16
Οι θλίψεις και οι διωγμοί που θα υποστούν οι
Εβραίοι κατά την περίοδο της Μεγάλης Θλίψεως ασφαλώς θα υποβοηθήσουν εις
μετάνοιαν και επιστροφή τους.
Ο
προφήτης Ησαϊας στο κεφάλαιον νθ:20+59:20 λέγει: «Και ο Λυτρωτής θέλει ελθεί
εις Σιών και προς τους όσοι εκ του Ιακώβ επιστρέφουσιν από της παραβάσεως».
Πρέπει
να προσέξουμε την σειρά των γεγονότων. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να συμβεί
είναι η επίσημος αναγνώρισης υπό του Ισραήλ της ανομίας του ει το να απορρίπτει
μέχρι τούδε τον Χριστόν ως Μεσσία τους. Το Λευιτικό κς:40+26:40 λέγει: «Εάν δε
ομολογήσωσι την ανομίαν αυτών και την ανομίαν των πατέρων αυτών δια την
παράβασιν αυτών την οποίαν παρέβησαν εναντίον μου και διότι επορεύθησαν έτι
εναντίοι εις εμέ».
Μετά
την μετάνοια τους αυτή και την αποδοχή του Χριστού ως Μεσσία ο Ισραήλ θ’
αρχίσει να προσεύχεται για τον ερχομό του Μεσσία στη γη για να τον λυτρώσει από
τους εχθρούς του. Ψαλμός ξ:5-11-12 + 60:5-11-12 λέγει: Δια να ελευθερώνονται οι
αγαπητοί σου σώσον δια της δεξιάς σου και επάκουσον μου… βοήθησον ημάς από της
θλίψεως διότι ματαία είναι η παρά των ανθρώπων σωτηρία. Δια του Θεού θέλομεν
κάμει ανδραγαθίας και αυτός θέλει καταπατήσει τους εχθρούς ημών». Ο Κύριος
Ιησούς Χριστός θα απαντήσει στην προσευχή του μετανοημένου πια Ισραήλ. Ο
προφήτης Ωσηέ στο κεφάλαιο ς:3+6:3 λέγει: «Και θέλει ελθεί προς ημάς».
Ο
Κύριος θα φανερωθεί για να καταστρέψει τις δυνάμεις του Αντίχριστου.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΓΙΑ
ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΙΣΡΑΗΛ
Η
περίοδος της Μεγάλης Θλίψεως θα τερματιστεί με την ξανά παρουσία του Χριστού ο
οποίος θα νικήσει τους εχθρούς του Ισραήλ και θα διοικήσει τον κόσμο. Φρονούμε
ότι σ’ αυτό το σημείο τοποθετείται η μεγάλη και τελευταία μάχη του Αρμαγεδδώνος
για την οποία είπαμε στα προηγούμενα. Είναι
«ο πόλεμος της ημέρας εκείνης της μεγάλης του Θεού του Παντοκράτορος….
Και συνήθροισεν αυτούς εις τον καλούμενον Εβραϊστή Αρμαγεδδών». (Αποκάλυψη
ις:14-16 +16:14-16). Ο Προφήτης Ζαχαρίας ομιλεί λεπτομερέστερα για την μεγάλη
αυτή μάχη με τα εξής λόγια: «Ιδού η ημέρα του Κυρίου έρχεται και το λάφυρον σου
θέλει διαμερισθή εν τω μέσω σου. Και
θέλω συνάξει πάντα τα έθνη κατά της Ιερουσαλήμ εις μάχην και θέλει αλωθεί η
πόλις και αι οικίαι θέλουσι λεηλατηθεί… και το ήμισυ της πόλεως θέλει εξέλθει
εις αιχμαλωσία το δε υπόλοιπον του λαού δεν θέλει εξολοθρευτεί εκ της πόλεως.
