_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ - ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΎΝΗ - 01-02-03-04

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ  ΘΕΜΑ:
ΔΙΚΑΩΣΗ  ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ – 01
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ - 01
ΠΙΣΤΗ – ΑΡΕΤΗ – ΓΝΩΣΗ- ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ- ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΕΙΡΗΝΗ – ΕΛΠΙΔΑ – ΖΩΗ –ΣΟΦΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ- ΥΙΟΘΕΣΙΑ 
ΘΕΜΑ:  Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ – και ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ – 01

01 -  Δικαιοσύνη -
Ας αρχίσουμε με την δικαιοσύνη και στο ψάξιμο θα ξεκαθαρίσουμε τη δικαιοσύνη με τη δικαίωση. Μελετώντας τον Λόγο του θεού θα τα δούμε.
Ξέρουμε ότι ο Θεός είναι δίκαιος και αγαπά την δικαιοσύνη.
 Και η δικαιοσύνη του Θεού δεν είναι σαν του ανθρώπου. Ο  Θεός θέλει την δικαιοσύνη και η δικαιοσύνη του θεού είναι σαν το μάτι μας που είναι τόσο ευαίσθητο που δεν μπορεί τίποτα να σηκώνει .Π.χ. σκόνη, Σκουπίδι, φως πολύ δυνατό, κλπ.
  Αν το μάτι του ανθρώπου είναι τόσο ευαίσθητο να σκεφτούμε πόσο ευαίσθητος είναι ο παντοδύναμος Θεός.
 Η δικαιοσύνη του Θεού είναι η γραμμή που κρατά ο Θεός του χαρακτήρα του.
Στο βάμβα Δευτερονόμιο 32:4
4/.Αυτός είναι ο Βράχος, τα έργα αυτού είναι τέλεια· διότι πάσαι αι οδοί αυτού είναι κρίσις· Θεός πιστός, και δεν υπάρχει αδικία εν αυτώ· δίκαιος και ευθύς είναι αυτός.
Στο Σ .Φίλο Δευτερονόμιο 32:4
4/.Αυτός είναι ο Βράχος, τα έργα του είναι τέλεια· επειδή, όλοι οι δρόμοι του είναι κρίση· είναι Θεός πιστός, και δεν υπάρχει αδικία σ' αυτόν· αυτός είναι δίκαιος, και ευθύς.
 Όλα τα έργα του Θεού, ότι κάνει είναι τέλεια, όπως και η κρίση του Θεού και μέσα του, δεν υπάρχει αδικία. Έχει ευθύτητα και είναι δίκαιος.
Πάνω σ’ αυτά ξέρω τόσο λίγα αλλά προσπαθώ μέσα από τον Λόγο του να μάθω και ότι μπορώ να μεταδώσω.
  Ότι πει, ο Θεός ή είπε, έγιναν στο ακέραιο, και η ακεραιότητα του είναι κι αυτή δείγμα, του χαρακτήρα του. Όταν όμως στηριζόμαστε σε Εκείνον, είναι ο βράχος, που μπορούμε να κουρνιάσουμε, με πλήρη εμπιστοσύνη.
Βάμβας- ψαλμός 7:9
9/.Ας τελειώσει πλέον η κακία των ασεβών· και στερέωσον τον δίκαιον, συ ο Θεός ο δίκαιος, ο εξετάζων καρδίας και νεφρούς.
Σ .Φίλος ψαλμός 7:9
 9/.Ας τελειώσει πλέον η κακία των ασεβών· και στερέωσε τον δίκαιο, εσύ, ο δίκαιος Θεός, που εξετάζεις καρδιές και νεφρά.
Ο  ψαλμωδός ζητάει να πάψουν πια οι ασεβείς. Σαν δίκαιος Θεός που είναι να στερεώσει τους δίκαιους διότι ξέρει ποιος είναι δίκαιος διότι εξετάζει καρδιές ακόμα και τους νεφρούς μας. Στην Κ. Διαθήκη λέει, αρμών τε και μυαλών. Κανείς από τη δικαιοσύνη Του, δεν μπορεί να ξεφύγει διότι τον περιμένει η κρίση του Θεού που είναι η καταδίκη του ανθρώπου, εις θάνατον λόγω αποστασίας του και αδικίας του
Από τα πολλά που υπάρχουν εδάφια θα δούμε ένα δύο ακόμα και θα πάμε στην δικαίωση του ανθρώπινου γένους.
Πρώτα, πρώτα είναι η δικαιοσύνη Του αλάθητη αμερόληπτη χωρίς προσωποληψία.
Θα δούμε το χωρίς προσωποληψία.
Ρωμαίους 2:11 Κολοσσαείς 3:25και Α΄ Πέτρου 1:17
11/.Δεν υπάρχει, βέβαια, προσωποληψία από μέρους τού Θεού·
25/.Όποιος, όμως, αδικεί, θα πάρει την αμοιβή τής αδικίας του, και προσωποληψία δεν υπάρχει.
17/.Και αν επικαλείστε Πατέρα, αυτόν που κρίνει χωρίς προσωποληψία, σύμφωνα με το έργο τού καθενός, να διάγετε με φόβο τον καιρό τής παροικίας σας·
  Όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, ο Κύριος μας ο Ιησούς Χριστός παρέδωσε τον εαυτό Του, για να δικαιωθούμε μπροστά στον Πατέρα, παίρνοντας την θέση τη δική μας, σε ολόκληρη εκείνη την προσφορά θυσίας, επάνω στον σταυρό αφού πρώτα, προδόθηκε, ξενύχτησε να απολογηθεί, για κάτι που δεν έκανε, και φραγγελώθηκε(Το φραγγέλιο είναι όπως τον ψαράδων τα αγκίστρια 4-5 σχοινάκια σε φούντα ώστε όλα να καταλήγουν σε ένα σχοινί και όταν φραγγέλωναν να σχίζονται οι σάρκες). Εξαντλημένος έπρεπε, να κουβαλήσει τον σταυρό μέσα στις ανηφόρες, τις Ιερουσαλήμ μέχρι τον Γολγοθά.  Αδελφοί μου, εμείς και να τα παθαίναμε για δικαιοσύνη μας, μόνο τον εαυτό μας θα σώζαμε. Αν.
Όμως έπρεπε κάποιος άνθρωπος, χωρίς να υπάρχει στο σπέρμα του το μικρόβιο της αμαρτίας, να δώσει τον εαυτό Του προσφορά και αυτός ήταν μόνο ο αιώνιος Λόγος, του Θεού ο Υιός Του. Δια Πνεύματος Αγίου ενσαρκώθηκε στην Μαριάμ και ενανθρώπησε.
Ήταν έτοιμος από τον ουρανό να τα πάθη όλα αυτά.
Κάποτε κάποιος αδελφός έλεγε ότι Η δικαιοσύνη του Θεού και η αγάπη του Συμφιλιώθηκαν και γέννησαν την Χάριν.
Αλλά μας το λέει και ο Ψαλμωδός:
Ψαλμός 85:10
10/.Έλεος και αλήθεια συναπαντήθηκαν· δικαιοσύνη και ειρήνη φιλήθηκαν.
Πιο όμορφα από τον αδελφό το λέει ο Ψαλμωδός.
