19
Εξετάσαμε
ήδη την κατάσταση που θα επικρατήσει διαρκούσης της χιλιετηρίδος. Πρέπει όμως
τώρα να δούμε τι θα συμβεί μετά το τέρμα
της χιλιετηρίδος. Γεγονότα μέγιστης σπουδαιότητας θα λάβουν χώρα όταν θα τελειώσουν τα χίλια αυτά χρόνια
για τα οποία μας ομιλεί ο Λόγος του Θεού. το βιβλίο της Αποκαλύψεως κεφάλαια
20:και 22: μας δίνουν μια ιδέα για τα γεγονότα που
θα επακολουθήσουν.
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ
Αποκάλυψης
κ:7-9 + 20:7-9 «και όταν πληρωθώσι τα χίλια
έτη θέλει λυθεί ο Σατανάς εκ της φυλακής αυτού. Και θέλει εξέλθει και
πλανήσει τα έθνη τα εις τας τέσσαρας γωνίας της γης τον Γώγ και τον Μαγώγ δια
να συνάξει αυτούς εις πόλεμον των οποίων ο αριθμός είναι ως η άμμος της
θαλάσσης. Και ανέβηκαν επί το πλάτος της γης και περιεκύκλωσαν το στρατόπεδο
των αγίων και την πόλιν την ηγαπημένην και κατέβη πυρ από του Θεού εκ του
ουρανού και κατέφαγε αυτούς».
Διαρκούσης
της χιλιετηρίδος ο Σατανάς δένεται. Όταν όμως τελειώσει η χιλιετηρίς τότε
λύεται για λίγο και του επιτρέπεται να μαζέψει ένα μεγάλο στρατό ακολούθως και
ο στρατός αυτός θα επιχειρήσει να
ανατρέψει την πόλη του Θεού. οι ανήκοντες όμως στο στρατό αυτόν θα καταστραφούν
όταν θα κατεβεί πυρ από τον ουρανό.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ
ΣΑΤΑΝΙΚΗΣ ΤΡΙΑΔΑΣ
Όπως
υπάρχει η Θεία Τριάς υπάρχει και η σατανική Τριάς εις παραποίηση της Θείας. Ο
ίδιος ο Σατανάς ανθίσταται εις τον Θεόν τον Πατέρα. Ο Αντίχριστος ανθίσταται
εις τον Χριστόν και ο Ψευδοπροφήτης ανθίσταται εις το Άγιον Πνεύμα. Όταν
τελειώσει η χιλιετηρίς και κατασταλεί η επανάστασης του Σατανά υπό της θείας
εξ’ ουρανού επεμβάσεως και τα τρία πρόσωπα της Σατανικής Τριάδας θα δεχθούν την
αιώνια των καταδίκην. Η Αποκάλυψης κ:10 + 20:10 λέγει: «Και ο διάβολος ο
πλανών αυτούς ερρίφθη εις την λίμνη του πυρός και του θείου όπου είναι το
θηρίον και ο ψευδοπροφήτης και θέλουσι βασανίζεσθαι ημέραν και νύκτα εις τους
αιώνας των αιώνων». Έτσι εδώ προφητεύεται η τελική καταστροφή του Σατανά αν και
πρέπει να έχομε υπ’ όψη ότι η ήττα του εσφραγίσθη
στην πραγματικότητα όταν ο Χριστός απέθανε επί του σταυρού. Δεν ήταν ο θάνατος
του Χριστού η ήττα του Χριστού αλλά η ήττα του Σατανά.
Η ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ
ΛΕΥΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ
Αποκάλυψης
κ:11-15 +20:11-15 «Και είδον θρόνον
λευκόν μέγαν και τον καθήμενον επ’ αυτού από προσώπου του οποίου έφυγε η γη και
ο ουρανός και δεν ευρέθη τόπος δι αυτά. Και είδον τους νεκρούς μικρούς και
μεγάλους ισταμένους ενώπιον του Θεού και τα βιβλία ηνοίχθησαν και βιβλίο άλλο
ηνοίχθη το οποίον είναι της ζωής και εκρίθησαν οι νεκροί εκ των γεγραμμένων εν
τοις βιβλίοις κατά τα έργα αυτών.
