_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--13---22--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

13---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Εδώ υποδηλούται ο ιλασμός του Χριστού όστις «έγινε αμαρτία « υπέρ ημών. Αυτή ήτο η πρώτη υπόσχεσης περί του Λυτρωτού. Ο Χριστός τελικώς θα νικήσει την αμαρτία τον θάνατο και τον διάβολο. Λόγω της αμαρτίας μετεβλήθη και η κατάστασης της γυναικός. Αι λύπαι της και οι πόνοι της κυοφορίας της επολλαπλασιάσθησαν. Ο άνδρας ανέλαβε την εξουσία επ’ αυτής πράγμα αναγκαίο μετά την είσοδο της αμαρτίας.(Γένεσης γ:16).
  Η κατάρα περιέλαβε ακόμα και την γη εξ’ αιτίας του
Αδάμ.»ακάνθας και τριβόλους θέλει βλαστάνει εις σε και θέλεις τρώγει τον χόρτον του αγρού εν τω υδρώτι του προσώπου σου θέλεις τρώγει τον άρτον σου εωσού επιστρέψεις εις την γη εκ της οποίας ελήφθης επειδή γη είσαι και εις γην θέλεις επιστρέψει».(Γένεσης γ: 18—19).
  Επειδή υπήκουσας εις τον λόγον της γυναικός σου και έφαγες από του δένδρου από του οποίου προσέταξα εις λέγων: Μη φάγεις απ’ αυτού κατηραμένη να είναι η γη εξ’ αιτίας σου με λύπας θέλεις τρώγει τους καρπούς αυτής πάσας τας ημέρας της ζωής σου»(Γένεσης γ:17). Η απόφασης του Θεού περί του Αδάμ ήταν ότι θα υφίστατο τον φυσικό θάνατο και το σώμα του θα επέστρεφε εις την γη από την οποία προήρχετο.
  Η οικονομία της αθωότητας κατέληξε εις μία καταστρεπτική αποτυχία του φυσικού ανθρώπου η οποία εκληρονομήθη από ολόκληρο το ανθρώπινο γένος.
_______________________________________
14---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ—Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ—Η ΗΤΤΑ ΤΟΥ
                                 Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ

«Και εποίησεν ο Θεός τον άνθρωπον κατ’ εικόνα εαυτού
Κατ’ εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς».(Γένεσης α:27).

