_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--28--ΘΕΜΑ: ΕΙΡΗΝΗ

ΑΠΟ ΤΟ 03 ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ….
04--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
28--ΘΕΜΑ: ΕΙΡΗΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ – ΖΩΗ –ΣΟΦΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ- ΥΙΟΘΕΣΙΑ
Αφού, με τον νόμο δεν γνωρίσαμε,(αναφέρομαι κυρίως στους Εθνικούς, οι οποίοι είχαν το καλό και το κακό μέσα τους και το δίκαιο αλλά και ο ιουδαίοι ξέφτισαν με τον καιρό. Όπως στα χρόνια του Κυρίου μας.) φόβο Κυρίου και δεν περπατήσαμε στο δρόμο της Ειρήνης, τώρα δια του Ιησού Χριστού το έργο που έκανε, της απολύτρωσης, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι δια πίστεως στο πρόσωπο του Χριστού έχουμε ειρήνη με το Θεό. Πάντα την αλυσίδα την δένει ο Κρίκος της πίστεως. Που ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι; Συνήθως ανακηρύσσουμε κάποιον ήρωα; Μεγάλο ευεργέτη; Τέλος πάτων και το μαθαίνουν όλοι ,το γράφουν τα βιβλία το γράφουν οι εγκυκλοπαίδειες, 
Εμάς επειδή  δεχθήκαμε το Ιησού Σωτήρα μας, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι ότι κάναμε και ειρήνη με το Θεό! που ανακηρυχθήκαμε; Στο ουρανό βέβαια στις αρχές και τις εξουσίες, του αγαθού κόσμου που είναι μαζί με το Θεό και του εχθρού Του.
Είναι πολύ συγκινητικό εμείς που είμασταν εχθροί του Θεού ανακηρυχθήκαμε ότι πια δεν μας χωρίζει τίποτα δικαιωθήκαμε μπροστά στα ουράνια τον κόσμο τον ορατό αόρατο και κυρίως μπροστά στον ανθρωποκτόνο τον εχθρό του Θεού
Εφεσίους 6:12
12/.επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας, στα επουράνια..
Σ’ αυτόν τον κόσμο που είμασταν υποδουλωμένοι, ανακηρυχθήκαμε ότι είμαστε σωσμένοι και λάβαμε την Σωτηρία, στο όνομα του Χριστού, που βγήκε νικητής ενάντια, σ’ αυτές τις εξουσίες, που κατέλαβαν τον κόσμο και ακόμα είναι, εμείς που τον δεχόμαστε τον Ιησού, παλεύουμε μαζί τους, κάθε μέρα ενάντια τους, με ην χάρη που μας δίνει ο Κύριος να νικούμε αυτόν τον πονηρό κόσμο, με το Πνεύμα του το Άγιο.
Ρωμαίους 5:2.
διαμέσου τού οποίου λάβαμε και την είσοδο με την πίστη σε τούτη τη χάρη, στην οποία στεκόμαστε· και καυχώμαστε στην ελπίδα τής δόξας τού Θεού.
Ρωμαίους 14:17
Δεδομένου ότι, η βασιλεία τού Θεού δεν είναι φαγητό και πιοτό, αλλά δικαιοσύνη και ειρήνη και χαρά εν Πνεύματι Αγίω·
Ρωμαίους 14:19
Επομένως, λοιπόν, ας ζητάμε εκείνα που είναι για την ειρήνη, και εκείνα που είναι για την οικοδομή τού ενός για τον άλλον.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Πολλές φορές στην προσευχή μας δεν ξέρουμε τι ζητούμε από τον Κύριο. Εδώ ο απ. Παύλος μας λέει να ζητούμε ότι περιέχει την ειρήνη την οικοδομή της Εκκλησίας και του ενός για τον άλλον. Τρία βασικά πράγματα μας διδάσκει ο Λόγος.
Με λίγα λόγια να σκεφτόμαστε ότι και οι άλλοι έχουν ανάγκη στήριξης. Οπότε θα παρακαλούμε ο Κύριος όλους να μας οικοδομή με τον Λόγο Του και το Πνεύμα το Άγιο στις καρδιές μας, ώστε να ησυχάζουμε(ειρηνεύουμε) σε Εκείνον .
