_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-03- Β΄ ΧΡΟΝΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10

03-  Β΄ ΧΡΟΝΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ  10
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ

Η ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ
ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙ)

ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ  ΦΙΛΩΝ

Β΄ ΧΡΟΝΙΚΩΝ -10
8 Όμως, απέρριψε τη συμβουλή των πρεσβυτέρων, που του είχαν δώσει, και συμβουλεύθηκε τους νέους, που είχαν συναναστραφεί μαζί του, οι οποίοι βρίσκονταν μπροστά του.
9 Και τους είπε: Τι με συμβουλεύετε εσείς να απαντήσουμε σ' αυτό τον λαό, που μίλησε σε μένα, λέγοντας: Ελάφρυνε τον ζυγό που ο πατέρας σου επέβαλε επάνω μας;
10 Και οι νέοι, αυτοί που είχαν συναναστραφεί μαζί του, μίλησαν σ' αυτόν, λέγοντας: Έτσι θα μιλήσεις στον λαό, που σου μίλησε, λέγοντας: Ο πατέρας σου βάρυνε τον ζυγό μας, αλλ' εσύ ελάφρυνέ τον σε μας· έτσι θα τους μιλήσεις: Το μικρό μου δάχτυλο θα είναι παχύτερο από την οσφύ τού πατέρα μου·
11 τώρα, λοιπόν, ο μεν πατέρας μου σας επιφόρτισε έναν βαρύ ζυγό, εγώ όμως θα κάνω τον ζυγό σας βαρύτερο· ο πατέρας μου σας παίδευσε με μάστιγες, εγώ, όμως, θα σας παιδεύσω με σκορπιούς.
>>>>>>
 Αυτό  το περιεχόμενο μέσα τους είχαν οι φίλοι του και αυτό τον συμβούλεψαν και απέβλεπαν να έχουν το επάνω χέρι στη βασιλεία του φίλου τους πρώην διαδόχου και τώρα βασιλιά.
Οι κακοί συμβουλάτορες πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Γι αυτό οι πιστοί πρώτα για τον εαυτό τους μετά για το καλό των παιδιών τους  πρέπει να μένουν προσκολλημένοι στον Κύριο και στην ενότητα της Εκκλησίας.
SULTANA .CHA