Ρωμαίους 3: 25-26
Ο Απ. Πέτρος στην Επιστολή του 2:23 -24- 25 μας λέει:
23/.Ο οποίος «δεν έκανε αμαρτία ούτε βρέθηκε δόλος στο στόμα του».
24/. Ο οποίος, καθώς τον λοιδορούσαν, δεν ανταπέδιδε λοιδορίες, πάσχοντας δεν απειλούσε, αλλά παρέδινε τον εαυτό του σ' αυτόν που κρίνει δίκαια·
25/.Ο οποίος τις αμαρτίες μας βάσταξε ο ίδιος στο σώμα του επάνω στο ξύλο, για να ζήσουμε στη δικαιοσύνη, αφού πεθάναμε ως προς τις αμαρτίες· «με την πληγή τού οποίου γιατρευτήκατε».
Από την δικαίωση εκτείνεται στην συγχώρηση και πάντα τα δύο μαζί συγχώρηση και δικαίωση θα τα βρίσκουμε ενωμένα να πηγαίνουν ζευγάρι.
Συγχώρηση των αμαρτιών: Α΄ Ιωάννου 1: 9
9/.Αν ομολογούμε τις αμαρτίες μας, ο Θεός είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει σε μας τις αμαρτίες, και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία.
Στη δικαίωση Ρωμαίους3:25 - 26
25/.τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού·
26/.προς φανέρωση της δικαιοσύνης του στον παρόντα καιρό, για να είναι αυτός δίκαιος, και να ανακηρύσσει δίκαιον εκείνον που πιστεύει στον Ιησού.
  Αδελφοί μου έχουμε πολλά να πούμε για την συγχώρηση και την δικαίωση μας όσοι πιστεύουμε στον Ιησού Χριστό
Αφού λοιπόν, ακούσαμε το ευαγγέλιο της χάρητος Του, μάθαμε για τον πόνο, του Σταυρού που του προκαλέσαμε, τώρα χρωστάμε να μάθουμε και τι ζητάει από μας αφού πήραμε χάρη από την χάρη του.
ο Ψαλμωδός.
Ρωμαίους 3: 25-26
25/. τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού·
26/. προς φανέρωση της δικαιοσύνης του στον παρόντα καιρό, για να είναι αυτός δίκαιος, και να ανακηρύσσει δίκαιον εκείνον που πιστεύει στον Ιησού.
  Βλέπουμε ότι ο Κύριος ήταν προκαθορισμένο κάποια στιγμή να έρθει για να πάρουμε την σωτηρία Του. διότι, ο Θεός δεν μας έφτιαξε έτσι επειδή ήταν δημιουργός δημιούργησε τον άνθρωπο.
  Πράγματι δημιούργησε τον άνθρωπο για να τον έχει μέσα σε ευτυχία και δόξα ώστε μέσα από τον άνθρωπο να δοξάζεται ο ίδιος όπως και τώρα δοξάζεται από τον Υιό Του.
   Όμως, ο άνθρωπος ξέπεσε στην αμαρτία και στο θάνατο. Έπρεπε κάποιος όπως είπαμε να τον σώσει και άλλος από τον ίδιο δεν υπήρχε. Ο άνθρωπος τον πρόσβαλε μέσα στον παράδεισο και δεν υπάκουσε.
  Ο Κύριος μας σαν νέος άνθρωπος (νέος Αδάμ) περπάτησε όλο το νόμο με υπακοή και δεν έκανε κάτι χωρίς τον Πατέρα. Ήταν σε τέλεια σύνδεση Υιός Πατέρας και ευαρεστήθηκε  στον Υιό ο. Πατέρας.
  Μόνο έτσι θα μπορούσε να σώσει από τα χέρια του εχθρού τον άνθρωπο.
  Ας αφήσουμε την μακροθυμία του Θεού να την δεχθούμε με πίστη ότι πιστεύοντας στον Ιησού Χριστό δεν υπάρχει παρελθόν ούτε αμαρτίες αλλά ζούμε πια με υπακοή στο θέλημα Του.
  Μας ανακηρύσσει δίκαιους χάριν του Χριστού.
 Αλλιώς θα βρεθούμε, μαζί με τους ασεβείς όταν θα γίνει κρίση, θα τιμωρηθούν οι ασεβείς και εφόσον δεν υπακούμε, αλλά μόνο λέμε, ξέρω τον Χριστό είμαι χριστιανός η θέση μου είναι με τους ασεβείς, διότι υπάρχει η προϋπόθεση της δικαίωσης δια Ιησού Χριστού και αποδοχής μας δια πίστεως.
 Δεν μπορούμε να αγνοούμε αυτό το αγαθό της αγάπης του θεού να έρθει να γίνει άνθρωπος και να πάρει τα δικά μου βάρη της αμαρτίας μπροστά στο Θεό που δεν ήθελε να μας δει καθόλου λόγου της βρωμιάς μας από την αμαρτία.
Η αγαθότητα Του όμως και η καρδιά του που είναι μόνο αγάπη έκανε αυτό το έλεος
σε μας. Με το να διδασκόμαστε τον Λόγο Του και να  τηρούμε κάποιες εντολές του όπως:
Ματθαίος 28:20
διδάσκοντάς τους συνάμα να τηρούν όλες τις εντολές που σας έδωσα. Κι από τώρα, εγώ είμαι μαζί σας όλες τις μέρες ως τη συντέλεια του κόσμου». Αμήν
Ρωμαίους 2:4 -5
4/.Ή καταφρονείς τον πλούτο τής αγαθότητάς του και της υπομονής και της μακροθυμίας, αγνοώντας ότι η αγαθότητα του Θεού σε φέρνει σε μετάνοια;
5/. Εξαιτίας, όμως, της σκληρότητάς σου και της αμετανόητης καρδιάς, θησαυρίζεις για τον εαυτό σου οργή κατά την ημέρα τής οργής και της αποκάλυψης της δικαιοκρισίας τού Θεού.
Ρωμαίους 8:29 -30 - 32
29/. Επειδή, όσους παραγνώρισε, αυτούς και προόρισε να γίνουν σύμμορφοι με την εικόνα τού Υιού του, για να είναι αυτός πρωτότοκος ανάμεσα σε πολλούς αδελφούς·
30/. και όσους προόρισε, τούτους και κάλεσε· και όσους κάλεσε, τούτους και δικαίωσε· και όσους δικαίωσε, τούτους και δόξασε.
32/. Επειδή, αυτός, που τον ίδιο του τον Υιό δεν λυπήθηκε, αλλά τον παρέδωσε για χάρη όλων μας, πώς και μαζί μ' αυτόν δεν θα χαρίσει σε μας τα πάντα;
Δεν πρέπει να περάσουμε,  από αυτήν τη ζωή χωρίς να δώσουμε, μια ευκαιρία στον εαυτό μας, να γνωρίσει τον Θεό δια μέσου, του Ιησού Χριστού.
Να προσέξουμε, να μην καταφρονούμε αυτό που έγινε την ημέρα εκείνη, επάνω στο Σταυρό. Διότι όλη η αγαθότητα του Θεού ξεδιπλώθηκε μπροστά στο σύμπαν και οι άγγελοι ακόμα ήταν έτοιμοι να επέμβουν με ένα νεύμα του Χριστού.