Ρωμαίους 15:13
Και ο Θεός τής ελπίδας είθε να σας γεμίσει με κάθε χαρά και ειρήνη καθώς (να και η άσκησης) ασκείτε πίστη, ώστε να περισσεύετε στην ελπίδα με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος.
Αρχίζει η ζωή της Εκκλησίας με την πρακτική ζωή, με πρώτο στο σκεπτικό του καθενός και στην καρδιά του, η Πίστη. Μετά η ελπίδα σε Εκείνον να μας γεμίσει χαρά, ειρήνη και πάνω από όλα να εξασκούμαστε στην Πίστη και να περισσεύουμε, σην Ελπίδα, με τη δύναμη του Πνεύματος του Αγίου.
Πάντα τα λόγια του Λόγου με διαφορετικές περιγραφές αλλά η ουσία είναι ίδια.
Ελπίδα, άσκηση, Πίστη, ειρήνη χαρά, δύναμη Πνεύματος Αγίου Αμήν.
SULTANA CHA    
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

04---ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ 
29--ΘΕΜΑ: ΕΙΡΗΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ – ΖΩΗ –ΣΟΦΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ- ΥΙΟΘΕΣΙΑ

Ρωμαίους 15:33
 Και ο Θεός τής ειρήνης είθε να είναι μαζί με όλους σας. Αμήν.
Κορινθίους Α' 1:3
Χάρη να είναι σε σας και ειρήνη από τον Πατέρα μας Θεό και τον Κύριο Ιησού Χριστό.
Κορινθίους Α' 14:33
 επειδή, ο Θεός δεν είναι Θεός ακαταστασίας, αλλά ειρήνης, όπως σε όλες τις εκκλησίες των αγίων.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Μας λέει ότι ο Θεός, είναι Θεός τάξεως  και όχι ακαταστασίας.
 Αν κοιτάξουμε το Θεό μέσα από την φύση θα δούμε μια θαυμαστή αρμονία φυτών, χρωμάτων, η μέσα από τα πουλιά, μέσα από τις εποχές πως εναλλάσσονται μία της άλλης εποχής. Τα αστέρια, πως κάνουν την σωστή τους τροχιά, και πάμε στον αγαπημένο Ήλιο μας και το αγαπημένο μας φεγγάρι, που έχουν γραφτή ποιήματα και ποιήματα πολλών ονειροπόλων ποιητών.
 Κάθε βράδυ το θαυμάζω, με τις ώρες, επειδή ζω στην φύση και όταν έρχεται κάποια φορά, σε μια φάση του στην κρεβατοκάμαρα ξυπνώ και το βλέπω όμως, γρήγορα χάνετε πάει πιο εκεί. Πολλές φορές το προλαβαίνω το πρωί. Ή το εντοπίζω μέσα στο μεσημέρι με καθαρό ουρανό μια φετούλα ψιλή.
Τέλος πάντων, πολλά μπορώ να πω για την  αρμονία που επικρατή, ακόμα και με τα πουλιά τα αποδημητικά, και τα πουλιά που ακούμε ορισμένες φορές της εποχής, όπως: ο κούκος.
  Πολλές φορές φαντάζομαι πόσο, τάξη λεπτομερών επικρατεί στον κόσμο του Θεού.
Γι’ αυτό είναι τόσο επίμονος στο θέμα υπακοής. Είναι θέμα τάξεως.
Χωρίς υπακοή, δεν υπάρχει τάξη αλλά επικρατεί το χάος.
 Άρα αν δεν επικρατήσει μέσα μας του Θεού η τάξης που μόνο στην υπακοή βασίζεται, στην πνευματική μου ζωή, χωρίς να έχω μάθει πέραν της αποδοχής του Κυρίου και την ζωή της εποικοδομήσεως μου του λόγου του Θεού πως θα βρεθώ στον Ουρανό. Άρα πρέπει να καλλιεργούμε καθημερινά την πνευματική μας κατάσταση και να ελέγχουμε τις παγίδες του εχθρού. Να μην εφησυχάζουμε. Πάντα να αγρυπνούμε όπως το είπε και ο Κύριος.
