_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΤΥΧΙΚΟΣ - 2000 – Σεπτέμβριος Οκτώβριος

ΤΥΧΙΚΟΣ
2000 – Σεπτέμβριος Οκτώβριος και δυο 2001- Ιανουάριος Φεβρουάριος
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΧΙΚΟΥ
Τι σημαίνει να είναι ο Ιησούς Κύριος του πιστού;
Όλα αυτά είναι παρμένα από το τεύχη του Τυχικού.(2000 -Σεπτέμβριος – Οκτώβριος
1- Όταν ο Ιησούς είναι Κύριός μου, αυτό με βάζει σε ΜΙΑ ΝΕΑ ΘΕΣΗ. Δεν είμαι πλέον εχθρός του Θεού, επειδή ο Ιησούς με έχει συμφιλιώσει μαζί Του και με παρουσιάζει στον Θεό άγιο και άμωμο και ακατάκριτο (Κολ. 1/α/17-22). Χάρη στον Ιησού έχω ειρήνη με τον Θεό (Ρωμ. 5/ε/1), επειδή ο Θεός με ελευθέρωσε από την εξουσία του σκότους και με έφερε στη βασιλεία του αγαπημένου του Υιού (Κολ. 1/α/13). Τώρα είμαι παιδί του Θεού (Α' Ιωάν. 3/γ/2) και ως παιδί του Θεού πρέπει να Τον τιμώ και να κάνω το θέλημά Του.
2- Όταν ο Ιησούς είναι Κύριός μου, αυτό δίνει στη ζωή μου ΝΕΟ ΣΚΟΠΟ. Δεν ζω πια για τον εαυτό μου, αλλά για τον Ιησού. Η ζωή μου ανήκει σ’ Εκείνον, που πέθανε για να μου δώσει νέα ζωή. Οφείλω να Τον υπηρετώ κάνοντας το θέλημά Του.
``Σεις είσθε γένος εκλεκτόν, βασίλειον ιεράτευμα, έθνος άγιον, λαός τον οποίον απέκτησεν ο Θεός, διά να εξαγγείλητε τας αρετάς εκείνου’’ (Β' Πέτρ. 2/β/9).
Για ποιο λόγο μας απόκτησε ο Θεός; Για να εξαγγείλουμε στον κόσμο τις αρετές Εκείνου που μας κάλεσε ``εκ του σκότους εις το θαυμαστόν αυτού φως’’ (Α' Πέτρ. 2/β/9).
3- Όταν ο Ιησούς είναι Κύριός μου, έχω ΝΕΟ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟ. Βλέπω τον κόσμο με διαφορετικά μάτια - τα μάτια της πίστης. Μερικοί χριστιανοί εκδηλώνουν έκπληξη όταν υποφέρουν. Αλλά γιατί; Ο Ιησούς, λένε, υποσχέθηκε ότι θα φροντίζει για μένα, θα λύνει τα προβλήματά μου, θα με θεραπεύει... Γιατί λοιπόν αντιμετωπίζω προβλήματα; Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος στην πίστη μου
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ποιον Ιησού προσφέρουμε στους ανθρώπους; Μήπως έναν Ιησού πολύ φτηνό, που όχι μόνο δεν κοστίζει τίποτα αλλά και βοηθάει να ζούμε με άνεση, χωρίς προβλήματα; Ή τον Ιησού που είναι ΚΥΡΙΟΣ και ΣΩΤΗΡΑΣ;
Η Βίβλος είναι σαφής ότι ο Ιησούς είναι Κύριος. Στην Επιστολή προς Φιλιππησίους διαβάζουμε:
``Ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος εις δόξαν Θεού Πατρός’’ (Φιλιπ. 2/β/11).
Αν ο Ιησούς δεν είναι Κύριός μας, δεν ανήκουμε στη Βασιλεία Του, δεν είμαστε παιδιά του Θεού, δεν είμαστε νέα κτίσματα, είμαστε ακόμη μέσα στις αμαρτίες μας. Και βέβαια ο μισθός της αμαρτίας είναι θάνατος αλλά το χάρισμα του Θεού αιώνια ζωή. Το Ευαγγέλιο λέει:
``Εάν ομολογήσης διά του στόματός σου τον Κύριον Ιησούν, και πιστεύσης εν τη καρδία σου ότι ο Θεός ανέστησεν αυτόν εκ νεκρών, θέλεις σωθή’’ (Ρωμ. 10/ι/9).
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να σωθούμε. Υπάρχουν πολλές θρησκείες στον κόσμο και πολλοί θρησκευτικοί δάσκαλοι. Όμως μόνο ο Ιησούς έχει να δείξει τα σημάδια από τα καρφιά. Ποιος πέθανε για τις αμαρτίες μας, ποιος αναστήθηκε επειδή δικαιωθήκαμε; Μόνον ο Ιησούς! Γι’ αυτό και είναι ο μόνος δρόμος για να σωθούμε. Είναι σπουδαίο ο Ιησούς να είναι Κύριος στη ζωή του πιστού. Αν ο Ιησούς δεν είναι Κύριος στη ζωή του πιστού, δεν είναι Κύριος στη ζωή της Εκκλησίας και της κοινωνίας. Αλλά το Ευαγγέλιο καλεί:
``Πάσα γλώσσα να ομολογήση ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος εις δόξαν Θεού Πατρός’’
 «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»