ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ; (έκδοση β΄)
(Εκδόσεις ¨οι Νικητές…Κατερίνη)
04-ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ( Α΄) συνέχεια 4τη
Μερικοί απαντούν: Πέντε φορές τη μέρα –το πρωί πριν από κάθε γεύμα και το βράδυ πριν κοιμηθούμε. Όλοι θα συμφωνήσουμε. Να προσευχηθούμε το βράδυ για το ξημέρωμα μιας όμορφης μέρας για τα πλούσια αγαθά που ο Πανάγαθος μας χορηγεί ανελλιπώς το πρωί για την προστασία της μέρας. Αλλά το σύνολο αυτών δεν αποτελεί το μεγάλο σύνολο μιας ιδεώδους προσευχής. Το παιδί του Θεού θα πρέπει να βαδίζει σε μια τέτοια στενή επικοινωνία με τον Ουράνιο Πατέρα του ώστε να εκφράζει ευχαριστία και δοξολογία απ’ την καρδιά του και τα χείλη του τόσο αυθόρμητα όσο αναπνέει. Ένα καλό μέτρο της ευλάβειας μας στον Κύριο είναι πόσο εύκολα και φυσικά οι σκέψεις μας κατευθύνονται σ’ Αυτόν με προσευχή—άσχετα ποιες είναι οι δραστηριότητες μας τη στιγμή εκείνη.
Δεν θα πρέπει να παραμελήσομε την σπουδαιότητα να ξεχωρίζουμε κάποια ώρα κάθε μέρα για μελέτη του Λόγου του Θεού και προσευχή. Αυτές οι «ήσυχες ώρες» ή «περισυλλογές» είναι υψίστης σημασίας στη ζωή του χριστιανού!
Είναι καθήκον του καθενός να έχει τις δικές του ώρες περισυλλογής μελέτης και προσευχής. Ο καθένας μας είναι διαφορετικός και για τον καθένα ταιριάζουν διαφορετικές ώρες ανάλογα με τις απασχολήσεις του.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι νωρίς το πρωί όταν όλα ησυχάζουν είναι μια από τις καλύτερες πρωινές στιγμές για περισυλλογή μελέτη και προσευχή. Τότε το μυαλό είναι ξεκούραστο και καλύτερα μπορούμε να δοξάσουμε και τιμήσουμε τον Κύριο και να Του ζητήσουμε βοήθεια για την ημέρα. Αν πάλι σηκώνεσαι
πολύ νωρίς για να πας στη δουλειά σου τότε μπορείς βρεις ποια είναι η πιο κατάλληλη πρωινή ώρα για μελέτη και προσευχή.
Η διάρκεια της προσευχής ποικίλει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Για μερικούς 10 ή 15 λεπτά το πρωί είναι αρκετά. Καθώς αυξάνουν σε χάρη και καθώς η μελέτη του Λόγου του Θεού και η προσευχή αποκτούν μεγαλύτερη στη ζωή τους θα βρουν περισσότερη ώρα σε μελέτη και προσευχή είναι πιο ωφέλιμη. Το πόσες ώρες κάθε χριστιανός δαπανά κάθε μέρα για να έρχεται σε επικοινωνία με τον Κύριο είναι ένα θέμα προσωπικό μεταξύ του ίδιου και του Θεού.
Να θυμόμαστε πάντοτε ότι ο Θεός δεν ευχαριστιέται ούτε εντυπωσιάζεται με τις μεγάλες προσευχές. Ο Θεός δεν κοιτάζει το ρολόι αλλά την καρδιά του καθενός μας. Οι περισσότεροι πιστοί θα πρέπει να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο με το Θεό απ’ ότι κάνουν τώρα. Και αν θέλουν να καλυτερέψουν τη ζωή της προσευχής θα πρέπει να ακολουθήσουν ένα καθορισμένο καθημερινό πρόγραμμα.
Θα υπάρξουν μέρες φυσικά που διάφορα περιστατικά όπως αρρώστια κάτι επείγον θα αναστατώσουν το πρόγραμμα της ημέρας την τακτική μας επικοινωνία με τον Ουράνιο Πατέρα μας. Δεν θα μπορέσουμε να έχομε μια ήσυχη ώρα με το Θεό. Όταν κάτι τέτοιο συμβεί να μην αισθανθούμε ένοχοι. Γνωρίζει ο Κύριος την καρδιά και τις σκέψεις μας. Να προσέξουμε ώστε η καθημερινή μας επικοινωνία με το Θεό(μελέτη του Λόγου Του προσευχή) να μη γίνουν σαν να πρόκειται για κάτι το τυπικά υποχρεωτικά ή εξαναγκαστικό. Μάλλον θα πρέπει να βγαίνουν μέσα απ΄’ την καρδιά να ξεχειλίζουν σαν ευχαριστία αίνος δοξολογία και λατρεία για τις άπειρες ευλογίες που >>>>>>>>>>>>>>>>>
ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================
ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).