_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--6-12--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

06---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ

ΑΙ ΕΠΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΙ—ΑΙ ΔΙΑΘΗΚΑΙ
«…Ο Θεός έκαμε τον κόσμον και πάντα τα εν αυτώ…και διώρισε τους προδιατεταγμένους καιρούς». (Πράξεις ιζ:24—26).

Η μελέτη της Αγίας Γραφής με διάκριση των διαφόρων οικονομιών του θεού σχεδίου είναι υψίστης σπουδαιότητας προκειμένου να μάθει κανείς να ορθοτομεί τον λόγον της Αληθείας. Το απολυτρωτικό σχέδιο του Θεού όπως εκτίθεται εις την Βίβλον δεν είναι δυνατόν να γίνει καταληπτό παρά μόνο δια της διακρίσεως των οικονομιών αυτών.
Οικονομία λέγεται μια χρονική περίοδος κατά την οποία ο Θεός δοκιμάζει τον άνθρωπο ως προς την σχέση του με Αυτόν. Σε κάθε χρονική περίοδο ή οικονομία δίδεται αποκάλυψης του θελήματος του Θεού και ασκείται νέα δοκιμασία της πιστότητας του ανθρώπου. Κάθε  οικονομία αρχίζει με νέο φως εκ μέρους του Θεού και αποκάλυψη και τερματίζεται με σκότος καταστροφή και κρίση. Υπάρχουν επτά Οικονομίαι:
Η οικονομία της Αθωότητας της Συνειδήσεως της Ανθρώπινης Κυβερνήσεως της Επαγγελίας του Νόμου της Χάριτος και της Βασιλείας.
________________________________
07---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
 Οι πέντε εκ των οικονομιών αυτών πέρασαν ήδη εις την ιστορία και ανήκουν εις το παρελθόν η έκτη είναι η Οικονομία της Χάριτος εις την οποία ζει τώρα η Εκκλησία και η εβδόμη θα έλθει έπειτα από μία περίοδο που ονομάζεται περίοδος της Μεγάλης θλίψεως. Κάθε νέα οικονομία εισάγεται με μία συμφωνία ή Διαθήκη μεταξύ του θεού και του ανθρώπου η οποία καθορίζεται από τον Θεό. Οι Διαθήκες αυτές πρέπει να εκπληρωθούν από τον άνθρωπο κάτω από ορισμένες συνθήκες και περιλαμβάνουν τις υποσχέσεις του Θεού προς τον άνθρωπο. Ο Θεός έκαμε οκτώ διαθήκες με τον άνθρωπο τις εξής:
1/ Την «Εδεμική» Διαθήκη που εδόθη εις τον Αδάμ και την Εύα εις τον κήπο της Εδέμ υπό τον όρο της υπακοής.
(Γεν.α:28—30  + β:15—17).
2/ Την «Αδαμική» Διαθήκη που εδόθει επίσης εις τον Αδάμ και την Εύα μετά την παρακοή τους εις τον Θεό χωρίς να τεθεί κανείς όρος .(Γεν.γ:14—19).
3/ Την προς τον Νώε Διαθήκη που δόθηκε εις αυτόν μετά τον κατακλυσμό χωρίς κάποιου όρου και απευθυνόταν προς ολόκληρο τον κόσμο.(Γεν.η:20 +θ:17).
4/Την «Αβρααμική» Διαθήκη δοθείσα προς τον Αβραάμ. Ήταν διαθήκη χωρίς όρους και επικυρώθηκε προς τον υιόν αυτού τον Ισαάκ όπως επίσης και προς τον υιόν τούτου τον Ιακώβ.
(Γέν.ιβ:1—3 + κς:1—5 + κη:10—15).
5/ Τη «Μωσαϊκή» Διαθήκη δοθείσα εις τον Μωϋσή μετά την έξοδο εις το Όρος Σινά. (Έξοδ. Κ:1—26 και 1—24
+ κε:1—40).
6/ Την «Παλαιστινική» διαθήκη δοθείσα εις τον Ισραήλ υπό τον όρο της μετανοίας του Λαού τούτου. (Δευτερον.λ:1—10).  
7/ Την «Δαβιτική» Διαθήκη δοθείσα εις τον Βασιλέα Δαβίδ.