Και
έδωκεν η Θάλασσα τους εν αυτή νεκρούς και ο θάνατος και ο Άδης έδωκαν τους εν
αυτοίς νεκρούς και εκρίθησαν έκαστος κατά τα έργα αυτών. Και ο θάνατος και ο
Άδης ερρίφθησαν εις την λίμνη του πυρός ούτος είναι ο δεύτερος θάνατος. Και
όστις δεν ευρέθη γεγραμμένος εν τω βιβλίω της ζωής ερρίφθη εις την λίμνη του
πυρός.
Πρέπει
να δούμε πέντε σπουδαία σημεία στα εδάφια αυτά. Πρώτον: ¨Από προσώπου
του οποίου έφυγε η γη και ο ουρανός και δεν ευρέθη τόπος δι’ αυτά¨. Ο ουρανός
και η γη όπως ξέρουμε σήμερα δεν θα υπάρχουν πια. Πρέπει να αντικατασταθούν με
τον καινούργιο ουρανό και την καινούργια γη.
Δεύτερον: ¨και είδον τους
νεκρούς μικρούς και μεγάλους ισταμένους ενώπιον του Θεού¨. Εδώ βλέπουμε την
ανάσταση όλων των απίστων νεκρών όλων των αιώνων. Πρέπει να σταθούν μπροστά
στον μεγάλο λευκό θρόνο του Θεού για να κριθούν.
Τρίτον: ¨και εκρίθησαν οι
νεκροί εκ των γεγραμμένων εν τοις βιβλίοις κατά τα έργα αυτών¨. Το εδάφιο αυτό
διδάσκει ότι όλοι οι άπιστοι νεκροί στην κόλαση δεν θα τύχουν της ίδιας
τιμωρίας όπως και οι πιστοί δεν πρόκειται όλοι στον ουρανό να τύχουν της ιδίας
αμοιβής. Θα υπάρξουν διαβαθμίσεις τιμωρία στην κόλαση όπως θα υπάρξουν
διαβαθμίσεις στον ουρανό. Θα κριθούν κατά τα έργα τους. Ο λόγος όμως για τον
οποίον οι μεν άπιστοι θα καταλήξουν στην κόλαση και οι πιστοί στον ουρανό δεν
είναι τα έργα τους αλλά η απιστία των μεν και η πίστης των άλλων.
Η
είσοδος στον ουρανό ποτέ δεν αναφέρεται στον Λόγο του Θεού ότι επιτυγχάνεται
χάρις στην αποδοχή του Χριστού ως Σωτήρα. Προσέξατε τα ακόλουθα σπουδαία εδάφια
που μας φανερώνουν την βασική αυτή αρχή του ευαγγελίου. Ιωάννου γ:16 + 3:16. ¨Διότι
τόσον ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον ώστε έδωκε τον υιόν αυτού τον μονογενή δια να
μη απολεσθή πας ο πιστεύων εις αυτόν
Αλλά να έχει ζωήν αιώνιον¨. Και το 18ΟΝ
εδάφιον: ¨ Όστις πιστεύει εις αυτόν (τον Χριστόν) δεν κρίνεται
όστις όμως δεν πιστεύει εις αυτόν είναι ήδη κεκριμένος διότι δεν επίστευσε
εις το όνομα του μονογενούς Υιού του
Θεού ¨. Ρωμαίους
ι:9 +10:9 ¨ότι εάν ομολογήσεις δια του στόματος σου τον Κύριον
Ιησούν και πιστεύσεις εν τη καρδία σου ότι ο Θεός ανέστησεν αυτόν εκ νεκρών
θέλεις σωθή.
Τέταρτον: ¨Και ο θάνατος και ο
Άδης ερρίφθησαν εις τη λίμνην του πυρός¨. Το εδάφιο αυτό διδάσκει ότι εκείνοι
που βρίσκονται τώρα στον Άδη και αυτοί είναι μόνον οι άπιστοι θα ριχτούν στη
λίμνη του πυρός που είναι η τελική κόλασης. Ο Άδης όπως είδαμε εν εκτάσει στο
βιβλίο μας «Τι Συμβαίνει μετά
θάνατον» προ της αναστάσεως του Χριστού είχε δύο διαμερίσματα τον παράδεισο για
τους πιστούς και τον τόπο των βασάνων για τους απίστους Λουκάς ις:19-31
+16:19-31. όταν όμως ο Χριστός απέθανε κατήλθε η ψυχή Του εις
τον άδη και ελευθέρωσε τους Πιστούς της Παλαιάς Διαθήκης συμπληρώνοντας την απολύτρωση τους δια του αίματος Του.