Ματθαίος 24:42
Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε ποια ώρα έρχεται ο Κύριός σας.
Ματθαίος 25:13
Αγρυπνείτε, λοιπόν, επειδή δεν ξέρετε την ημέρα ούτε την ώρα, κατά την οποία έρχεται ο Υιός τού ανθρώπου.
Ματθαίος 26:38
Τότε, τους λέει: Η ψυχή μου είναι περίλυπη μέχρι θανάτου· μείνετε εδώ και αγρυπνείτε μαζί μου.(εδώ συμπαράσταση προσευχής  ζητάει ο Κύριος)
 Ματθαίος 26:41
Αγρυπνείτε και προσεύχεστε, για να μη μπείτε σε πειρασμό· το μεν πνεύμα είναι πρόθυμο, η σάρκα όμως είναι αδύναμη.
Μάρκος 13:33
 Προσέχετε, αγρυπνείτε, και προσεύχεστε· για τον λόγο ότι, δεν ξέρετε πότε είναι ο καιρός.
Μάρκος 13:37
 Και όσα λέω προς εσάς, τα λέω προς όλους: Αγρυπνείτε.
Εδώ το λέει ο Κύριος καθαρά ότι η σάρκα μας είναι αδύναμη και πρέπει με προσευχή να ενδυναμωνόμαστε.
Μάρκος 14:38
Αγρυπνείτε, και προσεύχεστε, για να μη μπείτε σε πειρασμό· το μεν πνεύμα είναι πρόθυμο, η σάρκα όμως είναι ασθενής.
Λουκάς 21:36
Αγρυπνείτε, λοιπόν, δεόμενοι σε κάθε καιρό, για να καταξιωθείτε να ξεφύγετε όλα τούτα που πρόκειται να γίνουν, και να σταθείτε μπροστά στον Υιό τού ανθρώπου.
SULTANA. CHA  
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

04---ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ 
30--ΘΕΜΑ: ΕΙΡΗΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ – ΖΩΗ –ΣΟΦΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ- ΥΙΟΘΕΣΙΑ

Ας σκεφτούμε λίγο τον εαυτό μας μπροστά σε ένα επίσημο. Ή να σταθώ ας πούμε μπροστά σε έναν επίγειο βασιλιά. Τι χτυποκάρδια θα έχω και τι τρεμούλα θα με πιάνει μήπως και δεν καταφέρω να φερθώ σωστά, μήπως δεν αρθρώσω τις λέξεις μου, και τέτοια.
Όμως όταν λέμε θα πάμε στον ουρανό με βεβαιότητα (Και αυτήν μας την δίνει ο Κύριος την βεβαιότητα) όμως να σκεφτούμε πως θα παρουσιαστώ αν δεν επέτρεψα τον θεό να εργαστεί την καρδιά μου με φόβο Θεού. διότι η Βασιλεία Του αρχίζει από την γη και τελειοποιείτε στον ουρανό.
Και όταν λέει φόβο Θεού, δεν εννοεί να τρέμουμε τον Θεό, διότι, μας αγαπά και τον αγαπούμε, οπότε τι δουλειά έχει ο φόβος. ¨Όχι φόβος τρέμοντας, αλλά από σεβασμό μεγάλο. Τον πατέρα μας που μας γέννησε, τον φοβόμαστε να μην ντροπιαστούμε, μπροστά του, ή τον ντροπιάσουμε, που σημαίνει για μας είναι θέμα σεβασμού. Να είναι περήφανος για μας. Να μη μαθαίνει για μας κακά πράγματα.
 Ακριβώς ,το ίδιο με τον Πατέρα Θεό. Όταν παρουσιαστούμε μπροστά Του μια μέρα να μην  τον ντροπιάσουμε, να μην ντροπιαστούμε,  αλλά να τον δούμε χωρίς ντροπή.
Οπότε πρέπει να αγρυπνούμε για τον εαυτό μας ώστε από τώρα να ετοιμαζόμαστε πνευματικά, από τώρα να ζούμε την Βασιλεία των ουρανών.
