_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

16--11--2015-----08--ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 7ον Η Αρπαγή Της Εκκλησίας

08--ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
(υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 7ον

Η  Αρπαγή   Της   Εκκλησίας

Εις τα προηγούμενα κεφάλαια αναφέρουμε για την αρπαγή της εκκλησίας. Εις το παρόν Κεφάλαιο θα περιγράψουμε το θέμα αυτό με λεπτομέρεια. Υπάρχει μια εσφαλμένη διδασκαλία σχετικώς με τον ερχομό του Κυρίου κατά την οποία πιστεύουν πολλοί ότι γενικά θα γίνει η συντέλεια του αιώνος θα βρεθούν πιστοί και άπιστοι ενώπιον του βήματος του Χριστού θα γίνει η κρίσις θα βραβευτούν οι πιστοί και θα τελειώσουν τα πάντα.  Δηλαδή μια πολύ γενική ιδέα της ελεύσεως του Χριστού και της κρίσεως. Ο  Λόγος του Θεού λέγει κάτι το πολύ διαφορετικό. Διότι επανειλημμένως  ο Λόγος Του Θεού μας λέγει να περιμένουμε την Έλευση
του Χριστού και να αγρυπνούμε διότι θα έλθει ως κλέπτης εν νυκτί. Όταν ο Κύριος Ιησούς Χριστός θα κατεβεί από το Θρόνο Του θα σαλπίσει η εσχάτη σάλπιγξ και όλοι οι εν Χριστώ αποθανόντες θα αναστηθούν και οι ζώντες θα μεταμορφωθούν εν ριπή οφθαλμού και θα αρπαγούν εις τον αέρα εις απάντησιν του   Κυρίου. (Α΄ Κορινθίουςιε:51-52 + Α΄ Θεσσαλονικείς δ: 16-18). Τα ακόλουθα εδάφια (Ματθαίος κδ:39-41 και Λουκάς ιζ:34-37) μας αναφέρουν πότε θα συμβούν τα γεγονότα της αρπαγής της εκκλησίας. Μια άλλη γνώμη είναι ότι θα προηγηθούν σημεία προ της αρπαγής της εκκλησίας. Αυτή είναι λανθασμένη γνώμη. Την στιγμή που ο λόγος του θεού λέγει ότι ο Κύριος θα έλθει ως κλέπτης εν νυκτί (μέσα στη νύχτα) δεν μας καθορίζει χρόνο ούτε σημεία καιρών. (Ματθαίος κδ: 36-41 και Λουκάς ιβ:32-37). Όπως δηλαδή θα συνεχίζει κανονικά η ζωή του κόσμου θα έλθει έξαφνα  ο Κύριος και όσοι θα είναι του Κυρίου αυτοί θα αρπαχθούν και άλλοι θα μείνουν μαζί και οι ψευτο-ευσεβείς και οι  κίβδηλοι χριστιανοί.(Β΄ Τιμόθεου γ:5).
Έτσι λοιπόν από την Πεντηκοστή μέχρι την αποκάλυψη του Κυρίου οφείλουν όλοι οι πιστοί να περιμένουν και να αγρυπνούν για τον ερχομό του Κυρίου. (Λουκάς κα:35 διότι εκείνη η ημέρα θα έλθει αιφνιδίως. (Μάρκος ιγ:33-37). Αν και δεν θα υπάρχει βέβαια σημείον κατά την αρπαγή. Θα υπάρχουν εξ’ αντιθέτου πολλά σημεία κατά την αποκάλυψη του Χριστού (Ματθαίος κδ:29-30) πριν πατήσει ο Κύριος επί της γης θα θρηνήσουν πάσαι αι φυλαί της γης.
(Αποκάλυψη α:7). 
Μετά την αρπαγή θα γίνει μεγάλη θλίψις για όσους θα ζουν επί της γης και θα εκπληρωθούν όλα τα γραμμένα εις το έκτο Κεφάλαιο της Αποκαλύψεως μέχρι του δέκατου ενάτου  κεφαλαίου του ιδίου βιβλίου(Αποκάλυψη). Όταν ο Κύριος έλθει να πάρει την εκκλησία οι κοσμικοί θα ακούσουν την σάλπιγγα αλλά δεν θα καταλάβουν. Όπως  άκουσαν την φωνή του Θεού άκουσαν και δεν κατάλαβαν
(Ιωάννης ιβ:28-29). Επίσης το ίδιο συνέβη με τους ακολούθους του Παύλου (Πράξεις θ: 7). Ο κόσμος θα ακούσει την σάλπιγγα αλλά δεν θα καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Μετά όμως την αρπαγή τότε θα αντιληφθούν και θα εκτιμηθούν τα γεγραμμένα περί της αρπαγής. Τότε θα γίνει μεγάλος θρήνος διότι έχουν χάσει οι άνθρωποι ξαφνικά τα αγαπητά τους και προσφιλή πρόσωπα.
Στο διάστημα αυτό οι πιστοί θα ευρίσκονται εις τον αέρα εν ασφαλεία με τον Κύριο και θα εκπληρωθούν τα λόγια (Αποκάλυψηςγ:10).
Αλλοίμονο μόνο εις εκείνους που θα μείνουν χωρίς φως μετά την μεγάλη εκείνη θλίψη. Επειδή ακριβώς δεν θα υπάρχει κανένα σημείο περί αρπαγής γι’ αυτό οι πιστοί  πρέπει να αγρυπνούν διότι η ημέρα εκείνη θα επέλθει αιφνιδίως. 
……………………………………………..
Τα Δύο Βήματα Της Ελεύσεως Του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.
ΠΑΡΟΥΣΙΑ=========== ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ
Το πρώτο βήμα είναι όταν ο Κύριος θα έλθει να παραλάβει την εκκλησία Του. είναι η στιγμή κατά την οποία ο Κύριος θα αφήσει  τον θρόνον Του Πατρός εις τον οποίον ευρίσκεται αυτή η στιγμή και θα κατέλθει να πάρει την Εκκλησία Του η οποία θα τον συναντήσει εις τον αέρα. Κανείς δεν θα αντιληφθεί την επίσκεψη αυτή του Κυρίου παρά μόνον οι πιστοί οι οποίοι θα μεταμορφωθούν και θα πάρουν το ένδοξο σώμα της αναστάσεως με το οποίο θα παρουσιαστούν ενώπιον του Κυρίου αφού προηγηθεί η ανάστασης των νεκρών πιστών.
Έτσι όλοι οι πιστοί ζώντες και νεκροί θα συναντήσουν τον Κύριο εις τον αέρα. Α΄ Θεσσαλονικείς δ:15-17 και Α΄ Κορινθίους ιε:51-53.
Η λέξις «απάντησης» δηλαδή συνάντησης δεν μας λέγει ότι ο Χριστός θα μείνει με την εκκλησία Του στον αέρα αλλά θα κατέλθει για να βασιλεύσει επί της γης (Λουκάς  α:32-33 και Ιερεμίας κγ:5 και Ζαχαρίας θ:10).
Επίσης σύμφωνα με την υπόσχεση που έχει δώσει ο Κύριος και οι πιστοί θα βασιλεύσουν με τον Χριστό.
(Λουκάς κβ:23-30 και Α΄ Κορινθίουςς:2 και Αποκάλυψης ε:9-10).
Αυτό το πρώτο βήμα της ελεύσεως είναι η αρπαγή  της εκκλησίας. Όταν γίνει η αρπαγή δεν θα ιδεί ο κόσμος τον Χριστό.
Το τι ακριβώς θα γίνει και πόσο θα μείνουν οι πιστοί με το Χριστό στον αέρα θα το εξετάσουμε λεπτομερώς εις τα επόμενα κεφάλαια.
Όταν θα αρπαγή η εκκλησία θα γίνει στον κόσμο μεγάλη θλίψις (Ματθαίος κδ:21 και Λουκάς κα:35) η δε υπόσχεσης του Κυρίου για τους πιστούς είναι ότι θα τους φυλάξει από την θλίψι αυτή γι’ αυτό θα συναντήσει την Εκκλησία Του εις τον αέρα.(Αποκάλυψης γ:10).
Μετά το τέλος της θλίψεως θα φανεί το σημείο του Υιού του ανθρώπου το οποίον σημαίνει ότι ο Κύριος θα αποκαλυφθεί εις όλους τους ανθρώπους και θα θρηνήσουν τότε πάσαι αι φυλαί της γης(Ματθαίος κδ:29-30 και Ιούδας 14-15). Ο σκοπός που θα κατέλθει ο Κύριος με την εκκλησία Του είναι δια να εκδικήσει εκείνους που δεν θα τον γνωρίσουν και δεν θα υποταχθούν εις αυτόν.(Β΄ Θεσσαλονικείς α:9-10 και Αποκάλυψης ιθ:11-21και Ψαλμός β:9-10). Αυτό είναι το δεύτερο βήμα δηλαδή η αποκάλυψης του Κυρίου εις όλους τους ανθρώπους. Δια να κάνουμε πιο απλό το θέμα των δύο βημάτων της ελεύσεως παραθέτουμε τον Πίνακα με τα αντίστοιχα εδάφια.
………………………………………..
ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ================= ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΗΜΑ
Αρπαγή  Παρουσίας ============== Αποκάλυψης
Α΄ Κορινθίους ιε:23 ======Α  Κορινθίους .α:7 και Ματθαίος  Κδ:29-30
Α΄ Θεσσαλονικείς γ:13 ====Α΄ Πέτρου α:7-13
Α΄ Θεσσαλονικείς.ε:15 ====Ιούδας 14-15
Α΄ Θεσσαλονικείς ε: 13 === Αποκάλυψης α: 7
Ιάκωβος ε:1-8===========Αποκάλυψης ιθ:11-21
Α΄ Ιωάννου β:18========================
………………………………………………
Εις την ΠΔ έχομε πολλά εδάφια δια την έλευση του Κυρίου επειδή όμως
Η εκκλησία ήταν κρυμμένη εν τω Θεώ οι προφήτες δεν έβλεπαν. Το μόνο που έβλεπαν ήταν δύο βουνά μεταξύ των οπίων ήταν κοιλάδα την οποία δεν έβλεπαν. Η κοιλάδα αυτή ήταν η εκκλησία.
Συγκρίνοντας το (Ησαϊας ξα:1-2με το Λουκάδ:18-20 ) βλέπουμε ανοικτά ότι με ένα «,» «κώμα» χωρίζονται τα δύο βήματα εις το (Ησαϊας ξα:2). Δια τούτο ο Χριστός πήρε την πρώτη φράση (Ευπρόσδεκτον Κυρίου ενιαυτόν). Και άφησε το δεύτερο μέρος (ημέραν εκδικήσεως) διότι το δεύτερο μέρος δεν ανήκε εις την Δευτέραν Έλευση του Χριστού δηλαδή την ημέρα της Αποκαλύψεως αυτού κατά την οποία θα κάμει εκδίκηση
(Β΄ Θεσσαλονικείς α:8).
Εν σχέση με την μελέτη της Δευτέρας Ελεύσεως του Ιησού Χριστού
Πρέπει να διακρίνουμε τις ακόλουθες αλήθειες.
……………………………………………..
 ===ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
===ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ και ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ
……………………………………………………..