  Ο άνθρωπος εδημιουργήθη υπό του Θεού αθώος και κατ’ εικόνα Αυτού και ο Θεός τον έθεσεν επί τη γης μέσα εις ένα τέλειο περιβάλλον. Του έδωκε μεγάλη δύναμη και εξουσία επί της γης και είχε κοινωνία μετ’ αυτού. Ολόκληρος η ιστορία της ανθρωπότητας αναφέρεται εις την σχέση του ανθρώπου προς τον Δημιουργό του. Ο Θεός θέλει να τον αγαπά ο άνθρωπος να τον υπακούει και να είναι πλήρης πνεύματος. Αντιθέτως ο Σατανάς όστις έφερε την αμαρτία και προκάλεσε την πτώση του ανθρώπου δι’ αυτής θέλει να τον ακολουθεί ο άνθρωπος να τον λατρεύει και να αποφύγει κάθε σχέση με τον Θεό με τον Υιό Του Ιησού Χριστό και με το Άγιο Πνεύμα.
Είναι πολύ σπουδαία δια τον άνθρωπο η γνώσης των αληθειών της Αγίας όσον αφορά την δημιουργία του και τις σχέσεις του προς τον Θεό και τον Διάβολο.
  Ο άνθρωπος εικονίζεται εις το διάγραμμα κατά την οικονομία της αθωότητας εν σχήματι ισοπλεύρου τριγώνου. Η φύσης που έλαβε κατά την δημιουργία είναι πολύ διάφορος από την φύσιν των ζώων. Ακόμη μετά την πτώση του ανθρώπου εξακολουθεί να υπάρχει μέγιστη απόστασης μεταξύ του κατωτάτου ανθρωπίνου όντος και του ανώτατου ζώου. Και το ανώτατο ακόμη ζώο δεν έχει ίχνος θρησκευτικού συναισθήματος. Η επιστήμη δεν ανακάλυψε ούτε κατόρθωσε τίποτε δια να γεφυρώσει την απόσταση αυτή.  
_______________________
15---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
   Ο άνθρωπος εδημιουργήθη κατά θαυμαστό τρόπο και με τριπλή φύσι με πνεύμα ψυχή και σώμα. Εις οιονδήποτε μέρος του κόσμου και εάν γεννηθεί ο άνθρωπος ή οποιαδήποτε φυλή και χρώμα και αν προέρχεται παρουσιάζει μία παγκόσμια ομοιότητα εις την σωματική του κατασκευή και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται εις το περιβάλλον του και την μόρφωση,
  Το πνευματικό μέρος της ανθρώπινης φύσεως είναι εκείνο που έχει την ικανότητα της γνώσεως.(Α΄ Κορινθίους β:11). Και επειδή ο άνθρωπος είναι πνεύμα δύναται να έχει συνείδηση του Θεού και κοινωνία μετ’ Αυτού. Δύναται ακόμη να ζει πνευματική ζωή εν τω μέτρω της πληρώσεως του από το Πνεύμα του Θεού. αγαπά τα τέκνα του Θεού επιθυμεί να έχει συναναστροφή με αυτά και αισθάνεται τελείαν οικειότητα προς αυτά.(Ιωάννης γ:2—8—Ψαλμός ιη:28). Επειδή ο άνθρωπος επλάσθη με πνευματική φύσι ο θεός δύναται να τον ελευθερώσει από τα δεσμά της αμαρτίας και αν σημείωσε την χειροτέραν κατάπτωση και να τον περιβάλει με την καθαρότητα και την δόξα του ουρανού δια μέσου του Σταυρού.
  Το ψυχικό μέρος της ανθρώπινης φύσεως είναι η έδρα των αισθημάτων των συγκινήσεων των πόθων της αγάπης και της ενεργού θελήσεως του ανθρώπου. Επειδή ο άνθρωπος έχει ψυχή δια τούτο έχει συνειδητή ζωή που τον διακρίνει από το φυτικό βασίλειο(Ψαλμός μβ:1—6). Ο άνθρωπος δύναται να
εκλέξει τον δρόμο που επιθυμεί να ακολουθήσει. Δύναται να αποφασίσει περί της επιτυχίας ή της αποτυχίας του και από αυτόν εξαρτάται να έχει κοινωνία μετά του Θεού. η φυσική σύστασης του ανθρώπου είναι το σώμα του. Υπάρχουν πέντε αισθήσεις εις το σώμα τούτο η όρασης η ακοή η όσφρησης η γεύσης και η αφή. Αυταί αι αισθήσεις δίδουν εις τον άνθρωπο συνείδηση του περιβάλλοντος του.
________________________________
16---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

