_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΙΑ



Κάθε ανθρώπινη διδασκαλία που στρέφει τον άνθρωπο σε άλλα πρόσωπα όσο άγια κι αν υπήρξαν αυτά,  ΑΝΤΙ στο ευλογητό Πρόσωπο του ΜΟΝΟΥ Σωτήρα Ιησού Χριστού, είναι πολύ ύποπτη . Δεν σας είναι λοιπόν αρκετή η ΤΕΛΕΙΑ και ΠΑΝΕΠΑΡΚΗΣ σωτηρία που προσφέρει ο Χριστός και θέλετε και τη σχετική τάχα σωτηρία της κατά σάρκα μητέρας Του;;;  Δεν πιστεύετε ότι ο ΜΟΝΟΣ Μεσίτης που όρισε ο Θεός δύναται να μεσιτεύσει για σας προς το Θεό χωρίς τη μεσολάβηση άλλων προσώπων, Αυτός  που έχυσε το τίμιό Του αίμα για ΚΑΘΕ ΨΥΧΗ;;;  «Εάν ο Θεός τον ίδιο του τον Υιό δεν εφείσθη αλλά τον έδωσε στο σταυρό να πεθάνει για μας,  πώς δεν θα χαρίσει σε μας ΤΑ ΠΑΝΤΑ;;;» Αμήν!   ΝΑΙ είναι άγια και μακάρια και τετιμημένη  η ταπεινή δούλη του Θεού Μαριάμ, που αποκάλεσε τον Θεό Σωτήρα της αλλά το έργο της τελείωσε εδώ στη γη με την ενανθρώπιση του Κυρίου. Έλαβε μαζί με τους υπόλοιπους μαθητές στο ανώγειο το Άγιο Πνεύμα την ημέρα της Πεντηκοστής και αυτό ήταν. Απόλυτη σιωπή αργότερα στις επιστολές της Καινής Διαθήκης. Μήπως για να είναι αναπολόγητοι την Ημέρα εκείνοι όσοι καλλιέργησαν και προώθησαν τη λατρεία της; Προς το παρόν, προβάλλουν ένα σωρό σοφιστείες και  δικολαβικά επιχειρήματα που μόνο τους αδαείς ξεγελούν. Άραγε θα είναι τόσο λαλίστατοι μπροστά στο φοβερό Βήμα του Χριστού την ημέρα της Κρίσεως; Ίδομεν.   «Δεν τη λατρεύουμε,  αλλά την τιμούμε."  Και «η της εικόνος τιμή επί το πρωτότυπον διαβαίνει».  - Γιατί πάτε λοιπόν στην Τήνο αφού υπάρχουν τόσες άλλες όμοιες εικόνες;  "- Μα εκείνη κάνει θαύματα". - " Καλά, η εικόνα κάνει τα θαύματα ή το εικονιζόμενο πρόσωπο;  Αποφασίστε!"   "Κοίταξε, κατ΄ ακρίβειαν το θαύμα το κάνει ο Θεός, ο οποίος πληροφορεί την Παναγία, αφού η ίδια δεν είναι Θεός και πανταχού παρούσα,  ότι το τάδε πρόσωπο την επικαλείται και μάλιστα ότι πρόσφερε κι ένα μαργαριταρένιο περιδέραιο για να την ευχαριστήσει…" Τι πλάνη!
   - Ω Κύριε, Δέσποτα, Άγιε και Αληθινέ Θεέ,  έως πότε θα ανέχεσαι τη χονδροειδή αυτή  ειδωλολατρία;  Σώσε,  σε παρακαλούμε, δώσε μετάνοια στο ταλαίπωρο έθνος μας,  προτού να είναι πολύ αργά …!