Και ο Κύριος θέλει εξέλθει και θέλει πολεμήσει κατά των εθνών εκείνων ως οτε
επολέμησεν εν τη ημέρα της μάχης. Και οι πόδες αυτού θέλουσι σταθεί κατά την
ημέραν εκείνην επί του Όρους των Ελαιών του απέναντι της Ιερουσαλήμ εξ’
ανατολών». (Ζαχαρίας ιδ:1-4 + 14:1-4). Ο Ζαχαρίας συνεχίζει και αναφέρει όλα
εκείνα τα οποία θα επακολουθήσουν αλλ’ αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Κύριος θα
επιστρέψει επί του Όρους των Ελαιών από το οποίο ανελήφθη μετά την Ανάσταση
Του. (Πράξεις α:10-12 +1:10-12).
Οφείλουμε
να προσέξουμε ότι δεν μας είναι δυνατόν να κατατάξουμε τα προφητικά γεγονότα σε
κάποια σειρά εκπληρώσεως των διότι είναι ενδεχόμενο να σφάλλουμε. Εκείνο που
μας βεβαιώνει ο Λόγος του Θεού είναι ότι τα προφητικά γεγονότα που πολλές φορές
φαίνονται ή ακατάληπτα ή δυσκολευόμαστε να τα τοποθετήσουμε θα αποκαλυφθούν κατά την εκπλήρωσή τους. Αυτό
μας λέγει ο προφήτης Ιερεμίας: «Ο θυμός του Κυρίου δεν θέλει αποστρέψει εωσού
εκτελέσει και εωσού κάμει τους στοχασμούς της καρδίας αυτού. Εν ταις εσχάταις
ημέραις θέλετε νοήσει τούτο εντελώς»
(Ιερεμίας
κγ:20 + 23:20και λ:24 + 30:24).
Το
βέβαιον είναι ότι θα εκπληρωθούν όλα εκείνα τα οποία είναι γεγραμμένα και όταν
αρχίσει η εκπλήρωσης των θα τα καταλάβουμε και θα δούμε την τοποθέτηση τους μέσα
στο σχέδιο του Θεού.
Παράλληλα προς την προφητεία του Ζαχαρία
βρίσκεται και η περιγραφή που δίδει το βιβλίον της Αποκαλύψεως για την
τελευταία αυτή μάχη που θα ενεργήσει ο Κύριος και στην οποία παραπέμπουμε τον
αναγνώστη—Αποκάλυψη ιθ:11-21 + 19:11-21. όπου μεταξύ άλλων διαβάζουμε και τα
εξής: «Και είδον τον ουρανόν ανεωγμένον και ιδού ίππος λευκός και ο καθήμενος
επ’ αυτόν εκκαλείτο Πιστός και αληθινός και κρίνει και πολεμεί εν δικαιοσύνη….
Και τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ ηκολούθουν αυτόν εφ’ ίππων λευκών
ενδεδυμένοι βύσσινον λευκόν και καθαρόν. Και εκ του στόματος αυτού εξέρχεται
ρομφαία κοπτερά δια να κτυπά με αυτήν τα έθνη και αυτός θέλει ποιμάνει αυτούς
εν ράβδω σιδηρά και αυτός πατεί τον ληνόν του οίνου του θυμού και της οργής του
Θεού του Παντοκράτορος». Τα εξ’ ουρανού στρατεύματα κατέρχονται και
κατατροπώνουν τας δυνάμεις του Αντίχριστου και από τότε παύει πλέον η χώρα του
Ισραήλ να βρίσκεται κάτω από το πέλμα του καταδυνάστου. Κι έτσι όταν ο Χριστός
αρχίσει την βασιλείαν Του επί της γης οι Εβραίοι πια θα κατοικούν στην χώρα
τους εν ειρήνη. Ο προφήτης Ησαϊας στο κεφάλαιο θ:18 + 9:18 λέγει: «Δεν θέλει
πλέον ακούεσθαι βία εν τη γη σου ερήμωσης και καταστροφή εν τοις ορίοις σου
αλλά θέλεις ονομάζει τα τείχη σου Σωτηρία και τας πύλας σου Αίνεσιν».