  Ο άνθρωπος δύναται να χαλιναγωγεί το σώμα του και έτσι δια της ορθής χρήσεως των αισθήσεων να προχωρήσει εις τελειοτέραν σχέση μετά του Θεού. Ο Θεός έδωκεν εις τον άνθρωπο την ικανότητα της αναπαραγωγής.
  Ο Θεός είπεν: «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και γεμίσατε την γη και κυριεύσατε αυτήν»(Γένεσης α:28). Ο Θεός επίσης προίκισε τον άνθρωπο ευθύς εξαρχής με την ικανότητα της εκλογής της τροφής του και της γνώσεως του τρόπου καθ’ ον πρέπει να τρέφει το σώμα του δια να διατηρήσει εις την ζωήν. Η Αγία Γραφή αναφέρει ορισμένους κανόνας δια την φροντίδα του σώματος και την αρμόζουσα διαγωγή με σκοπό να διατηρηθεί το σώμα ικανό προς υπηρεσία και κοινωνία με τον Θεό. Πόσο θαυμαστό δημιούργημα είναι ο άνθρωπος με την ικανότητα που του δίδει ο Θεός να αυξάνει να προφυλάττει εαυτόν από την αμαρτία και τον Σατανά και να ευημερεί. Ο Θεός παρακαλεί τον άνθρωπο να αποβάλλει το κακό από την ψυχή του και να συμφιλιωθεί μαζί Του προτού να είναι αργά.
  Ο Παύλος διατηρεί τους ανθρώπους εις τρεις τάξεις σύμφωνα με την πρόοδο των προς τη τελειότητα του πνευματικού ανθρώπου. Αι τάξεις αυταί είναι ο φυσικός άνθρωπος ο σαρκικός άνθρωπος και ο πνευματικός άνθρωπος. Ο φυσικός άνθρωπος είναι ο Αδαμικός τοιούτος ο οποίος δεν έχει αναγεννηθεί. (Α΄ Κορινθίους β: 14 και ιε: 44). Ο Σατανάς τον νέμεται και τον παίζει στα χέρια του. ο φυσικός άνθρωπος μπορεί να είναι μορφωμένος εύγλωττος και γοητευτικός αλλά το πνευματικό περιεχόμενο της Γραφής του είναι απολύτως άγνωστο διότι δεν άνοιξαν τα μάτια του δια της αναγεννήσεως.   
___________________________________
17---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Ο σαρκικός άνθρωπος είναι ο φρονών τα της σαρκός. Ο
Παύλος χρησιμοποιεί την λέξη «σαρκικός»δια τον πιστό όστις ζει υπό το κράτος της Αδαμικής φύσεως και περιπατεί κατά σάρκα.(Ρωμαίους η:9). Είναι γνωστό ως νήπιον εν Χριστώ μη περιπατών κατά το Πνεύμα. Είναι ικανός να αντιλαμβάνεται τας Γραφικάς αληθείας αλλά μόνο υπό την απλουστέραν των μορφή. Ο Παύλος λέγει ότι οι σαρκικοί αυτοί χριστιανοί ήτο ανάγκη να τρέφονται μόνο με «γάλα» ως νήπια εν Χριστώ διότι δεν μπορούσε να τους θρέψει με «στερεά τροφή» όπως θα το έκανε προς πνευματικούς ανθρώπους. Ο πνευματικός άνθρωπος είναι εκείνος που έχει αναγεννηθεί.
  Ο τοιούτος παρέδωκε τον εαυτό του εις τον Θεό αφ’ ότου εκαθαρίσθει από πάσης αμαρτίας δια του αίματος του Αρνίου ώστε είναι πεπληρωμένος υπό του Πνεύματος και περιπατεί κατά το Πνεύμα εν πλήρη κοινωνία με τον Θεό
(Εφεσίους ε:18—20).
________________________________
18---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Η πίστης του ανθρώπου δεν πρέπει να στηρίζεται δια της σοφίας αυτού αλλά δια της δυνάμεως του Θεού. Πολλοί θέλουν να κατευθύνουν τον Θεό το θεό αντί να παραχωρούν τους εαυτούς των ώστε να κατευθύνονται υπ’ Αυτού. Θέλουν να δείξουν τον δρόμο εις τον Θεό αντί να ακολουθήσουν με υπομονή εκεί που τους οδηγεί. Ο Ιερεμίας προσευχόταν: «Κύριε γνωρίζω ότι η οδός του ανθρώπου δεν εξαρτάται απ’ αυτού του περιπατούντος ανθρώπου δεν είναι το να κατευθύνει τα διαβήματα αυτού» (Ιερεμίας ι:23). Ο Ψαλμωδός έλεγε: «Δίδαξον με Κύριε την οδόν Σου» (Ψαλμός ιζ:11).
   Η νέα ζωή έρχεται εις τον άνθρωπο όταν αναγνωρίζει το γεγονός της δυνάμεως του Θεού εις την πνευματική ζωή όπως αναφέρεται υπό του Παύλου εις τα κεφάλαια δεύτερον και τρίτον της πρώτης προς Κορινθίους επιστολής και όταν ακόμη αναγνωρίζει ότι η κοσμική ζωή είναι ανάξια να συγκριθεί με την δύναμη που λαμβάνει όταν περιπατεί και ομιλεί με τον Θεό.
   Η επιτυχία μας εξαρτάται απ’ την ενέργεια των κρυμμένων πνευματικών δυνάμεων μέσα εις ένα ήσυχο πνεύμα που επιστηρίζεται εις τον Θεό.
  Εκείνος λέγει προς τον άνθρωπο: «Ησύχασε και γνώρισε ότι είμαι ο Θεός» και πάλι λέγει: «Κύριον τον Θεόν σου θέλεις προσκυνήσει και Αυτόν μόνο θέλεις λατρεύσει»
(Ματθαίος δ:10).
__________________________

19---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ

ΑΜΑΡΤΙΑ –ΣΑΤΑΝΑΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ

«Η αμαρτία είναι ανομία».(Ιωάννης γ:4).»Εις τον όστις λοιπόν εξεύρει να κάμνει το καλόν και δεν κάμνει εις αυτόν αμαρτία».
(Ιάκωβος δ:17)
«Παν ότι δεν γίνεται εκ πίστεως είναι αμαρτία»
(Ρωμαίους ιδ:23)
«Η δεδομένη όμως εις τας ηδονάς ενώ ζει είναι νεκρά»
Α΄ Τιμοθέου ε:6).