Ο Κύριος δύο φορές το είπε αυτό. Μία στον Πιλάτο και μία στον Κήπο της Γεθσημανής, στο μαθητή που έβγαλε μαχαίρι.
Η Μακροθυμία και η υπομονή του Θεού έχει ημερομηνία λήξης  κάποια στιγμή και πρέπει να το εκμεταλλευτούμε να μετανοήσουμε και να έρθουμε κοντά Του όσο είναι καιρός.
   Αν σκληρύνουμε τις καρδιές μας και γίνουμε αμετανόητοι απέναντι στην αγαθότητα του Θεού τότε θα είμαστε μαζί με τους ασεβείς στην κρίση Του και στο βήμα του Χριστού δεν θα έχουμε διαπιστευτήρια που είναι το αίμα Του. θα μας πει δεν σας γνωρίζω φύγετε από μένα.
Λουκάς 13:27
27/.Και θα πει: Σας λέω, δεν σας ξέρω από πού είστε· φύγετε από μένα, όλοι οι εργάτες τής αδικίας.
Ματθαίος 25:12
12/.Και εκείνος απαντώντας είπε: Σας διαβεβαιώνω, δεν σας γνωρίζω.
Αυτό θα πάθουν όσοι είναι αμελείς να τους πω και βασίζονται στα καλά τους έργα.
Ματθαίος 25:41
41/. Τότε, θα πει και σ' εκείνους που θα είναι από τα αριστερά: Πηγαίνετε από μένα, οι καταραμένοι, στην αιώνια φωτιά, που είναι ετοιμασμένη για τον διάβολο και για τους αγγέλους του.
  Τώρα όσοι τον δεχτούν τον Ιησού Χριστό Σωτήρα τους προορίζει ο Θεός Πατέρας  για
τον ουρανό μαζί με τον Χριστό στη Βασιλεία Του.
Λουκάς 22:29
γι' αυτό, εγώ σας ετοιμάζω βασιλεία, όπως ο πατέρας μου ετοίμασε σε μένα,
  Θα απολαύσουν αυτά που θα απολάμβανε ο Αδάμ στον παράδεισο και ακόμα καλύτερα διότι έδωσε τον ίδιο τον Εαυτό Του για να μας κερδίσει.
Ειρήνη Κυρίου και ευλογία Θεού. Αμήν
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ -02
ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θα δούμε πως δικαιωνόταν ο άνθρωπος με το νόμο και πως δια πίστεως και χάρητος στον: Ιησού Χριστό.
ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
Ο ΝΟΜΟΣ απαιτεί τέλεια υπακοή και το βλέπουμε και ο καθένας δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Θεό και να του απευθύνει θυσίες περί αμαρτίας και προσφορές. Έπρεπε ο αρχιερέας θα μια φορά το χρόνο θα το έκανε.
Έξοδος 13:9
 Και τούτο θα είναι σε σένα για σημείο επάνω στο χέρι σου, και για ενθύμηση ανάμεσα στα μάτια σου, για να είναι ο νόμος τού Κυρίου στο στόμα σου· επειδή, με δυνατό χέρι ο Κύριος σε έβγαλε από την Αίγυπτο.
Έξοδος 28:43
 και θα είναι επάνω στον Ααρών, κι επάνω στους γιους του, όταν μπαίνουν στη σκηνή τού μαρτυρίου ή όταν πλησιάζουν το θυσιαστήριο για να λειτουργήσουν, μέσα στο άγιο, για να μη φέρουν επάνω τους ανομία, και πεθάνουν· αυτό θα είναι παντοτινός νόμος σ' αυτόν και στο σπέρμα του ύστερα απ' αυτόν.
Έξοδος 27:21
 Στη σκηνή τού μαρτυρίου, απέξω από το καταπέτασμα, που είναι μπροστά στο μαρτύριο, ο Ααρών και οι γιοι του θα το φροντίζουν από την εσπέρα μέχρι το πρωί μπροστά στον Κύριο· αυτό θα είναι παντοτινός νόμος στους γιους Ισραήλ στις γενεές τους.
Λευιτικόν 6:9
 Πρόσταξε τον Ααρών και τους γιους του, λέγοντας: Αυτός είναι ο νόμος τού ολοκαυτώματος· το ολοκαύτωμα θα καίγεται επάνω στο θυσιαστήριο ολόκληρη τη νύχτα μέχρι το πρωί, και η φωτιά τού θυσιαστηρίου θα καίγεται επάνω σ' αυτό.
Λευιτικόν 6:14
 Κι αυτός είναι ο νόμος τής προσφοράς από άλφιτα· οι γιοι τού Ααρών θα την προσφέρουν μπροστά στον Κύριο, μπροστά από το θυσιαστήριο.
Λευιτικόν 6:25 [το κυριότερο περί αμαρτιών του λαού]
Μίλησε στον Ααρών και στους γιους του, λέγοντας: Αυτός είναι ο νόμος τής προσφοράς περί αμαρτίας· στον τόπο όπου σφάζεται το ολοκαύτωμα, θα σφαγή η προσφορά περί αμαρτίας, μπροστά στον Κύριο· είναι αγιότατο.
Λευιτικόν 7:1
 ΚΑΙ αυτός είναι ο νόμος τής προσφοράς περί ανομίας· είναι αγιότατο.
Λευιτικόν 7:7
 Όπως είναι η προσφορά περί αμαρτίας, έτσι είναι και η προσφορά περί ανομίας· ένας νόμος είναι γι' αυτές· ο ιερέας, που κάνει μ' αυτή εξιλέωση, θα την παίρνει.
[Όπως βλέπουμε υπάρχουν και ειρηνικές προσφορές εκτός από των περί αμαρτίας. Και αν παρεμπιπτόντως αμάρταναν σε ένα πράγμα στα 10 και στο 1 έπεφταν ήταν σε όλα παραβάτες . Αυτός ήταν ο νόμος.]
Λευιτικόν 7:37
Αυτός είναι ο νόμος τού ολοκαυτώματος, της προσφοράς από άλφιτα, και της προσφοράς περί αμαρτίας, και της προσφοράς περί ανομίας, και των καθιερώσεων, και της θυσίας τής ειρηνικής προσφοράς·
Λευιτικόν 7:1
ΚΑΙ αυτός είναι ο νόμος τής προσφοράς περί ανομίας· είναι αγιότατο.
Λευιτικόν 7:7
 Όπως είναι η προσφορά περί αμαρτίας, έτσι είναι και η προσφορά περί ανομίας· ένας νόμος είναι γι' αυτές· ο ιερέας, που κάνει μ' αυτή εξιλέωση, θα την παίρνει.
Αυτά έπρεπε κάθε άνθρωπος να κάνει σε όλα του Νόμου που ζητούσε. Έγραψα ελάχιστα εδάφια για να μην κουράσω κανέναν.
Ο αληθινός Θεός τα ζητούσε από τον λαό Ισραήλ αλλά και όποιος πίστευε σ’ αυτόν τον αληθινό Θεό τον κατάτασσε στον Ισραήλ.