(Β΄ Σαμουήλ ζ:4—17).
8/ Την «Νέα» Διαθήκη γινομένη προς τον Ισραήλ χωρίς κανενός όρου και η οποία θα περιλαμβάνει την περίοδο που θα επακολουθήσει την Αποκάλυψη του Ιησού Χριστού και την επάνοδο του Ισραήλ εις την Παλαιστίνη.(Ματθ.κζ:28—29
Ιερεμ.λα:31—37 Εβρ. η: 7—13).
________________________________________
08---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Θα παρατηρήστε εις το διάγραμμα ότι κάθε περίοδος τερματίζεται με μία κρίσι. Εις το τέλος κάθε μιας των τεσσάρων πρώτων χρονικών περιόδων η κρίσις εικονίζεται με ένα ορθογώνιο επάνω από την περίοδο.(δυστυχώς δεν ξέρω να το περάσω μέσα το σχεδιάγραμμα). Οι κρίσεις είναι
η εκδίωξης εκ του Παραδείσου η Κιβωτός του Νώε ο Πύργος της Βαβέλ και το Πάσχα. Η κρίσης που γίνεται εις το τέλος της Πέμπτης περιόδου είναι ο Σταυρός εις δε το τέλος της έκτης περιόδου θα λάβει χώραν η Δευτέρα έλευσης του Χριστού. Η κρίσης εις το τέλος της εβδόμης περιόδου είναι Μέγας Λευκός Θρόνος και η Ανακαίνισης της γης δια πυρός.
  Πολλοί από τους μελετώντας τις προφητείες της Γραφής πιστεύουν σήμερα ότι ο Αιώνας της Χάριτος εις τον οποίο ζούμε τώρα πρόκειται σύντομα να τερματιστεί. Παρατηρούν τις επικρατούσες οικονομικές κοινωνικές και θρησκευτικές ανωμαλίες του κόσμου και τα ιδιαίτερα γεγονότα που λαμβάνουν χώραν εις τον κόσμο και παραδέχονται ότι όλα αυτά προαναγγέλλουν μία επικείμενη (επερχόμενη)κρίση. Έχει παρατηρηθεί από προσεκτικούς ανθρώπους ότι μία κρίσης επέρχεται και εις τους ανθρώπους και εις τα έθνη όταν εξαντληθούν οι πόροι τούτων.
 Πολλοί ερευνητές της Γραφής πιστεύουν ότι ο Θεός είναι έτοιμος και πάλι να επέμβει προσωπικός στην πορεία του κόσμου με σκοπό να μεταβάλλει οριστικός τον ρουν της ιστορίας και να κάμει κρίσιν επάνω σε άτομα και έθνη.
 Όσοι γνωρίζουν τον Λόγο του Θεού δεν ευρισκόμαστε εις το σκότος σε σχέσει με τα επικείμενα γεγονότα. Τα μελετούμε καθημερινά υπό το φως της Γραφής και ετοιμαζόμαστε να τα αντιμετωπίσουμε με ευχαριστία και χαρά.
________________________________________
09---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
 Με την γνώσιν του Λόγου του Θεού όπως την φανερώνει το Άγιο Πνεύμα οι μελετώντες τας Γραφάς έχουν πεισθεί ότι το καθήκον της «διαλλαγής προς τον Θεό» είναι υψίστης σπουδαιότητας για κάθε άτομο. Επίσης τονίζουν ότι η πολυτιμότερη απόκτησης για κάθε πνευματικόν χριστιανό είναι η γνώσης του γεγονότος της προσωπικής σωτηρίας του από την αμαρτία και τον Σατανά δια του καθαρτηρίου αίματος του Ιησού Χριστού του Σωτήρος του ανθρωπίνου γένους και η εν τη πράξει προσωπική καθοδήγησης του  δια του Αγίου Πνεύματος κατοικούντος εις την καρδιά του. Δια της «διαλλαγής προς τον Θεό» ο πιστός γίνεται μέλος του μυστικού σώματος του Χριστού της Εκκλησίας. Προετοιμάζεται έτσι δια το μέλλον χωρίς να φοβάται τα επερχόμενα γεγονότα. Είναι έτοιμος και άγρυπνος δια την Αρπαγή της εκκλησίας και παρασκευάζεται δια να εμφανιστεί προ του βήματος του Χριστού όπου θα κριθούν όσα έπραξε επί της γης και θα λάβει το βραβείο του Στεφάνου που του ανήκει. Τότε θα αποτελέσει μέλος της νύφης του Χριστού και λάβει μέρος εις το δείπνον του Γάμου του Αρνίου διότι θα γίνει όμοιος με τον Χριστόν. Θα μετέχει της Ουράνιας Στρατιάς η οποία θα είναι με τον Χριστό όταν Αυτός αποκαλυφθεί και θα βασιλεύσει μετά του Χριστού κατά τον Αιώνα της Βασιλείας έπειτα από την μεγάλη θλίψι όταν ο Ιησούς Χριστός θα καθίσει επί του Θρόνου του Δαβίδ.
