06--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγίας Γραφής Σπύρος Φίλος
Θέμα: τελειότητα - σειρά - 04
Κορινθίους Α' 14:20
Αδελφοί, μη γίνεστε παιδιά στο μυαλό· αλλά, γίνεστε νήπια μεν στην κακία, τέλειοι όμως στο μυαλό.
>>>
Ο Απ. Παύλος δίνει μια πολύ όμορφη συμβουλή στους πιστούς της Κορίνθου. Να είναι όπως τα παιδιά που δεν έχουν κακία. Βλέπουμε μαλώνουν μεταξύ τους και την υπόλοιπη ώρα παίζουν πάλι μαζί διότι σαν παιδιά δεν έχουν κακία μαζεμένη μέσα τους. γρήγορα συγχωρούνε, ή προσπερνούνε το πρόβλημα τους.
O Απ. Παύλος απευθύνεται σε εκκλησίες που είναι πιστοί και όχι σε άλλους ανθρώπους που δεν ανήκουν στην εκκλησία.
Η ζωή της Εκκλησίας, πρέπει να ενδιαφέρει όλους μας διότι είμαστε ο ένας με τον άλλον μέλη.
Γι αυτό το τονίζει. Να μην έχουμε παιδικό μυαλό να είμαστε τέλειοι στο μυαλό και νήπια στην κακία.
Φιλιππησίους 3:15
Όσοι, λοιπόν, είμαστε τέλειοι, ας φρονούμε τούτο· και αν φρονείτε κάτι κάπως διαφορετικά, κι αυτό θα σας το αποκαλύψει ο Θεός.
>>>
Εδώ τώρα προκύπτει ένα θέμα διαφορετικότητας. Πολλοί αδελφοί πίστευαν διαφορικά από τους άλλους. Αλλά κέντρο είχαν την σωτηρία τους από τον Κύριο.
Αυτό θα φανεί από την τέλεια αφιέρωση μας στον θεό και Εκείνος δεν θα μας αφήσει σε πλάνη εφόσον έχουμε στα χέρια μας τον Λόγο του Θεού ιδίως στη σημερινή εποχή όλοι έχουμε στα σπίτια μας μια Καινή Διαθήκη και καλό είναι να την μελετούμε. Διότι οι αδελφοί μας τα χρόνια εκείνα περίμεναν να έρθει κάποιος του Κυρίου είτε απόστολος είτε αδελφός πιστός να μάθουν κάποια πράγματα σωστά και να πάρουν δύναμη να ξεπεράσουν τους διωγμούς και όλα όσα αντιμετωπίζει ο άνθρωπος από τον παλιό του εαυτό, τα προβλήματα πάντα υπήρχαν μέσα στα σπίτια τους. κακά τα ψέματα αλλά έτσι ήταν και είναι ο άνθρωπος και χρειάζεται στήριξη. Ειρήνη και εμπιστοσύνη στον Κύριο και να κάνει έλεος μέσα μας.
Sultana. cha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================
ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>