_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--02-Θέμα: Τι είναι δούλος - 02

06-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Μεταφορά Αγίας Γραφής Σπύρου Φίλου
-02-Θέμα: Τι είναι δούλος - 02
Τι είναι δούλος;
Γένεσις 42:10
Κι εκείνοι τού είπαν: Όχι, κύριέ μου· αλλά, οι δούλοι σου ήρθαμε για να αγοράσουμε τροφές·
Γένεσις 42:11
εμείς όλοι είμαστε γιοι ενός ανθρώπου· καλοί άνθρωποι είμαστε· οι δούλοι σου δεν είναι κατάσκοποι.
Γένεσις 44:16
Και ο Ιούδας είπε: Τι να πούμε στον κύριό μου; Τι να μιλήσουμε; Ή, πώς να δικαιωθούμε; Ο Θεός βρήκε την αδικία των δούλων σου. Να, είμαστε δούλοι τού κυρίου μου, κι εμείς, κι εκείνος στον οποίο βρέθηκε το ποτήρι.
>>>
 Εμείς τι είμασταν; Δούλοι της αμαρτίας και τώρα ο Κύριος ενανθρώπησε, πήρε την θέση μας στο Σταυρό μας έβγαλε από το σκοτάδι που μας είχε φυλακίσει ο Διάβολος με την αμαρτία και ο Πατέρας δεν άντεχε να μας βλέπει, και φυσικά ούτε καν προοριζόμασταν για τον ουρανό.
>>>>>>
Το εδάφιο αυτό είναι ένα από τα σημαντικά εδάφια και η συνομιλία των δύο αδελφών Ιούδα και Ιωσήφ για την ζωή του Βενιαμίν.
 Μπαίνει ο Ιούδας μεσίτης μεταξύ του αδελφού του, Βενιαμίν και ζητά να πάρει την θέση του Βενιαμίν ώστε να σωθεί η ζωή του και να γυρίσει σώος στην αγκαλιά του πατέρα του.
Έτσι και ο Κύριος μας μπαίνει μεσίτης μεταξύ μας στο Θεό για να μπορέσουμε να βρεθούμε σώοι στην αγκαλιά του Πατέρα Θεού. ήρθε έψαξε βρήκε το απολωλός και το έπλυνε το καθάρισε και στέκεται με προσφορά το αίμα του για μας, και μεσιτεύει, να μας χαριστεί η ποινή.
Γένεσις 44:31
 καθώς θα δει ότι το παιδί δεν είναι, θα πεθάνει· και οι δούλοι σου θα κατεβάσουν την πολιά τού δούλου σου του πατέρα μας στον τάφο με λύπη.
Γένεσης 44:32
 Επειδή, ο δούλος σου εγγυήθηκε στον πατέρα μου για το παιδί, λέγοντας: Αν δεν τον φέρω σε σένα, τότε θα είμαι υπεύθυνος στον πατέρα μου παντοτινά.
Γένεσις 44:33
Τώρα, λοιπόν, σε παρακαλώ, ας μείνει ο δούλος σου αντί του παιδιού δούλος στον κύριό μου, και το παιδί ας ανέβει μαζί με τους αδελφούς του·
Γένεσις 44:34
 επειδή, πώς να ανέβω στον πατέρα μου, αν το παιδί δεν είναι μαζί μου; Όχι, για να μη δω το κακό, που θα βρει τον πατέρα μου.
>>>>
Αυτά τα εδάφια, η στιχομυθία των δύο αδελφιών είναι η αντιπαραβολή του Κυρίου με τον Πατέρα Θεό. Ο Βενιαμίν είμαστε εμείς, παίρνει τη θέση του Κυρίου ο Ιούδας.
Όπως ο Κύριος μπήκε μεσίτης μεταξύ του Θεού και του ανθρώπου και ακόμα μπαίνει και ακούγονται οι προσευχές μας. Αλλιώς ο Θεός δεν μας ακούει σε άλλο όνομα.
Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό·
Α΄ Τιμοθέου 1:
3/ Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό·
4 /ο οποίος θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, και νάρθουν στην επίγνωση της αλήθειας.
5 /Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6 /ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς,
7 /στο οποίο εγώ τάχθηκα κήρυκας και απόστολος, (αλήθεια λέω εν Χριστώ, δεν ψεύδομαι), δάσκαλος των εθνών στην πίστη και στην αλήθεια.
Ειρήνη έλεος στην καρδιά μας να δούμε την αλήθεια του Λόγου
Sultana.  Cha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).