Έκτοτε δεν αναφέρεται ποτέ ότι οι πιστοί πηγαίνουν στον άδη αλλά πάντοτε
πηγαίνουν εκεί που βρίσκεται ο Χριστός
κι ο Χριστός δεν βρίσκεται στον άδη. Ο Άδης
Από
την Ανάσταση του Χριστού και εντεύθεν είναι το κατοικητήριο των ψυχών ή των
πνευμάτων των απίστων και βλέπουμε εδώ ότι οι κάτοικοι του άδου θα ριφθούν στην
τελική κόλαση κατά την περίοδο αυτήν.
Πέμτον: «και όστις δεν ευρέθη
γεγραμμένος εν τω βιβλίω της ζωής ερρίφθη εις την λίμνη του πυρός εκείνοι των
οποίων τα ονόματα δεν είναι γραμμένα στο βιβλίο της ζωής δηλαδή εκείνοι οι
οποίοι δεν αναγεννήθηκαν ποτέ εκείνοι οι οποίοι δεν πίστεψαν στον Χριστό διότι
με την πίστη τους στο Χριστό γράφει κανείς το όνομα του στο βιβλίο της ζωής.
Κρίνονται λοιπόν και οι πιστοί εντός του ουρανού σύμφωνα με την ζώσαν των πίστη
εις τον Χριστό η οποία εκφράζεται εις τα έργα τους όχι δια να αποφασιστεί η
σωτηρία τους η οποία είναι ήδη γεγονός αλλά για να λάβουν ανταμοιβή ανάλογα
προς τα χριστιανικά τους έργα.(Α΄ Κορινθίους γ:10-15 +3:10 – 15 και Β΄ Κορινθίους ε:10
+5:10) και οι άπιστοι εντός της κολάσεως σύμφωνα με τα έργα της
απιστίας τους.
……………………………………..
20
ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ
Π.Θ..Π.Φ.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΥ
ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ
20--Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΣΗΣ
ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ
ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΗ
Αποκάλυψης
κα:1 +21:1 «Και είδον ουρανόν νέον και γην νέαν διότι ο
πρώτος ουρανός και η γη παρήλθε και η Θάλασσα δεν υπάρχει πλέον». Υπάρχει
κίνδυνος να προσπεράσουμε τα εδάφια αυτά χωρίς να τους αποδώσουμε την δέουσα
αξία τους. Πρέπει να προσέξουμε. Ήταν ένας ετοιμοθάνατος. Ήταν άνθρωπος πιστός.
Κάποιος του υπενθύμισε ενώ απέθνησκε ότι δεν θα μπορούσε να μείνει πολύ καιρό
ακόμη στον κόσμο. Την στιγμή που του
έλεγε αυτό κοίταζε στην απόσταση ένα βουνό ένα ποτάμι και κατόπιν έστρεψε τα
μάτια του πάνω στον ουρανό γεμάτο με άστρα και έκαμε και έκαμε την εξής
σημαντική δήλωση: «Ίσως να μη σας δω πολλές φορές ακόμα αλλά – βουνό εγώ θα ζω
όταν εσύ θα εξαφανιστείς. Και συ ποταμέ εγώ θα ζω όταν συ παύσεις να ρέεις μέσα
στη Θάλασσα. Και σεις άστρα εγώ θα ζω όταν εσείς θα πέσετε απ’ εκεί που
βρίσκεστε». Δεν ήταν τρελός ο χριστιανός αυτός όταν τα είπε αυτά στηριζόμενος
στον αιώνιο και αλάνθαστο Λόγο του Θεού.
Η ΝΕΑ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ
Αποκάλυψης
κα:10 +21:10
«Και με έφερεν εν πνεύματι επί όρος μέγα και υψηλόν και μοι έδειξε την πόλιν
την μεγάλην την αγίαν Ιερουσαλήμ καταβαίνουσαν εκ του Ουρανού από του Θεού».
Πρέπει
να προσέξουμε επτά πράγματα σχετικά με την θαυμαστή αυτή πόλη.