Πότε άρχισε το κακό; Επειδή είναι γνωστό ότι εικόνες κεκοιμημένων αγίων ή του Χριστού δεν υπήρχαν στην Εκκλησία.  Πέρασαν 4 αιώνες περίπου οπόταν  ο άγιος Επιφάνιος, επίσκοπος Κύπρου, έμαθε ότι κάποιες γυναίκες κάπου στην Αραβία,  έφτιαχναν κουλούρια σαν προσφορά στη Μαρία,  επικαλούνταν το όνομά της και τη λάτρευαν. Την όλη αυτή «ειδωλοποιόν αίρεση» όπως την αποκαλεί,  αποδίδει σε δαιμονική εισήγηση, λέγοντας μεταξύ άλλων και τα εξής: «Γιατί άλλοι πάλι ανοηταίνοντας για αυτήν την άγια παρθένα έχουν επιδιώξει με ζήλο και συνεχίζουν να επιδιώκουν ΑΝΤΙ του Θεού αυτήν να εισάγουν (στη λατρεία) … Ας πάψει η πλάνη των πεπλανημένων … Κανείς να μην προσφέρει στο όνομά της γιατί χάνει την ψυχή του … Από πού πάλι  έχει έρθει σε μας αυτός ο καινούργιος μύθος; Πώς δε θα φανεί τρελό τέτοιο πράγμα σε καθέναν που έχει σύνεση και που την έχει αποκτήσει από το Θεό; Πώς να μη θεωρήσουμε την ενέργεια κατασκεύασμα ειδώλου και το επιχείρημα διαβολικό; Γιατί με δίκαιη πρόφαση πάντοτε υπεισέρχεται ο Διάβολος στη διάνοια των ανθρώπων, θεοποιώντας τη θνητή φύση μπροστά στους οφθαλμούς των ανθρώπων και αγάλματα όμοια με ανθρώπους σχεδίασε με ποικίλες τέχνες. Και αφενός έχουν πεθάνει εκείνοι που προσκυνούνταν, αφετέρου τα αγάλματα αυτών, ενώ ποτέ δεν έζησαν -- γιατί ούτε νεκρά μπορούν να γίνουν αυτά που ποτέ δεν έζησαν -- τα φέρνουν μπροστά για να τα προσκυνούν. (Αυτό κάνουν) επειδή διέπραξε μοιχεία η διάνοιά τους από τον ένα και μόνο Θεό, όπως η πόρνη... Ναι, βεβαίως, ήταν άγιο το σώμα της Μαρίας, δεν ήταν όμως Θεός. Ναι, βεβαίως, ήταν παρθένα η Παρθένος και τιμημένη, αλλά ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ, αλλά (αυτή) προσκυνά τον γεννημένο από αυτήν κατά σάρκα, ο οποίος μάλιστα ήρθε από τους ουρανούς μέσα από τους κόλπους του Πατέρα. Και ως προς αυτό.  το Ευαγγέλιο μας καθιστά ασφαλείς, λέγοντας ο ίδιος ο Κύριος: "Τι κοινό έχουμε εγώ κι εσύ γυναίκα; Δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα μου". (Ευαγγ. Ιωάννου 2:4). Για να μη νομίσουν μερικοί ότι είναι κάτι περισσότερο η άγια Παρθένος, (ο Ιησούς) την έχει αποκαλέσει "γυναίκα", σαν να προφήτευε τα σχίσματα και τις αιρέσεις πάνω στη γη που επρόκειτο να γίνουν εξαιτίας της, για να μην υποπέσουν σε τούτο το παραλήρημα της αίρεσης μερικοί που θαύμασαν με υπερβολή την αγία. Γιατί είναι άξιο για χλευασμό το όλο (θέμα) και παραμύθι για γριές, καθώς λέγεται, το διήγημα αυτό της αίρεσης... Γιατί αν αγγέλους δε θέλει να τους προσκυνούμε ο Θεός, πόσο μάλλον αυτήν που έχει γεννηθεί από την Άννα και έχει δωριστεί στην Άννα από τον Ιωακείμ. … 'Ετσι, σαν Πλάστης και εξουσιαστής της κατάστασης, ο Θεός όταν ήρθε από τους ουρανούς, ξανάπλασε τον εαυτό του από μια παρθένα, όπως ακριβώς (ο Αδάμ είχε γίνει) από τη γη, και ντύθηκε σάρκα ο Λόγος από την άγια παρθένα. Καθόλου λοιπόν να μην προσκυνείται η Παρθένος. Ούτε να τη μεταβάλει κανείς σε Θεό. Να μην προσφέρει (κάτι) στο όνομα αυτής. Ας εξαλειφθούν αυτά που κακώς