_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--23--33----ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

23---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Μετά την αποστασία του ο Σατανάς έκαμε την γη και τον αέρα σκηνή των ανατρεπτικών του ενεργειών. Ο Κύριος είπε προς αυτόν: «Θέλω σε καταστρέψει χερούβ επισκιάζον». (Ιεζεκιήλ κη:16).  Ο Κύριος έκαμε μιαν διαθήκην εις την οποίαν υπεσχέθη την τελική καταστροφή του Σατανά δια του Σπέρματος της γυναικός(Γένεσης γ:15). Ο Θεός γνώριζε ότι το σπέρμα αυτό θα ήταν Ο Ιησούς. Ο Ιησούς έχει ήδη νικήσει την αμαρτία και τον θάνατο δια του θανάτου και της αναστάσεως Του και επίκειται ακόμη να καταστρέψει τον Σατανά και όλους τους οπαδούς του και πάντα τα έργα του (Α΄ Ιωάννου γ:8). Ο Ιησούς Χριστός και ότε ακόμη ευρίσκετο επί της γης είχε την δύναμη να εκβάλλει δαιμόνια(Ματθαίος δ:24 και η:16) Ο Σταυρός του Γολγοθά είναι σημείο όπου η ήττα του Σατανά είναι μία διαρκείς πραγματικότης εις την ζωήν του πιστού. Η θυσία εκείνη του Χριστού καθήρεσε κάθε εξουσία του Σατανά επί του ανθρώπου και επί της γης. Έτσι ο Ιησούς Χριστός είναι νόμιμος Κύριος του κόσμου.
____________________________________
24---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Όπως ο Χριστός αντέστη εις τον Διάβολο και τον νίκησε έτσι και ο Χριστιανός πρέπει να ανθίσταται εις αυτόν δια της δυνάμεως του Αγίου Πνεύματος. «Αντισταθείτε εις τον Διάβολον και θέλει φύγει αφ’ ημών». Ο χριστιανός οφείλει να ενδυθεί την πανοπλία του Θεού δια να δυνηθεί να αντισταθεί εις τας μεθοδίας του Διαβόλου. «Διότι δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις σάρκα και αίμα αλλ’ εναντίον εις τας αρχάς και εναντίον εις τας εξουσίας». Ο Χριστιανός πρέπει να ενδυναμούται εν Κυρίω και εν τω κράτει της ισχύος Αυτού(Εφεσίους ς:10—18). Η πίστης εις τον Θεό είναι η νίκη που νικά τον κόσμον. Όταν είχε αποκαταστήσει την γη εις την αρχική της ωραιότητα και τελειότητα και είχε διακηρύξει ότι τα πάντα ήταν « καλά λίαν» ο Σατανάς έκαμε την δευτέρα κακόβουλο απόπειραν του να καταστρέψει το έργο του Θεού. Αυτό το κατόρθωσε με την εξαπάτηση της Εύας της μητρός των πάντων ζώντων. Με δόλιο τρόπο την έκαμε να αμφιβάλλει εις την αξιοπιστία του λόγου του Θεού. Από της στιγμής αυτής εισήλθε η αμαρτία εις τον κόσμο. Ο Χριστός είπε περί του Αγίου Πνεύματος ότι θα ήρχετο θα ήλεγχε τον κόσμον περί αμαρτίας περί αμαρτίας «διότι δεν πιστεύουσιν εις εμέ».
  Ο Σατανάς παρουσιάσθη αρχικώς εις την Εύαν ως Άγγελος φωτός. Παρουσιάσθη υπό μορφήν όφεως. Ο Σκόφηλδ λέγει: «Δεν πρέπει να φαντασθώμεν τον όφιν της Εδέμ ως ερπετό διότι η μορφή αυτή είναι το αποτέλεσμα της κατάρας επί του όφεως. Το δημιούργημα αυτό πρέπει να δεχθούμε ότι ήτο το ωραιότερο μέσα στην Εδέμ όπως και το φρονιμότερο».
