_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑΣ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑΣ
Χθες ανέβασα να το διαβάσουν όσοι παρακολουθούν τη σελίδα μου αυτό το γράμμα που μας το διάβασαν στην Εκκλησία. Ήθελα να πω δύο λόγια. Ποια; Αυτά που αισθάνθηκα μέσα μου.
 Πρώτα σκέφθηκα ότι είμαστε όλοι αναπολόγητοι διότι ο Θεός μας έχει δώσει την ευλογία ο καθένας μας τουλάχιστον να έχουμε μια Αγία Γραφή και να έχουμε την δυνατότητα να πάμε να αγοράσουμε έστω μία.
Έχουμε ένα αδελφό που τον λένε Δημήτρη. Ο αδελφός αυτός έχει μοιράσει τότες Αγίες Γραφές και μοιράζει αμέτρητες.
Ο αδελφός αυτός δεν είναι νέος είναι και άρρωστος από την καρδιά του έκαν εγχείρηση, και όμως δεν το βάζει κάτω με το γυρίζει όλο το Νομό Σερρών με φλόγα μεγάλη στον Κύριο να διαδοθεί το Ευαγγέλιο.
Μιλάει σε ανθρώπους δεν ντρέπεται δεν φοβάται.
Γι’ αυτό λέγω οι άνθρωποι μέσα κι εγώ θα είμαστε μια μέρα αναπολόγητοι δια βάζοντας αυτό το γράμμα.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Σας γράφω από τη φυλακή της Σαμψούντας ¨ Βεσιρ Κιοπρού ¨. Διαβάζοντας αυτό το γράμμα θα διερωτηθείτε ποιος είναι αυτός. Πρώτα από όλα λοιπόν να συστήσω τον εαυτό μου. είμαι 46 ετών και πέρασα μια άθλια ζωή. Βρίσκομαι στη φυλακή εκτελώντας την ποινή μου για παράνομες πράξεις.
  Σας παρακαλώ αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε αυτό το γράμμα καθώς δεν ζητώ βοήθεια αλλά θέλω απαντήσεις σε κάποια μου ερωτήματα.
  Έχω  γεννηθεί στην περιοχή της Σαμψούντας, αλλά έζησα σε διαφορετικές πόλεις. Ποτέ μου δεν είχα μια κανονική οικογένεια. Αυτή η έλλειψη με οδήγησε σε αυτή την θλιβερή ζωή και μ’ έκανε ένα άθλιο -κακό άνθρωπο. Είμαι  κακός και έχω διαπράξει πολλές αμαρτίες.
  Τώρα είμαι φυλακισμένος και δεν γνωρίζω πόσο ακόμα θα μείνω εδώ μέχρι την δίκη μου. τον πρώτο καιρό ήμουν πολύ νευρικός επειδή δεν γνώριζα πόσο θα μείνω και πως θα ζήσω μέσα σ’ αυτούς τους τέσσερις    τοίχους. Δεν ήθελα να μιλάω με κανέναν.
  Αγαπούσα και αγαπώ πολύ να διαβάζω. Εδώ μέσα υπάρχει μικρός αριθμός βιβλίων και εφημερίδων. Αυτά που πέφτουν στα χέρια μου τα διαβάζω. Δεν έχω άλλη επιλογή. Ακόμα και τα μικρό-δέματα που έρχονται στους συγκρατούμενους μου τυλιγμένα με παλιές εφημερίδες και αυτά ακόμη τα διαβάζω.
Μια μέρα ένα τέτοιο περιτύλιγμα από εφημερίδα έπεσε στα χέρια μου. επειδή δεν ήξερα τι να κάνω διάβασα ακόμη και τις πιο ασήμαντες λεπτομέρειες. Καθώς διάβαζα έλκυσε την προσοχή μου μια διαφήμιση πολύ -πολύ μικρή. ¨Έχετε ποτέ διαβάσει την Καινή Διαθήκη;¨ Με μια λαχτάρα είπα από μέσα μου, μακάρι να την είχα και να την διάβαζα. Πέρασαν αρκετές εβδομάδες τόσο που είχα ξεχάσει αυτή τη διαφήμιση. Μια μέρα ένας επισκέπτης έφερε στη βιβλιοθήκη διάφορα βιβλία.