Πρώτο: Αποκάλυψης κα:16 +21:16 «Και η πόλις κείται
τετράγωνος και το μήκος αυτής είναι τοσούτον όσον και το πλάτος και μέτρησε την
πόλιν με τον κάλαμον έως δώδεκα χιλιάδες
σταδίων το μήκος και το πλάτος και το ύψος αυτής είναι ίσα». Να μια πόλης που είναι περίπου 1.500 μίλλια σε
μήκος 1.500 μίλλια σε πλάτος και 1.500 μίλλια σε ύψος.
Δεύτερον: Αποκάλυψης κα:12 + 21:12. «Και είχε τείχος μέγα
υψηλόν είχε 12 πυλώνας και εις τους πυλώνας δώδεκα αγγέλους και ονόματα
επιγεγραμμένα τα οποία είναι των δώδεκα φυλών των υιών Ισραήλ». Βλέπουμε από το
εδάφιο αυτό ότι ο λυτρωμένος Ισραήλ θα κατοικήσει στην πόλη αυτή.
Τρίτον:
Αποκάλυψης
κα:14 + 21:14. «Και το της πόλεως είχε
θεμέλια
δώδεκα και εν αυτοίς τα ονόματα των δώδεκα αποστόλων του Αρνίου». Το εδάφιο
αυτό μας αποκαλύπτει ότι στην πόλη αυτή θα κατοικήσουν επίσης μέλη της
πραγματικής Εκκλησίας του Χριστού που αποτελούν την νύμφη Του.
Τέταρτον: Αποκάλυψης κβ:1 + 22:1. «Και με έδειξε
καθαρόν ποταμόν ύδατος της ζωής λαμπρόν ως κρύσταλλον εξερχόμενον εκ του θρόνου
του Θεού και του αρνίου¨. Όπως ο ποταμός αυτός της ζωής θα εξέλθει από το θρόνο
του Θεού έτσι ξέρουμε ότι και η δική μας ευχαρίστησης καθ’ όλην την αιωνιότητα
θα έχει την πηγή της στον Θεό.
Πέμπτον:
Αποκάλυψης κβ:2 + 22:2. «Εν τω μέσω της
πλατείας αυτής και του ποταμού εντεύθεν και εντεύθεν ήτο το δένδρο της ζωής
φέρον καρπούς δώδεκα καθ’ έκαστον μήνα κάμνων τον καρπόν αυτού και τα φύλλα του
δένδρου είναι εις θεραπεία των εθνών». Κάθε μήνα το δένδρο αυτό της ζωής θα
δίδει διαφορετικό καρπό και τα φύλλα του δένδρου αυτού θα είναι εις θεραπεία
των εθνών θα είναι δηλαδή η πηγή της υγείας.
Έκτον: Αποκάλυψης κα:4-8 και κβ:3-5-15 + 21:4- «Και θέλει εξαλείψει ο Θεός παν δάκρυον από των οφθαλμών
αυτών και ο θάνατος δεν θέλει υπάρχει πλέον ούτε πένθος ούτε κραυγή ούτε πόνος
δεν θέλουσι υπάρχει πλέον διότι τα πρώτα παρήλθον…Οι δε δειλοί και άπιστοι και
βδελυκτοί και φονείς και πόρνοι και άπιστοι και πόρνοι και μάγοι και
ειδωλολατραι και πάντες οι ψεύσται θέλουσιν έχει την μερίδα αυτών εν τη λίμνη
τη καιομένη με πυρ και θείον και ούτος είναι ο δεύτερος θάνατος…. Και ουδέν
ανάθεμα θέλει είσθαι πλέον και ο θρόνος του Θεού και του Αρνίου θέλει είσθαι εν
αυτή και οι δούλοι αυτού θέλουσι λατρεύσει αυτόν…. Και νυξ δεν θέλει είσθαι
εκεί και δεν έχουσι χρείαν λύχνου και φωτός ηλίου διότι Κύριος ο Θεός φωτίζει
αυτούς και θέλουσι βασιλεύσει εις τους αιώνας των αιώνων…. Έξω δε είναι οι
κύνες και οι μάγοι και οι πόρνοι και οι φονείς και οι ειδωλολάτραι και πας ο
αγαπών και πράττων το ψεύδος». Τα εδάφια αυτά μας αποκαλύπτουν τα πράγματα που
θα λείπουν από τον ουρανό. Η παρουσία οιουδήποτε των ανωτέρω θα μπορούσε να φέρει ακύρωση στη χαρά του
ουρανού. Στον ουρανό όπως αποκαλύπτουν τα εδάφια αυτά δεν θα υπάρξει νύχτα κατάρα
αμαρτία δάκρυα θλίψεις θάνατος.
