_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-05-Θέμα: τελειότητα - σειρά - 05

06--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγίας Γραφής Σπύρος Φίλος
Θέμα: τελειότητα - σειρά -  05
-
Σας χαιρετάει ο Επαφράς, ο οποίος είναι από σας, ο δούλος τού Χριστού, που πάντοτε αγωνίζεται για σας στις προσευχές, για να σταθείτε τέλειοι και πλήρεις σε κάθε θέλημα του Θεού.
Ιακώβου 1:4
η δε υπομονή ας έχει τέλειο έργο, για να είστε τέλειοι και ολόκληροι, χωρίς να είστε σε τίποτε ελλιπείς.
>>>
Αν σκεφτούμε μέσα από το Λόγο του Θεού π.χ. αυτά τα δυο εδάφια. Τι συμβουλεύει ο Απ. Παύλος και ο Α. Ιάκωβος στους πιστούς.
 Ας δούμε τον Απ. Παύλο: χαιρετίσματα στέλνει με το Επαφρά
Λέγοντας ότι είναι δούλος Χριστού ο οποίος τι κάνει; Αγωνίζεται για τους άλλους (την εκκλησία που ανήκει και ξέρει τα προβλήματα του κάθε ένα). Αλλά η προσευχή του περιστρέφεται γύρω στο να είναι οι αδελφοί άνθρωποι (πέραν των προβλημάτων ιδιωτικά ) να είναι του Κυρίου να σταθούν τέλειοι
Και πλήρεις σε κάθε θέλημα του Θεού.
Πολλές φόρες νομίζουμε ότι κάνουμε πράγματα για τον Θεό αλλά αυτά είναι στάχτη. Τα έργα τα βάζει μέσα μας ο ίδιος ο Κύριος και όταν τα βάλει είναι μέσα στο θέλημα Του. Στα πάντα πρέπει να έχουμε τις σωστές κεραίες ώστε να πιάνουμε τα σωστά σήματα του Κυρίου και να ξέρουμε ότι είναι από Εκείνον. Και αυτό γίνεται όταν αφήσουμε το Πνευμα το Άγιο να μας βοηθήσει να μας πληροφορεί. Τώρα για τα έργα το λέει ότι ο Κύριος τα βάζει.
Εφεσίους 2:
8 Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης· κι αυτό δεν είναι από σας· είναι δώρο τού Θεού·
9 όχι από έργα, ώστε να μη καυχηθεί κάποιος.
10 Επειδή, δικό του δημιούργημα είμαστε, καθώς κτιστήκαμε στον Ιησού Χριστό για καλά έργα, που ο Θεός προετοίμασε, για να περπατήσουμε μέσα σ' αυτά.
>>>
Ιακώβου 1:4
η δε υπομονή ας έχει τέλειο έργο, για να είστε τέλειοι και ολόκληροι, χωρίς να είστε σε τίποτε ελλιπείς.
>>>
Τώρα βλέπουμε τον Ιάκωβο να μας μιλά ότι το τέλειο έργο μέσα μας γίνετε δια της υπομονής
Αχ!! Αυτή η υπομονή πόσο επεξεργάζεται τον άνθρωπο. είναι ολόκληρο σχολείο με τα πολλά τετράδια στην τσάντα μας για να μάθουμε. Και την μαθαίνουμε από πολλές πλευρές της. Έχει πολλές μορφές η  υπομονή σε πολλές καταστάσεις.
 Η υπομονή περικλείει, μέσα της την Ειρήνη ,την εμπιστοσύνη, το να εξαρτούμε από τον θεό και το εγώ μου να μην ξεσηκώνεται με γογγυσμό.
 Εργάζεται λοιπόν την τελειότητα να ήμαστε ολοκληρωμένοι χωρίς να ήμαστε ελλιπείς σε τίποτα.

Αυτό το σχολείο είναι ολόκληρη η ζωή μας και θέλει γόνατα προσευχής. Ο Κύριος πάντα είναι εκεί και επεμβαίνει. Και δεν δίνει κάτι πέρα από τις δυνάμεις μας. Τελειότητα =υπομονή, εκπαίδευση μάθηση, και αγώνας.
>>>
Ψαλμοί 40:1
ΠΕΡΙΜΕΝΑ με υπομονή τον Κύριο και έσκυψε προς εμένα και άκουσε την κραυγή μου·
Παροιμίαι 25:15
 Ο ηγεμόνας πείθεται με υπομονή· και η γλυκιά γλώσσα σπάει κόκαλα.
Ρωμαίους 2:4
 Ή καταφρονείς τον πλούτο τής αγαθότητάς του και της υπομονής και της μακροθυμίας, αγνοώντας ότι η αγαθότητα του Θεού σε φέρνει σε μετάνοια;
Ο Κύριος, να ανοίξει τις καρδιές μας και να δούμε τον Λόγο Του με τα πνευματικά μας μάτια τι θέλει από μας τη ζωή μας ετοιμάζει.
Ειρήνη χαρά υπομονή πίστη Αμήν
Sultana cha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Κολοσσαείς 4:12