Έξοδος 13:9
Και τούτο θα είναι σε σένα για σημείο επάνω στο χέρι σου, και για ενθύμηση ανάμεσα στα μάτια σου, για να είναι ο νόμος τού Κυρίου στο στόμα σου· επειδή, με δυνατό χέρι ο Κύριος σε έβγαλε από την Αίγυπτο.
Έξοδος 13:48
48/.Και αν κάποιος ξένος, που παροικεί μαζί σου, θέλει να κάνει το Πάσχα στον Κύριο, ας περιτμηθούν όλα τα αρσενικά του, και τότε ας πλησιάσει για να το κάνει· και θα είναι όπως ο αυτόχθονας της γης· επειδή, κανένας απερίτμητος δεν θα φάει απ' αυτό.
49/.Ο ίδιος νόμος θα είναι για τον αυτόχθονα, και για τον ξένο, που παροικεί μεταξύ σας.
50/.ΚΑΙ όλοι οι γιοι τού Ισραήλ έκαναν όπως ο Κύριος πρόσταξε στον Μωυσή και στον Ααρών· έτσι έκαναν.
                            *******    
Με λίγα λόγια ο Θεός όπως ξέρουμε από τον Λόγο του είναι δίκαιος και μέσα στην δικαιοσύνη του δεν απέκλεισε τον Νόμο από τους εθνικούς αλλά τους δέχτηκε με την διαφορά θα εκτελούν κατά γράμμα όπως οι Ισραηλίτες.
Αυτό έγινε και με την θυσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού δέχεται τον κάθε ένα μας αρκεί να έχουμε πιστέψει ότι είναι ο υιός του Θεού ο ενσαρκωθείς.
Πράξεις 14:27
 Όταν δε ήρθαν και συγκέντρωσαν την εκκλησία, ανήγγειλαν όσα ο Θεός έκανε διαμέσου αυτών, και ότι άνοιξε στα έθνη θύρα πίστης.
Πράξεις 15:9
Και δεν έκανε καμιά διάκριση ανάμεσα σ' εμάς και σ' αυτούς, καθαρίζοντας τις καρδιές τους διαμέσου τής πίστης[Ιουδαίων και Εθνικών]
Ρωμαίους 3:28
Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος διαμέσου τής πίστης, χωρίς τα έργα τού νόμου.
Όμως ο Νόμος δεν δικαίωνε κανέναν αν δεν εκτελούσε όλα τα διατάγματα του. πάντα οι άνθρωποι έπεφταν στην αμαρτία και στη δύναμη της σάρκας τους(που είναι ο άνθρωπος και τα θέλω του).
Στα ευαγγέλια ο Κύριος και στις Επιστολές του ο Παύλος λένε για το νόμο, λοιπόν αν θέλετε το Νόμο περπατήστε τον διότι  ως άνθρωποι τον πάτε κατά γράμμα τότε έχετε κερδίσει τη Βασιλεία των ουρανών.
  Όμως δεν μπορεί κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κρατήσει τον νόμο διότι δεν μπορεί να κάνει όλες τις διατάξεις του νόμου ώστε να ευαρεστείτε ο Θεός.
Πρώτα, πρώτα είναι οι θυσίες και οι προσφορές κάθε χρόνο για τις αμαρτίες τους και οι ειρηνικές μαζί προσφορές ώστε να δεχθεί ο Κύριος την συμφιλίωση μαζί τους.
 Αλλά ώσπου να βγουν από το ναό πάλι αμάρταναν σαν φυσικοί άνθρωποι.
Γι’ αυτό μια φορά έγινε ο Κύριος μας θυσία για πάντα και τώρα ως αρχιερέας στα ζωντανά Άγια των Αγίων παρίσταται όπως ο Αρχιερεύς με το σφαγμένο ζώο στα Άγια των Αγίων. Δεν χρειαζόμαστε το Νόμο αλλά τον αιώνιο Αμνό του θεού τον Ιησού Χριστό.
Και ο Ιησούς Χριστός περπάτησε το Νόμο τέλεια ως άνθρωπος διότι είχε το Πνεύμα το Άγιο ολόκληρο και δεν είχε την αμαρτία την προπατορική αλλά ήταν όπως ο Αδάμ πριν αμαρτήσει. Γι’ αυτό σαν νέος Αδάμ περπάτησε σαν νέος Αδάμ πειράχθηκε από τον διάβολο και νίκησε. 
Ματθαίος 7:12
Λοιπόν, όλα όσα θέλετε να κάνουν σε σας οι άνθρωποι, έτσι κι εσείς να κάνετε σ' αυτούς· επειδή, αυτός είναι ο νόμος και οι προφήτες.
Ματθαίος 22:36
36/.Δάσκαλε, ποια εντολή είναι μεγάλη μέσα στον νόμο;
37/.Και ο Ιησούς τού είπε: «Θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου από όλη την καρδιά σου, και από όλη την ψυχή σου, και από όλη τη διάνοιά σου».
38/.Αυτή είναι πρώτη και μεγάλη εντολή.
39/.Δεύτερη, όμως, όμοια μ' αυτή είναι: «Θα αγαπάς τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου».
 Σ' αυτές τις δύο εντολές κρέμονται ολόκληρος ο νόμος και οι προφήτες.
Ματθαίος 19:16
16/.Και ξάφνου, πλησιάζοντας κάποιος τού είπε: Δάσκαλε αγαθέ, τι καλό να πράξω για να έχω αιώνια ζωή;
17/.Και εκείνος τού είπε: Τι με λες αγαθό; Δεν υπάρχει κανένας αγαθός, παρά 18/μονάχα ένας, ο Θεός. Αλλά, αν θέλεις να μπεις μέσα στη ζωή, φύλαξε τις εντολές.
Του λέει: Ποιες; Και ο Ιησούς είπε: Το «Μη φονεύσεις· Μη μοιχεύσεις· Μη κλέψεις· Μη ψευδομαρτυρήσεις.
Ματθαίος 19:19
 Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα»· και: «Θα αγαπάς τον πλησίον σου σαν τον
εαυτό σου».
20/.Του λέει ο νεανίσκος: Όλα αυτά τα φύλαξα από τη νιότη μου· τι μου λείπει ακόμα;
21/.Του είπε ο Ιησούς: Αν θέλεις να είσαι τέλειος, πήγαινε, πούλησε τα υπάρχοντά σου, και δώσ' τα στους φτωχούς· και θάχεις θησαυρό στον ουρανό· και έλα, ακολούθα με.
22/.Ακούγοντας δε ο νεανίσκος τον λόγο, αναχώρησε λυπούμενος· επειδή, είχε πολλά κτήματα.
 [ Έγραψα όλη τη στιχομυθία του Κυρίου μας και του Νεανία..
Όλα τα έκανε αλλά λυπήθηκε διότι είχε πολλά πλούτη και δεν μπορούσε να τα αποχωριστεί, να προχωρήσει με τον Κύριο. Ήταν χωμάτινος δεν ήταν με ελευθερωμένο το Πνεύμα του από τον Θεό. απλά κρατούσε το Νόμο αλλά η φιλαργυρία Του ήταν μεγάλη. Αγαπούσε την καλοζωία του. Βέβαια ο Κύριος δεν είναι ενάντια στο Χρήμα αλλά ενάντια στο πάθος που έχουμε. Εδώ εντόπισε το πάθος του Χρήματος.
Με λίγα λόγια όταν λέμε πιστεύω στον Χριστό και δέχομαι για μένα ότι πέθανε πρέπει να του παραδώσω τον εαυτό μου όπως είναι και να τον ακολουθήσω και Εκείνος θα δουλέψει με το Πνεύμα το Άγιο μέσα μου και θα με κάνει καινούργιο άνθρωπο όπως με θέλει.
Ενώ ο νόμος λέει αγάπα τον πλησίον σου. Όμως αν σου έκανα κακό και δεν μπορείς να με αγαπάς, αμαρτάνεις τότε στο Θεό.
  Ενώ με τον Κύριο Ιησού Χριστό των Ευαγγελίων και των Επιστολών αλλάζουν τα πράγματα]
Γαλάτας 2:16
ξέροντας ότι δεν ανακηρύσσεται δίκαιος ο άνθρωπος από τα έργα τού νόμου, παρά μονάχα διαμέσου τής πίστης τού Ιησού Χριστού, κι εμείς πιστέψαμε στον Ιησού Χριστό, για να ανακηρυχθούμε δίκαιοι από την πίστη στον Χριστό, και όχι από τα έργα τού νόμου· επειδή, από τα έργα τού νόμου δεν θα ανακηρυχθεί δίκαιος κανένας άνθρωπος.
Πράξεις 13:39
και από όλα, από όσα δεν μπορέσατε διαμέσου τού νόμου τού Μωυσή να δικαιωθείτε, διαμέσου τούτου, καθένας που πιστεύει, ανακηρύσσεται δίκαιος
Ρωμαίους 8:3
Επειδή, το αδύνατο στον νόμο, καθότι ήταν ανίσχυρος εξαιτίας τής σάρκας, ο Θεός, στέλνοντας τον δικό του Υιό με ομοίωμα σάρκας αμαρτίας, και σε σχέση με την αμαρτία, κατέκρινε την αμαρτία στη σάρκα·
Ιωάννης 1:17
Επειδή, και ο νόμος δόθηκε διαμέσου τού Μωυσή· η χάρη, όμως, και η αλήθεια έγινε διαμέσου τού Ιησού Χριστού.
Ρωμαίους 3:19
Και ξέρουμε ότι όσα λέει ο νόμος, μιλάει προς εκείνους που είναι κάτω από τον νόμο· ώστε να φράξει κάθε στόμα, και ολόκληρος ο κόσμος να γίνει υπόδικος στον Θεό.
Ρωμαίους 4:15
 Επειδή, ο νόμος επιφέρει οργή…
Ρωμαίους 8:2
Επειδή, ο νόμος τού Πνεύματος της ζωής, η οποία υπάρχει στον Ιησού Χριστό, με ελευθέρωσε από τον νόμο τής αμαρτίας και του θανάτου.
Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ  ΕΡΓΩΝ
Ιωάννης 5:24
Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, ότι εκείνος που ακούει τον λόγο μου, και πιστεύει σ' αυτόν που με απέστειλε, έχει αιώνια ζωή, και σε κρίση δεν έρχεται, αλλά έχει ήδη μεταβεί από τον θάνατο στη ζωή.
Πράξεις 13:39
και από όλα, από όσα δεν μπορέσατε διαμέσου τού νόμου τού Μωυσή να δικαιωθείτε, διαμέσου τούτου, καθένας που πιστεύει, ανακηρύσσεται δίκαιος.
                                            *********
Όπως βλέπουμε με την Καινή Διαθήκη, ο Κύριος έκανε, μια Διαθήκη πια, για όλη την ανθρωπότητα ώστε, όποιος πιστεύει στον Ιησού Χριστό παίρνει Σωτηρία και δικαίωση Σώζεται όχι εξ έργων του Νόμου και μπαίνει στην οικογένεια του Θεού.
                                               ********
Γαλάτες 2:16
ξέροντας ότι δεν ανακηρύσσεται δίκαιος ο άνθρωπος από τα έργα τού νόμου, παρά μονάχα διαμέσου τής πίστης τού Ιησού Χριστού, κι εμείς πιστέψαμε στον Ιησού Χριστό, για να ανακηρυχθούμε δίκαιοι από την πίστη στον Χριστό, και όχι από τα έργα τού νόμου· επειδή, από τα έργα τού νόμου δεν θα ανακηρυχθεί δίκαιος κανένας άνθρωπος.
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Ρωμαίους 3:24
ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό·
Ρωμαίους 4:16
γι' αυτό, η κληρονομία είναι διαμέσου τής πίστης, για να είναι κατά χάρη, ώστε η υπόσχεση να είναι βέβαιη σε ολόκληρο το σπέρμα, όχι μονάχα σ' εκείνο από τον νόμο, αλλά και σ' εκείνο από την πίστη τού Αβραάμ, που είναι πατέρας όλων μας,
Ρωμαίους 5:17-21
17/.Επειδή, αν και για το αμάρτημα του ενός βασίλευσε ο θάνατος διαμέσου τού ενός, πολύ περισσότερο, αυτοί που παίρνουν την αφθονία τής χάρης και της δωρεάς τής δικαιοσύνης, θα βασιλεύσουν με ζωή διαμέσου τού ενός Ιησού Χριστού).
18/.Όπως, λοιπόν, εξαιτίας ενός αμαρτήματος ήρθε κατάκριση σε όλους τούς ανθρώπους, έτσι και εξαιτίας μιας δικαιοσύνης ήρθε σε όλους τους ανθρώπους δικαίωση για ζωή.
19/.Επειδή, όπως με την παρακοή τού ενός ανθρώπου οι πολλοί καταστάθηκαν αμαρτωλοί, έτσι και με την υπακοή τού ενός οι πολλοί θα κατασταθούν δίκαιοι.
20/.Και ο νόμος παρεμβλήθηκε για να περισσεύσει το αμάρτημα. Και όπου περίσσευσε η αμαρτία, υπερπερίσσευσε η χάρη·
21/. ώστε, όπως η αμαρτία βασίλευσε διαμέσου τού θανάτου, έτσι και η χάρη να βασιλεύσει διαμέσου τής δικαιοσύνης σε αιώνια ζωή, διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας.
Όπως έχω πει πολλές φορές, ότι η αμαρτία μπήκε στη ζωή της ανθρωπότητας από την παρακοή, του Αδάμ και βασίλευσε ο πόνος του θανάτου. Πόσες φορές αγαπημένα πρόσωπα έκαψαν, την καρδιά των γονέων δια του θανάτου;
Γι’ αυτό, ο Κύριος παίρνοντας την αμαρτία μας, επάνω του αντικαθιστώντας τον Αδάμ, και ως νέος Αδάμ  έδωσε την ζωή, σ’ αυτούς που πίστεψαν σ’ αυτόν και έφυγαν
από το  θάνατο, και μπήκαν στην αφθαρσία δια του Χριστού του Κυρίου μας που, υποσχέθηκε ότι θάνατο δεν θα γευτούμε.
  Τώρα κάποιος μπορεί να πει ότι αφού ο θάνατος κάθε μέρα υπάρχει και ανά τον Κόσμο πεθαίνουν εκατομμύρια.