____________________________________
25---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Η Εύα σιγά- σιγά επείσθη πρώτον να ακούσει τον Σατανά έπειτα να ίδει τον απηγορευμένον καρπόν και τέλος να λάβει εξ’ αυτού και να φάγει. Ο Παύλος λέγει: «Ο Αδάμ δεν ηπατήθη αλλ’ η γυνή απατηθείσα έγεινε παραβάτης».Κάποιος λέγει: « Η γυνή ημάρτησε επειδή αμφέβαλε εις τον λόγον του Θεού και ο Αδάμ έπεσε παρασυρθείς από την αγάπη που είχε βάλλει ο Θεός εις την καρδίαν του προς την βοηθόν που είχε δημιουργήσει ο Θεός εκ της πλευράς του». Ο πρώτος Αδάμ έπεσε εξ’ αγάπης. Ήτο ένας τύπος του δευτέρου Αδάμ όστις κατήλθε εκεί που ζούσε ο πεσμένος άνθρωπος «έγεινε σαρξ και εσκήνωσεν εν ημίν»
(Ιωάννης α: 14) εκένωσεν εαυτόν έλαβε δούλου μορφήν και ευρέθη κατά το σχήμα ως άνθρωπος(Φιλιππισίους β:7). «Διότι τον μη γνωρίσαντα αμαρτίαν έκαμεν υπέρ ημών αμαρτίαν δια να γείνωμεν ημείς δικαιοσύνη του Θεού δι’ αυτού»
(Β΄ Κορινθίους ε: 21).
______________________________________

26---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Έτσι ο Σατανάς προκάλεσε την πτώση του ανθρώπινου γένους αλλ’ ο Θεός εν τη απείρω αγάπη Του και εν τω ελέει Του έδωκε την υπόσχεση περί μοναδικού φαρμάκου δια την αμαρτία του ανθρώπου ότι το σπέρμα της γυναικός έμελλε να συντρίψει την κεφαλήν του όφεως. Η  υπόσχεσης του Θεού περί μέλλοντος να έλθει λυτρωμού εξεπληρώθει εις το πρόσωπο του Ιησού  Χριστού. Η Θεία γραμμή εις την Π.Δ. διέρχεται από το Σηθ τον Νώε τον Αβραάμ τον Ισαάκ τον Ιακώβ τον Ιούδα και τον Δαβίδ. Από τους Πατριάρχας αυτούς  αρχίζουν πολλαί υποσχέσεις και προφητείες περί του Ιησού Χριστού αι οποίαι εξεπληρώθησαν  κατά την γέννηση αυτού.
  Από την στιγμή που ο Σατανάς παρέσυρε την Εύα και  τον Αδάμ εις την πτώση ήρχισε να περιέρχεται ως λέων ωρυόμενος ζητών τίνα να καταπίη. Τέκνα του οι πονηροί και αμαρτωλοί (Ματθαίος ιγ:38 και Πράξεις γ:10) κατέχονται υπό του Διαβόλου (Λουκάς κβ:3) έχουσι τυφλωθεί από αυτόν (Β΄Κορινθίουςδ:4)έχουν εξαπατηθεί και παγιδευτεί υπ’ αυτού (Β΄ Βασιλέων κβ:21 και Α΄ Τιμοθέου γ:7). Ο Σατανάς ταράττει τους οπαδούς του(Α΄ Σαμουήλ ις:14) αυτοί πράττουσι τας επιθυμίας αυτού.(Ιωάννης η :44). Εν τέλει ούτοι θέλουσι τιμωρηθή μετ’ αυτού (Ματθαίου κε: 41). Κατά τους παρελθόντας αιώνας ακόμη δε και μέχρι σήμερον ο Σατανάς αντέδρασε και αντιδρά εις το σχέδιο του Θεού δια τον άνθρωπον. Ο Χριστός ουδέποτε υποχώρησε προ της δυνάμεως του πονηρού διότι ως μετέχων της Θεότητος εγνώριζε ότι η  δύναμης του Θεού είναι μεγαλυτέρα. Έτσι είπε εις τον Διάβολον: «Ύπαγε οπίσω μου Σατανά».
    Σήμερον ο Σατανάς και οι δαίμονες του είναι ελεύθεροι να πειράζουν και να κατακτούν εκείνους που παραδίδονται εις αυτόν. Ο Σατανάς τώρα οργανώνει τους δικούς του με τας αρχάς της βίας της απληστίας της φιλαυτίας της υπερηφάνειας και των
αμαρτωλών ηδονών και δεν παραλείπει ακόμη να ονομάζει τους δικούς του με ελκυστικά ονόματα δια να εξαπατήσει τον λαό του Θεού.
_________________________________________________
 27---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
    Τώρα πλέον είναι ενδεχόμενο εις πάσαν στιγμή να παραλάβει ο Χριστός τους δικούς του την Εκκλησία Του δια να είναι μετ’ αυτού διότι η ώρα έφθασε. Τότε  ο Σατανάς  θα είναι απαλλαγμένος από το εμπόδιο του Αγίου Πνεύματος δια να επιφέρει την καταστροφή των ανθρώπων που θα μείνουν εις την γη κατά την περίοδον της μεγάλης θλίψεως.
