_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--04--ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ

                        «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--04--
ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ 

04-===Γ===
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟΝ 
Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΪΝ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΑΒΕΛ.
«Και κάποτε πρόσφερε ο Κάϊν από τους καρπούς της γης προσφορά στον Κύριο. Και ο Άβελ πρόσφερε κι’ αυτός από τα πρωτότοκα των προβάτων του τα παχιά κομμάτια τους. και είδε μ’ ευχαρίστηση ο Κύριος τον Άβελ και την προσφορά του αλλά του Κάϊν και την προσφορά του δεν είδε με μ’ ευχαρίστηση. Και αγανάκτησε πολύ ο Κάϊν κι’ έγινε σκυθρωπό το πρόσωπο Του» (Γένεσης 4:3—5).
Ο Κάϊν ήταν ένας πολύ θρησκευόμενος άνθρωπος. Σ’ αντίθεση με την κοινή πεποίθηση ο Κάϊν είχε συναίσθηση του καθήκοντος του στο Θεό και την ανάγκη του να ευχαριστήσει τον Παντοδύναμο. Όταν μιλάμε για τον Κάϊν σωστά τον θεωρούμε δολοφόνο. Η αμαρτία του φόνου ήταν αποτέλεσμα της λανθασμένης θρησκείας του Κάϊν.
Επιτρέψτε μου να το επαναλάβω. Ο Κάϊν ήταν πολύ θρήσκος. Από την Βιβλική αναφορά που έχουμε μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ήταν θρήσκος ακόμη και από τον αδελφό του τον Άβελ. Δεν ήταν ο Άβελ που πρώτος πρότεινε να προσφέρουν θυσία στον Κύριο αλλά ο Κάϊν. Αυτό φαίνεται καθαρά στο (Γένεσης 4:3) «Και κάποτε πρόσφερε ο Κάϊν από τους καρπούς της γης προσφορά στον Κύριο».
Σημείωσε τρία πράγματα στο εδάφιο αυτό:
1/. Ο Κάϊν ήταν εκείνος που πρώτος πρόσφερε θυσία.
2/. Έφερε προσφορά.
3/. Λέγεται  ότι την έφερε στον Κύριο.
Όλα αυτά ήταν πράξεις λατρείας σαν μέρος της θρησκείας του Κάϊν. Είχε και πεποιθήσεις σχετικά με το καθήκον του ανθρώπου για το Θεό και την ανάγκη μιας προσφορά. Όλη όμως η ειλικρίνεια του δεν ωφελούσε σε τίποτε γιατί απόρριψε τον τρόπο που ο Θεός υπόδειξε για να γίνει δεχτή μία θυσία. Λίγο πιο ύστερα και ο Άβελ έκανε μια θυσία πιθανόν παρακινημένος από το γεγονός ότι ο θρήσκος αδελφός του πρόσφερε θυσία στο Θεό.
Μόνο όταν η θρησκεία του Κάϊν απότυχε έγινε φονιάς αντί να μετανοούσε και να δεχόταν την προμήθεια του Θεού θύμωσε με τον αδελφό του και τον έσφαξε.
                      «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ
Οι δύο γιοί του Αδάμ καθώς στέκονταν στο κατώφλι της ανθρώπινης ιστορίας είναι οι αντιπρόσωποι όλων των θρησκειών σ’ όλες τις εποχές που θα ακολουθήσουν γιατί μόνο δύο θρησκείες υπάρχουν. Η θρησκεία του Κάϊν που ανταποκρίνεται στα «φύλλα συκιάς» του Αδάμ και της Εύας και της θρησκείας του αίματος του Χριστού που αντιπροσωπεύεται από τον Άβελ και τα δερμάτινα ρούχα που προμήθευσε ο Θεός για τον Αδάμ στον κήπο της Εδέμ. Ο άνθρωπος έχει ταξινομήσει τις θρησκείες με πολλούς τρόπους και τις κατάταξε με τις εκατοντάδες χιλιάδες δόγματα πιστεύω φιλοσοφίες και μ’ ένα σωρό άλλα ονόματα. Στην πραγματικότητα όμως κατανέμονται σε δύο ομάδες. Τη θρησκεία του Κάϊν που ζητά τη σωτηρία με τα έργα και τη θρησκεία του Άβελ που ζητά σωτηρία με τη χάρη δια της πίστεως.