17
ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ
Π.Θ..Π.Φ.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΥ
ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ
17--Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ο
Ιωάννης περιγράφει την βασιλεία του Χριστού στην αποκάλυψη κ:6 + 20:6 «Μακάριος
και άγιος όστις έχει μέρος εις την πρώτην Ανάσταση επί τούτων ο θάνατος ο
δεύτερος δεν έχει εξουσία αλλά θέλουσιν βασιλεύσει μετ’ αυτού χίλια». Οι άγιοι
πιστοί που έχουν ήδη λάβει τα σώματα της Αναστάσεως κατά τον καιρόν της αρπαγής
της εκκλησίας θα συμβασιλεύσουν μετά του Χριστού επί της γης.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ
ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
ΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΗΡΟΣ
Ο
Χρυσούς Αιών τον οποίον ο κόσμος πάντοτε
ονειρευόταν δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί εκτός από την περίοδον αυτήν η
οποία περιγράφεται στον Λόγο του Θεού ως η περίοδος της χιλιετηρίδος. Θα
επικρατήσει μια κατάστασης που αδυνατεί ο ανθρώπινος νους να συλλάβει. Μια ιδέα
μας δίδει ο προφήτης Ησαϊας στο κεφάλαιο ξ:17 + 60:17 «αντί χαλκού θέλω φέρει
χρυσίον και αντί σιδήρου θέλω φέρει αργύριον και αντί ξύλου χαλκόν και αντί
λίθων σίδηρον». Η γη μας πρόκειται να
δει τον χρυσούν της αιώνα τότε. Στην Αποκάλυψη κ:1-2 + 20:1-2 . Ο
Ιωάννης μας δίδει την βασική αιτία για την ιδεώδη αυτή κατάσταση της
περιόδου της χιλιετηρίδος.
«
Και είδον άγγελον καταβαίνοντα εκ του ουρανού όστις είχε το κλειδίον της
αβύσσου και άλυσιν μεγάλην εν τη χειρί αυτού. Και επίασε τον δράκοντα τον όφιν
τον αρχαίον όστις είναι Διάβολος και
Σατανάς και έδεσε αυτόν χίλια έτη». Η αιτία για τον χρυσούν αιώνα είναι ότι ο
μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου ο Σατανάς δένεται για χίλια χρόνια. Με το
δέσιμο του Σατανά ανατέλλει η ιδεώδεις αυτή περίοδος επί της γης.
Ο
προφήτης Ηασϊας στο κεφάλαιο ια: 1- 5 + 11:1-5 περιγράφει τον τρόπο με τον
οποίο ο Χριστός θα βασιλεύσει κατά την περίοδο αυτήν. «Και θέλει εξέλθει ράβδος
εκ του κορμού του Ιεσαί και κλάδος θέλει αναβεί εκ των ριζών αυτού και το
πνεύμα του Κυρίου θέλει αναπαυθεί επ’ αυτόν πνεύμα σοφίας και συνέσεως πνεύμα
βουλής και δυνάμεως πνεύμα γνώσεως και φόβου του Κυρίου και θέλει κάμει αυτόν
οξύνουν εις τον φόβον του Κυρίου ώστε δεν θέλει κρίνει κατά την θεωρία των
οφθαλμών αυτού ουδέ θέλει ελέγχει κατά την ακρόαση των ωτίων αυτού αλλ’ εν
δικαιοσύνη θέλει υπερασπίζεσθαι τους ταπεινούς της γης και θέλει πατάξει την γη
εν τη ράβδω του στόματος αυτού και δια της πνοής των χειλέων αυτού θέλει
θανατώσει τον ασεβή. Και δικαιοσύνη θέλει είσθαι η ζώνη της οσφύος αυτού και πίστης η ζώνη των πλευρών αυτού».
Βλέπουμε ότι μερικά από τα χαρακτηριστικά της εποχής αυτής θα είναι η τήρησης
των νόμων της ανομίας η κατάργησης του εγκλήματος και η μακροζωϊα των ανθρώπων.
(Ηασϊας ξε:19-25 + 65:19-25).
Η
βασιλεία του Χριστού θα είναι βασιλεία Οικουμενικής ειρήνης. Ο προφήτης Ησαϊας
στο Κεφάλαιο β: 4 2:4 λέγει: «Και θέλει κρίνει αναμέσον των Εθνών και θέλει
ελέγξει πολλούς λαούς και θέλουσι σφυρηλατήσει τας μαχαίρας αυτών δια υνία και
τας λόγχας αυτών δια δρέπανα δεν θέλουσι σηκώσει μάχαιραν έθνος εναντίον έθνους
ουδέ θέλουσι μάθει πλέον τον πόλεμον». Έχομε πραγματικά στον κόσμο μας
απαυδήσει από τους πολέμους και από τις θυσίες που απαιτούν αυτοί. Κατά την
χιλιετηρίδα θα καταργηθούν οι πόλεμοι.