   Κατά την περίοδον αυτήν θα λάβει χώραν πόλεμος εν τω Ουρανώ και ο Σατανάς μετά των αγγέλων του θέλει ριφθεί επί της γης υπό του αγγέλου Μιχαήλ. Τότε ο Σατανάς θα στραφεί πρώτον κατά των Ιουδαίων του εκλεκτού λαού του Θεού. αργότερα θα δώσει δύναμη εις το θηρίον. Εις το τέρμα της μεγάλης θλίψεως όταν ο Χριστός θα έλθει μετά των στρατιών του Ουρανού δια να κρίνει τα έθνη ο Σατανάς θα δεθεί και θα ριφθεί εις την άβυσσο όπου θα παραμείνει καθ’ όλην την περίοδον της χιλιετούς βασιλείας του Χριστού
   Όταν πληρωθώσι τα χίλια έτη θέλει λυθεί ο Σατανάς και θέλει συλληφθεί και ριφθεί εις την λίμνη του Πυρός του ετοιμασμένου δι’ αυτόν και τους αγγέλους του. έτσι ο Θεός θα εκπληρώσει την υπόσχεση Του και ο Σατανάς θα λάβει την δικαίαν ανταπόδοσιν και θα συντριφθεί (Ματθαίος κε:41 και αποκάλυψης κ:10).
  Συχνά προβάλλεται από πολλούς το ερώτημα: «Διατί ο Θεός επιτρέπει τον πόλεμο»; Οι άνθρωποι αυτοί δεν αντιλαμβάνονται ότι ο πόλεμος είναι μέρος του κακού που υπάρχει σήμερα εις τον κόσμο και τούτο διότι δεν μελετούν τι λέγει ο λόγος του Θεού περί της αμαρτίας. Δεν αντιλαμβάνονται ότι οι άνθρωποι είναι αμαρτωλοί και ένοχοι και ότι επέτρεψαν εις την αμαρτία να εργάζεται ελευθέρως εις την ζωή τους. δεν παραδέχονται πόσο σοβαρά είναι η κατάστασης εν τη αμαρτία και ποιες είναι οι συνέπειες αυτής. Η αμαρτία είναι πόλεμος μέσα στη ζωή των ανθρώπων και αυτή τους φέρει εις τον πόλεμο με προς τους άλλους.
  Ο άνθρωπος πρέπει να παραδεχτεί ότι υπάρχει κάποια ανωμαλία εις την ζωή του. Θα έπρεπε είχε επηρεαστεί από τα αποτελέσματα του πολέμου και της καταστροφής ώστε να μισεί την αμαρτία να αναζητήσει τον λόγο της ανωμαλίας και να στραφεί προς τον θεό το δημιουργό και συντηρητή του ανθρώπου δια να φωτισθεί και να διδαχθεί από Αυτόν.
  «Εάν δε τις είναι ελλιπής σοφίας ας ζητεί παρά του Θεού του δίδοντος εις πάντας πλουσίως και μη ονειδίζοντος και θέλει δοθεί εις αυτόν»(Ιάκωβος α:5).
  Ο Θεός παιδεύει τον αμαρτωλό άνθρωπο και συχνά μεταχειρίζεται τον πόλεμο δια να διαπιστωθεί ζωηρότερο ότι η αμαρτία είναι πραγματικότης εις τον κόσμο. Όταν ένας λαός επιμένει εις την αμαρτία ο Θεός επιτρέπει την καταστροφή του. καταστρέφει ακόμη έθνη ολόκληρα. Εις την ιστορία της Γραφής μία εχθρική εισβολή ήτο συνήθως Θεία τιμωρία εναντίον ενός έθνους δια τας μεγάλας αμαρτίας του. Εις ορισμένες περιστάσεις Ο Θεός έδωκεν οδηγίας εις τον επίγειον λαό Του να μη φεισθή ουδενός εκ των εχθρών του εν τη μάχη. Εις το τέλος κάθε αμαρτία και κακό θα εξολοθρευτούν.
  Οι άνθρωποι που δεν μελετούν τον λόγο του θεού έχουν συνήθως εσφαλμένας αντιλήψεις περί Θεού. Πρεσβεύουν περί Αυτού ότι είναι μόνον Θεός αγάπης ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι μόνο Θεός αγάπης αλλά και Θεός δικαιοσύνης και Θεός οργής όπως μας βεβαιοί η ιστορία της Γραφής. Ο Θεός είναι Θεός δικαιοσύνης και ως εκ τούτου αντιτίθεται εις την αμαρτία και την αδικία. Επιθυμεί να παύσουν οι άνθρωποι ζώντες εις την οδό της αμαρτίας και να ακολουθήσουν την δικαιοσύνη.