 Ναι είναι αλήθεια ότι καθημερινά πεθαίνουν άνθρωποι.
  Μα όταν είπε ο Θεός τον Αδάμ ότι μόλις φας από τον καρπό θα πεθάνεις, όμως ο Αδάμ έζησε μετά το διωγμό του από τον Παράδεισο 900 τόσα χρόνια.
Ο Θεός δεν εννοούσε τον θάνατο του σώματος αλλά του πνεύματος.
 Εδώ είναι ότι ο άνθρωπος πεθαίνει το σώμα του αλλά αλλοίμονο στο πνεύμα του.
Ο πνευματικός θάνατος πρέπει να μας ενδιαφέρει ‘όχι ο σωματικός.
Ο Πνευματικός θάνατος είναι το να βρίσκεσαι μακριά από το Θεό και όπου δεν είναι ο Θεός κυριαρχεί το σκοτάδι.
 Λουκάς 12:5
Αλλά, θα σας δείξω ποιον να φοβηθείτε: Φοβηθείτε εκείνον που, αφού θανατώσει, έχει εξουσία να ρίξει στη γέεννα· ναι, σας λέω, αυτόν να φοβηθείτε.[εννοεί τον Θεό πατέρα]
  Ίσως λίγο ξεφύγαμε από το θέμα μας αλλά το ένα εδάφιο φέρνει το άλλο.
Βλέπουμε ότι να φοβόμαστε τον Θεό διότι έχει εξουσία να μας ελεήσει ή να μας στείλει στον πνευματικό θάνατο. Και δικαιολογημένα διότι όλα τα έκανε για να σωθούμε. Δεν δικαιολογούμαστε και ούτε θα έχουμε μια μέρα μούτρα να τον δούμε.
  Διότι τότε θα είναι αργά.  Τώρα όλοι φρενιασμένοι με τα αγαθά που υπάρχουν και την τεχνολογία δεν έχουν καιρό να ασχοληθούν οι άνθρωποι.
  Δεν μπορούν να ακούσουν τίποτα και να πιστέψουν. Όμως όταν έρθει η ώρα άλλος δεν θα έχει καιρό. Διότι όταν είχε καιρό κατέβηκε ασχολήθηκε με μας με την σωτηρία μας.
  Ιωάννης 6:37
 Κάθε τι που μου δίνει ο Πατέρας, θάρθει σε μένα· και εκείνον που έρχεται σε μένα, δεν θα τον βγάλω έξω·
Γιαυτό τώρα είναι ο Καιρός μας.
Ειρήνη και ευλογία Κυρίου.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»


 
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ - 03
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ – 03
ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ

Ο ΝΟΜΟΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
Πριν ξεκινήσω παρακάτω που είδη έχω συνέχεια  την μελέτη μας, θέλω να πω μερικές σκέψεις την ώρα που έκανα εργασίες του σπιτιού.
Σκεφτόμουν πόσο αλλιώτικη θα ήταν η ζωή μου, αν είχα υπακούσει στον πατέρα μου.
Ήταν, τα θέματα πολύ σοβαρά, τα οποία επηρέασαν την ζωή μου άσχημα και τώρα,  βέβαια σκέφτομαι την βιασύνη μου και την μη υπακοή μου, στον πατέρα μου και πόσο σημαντικά ήταν αυτά που μου είπε, αλλά εγώ στη νιότη επάνω δεν έπαιρνα λόγια. Τα έβλεπα διαφορετικά. Και μου είπε και την φράση που λέμε όλοι οι γονείς ότι θα το θυμηθείς αλλά ο χρόνος δεν θα γυρίζει πίσω.
 Και αλήθεια είναι. Όμως εδώ στον Λόγο του Θεού δεν χωράει καμιά δικαιολογία
Ούτε της νιότης ούτε της απερισκεψίας. Αν στον σαρκικό μας πατέρα δεν έγινε υπακοή και βγήκαμε ζημιωμένη και θυμόμαστε τα λόγια των γονέων μας πόσο σημαντικά είναι τα λόγια του Πατέρα θεού του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Έχω καταλάβει στα χρό0νια των 70 ετών μου ότι τα πάντα είναι στην υπακοή και στην υπομονή.
Ανθρώπινα αν δεν υπακούμε σε κάποιους ανθρώπους που μας δίνουν κάποια σωστή συμβουλή κυρίως οι γονείς τότε μόνοι μας καιγόμαστε. Και η υπακοή είναι δύσκολο πράγμα. Θέλει μαζί και την υπομονή.
Πόσο μάλλον τα πράγματα του Θεού. Είναι πολύ δύσκολο να σου λέει θέλω υπακοή και όχι αντιρρήσεις.
 Βέβαια στο νόμο ήταν πιο δύσκολα αλλά τώρα με την χάρη του Ιησού Χριστού και την δωρεά του Αγίου Πνεύματος είναι εύκολα.
 Αρκεί να καταθέσουμε το Εγώ μας(προσωπικότητα μας) και σαν δάσκαλος θα μας κάνει μαθήματα υπακοής και υπομονής και πολλά άλλα πράγματα που χρειάζεται ο χαρακτήρας μας. Με  λίγα λόγια θα αρχίσει να δουλεύει επάνω μας και θα βλέπουμε αλλαγές. Ένας καινούργιος άνθρωπος θα ξεπροβάλλει.
Αυτά είχα να πω επάνω στην υπακοή μας.
Ρωμαίους 5:16
 Και η δωρεά δεν είναι όπως η κατάκριση, που έγινε διαμέσου τού ενός που αμάρτησε· επειδή, η κρίση εξαιτίας τού ενός έγινε για κατάκριση των πολλών· το χάρισμα, όμως, εξαιτίας των πολλών αμαρτημάτων έγινε για δικαίωση
   Βλέποντας ο Θεός ότι ο άνθρωπος ότι από  του Αδάμ και το σπέρμα του όλα έγιναν αμαρτία. Έπρεπε ένας άλλος χωρίς αμαρτία να καθαρίσει τα πολλά αμαρτήματα και να δώσει δικαίωση. Αυτό μας λέει το εδάφιο. Ενώ  έγινε κατάκριση από τον έναν όμως το χάρισμα που έκανε ο Κύριος για να καθαρίσει όλους εξ’ αιτίας των αμαρτημάτων μας πέθανε και έγινε η δικαίωση μας.
  Μη ξεγελιόμαστε ότι με τις καλές μας πράξεις το να είμαστε καλοί άνθρωποι θα πάμε στον ουρανό. Όχι. Στον ουρανό θα πάμε όταν δεχτούμε το Ιησού Χριστό Σωτήρα μας ,όταν πιστέψουμε ότι αυτός είναι ο Μεσσίας και αυτός πέθανε για τις αμαρτίες μου και εγώ πήρα το χάρισμα των αμαρτιών μου.
  Κανένας δεν μπορεί να μπει για μένα μεσίτης μεταξύ του Θεού και εμένα. Δεν υπάρχει κανείς που να με πονάει τόσο και αν εγώ θα πάω στον ουρανό ή στο χαμό.