γράφτηκαν στην καρδιά των απατημένων, ας σβηστεί (μπροστά) από τα μάτια τους ο (απαγορευμένος) καρπός του δέντρου. Ας επιστρέψει πάλι το πλάσμα προς το Δεσπότη, ας ντραπεί η Εύα μαζί με τον Αδάμ, ώστε να τιμούν μόνο το Θεό. Ας μην οδηγείται από τη φωνή του όφη, αλλά ας παραμένει στην προσταγή του Θεού: "Δε θα φας από το δέντρο". Και το δέντρο δεν ήταν η πλάνη, αλλά διαμέσου του δέντρου ΕΓΙΝΕ Η ΠΑΡΑΚΟΗ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ. Ας μη φάει κανείς από την πλάνη εξαιτίας της Μαρίας, της άγιας. Και βέβαια, αν και είναι ωραίο το δέντρο, δεν είναι όμως για φαγητό, και αν είναι η πιο καλή η Μαρία και άγια και τιμημένη, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΕΤΑΙ. Για να μη μακρηγορώ, ας αρκέσουν αυτά που είπα:  Η Μαρία να τιμάται, ο Κύριος να προσκυνείται. (ΚΑΤΑ ΑΙΡΕΣΕΩΝ-ΒΙΒΛΙΟ Γ’ – Τόμ ΙΙ)
Τι μαρτυρούν τα λόγια του λοιπόν; Ότι για 400 χρόνια η εκκλησία προσκυνούσε ΜΟΝΟ τον Τριαδικό Θεό.  Αν υπήρχε διάκριση μεταξύ τιμητικής και λατρευτικής προσκυνήσεως ο Επιφάνιος θα έλεγε περίπου κάτι τέτοιο: «Τη Μαρία να την προσκυνάτε μεν αλλά μόνον τιμητικά όχι λατρευτικά …» Και όμως!  Τέτοια κλωθογυρίσματα η θεολόγος φωνή της αρχέγονης Εκκλησίας δεν τα γνώριζε. Για ποιο λόγο; Επειδή ενέμενε προσκολλημένη στην διδασκαλία των Αποστόλων οι οποίοι  δεν αναφέρουν τίποτε στις επιστολές τους για αυτήν,  αλλά ούτε και προφορικά δίδαξαν οτιδήποτε για το θέμα,  διαφορετικά ο Επιφάνιος δεν θα εκφραζόταν με τόσο δριμείς χαρακτηρισμούς. Πώς διέφυγε των Αποστόλων ένα τόσο σοβαρό θέμα και δεν το συμπεριέλαβαν στην ΑΠΑΞ (=ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ) παραδοθείσαν Πίστιν προς τους αγίους (=τους πιστούς)- (Επιστ. Απ. Ιούδα). Ο δε Παύλος, ο οποίος αναπτύσσει στις επιστολές του όλα τα δόγματα του χριστιανισμού με τόση ακρίβεια και παρατηρητικότητα,  πώς δεν αναφέρει τίποτε απολύτως για μεσιτικό λειτούργημα ή για σχετική τάχα σωτηρία της Παρθένου, σαν μέρος του σχεδίου του Θεού προς σωτηρίαν; Ο Ιωάννης που την πήρε υπό την προστασία του,  πώς δεν αναφέρει κάτι έστω και ακροθιγώς για αυτήν στις επιστολές του; Όταν στην Αποκάλυψη είδε τα πλήθη των σεσωσμένων να ψάλλουν « Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΝΙΟ»  γιατί δεν είδε και τη μητέρα Του να κάθεται κι αυτή Βασίλισσα, όπως φαντάζονται οι ορθόδοξοι;;;
«Ας παύσει λοιπόν η πλάνη των πεπλανημένων.  Εν τιμή έστω Μαρία, ο δε Πατήρ και ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα να προσκυνούνται. Την Μαρίαν ΚΑΝΕΝΑΣ να μην την προσκυνά!»,  φωνάζει η αρχέγονη φωνή της Εκκλησίας του Χριστού κι εμείς ομόφωνα λέμε  ΑΜΗΝ!!!

"Εγώ Είμαι Κύριος ο Θεός σου ... Ου ποιήσεις σεαυτώ είδωλον,  ουδέ παντός ομοίωμα ..."
Είναι η Κεχαριτωμένη Μαρία  μια άσπλαχνη σαδίστρια που θέλει να βασανίζει τους ανθρώπους;;;  Μη γένοιτο! Μέχρι πότε, θρησκέμποροι,  θα εκμεταλλεύεστε το άγιο όνομά της  αλλά και την άγνοια του λαού; Μετανοείτε! Ο καιρός είναι εγγύς!



Από Φιλόθεο Φιλαλήθη