Έβδομον: αποκάλυψης κα:3 21:3. «Και ήκουσα φωνήν μεγάλην
εκ
του ουρανού λέγουσαν Ιδού η σκηνή του Θεού μετά των ανθρώπων και θέλει σκηνώσει
μετ’ αυτών και θέλουσιν είσθαι λαοί αυτού και αυτός ο Θεός θέλει είσθαι μετ’ αυτών
Θεός αυτών».
Εδώ
βεβαιωνόμεθα για την παρουσία του Θεού μαζί με τον λαόν Του. Το να βρίσκεται
κανείς αιωνίως στην παρουσία του Θεού είναι η μεγαλυτέρα ευλογία που μπορεί να
απολαύσει ο άνθρωπος.
Εις
το σημείο αυτό είναι αναγκαία μία διευκρίνιση. Φρονούμε ότι τα κεφάλαια κα: και κβ:
+21: και 22: της Αποκαλύψεως δεν αναφέρονται στην Χιλιετή
Βασιλεία του Χριστού επί της γης όπως περιγράφεται στο κεφάλαιο κ: + 20: και
τελειώνει με την τελική κρίσι μπροστά στον μεγάλο λευκό Θρόνο τα κεφάλαια αυτά
αναφέρονται εις την τελική αποκατάσταση των πάντων κατά την αιώνιον και
επουράνιον βασιλείαν του Θεού εν τω Χριστώ σύμφωνα με την διακήρυξη « Ιδού
κάμνω νέα τα πάντα». Δεν πρέπει να παραβλέπουμε αυτήν την αλήθεια αδιάφοροι ότι
εις τα κεφάλαια αυτά βλέπουμε περιγραφές εις την περιορισμένη σημερινή μας
αντίληψη. Υπάρχουν στις περιγραφές αυτές
μερικά κοινά σημεία με όλα εκείνα που θα συμβαίνουν κατά την διάρκεια της
Χιλιετηρίδας αλλά με τούτο δεν πρέπει να κάνουμε σύγχυση μεταξύ Χιλιετηρίδας
και της αιωνίου πνευματικής βασιλείας του Θεού εν χριστώ. Υπάρχουν εξ’ άλλου
και σημεία τα οποία αποτελούν σαφή διάκριση μεταξύ των δύο χωριστών αυτών
περιόδων. Τέτοιο είναι το σημείο περί του Ναού.
Εδώ ο προφήτης Ιεζεκιήλ ομιλεί περί του Ναού
όπως είδαμε όπως είδαμε παραπάνω και ο οποίος τοποθετείτε κατά πάσαν πιθανότητα
εις την περίοδον της χιλιετηρίδας διότι ποτέ μέχρι σήμερον δεν υπήρξε πόλις και
ναός με την περιγραφή του Ιεζεκιήλ η Αποκάλυψης λέγει ρητώς περί της Νέας
Ιερουσαλήμ που κατεβαίνει από του Θεού εκ του Ουρανού τα εξής: «Και ναόν δεν
είδον εν αυτή διότι ναός αυτής είναι ο Κύριος ο Θεός ο Παντοκράτωρ και το
Αρνίον. Και η πόλις δεν έχει χρείαν του ηλίου ουδέ της σελήνης δια να φέγγωσιν
εν αυτή διότι η δόξα του Θεού εφώτησεν αυτήν και ο λύχνος αυτής είναι το
Αρνίον». Από την περιγραφή αυτή είναι φανερό ότι εδώ δεν πρόκειται περί της
Χιλιετούς Βασιλείας του Χριστού αλλά μάλλον περί της αιωνίου και πνευματικής
βασιλείας του Θεού εν Χριστώ η οποία θα επακολουθήσει την Χιλιετή Βασιλεία και
την τελική κρίσι και κατά την οποία ο Θεός θα συγκεφαλαιώσει τα πάντα εν τω
Χριστώ.(Εφεσίους
α:10 + 1:10).
21
ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ
Π.Θ..Π.Φ.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΥ
ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ
21---Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Αποκάλυψης
κβ:20 + 22:20.
