ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ; (έκδοση β΄)
(Εκδόσεις ¨οι Νικητές…Κατερίνη)
05-Συνέχεια του Α΄ κεφ. 5η
Πως πρέπει να προσεύχομαι
Είναι καλύτερα να προσεύχομαι φωναχτά ή σιωπηλά; Είναι το πρόβλημα για πολλούς πιστούς. Όσον αφορά το Θεό δεν κάνει καμιά διαφορά πώς να προσεύχεσαι. Ο πάνσοφος Θεός μπορεί
Να διαβάσει τις σκέψεις και να ακούσει τα λόγια μας. Μερικές φορές όμως θάναι προτιμότερο να προσευχηθούμε φωναχτά όταν είμαστε μόνοι μέσα στο δωμάτιο μας. Μιλώντας με το Θεό φωναχτά όπως θα μιλούσαμε με κάποιο φίλο μας είναι μια μεγάλη βοήθεια στο να συγκεντρώσει τις σκέψεις μας σ’ αυτά που λέμε. Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο εύκολα παρασυρόμαστε στο να σκεφτούμε την ώρα της προσευχής ένα σωρό άσχετα ειδικά όταν είμαστε κουρασμένοι. Όταν προσευχόμαστε στις σκέψεις μας ακόμα και να κοιμηθούμε.
Πολλές φορές η σιωπηλή προσευχή είναι καλύτερη. Μερικά πράγματα είναι αυστηρός προσωπικά μεταξύ μας και του Θεού και θα πρέπει να γίνουν ακουστά από άλλους. Ύστερα όταν βρισκόμαστε σ’ ένα εστιατόριο δεν μπορούμε να ευχαριστήσουμε το Θεό για τα υλικά αγαθά φωναχτά. Αν το κάνουμε είναι σαν να θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή των άλλων στον εαυτό μας.
Όταν βρισκόμαστε με χριστιανική παρέα είναι καλό να προσευχηθούμε με χαμηλή φωνή. Να έχουμε υπόψη μας ότι απευθυνόμαστε στο Θεό και όχι για να εντυπωσιάσουμε τους άλλους με ωραία λόγια.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Η στάση μας στην προσευχή
Όσο για τη στάση μας την ώρα της προσευχής ούτε ο Κύριος μας ούτε και η βίβλος μας δίνει προτροπή. Ο Ιησούς του Ναυή προσευχήθηκε ξαπλωμένος ο Δανιήλ και ο Φαρισαίος στεκόταν όρθιος την ώρα της προσευχής. Κάθε άτομο θα πρέπει να αποφασίσει για τον εαυτό του ποια στάση να παίρνει την ώρα της προσευχής. Την ώρα του γραφείου δεν μπορείς να πέσεις στα γόνατα να προσευχηθείς. Θα προσευχηθείς όπως είσαι. Αν προσεύχεσαι για πολύ ώρα ίσως η καλύτερη και ξεκούραστη στάση είναι να κάθεσαι ή να στέκεσαι όρθιος. Πάντως ότι κι αν κάνομε ο Κύριος ευαρεστείται στη στάση της καρδιάς και όχι στη στάση του σώματος.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»’
Ο Θεός απαντά στα παιδιά του
Η προσευχή είναι ένα από τα μεγαλύτερα προνόμια στη χριστιανική ζωή. Ο πιστός που δεν ξοδεύει καιρό σε επικοινωνία με το Θεό ποτέ δεν μπορεί να πειραματιστεί την πληρότητα της χαράς και της νίκης που είναι αποταμιευμένες γι’ αυτόν.
Αν δεν έχεις ακόμα δεχτείς τον Κύριο Ιησού Σωτήρα σου δεν μπορείς και δεν έχεις δικαίωμα να πλησιάσεις τον Ουράνιο Πατέρα όπως Τον πλησιάζουν οι πιστοί Χριστιανοί τα παιδιά Του. Όσοι δεν έχουν δεχθεί τον Χριστό Σωτήρα τους δια της πίστεως στον Χριστό είναι αποξενωμένοι από τον Θεό. Την απόλυτη
βεβαιότητα ότι ο Θεός ακούει και απαντά τις προσευχές την απολαμβάνουν μόνον εκείνοι που είναι του Θεού. ο Ουράνιος Πατέρας θέλει να συγχωρήσει τις αμαρτίες σου και να σε δεχτεί σε προσωπική επικοινωνία μαζί Του. Γι’ αυτό κάνει τη σωτηρία προσιτή και για σένα. Σε θέλει να γίνεις μέλος της οικογένειας Του. Και ο μόνος τρόπος για να γίνεις είναι να γεννηθείς άνωθεν. Εκ Πνεύματος δεχόμενος τον Κύριο Ιησού στην καρδιά σου
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================
ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).