_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ -01

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ -01
ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΜΒΑ
Από το βιβλίο του Χ. Μποσταντζόγλου
Αδελφοί  μου, μιλούμε για Πνεύμα Άγιο, οπότε ας ξαναδούμε μερικά πράγματα το ρόλο του Πνεύματος του Αγίου στη ζωή μας όπως την αναπτύσσει ο αδελφός Χ. Μποσταντζόλου.
ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
  Το μοναδικό έργο του Αγίου Πνεύματος είναι να δοξάζει τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό να ελέγχει τον κόσμο περί αμαρτίας δικαιοσύνης και κρίσεως και να φέρνει σε κατάνυξη στις καρδιές των ανθρώπων προς μετάνοια.
  Όλοι όσοι δέχονται τον Χριστό ως ατομικό τους Σωτήρα αποτελούν την Εκκλησία δηλαδή την νύμφη του Χριστού και αυτοί είναι «εκ πάσης φυλής και γλώσσης και λαού και Έθνους» (Αποκάλυψης ε:10).
  Ο αριθμός της Εκκλησίας είναι «κεκρυμμένος εν τω Πατρί» όταν δε συμπληρωθεί ο αριθμός της Εκκλησίας ο Χριστός θα σηκωθεί
Από τον θρόνο του Πατέρα Του «θα κατεβεί από τον ουρανό με κέλευσμα με φωνή αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού και οι αποθανόντες εν Χριστώ θα αναστηθούν πρώτον έπειτα εμείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θα αρπαχθούμε με αυτούς εν νεφέλαις προς συνάντηση του Κυρίου εις τον αέρα»
(Α΄ Θεσσαλονικείς δ:16)               
  Το Άγιο Πνεύμα «ικετεύει υπέρ ημών δια στεναγμών αλάλητων» (Ρωμαίους κ: 26) δια να παραστήσει την Εκκλησία εις τον Χριστό ένδοξη χωρίς ρυτίδα ή κηλίδα (Εφεσίους ε:27)
  Μαζί με το Άγιο Πνεύμα και η Νύμφη λέγει «Ελθέ». Και η απάντηση που δίδετε εις αυτήν την κραυγή είναι: «Ναι έρχομαι ταχέως. Αμήν. Ναι έρχου Κύριε Ιησού»
Όταν βρίσκω κάτι καλό που πρέπει να γίνεται γνωστό θέλω να το μαθαίνει ο Κόσμος.
Ο σκοπός ο δικός μου είναι μια φωνή μικρή και χωρίς μόρφωση να πω για τον Κύριο μου. Και όταν βλέπω κομμάτια σε βιβλία ή περιοδικά αδελφών τότε τα προβάλλω.
  Εδώ στις σελίδες 30-31και 32 στο ίδιο βιβλίο λέει πράγματα που εγώ δεν θα μπορούσα να τα πω. Ακούστε  τα.
  Σπουδαιότατο έργο του πνεύματος είναι να παρηγορεί την εκκλησία και να της υπενθυμίζει τη διδασκαλία του Χριστού (Ιωάννης ιδ: 26). Το Άγιο Πνεύμα τον αποστέλλει ο Πατήρ στο όνομα του Ιησού Χριστού. Και έπρεπε να τελειώσει ο Χριστός το έργο Του για να σταλεί το Πνεύμα (Ιωάννης ζ:37—39 και Πράξεις β:33).
  Όπως ταπεινώθηκε ο Αιώνιος Λόγος για να εκτελέσει το έργο της σωτηρίας έτσι και το  Πνεύμα καταδέχεται να έλθει και να κάμει θρόνο Του την ανθρώπινη καρδιά γίνεται ο υπηρέτης μας όπως και ο Χριστός έγινε «δούλος» με σκοπό να συνεχίζει το έργο του Χριστού στην καρδιά μας και στη ζωή μας.
(Ιωάννης ις:13—14)
   Η ενότης και η συνεργασίας των τριών προσώπων είναι τέτοιες ώστε ξεχωριστά κανένα Πρόσωπο δεν κάνει τίποτα. Και τούτο είναι το μεγάλο και το πιο θαυμαστό μυστήριο και δεν είμαστε ικανοί να το κατανοήσουμε διότι ξεπερνά τη λογική δυνατότητα του ανθρώπου.
  Κάθε ενέργεια προς εκπλήρωση του περί σωτηρίας σχεδίου του Θεού γίνεται μέσα σε απόλυτη συνεννόηση των τριών Προσώπων. Η Αγία Γραφή απλώς αναφέρει το μυστήριο χωρίς κα να το ερμηνεύει. Διαβάζουμε στο (Δευτερονόμιο κθ:29) «Τα κρυπτά ανήκουν εις τον Θεόν τα δε φανερά και αποκεκαλυμμένα εις ημάς και τα τέκνα ημών». Ας ευχαριστούμε το Θεό για όσα μας αποκάλυψε καθώς και για όσα μας απέκρυψε και ας μη προσπαθούμε να ερευνούμε για να ξεσκεπάσουμε τα μυστήρια επειδή μπλεκόμαστε σε αιρέσεις και πλάνες.