  Ο Σατανάς έφερε την αμαρτία και είναι ο πατήρ του ψεύδους. Αυτός είναι που πειράζει και καταστρέφει τους ανθρώπους καθ’ όλους τους αιώνας.
  Η Γραφή τον παρουσιάζει ως τον Άρχοντα του αιώνος τούτου και τον θεό του κόσμου τούτου. Αυτός είναι ο αρχηγός μεγάλης στρατιάς δαιμονίων τα οποία ενεργούν ως απεσταλμένοι του.
(Ματθαίος ζ:22 και κε:41).
   Ο Σατανάς αναφέρεται εις την Αγία Γραφή με  διάφορα ονόματα. Ονομάζεται Εωσφόρος (Ησαϊας δ:12) Σατανάς (Αποκάλυψηςβ:9) ο άρχων της εξουσίας του αέρος
(Εφεσίους β:2) ο Διάβολος (Αποκάλυψης κ:2) ο Δράκων (Αποκάλυψης ιβ:3) Βεελζεβούλ (Ματθαίος ιβ:24) Βελίαλ
(Β΄ Κορινθίους στ:15) Αβαδδών και απολλύων (Αποκάλυψηςθ:11) Ο Θεός του κόσμου τούτου
(Β΄ Κορινθίους δ:4) ο Όφις
(Γένεσης γ:1) ο Αντίχριστος (Α΄ Ιωάννηςβ:18).
  Αντιθέτως προς όλα αυτά τα ονόματα πρέπει να γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει παρά μόνο ένας αληθινός Θεός ο Παντοδύναμος Θεός ο Δημιουργός του ανθρώπου και του κόσμου ολόκληρου και ότι κάθεται εις τον θρόνο Του δια παντός ως κυβερνήτης του σύμπαντος. Ο Θεός παρακαλεί τον άνθρωπο να εγκαταλείψει το δρόμο της αμαρτίας να αποστραφεί τον Σατανά και να ελευθερωθεί από την αμαρτία και τον θάνατο δια του Ιησού Χριστού του Αμνού του Θεού του αίροντος την αμαρτία του κόσμου του μόνου χορηγού της Αιωνίου Ζωής.
_________________________________
20---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ


  Όταν ο άνθρωπος ελευθερωθεί από την δουλεία του Σατανά δια της αναγεννήσεως  το αισθάνεται και το γνωρίζει. Γνωρίζει ότι μετέβη από εκ του θανάτου εις την ζωήν και ότι έγινε δεκτός ως μέλος του σώματος του Χριστού της Εκκλησίας κατά της οποίας αι πύλαι του άδου δεν θέλουσι κατισχύσει.
  Ο Σατανάς προσπαθεί συνεχώς να δράσει εις την ζωήν των πιστών εν αντιθέσει προς την δύναμιν του Αγίου Πνεύματος.
Προσπαθεί επίσης με τον δικό του απατηλό τρόπο να κλείσει τα μάτια εκείνων που του ανήκουν ώστε να μη μπορέσουν να αντιληφθούν ότι η ζωή των είναι ανίσχυρος εάν δεν αναγεννηθούν και καθαριστούν από της αμαρτίας δια του αίματος του Ιησού Χριστού.
  Η αμαρτία γεννάται μέσα στην ψυχή του ανθρώπου την έδρα των πόθων του και την εστία του δικού του θελήματος. Η αμαρτία συλλαμβάνεται με το μάτι του αμαρτωλού που αποτελεί το παράθυρο της ανθρώπινης ψυχής. Το αποτέλεσμα της αμαρτίας εκδηλώνεται στα λόγια του ανθρώπου που αποτελούν το περίσσευμα της καρδιάς. Αργότερα η αμαρτία εκφράζεται σε όλες τις εκδηλώσεις του ανθρώπου που αποτελούν την εικόνα των σκέψεων του. Τέλος η αμαρτία κατακτά την πορεία του ανθρώπου και όλες τις ενέργειες του σώματος του εις τρόπον ώστε να προδίδετε αυτός και να είναι γνωστός ως ένας μεμολυσμένος αμαρτωλός. Ο άρχων του κόσμου τούτου ενθρονίζεται στην καρδιά του αμαρτωλού και τον καθιστά οπαδό του. ο Ιησούς Χριστός είναι ο μόνος δυνάμενος να συντρίψει την δύναμη της αμαρτίας και του Σατανά.
________________________________
21---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ                           
  Η αμαρτία στην ψυχή του ανθρώπου ομοιάζει με την σαπίλα ως ένα μήλο η οποία όχι μόνο καταστρέφει το μήλο αλλ’ εξαπλούται και εις όλα τα άλλα μήλα που είναι μαζί του και τα καταστρέφει επίσης. Τα καλά μήλα πρέπει να χωρίζονται από τα σάπια δια να διατηρηθούν καλά.
 Ο αναγεννημένος άνθρωπος δεν πρέπει να έχει συναναστροφή μετά των αμαρτωλών αλλά οφείλει να έχει μετά των χριστιανών. Ο αμαρτωλός άνθρωπος γνωρίζει το ορθόν αλλ’ είναι ανίσχυρος καθ’ εαυτόν να καταπολεμήσει το κακό. Δια να έχει δύναμη να πράττει το καλόν πρέπει να καθαρισθεί εκ της αμαρτίας δια του αίματος του Ιησού και να απομακρυνθεί από τον Σατανά με την δύναμη του Αγίου Πνεύματος.
  Ο Ιησούς Χριστός είναι ο μοναδικός Σωτήρας τον οποίο είχε ποτέ και έχει σήμερα ο Κόσμος. Αυτός μόνος δύναται να σώσει τον αμαρτωλό άνθρωπο από την αμαρτία τον Σατανά και τον θάνατο. Αυτός είναι επίσης ο μέγας ιατρός που μπορεί να θεραπεύσει εκείνους που Του εμπιστεύονται παρά το γεγονός ότι η κατάστασης των είναι δυνατόν να θεωρείται αθεράπευτος.
___________________________________________
22---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Ο Σατανάς εδημιουργήθη αρχικώς  ως «χερούβ»κεχρισμένον δια να επισκιάζει. Ο Θεός του είχε αναθέσει μεγάλη ευθύνη και
εξουσία. Ήτο ο «Άγγελος Φρουρός» του θρόνου του Θεού. Ήτο «πλήρης σοφίας και τέλειος εις κάλλος» αφ’ ης ημέρας  εκτίσθει εωσού ευρέθη αδικία εν αυτώ. Εις τον προφήτη (Ιεζεκιήλ κεφ.κη:12—19) ευρίσκομε μία ωραία καταγραφή περί αυτού.
  Η καρδιά του Σατανά υψώθη εξ’ αιτίας του κάλλους και της εξουσίας του. Ο Σατανάς έφθειρε την σοφίαν του και κατέστη υπερήφανος και αυθάδης. Είπεν εν τη καρδία του: «θέλω αναβή εις τον ουρανόν θέλω υψώσει τον θρόνον μου υπεράνω των άστρων του Θεού και θέλω καθίσει επί το όρος της συνάξεως προς τα μέρη του βορρά θέλω αναβή επί τα ύψη των νεφελών θέλω είσθαι όμοιος του Υψίστου» (Ησαϊας ιδ: 13—14). Η συναίσθησης της δυνάμεως  και εξουσίας του τον έκαμε να ματαιοδοξήσει.
  Το εγωιστικό «θέλω» εις τα χείλη του Σατανά αποτελεί την εισαγωγή της αμαρτίας εις τον κόσμο. Έτσι ώστε να οδηγηθεί και να είναι δόλιος πονηρός άγριος σκληρός και κακός και να επαναστατήσει κατά του Θεού και της βασιλείας του Θεού. Ο Σατανάς εξέπεσε από την υψηλή θέση του μέσα εις την βασιλείαν του Θεού εξ’ αιτίας της αμαρτίας του.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