_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

30—10—2015---09--Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΑΤΗ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ

09

Ο τελευταίος πιστός και ίσως ο Κύριος έλθει απόψε. Θέλω να βρίσκομαι στην έπαλξη του καθήκοντος μου όταν ο χριστός έλθει
Να με παραλάβει¨.
Πραγματικά το συναίσθημα της παρουσίας του Κυρίου μας κάμνει μάρτυρας πιστούς της χάριτος Του. Άραγε κάθε βράδυ που τελειώνεις την ημέρα σου είσαι έτοιμος να κάμεις την προσευχή του Ιωάννου του Ευαγγελιστού που βρισκόταν στην Πάτμο: ¨Αμήν ναι έρχου Κύριε Ιησού¨;

Πόσον Πλησίον Είναι Η Δευτέρα Έλευσης Του Χρηστού;

Κανένα δόγμα της Αγίας Γραφής δεν παρεξηγήθηκε τόσο όπως το δόγμα τούτο. Μερικοί γίνονται των άκρων. Καθορίζουν ημερομηνίες κατά τις οποίες υπολογίζουν ότι θα έλθει ο Χριστός. Αυτό απαγορεύεται ρητώς από τον Χριστό που είπε στο (Ματθαίος
Κδ:36-24:36) ¨Περί δε της ημέρας εκείνης και της ώρας ουδείς γινώσκει ουδέ οι άγγελοι των ουρανών ειμή ο Πατήρ μου μόνος¨. Εάν ο Θεός αρνείται να αποκαλύψει την ακριβή ημέρα ή ώρα της επανόδου του Χριστού στους αγγέλους πως είναι δυνατόν να νομίζουμε ότι μπορούμε ημείς την ημέρα αυτή να την ξέρουμε;
Υπάρχουν όμως και εκείνοι που ακολουθούν το άλλο άκρο και λένε ότι δεν είναι δυνατόν να ξέρουμε καν εάν πλησιάζει ή αν είναι ακόμη πολύ μακράν η παρουσία του Κυρίου.
Το άκρο αυτό είναι τόσον κακό όσο και το προηγούμενο. Η Αγία Γραφή μας διδάσκει ότι είναι δυνατόν να ξέρουμε όταν πλησιάζει η παρουσία του Κυρίου.
Ο απ. (Παύλος στην Α΄ προς Θεσσαλονικείς ε:1-4-4:1-4) λέγει ¨Περί δε των χρόνων και των καιρών αδελφοί δεν έχετε χρείαν να σας γράφει τις διότι σεις εξεύρετε ακριβώς ότι η ημέρα του Κυρίου ως κλέπτης εν νυκτί ούτως έρχεται. Επειδή όταν λέγωσιν Ειρήνη και ασφάλεια τότε επέρχεται επ’ αυτούς αιφνίδιος όλεθρος καθώς αι ωδίνες εις την εγκυμονούσαν και δεν θέλουσιν εκφύγει. Αλλά σεις αδελφοί δεν είσθε εν σκότει ώστε η ημέρα να σας καταφθάσει ως κλέπτης». Είναι μ’ άλλα λόγια δυνατόν  να έχομε λίγο φως ως προς το εάν πλησιάζει η ημέρα του Κυρίου αν και δεν μας δίδεται το προνόμιο να ξέρουμε την ακριβή ημέρα.
Όταν ο Χριστός έλθει για την Εκκλησία Του κι’ αφήσει τον άπιστο κόσμο πίσω για να περάσει από την Μεγάλη Θλίψη ο κόσμος θα εκπλαγεί. Θα έλθει η θεία αυτή ημέρα της κρίσεως σαν κλέφτης

που έρχεται χωρίς να τον περιμένει κανείς. Ο απ. Παύλος όμως λέγει στους πιστούς ότι η παρουσία του Κυρίου δεν πρέπει να είναι γεγονός που δεν το περιμένουμε εφ’ όσον  είμεθα πιστοί. Για τους απίστους θα είναι τελεία η έκπληξης αλλά για μας μόνον μερική.
Εκείνο το οποίον λοιπόν πρέπει να κάμομε είναι να μελετήσουμε τα σημεία που θα προηγηθούν της παρουσίας του Κυρίου και να δούμε κατά πόσον αυτά μοιάζουν με τις επικρατούσες καταστάσεις της εποχής μας. Εάν υπάρχει ομοιότης τότε μας δίδεται το δικαίωμα να φθάσομε στο συμπέρασμα ότι πλησιάζει η ημέρα του Κυρίου.