   Όπως σκοπός του Ιησού Χριστού όσο καιρό ήταν στη γη ήταν να εκτελεί το θέλημα του Πατέρα Του και να τον δοξάζει(Ιωάννης δ: 34)έτσι σκοπός του Αγίου Πνεύματος είναι να δοξάζει τον Χριστό και το έργο Του οδηγώντας τους ανθρώπους στο Σωτήρα της ψυχής τους(Ιωάννης ις:14) Στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο διακηρύττεται αυτή η αλήθεια.
   Στον Πατέρα δίδεται δόξα από τον Υιό και στον Υιό δίδεται δόξα από το Άγιο Πνεύμα. Γράφει ο Απόστολος Παύλος στην (Κολοσσαείς α:24). «Χαίρω εις τα παθήματα μου δια σας και ανταναπληρώ τα υστερήματα των παθημάτων του Χριστού εν τη σαρκί μου υπέρ του σώματος αυτού». Μη γένοιτο να σκεφτεί κάποιος ότι ο Παύλος ήθελε να πει ότι ο ίδιος με τις δικές του δυνάμεις μπορούσε να συμπληρώσει τις θλίψεις και τα παθήματα του Χριστού (ότι δηλαδή να συμπληρώσει το έργο του Κυρίου). Εννοούσε ο Παύλος ότι το Άγιο Πνεύμα που τον κατείχε ολοκληρωτικά ήταν Εκείνος που αναπληροί τα υστερήματα των θλίψεων του Χριστού δια μέσου του Παύλου.
  Δεν ισχυρίσθηκε ποτέ ο Απ. Παύλος ότι όλοι οι λόγοι του και όλες οι πράξεις του ήταν δια της ενεργείας του Πνεύματος π.χ. (Α΄ Κορινθίους β:4 και Ρωμαίους ιε:18). Αυτό ισχύει και για την προσευχή μας επειδή το τι να προσευχηθώμεν δεν εξεύρωμεν»  (Ρωμαίους η:26) όμως το Άγιο Πνεύμα ενεργεί υπέρ ημών «Συμπροσεύχεται δια στεναγμών αλάλητων υπέρ ημών».
  Η συνεργασία των τριών Προσώπων της Θεότητος δια την εκτέλεση του έργου της σωτηρίας ήταν αναγκαία και εξακολουθεί να είναι. Ο Πατήρ δεν μπορούσε να συγχωρεί αμαρτίες χωρίς να χυθεί του αίμα του Χριστού. Και δεν είναι δυνατόν να δεχθεί προσευχές χωρίς την ενέργεια και τη μεσολάβηση του Αγίου Πνεύματος.
  Ο Πατήρ δεν είναι δυνατόν να δεχθεί κανέναν σαν παιδί Του
Χωρίς την αναγέννηση που ενεργεί το Άγιο Πνεύμα. Και όλο το έργο του Χριστού που έγινε στο Γολγοθά καθώς και οι ευλογίες που απορρέουν από αυτό γίνονται δικές μας δια του Αγίου Πνεύματος (Ιωάννης ς: 8—και γ: 8). Το Άγιο Πνεύμα ελέγχει τον αμαρτωλό και τον οδηγεί μετανοούντα στο Χριστό. Συνεπώς 
Είναι σπουδαία η μελέτη της περί της Τριάδος αληθείας καθώς
και του έργου της Τριάδος για τη σωτηρία του ανθρώπου.
  Η γνώσις η αποκάλυψις της θαυμαστής σοφίας μας προσφέρεται. Και όταν εισχωρούν στο βάθος της σοφίας τότε γεμάτοι θαυμασμό και έκπληξη ανακράζουμε μαζί με τον απόστολο Παύλο: «Ω! βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως Θεού!». (Ρωμαίους ια:33—36)
  Αγαπητοί μου δεν ασχολούμαστε με μικρά και ευτελή πράγματα αλλά με τη θαυμαστή σοφία και δραστηριότητα της Τριαδικής Θεότητος. Γι’ αυτό πρέπει να μελετούμε την Αγία Γραφή με προσευχή και ο Θεός θα μας αποκαλύπτει όσο πρέπει τα θαυμαστά Του μυστήρια.