Κορινθίους Α' 16:13
Αγρυπνείτε, στέκεστε στην πίστη· ανδρίζεστε, ενδυναμώνεστε.
Πέτρου Α' 4:7
 Όλων δε το τέλος πλησίασε· ζήστε, λοιπόν, με σωφροσύνη, και αγρυπνείτε στις προσευχές.
Πιο καλά τα λέει ο απ. Παύλος και ο απ. Πέτρος πώς να διάγουμε τον δρόμο τον πνευματικό.
Κορινθίους Α' 14:33
 επειδή, ο Θεός δεν είναι Θεός ακαταστασίας, αλλά ειρήνης, όπως σε όλες τις εκκλησίες των αγίων.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 Πρέπει, να μάθουμε να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Και βέβαια όχι μόνο το νοικοκυριό των πραγμάτων μας, αλλά νοικοκυριό στο σπίτι μας το πνευματικό.
  Από εκεί ξεκινά, Ο Θεός. Μέσα από μας, την καρδιά μας, από το σπίτι μας του κάθε
ενός μας. Αρχίζοντας με την καρδιά μας, και πως σκεφτόμαστε και τι πηγάζει μέσα μας και το κρύβουμε, δείχνοντας άλλο άνθρωπο από ότι είμαστε, τι σκεφτόμαστε. Έρχεται ο Κύριος, που είναι παντογνώστης και μας τα φανερώνει.
  Αυτήν την καρδιά, την βρώμικη ήρθε την έψαξε, την βρήκε και όταν πίστεψε σ’ αυτόν, έκανε χάρη και ειρήνη μαζί της και ξεκίνησε ένα ταξίδι πίστεως με έλεγχο του Πνεύματος του Αγίου. Οπότε ξεκινά μια νέα ζωή μαθήσεως του Λόγου.
  Ελευθερωθήκαμε, από τα δεσμά πια της αμαρτίας, έχουμε χαρά και κάθε μέρα του παραχωρούμε τόπο, να μας καταρτίζει για τον ουρανό ο οποίος όπως είπαμε ξεκινά από εδώ τον κόσμο του εαυτού μας.
Και βέβαια το Πνεύμα το Άγιο, μας ενθαρρύνει μας ελέγχει, και δεν μας αφήνει  να προσπεράσουμε τίποτε, χωρίς έλεγχο αγρύπνια και προσευχή.
  Μας παροτρύνει να ειρηνεύουμε με τους άλλους και κυρίως στην Εκκλησία. Οπότε ο Θεός της αγάπης, της ειρήνης όπως λέει το εδάφιο  θα είναι μαζί μας.
Κορινθίους Β' 13:11
ΛΟΙΠΟΝ, αδελφοί, χαίρεστε, καταρτίζεστε, ενθαρρύνετε ο ένας τον άλλον, να φρονείτε το ίδιο, ειρηνεύετε· και ο Θεός τής αγάπης και της ειρήνης θα είναι μαζί σας.
Σας αφήνω στα χέρια του Κυρίου μας με ειρήνη
SULTANA. CHA 
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
04--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
31--ΘΕΜΑ: ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ -
ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΜΒΑ
Από το βιβλίο του Χ. Μποσταντζόγλου
Αδελφοί  μου, μιλούμε για Πνεύμα Άγιο, οπότε ας ξαναδούμε μερικά πράγματα το ρόλο του Πνεύματος του Αγίου στη ζωή μας όπως την αναπτύσσει ο αδελφός Χ. Μποσταντζόγλου.
ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ
  Το μοναδικό έργο του Αγίου Πνεύματος είναι να δοξάζει τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό να ελέγχει τον κόσμο περί αμαρτίας δικαιοσύνης και κρίσεως και να φέρνει σε κατάνυξη στις καρδιές των ανθρώπων προς μετάνοια.
  Όλοι όσοι δέχονται τον Χριστό ως ατομικό τους Σωτήρα αποτελούν την Εκκλησία δηλαδή την νύμφη του Χριστού και αυτοί είναι «εκ πάσης φυλής και γλώσσης και λαού και Έθνους» (Αποκάλυψης ε:10).