Οποτεδήποτε το αίμα του Ιησού Χριστού κηρύττεται σαν εξιλέωση για την αμαρτία οποτεδήποτε κηρύττεται στους ανθρώπους ανάγκη να πιστέψουν μόνο στον Κύριο Ιησού Χριστό για να σωθούν εκεί βρίσκεται η θρησκεία του Άβελ.
Σ’ ένα μεγαλοπρεπή καθεδρικό ναό ή σε μια απλή εκκλησούλα όταν ο Γιος του Θεού υπερυψώνεται και το αίμα Του κηρύττεται εκεί βρίσκουμε την προσφορά του Άβελ.
Αντίθετα όμως όπου το αίμα απορρίπτεται εκεί έχουμε επανάληψη της προσφοράς του Κάϊν. Μπορεί όλα να είναι όμορφα μέσα στην Εκκλησία μπορεί να υπάρχει μεγάλη δραστηριότητα όλα αυτά δεν ωφελούν σε τίποτα. Μπορεί να υπάρχει το πιο μεγαλόπρεπο εκκλησιαστικό κτίριο με τις πιο ακριβές διακοσμήσεις ή να είναι μια μικρή κακόγουστη εκκλησούλα αν δεν κηρύττεται η θυσία του Χριστού και η χάρη του Θεού αγνοείται εκεί επαναλαμβάνεται η θυσία και η θρησκεία του Κάϊν.
                     «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ; 09
Μήνυμα ελπίδας και ζωής θρησκεία ή Χριστός; 09
Συνέχει του βιβλίου

Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΪΝ
Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που πρέπει να σημειωθούν στη θυσία του Κάϊν από θρησκευτικής πλευρά. Ο Κάϊν δεν αρνιόταν την ύπαρξη του Θεού. μάλιστα την αναγνώριζε όταν έφερε την προσφορά του στον Κύριο. Ο Κάϊν δεν ήταν αθεϊστής. Πίστευε κι’ αυτός στην ανάγκη της σωτηρίας γι’ αυτό κι’ έφερε την προσφορά του κι’ όμως όλα αυτά δεν ωφέλησαν σε τίποτε. Σ’ άλλο μέρος της μελέτης μας αυτής δείξαμε ότι ο Θεός είχε διδάξει στον Αδάμ και την Εύα απ’ τα φύλλα συκιάς δεν μπορούσαν να καλύψουν την γύμνια τους γι’ αυτό τους έκανε καλύμματα από δέρματα ζώων για να διδάξει τρία πράγματα.
1/. Η σωτηρία είναι δώρο του Θεού όχι με τα έργα των ανθρώπων.
2/. Η σωτηρία είναι με το θάνατο ενός αθώου αντικαταστάτη.
3/. Η σωτηρία είναι με το χύσιμο αίματος.
Αναμφίβολα ο Αδάμ και η Εύα μετάδωσαν την αποκάλυψη αυτή του Θεού στα παιδιά τους. ο Κάϊν δεν είχε καμιά δικαιολογία γιατί οι γονείς του έκαναν ξεκάθαρες τις απαιτήσεις του Θεού.
Ο Άβελ ο νεότερος αδελφός του Κάϊν κατάλαβε πολύ καλά τι ο Θεός δίδαξε.
Συμπεραίνουμε ότι ο Κάϊν ήταν θρήσκος ειλικρινής φιλόδοξος και γεμάτος ζήλο δεν πίστευε όμως σ’ αυτά που είπε ο Θεός. Αγνοούσε το Λόγο του Θεού και έδωσε τη δική του ερμηνεία σ’ αυτά που είπε ο Κύριος. Αρνήθηκε την απόλυτη και αλάνθαστη εξουσία του Λόγου του Θεού. ήταν ένας τέλειος ορθολογιστής της εποχής του! δεν παραμέρισε εντελώς το Λόγο του Θεού τον διάστρεψε όμως για να ταιριάζει με τι φιλοσοφία του. απ’ όλους τους άπιστους ο πιο απατηλός δεν είναι εκείνος που ανοιχτά και κραυγαλέα απορρίπτει το Λόγο του Θεού και τον πετά ολοκληρωτικά αλλά ο χειρότερος όλων είναι εκείνος που χρησιμοποιεί θρησκευτική γλώσσα είναι πολύ θρήσκος ηθικολογεί και χρησιμοποιεί συντηρητική Βιβλική ορολογία.
Παράλληλα με πολύ διακριτικότητα απορρίπτει το αίμα τη Θεότητα του Χριστού τη σωματική ανάσταση Του την αλήθεια της χάριτος του Θεού. Το δηλητήριο γίνεται πιο βδελυρό όταν καμουφλάρεται με θρησκευτική ευσεβοφανή φρασεολογία.
                      «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ο ΚΑΪΝ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ
Η προσφορά του Κάϊν σύμφωνα με την Επιστολή προς Εβραίους δεν προσφέρθηκε με πίστη ενώ του Άβελ περιγράφεται ως εξής: «Με πίστιν ο Άβελ προσέφερε εις τον Θεόν καλυτέραν θυσίαν παρά ο Κάϊν…» (Εβραίους 11:4).
Δια πίστεως αλλά με πίστη σε τι; Με πίστη στον αποκεκαλυμμένο Λόγο του Θεού σχετικά με το χύσιμο του αίματος. Αυτό είναι ξεκάθαρο από την Εβραϊκή λέξη που χρησιμοποιείται για τη θυσία του Κάϊν ΜΙΝΓΚΧΑΧ που σημαίνει «προσφορά δώρου».
Είναι η ίδια λέξη που χρησιμοποιείται ξανά και ξανά στο λευιτικό για να περιγράψει την εξ’ αλφίτων προσφορά. Στον λαό Ισραήλ παραγγέλθηκε να φέρνει τις εξής πέντε προσφορές:
1/. Το ολοκαύτωμα(Λευιτικό κεφ. α).
2/. Την εξ’ αλφίτων προσφορά (Λευιτικό κεφ. 8).
3/. Την Ειρηνική θυσία (Λευιτικό κεφ. γ).
4/. Την προσφορά για την αμαρτία (Λευιτικό κεφ. δ).
5/. Την  προσφορά για τις παραβάσεις (Λευιτικό κεφ. δ).
Κάθε μία απ’ αυτές ήταν θυσία αίματος εκτός από μία και αυτή ήταν η ΜΙΝΓΚΧΑΧ η εξ΄ αλφίτων προσφορά. Ήταν από σιμιγδάλι και λάδι. Ζωή όμως δεν θυσίαζαν και αίμα δεν χυνόταν. Ήταν σπουδαία στη θέση της μπορούσε όμως ν’ ακολουθήσει τη θυσία του ολοκαυτώματος με το σφάξιμο της θυσίας. Το ολοκαύτωμα για το θάνατο του Χριστού και η εξ’ αλφίτων προσφορά είναι τύπος της δίκαιης ζωής του Χριστού. Προτού μπορέσουμε να εφαρμόσουμε το μοιραίο λάθος του Κάϊν. Ζήτησε μια θρησκεία καλών έργων χωρίς το αίμα της θυσίας. Έβαλε την ΜΙΝΓΚΧΑΧ την εξ’ αλφίτων προσφορά πριν από τη θυσία του ολοκαυτώματος παραβιάζοντας έτσι τις απαιτήσεις του Θεού. Στη θεία σειρά η σωτηρία έρχεται πρώτα κατόπι ακολουθεί η εξ’ αλφίτων προσφορά τα καλά έργα.
                          «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΩΡΑΙΑ ΘΥΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΧΡΗΣΤΗ
Δεν υπήρχε υπαινιγμός στην αφήγηση ότι ο Κάϊν δεν έφερε ωραία προσφορά. Θα έπρεπε να παρουσιάζει μια πιο ελκυστική εικόνα σ’ αντίθεση με τη θυσία του Άβελ. Στο βωμό του Άβελ βρίσκονταν το ματωμένο άψυχο αρνί όχι τόσο όμορφο όσο οι καρποί του Κάϊν. Η αληθινή λατρεία δεν βρίσκεται στα εξωτερικά πράγματα αλλά στην καρδιά.  Ο Φαρισαίος στο ναό έκανε μια πολύ όμορφη προσευχή-ομιλία σ’ αντίθεση με την κραυγή για έλεος του Τελώνη. Η δεχτή λατρεία μπορεί να συνοδεύεται ή όχι με όμορφες τελετές. Αυτό που έχει σπουδαιότητα είναι το πνεύμα και το αίμα. Η θυσία είναι απαραίτητη. Ο Θεός λέγει στο Λόγο Του: «Και όταν ίδω το αίμα θέλω σας παρατρέξει».
 (Έξοδος ιθ:13)
Γι’ αυτό ο Κάϊν απορρίφτηκε και ο Άβελ έγινε δεκτός.
Οι θεολόγοι για χρόνια τώρα κάνουν υποθέσεις σχετικά με το πώς ο Κάϊν και ο Άβελ ήξεραν ή όχι ότι ο Θεός δέχτηκε την προσφορά τους. το κείμενο λέγει : «Και είδε μ’ ευχαρίστηση ο Κύριος τον Άβελ και την προσφορά Του. (Γένεσης 4:4). Οι πρώτοι πατέρες της Εκκλησίας πίστευαν ότι ο θεός απάντησε στη θυσία του Άβελ στέλνοντας φωτιά από τον ουρανό να καταφάγει το αρνί ενώ στην περίπτωση του Κάϊν δεν υπήρχε εκδήλωση. 
Γνωρίζουμε ότι η πρώτη θυσία στη Σκηνή του Μαρτυρίου άναψε φωτιά που έπεσε από τον ουρανό. Το ίδιο έγινε και με την πρώτη θυσία που έγινε στο Ναό του Σολομώντα. Και η θυσία του προφήτη Ηλία στο όρος Κάρμηλο απαντήθηκε με φωτιά από τον Ουρανό.
Ακόμη διαβάζουμε «Με την πίστη ο Άβελ προσέφερε εις το Θεό καλυτέραν θυσία παρά ο Κάϊν και δια την πίστη αυτή δόθηκε η μαρτυρία ότι είναι δίκαιος αφού ο ίδιος ο Θεός έδωκε τη μαρτυρία του επάνω εις τα δώρα». (Εβραίους 11:4).
Προφανώς ο Άβελ δέχτηκε μία κάποιου είδους μαρτυρία που του φανέρωσε ότι η θυσία του έγινε δεκτή και ότι και ότι βρήκε εύνοια μπροστά στο Θεό. Ίσως να έμοιαζε με το θαύμα που έγινε  στο όρος Κάρμηλο με τον προφήτη Ηλία: «και ο Θεός  όστις
Εισακούει δια πυρός ούτος ας είναι ο Θεός»
(Α΄ Βασιλέων ιη:24).
                        «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ 10
Μήνυμα ελπίδας και ζωής θρησκεία η Χριστός; 10
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΦΩΤΙΑ
Η φωτιά στη Βίβλο είναι ένα από τα πολλά σύμβολα του Αγίου Πνεύματος που μπαίνει στη ζωή εκείνων που σώθηκαν με το αίμα του Χριστού. Η φωτιά από τον ουρανό ποτέ δεν έπεσε πάνω σ’ ένα άδειο θυσιαστήριο. Έπεφτε πάνω στη θυσία μόνο. Ποτέ  δεν έπεσε στην «προσφορά εξ’ αλφίτων» ή στην «προσφορά για την αμαρτία». Όλα έπρεπε να αναφτούν από τη φωτιά του ολοκαυτώματος βρίσκονταν μέσα από την πόρτα της σκηνής του μαρτυρίου ή του ναού που συμβόλιζε το Σταυρό του Γολγοθά. Ο αμαρτωλός που περνά την πόρτα (σύμβολο του Χριστού) πρέπει πρώτα να σταματήσει στο Σταυρό προτού μπορέσει να έρθει στην παρουσία του Θεού. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Όπως ακριβώς έπεσε η φωτιά πάνω στο ολοκαύτωμα έτσι το Άγιο Πνεύμα δίνεται σ’ εκείνους που περνούν από το δρόμο του εξιλαστήριου θανάτου του Χριστού. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος για σωτηρία εκτός απ’ αυτόν που περνά από το Σταυρό.