 ________________________________________________
28---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ


   Πίσω από την ακαταστασία του κόσμου ευρίσκονται πονηροί άνθρωποι και πίσω από αυτούς ευρίσκεται ο Σατανάς. Είναι γνωστό ότι οι πονηροί άνθρωποι δημιουργούν τους πολέμους δια να υπηρετήσουν τους εγωιστικούς των σκοπούς. «Διότι δεν είναι η πάλη ημών εναντίον εις αίμα και σάρκα αλλ’ εναντίον εις τας αρχάς εναντίον εις αίμα και σάρκα αλλ’ εναντίον εις τας αρχάς εναντίον εις τας εξουσίας εναντίον εις τους κοσμοκράτορας του σκότους του αιώνος τούτου εναντίον εις τα πνεύματα της πονηρίας εν τοις επουρανίοις»(Εφεσίους ς:12).
  «Εις πάντα ταύτα υπερνικώμεν δια του αγαπήσαντος ημάς» (Ρωμαίους η:37). Εις τας διαφόρους περιστάσεις της ζωής οι πειρασμοί έχουν την σπουδαία αποστολή να βοηθήσουν  να αποκαταστήσουν και να στερεώσουν ημάς εις πνευματικήν ζωήν. Αι πνευματικαί συγκρούσεις μας κατά των πειρασμών αποτελούν τις εκλεκτότερες ευλογίες μας διότι μας κάμνουν να ερευνούμε τον λόγο του Θεού βαθύτερα και να εμπιστευόμεθα εις Αυτόν  περισσότερο. Οι πειρασμοί ομοιάζουν με τους ανέμους που υποχρεώνουν τα μεγάλα δένδρα των ορέων να εισχωρούν με τις ρίζες τους βαθύτερα εις την γη. Ο Σατανάς ζητεί να μας παρασύρει δια των πειρασμών πράγμα που απεργάζεται την τελειωτική του ήττα. Ο Θεός δοκιμάζει τα τέκνα Του και ο Σατανάς τα πειράζει. Ο Θεός ουδέποτε πειράζει και ο Σατανάς ουδέποτε δοκιμάζει.
  Δια του Χριστού όχι μόνον νικώμεν τους πειρασμούς και καταισχύνομε τον Σατανά τον πειραστή αλλά και αιχμαλωτίζομεν

τον εχθρόν υποτάσσομε αυτόν και αποκομίζομε πολλά λάφυρα εκ της μάχης.
   Υπερνικώμεν δια του Ιησού Χριστού.
________________________________________
29---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΊΔΗΣΕΩΣ—Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ
 «Και είπε Κύριος ο Θεός  Ιδού έγεινεν ο Αδάμ ως εις εξ’ ημών εις το γινώσκει το καλόν και το κακόν». (Γένεσης γ:22).
   Η Δευτέρα οικονομία είναι η οικονομία της συνειδήσεως. Εκτείνεται χρονικώς από της πτώσεως του Αδάμ μέχρι του κατακλυσμού και περιλαμβάνει μιαν περίοδον 1656 ετών. Ο ορισμός της λέξεως «συνείδησης» είναι γνώσης του καλού και του κακού. Κατά την περίοδον αυτήν η συνείδησης ήταν ο οδηγός του ανθρώπου. Δια της συνειδήσεως ο άνθρωπος κατέκρινε ή εδικαίωσεν εαυτόν( τον εαυτό του). Ο σκοπός προς τον οποίον απέβλεπε η οικονομία της συνειδήσεως ήταν να πράττει ο άνθρωπος ότι ήταν γνωστόν ως καλόν και να συγκρατεί τον εαυτόν του από του να πράττει το κακό. (Γένεσης δ:7). Αν και η συνείδησης έδιδε ικανότητα εις τον άνθρωπον να γνωρίζει και να φοβείται το κακό εν τούτοις δεν προίκισε αυτόν (εαυτό του) με την δύναμη να φυλάττει τον εαυτόν του από του να πράττει τούτο το οποίο μόνο η χάρις δύναται να πραγματοποιήσει.
   Οι απόγονοι του Αδάμ και της Εύας επολλαπλασιάσθησαν ταχέως κατά την περίοδον αυτήν. Αλλά και ταχέως διεφθάρησαν εξ’ αιτίας της ασκήσεως του κακού διότι πρώτον οι «υιοί του Θεού» ήλθον σε επιμιξία με τας «θυγατέρας των ανθρώπων» δεύτερον υπήρχε μεγάλη κακία του ανθρώπου επί της γης διότι οι σκοποί των διαλογισμών της καρδίας αυτού ήσαν μόνο κακία πάσας τας ημέρας» τρίτον η γη είχε πληρωθεί αδικίας (Γεμίσει δεν έπαιρνε άλλο) και «ήτο διεφθαρμένη διότι πάσα σαρξ είχε διαφθείρει την οδόν αυτής επί της γης» και τέταρτον οι άνθρωποι ηρνούντο να υπακούσουν εις το κήρυγμα του Νώε και να δεχθούν τας προειδοποιήσεις του περί της επερχομένης παγκοσμίου καταστροφής.