  Έτρεξα αμέσως και τα άρπαξα. Διάφορα βιβλία που δεν ήξερα ούτε τους συγγραφείς ούτε τι έγραφαν. Τα πήρα και πηγαίνοντας στο κελί μου εξέταζα σε ποιον ανήκουν. Ανάμεσα τους είδα ένα λεπτό πράσινο βιβλίο που σαν τίτλο του είχε: ¨Νερό, ψωμί και ζωή ¨ δεν κατάλαβα περί τίνος επρόκειτο και το άφησα να το διαβάσω τελευταίο. Διαβάζοντας αυτό το μικρό πράσινο βιβλίο κατάλαβα ότι ήταν ένα κομμάτι από την Καινή Διαθήκη. Ήταν το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο. Πίστεψα στον Ιησού για τον οποίο γράφει αυτό το βιβλίο. Εκείνος και για μένα καρφώθηκε στο Σταυρό του Γολγοθά. Έχω πολλές απορίες. Ξέρω ότι δεν είναι αρκετά αυτά που ξέρω για Εκείνον. Το Ευαγγέλιο είναι δύναμης και αυτά που περιγράφει αυτό το βιβλίο που έκανε ο Ιησούς είναι όλα αλήθεια. Αλλά το Ευαγγέλιο αυτό είναι; Δεν πρέπει να είναι ένα πιο μεγάλο βιβλίο; Έχω διαβάσει και το Κοράνι και κάπου γράφει ότι ο Ιησούς όταν ήταν μικρός είχε κάνει ένα
Πουλί από λάσπη και το φύσησε μέσα του και το πουλί πήρε ζωή πέταξε και έφυγε και το είδαν πολλοί. Αυτό δεν μπόρεσα να βρω μέσα σ’ αυτό το βιβλίο. Θέλω να μάθω γι αυτό το θέμα. Επίσης πουθενά το βιβλίο αυτό δεν ονομάζει τον Ιησού <<Χαξρέτη>> Σημείωση: αυτή τη λέξη την βάζουν μπροστά από κάθε όνομα προφήτη όπως και του Μωάμεθ.
  Πουθενά δεν διάβασα αυτή την προσφώνηση σ’ αυτό το βιβλίο.  Όταν θέλουμε να μιλήσουμε στους άλλους γι Αυτόν πως θα τον ονομάσουμε; <<Ιησού>>;
  Πως μπορούν να απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα μου;
  Όταν παίρνω αυτό το βιβλίο στα χέρια μου, μου έρχεται μια ηρεμία.
Ακόμα και αυτούς που με έβλεπαν με κακό μάτι και μάλωνα μαζί τους-τους χαιρετώ. Τι μου συμβαίνει; Δεν ξέρω σε ποιόν να απευθυνθώ. Εάν το γράμμα αυτό έρθει στα χέρια κάποιου χριστιανού παρακαλώ ας με βοηθήσει γράφοντας μου στην διεύθυνση των φυλακών.
  Πως πρέπει να προσεύχομαι; Μείς οι Χριστιανοί νηστεύουμε; Τίποτα δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ο Ιησούς καρφώθηκε για όλους τους ανθρώπους στον σταυρό.
  Το ιερό αυτό βιβλίο τις νύχτες το βάζω κάτω από το μαξιλάρι μου και κοιμάμαι. Πολλές φορές ο Κύριος Ιησούς έρχεται κοντά μου, Τον βλέπω μέσα σε ένα λευκό ένδυμα και κρατά μια ράβδο μέσα από αυτό το βιβλίο είδα πως παρουσίαζε τον εαυτό Του σαν ποιμένα και εγώ είμαι κοντά Του. Με μια ράβδο κοίταζε γύρω του. Παντού ήταν όλα πράσινα και δεν ήθελα ποτέ να ξημερώσει. Όλη  την ποινή μου θα ήθελα να τη ζήσω μεσ’ αυτό το όνειρο. Δυστυχώς όταν ξυπνώ το πρωί αντιλαμβάνομαι ότι βρίσκομε μέσα στο κελί της φυλακής.
  Τώρα προσπαθώ να αποστηθίσω αυτό το βιβλίο όπως είναι. Όλοι απορούν που ολόκληρες εβδομάδες διαβάζω το ίδιο βιβλίο και με ρωτούν. Εξήγησα σ’ ένα φίλο μου, το τι λέει αυτό το βιβλίο αλλά δεν ανέφερα το όνομα του βιβλίου. Συγνώμη γι αυτό. Έδειξε ενδιαφέρον ο φίλος μου αλλά επειδή είναι ένα μου πρότεινε να το αντιγράψει σε ένα άδειο καθαρό τετράδιο. Η αντιγραφή αυτού του βιβλίου μήπως είναι αμαρτία; Σκέπτομαι ότι δεν θα είναι αμαρτία αλλά μήπως αντιγράφοντας το δεν θα είναι πλέον ιερό;
  Από καμιά φορά έρχονται εδώ Ιμάμ (θρησκευτικοί ηγέτες των Μουσουλμάνων και κάνουν ναμάζ όλοι μαζί.