Είτε πιστεύεις ή όχι ότι ο Θεός δέχτηκε τη θυσία του Άβελ με φωτιά το μάθημα είναι ξεκάθαρο. Απ’ όλα αυτά τα άλλα περιστατικά φαίνεται καθαρά ότι ο Κάϊν είδε τη φωτιά να πέφτει πάνω στη θυσία του Άβελ αναγνώρισε ότι η δική του προσφορά από τους κόπους και την εργασία του δεν έγινε δεχτή. Ο Άβελ γνώριζε ότι η θυσία του έγινε δεκτή με τη μαρτυρία της φωτιάς του Αγίου Πνεύματος. Κι’ εμείς μπορούμε να γνωρίζουμε όταν ερχόμαστε από το δρόμο του Σταυρού ότι γίναμε δεχτοί. Η Βίβλος λέγει: «Αυτό το Πνεύμα μαρτυρεί μαζί με το πνεύμα μας ότι είμεθα παιδιά του Θεού». (Ρωμαίους 8:26).
Το Πνεύμα του Θεού μαρτυρεί σε κάθε πιστό λέγοντας του ότι είναι σωσμένος. Η θρησκεία μόνο ποτέ δεν το κάνει. Το καλύτερο που μπορεί να πει ο Θρησκευόμενος είναι: «Ελπίζω προσπαθώ. Κάνω το καλύτερό μου». Μόνο ο πιστός που εμπιστεύθηκε στο Χριστό μπορεί να πει: «Γνωρίζω» γιατί έχει τη μαρτυρία του Αγίου Πνεύματος μέσα του.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»’
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ;
Η μαρτυρία για μας είναι πραγματική φωτιά όπως του Άβελ ή μια φωνή ή ένα φυσικό συναίσθημα; Μερικοί νομίζουν ότι έτσι είναι. Η Βίβλος όμως λέγει: «Όποιος δεν πιστεύει εις τον Θεόν τον έχει κάνει ψεύτην διότι δεν πίστεψε εις την μαρτυρίαν την οποίαν ο θεός έδωκε δια τον Υιό του». (Α΄ Ιωάννου 5:10).
Η αληθινή μαρτυρία είναι ο Λόγος του Θεού. Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι η μαρτυρία του Αγίου Πνεύματος είναι και τι διανοητικό ή φυσικό και περιμένουν φωτιές οράσεις και συναισθήματα. Ο Λόγος του Θεού ποτέ δεν αλλάζει. Οι υποσχέσεις Του είναι για πάντα οι ίδιες: «Διότι καθένας που θα επικαλεστεί το όνομα του Κυρίου θα σωθεί». (Ρωμαίους 10:13).
Το πιστεύω αυτό. Και επικαλούμαι το όνομα Του και ο Θεός λέγει ότι είμαι σωσμένος. Πρέπει να ζητήσουν κάτι παραπάνω; Η υπόσχεση Του δεν είναι αρκετή;  Δεν θα τον προσβάλλουν αν Του  ζητήσουν κάτι επιπρόσθετο με την πιστή υπόσχεση Του; Πιστεύω ότι ο Θεός φυλάττει το Λόγο Του. Κάποιος είπε: «Ο Θεός το είπε. Εγώ το πιστεύω. Αυτό τα Τακτοποιεί όλα».
Δεν χρειάζομαι τίποτε περισσότερο γιατί το Πνεύμα Του τώρα μαρτυρεί με το δικό μου πνεύμα με κάθε πολύτιμη υπόσχεση του Λόγου Του ότι είμαι παιδί Θεού. Αυτή είναι σωτηρία φίλε μου. Ο Άβελ πίστεψε και η φωτιά έπεσε. Ο Κάϊν κόπιασε και εργάστηκε και πήγε στην αιώνια καταδίκη. Τι έχεις εσύ Θρησκεία ή Χριστό; μπορείς να πεις «Γνωρίζω ότι είμαι σωσμένος»; Αν όχι τότε εγκατάλειψε τη θρησκεία σου και δέξου τον Κύριο Ιησού Χριστό τώρα:
                       «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»