_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ περιοδικο τυχικος

απο το περιοδικο τυχικος 

Στο Νέο Έτος  2012
Διάλογος με τον Θεό

Κάποια μέρα, ένας φίλος μού ζήτησε να γράψω γι’ αυτόν έναν ύμνο. Εκείνη η μέρα ήταν ιδιαίτερη στη ζωή του, επειδή γιόρταζε τα γενέθλιά του, κι αυτό μου έδωσε ένα κίνητρο παραπάνω.

Νωρίτερα εκείνη τη μέρα όμως είχα παρατηρήσει  ότι η διάθεσή του ήταν περισσότερο λυπημένη παρά χαρούμενη, κάτι που μου φάνηκε αρκετά παράξενο, αφού σε μια τέτοια μέρα μάλλον είμαστε χαρούμενοι. Έτσι του ζήτησα να μου εξηγήσει σε τι οφειλόταν αυτή η κακοκεφιά κι εκείνος μου εξήγησε πως κάθε χρόνο στα γενέθλιά του πολεμάει με την κατάθλιψη και απογοήτευση επειδή όλη τη μέρα περνάει τον εαυτό του από ένα είδος αυτοκριτικής για το αν έζησε «καλά» ως τότε τη ζωή του. Συχνά αισθάνεται απογοητευμένος από τον εαυτό του καθώς τείνει να σκέφτεται όλα τα λάθη ή τις αποτυχίες που είχε, και αγωνίζεται να βρει κάτι καλό για το οποίο θα μπορούσε να περηφανευτεί.

Εκείνη του η εξομολόγηση στάθηκε μια πρόκληση. Ρώτησα τον εαυτό μου: «Με ποιο τρόπο μετρώ εγώ την προκοπή της ζωής μου» και «πόσα έχω επιτύχει το χρόνο που πέρασε για να κάνω πράγματα που θα με κάνουν να νιώθω περηφάνια και όχι απογοήτευση καθώς εκτιμώ τη ζωή που ζω;»

Αυτές οι σκέψεις μου έδωσαν  τα παρακάτω λόγια, που έγραψα τελικά για το φίλο μου εκείνη την ημέρα.

Καθώς ένα νέο έτος ξεκίνησε πριν από λίγο, και συνηθίζεται αυτή την εποχή να αναθεωρούμε πώς ζούμε τη ζωή μας, θέλησα να μοιραστώ μαζί σας τα λόγια εκείνου του ύμνου, που έγραψα για το φίλο μου.

Τώρα προσεύχομαι να γίνουν ευλογία και σ’ εσάς καθώς αρχίζουμε αυτό το νέο χρόνο.


–Τι αξία έχει η ζωή, αν δεν την ζήσω για ’Σένα;
Και ποιος είναι ο στόχος μου για την κάθε ημέρα
Αν δεν ακούω αυτό που Συ μου λες;

–Κοίτα σε Με,
μην ψάχνεις αλλού, είμαι εδώ,
...εδώ δίπλα σου!»

–Αυτή η ζωή είναι πολύ σύντομη
για να πάει χαμένη χωρίς κάποιο στόχο,
γι’ αυτό δώσε μου Χάρη για το σήμερα
και θ’ αφήσω το αύριο στα χέρια Σου
επειδή Εσύ μου είπες…

–Κοίτα σε Με,
μην ψάχνεις αλλού, είμαι εδώ,
...εδώ δίπλα σου!
Δεν προσπαθώ να κρυφτώ,
απλά άνοιξε τα μάτια σου,
άσε να είμαι Εγώ ο οδηγός σου
κι ο κόσμος θ’ αρχίσει ν’ αναρωτιέται το γιατί...
Να θυμάσαι πάντα αυτό που σου είπα:

–Κοίτα σε Με,
μην ψάχνεις αλλού, είμαι εδώ...
Επειδή είμαι παντού γύρω σου,
άφησέ με να σε καταπλήξω!
Να θυμάσαι ότι Εγώ είμαι Αυτός που σε βρήκε,
και θα είμαι πάντα στο πλάι σου,
και θα φροντίσω Εγώ το όνομά Μου να υψωθεί!»

                       Από Συνεργάτη