρξεως της αντιπροσωπεύεται υπό των δέκα δακτύλων της εικόνας του ονείρου(Δανιήλ β: και ζ: ). Κατά τον ίδιο τρόπο αντιπροσωπεύεται και υπό των δέκα κεράτων του τρομακτικού θηρίου της οράσεως του Ιωάννου στην Πάτμο
(Αποκάλυψης ιζ:12).
  Η Γραφή λέγει ότι δέκα βασίλεια της εικόνας του ονείρου κατασυντρίφτηκαν από ένα λίθο ο οποίος απεκόπη άνευ χειρών. Ο λίθος αυτός είναι ο ίδιος ο Χριστός «η πέτρα του Ισραήλ» (Γένεσης μθ:24 Δανιήλ β:34—45). «Ο δε λίθος που χτύπησε την εικόνα έγινε όρος μέγα και γέμισε όλη την γη».

  «Ο Θεός ο μέγας έκαμε γνωστό εις τον βασιλέα ότι πρόκειται να γίνει μετά από αυτά και αληθινό είναι το ενύπνιο και πιστή η  ερμηνεία του» 
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