_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

07-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ--11--Θέμα: από ποιον πρέπει να γίνεται ο ευαγγελισμός

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
11--Θέμα: από ποιον πρέπει να γίνεται ο ευαγγελισμός
Πράξεις 9
1 Ο ΔΕ Σαύλος, πνέοντας ακόμα από απειλή και φόνο ενάντια στους μαθητές τού Κυρίου, ήρθε στον αρχιερέα…
…3 Και καθώς πορευόταν, πλησίαζε στη Δαμασκό, και ξαφνικά άστραψε γύρω του φως από τον ουρανό·
4 και πέφτοντας κάτω στη γη, άκουσε μια φωνή να του λέει: Σαούλ, Σαούλ, γιατί με καταδιώκεις;
5 Και είπε: Ποιος είσαι, Κύριε;
>>>> 
Και ο Κύριος είπε: Εγώ είμαι ο Ιησούς, τον οποίο εσύ καταδιώκεις· είναι σκληρό σε σένα να κλοτσάς σε καρφιά.
Όπως  είπε ο αδελφός ,έγινε μια συνάντηση Ιησού Χριστού και Σαύλου (Παύλου).
  Όμως ο Κύριος αφού του είπε ποιός είναι και με ποιόν
Τα βάζει, δεν τον Ευαγγελίζει, αλλά τον στέλνει στον Ανανία.
 Εν το μεταξύ προετοιμάζει τον Ανανία να δεχτεί τον Σαύλο και που θα τον βρει.
>>>>> 
Πράξεις 9
10 Υπήρχε δε κάποιος μαθητής στη Δαμασκό, που ονομαζόταν Ανανίας, και ο Κύριος, διαμέσου ενός οράματος, του είπε: Ανανία. Και εκείνος είπε: Εδώ είμαι, Κύριε.
11 Και ο Κύριος του είπε: Αφού σηκωθείς, πήγαινε στην οδό, που λέγεται Ευθεία, και στο σπίτι τού Ιούδα ζήτησε κάποιον που λέγεται Σαύλος, από την Ταρσό· επειδή, να, προσεύχεται·
12 και διαμέσου ενός οράματος είδε έναν άνθρωπο, που λεγόταν Ανανίας, ότι μπήκε μέσα και έβαλε επάνω του το χέρι, για να ξαναδεί.
13 Και ο Ανανίας αποκρίθηκε: Κύριε, από πολλούς άκουσα γι' αυτόν τον άνδρα, όσα κακά έκανε στους αγίους σου στην Ιερουσαλήμ·
14 κι εδώ έχει εξουσία από τους αρχιερείς να δέσει όλους όσους επικαλούνται το όνομά σου.
15 Και ο Κύριος του είπε: Πήγαινε, δεδομένου ότι αυτός είναι ένα εκλεκτό σκεύος σε μένα, για να βαστάξει το όνομά μου μπροστά σε έθνη και βασιλιάδες, και τους γιους Ισραήλ.
>>>>> 
Πάλι το ίδιο: ο Ανανίας έπρεπε να ευαγγελίσει τον Παύλο και να τον καταρτίσει στα πράγματα τα καινούργια της Νέας Διαθήκης δια του αίματος του Χριστού.
Αδελφοί Πρέπει να έχουμε διάκριση και αυτό για να γίνει θέλει πολύ αφιέρωση στον Κύριο και η κάρδια μας να είναι πλήρεις Πνεύματος ώστε ότι γίνεται να ξέρουμε ότι στον ουρανό γίνονται διάφορα και εμείς να ξέρουμε ότι έρχεται, έρχεται από το χέρι του Κυρίου μας. Ούτε ήμουν τυχερός, που λένε, ούτε είχα τύχη. Τα πάντα γνωρίζει ο Θεός.
>>> 
58 ΕΤΟΙΜΗ ΘΕΕ ΜΟΥ(

1/. Έτοιμη  θεέ μου είναι η καρδιά μου
Και σε Σένα θάρθω ύμνο να Σου πω
Το έλεος Σου φθάνει μέχρι τα ουράνια
Σύννεφα αγγίζει η αλήθεια Σου

Επωδός

Σ’ αγαπώ Θεέ μου της ζωής πηγή μου
Τι πλατειά η καρδιά σου να με υποφέρεις!
Κι’ όταν γονατίζω στης σιωπής τις ώρες
Η καρδιά μου ψάλλει, πόσο είσαι καλός!

2/. Την ψυχή μου υψώνω, Κύριε σε Σένα,
Πέτρα φρούριο μου, βράχε δυνατέ.
Άγιος, άγιος, άγιος, ταπεινά ψελλίζω
Στ’ όνομα Σου ελπίζω για να προχωρώ.

Στοίχοι μουσική Κώστα Νικολάου

Ο ΑΔΕΛΦΟς ΠΟΥ ΕΓΡΨΕ τους ΣΤΟΙΧΟΥΣ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΝΑ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ Μας ΤΟΝ ΛΥΤΡΩΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΤΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥς ΥΜΝΟΥΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΟΞΟΛΟΓΟΥΣΕ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΟΥΣΕ ΜΕ ΣΑ στις ΜΕΡΕς ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΘΑΡΡΟΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΝ..
ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΕΝΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΑ ΠΩ ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΙ Μας ΕΦΕΡΝΑΝ ΣΕ ΚΑΤΑΝΥΞΗ ΟΙ ΥΜΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΓΕΝΙΕς ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ Ο ΚΥΡΙΟΟΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ Μας ΠΑΡΕΙ
«»»»»
Ειρήνη ευλογία και έλεος Κυρίου στην καρδιά μας

Sultana. Cha