  Οι πρωτοχρονιές εδώ είναι ιδιαίτερες ημέρες. Αυτές τις ημέρες εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Αυτά δεν τα ξέρουμε. Μαζί με το φίλο μου που κι αυτός έγινε χριστιανός γονατίζουμε και προσευχόμαστε και πολλές φορές διαβάζει μια σελίδα ο ένας και μια σελίδα ο άλλος από αυτό το βιβλίο.

Είναι σωστό αυτό που κάνουμε;
 Μήνες τώρα η οικογένεια μου δεν ενδιαφέρεται για μένα. Όλοι έχουν επισκέψεις και τους φέρνουν έστω μερικές από τις ανάγκες τους. Εγώ δεν έχω κανέναν από τους συγγενείς μου, να ενδιαφέρεται για μένα εδώ στη φυλακή.
  Στην αρχή σκέφτηκα πως είμαι πολύ αμαρτωλός και δεν μπορώ να γίνω Χριστιανός. Αλλά στο βιβλίο αυτό το Ιερό γράφει πως μια γυναίκα που είχε συλληφθεί για μοιχεία και ήταν πολύ αμαρτωλή της συγχωρέθηκαν οι αμαρτίες της. Ο Ιησούς της είπε ; <<Εγώ σε συγχωρώ >>. Μια τόσο αμαρτωλή γυναίκα την συγχώρησε.  Είμαι βέβαιος πως συγχωρεί κι εμένα και πιστεύω πως Αυτός ο Κύριος θα συμπληρώσει κάθε μου ανάγκη.
  Είμαστε δύο άτομα που περιμένουμε να έχουμε μια επαφή με ανθρώπους που μπορούν να δώσουν απαντήσεις στα πολλά μας ερωτηματικά. Είμαστε πλέον Χριστιανοί. Ο Ιησούς είναι και δικός μας Καλός ποιμένας και ξέρουμε ότι πέθανε στη δική μας θέση. ξέρουμε ότι μας αγαπά και μας γνωρίζει πολύ καλά. Θέλουμε να ζήσουμε σαν πραγματικά παιδιά δικά Του. Βοηθήστε μας  και μιλήστε μας για Τον Κύριο. Φέρτε μας και άλλα βιβλία σας παρακαλούμε. Μην μας αγνοήσετε όπως έκαναν οι οικογένειες μας. Μην στρίψετε το πρόσωπο σας από μας. Ζητώ στο όνομα του Κυρίου μας βοηθήστε μας. Μετά που θα βγούμε από εδώ  θέλουμε να γίνουμε πιστοί Του ακόλουθοι. Παρακαλούμε ενδιαφερθείτε για μας. Ζητάμε μόνο να μας πείτε για το Κύριο μας. ¨ Όταν βγούμε από δω θα πάμε κι εμείς στην Εκκλησία για να υπηρετήσουμε τον Κύριο μας τον Ιησού Χριστό. Εάν μας επισκεφθείτε φέρτε μας βιβλία βοηθητικά πνευματικά. Χρήματα δεν έχουμε αλλά για τα βιβλία που θα μας φέρεται μπορούμε να σας δώσουμε μικρά πράγματα για το σπίτι τα οποία φτιάχνουμε εδώ στη φυλακή. Θέλουμε τρία από αυτά τα βιβλία γιατί το δικό μου το έχω καλύψει με χαρτί μη τυχόν και μου χαλάσει, το άλλο το θέλω για το φίλο μου και το τρίτο να το δώσω σε κάποιον που στο μέλλον θα ενδιαφερθεί.
  Ελάτε κοντά μας. Βοηθήστε μας. Δεν ζητούμε τίποτε άλλο από σας.
Εάν θέλετε να μας στείλετε τα βιβλία που ας ζητούμε ταχυδρομικός γράψτε μας πως μπορούμε να έλθουμε σε επαφή μαζί σας. Θα χαρούμε πολύ όμως να σας δούμε κοντά μας γιατί με την αλληλογραφία είναι δύσκολο να μας εξηγήστε τις τόσες απορίες μας.
  Για το χατίρι Του Κυρίου Ιησού κάντε το αυτό για μας.
Ο κατάδικος Γκιοσέλ Τας
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΑΥΤΌ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΝΙΓΡΙΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗ-28-8-2011