  Ο αιών της συνειδήσεως αναφέρεται εις τας Γραφάς και ως
αιών αγνοίας (Πράξεις ιζ: 30και Ρωμαίους α:20—32). Αλλ’ η άγνοια δεν αποτελεί δικαιολογία της ασκήσεως του κακού και δεν πρόκειται να απαλλάξει τον άνθρωπο από την τιμωρία.»Διότι όσοι ημάρτησαν χωρίς νόμον θέλουσι και απολεσθεί χωρίς νόμον και όσοι ημάρτησαν υπό νόμον θέλουσι κριθή δια νόμου».
(Ρωμαίους β:12 ).
  Εις το τέλος της οικονομίας της συνειδήσεως επήλθε τιμωρία δι’ όλους τους αμαρτωλούς. Εις το Διάγραμμα και εις την θέσιν Οικονομίας της συνειδήσεως περιλαμβάνονται η αιματηρά θυσία του Άβελ και η εκ των καρπών της γης θυσία του Κάϊν. Ο Κύριος επέβλεψε επί την θυσίαν του Άβελ διότι ήτο αιματηρά (Εβραίουςια:4) αλλ’ όχι και επί την θυσία του Κάϊν ήτις(Η οποία) έγινε άνευ χύσεως αίματος (Γένεσης δ:5 και Α΄ Ιωάννου γ:12). Ο Κάϊν δυσαρεστήθηκε εκ τούτου και έτσι υπό το κράτος της αμαρτίας του φόνευσε τον αδελφόν του τον Άβελ.
  Ο Σηθ εγεννήθη εις τον Αδάμ και την Εύα δια λάβει την θέση του Άβελ εις την βασιλική γραμμή ήτις(η οποία) φέρει προς τον Χριστόν δια της μεσολαβήσεως του Νώε και του Σημ ως δεικνύει η λευκή γραμμή των ονομάτων εις το διάγραμμα. Οι άνθρωποι της οικονομίας αυτής ήσαν έξοχοι αλλά και διεφθαρμένοι. Οι απόγονοι του Κάϊν εξέπεσαν και στράφηκαν κατ’ ευθεία προς την κρίσιν του κατακλυσμού.
  Κατ’ αυτήν την περίοδον έπρεπε ο Θεός να επεμβαίνει προσωπικός εις τας επιθέσεις των ανθρώπων. Μία παγκόσμιο κρίσις επέκειτο εξ’ αιτίας του κακού. Ο Νώε 120 χρόνια προ του κατακλυσμού ότι θα εξαφάνιζε τον άνθρωπο από προσώπου δι’ ενός κατακλυσμού και υπέδειξε εις αυτόν τα σχέδια κατασκευής της Κιβωτού.
________________________________________ 
30---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
   Ο Νώε υπάκουσε εις τον Θεό και κατασκεύασε την Κιβωτό. Ήταν ένας τύπος πλοίου το σχήμα του οποίου αντιγράφουν σήμερα οι άνθρωποι. Ο Νώε εκήρυξε εις τους ανθρώπους και τους προειδοποίησε περί της επικειμένης καταστροφής αλλ’ αυτοί δεν έδωσαν προσοχή. Ο κατακλυσμός επήλθε και ο Θεός καθάρισε την γη από τα μολύσματα. Αυτή ήταν η μεγαλύτερη καταστροφή που είδε ποτέ ο κόσμος. Πάσα σαρξ ζώσα επί του προσώπου της γης πέθανε εκτός του Νώε της συζύγου του των υιών του και των συζύγων των και των ζώων που ήσαν εις την Κιβωτό. Ένας Ρώσος πρόσφυγας αεροπόρος ο Ροσκοβίσκυ διηγήθηκε ότι βρήκε το ναυάγιο της κιβωτού εις μία μικρή λίμνη επί της κορυφής του Όρους Αραράτ προ της Ρωσικής επαναστάσεως.
  Ενδείξεις περί του κατακλυσμού υπάρχουν σε διάφορες Χώρες όπως εις την Κίνα τις Ινδίες και το Μεξικό. Ο Ιησούς Χριστός ομιλεί περί του κατακλυσμού στα εδάφια (Ματθαίος κδ: 37 και Λουκά ιζ:26) Ο Παύλος τον αναφέρει εις (το Εβραίους ια:7)και ο Πέτρος μαρτυρεί περί αυτού εις τα εδάφια (Α΄ Πέτρου γ:20και Β΄ Πέτρουβ:5 και γ:3—6).
  «Καθώς έγινε εν ταις ημέραις του Νώε ούτω θέλει είσθαι  και εν ταις ημέρες του Υιού του ανθρώπου έτρωγαν έπιναν ενύμφευον ενυμφεύοντο μέχρι της ημέρας καθ’ ήν ο Νώε εισήλθεν εις την κιβωτόν και ήλθεν ο κατακλυσμός και απώλεσε άπαντας.
(Λουκάς ιζ:26—27).
  Μετά τον κατακλυσμό ο Νώε ευηρέστησεν εις τον με την προσφορά θυσία. Και τότε ο Θεός έδωκε μια διαθήκη άνευ όρων προς τον Νώε. Αυτή ήτο η Τρίτη μεγάλη διαθήκη του Θεού προς τον άνθρωπο(Γένεσης η:20 και Θ:17).
  Η διαθήκη περιελάμβανε τας εξής υποσχέσεις:
  1/. Ο Θεός δεν θα κατηράτο πλέον την γη εξ’ αιτίας του ανθρώπου ουδέ θα επάτασε πλέον πάντα ζώντα. 
  2/. Ο Νώε και οι απόγονοι του θα ηυξάνοντο και θα επληθύνοντο και θα εγέμιζαν την γη.
  3/. Θα ασκούσανε κυριαρχία όπως πρώτα επί πάσαν την ζωική δημιουργία.
  4/. Ηδύναντο να προσθέσουν το κρέας εις την μέχρι τότε φυσική δίαιτα των εφόσον ήθελον χύσει το αίμα του ζώου επί της γης.
  5/. Εδόθη ο νόμος της προσωπικής τιμωρίας δια τους χύνοντας αίμα ανθρώπων.
  6/. Η γη δεν θα καταστρεφόταν ποτέ πλέον δια κατακλυσμού. Το σημείο της διαθήκης αυτής ήταν το τόξο εν τη νεφέλη.
    Προ του κατακλυσμού υπήρξεν ένας άνθρωπος όστις είχε κοινωνία μετά του Θεού ο Ενώχ. Ο άνθρωπος αυτός μετετέθη εις τους ουρανούς δια να ιδεί θάνατο.
Ο Ενώχ είναι τύπος της Εκκλησίας του Χριστού η οποία λόγω της σχέσεως της με τον Χριστό θα μετατεθεί προ της περιόδου της μεγάλης θλίψεως.(Α΄ Θεσσαλονικείς α:10και Γένεσης ε: 24 και Β΄ Θεσσαλονικείς α:7). Η μέθοδος του Ενώχ
σημειούται επί του διαγράμματος εις την περίοδον της οικονομίας της συνειδήσεως με το βέλος που κατευθύνεται προς τα άνω. Ο Νώε διεφυλάχθη κατά τη διάρκεια του κατακλυσμού λόγω υπακοής του εις τον Θεό. αποτελεί  των τύπων των Εβραίων οι οποίοι θα διέλθουν την μεγάλη θλίψι. Η κιβωτός σημειούται επί του διαγράμματος εις το τέρμα της οικονομίας της συνειδήσεως. Υπό την κιβωτόν διαγράφεται ο κατακλυσμός και’ ον οι άνθρωποι της οικονομίας της συνειδήσεως εξωλοθρεύθησαν. Τα πτώματα των ανθρώπων αυτών ετάφηκαν εις ένα υγρό τάφο ενώ οι ψυχές των απήλθαν εις τόπον προορισμένο δια τους αποθνήσκοντας εν τη αμαρτία. Η οικονομία της συνειδήσεως ετερματίσθη με αποτυχία του ανθρώπου.
__________________________________
 31---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
                            Ο ΠΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΒΑΒΕΛ

«Και είπεν ο Θεός προς τον Νώε και προς τους υιούς αυτού μετ’ αυτού λέγων. Και εγώ ιδού στήνω την διαθήκην μου προς εσάς και προς το σπέρμα σας ύστερον από σας».(Γένεσης θ:8—9).

  Η Τρίτη οικονομία είναι η περίοδος της ανθρώπινης κυβερνήσεως. Ο Νώε και οι τρεις υιοί του ο Χαμ –Σημ και Ιάφεθ μετά των γυναικών αυτών ήσαν οι μόνοι άνθρωποι που απέμειναν δια να αρχίσουν ένα νέο πολιτισμό. Αφού πέρασε ο κατακλυσμός ο Νώε προσέφερε θυσία η οποία ευαρέστησε εις το Θεό όστις έκαμε διαθήκη με τον Νώε ως αναφέρεται εις το προηγούμενο κεφάλαιο. Ο Νώε τότε ήταν 600 ετών και άνω και ο Σημ ο νεότερος υιός του ήταν 98 ετών.