«Λέγει ο μαρτυρών ταύτα Ναι έρχομαι
ταχέως. Αμήν Ναι έρχου Κύριε Ιησού».
Βλέπουμε
εδώ ότι η Αγία Γραφή τελειώνει με την προσευχή του Ιωάννου για την έλευση του
Χριστού. Αυτή πρέπει να είναι και η καθημερινή προσευχή όλων των αναγεννημένων
παιδιών του Θεού οπουδήποτε και να βρίσκονται. Πολλές φορές απογοητευόμαστε με
τις δυσκολίες που συναντούμε στη ζωή τούτη. Το γεγονός όμως ότι θα έρθει ο
Χριστός και θα απελευθερώσει από τους κόπους και τους πόνους της ζωής αυτής
πρέπει να γίνει πηγή παρηγοριάς για τον κάθε πιστό. Θα ανατείλει μια καινούργια
μέρα για όλους τους πιστούς του Θεού.
Η ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μετά
την περιγραφή των όσων συμβούν στους πιστούς και στους απίστους ο Θεός
τελειώνει την Αποκάλυψη Του με μια τελική πρόσκληση στον άπιστο. Η πρόσκληση
αυτή βρίσκεται στην Αποκάλυψηκβ:17 + 22:17. «Και το Πνεύμα και η νύμφη λέγουσι
Ελθέ και όστις διψά ας έλθει και όστις θέλει ας λαμβάνει δωρεάν το ύδωρ της
ζωής».
Δεν
μπορούμε να κλείσουμε το βιβλίο αυτό χωρίς να σου υποβάλουμε την προσωπική αυτή
ερώτηση: Έχεις άραγε δεχθεί τον Χριστό ως Σωτήρα σου προσωπικό; Η σωτηρία Του
είναι δωρεάν. Μπορείς να την αποκτήσεις απλώς με την πίστη. Κουρασμένος όπως
είσαι διψασμένος όπως είσαι έλα στον Χριστό και θα βρεις την ανάπαυση σου. θα
είναι αντίτυπο εκείνου που θα βρεις μια μέρα στην αιώνια παρουσία Του. Η
σωτηρία είναι δωρεάν γιατί ο Χριστός επλήρωσε το αντίτιμο της πάνω στο σταυρό
με το αίμα Του. Μη προσπαθήσεις συ εξ ιδίων σου να καλυτερεύσεις τη ζωή σου.
δεν μπορείς να το κάνεις. Χρειάζεσαι την μεταμορφωτική δύναμη του Χριστού μέσα
στην καρδιά σου. είναι ανάγκη να γίνεις καινούργιο κτίσμα εν Χριστώ Ιησού.
«ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΜΩ ΓΙΑ
ΝΑ ΣΩΘΩ»
Ίσως
έχεις φθάσει στο συμπέρασμα ότι είναι ανάγκη να σκεφθείς σοβαρά τι πρέπει να
κάμεις για να αποκτήσεις και συ την αιώνια ζωή που είναι το εισιτήριο για την
είσοδο σου στην αιώνια παρουσία του Κυρίου.
Μη
πιστέψεις τι σου λέγουν οι άνθρωποι όσον αφορά το σπουδαιότερο αυτό θέμα της
σωτηρίας της ψυχής σου. να πιστέψεις τον αιώνιο και αλάνθαστο Λόγο του Θεού.
«Επειδή ο Υιός του ανθρώπου ήλθε δια να σώσει το απολωλός».(Ματθαίος ιη:11 + 18:11). «Πιστός
ο λόγος και πάσης αποδοχής άξιος ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθε εις τον κόσμο δια
σώσει τους αμαρτωλούς» (Α΄ Τιμοθέου α:15 +1:15). «Εγώ ήλθον δια να
έχωσιν ζωήν και να έχωσιν αυτήν εν αφθονία»(Ιωάννης ι:10 10:10). « Εν
τούτω εφανερώθη η αγάπη του Θεού προς ημάς ότι τον υιόν αυτού τον μονογενή
απέστειλε ο Θεός εις τον κόσμο δια να ζήσωμεν δι’ Αυτού». «Διά να έχει ο
πιστεύων ζωήν αιώνιον»(Ιωάννης γ:16 +3:16).