 Είθε όλοι εκείνοι που μελετούν τις χρονικές περιόδους να είναι έτοιμοι κατά τον Αιώνα τούτον της Χάριτος ίνα μετάσχουν εις την δόξαν της μέλλουσας ζωής η οποία επιφυλάσσεται εις όλους εκείνους που αγαπούν τον Θεόν. 
 _____________________________________
10---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

« Και ευλόγησεν αυτούς ο Θεός και είπε προς αυτούς ο Θεός αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και γεμίσατε την γην και κυριεύσατε αυτήν»(Γένεσης α:28)

   Η πρώτη χρονική περίοδος που εμφανίζεται εις το διάγραμμα ονομάζεται «Οικονομία της αθωότητας». Εκτείνεται από την δημιουργία του Αδάμ και της Εύας μέχρι της εκδιώξεως αυτών από τον κήπον της Εδέμ.
 Ο Αδάμ εδημιουργήθη κατ’ εικόνα του Θεού και ευρίσκετο εις άμεσον κοινωνία μετ’ Αυτού. Κατά την περίοδον αυτήν ήτο αθώος από κάθε παραβίασιν των νόμων του Θεού διότι δεν είχε γνώσι του καλού και του κακού. Είχε πλασθή με σκοπόν να έχει κοινωνίαν μετά του Θεού.
  Ο Θεός είπε προς τον Αδάμ: « Ιδού σας έδωκα πάντα χόρτον κάμνοντα σπόρον οστις είναι επί του προσώπου πάσης της γης και παν δένδρον το οποίον έχει εν αυτώ καρπόν δένδρου κάμνοντος σπόρον» (Γένεσης α:29). Και εφύτευσεν ο θεός εις τον κήπον της Εδέμ το ξύλον της ζωής και το ξύλον της γνώσεως του καλού και του κακού. «Και έλαβε Κύριος ο θεός τον άνθρωπον και έθεσεν αυτόν εν τω παραδείσω της Εδέμ το ξύλον της γνώσεως του καλού και του κακού. «Και έλαβε ο Κύριος ο θεός τον άνθρωπον και έθεσεν αυτόν εν τω παραδείσω» της Εδέμ δια να εργάζεται αυτόν και να φυλάττει αυτόν προσέταξε δε ο Κύριος ο θεός εις τον Αδάμ λέγων από παντός δένδρου του Παραδείσου ελευθέρως θέλεις τρώγει από δε του δένδρου της γνώσεως του καλού και του κακού δεν θέλεις φάγει απ’ αυτού διότι καθ’ ην ημέραν φάγεις θέλεις εξάπαντος αποθάνει»(Γένεσης Β:15—17).
  Ο Θεός έπλασε επί της γης τον Αδάμ και την Εύα υπό τας πλέον ευνοϊκάς συνθήκας. Οι λόφοι οι κοιλάδες και οι πεδιάδες που ήσαν γεμάτες από κοπάδια ζώων και από ποίμνια προβάτων ήσαν εις την διάθεσιν των. Ο Θεός κάθε πράγμα που είχε κάμει δια τον άνθρωπον και ιδού τα πάντα ήσαν «καλά
λίαν».   
_____________________________________
11---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Ο Θεός τότε έκαμε την πρώτην διαθήκην Του προς τον Αδάμ που περιελάμβανε τους εξής επτά  όρους:
  1/. Να γεμίσουν την γην.
  2/.Να κυριεύσουν την γην.
  3/.Να εξουσιάζουν επί της ζωικής δημιουργίας.