  Ο Θεός έδωκεν εις τον Νώε και τους υιούς του μιαν εξαγνισμένη γη επί της οποίας θα ζήσουν και μεγάλη εξουσία δια να κυβερνούν. Η υποχρέωσης των ήταν να την κυβερνούν δια τον Θεό. έτσι και πάλι υπό την ανθρώπινη κυβέρνηση η σχέσης του ανθρώπου προς τον Θεό τον Δημιουργό του ετέθη υπό δοκιμασία.
Η οικονομία διήρκεσε 427 χρόνια και τερμάτισε και πάλι με την αποτυχία του ανθρώπου.
  Ο Θεός δια της διαθήκης Του προς τον Νώε παρήγγειλε εις αυτούς να αυξάνονται και να πληθύνονται και να γεμίσωσι την γη αλλ’ αυτοί ηρνήθησαν να υπακούσουν. Αντί να γεμίσουν την γη προτίμησαν να μείνουν σε μια περιορισμένη έκταση έμειναν όλοι μαζί εις την πεδιάδα Σεναάρ όπου το έδαφος ήταν πλούσιο και μιλούσαν μια γλώσσα. Και εκεί επιχείρησαν να γίνουν ανεξάρτητοι από τον Θεό.
  Οι υποσχέσεις του Κυρίου προς τους υιούς του Νώε ήταν κατηγορηματικές. Τους είχε αποκαλύψει ότι οι απόγονοι του Χαμ θα ήταν κατώτερος και υπόδουλος λαός(Γένεσης θ:24—25). Η γενεά του Σημ θα είχε μια ιδιαίτερη σχέση με το Θεό. κατά συνέπειαν όλες οι Θείες αποκαλύψεις θα δίδονταν μέσω της γενεάς του Σημ. Οι άγιοι προφήται κατάγονταν από την γενεά αυτήν. Ο Χριστός ήλθε κατά σάρκα από τη γενιά του Σημ
(Γένεσης θ:26—27). Ο Θεός εξ’ άλλου είπε ότι θέλει πλατύνει τον Ιάφεθ δηλαδή τα έθνη τα οποία θα ανέπτυσσαν την ανθρώπινη κοινωνία τις επιστήμες και τις τέχνες(Γένεσης θ:27).
  Κατά την οικονομία της ανθρώπινης κυβερνήσεως οι άνθρωποι ζήτησαν να αποκτήσουν όνομα για τον εαυτό τους και να λησμονήσουν τις εντολές του Θεού. Και είπαν προς αλλήλους
« Έλθετε ας οικοδομήσομε εις εαυτούς πόλιν και πύργον του οποίου η κορυφή να φθάνει εως του ουρανού και ας αποκτήσωμεν εις εαυτούς όνομα μήπως διασπαρώμεν επί προσώπου πάσης της γης (Γένεσης ια:4). Λησμόνησαν τις υποσχέσεις του Θεού και επιχείρησαν να προφυλαχθούν εναντίον ενός άλλου κατακλυσμού.
 _________________________________
32---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

   Ως αποτέλεσμα της οικονομίας της ανθρώπινης κυβερνήσεως προέκυψε η απόφασης του Θεού να επέμβει προσωπικός και να ασκήσει κρίσιν η κοινή γλώσσα υπέστη σύγχυση της γενιάς εκείνης.
  Το πλείστον του κόσμου εξετράπη εις την λατρεία των ειδώλων.
  Εν τούτοις αι διαθήκαι προς τον Αδάμ και τον Νώε εξακολούθησαν να ισχύουν προς τον Εθνικό κόσμο μετά την επελθούσαν διασπορά.
  Η ιστορία της Βαβέλ που σημαίνει σύγχυση παραλλίζεται προς την κατ’ όνομα Εκκλησία η οποία φρονεί τα του κόσμου και η οποία έμελλε να καταλήξει εις τον δι’ ανθρώπων ενοποιηθέντα Παπισμό και εις τις πολυάριθμες αιρέσεις του Προτεσταντισμού. Η Βαβέλ συμβολίζει την Βαβυλώνα.
   Κατόπιν τούτου η οικονομία της ανθρώπινης Κυβερνήσεως σημείωσε αποτυχία και τερματίστηκε με την σύγχυση των γλωσσών και τον διασκορπισμό. Επί διαγράμματος αναφέρονται οι υιοί του Ιάφεθ του Σημ και του Χαμ. Ο Πύργος της Βαβέλ βρίσκεται εις το τέρμα της χρονικής αυτής περιόδου.