Κατά
την περίοδο αυτήν η φήμη της Ιερουσαλήμ θα γίνει παγκόσμια. Ο Ψαλμωδός λέγει
στον Ψαλμό μη:1-2 + 58:1-2 «ΜΕΓΑΣ ο Κύριος και αινετός σφόδρα εν τη εν τη πόλει του Θεού ημών τω όρει της
αγιότητος αυτού. Ωραίον την θέσιν χαρά πάσης της γης είναι το όρος Σιών προς τα
πλάγια του βορρά η πόλις του βασιλέως του μεγάλου ο Θεός ο εν τοις παλατίοις
αυτής γνωρίζεται ως προπύργιον».
Η
Ιερουσαλήμ θα είναι κατά την περίοδον αυτήν γνωστή ως «η πόλις του βασιλέως του
μεγάλου». Ο Χριστός ως ο Βασιλεύς των βασιλέων θα έχει τον θρόνο Του στην
Ιερουσαλήμ και ο κόσμος θα συγκεντρώνεται εκεί για να τον επισκεφτεί.
Ο ΝΑΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ
ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΑ
Ο
προφήτης Ιεζεκιήλ δίνει μια λεπτομερή περιγραφή και της πόλεως Ιερουσαλήμ και
του Ναού της λατρείας προς τον Θεόν όπως θα αποκατασταθούν κατά την
χιλιετηρίδα. Η περιγραφή αυτή αναφέρεται στα κεφάλαια μ: έως μδ: +40:έως
42: Ιδιαιτέρως εις το κεφάλαιο μα: + 41:
γίνεται λόγος για το Ναό της χιλιετηρίδος όπου περιγράφεται λεπτομερώς όλη η
κατασκευή του με τις προφητικές οράσεις που είδε ο Ιεζεκιήλ. Εις το Ναό αυτό θα
λατρεύεται ο άρχον της ειρήνης και Βασιλεύς των Βασιλέων ο Κύριος ημών Ιησούς
Χριστός (Ιεζεκιήλ με:7 +45:7 και μη:21 +48:21). Η παρουσία του Κυρίου μέσα στην
Ιερουσαλήμ της χιλιετηρίδος θα αποτελεί και το όνομα της πόλεως όπως τελειώνει
τις προφητικές του οράσεις ο Ιεζεκιήλ: «Και το όνομα της πόλεως απ’ εκείνης της
ημέρας θέλει είσθαι Ο ΚΎΡΙΟΣ ΕΚΚΕΙ» (Ιεζεκιήλ μη:35 + 48:35)
Ο
προφήτης Ζαχαρίας μας δίδει και άλλες σχετικές πληροφορίες στο τελευταίο
κεφάλαιο του όπου λέγει: «Και πας όστις υποληφθεί
εκ
πάντων των εθνών των ελθόντων κατά της Ιερουσαλήμ θέλει αναβαίνει κατ’ έτος δια
να προσκυνή τον Βασιλέα τον Κύριο των δυνάμεων και να εορτάζει την εορτή της
σκηνοπηγίας…Εν τη ημέρα εκείνη θέλει είσθαι επί τους κώδωνας των ίππων ΑΓΙΑΣΜΟΣ
ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ… και εν εκείνη τη ημέρα δεν θέλει είσθαι πλέον Χαναναίος
(ειδωλολάτρης) εν τω οίκω του Κυρίου των δυνάμεων»(Ζαχαρίας ιδ:16-20-21 +
14:16-20-21).
Ο
Ψαλμωδός περιγράφει την προσκύνηση στον Ναό της χιλιετηρίδος. Στον Ψαλμό μη: 9-11
+48:9-11 λέγει: «Μελετώμεν Θεέ το έλεος σου εν μέσω του Ναού σου. Κατά το όνομα
σου Θεέ ούτω και η αίνεσίς σου είναι έως των περάτων της γης η δεξιά σου είναι
πλήρης δικαιοσύνης.