Πράξεις 4:10-11-12
10/.ας είναι γνωστό σε όλους εσάς, και σε ολόκληρο τον λαό τού Ισραήλ ότι, διαμέσου τού ονόματος του Ιησού Χριστού, του Ναζωραίου, που εσείς σταυρώσατε, τον οποίο ο Θεός τον ανέστησε από τους νεκρούς, διαμέσου αυτού παραστέκεται αυτός μπροστά σας υγιής.
11/.Αυτός είναι η πέτρα, που εξουθενώθηκε από σας τους οικοδομούντες, η οποία έγινε ακρογωνιαία πέτρα.
12/.Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε.
Α΄ Τιμόθεος 2:3
3/.Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό·
4/.ο οποίος θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, και νάρθουν στην επίγνωση της αλήθειας.
5/.Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6/.ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς,
 Και όπως βλέπουμε ο Πέτρος στις πράξεις μας διαβεβαιώνει ότι δεν δόθηκε κανένας για την σωτηρία μας παρά μόν ο Χριστός.
Το ίδιο μας λέει και ο Παύλος στον Τιμόθεο.
Τώρα πια δεν είμαστε κάτω από το νόμο αλλά κάτω από την χάρη του Πνεύματος του Αγίου αφού πιστέψαμε και σωθήκαμε δια Ιησού Χριστού. Δικαιωθήκαμε  και μας περιβάλλει η αγάπη του και η χάρη Του.
Γαλάτες 3:12 -13 – 14
12/.Και ο νόμος δεν στηρίζεται στην πίστη· αλλά, «ο άνθρωπος, που τα πράττει αυτά, θα ζήσει διαμέσου αυτών».
Βλέπουμε να μας λέει ο Παύλος ότι ο νόμος δεν στηρίζεται στην πίστη αλλά στα έργα. Θα κάνω τούτο θα κάνω το άλλο.
  Αλλά σαν άνθρωπος καμιά αλλαγή. Θυμώνω, κρατάω το κακό που μου έκαναν, για να το ανταποδώσω, χαίρομαι όταν αυτοί που με πλήγωσαν παθαίνουν κάτι, παρακολουθώ τις ζωές τους και νιώθω μίσος. Αλλά επειδή έχω και συναισθήματα καλά , δεν είμαι δα και τόσο κακός κάνω το καλό και το ρίχνω στο γιαλό.
  Θέλω να πω ότι ο άνθρωπος έχει καλά κι κακά συναισθήματα μέσα του. άλλος λίγο άλλος πολύ. Άλλος είναι πιο καλός άλλος είναι πιο κακός και βέβαια δεν θα συνεχίσω διότι τέτοια στάδια τα πέρασα κι εγώ πριν γνωρίσω τον Ιησού Χριστό.
Εκεί που είσαι καλός ξαφνικά άμα σε αδικήσουν θέλεις να τους εξοντώσεις αρχίζεις να εύχεσαι το κακό των ανθρώπων αυτών και πολλά άλλα.
Όμως σε κάποιους άλλους φέρεσαι τόσο καλά κάνεις καλοσύνες δίνεις και από το υστέρημα σου γιατί είσαι στην ουσία καλός άνθρωπος
  Αυτός είναι ο νόμος φίλοι μου και αδελφοί μου. Οφθαλμός αντί οφθαλμού και οδόντος αντί οδόντος
Γαλάτες3:12
 13/.Ο Χριστός μάς εξαγόρασε από την κατάρα τού νόμου, καθώς έγινε κατάρα για χάρη μας· επειδή, είναι γραμμένο: «Επικατάρατος καθένας που κρεμιέται επάνω σε ξύλο».
 Από αυτή την κατάρα μας εξαγόρασε ο Χριστός την κατάρα του νόμου διότι κανείς δεν μπόρεσε να τον εφαρμόσει. Ακόμα και ο Μωϋσής που καλύτερος δεν υπάρχει στην Παλιά Διαθήκη κάποια στιγμή θύμωσε και ο Θεός του είπε επειδή δεν με υπάκουσες δεν θα μπεις στην γη της Επαγγελίας.
Για σκεφτείτε σήμερα αν δεν υπακούσουμε να δεχτούμε τον Ιησού Χριστό, και όλα όσα παραγγέλλει μέσα στον Λόγο του δεν θα μπούμε στη Βασιλεία των ουρανών.
Ματθαίος 7:22
22/. Πολλοί θα μου πουν κατά την ημέρα εκείνη: Κύριε, Κύριε, δεν προφητεύσαμε στο όνομά σου, και στο όνομα σου εκβάλαμε δαιμόνια, και στο όνομά σου κάναμε πολλά θαύματα;
23/.Και, τότε, θα ομολογήσω σ' αυτούς, ότι: Ποτέ δεν σας γνώρισα· φεύγετε από μένα εσείς που εργάζεστε την ανομία.
  Να κοιτάξουμε όλοι μας να μη βρεθούμε σε αυτή τη θέση μια μέρα επειδή κάναμε καλά έργα θα νομίζουμε ότι μας ξέρει ο Χριστός.
Αν δεν έχουμε το ένδυμα της Σωτηρίας δεν μπορούμε να είμαστε στην βασιλεία του .
Ματθαίος 22:11-12 -13
12/.Κι όταν ο βασιλιάς μπήκε μέσα για να θεωρήσει τους καθισμένους στο τραπέζι, είδε εκεί έναν άνθρωπο να μη είναι ντυμένος με ένδυμα γάμου·
13/.και του λέει: Φίλε, πώς μπήκες εδώ, μη έχοντας ένδυμα γάμου; Κι εκείνος αποστομώθηκε.
14/.Τότε, ο βασιλιάς είπε στους υπηρέτες: Αφού τον δέσετε χειροπόδαρα, σηκώστε τον, και ρίξτε τον στο εξώτερο σκοτάδι· εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των
δοντιών.
Το ένδυμα της Σωτηρίας εδώ εννοεί και ο γάμος είναι η συγκέντρωση των πιστών που φορούν το ένδυμα αυτό που δέχτηκαν την σωτηρία από το αίμα του Χριστού
  Είναι παραβολή του Κυρίου να μας δείξει ότι αν ντυθούμε με τα δικά μας του νόμου τότε θα χουμε την τύχη αυτήν που περιγράφεται στο Ευαγγέλιο.
Ειρήνη και χάρη Κυρίου σας αφήνω.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ -04
ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Ο ΝΟΜΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ
Το κύριο εδάφιο είναι το 11.αλλά ας τα πιάσουμε λίγο πιο πάνω
Διότι είδαμε στο δύο ποιοι θα κληρονομήσουν και ποιοι όχι. Τώρα το βλέπουμε με τα μάτια μας που το λέει ο Παύλος.
                                        ************
Α΄ Κορινθίους 6:9
9/.Ή, δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού; Μη πλανιέστε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε κίναιδοι ούτε αρσενοκοίτες.
10/. ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού. Και το κύριο εδάφιο είναι το 11
Αλλά καλό θα ήταν να δούμε και το 12
Α΄ Κορινθίους 6:11
11/.Και μερικοί υπήρξατε τέτοιοι· αλλά λουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε, στο όνομα του Κυρίου Ιησού, και με το Πνεύμα τού Θεού μας.