   Η ακολουθούσα περίοδος είναι η οικονομία της Επαγγελίας.
             «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
33---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΙΑΣ—Η ΚΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ
                 Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ—ΤΟ ΠΑΣΧΑ
 
«Ο δε Κύριος είπε προς τον Άβραμ έξελθε εκ της γης σου και εκ της συγγενείας σου και εκ του οίκου του πατρός σου και εις την γην τη οποίαν θέλω σοι δείξει και θέλω μεγαλύνει το όνομα σου και θέλω μεγαλύνει το όνομα σου και θέλεις είσθαι εις ευλογίαν και θέλω ευλογήσει τους ευλογούντας σε και τους καταρωμένους σε θέλω καταρασθή και θέλουσιν ευλογηθεί εν σοι πάσαι αι φυλαί της γης. Και υπήγεν ο Άβραμ καθώς είπε προς αυτόν ο Κύριος.
(Γένεσης ιβ:1—4).
  Η Τετάρτη οικονομία είναι η περίοδος της Επαγγελίας. Διήρκεσε 430 έτη και εκτείνεται από το τέρμα της οικονομίας της ανθρώπινης Κυβερνήσεως εως της Οικονομίας του Νόμου. Προ της οικονομίας της επαγγελίας οι άνθρωποι ζούσαν επί της γης ως ένα Έθνος με μια γλώσσα αλλά μετά την πυργοποιία της Βαβέλ ο Θεός έκρινε σκόπιμο να διαιρέσει τους ανθρώπους εις διάφορα έθνη με διάφορες γλώσσες διότι παράκουσαν εις Αυτόν και λάτρευαν τα είδωλα (Δευτερονόμιο λβ:8).
Η διαίρεσης αυτή των ανθρώπων υπό του Θεού αποτέλεσε την αφετηρία της καταγωγής των εθνών.
   Εις το διάγραμμα και εις την περίοδο της ανθρώπινης κυβερνήσεως σημειούνται τα  ονόματα των διαφόρων υιών του Χαμ Σηθ και Ιάφεθ υιών του Νώε. Έπειτα από τον πύργο Βαβέλ σημειούνται επίσης τα ονόματα των εθνών που δόθηκαν παρά του Θεού ως κληρονομιά εις τους απογόνους του Χαμ Σημ και Ιάφεθ.
    Μετά την διαίρεση των εθνών ο Θεός κάλεσε τον Άβραμ εκ της οικογενείας του Θάρα που έμενε εις την Ούρ των Χαλδαίων να γίνει αρχηγός ενός Έθνους. Ο Θεός θέλησε να χρησιμοποιήσει ένα νέο και εκλεκτό λαό μέσα στα σχέδια Του δια το μέλλον. Ο Θεός έκανε διαθήκη προς τον Άβραμ η οποία αυτή σημειούται εις την βάση του  διαγράμματος και προηγείται των Παγκοσμίων βασιλειών ή Αυτοκρατοριών.
   Ο Άβραμ βγήκε εκ της γης των Πατέρων του  όπως παρήγγειλε εις αυτόν ο Θεός δια να υπάγει εις την γη που του υποσχέθηκε Εκείνος ως κληρονομιά.
   Ο λαός του θα επληθύνετο και θα αποτελούσε ένα χωριστό τον εκλεκτό Λαό του Θεού. Ο Άβραμ μετονομάσθηκε αργότερα σε Αβραάμ. Η προς τούτον διαθήκη του Θεού επιβεβαιόθη  και πάλι ότι δοκιμάσθηκε η πίστης του δια της προσφοράς του Ισαάκ(Γένεσης κβ:15—18).Η διαθήκη του Θεού προς τον Αβραάμ μετατράπηκε τότε σε διαθήκη αιώνιον και ήταν διαθήκη χωρίς όριο και πλήρης χάρητος.

  Η επαγγελία του θεού επαναλήφθηκε προς τον Ισαάκ υιό του Αβραάμ (Γένεσης κς:24) και αργότερα προς τον Ιακώβ υιό του Ισαάκ(Γένεσης κη:1—5). Οι απόγονοι του Αβραάμ έγιναν με τέτοιο τρόπο οι κληρονόμοι της επαγγελίας και έπρεπε να διαμένουν εις την χώρα τους για να απολαύσουν τις ευλογίας της υποσχέσεως του Θεού. Μέχρι σήμερα ουδέποτε αξίωσαν να επανακτήσουν ολόκληρη την γη της επαγγελίας. Η υπόσχεσης όμως του Θεού θα εκπληρωθεί.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