Ο
Χριστός ήλθε στον κόσμο για να σώσει αμαρτωλούς και να δώσει σε κείνους που
πιστεύουν ζωή αιώνια. Συ έχεις σωθή έχεις ζωή αιώνια αυτό δείχνει πως ο
άνθρωπος εκ φύσεως δεν είναι σεσωσμένος και δεν έχει ζωή αιώνια. Αν ήταν
σεσωσμένος κι αν είχε ζωή αιώνια δεν θα ήταν ανάγκη για τον Χριστό να έλθει.
Ο
Λόγος του Θεού διακηρύττει ότι ο άνθρωπος έχει ανάγκη την αιώνια αυτή ζωή που
προσφέρει ο Χριστός. Εκ φύσεως είμεθα πνευματικά νεκροί. Όλοι οι άνθρωποι είναι
αποξενωμένοι από την ζωή του Θεού «Εσκοτισμένοι την διάνοιαν απηλλοτριωμένοι
όντες από της ζωής του Θεού δια την άγνοιαν την ούσαν εν αυτοίς δια την πώρωσιν
της καρδίας αυτών» (Εφεσίους δ:18 + 4:18).
Όλοι
γεννιόμαστε στον κόσμο τούτο σε μια κατάσταση πνευματικού θανάτου. Ο απ. Παύλος
στην προς ρωμαίους επιστολήν ε:12 + 5:12 λέγει: «Δια τούτο καθώς δι ενός
ανθρώπου η αμαρτία εισήλθεν εις τον κόσμον και δια της αμαρτίας ο θάνατος και
ούτω διήλθεν ο θάνατος εις πάντας τους ανθρώπους επειδή πάντες ήμαρτον». Η ίδια
αλήθεια περιγράφεται στην β΄ Κορινθίους ε:14 + 5:14. «Επειδή η αγάπη
του Χριστού συσφίγγει ημάς διότι κρίνομε τούτο ότι εάν εις απέθανε υπέρ πάντων
άρα οι πάντες απέθανον».
Το
γεγονός ότι ο άνθρωπος έχει φυσική ζωή και ασχολείται με τα καθημερινά
καθήκοντα του δεν σημαίνει ότι έχει πνευματική ζωή δηλαδή την ζωή του Θεού μέσα
του. Στην Αγία Γραφή υπάρχουν εκείνοι που ζουν φυσικά και όμως παρουσιάζονται
ως πνευματικά νεκροί μέσα στις αμαρτίες τους. «Ενώ ζει είναι νεκρά» λέγει ο απ.
Παύλος για την γυναίκα που είναι δεδομένη εις τας ηδονάς στην α΄ Τιμοθέου ε:6 +
5:6 «Και εσάς όντας νεκρούς εις τα αμαρτήματα και την ακροβυστία της σαρκός σας
συνεζωοποίησε μετ’ αυτού συγχωρήσας εις εσάς πάντα τα πταίσματα» Κολοσσαείς
β΄13 + 2:13.
Η
Γραφή διδάσκει ότι όλοι εκ φύσεως είναι πνευματικά νεκροί και ότι στερούνται
την ζωή δηλαδή την φύσι του Θεού μέσα τους.
Πως
μπορούμε λοιπόν να αποκτήσουμε την αιώνια αυτή ζωή ή την ζωή του Θεού ή να
σωθούμε;
Το
πρώτο πράγμα που πρέπει να αναγνωρίσουμε είναι ότι η αιώνιος ζωή είναι δώρο.
Δεν είναι δικό μας κατόρθωμα.
«Το
δε χάρισμα του Θεού ζωή αιώνιος δια Ιησού Χριστού και Κυρίου ημών –Ρωμαίους ς:23 + 6:23.
Και
αυτή είναι η μαρτυρία ότι ζωήν αιώνιον έδωκεν εις ημάς ο
Θεός» -Α΄
Ιωάννου ε:11 +5:11.
Πρέπει
τώρα να εξετάσουμε πως μπορούμε να αποκτήσουμε το δώρο αυτό της αιωνίου ζωής.
Όπως
ήδη είδαμε όλοι μας προτού αναγεννηθούμε είμαστε πνευματικά νεκροί. Επίσης ο
Λόγος του Θεού μας λέγει ότι όλοι οι άνθρωποι εκ φύσεως είναι αμαρτωλοί.
«Επειδή πάντες ήμαρτον» ---Ρωμαίους γ:9 + 3:9.