12/. Όλα είναι στην εξουσία μου, όμως όλα δεν συμφέρουν· όλα είναι στην εξουσία μου, αλλά εγώ δεν θα εξουσιαστώ από τίποτε.
                                             *******
Ο Λόγος του Θεού όλα τα λέει με το όνομα τους. Είμασταν αυτοί οι οποίοι ζούσαμε με όλα τα ελαττώματα μας,(αμαρτίες κατά Θεόν).
Ο Θεός δεν μας θέλει να πάμε διορθωμένοι, σ’ αυτόν ούτε να πετάξουμε μόνοι μας τις αμαρτίες μας, διότι δεν θα το καταφέρουμε ποτέ. Και έτσι, δεν θα μπορέσουμε να πάμε κοντά του. Γι΄ αυτό μας φωνάζει, να πάμε και να ρίξουμε όλα μας τα πάθη στενοχώριες λύπες στα πόδια Του δια της πίστεως
Επίσης όλα είναι στην εξουσία μου, αλλά όλα δεν με συμφέρουν μας λέει ο αδελφός μας Παύλος. π. χ. τα ναρκωτικά, στην δική μου  εξουσία είναι να τα πάρω και να τα κάνω πάθος και καταστροφή μου, μέχρι θανάτου. Επίσης το ποτό. Πιο εύκολο είναι να αρχίσω να πίνω να γίνω αλκοολικός, να δέρνω γυναίκα, παιδιά, να καταστρέφω το σπίτι μου και ζωές και να ζω στην εξαθλίωση. Ή να γίνω άνθρωπος της νύχτας, με όλα τα επακόλουθα που βλέπουμε στις τηλεοράσεις.
Παραπάνω δεν χρειάζεται να πω διότι τα λέει ο απ. Παύλος και ο Κύριος μας φωνάζει να πάμε κοντά του.    
                                             ********
Ματθαίος 11:28
 Ελάτε σε μένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και εγώ θα σας αναπαύσω.


Ματθαίος 19:11
 Και εκείνος τούς είπε: Δεν μπορούν όλοι να δεχθούν αυτό τον λόγο, αλλά σε όσους είναι δοσμένο.
Ιωάννης 6:37
Κάθε τι που μου δίνει ο Πατέρας, θάρθει σε μένα· και εκείνον που έρχεται σε μένα, δεν θα τον βγάλω έξω·
                                          ********
Και εδώ βλέπουμε και κάτι άλλο στο εδάφιο αυτό ότι: όποιος πάει στον Κύριο δεν θα τον βγάλει έξω.
 Και μας λέει κάτι πολύ σπουδαίο ο Κύριος. Ότι όλοι δεν μπορούν να δεχθούν τον λόγο Του παρά σε εκείνους που είναι έτοιμοι να αφήσουν το εγώ τους,( τουλάχιστον έτσι το νιώθω) στα χέρια του και να είναι δια πίστεως έτοιμος, ο κάθε ένας να τον ακολουθήσει.
Βέβαια αν διαβάσουμε το κεφάλαιο όλο από την αρχή του μιλάει για το γάμο, επίσης πόσο σκληρόκαρδος είναι ο άνθρωπος ώστε αναγκάστηκε ο Μωϋσής να τους επιτρέψει το διαζύγιο.
  Και είναι δυνατόν, να δεχθούν όλοι τον Κύριο;  Τον Κύριο μόνον αυτοί, που πιστεύουν ότι ήρθε στον κόσμο για τις αμαρτίες μας, και έχουν υπακοή στον λόγο Του θα δικαιωθούν. Είναι δύσκολη πολύ, η υπακοή αλλά, άλλο τόσο εύκολη όταν το Πνεύμα το Άγιο, κάνει εργασία μέσα, στην καρδιά μας.
Βλέπουμε ότι : δίκαιοι θα ανακηρυχτούμε δια πίστεως.
Πάντα όλα είναι δια της πίστεως.
                                               ******** 
Γαλάτες 3:24
 …..στον Χριστό, για να ανακηρυχθούμε δίκαιοι διαμέσου τής πίστης·
Γαλάτες 4:7 [στο νόμο δούλος με το κάνε τούτο κάνε το άλλο]
 Ώστε, δεν είσαι πλέον δούλος, αλλά γιος· αν, όμως, είσαι γιος, είσαι και κληρονόμος τού Θεού διαμέσου τού Χριστού.
Εβραίους 11:7
 Με πίστη ο Νώε, αφού ειδοποιήθηκε από τον Θεό για εκείνα που ακόμα δεν βλέπονταν, φοβήθηκε, και κατασκεύασε μια κιβωτό για σωτηρία τής οικογένειάς του· διαμέσου τής οποίας κατέκρινε τον κόσμο, και έγινε κληρονόμος τής δικαιοσύνης διαμέσου τής πίστης.
Με την πίστη και δια της χάρητος δια Ιησού Χριστού.
Αφού είδαμε λίγα πράγματα που ζητούσε ο Νόμος ας δούμε κάτω από το φως του Ευαγγελίου την χάρη και την πίστη..
Ο νόμος ζητούσε έργα  η σωτηρία ζητεί πίστη και με την πίστη έρχεται η χάρη του Κυρίου προσθέτει τα έργα ο Θεός γιατί εκείνος κρίνει τι θέλει και μείς βαδίζουμε., και όταν τα πράττουμε είναι για την Δόξα Του, όπως ως άνθρωπος ο κύριος ότι έκανε το έκανε για την Δόξα του Πατέρα.
Γινόμαστε δίκαιοι για τον θεό δεν είμαστε πια άνομοι. Έχουμε  δικαιωθεί.
Γι’ αυτό λέω ότι η δικαιοσύνη και η Πίστη είναι μαζί ζευγάρι.
Πιστεύω και δικαιώνομαι και προστίθεται η Χάρι.(τους ενώνει η Χάρη που δόθηκε στο Σταυρό).
.Ρωμαίους 5:18
 Όπως, λοιπόν, εξαιτίας ενός αμαρτήματος ήρθε κατάκριση σε όλους τούς ανθρώπους, έτσι και εξαιτίας μιας δικαιοσύνης ήρθε σε όλους τους ανθρώπους

δικαίωση για ζωή.
Παραθέτω όλα τα εδάφια τι γινόταν στην Π. Διαθήκη με το Νόμο και τι με την Χάρη στην Κ. Διαθήκη
Γαλάτες 2:21
Δεν αθετώ τη χάρη τού Θεού· επειδή, αν η δικαίωση γίνεται διαμέσου τού νόμου, άρα ο Χριστός μάταια πέθανε. Ο ΝΟΜΟΣ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ
Γαλάτες 5:5
 Επειδή, εμείς διαμέσου τού Πνεύματος προσδοκούμε ως αποτέλεσμα της πίστης την ελπίδα τής δικαίωσης.
Αυτά που γράφω για το νόμο είναι σταγόνα στο ποτήρι
 Όπως  και για την χάρη δικαίωση. Όλα αυτά είναι στην Κ. Διαθήκη χαρίσματα του Πνεύματος του Αγίου ή αλλιώς δώρα.
Ειρήνη Κυρίου και η χάρη του επάνω μας.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»