  4/. Να έχουν φυσική μόνον δίαιτα.
  5/.Να εργάζονται τον κήπον της Εδέμ.
  6/.Να μη φάγουν από τού ξύλου της γνώσεως του καλού και του κακού.
  7/.Εν περιπτώσει παρακοής η τιμωρία των θα ήτο ο  θάνατος.
  Ο Διάβολος όστις αντιτίθετο εις το σχέδιο του θεού δια τον άνθρωπον ήλθεν εις τον παράδεισο της Εδέμ δια να πειράξει την Εύα υπό το σχήμα του όφεως του φρονιμότερου όλων των ζώων. Ο πειρασμός συνίστατο εις το να αμφισβητήσει τον λόγο του Θεού εν σχέσει με τον απαγορευμένο καρπό και είπε προς την γυναίκα:»Δεν θέλετε βεβαίως αποθάνει». Εψεύσθη προς αυτήν και την ηπάτησεν ώστε να φάγει από τον απαγορευμένο καρπό.  Η Εύα άκουσε  πεθύμησε έλαβε και έφαγε. Κατόπιν έδωκε και εις τον άνδρα της τον Αδάμ και έφαγε επίσης.
  Το αποτέλεσμα ήταν ότι και οι δύο παράκουσαν εις τον Θεόν. «Ηνοίχθησαν οι οφθαλμοί αμφοτέρων και εγνώρισαν ότι ήσαν γυμνοί και ράψαντες φύλλα συκής έκαμον εις εαυτούς περιζώματα» (Γένεσης γ: 6—7).
  Εν συνεχεία ακούσαντες την φωνήν του Κυρίου εκρύβησαν. Ο Αδάμ απέδωσε ο Αδάμ απέδωσε την ευθύνη της πράξεως του εις την Εύα και η Εύα εις τον όφιν. Οπωσδήποτε έγινα τέκνα του διαβόλου αντί να είναι τέκνα Θεού. Εξεδιώχθησαν ως εκ τούτου από τον παράδεισο και ο Θεός τους απομάκρινε από το ξύλο της ζωής λόγω της αμαρτωλής καταστάσεως των.
_________________________________
12---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Είναι φρόνιμο δια τους χριστιανούς να μη πηγαίνουν εις απαγορευμένα μέρη να ιδούν να επιθυμήσουν και να συγκατατεθούν εις το να κάνουν πράξεις που απαγορεύονται.
  Η Εύα υπέκυψε εις τον διάβολο τον ισχυρότερον εχθρόν του Θεού και του ανθρώπου. Από τότε άρχισε η ατελείωτη σύγκρουσης των δυνάμεων του Θεού και των δυνάμεων του Σατανά. Ο Διάβολος μηχανεύθηκε τότε να καταστρέψει το σχέδιο του Θεού δια τον άνθρωπο μεταχειριζόμενος τον πειρασμό της γυναικός. Και έτσι οι δυνάμεις του κακού δεν έπαυσαν να προσπαθούν από εκείνη την εποχή να ματαιώσουν το μέγα απολυτρωτικό σχέδιο του Θεού υπέρ του ανθρώπου.
  Ευθύς αμέσως μετά την πτώση ο θεός έκαμε μία δευτέραν διαθήκη προς τον Αδάμ και την Εύα που ονομάζεται Αδαμική Διαθήκη και περιελάμβανε μία κατάρα και μία υπόσχεση.
  Η κατάρα εδόθη εις τον όφι: «επειδή έκαμες τούτο επικατάρατος να είσαι μεταξύ  πάντων των κτηνών και πάντων των ζώων του αγρού επί της κοιλίας σου θέλεις περιπατεί και χώμα θέλεις τρώγει πάσας τα ημέρα της ζωής σου»
(Γένεσης γ: 14). Η κατάρα είχε σαν αποτέλεσμα ώστε το φρονιμότερο των ζώων να γίνει ένα βδελυρό ερπετό.

  Η υπόσχεσης που εδόθει ήταν η εξής: «Και έχθραν θέλω στήσει αναμέσον σου και της γυναικός και αναμέσον του σπέρματος σου και του σπέρματος αυτής και συ θέλεις κεντήσει την πτέρνα αυτού». (Γένεσης γ:15).
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