_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-01-Stavros Barotsakis


01-Stavros Barotsakis
Κάποιος άνθρωπος του Θεού περιγράφει το παρακάτω περιστατικό:
Μια από τις συνάδελφους μου στην δουλειά ήρθε μια μέρα στο γραφείο μου, λέγοντας μου ότι κατεβαίνοντας από το τραίνο είχε ξεχάσει να πάρει την βαλίτσα της. Ταξίδευε εκείνο το βράδυ, και η λύπη της ήταν πολύ μεγάλη. Την επόμενη μέρα σκεφτόμουν αυτό το περιστατικό: Υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι,που θα λυπηθούν υπερβολικά για μια υλική απώλεια στη ζωή τους, για μια χαμένη ίσως ευκαιρία, για μια επιθυμία που δεν εκπληρώθηκε ποτέ. Κι όμως, μπορεί να μην ενδιαφερθούν καθόλου για την μεγαλύτερη απώλεια. ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.

Ο Ιησούς Χριστός είπε μια σχετική παραβολή,στον Λουκ.12:15-21
"Και τους είπε: Προσέχετε και φυλάγεστε από την πλεονεξία. επειδή αν κάποιος έχει περίσσεια αγαθά, η ζωή του δεν εξαρτάται από τα υπάρχοντα του. Και τους είπε μια παραβολή, λέγοντας: Κάποιου πλουσίου ανθρώπου τα χωράφια καρποφόρησαν άφθονα. και συλλογίζονταν μέσα του, λέγοντας: τι να κάνω; Επειδή δεν έχω που να συγκεντρώσω τους καρπούς μου. Και είπε: τούτο θα κάνω. θα γκρεμίσω τις αποθήκες μου, και θα χτίσω μεγαλύτερες, κι εκεί θα συγκεντρώσω όλα τα γεννήματα μου και τα αγαθά μου. και θα πω στην ψυχή μου: Ψυχή μου έχεις πολλά αγαθά αποταμιευμένα για πολλά χρόνια. αναπαύου, φάε, πιες, ευφραίνου. Και ο Θεός είπε σ’ αυτόν: Άφρονα αυτήν εδώ την νύκτα απαιτούν από σένα την ψυχή σου. Όσα λοιπόν ετοίμασες, τίνος θα είναι; Έτσι θα είναι οποίος θησαυρίζει στον εαυτό του και δεν πλουτίζει στον Θεό".

Αυτός ο άνθρωπος ενδιαφέρονταν τόσο πολύ για οτιδήποτε άλλο, ξεχνώντας όμως το πλέον σημαντικό: ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ.
Εκατομμύρια άνθρωποι σήμερα ακολουθούν αυτή τη φιλοσοφία: "Φάε, πιες, ευφραίνου" ή όπως ο Παύλος το έθεσε σε ένα άλλο σημείο "Ας φάμε και ας πιούμε. επειδή αύριο πεθαίνουμε" Κορινθ.Α' 15:32. Φροντίζουν οτιδήποτε άλλο εκτός από την ψυχή τους. Φίλε/η μου,το πιο πολύτιμο πράγμα που έχεις δεν είναι η σοδειά σου, ή τα όσα κατέχεις, η καριέρα σου κτλ. Το πιο πολύτιμο πράγμα που έχεις είναι Η ΙΔΙΑ ΣΟΥ Η ΨΥΧΗ. Αν επιθυμείς να την χάσεις,είναι δικαίωμά σου,και δική σου ευθύνη.Είναι η επιλογή σου,με αιώνιες συνέπειες.
Όμως αν δεν έχεις τέτοια επιθυμία, ο Θεός έχει προμηθεύσει κάτι ειδικό και πολύτιμο γι αυτόν τον σκοπό.Τον Ιησού Χριστό!!!
Διότι τόσον ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον, ώστε έδωκε τον Υιόν αυτού τον μονογενή, δια να μη απολεσθή πας ο πιστεύων εις αυτόν, αλλά να έχει ζωήν αιώνιον. Ιωάν.3:16...