_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ (Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ) - 03

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ(Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ) - 03
ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ: Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
Ιωάννης:17-3-4
3 Κι αυτή είναι η αιώνια ζωή, το να γνωρίζουν εσένα τον μόνον αληθινό Θεό, και εκείνον τον οποίον απέστειλες, τον Ιησού Χριστό.
4 Εγώ σε δόξασα επάνω στη γη· το έργο, που μου έδωσες να κάνω, το τελείωσα.
Κάτι πολύ όμορφο, στην προσευχή αυτή ζητά ο Κύριος. Τα δύο αυτά εδάφια θα δούμε ,πόσο ο Κύριος μιλά με πολύ υπευθυνότητα ότι αυτοί εδώ,(μαθητές) που είναι μαζί μου γνωρίζουν Εσένα τον μόνο αληθινό Θεό και εκείνον που με απέστειλε. Αλήθεια  είναι ότι επί τρία χρόνια έδειχνε με την ζωή Του με τα έργα Του με τις παραβολές και τα θαύματα της αναστάσεις που έκανε στο όνομα του Πατέρα δεν έκανε κάτι που να δυσαρεστήσει τον Πατέρα. Τους έδειξα λέει τον Ιησού Χριστό. Ή αλλιώς τον Μεσσία. Γιατί κάποτε του ρώτησε τι νομίζει ο κόσμος ποιος είμαι;
                                           *
Ματθαίος 16:13-14-15-16
13/. Και όταν ο Ιησούς ήρθε στα μέρη τής Καισαρείας του Φιλίππου, ρωτούσε τους μαθητές του, λέγοντας: Για ποιον με λένε οι άνθρωποι ότι είμαι εγώ ο Υιός τού ανθρώπου;
14/. Και εκείνοι είπαν: Άλλοι μεν για τον Βαπτιστή Ιωάννη· άλλοι δε για τον Ηλία, και άλλοι για τον Ιερεμία ή για έναν από τους Προφήτες.
15/. Λέει σ' αυτούς: Εσείς, όμως, για ποιον με λέτε ότι είμαι;
16/.Και αποκρινόμενος ο Σίμωνας Πέτρος, είπε: Εσύ είσαι ο Χριστός, ο Υιός τού ζωντανού Θεού.
17/. Και αποκρινόμενος ο Ιησούς είπε σ' αυτόν: Μακάριος είσαι, Σίμωνα, γιε τού Ιωνά, επειδή αυτό δεν σου το αποκάλυψε σάρκα και αίμα, αλλά ο Πατέρας μου, που είναι στους ουρανούς.
18/. Και εγώ, μάλιστα, σου λέω ότι: Εσύ είσαι ο Πέτρος, και επάνω σ' αυτή την πέτρα θα κτίσω την εκκλησία μου· και πύλες άδη δεν θα υπερισχύσουν εναντίον της.
                                           *
Βλέπουμε ότι οι άνθρωποι αυτοί, που είχαν ειλικρινή καρδιά,
τους φώτιζε το Πνεύμα το Άγιο και τους έδειχνε αλήθειες.  
Όμως το Πνεύμα το Άγιο για τους ανθρώπους ακόμα δούλευε όπως με τους προφήτες στην Παλαιά Διαθήκη.
 Μετά την 50στη ήρθε για να μείνει μέσα στων αναγεννημένων τις καρδιές οι οποίοι δεχτήκαν τον Ιησού αντικαταστάτη της κατάρας της αμαρτίας τους και ο Κύριος πήρε την θέση τους και έτσι το Πνεύμα το Άγιο καθαρίζει  καρδιές τις ετοιμάζει για τον ουρανό.
Βλέπουμε λίγο πιο κάτω τον Πέτρο να συμβουλεύει ανθρώπινα τον Κύριο. Γιατί; Διότι δεν ήταν μέσα του το Πνεύμα συνέχεια.
Στο 21 εδαφ. ο Κύριος τους μιλά για τον επικείμενο θάνατο Του  και την ανάσταση Του, στο 22 Εδαφ. Ο Πέτρος δεν καταλαβαίνει τίποτα. Τον συμβουλεύει ανθρώπινα αλλά ο Κύριος βλέπει κρυμμένο τον εχθρό να κινεί την καρδιά του Πέτρου.
                                             *
21/. Από τότε ο Ιησούς άρχισε να δείχνει στους μαθητές του, ότι πρέπει να πάει στα Ιεροσόλυμα, και να πάθει πολλά από τους πρεσβύτερους και τους αρχιερείς και τους γραμματείς, και να θανατωθεί, και την τρίτη ημέρα να αναστηθεί.
22/. Και ο Πέτρος, παίρνοντάς τον κατά μέρος, άρχισε να τον επιτιμάει, λέγοντας: Κύριε, γίνε ευμενής στον εαυτό σου· δεν θα γίνει αυτό σε σένα
                                              *
Τότε ο Κύριος δεν μάλωσε τον Πέτρο αλλά τον εχθρό της ψυχής μας.
  Πόσες φορές δεν καταλαβαίνουμε διότι η καρδιά μας δεν χτυπάει στον ίδιο ρυθμό με του Κυρίου και κάνουμε πράγματα που δεν πρέπει διότι αφήνουμε ένα πορτάκι ανοιχτό του Εγώ μας και συμβουλεύουμε τους άλλους ή τον εαυτό μας να κάνει πράγματα που δεν είναι από τον Κύριο.
                                               *
23/. Και εκείνος, αφού στράφηκε, είπε στον Πέτρο: Πήγαινε πίσω μου, σατανά, μου είσαι σκάνδαλο· επειδή, δεν φρονείς τα πράγματα του Θεού, αλλά εκείνα των ανθρώπων.
                                                *
Αυτά μέχρι εδώ ο Κύριος να μας κατευθύνει τις καρδιές μας
Ειρήνη και ευλογία στη ζωή μας από τον Ζωντανό Κύριο μας.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"