«Είναι πάντες υπό
αμαρτίαν» ---Ρωμαίους γ:9 + 3:9.
«Πάντες ήμαρτον και
υστερούνται της δόξης του Θεού» ---Ρωμαίους γ:23 +
3:23.
«Η Γραφή όμως
συνέκλεισε τα πάντα υπό την αμαρτίαν» --- Γαλάτας
γ:22 +3:22.
«Ουδείς άνθρωπος είναι
ανεξάρτητος» ---Α΄ Βασιλέων η:46 + 8:46.
«Διότι υπάρχει
άνθρωπος δίκαιος επί της γης όστις να πράττει το καλόν και να μη αμαρτάνει» --Εκκλησιαστής ζ:20 +7:20.
«Δεν υπάρχει δίκαιος
ουδέ εις» ---Ρωμαίους γ:10 + 3:10.
Εάν είπομεν ότι
αμαρτίαν δεν έχομεν εαυτούς πλανώμεν και η αλήθεια δεν είναι εμ ημίν» ---Α΄ Ιωάννου α:8 +1:8.
«Εάν είπωμεν ότι δεν
αμαρτήσαμε ψεύστην κάμομε αυτόν και ο λόγος αυτού δεν υπάρχει εν ημίν» ---Α΄ Ιωάννου α:10 +1:10
«Είτε μας αρέσει είτε
όχι πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι είμεθα αμαρτωλοί. Η αμαρτία είναι τρομερό
πράγμα. Βασανίζει τον άνθρωπο. Τον δεσμεύει. Δεν είναι μόνο η Αγία Γραφή που
διδάσκει ότι ο άνθρωπος είναι φύσει αμαρτωλός.
Είναι
πασιφανές (ολοφάνερο )το γεγονός αυτό. Αν επιτρέψεις στην συνείδηση σου να
ομιλήσει ειλικρινά θα σου το πει πολύ καθαρά ότι είσαι αμαρτωλός.
Είμαστε
λοιπόν πνευματικά νεκροί και αμαρτωλοί. Εκτός όμως αυτών είμαστε και ένοχοι
ενώπιον (μπροστά) του Θεού.
«Πας (όλος) ο κόσμος υπόδικος(υπό
δίκης-κατηγορούμενος) εις τον Θεόν» ---Ρωμαίους γ:19
+3:19.
«Όστις όμως δεν
πιστεύει είναι ήδη κεκριμένος ---Ιωάννου γ:18 +3:18.
« Όλοι οι άνθρωποι
είναι άδικοι στην παρουσία του Θεού» ---Α΄ Πέτρου 18
+1:18
«Η καρδιά σου δεν
είναι ευθεία ενώπιον του Θεού ---Πράξεις η:21.
«Η δε καρδία αυτών δεν
ήτο ευθεία μετ’ αυτού»---Ψαλμός οη:37.78:37.
«Διότι εκ της καρδίας
εξέρχονται διαλογισμοί πονηροί μοιχείαι πορνείαι κλοπαί ψευδομαρτυρίαι
βλασφημαίαι» --Ματθαίος ιε:19 +15:19.
«Οι άνθρωποι είναι
πεπωλημένοι(πουλημένοι ή δούλοι)(Κάτω)υπό την αμαρτίαν ---Ρωμαίους
ζ:14 +7:14.Ησαϊας νβ:3 + 52:3.
«Οι άνθρωποι είναι
δούλοι της αμαρτίας»---Ρωμαίους ς:17 +6:17 Ιωάννης
η:34 +8:34.
«Ο άνθρωπος με τα
σχοινία της αμαρτίας αυτού σφίγγεται» ---Παροιμίαι
ε:22 +5:22
«Οι άνθρωποι ζουν μέσα
στο σκοτάδι»---Α΄ Πέτρου β:9 +2:9 –εφεσίους ε:8
+5:8.
«Αι ανομίαι σας έβαλον
χωρίσματα μεταξύ υμών και του Θεού υμών και αι αμαρτίαι σας έκρυψαν το πρόσωπον
αυτού από σας δια να μη ακούει» ---Ησαϊα νθ:2 +59:2
«Οι άνθρωποι
βρίσκονται μακριά από τον Χριστό» --Εφεσίους β: 13
+2:13. ΑΜΗΝ