  Ο αριθμός της Εκκλησίας είναι «κεκρυμμένος εν τω Πατρί» όταν δε συμπληρωθεί ο αριθμός της Εκκλησίας ο Χριστός θα σηκωθεί
Από τον θρόνο του Πατέρα Του «θα κατεβεί από τον ουρανό με κέλευσμα με φωνή αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού και οι αποθανόντες εν Χριστώ θα αναστηθούν πρώτον έπειτα εμείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θα αρπαχθούμε με αυτούς εν νεφέλαις προς συνάντηση του Κυρίου εις τον αέρα»
(Α΄ Θεσσαλονικείς δ:16)                
  Το Άγιο Πνεύμα «ικετεύει υπέρ ημών δια στεναγμών αλάλητων» (Ρωμαίους κ: 26) δια να παραστήσει την Εκκλησία εις τον Χριστό ένδοξη χωρίς ρυτίδα ή κηλίδα (Εφεσίους ε:27)
  Μαζί με το Άγιο Πνεύμα και η Νύμφη λέγει «Ελθέ». Και η απάντηση που δίδετε εις αυτήν την κραυγή είναι: «Ναι έρχομαι ταχέως. Αμήν. Ναι έρχου Κύριε Ιησού»
Όταν βρίσκω κάτι καλό που πρέπει να γίνεται γνωστό θέλω να το μαθαίνει ο Κόσμος.
Ο σκοπός ο δικός μου είναι μια φωνή μικρή και χωρίς μόρφωση να πω για τον Κύριο μου. Και όταν βλέπω κομμάτια σε βιβλία ή περιοδικά αδελφών τότε τα προβάλλω.
  Εδώ στις σελίδες 30-31και 32 στο ίδιο βιβλίο λέει πράγματα που εγώ δεν θα μπορούσα να τα πω. Ακούστε  τα.
  Σπουδαιότατο έργο του πνεύματος είναι να παρηγορεί την εκκλησία και να της υπενθυμίζει τη διδασκαλία του Χριστού (Ιωάννης ιδ: 26). Το Άγιο Πνεύμα τον αποστέλλει ο Πατήρ στο όνομα του Ιησού Χριστού. Και έπρεπε να τελειώσει ο Χριστός το έργο Του για να σταλεί το Πνεύμα (Ιωάννης ζ:37—39 και Πράξεις β:33).
  Όπως ταπεινώθηκε ο Αιώνιος Λόγος για να εκτελέσει το έργο της σωτηρίας έτσι και το  Πνεύμα καταδέχεται να έλθει και να κάμει θρόνο Του την ανθρώπινη καρδιά γίνεται ο υπηρέτης μας όπως και ο Χριστός έγινε «δούλος» με σκοπό να συνεχίζει το έργο του Χριστού στην καρδιά μας και στη ζωή μας.
(Ιωάννης ις:13—14)
   Η ενότης και η συνεργασίας των τριών προσώπων είναι τέτοιες ώστε ξεχωριστά κανένα Πρόσωπο δεν κάνει τίποτα. Και τούτο είναι το μεγάλο και το πιο θαυμαστό μυστήριο και δεν είμαστε ικανοί να το κατανοήσουμε διότι ξεπερνά τη λογική δυνατότητα του ανθρώπου.
  Κάθε ενέργεια προς εκπλήρωση του περί σωτηρίας σχεδίου του Θεού γίνεται μέσα σε απόλυτη συνεννόηση των τριών Προσώπων. Η Αγία Γραφή απλώς αναφέρει το μυστήριο χωρίς κα να το ερμηνεύει. Διαβάζουμε στο (Δευτερονόμιο κθ:29) «Τα κρυπτά ανήκουν εις τον Θεόν τα δε φανερά και αποκεκαλυμμένα εις ημάς και τα τέκνα ημών». Ας ευχαριστούμε το Θεό για όσα μας αποκάλυψε καθώς και για όσα μας απέκρυψε και ας μη προσπαθούμε να ερευνούμε για να ξεσκεπάσουμε τα μυστήρια επειδή μπλεκόμαστε σε αιρέσεις και πλάνες.