Της Παρουσίας Ένα Από Τα Μεγαλύτερα Σημεία Του Κυρίου
 
Στην επί του Όρους των Ελαιών ομιλία του Κυρίου ο Χριστός φανέρωσε στους μαθητάς Του ένα σπουδαίο σημείο της ελεύσεως Του που αποτελούσε απάντηση σ’ ένα από τα ερωτήματα τους.
Η ερώτηση που έκαμαν βρίσκεται στο κατά (Ματθαίον Ευαγγέλιο κδ:3-24:3).¨Ειπέ προς ημάς πότε θέλουσι γίνει ταύτα; Και τι το σημείον της παρουσίας σου και της συντελείας του αιώνος;¨. Απαντώντας στο ερώτημα αυτό ο Χριστός αναφέρθηκε πρώτα σε διάφορα σημεία που συμπεριλαμβάνουν πολέμους. Στο 6ο όμως εδάφιο λέγει:¨ αλλά δεν είναι έτι το τέλος¨.  Τα σημεία αυτά δεν πρέπει να τα συγχύσομε με το κατ’ εξοχήν σημείο που αναφέρεται στα εδάφια 7-και-8. τα εδάφια αυτά μας δίδουν το κατ’ εξοχήν σημείο της παρουσίας Του και της συντελείας του αιώνος. Πρόσεξε τι λέγει: ¨Διότι θέλει εγερθεί έθνος επί έθνους και βασιλεία επί βασιλείαν και θέλουσι γίνει πείνα και λοιμοί και σεισμοί κατά τόπους. Πάντα δε ταύτα είναι αρχή ωδίνων¨.  Η λέξις ωδίναι αναφέρεται στους πόνους του τοκετού όταν να γεννηθεί ένα παιδί. Πρόκειται δηλαδή μας λέγει ο Χριστός να γεννηθεί μια καινούργια εποχή. Αυτά τα πράγματα που αναφέρει είναι απλώς η αρχή των ωδίνων δηλαδή η αρχή της περιόδου εκείνης που οδηγεί στο γέννημα της καινούργιας αυτής εποχής. Ποιο  λοιπόν είναι το κατ’ εξοχήν αυτό σημείον; Είναι ο συνδυασμός τεσσάρων πραγμάτων. Είναι: ένας παγκόσμιος πόλεμος που ακολουθείται ή συνοδεύεται με πείνες λοιμούς και σεισμούς. Υπήρξε άραγε εποχή στην ιστορία του κόσμου μας που έγινε τέτοιος πόλεμος συνοδευμένος από τέτοια γεγονότα;
 Κατά τα Τελευταία χρόνια γνωρίσαμε δύο παγκόσμιους πολέμους. Ο πρώτος πόλεμος διήρκησε από το 1914 μέχρι το 1918. 58.500.000 άνδρες ευρέθησαν υπό τα όπλα για τον πόλεμο αυτό.
Ακολούθησε πείνα που μέχρι τότε δεν είχε δοκιμάσει ο κόσμος μας. Η  πρώτη πείνα στην Κίνα το 1920 αξίωσε 13.500.000 θύματα. Το 1921ακολούθησε η Ρωσική πείνα με εκατομμύρια θύματα. Και κατόπιν ακολούθησε η δεύτερη πείνα στην Κίνα με
20.000.000 θύματα.
Υπήρξαν άραγε και λοιμοί σε συνδυασμό με τον πόλεμο αυτό; Το
1910 και 1918(εδώ ο συγγραφέας τις έχει αντίστροφα τις χρονολογίες π.χ. 1918-1910 και με βάζει σε σκέψεις ότι κάποιο είναι λάθος.)ρήμαξε πραγματικά την γη η γρίπη που αξίωσε 12.000.000 θύματα. Δεν υπήρξε χώρα που να μη δοκίμασε την καταστρεπτικότατα της ασθένεια αυτής.
Και τα περί σεισμών ; ο σεισμός της Κίνας το 1920άφησε 300.000
Νεκρούς. Επακολούθησε κατόπιν ο σεισμός στην Ιαπωνία και στην Ινδία και αρκετοί άλλοι σεισμοί.
Φαίνεται λοιπόν ότι ο κόσμος μας έχει δοκιμάσει τον συνδυασμό των σημείων αυτών που προφήτευσε ο Χριστός στο 24ο κεφ. Του  Ματθαίου. Έχουμε λοιπόν δει την απαρχή των ωδίνων τους πόνους δηλαδή που θα οδηγήσουν στην αρχή της νέας εποχής που θα εισαχθεί με την παρουσία του Κυρίου. Ίσως να πούμε ότι ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος απετέλεσε την δεύτερη ωδίνη και θα οδηγήσει στη νέα εποχή. Και τώρα πάνω από το κεφάλι μας κρέμεται μια πολύ λεπτή κλωστή το ξέσπασμα ενός τρίτου παγκοσμίου πολέμου που ίσως να είναι και ο τελευταίος. 
  

……………………………..