_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΠΤΩΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ;;;;



Ο ΠΟΘΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ

ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ:

-Τι είναι ο άνθρωπος ώστε να είναι καθαρός; Και ο γεννημένος από γυναίκα, ώστε να είναι δίκαιος; Δες, στους δικούς του αγίους δεν εμπιστεύεται• και οι ουρανοί δεν είναι καθαροί στα μάτια του• πόσο περισσότερο βδελυρός κι ακάθαρτος είναι ο άνθρωπος, που πίνει την ανομία σαν νερό;
-Κύριε, πλύνε με περισσότερο και περισσότερο από την ανομία μου, και από την αμαρτία μου καθάρισέ με. Επειδή, τα ανομήματά μου εγώ γνωρίζω, και η αμαρτία μου είναι μπροστά μου συνεχώς. … πλύνε με, και θα είμαι λευκότερος από χιόνι. Κτίσε μέσα μου, Θεέ, μια καθαρή καρδιά• και ένα ευθύ πνεύμα ανανέωσε μέσα μου.

ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ:

-Ιδού ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου …

- Εγώ ήρθα και να βρω το χαμένο και να σώσω το απολωλός … Να κηρύξω στους αιχμαλώτους ελευθερία και ευπρόσδεκτον Κυρίου ενιαυτόν…..

- Χωρίς χύσεως αίματος δεν γίνεται άφεση …

- Επειδή, αν το αίμα των ταύρων και των τράγων και η στάχτη τής δάμαλης, που ραντίζει τούς μολυσμένους, αγιάζει προς την καθαρότητα της σάρκας, πόσο μάλλον το αίμα τού Χριστού, ο οποίος διαμέσου τού αιωνίου Πνεύματος πρόσφερε τον εαυτό του χωρίς ψεγάδι στον Θεό, θα καθαρίσει τη συνείδησή σας από νεκρά έργα, στο να λατρεύετε τον ζωντανό Θεό;

- Σε διαβεβαιώνω απόλυτα, αν κάποιος δεν γεννηθεί από επάνω, δεν μπορεί να δει τη βασιλεία τού Θεού. αν κάποιος δεν γεννηθεί εξ ύδατος και Πνεύματος, δεν μπορεί να μπει μέσα στη βασιλεία τού Θεού. Εκείνο που έχει γεννηθεί από τη σάρκα είναι σάρκα• και εκείνο που έχει γεννηθεί από το Πνεύμα, είναι πνεύμα.

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ (ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑ)

- Ξέρουμε καλά ότι ο νόμος είναι πνευματικός• εγώ, όμως, είμαι σαρκικός, πουλημένος κάτω από την εξουσία τής αμαρτίας. … Όμως, τώρα δεν το κάνω αυτό πλέον εγώ, αλλά η αμαρτία που κατοικεί μέσα … Επειδή, βρίσκω μεν ευχαρίστηση στον νόμο τού Θεού κατά τον εσωτερικό άνθρωπο• … όμως, βλέπω μέσα στα μέλη μου έναν άλλο νόμο, που αντιμάχεται στον νόμο τού νου μου, και με αιχμαλωτίζει στον νόμο τής αμαρτίας, που είναι μέσα στα μέλη μου. Ω, ταλαίπωρος άνθρωπος εγώ• ποιος θα με ελευθερώσει από το σώμα αυτού τού θανάτου; …

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ)

Δεν υπάρχει, λοιπόν, τώρα καμιά κατάκριση για εκείνους που είναι μέσα στον Ιησού Χριστό, αυτούς που δεν περπατούν σύμφωνα με τη σάρκα, αλλά σύμφωνα με το Πνεύμα. Επειδή, ο νόμος τού Πνεύματος της ζωής, η οποία υπάρχει στον Ιησού Χριστό, με ελευθέρωσε από τον νόμο τής αμαρτίας και του θανάτου. Επειδή, το αδύνατο στον νόμο, καθότι ήταν ανίσχυρος εξαιτίας τής σάρκας, ο Θεός, στέλνοντας τον δικό του Υιό με ομοίωμα σάρκας αμαρτίας, και σε σχέση με την αμαρτία, κατέκρινε την αμαρτία στη σάρκα• για να εκπληρωθεί η δικαιοσύνη τού νόμου, σε μας, που δεν περπατάμε σύμφωνα με τη σάρκα, αλλά σύμφωνα με το Πνεύμα. … Άρα, λοιπόν, αδελφοί, είμαστε χρεώστες, όχι στη σάρκα, ώστε να ζούμε σύμφωνα με τη σάρκα. Επειδή, αν ζείτε σύμφωνα με τη σάρκα, πρόκειται να πεθάνετε, αν, όμως, διαμέσου τού Πνεύματος, θανατώνετε τις πράξεις τού σώματος, θα ζήσετε. Επειδή, όσοι διοικούνται από το Πνεύμα τού Θεού, αυτοί είναι γιοι τού Θεού. Δεδομένου ότι, δεν λάβατε πνεύμα δουλείας, ώστε πάλι να φοβάστε, αλλά λάβατε πνεύμα υιοθεσίας, με το οποίο κράζουμε: Αββά, Πατέρα. Το ίδιο το Πνεύμα δίνει μαρτυρία, μαζί με το πνεύμα μας, ότι είμαστε παιδιά τού Θεού.

ΜΠΟΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΠΕΠΤΩΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ;;;;

ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ!  ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ! ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ:

-Τώρα, όμως, χωρίς τον νόμο, φανερώθηκε η δικαιοσύνη τού Θεού, έχοντας τη μαρτυρία τού νόμου και των προφητών• δικαιοσύνη, όμως, του Θεού, διαμέσου τής πίστης στον Ιησού Χριστό, προς όλους κι επάνω σε όλους εκείνους που πιστεύουν• επειδή, δεν υπάρχει διαφορά• δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού• ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό• τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού•
προς φανέρωση της δικαιοσύνης του στον παρόντα καιρό, για να είναι αυτός δίκαιος, και να ανακηρύσσει δίκαιον εκείνον που πιστεύει στον Ιησού. Πού είναι, λοιπόν, η καύχηση; Κλείστηκε έξω. Με ποιον νόμο; Των έργων; Όχι• αλλά με τον νόμο τής πίστης.

ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΘΕΟ Ή AKOMH ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ;;;

Από Ανδρέα Φούρναρη