   Όπως σκοπός του Ιησού Χριστού όσο καιρό ήταν στη γη ήταν να εκτελεί το θέλημα του Πατέρα Του και να τον δοξάζει(Ιωάννης δ: 34)έτσι σκοπός του Αγίου Πνεύματος είναι να δοξάζει τον Χριστό και το έργο Του οδηγώντας τους ανθρώπους στο Σωτήρα της ψυχής τους(Ιωάννης ις:14) Στο Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο διακηρύττεται αυτή η αλήθεια.
   Στον Πατέρα δίδεται δόξα από τον Υιό και στον Υιό δίδεται δόξα από το Άγιο Πνεύμα. Γράφει ο Απόστολος Παύλος στην (Κολοσσαείς α:24). «Χαίρω εις τα παθήματα μου δια σας και ανταναπληρώ τα υστερήματα των παθημάτων του Χριστού εν τη σαρκί μου υπέρ του σώματος αυτού». Μη γένοιτο να σκεφτεί κάποιος ότι ο Παύλος ήθελε να πει ότι ο ίδιος με τις δικές του δυνάμεις μπορούσε να συμπληρώσει τις θλίψεις και τα παθήματα του Χριστού (ότι δηλαδή να συμπληρώσει το έργο του Κυρίου). Εννοούσε ο Παύλος ότι το Άγιο Πνεύμα που τον κατείχε ολοκληρωτικά ήταν Εκείνος που αναπληροί τα υστερήματα των θλίψεων του Χριστού δια μέσου του Παύλου.
SULTANA. CHA

04--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
-             32
32--ΘΕΜΑ:ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΜΒΑ
Από το βιβλίο του Χ. Μποσταντζόγλου
  Δεν ισχυρίσθηκε ποτέ ο Απ. Παύλος ότι όλοι οι λόγοι του και όλες οι πράξεις του ήταν δια της ενεργείας του Πνεύματος π.χ. (Α΄ Κορινθίους β:4 και Ρωμαίους ιε:18). Αυτό ισχύει και για την προσευχή μας επειδή το τι να προσευχηθώμεν δεν εξεύρωμεν»  (Ρωμαίους η:26) όμως το Άγιο Πνεύμα ενεργεί υπέρ ημών «Συμπροσεύχεται δια στεναγμών αλάλητων υπέρ ημών».
  Η συνεργασία των τριών Προσώπων της Θεότητος δια την εκτέλεση του έργου της σωτηρίας ήταν αναγκαία και εξακολουθεί να είναι. Ο Πατήρ δεν μπορούσε να συγχωρεί αμαρτίες χωρίς να χυθεί του αίμα του Χριστού. Και δεν είναι δυνατόν να δεχθεί προσευχές χωρίς την ενέργεια και τη μεσολάβηση του Αγίου Πνεύματος.
  Ο Πατήρ δεν είναι δυνατόν να δεχθεί κανέναν σαν παιδί Του
Χωρίς την αναγέννηση που ενεργεί το Άγιο Πνεύμα. Και όλο το έργο του Χριστού που έγινε στο Γολγοθά καθώς και οι ευλογίες που απορρέουν από αυτό γίνονται δικές μας δια του Αγίου Πνεύματος (Ιωάννης ς: 8—και γ: 8). Το Άγιο Πνεύμα ελέγχει τον αμαρτωλό και τον οδηγεί μετανοούντα στο Χριστό. Συνεπώς 
Είναι σπουδαία η μελέτη της περί της Τριάδος αληθείας καθώς
και του έργου της Τριάδος για τη σωτηρία του ανθρώπου.
  Η γνώσις η αποκάλυψις της θαυμαστής σοφίας μας προσφέρεται. Και όταν εισχωρούν στο βάθος της σοφίας τότε γεμάτοι θαυμασμό και έκπληξη ανακράζουμε μαζί με τον απόστολο Παύλο: «Ω! βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως Θεού!». (Ρωμαίους ια:33—36)
  Αγαπητοί μου δεν ασχολούμαστε με μικρά και ευτελή πράγματα αλλά με τη θαυμαστή σοφία και δραστηριότητα της Τριαδικής Θεότητος. Γι’ αυτό πρέπει να μελετούμε την Αγία Γραφή με προσευχή και ο Θεός θα μας αποκαλύπτει όσο πρέπει τα θαυμαστά Του μυστήρια.
  Πολύ σωστά διακηρύσσεται ότι ο Θεός είναι αγάπη
(Α΄ Ιωάννου δ:8) επειδή τα τρία Πρόσωπα της Θεότητος έχουν προς άλληλα(το ένα προς το άλλο)αγάπη και σεβασμό. Έτσι και οι πιστοί σαν αναγεννηθέντες εκ του Θεού οφείλομεν να έχομε μεταξύ μας αγάπη και συνεργασία (Ιωάννης ιζ:21—22)
  Είθε όλοι μας να αναγνωρίσουμε ότι πρέπει να μένουμε στο επίπεδο της συνεργασίας της ενότητας και της αγάπης που ζητά από μας ο Τριαδικός Θεός.
 Με αυτή την αγάπη ας κινούμεθα όλοι οι πιστοί. Αγάπη προς τον Θεό και προς τους συνανθρώπους μας. Και ας δίνομε πλήρη ελευθερία δράσεως εις το Πνεύμα το Άγιο ώστε να εργάζεται και να ολοκληρώνει μέσα στην καρδιά μας και τη ζωή μας το έργο του Ιησού Χριστού. (Γαλάτας δ:19) ένα μέρος μόνο πήρα από τα τόσο ωραία.
 του Βιβλίου του μάρτυρα αυτού.
Θα τολμήσω να γράψω κάτι ακόμα από το βιβλίο του ευλογημένου αυτού μάρτυρα
  Το Άγιο Πνεύμα δεν είναι μόνο Δημιουργός της Φυσικής αλλά είναι και της Πνευματικής Δημιουργίας (Ιωάννης γ:1—18) αν δεν είναι Προσωπικότης δεν είναι ικανό να μας αναγεννήσει.
  2/. Για το Πνεύμα το Άγιο χρησιμοποιείται η προσωπική Αντωνυμία «ΕΚΕΙΝΟΣ».
  Στην Ελληνική γλώσσα οι λέξεις «Το Άγιο Πνεύμα» είναι ουδετέρου γένους. Και αν δεν χρησιμοποιούνταν η αντωνυμία «Εκείνος»  τότε θα επρόκειτο για μια απρόσωπη αφηρημένη δύναμης.  Συναντούμε όμως να την αναφέρει ο Κύριος επανειλημμένως στον λόγο Του.(Ιωάννης ις:13)
  3/. Αναφέρετε με το όνομα Του και συνδέεται με το όνομα του Πατρός και του Υιού και αυτό δείχνει ότι είναι Προσωπικότης. (Ματθαίος κη :19).
  Στην τελετή του βαπτίσματος βαπτιζόμαστε στο όνομα προσωπικότητας και σ’ αυτήν το Άγιο Πνεύμα συνδέεται με τον Πατέρα και τον Υιό(Προσωπικότητες) λ.χ.
 (Β΄ Κορινθίους ιγ:13)
Αν το Άγιο Πνεύμα δεν είναι προσωπικότης όπως ο Πατέρας και ο Υιός θα ήταν αδύνατον να συνδέσουν το Όνομα Τους  με Αυτό.
  4/. Την Προσωπικότητα του Αγίου Πνεύματος την αποδεικνύει και η διακονία του. σχετικά εδάφια: (Ιωάννης ιδ:16—17—26
Ιωάννης ις:7—12—14 ). Ο ι περικοπές αυτές δείχνουν ότι το Άγιο Πνεύμα ανέλαβε να συνεχίσει το έργο του Χριστού σαν αντικαταστάτης Του.  «Θα σας στείλω άλλον Παράκλητο» θα ήταν δυνατόν να αντικαταστήσει τον Ιησού Χριστό στο έργο Του (δηλαδή μια προσωπικότητα) αν ήταν το Πνεύμα μια αφηρημένη

δύναμης όπως είναι ο αέρας; Πως θα μπορούσε  να αναλάβει μια τόσο σπουδαία αποστολή;