  Πολύ σωστά διακηρύσσεται ότι ο Θεός είναι αγάπη
(Α΄ Ιωάννου δ:8) επειδή τα τρία Πρόσωπα της Θεότητος έχουν προς άλληλα(το ένα προς το άλλο)αγάπη και σεβασμό. Έτσι και οι πιστοί σαν αναγεννηθέντες εκ του Θεού οφείλομεν να έχομε μεταξύ μας αγάπη και συνεργασία (Ιωάννης ιζ:21—22)
  Είθε όλοι μας να αναγνωρίσουμε ότι πρέπει να μένουμε στο επίπεδο της συνεργασίας της ενότητας και της αγάπης που ζητά από μας ο Τριαδικός Θεός.
 Με αυτή την αγάπη ας κινούμεθα όλοι οι πιστοί. Αγάπη προς τον Θεό και προς τους συνανθρώπους μας. Και ας δίνομε πλήρη ελευθερία δράσεως εις το Πνεύμα το Άγιο ώστε να εργάζεται και να ολοκληρώνει μέσα στην καρδιά μας και τη ζωή μας το έργο του Ιησού Χριστού. (Γαλάτας δ:19) ένα μέρος μόνο πήρα από τα τόσο ωραία.
 του Βιβλίου του μάρτυρα αυτού.
Θα τολμήσω να γράψω κάτι ακόμα από το βιβλίο του ευλογημένου αυτού μάρτυρα
  Το Άγιο Πνεύμα δεν είναι μόνο Δημιουργός της Φυσικής αλλά είναι και της Πνευματικής Δημιουργίας (Ιωάννης γ:1—18) αν δεν είναι Προσωπικότης δεν είναι ικανό να μας αναγεννήσει.
  2/. Για το Πνεύμα το Άγιο χρησιμοποιείται η προσωπική Αντωνυμία «ΕΚΕΙΝΟΣ».
  Στην Ελληνική γλώσσα οι λέξεις «Το Άγιο Πνεύμα» είναι ουδετέρου γένους. Και αν δεν χρησιμοποιούνταν η αντωνυμία «Εκείνος»  τότε θα επρόκειτο για μια απρόσωπη αφηρημένη δύναμης.  Συναντούμε όμως να την αναφέρει ο Κύριος επανειλημμένως στον λόγο Του.(Ιωάννης ις:13)
  3/. Αναφέρετε με το όνομα Του και συνδέεται με το όνομα του Πατρός και του Υιού και αυτό δείχνει ότι είναι Προσωπικότης. (Ματθαίος κη :19).
  Στην τελετή του βαπτίσματος βαπτιζόμαστε στο όνομα προσωπικότητας και σ’ αυτήν το Άγιο Πνεύμα συνδέεται με τον Πατέρα και τον Υιό(Προσωπικότητες) λ.χ.
 (Β΄ Κορινθίους ιγ:13)
Αν το Άγιο Πνεύμα δεν είναι προσωπικότης όπως ο Πατέρας και ο Υιός θα ήταν αδύνατον να συνδέσουν το Όνομα Τους  με Αυτό.
  4/. Την Προσωπικότητα του Αγίου Πνεύματος την αποδεικνύει και η διακονία του. σχετικά εδάφια: (Ιωάννης ιδ:16—17—26
Ιωάννης ις:7—12—14 ). Ο ι περικοπές αυτές δείχνουν ότι το Άγιο Πνεύμα ανέλαβε να συνεχίσει το έργο του Χριστού σαν αντικαταστάτης Του.  «Θα σας στείλω άλλον Παράκλητο» θα ήταν δυνατόν να αντικαταστήσει τον Ιησού Χριστό στο έργο Του (δηλαδή μια προσωπικότητα) αν ήταν το Πνεύμα μια αφηρημένη
δύναμης όπως είναι ο αέρας; Πως θα μπορούσε  να αναλάβει μια τόσο σπουδαία αποστολή;
  5/. Το Άγιο Πνεύμα αγιάζει τους Πιστούς  Θεσσαλονικείς β:13)»Δια του Αγιασμού του Πνεύματος». Επίσης: (Α΄ Πέτρου α:2-Ρωμαίους ιε:16). Οι περικοπές αυτές δείχνουν ότι το Άγιο Πνεύμα αγιάζει. Η λέξης αγιασμός τόσο στην Π. Διαθήκη όσο και στην Κ. Διαθήκη σημαίνει: Αποχωρισμός προς χρήσιν του Θεού για ένα ιδιαίτερο σκοπό. Το έργο του  αγιασμού
Δεν είναι δυνατό να το επιτελέσει μια δύναμης απρόσωπη. Ένας αέρας ή κάτι άλλο εκτός από Προσωπικότητα
(Ιωάννης ιζ:17—19)
  6/. Η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος δείχνει ότι είναι Προσωπικότης (Εβραίους ι:29-Ματθαίος ιβ:31) Τον αέρα δεν τον βλασφημεί κανείς ούτε και προσβάλλεται ο αέρας.
