_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

7--11--2015---ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ- Εκδόσεις «οι Νικητές»Κατερίνη (M.R.HAAN

θρησκεία ή Χριστός; η συνέχεια από το 04
05
Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΛΗΣΤΗΣ
 Θα εξετάσουμε τώρα τρία κτυπητά χαρακτηριστικά του ανθρώπου που απόρριψε το Χριστό.
1/. Ο άνθρωπος μπορεί ν’ απορρίπτει το Χριστό ακόμη και την ώρα του θανάτου του.
2/. Ο άνθρωπος μπορεί να βρεθεί κοντά στο Χριστό κι’ όμως στο τέλος να χαθεί.
3/. Ο άνθρωπος μπορεί να εύχεται ακόμη και να ζητά το Χριστό να τον σώσει κι’ όμως να είναι χαμένος.
                      «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ένας άνθρωπος μπορεί ν’ απορρίπτει το Χριστό ακόμη και την ώρα του θανάτου του.
Μπροστά μας έχουμε το ληστή που κρέμεται στο σταυρό και βρίσκεται στα πρόθυρα του θανάτου. Κι’ όμως ακόμη και καθώς βρίσκεται με το θάνατο βλαστημά και κοροϊδεύει το Σωτήρα των ανθρώπων. Συμπεραίνω ότι ο άνθρωπος αυτός είχε δει ακούσει το Χριστό πριν και ίσως να αισθάνθηκε τον έλεγχο των λόγων του Χριστού καθώς μιλούσε στα πλήθη. Θάπρεπε να γνώριζε το Χριστό γιατί ήξερε ποιος ήταν. Άκουσε τον καθώς λέει: «Εάν εσύ είσαι ο Χριστός σώσε τον εαυτό σου και εμάς».(Λουκάς 23:39).
Ασφαλώς γνώριζε για το Χριστό και τώρα βρισκόταν σταυρωμένος δίπλα Του. Το γεγονός είναι ότι οι επιστροφές στο Χριστό από πρόσωπα που έφτασαν κοντά στο θάνατο σπανίζουν. Λίγοι άνθρωποι σώθηκαν την ώρα του θανάτου.
Όλες οι συνθήκες στέκονται ενάντια στη σωτηρία του ανθρώπου την τελευταία ώρα. Στις ημέρες μας περισσότεροι άνθρωποι πεθαίνουν ξαφνικά χωρίς καμιά προειδοποίηση από καρδιακές  εγκεφαλικά επεισόδια αυτοκινητικά δυστυχήματα κι’ άλλες πολλές αιτίες. Για εκείνον που αντιμετωπίζει μακροχρόνια αρρώστια πριν πεθάνει το γεγονός είναι ότι πάντοτε ελπίζει για καλυτέρεψη της υγείας του και ποτέ δεν περιμένει το θάνατο. Όταν αρρωστήσει βαριά και το τέλος φαίνεται ξεκάθαρα δεν βρίσκεται συνήθως σε καλά διανοητική κατάσταση για να σκεφθεί το ζήτημα της σωτηρίας. Είναι γεμάτος από τους πόνους τα παθήματα και τον πυρετό. Ακόμη και τα φάρμακα τον αποδυναμώνουν. Μπορεί να βρίσκεται σε κατάσταση παραληρήματος ή ακόμη και ασυνειδησίας. Αν ένας άνθρωπος βρίσκεται στα λογικά του με καθαρό μυαλό και καλή υγεία δεν αντιμετωπίζει το θέμα σωτηρίας πολύ λίγη πιθανότητα υπάρχει να το κάνει αυτό όταν βασανίζεται με πόνους και καίγεται από πυρετό και παραληρεί από την επίδραση των φαρμάκων. Γι’ αυτό η Βίβλος μας καλεί: «..η μέρα σωτηρίας είναι τώρα»
 (Β΄ Κορινθίους 6:2) και «σήμερα εάν ακούσετε την φωνήν του να μην σκληρύνετε τις καρδιές σας» (Εβραίους 3:7).
Πολλοί λίγοι είναι εκείνοι που περιμένουν ως τις τελευταίες ώρες της ζωής τους να κάνουν την απόφαση για το Χριστό. όταν συνεχώς απορρίπτουμε το Χριστό η συνείδηση σας αμβλύνεται==(εξασθενίζεται-αδυνατεί) η καρδιά μας σκληραίνει και η ψυχή μας παραλύει. Αν μπορείς ν’ απορρίψεις το Χριστό σήμερα με μεγαλύτερη ευκολία θα Τον απορρίψεις αύριο.
                           «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΚