_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-ΜΕΡΟΣ (5) Yioannis Kal

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΜΕΡΟΣ (5) Yioannis Kal

ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (4) ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΙ, ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΟΙ, ΕΝΙΑΙΟΙ, ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΛΟΓΟΣ ΕΝ ΣΧΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.

ΚΑΘΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΣΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΜΕ 24/7, ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ, ΕΞΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΞΕΡΧΕΤΑΙ ΗΧΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΟΝΤΑΣ.

ΑΥΤΗ Η ΓΝΩΣΗ/ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΩΔΗΣ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ/ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ.

ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΘΕΟΥ, Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΟΛΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ.

ΓΙΑΤΙ;

ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΝΤΩΝ, Ο ΕΠΙ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝ ΠΑΣΙΝ (ΕΦΕΣ.4.6).

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ. ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑ (ΟΧΙ ΙΣΟΣ--ΦΙΛΙΠ. 2.6) ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ. Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΧΡΙΣΤΟΣ" [ΧΡΙΣΜΕΝΟΣ] ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΗΝ ΓΗ ΑΙΩΝΙΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΧΡΙΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΤΟΥ ΑΠΟ ΝΑΖΑΡΕΤ. Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΑΡΚΑ, ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΕΝ ΑΔΑΜ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΝΤΑΣ - ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΡΙΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΙΩΝΙΩΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ. ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ, Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΓΗ ΔΙΑΠΑΝΤΟΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ.
ΟΧΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ,ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, ΔΙΚΤΑΤΟΡΕΣ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΡΕΠΟΥΒΛΙΚΑΝΟΙ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ, " ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ, Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ, ΑΓΙΑΣΘΗΤΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ, <ΕΛΘΕΤΩ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ>, ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΩΣ ΕΝ ΟΥΡΑΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ".

Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΚΑΙ ΕΚΤΙΣΕ ΤΗΝ ΓΗ, ΟΧΙ ΜΑΤΑΙΩΣ, ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΤΑΙ ΑΙΩΝΙΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ (ΙΣΑΙΑΣ 45.18--ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ 2.21-22).

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΕΣ, Ο ΙΗΣΟΥΣ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ ΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΑΣ, Ο ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΥΙΟΥ (ΙΩΑΝ.14.28).

ΕΝΑΝΤΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΟΤΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΘΕΟΣ/ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΣ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ, " ΕΓΩ ΕΙΜΙ" (ΙΩΑΝ.5.8).

ΠΡΟΣΕΞΕ, ΔΕΝ ΕΙΠΕ "ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ" [ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ], ΑΛΛΑ "ΕΓΩ ΕΙΜΙ", ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΕΙΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΝ ΤΗΣ ΕΞΟΔΟΥ 3.14, ΟΠΟΥ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ ΘΕΟΝ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΟΛΟΥ.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
Yioannis Kal
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΙΣ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

(ΜΕΡΟΣ 6)

ΕΙΣ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΟΝ ΠΟΥ ΟΜΙΛΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΝΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΩΣ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ. Ο ΘΕΟΣ ΟΜΙΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ "ΕΓΩ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟ "ΕΜΕΙΣ", ΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΩΝ. ΟΤΑΝ Η ΓΡΑΦΗ ΟΜΙΛΕΙ ΠΕΡΙ ΤΙΣ 7000 ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙ "ΕΝΟΣ" ΘΕΟΥ, ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΙΣ 5-6 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙ ΟΜΙΛΩΝ ΩΣ ΠΕΡΙ ΠΟΛΛΩΝ ΘΕΩΝ; ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ!

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΕΔΑΦΙΑ ΕΙΣ ΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙ ΤΟ "ΕΜΕΙΣ", ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΘΕΟΥ, ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΑΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΤΗΡΙΚΤΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟΝ ΜΙΑΣ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΝ/ΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΘΕΟΥΣ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΦΡΑΣΕΙΣ, "ΕΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΗΜΕΡΑ, ΣΕΙΣ [ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ] ΘΕΛΕΤΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙ, ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝ ΤΩ ΠΑΤΡΙ ΜΟΥ [ ΘΕΟΝ ], ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΝ ΕΜΟΙ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝ ΥΜΙΝ".

" ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑ ΑΓΑΠΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΦΥΛΑΞΕΙ,ΚΑΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΓΑΠΗΣΕΙ ΑΥΤΟΝ, ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΜΕΝ ΕΛΘΕΙ, ΚΑΙ ΕΝ ΑΥΤΩ ΘΕΛΟΜΕΝ ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ".

" ΚΑΘΩΣ ΣΥ ΠΑΤΕΡ ΕΙΣΑΙ ΕΝ ΕΜΟΙ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝ ΣΟΙ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΝ ΗΜΙΝ ΕΝΑ, ΔΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΣΥ ΜΕ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕΣ".

" ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΜΟΙ ΕΔΩΚΑΣ, ΑΔΩΚΑ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΔΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ, ΚΑΘΩΣ ΗΜΕΙΣ ΕΙΜΕΘΑ ΕΝΑ".

ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ, ΑΠΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 14 ΜΕΧΡΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 18, ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ, ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ.

ΕΙΠΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 2 ΘΕΟΙ, ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΘΕΟΝ, ΟΠΩΣ ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ, ΔΙΧΩΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΜΕΛΕΤΗ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΗ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ. " ΘΕΟΣ ΠΝΕΥΜΑ ΕΣΤΙΝ" ( ΙΩΑΝ. 4.24 ), ΛΕΕΙ Η ΓΡΑΦΗ. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ, " ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΓΩ ΛΑΛΩ ΠΡΟΣ ΕΣΑΣ, ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ". ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΕΟΣ ΠΑΤΗΡ ΚΑΙ ΥΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΕΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ.

ΟΤΑΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ, ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ, ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΑΙΩΝΙΩΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΙ, ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΟΙ. Ο ΕΝΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΜΙΛΗΣΕΙ.

ΚΑΘΕ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ "ΔΥΑΔΙΚΗ" ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ Η ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΗΧΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΚΕΨΕΩΣ ΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟΝ Η' ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΕΩΣ ΤΗΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΟΥΒΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΙΧΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΝ ΥΠΑΡΞΗΣ.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Από Χριστιανικό Μήνυμα
Yioannis Kal
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

(ΜΕΡΟΣ 7)

ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣ Α' ΘΕΣΣΑΛ. ΚΕΦ.1, ΕΔ.1, Ο ΑΠ. ΠΑΥΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΕΞΕΙΣ, " ...ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΕΩΝ ΕΝ ΘΕΩ ΠΑΤΡΙ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΩ, ΧΑΡΙΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΣ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΟ ΘΕΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ".

ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥ ΕΔΑΦΙΟΥ ΔΕΝ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, " ΕΝ ΘΕΩ ΤΩ ΠΑΤΡΙ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΩ". ΕΙΣ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ, " ΚΑΙ ΚΥΡΙΩ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΩ", Η [ΣΥΝΔΕΤΙΚΗ] ΛΕΞΗ "ΤΟΥ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΔΗΛΑΔΗ Η ΦΡΑΣΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕ ΩΣ ΕΞΕΙΣ, " ΕΝ ΘΕΩ ΤΩ ΠΑΤΡΙ, ΚΑΙ 'ΤΟΥ' ΚΥΡΙΩ[ΟΥ] ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΩ[ΟΥ]".

ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΤΗΡ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΑΥΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΕΝΑ - ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ.

ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΔΑΦΙΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΕΙ, " ΧΑΡΙΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΙΣ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΑΠΟ ΘΕΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ".

ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΔΑΦΙΟ ΤΟΥΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΜΟΙΩΣ ΟΤΙ Η ΛΕΞΗ "ΤΟΥ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ, " ΚΑΙ ['ΤΟΥ'] ΚΥΡΙΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΕΝΩ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ, ΑΝ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΔΗΛ. ΘΕΟΣ Ο ΠΑΤΗΡ, ΚΑΙ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΙΑ, Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΥ [ ΔΙΚΟΣ ] ΛΟΓΟΣ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΕΞΗ "ΤΟΥ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΤΕΧΤ.

ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΕΙΣ Β' ΘΕΣΣΑΛ. 1.1-2---Α' ΤΙΜ. 1.1-2---Β' ΤΙΜ. 1.1-2---ΤΙΤΟΣ 1.4---ΦΙΛΗΜ.1.3---ΕΦΕΣ. 1.2,Κ.Τ.Λ.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΟΤΑΝ Η ΓΡΑΦΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΟΣ ΠΑΤΗΡ ΚΑΙ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ - ΔΗΛ.Ο ΕΝΑΣ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ - ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΕΧΟΜΕ ΠΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΙΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΝΔΕΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ. ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟ Ο ΘΕΟΣ ( ΙΩΑΝ.4.24 ), ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟΝ [ΘΕΟΣ] ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΕΝ ΤΩ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΩ, ΤΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΑΖΑΡΕΤ ΤΗΣ ΙΟΥΔΑΙΑΣ. ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΑΡΧΩΝ ΘΕΟΣ, ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ.

ΓΙΑΤΙ;

ΔΙΟΤΙ " Ο ΘΕΟΣ ΕΧΡΙΣΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΟ ΝΑΖΑΡΕΤ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΝ..." ( ΠΡΑΞ 10.38 ), ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ, " ΕΠΕΙΔΗ Ο ΘΕΟΣ ΗΤΟ ΕΝ ΤΩ ΧΡΙΣΤΩ, ΔΙΑΛΛΑΣΩΝ ΕΑΥΤΟΝ, ΜΗ ΛΟΓΑΡΙΑΖΩΝ ΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΠΤΑΙΣΜΑΤΑ ΑΥΤΩΝ..." ( Β' ΚΟΡ. 5.19 ).

ΕΠΙΠΛΕΟΝ, " ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕΝ Ο ΘΕΟΣ, ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΑΛΕΙ, ΕΠΕΙΔΗ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΔΙΔΕΙ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟΝ..." ΙΩΑΝ. 3.34 ).

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ - ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ - Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΛΟΓΟΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΣ ΕΙΣ Σ'ΕΣΕΝΑ, ΜΕΣΑ ΣΟΥ, ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΑΥΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΩΣ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ/ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ.

ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΗΘΩΣ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝΤΑ ΠΙΣΤΟΝ, Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. ΟΧΙ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΖΕΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΥΠΑΚΟΥΗΣ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ΘΕΟΝ.
>>>>>>>>>>>>>>> 
Yioannis Kal
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

( ΜΕΡΟΣ 8 )

ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΟΝΤΟΤΗΤΑ/ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΚΑΙ ΕΔΑΦ. 1, ΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΕΙΣ, " ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΗΝ ΠΡΟΣ [ ΤΟΝ ] ΘΕΟΝ, ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ". ΕΙΣ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Η ΛΕΞΗ " ΗΝ " ΙΣΟΔΥΜΑΜΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ " ΗΤΑΝ ".

ΕΑΝ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ, ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΛΟΓΟΣ, ΜΕ " ΑΝΔΡΕΑΣ ", ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΘΕΟΣ, ΜΕ " ΘΩΜΑΣ ", ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ 1.1 ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΕΙΣ, " ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΗΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΩΜΑ, ΚΑΙ ΘΩΜΑΣ ΗΝ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ". ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ; ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑΣ?

ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΠΑΡΕΜΦΑΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΡΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ. ( ΑΠΟ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝ. Χ. ΔΟΡΜΠΑΡΑΚΗΣ, ΕΠ. ΓΕΝΙΚΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ Μ.Ε, ΕΚΔ. 1993, ΣΕΛΙΔΑ 721. )

ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ Ο " ΑΝΔΡΕΑΣ" ΚΑΙ Ο " ΘΩΜΑΣ " ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΔΗΛΑΔΗ, ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ/ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝHΘΙΖΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ, ΣΟΦΙΑ -ΕΙΡΗΝΗ, ΓΙΑΝΝΗΣ-ΝΙΚΟΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ-ΜΙΧΑΛΗΣ, Κ.Τ.Λ.

ΕΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ, ΤΟΤΕ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΑΥΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ - Ο ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, 1.3, " ΟΣ [ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ] ΩΝ ΑΠΑΥΓΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡ ΤΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΑΥΤΟΥ [ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ], ΦΕΡΩΝ ΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΩ ΡΗΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΑΥΤΟΥ..."
ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΔΙΟΤΙ " ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ".

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΝΑ?

ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΘΕ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΖΩΝΤΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΟΙΑ ΑΥΤΗΣ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ.

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ, ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ, ΑΠΑΡΤΙΖΟΝΤΕΣ ΜΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΔΝΑς, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΝ. ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ, ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΔΝΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΥΡΟ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