  7/. Το  Άγιο Πνεύμα διανέμει χαρίσματα στους πιστούς. Αυτό δείχνει ότι είναι Πρόσωπο (Α΄ Κορινθίους ιβ: 1—11). «Το εν και το αυτό Πνεύμα διανέμει εις έκαστον καθώς θέλει»
(εδάφια 7—11). Αν διανέμει στον κάθε ένα «χωριστά» σημαίνει ότι διακρίνει.
  8/. Το Άγιο Πνεύμα μπορεί να αγαπά. Άρα είναι πρόσωπο. Γνωρίσματα της προσωπικότητας είναι το να αγαπά.
(Ρωμαίους ιε:30
  9/. Το Άγιο Πνεύμα έχει θέληση επιθυμία ώστε έχει προσωπικότητα.(Γαλάτας ε:16—17). Ο άνθρωπος επιθυμεί διότι είναι πρόσωπο. Έτσι και το Άγιο Πνεύμα επιθυμεί διότι είναι πρόσωπο.
  10/. Το Άγιο Πνεύμα έχει αισθήματα χαρά λύπη κλπ. (Εφεσίους δ:30- Ησαϊας ιγ:10). Μια αφηρημένη δύναμης δεν έχει αισθήματα.
  11/. Το Άγιο Πνεύμα ερευνά εξετάζει. Ώστε είναι πρόσωπο. ΄
(Α΄ Κορινθίους β:10) μονάχα ένα πρόσωπο κάνει έρευνα.
  12/. Το Άγιο Πνεύμα προσεύχεται για τον Πιστό άνθρωπο. Και την προσευχή που κάνει ο πιστός δεν μπορεί να την κάμει την προσφέρει το Άγιο Πνεύμα. Άρα είναι Πρόσωπο (Ρωμαίους η 26 -Γαλάτας δ:6-Εφεσίους ς:18-Φιλιππισίους γ:3).
13/. Καθοδηγεί τον πιστό. Και για να μπορεί κάποιος να γίνει
Οδηγός πρέπει να είναι πρόσωπο. (Ρωμαίους η:14-Γαλάταςε:18).
  14/. Γνωρίζει τα πάντα (Α΄ Κορινθίους β:11).
  15/. Διδάσκει συνετίζει. Μόνο ένα πρόσωπο μπορεί να διδάξει.
(Νεεμίας θ:20-Α΄ Κορινθίους β:13-Ιωάννης ιδ:26).
  16/. Το Άγιο Πνεύμα ομιλεί. Ώστε είναι πρόσωπο. (Β΄ Σαμουήλ κγ:2). Το Άγιο Πνεύμα μιλούσε στον Δαβίδ καθώς και με όλους τους προφήτες(Β΄ Πέτρου α:21—Νεεμίας  θ:30—Α ΄ Ιωάννου ε:6—Ματθαίος  ι:20—Πράξεις  ι:19—20 ια:12-η:29—ις : 68—Α ΄ Τιμοθέου δ:1). Από όλες αυτές
τις περικοπές καταφαίνεται ότι το Άγιο Πνεύμα είναι Πρόσωπο.
  17/. Διορίζει εργάτες στην Εκκλησία. Ώστε είναι Πρόσωπο.(Πράξεις κ:28—ιγ:2—4).
   Σε πολλές περιπτώσεις αναφέρεται ότι το Άγιο Πνεύμα δίνει δύναμη (Λουκάς κδ:49). Αυτό δεν σημαίνει ότι το Πνεύμα είναι απλή δύναμη. Η δύναμης είναι γνώρισμά Του αλλά και είναι η δύναμης μιας προσωπικότητας. Ο αθλητής ο παλαιστής δεν παύει να είναι πρόσωπο επειδή έχει δύναμη. Kαι όταν έδωσε δύναμη σε κάποιους όπως λ.χ. στο Σαμψών και το Δαβίδ και τον Ιεφθάε τους χρησιμοποίησε χωρίς αυτοί να χάσουν την προσωπικότητα τους. Το Άγιο Πνεύμα δεν είναι απλή δύναμης αλλά είναι πηγή δυνάμεως. Δι’ αυτού οι αδύναμοι δυναμώνουν οι ανίκανοι αποκτούν ικανότητα οι αγράμματοι μαθαίνουν μάθηση και σοφία. Η υπερφυσική δύναμης είναι έργο της υπερφυσικής Προσωπικότητας του Αγίου Πνεύματος.
  Προξενεί λύπη το ότι ωρισμένοι θεολόγοι αρνούνται την προσωπικότητα του Αγίου Πνεύματος. Και τούτο συμβαίνει επειδή δενδέχονται ότι ο Λόγος του Θεού είναι καθ’ ολοκληρίαν Θεόπνευστος.
Ειρήνη Κυρίου σας αφήνω και ευλογία.