Ας
ευφραίνεται το όρος Σιών ας αγάλλωνται αι θυγατέρες του Ιούδα δια τας κρίσεις
σου». έρχεται ο προσκυνητής στον Ναό της Ιερουσαλήμ. Και του μιλάει ένας
κάτοικος της Ιερουσαλήμ όπως βλέπουμε στα εδάφια 12 -14 του ίδιου ψαλμού.
«Κυκλώσατε την Σιών και περιέλθετε αυτήν αριθμήσατε τους πύργους αυτής. Θέσατε
την προσοχή σας εις τα περιτειχίσματα αυτής. Περιεργασθείτε τα παλάτια αυτής
δια να διηγήσθε εις γενεάν μεταγενέστερα διότι ούτος ο Θεός είναι Θεός εις τον
αιώνα του αιώνος αυτός θέλει οδηγεί ημάς μέχρι θανάτου».
Ο
περιηγητής προσκυνητής στην Ιερουσαλήμ καλείται να προσέξει τα περιτειχίσματα της πόλεως να περιεργαστεί
τα παλάτια της και κατόπιν να επιστρέψει στην χώρα του για να διηγηθεί τα περί
της πόλεως.
Ο
προφήτης Ιεζεκιήλ μας λέγει πως την περίοδο αυτή θα επιστρέψει εις τον Θεό η
δόξα που του ανήκει. Κατά την περίοδον
της Π.Δ. το φως της δόξης του Θεού που έλαμπε μεταξύ των χερουβείμ εις τα Άγια
των Αγίων απεχώρει από τον Ναό όταν ο Ισραήλ αμάρτανε εναντίον του Θεού. Ο
προφήτης Ιεζεκιήλ όμως εις το κεφάλαιο μγ:1-2 +43:1-2 μας λέγει για την
επιστροφή της δόξας αυτής κατά την χιλιετηρίδα. «ΚΑΙ με έφερεν εις την πύλην
την βλέπουσα κατά ανατολάς. Και ιδού η δόξα του Θεού του Ισραήλ ήρχετο από της
οδού της ανατολής και η φωνή αυτού ως φωνή υδάτων πολλών και η γη έλαμπε από
της δόξης Αυτού». Η δόξα όμως αυτή του Θεού δεν πρόκειται να περιοριστεί εντός
του Ναού ή μόνον εντός της Ιερουσαλήμ ή εντός της Παλαιστίνης. Θα εξαπλωθεί σε
όλα τα πέρατα του κόσμου. Ολόκληρος ο κόσμος θα πληρωθεί με την δόξαν του Θεού.
Η Ιερουσαλήμ όμως θα καταστεί το κέντρον των ευλογιών που θα πέσουν πάνω στην
γη διότι ο θρόνος του Χριστού θα είναι εκεί.
Δεν
πρέπει να μας προξενεί έκπληξη το γεγονός ότι όλες οι παραπάνω προφητείες
δίνονται με την φρασεολογία που ήτο καταληπτή εις τους Ιουδαίους της εποχής των
προφητών. Άλλως τε ένα μεγάλο μέρος των προφητειών αναφέρεται στην τελική
αποκατάσταση του λαού Ισραήλ κατά την Χιλιετή Βασιλεία του Χριστού επί της γης
οπότε και όλα τα έθνη της γης θα ευλογηθούν με τας ευλογίας του σπέρματος του
Αβραάμ. Πιο πέρα όμως από την φρασεολογία αυτή με βάση τα δεδομένα και τις
ελπίδες του Ισραήλ φρονούμε ότι κρύβονται θαυμάσια γεγονότα με όψιν πολύ
λαμπρότερη και ενδοξότερη από εκείνην που μας επιτρέπουν οι προφητείες να
σχηματίσουμε. Αυτό ισχύει και για τις παρακάτω αναφερόμενες προφητείες.
………………………………………
18
ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ Π.Θ..Π.Φ.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΥ
ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΟΣ
18--Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΗΣ
ΚΑΤΑΡΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ
Από
τότε που ο άνθρωπος εξέπεσε από την εύνοια του Θεού χάρις στην αμαρτία του η γη
και ολόκληρος ο κόσμος βρίσκεται υπό κατάραν. Η κατάρα αυτή θα αφαιρεθή κατά
την χιλιετηρίδα. Ο προφήτης Ησαϊας στο κεφάλαιο νε:13 + 55:13 λέγει: «Αντί της
ακάνθης θέλει αναβή κυπάρισσος αντί της κνίδης θέλει αναβή μυρσίνη και τούτο
θέλει είσθαι εις τον Κύριον δια όνομα δια σημείον αιώνιον το οποίον δεν θέλει
εκλείψει». Έτσι λοιπόν οι συνθήκες που επικρατούσαν αμέσως μετά την δημιουργία
του ανθρώπου εις τον κήπο της Εδέμ θα επικρατήσουν ξανά στη γη. Στον Ησαϊα ξε
26 + 66:26 διαβάζουμε: «Ο λύκος και το αρνίον θέλει βόσκεσθαι ομού και ο λέων
θέλει τρώγει άχυρο ως ο βους άρτος δε του όφεως θέλει είσθαι το χώμα». Για
φαντασθήτε ένα λιοντάρι να τρώει άχυρο αντί κρέας!
Θα
εκλείψουν επίσης οι καταιγίδες της βροχής κατά την χιλιετηρίδα. Στον Ψαλμό ξε:
10-11+ 65:10-11 έχουμε μια περιγραφή για τις συνθήκες που θα επικρατήσουν τότε:
«Τα αυλάκια αυτής ποτίζεις εξομαλίζεις τους βώλους αυτής απαλύνεις αυτήν δια
σταλαχτής βροχής ευλογείς τα βλαστήματα αυτής. Στεφανώνεις το έτος με τα αγαθά
σου και τα ίχνη σου σταλάζουσι πάχος». Θα παύσουν δηλαδή οι ραγδαίες βροχές που
είναι καταστρεπτικές και αντ’ αυτών θα υπάρξουν οι απαλές εκείνες
βροχούλες
που είναι η χαρά του γεωργού.
Η ΓΝΩΣΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΔΙΑΡΚΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΙΛΙΕΤΗΡΙΔΟΣ
Ο
προφήτης Ησαϊας στο κεφάλαιον ια:9 + 11:9 μας δίδει μια πολύ ενδιαφέρουσα
εικόνα των πνευματικών συνθηκών που θα επικρατήσουν κατά τα 1000 αυτά χρόνια.
«Δεν θέλουσι κακοποιεί ουδέ φθείρει εν όλω τω αγίω μου όρει διότι η γη θέλει
είσθε πλήρης της γνώσεως του Κυρίου καθώς τα ύδατα σκεπάζουσι την θάλασσα».
Όλοι
τότε θα γνωρίζουν περί Θεού και των αληθειών Του στον Λόγο Του. Ο Ιερεμίας στο
κεφάλαιον λα:34 + 31:34 λέγει: «Και δεν θέλουσι διδάσκει πλέον έκαστος τον
αδελφό αυτού λέγων: Γνωρίσατε τον Κύριον πάντες διότι πάντες ούτοι θέλουσι με
γνωρίζει από μικρού αυτών έως μεγάλου αυτών λέγει Κύριος». Οποία αντιπαραβολή
είναι αυτή με την κατάσταση που υφίσταται σήμερα όσον αφορά την γνώσιν του
Θεού. σήμερα πόσον ολίγοι Τον γνωρίζουν αλλά τότε η γνώσις Του θα είναι εις
όλους.
Το μυστικό της χαράς που θα επικρατήσει κατά
την χιλιετηρίδα είναι η ενθρόνισης του Χριστού ως Παγκοσμίου Ηγέτη. Στην πραγματικότητα υπό μία πνευματική έννοια
μπορείς την χιλιετηρίδα να την έχεις στην δικιά σου ζωή τώρα ενώ ζεις στην γη
τούτη. Μπορεί ο Χριστός να είναι ο ηγέτης σου να είναι ο Διοικητής της ζωής σου
αν τον κάμεις Βασιλέα σου και Κύριό σου. Δεν είναι ανάγκη να περιμένεις την
χιλιετηρίδα για να ζήσεις στον χρυσούν αιώνα του πνεύματος υπό τον Χριστόν.
Μπορείς αρχίσεις τώρα.