Η ημέρα του Χριστού πρέπει να ξέρομε ότι ανήκει εις την αρπαγή της Εκκλησίας και ότι θα συμβεί με την εκκλησία στον αέρα. ( βλέπε: α΄ Κορινθίους α:8 + β:10+β:16 και Β΄ Κορινθίους α;14).
Η ημέρα του Κυρίου πρέπει να ξέρουμε ότι αναφέρεται πάντοτε στην περίοδο της Μεγάλης Θλίψεως  (βλέπε: Ησαϊας ιγ: 9 και Ιωήλ α:15 + β:16 και Ζαχαρίας ιδ:1).
Έσχατες Ημέρες όταν αναφέρονται εν σχέση με τον Λαό Ισραήλομιλούν πάντοτε για την αποκατάσταση του Λαού Ισραήλ (Ησαϊας β:2και Μιχαίας δ:1-4και Πράξεις ιε:15-17 και Εβραίους η:10-11και Ιερεμίας λα: 30-33).
Έσχατες Ημέρες αναφέρονται εν σχέση με την Οικονομία της Χάριτος περιγράφουν την οικτρά κατάσταση της ανθρωπότητας τα ακόλουθα εδάφια: (Β΄ Τιμόθεος γ:1-8 και Α΄ Τιμόθεος δ:1-3 και Β΄ Πέτρου γ:3-4 και Ιούδα; 17-18).
Από τις έσχατες Ημέρες πρέπει να διακρίνουμε την Έσχατη Ημέρα η οποία αναφέρεται στην ανάσταση και την τελική κρίσι.(Ιωάννης στ:39-40-44-54-και ια:24-και ιβ:48)
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

………………………………………………..