_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-07- "ΝΙΚΗΤΕΣ"

Μην παίρνετε το όνομα του Κυρίου άσκοπα
του Συμέων Α. Ιωαννίδη  07

Όταν ο Μωυσής ανέβηκε στο βουνό για να συναντήσει το Θεό, κατέβηκε κατόπιν φέρνοντας μαζί του μια τρίτη εντολή που στην ουσία έλεγε: «Μη χρησιμοποιείς το όνομα του Κυρίου παρά μόνο με μεγάλη σοβαρότητα. Να το χρησιμοποιείς προσεχτικά και να το προφέρεις με μεγάλο σεβασμό. Το όνομα αυτό σας δόθηκε σαν ένα ιδιαίτερο δώρο. Μην το κακομεταχειριστείτε».
Αυτός ο σεβασμός για το όνομα του Θεού φανερώνει την πραγματική αμαρτία του να το χρησιμοποιούμε για να καταραστούμε κάποιον. Μας δόθηκε ένα πολύτιμο δώρο κι εμείς το βεβηλώνουμε. Σε κάποια περίοδο της ιστορίας του Ισραήλ το όνομα Ιεχωβά θεωρούνταν τόσο άγιο, που ο λαός δεν μπορούσε ούτε καν να το προφέρει δυνατά. Το να μιλάμε στο Θεό στην προστακτική και να Του ζητάμε να κάνει κάτι που εμείς θέλουμε, σημαίνει κατάχρηση ενός πολύτιμου δώρου που μας δόθηκε. Το να παίρνουμε το όνομα του Κυρίου επί ματαίω στις συνομιλίες μας, είναι σαν να βάζουμε τους εαυτούς μας ψηλότερα από το Θεό και Του ζητάμε να κάνει πράγματα που είναι αντίθετα με τη φύση Του.
Ποιος θα σκεφτόταν ποτέ να πάρει μια όμορφη έγχρωμη φωτογραφία κάποιου που αγαπά και να την πασαλείψει με βρωμιά ή να ρίξει ένα καινούριο ακριβό κουστούμι στο βούρκο; Κι όμως, παίρνουμε τα ονόματα του Ιησού, του Θεού, του Κυρίου, του Παντοδύναμου και τα ρίχνουμε στον οχετό της ρηματικής κακοποίησης. Ένα κουστούμι που ρίχτηκε στο βούρκο μπορεί να σταλεί στο καθαριστήριο, αλλά δεν μπορούμε να πάρουμε πίσω ένα λόγο που είπαμε. Μια και χρησιμοποιήσαμε το όνομα του Θεού επί ματαίω, έγινε πια μέρος της ιστορίας που δεν μπορούμε ν’ ανακαλέσουμε.
Μερικά πράγματα μπορούμε να τα επανορθώσουμε. Για παράδειγμα μπορούμε ν’ ανοίξουμε ξανά μια πόρτα που κλειδώσαμε, να χαλάσουμε τη στέγη ενός σπιτιού που φτιάξαμε, να ξεσαμαρώσουμε ένα άλογο, να ξεφορτώσουμε ένα φορτηγό, να διαλευκάνουμε ένα μυστήριο, ν’ ανοίξουμε ένα πακέτο και ν’ αποκαλύψουμε ένα μυστικό.
Μπορούμε να ζητήσουμε από το Θεό να μας συγχωρήσει για μάταια και βλάσφημα λόγια, αλλά δεν μπορούμε να τα πάρουμε πίσω. Ακριβώς όπως δεν μπορούμε να κάνουμε ξανά αυγό μια ομελέτα, δεν μπορούμε να πάρουμε πίσω ένα λόγο σαν να μην ειπώθηκε ποτέ.
Ο Θεός θεωρεί το όνομά Του άγιο, γιατί διαφορετικά δε θα ήθελε να το διασφαλίσει στις Δέκα Εντολές Του. Μια από τις αιτίες μπορεί να είναι το γεγονός ότι τα λόγια, οι λέξεις είναι τελεσίδικες. Αν πεις ένα λόγο, δεν μπορείς να τον πάρεις πίσω. Εκείνο όμως που μπορούμε να κάνουμε είναι να τα αντικαταστήσουμε στο μέλλον με λόγια αλήθειας και ειλικρίνειας.
Ο Ιεχωβά είναι ο Θεός όλης της πλάσης, ο Οποίος θέλησε να είναι ο φίλος και ο παρήγορός μας. Μας έχει καλέσει να έρθουμε και να ζήσουμε κοντά Του, αλλά όχι να προφέρουμε το όνομά Του χωρίς σεβασμό και δέος.
του Συμέων Α. Ιωαννίδη 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>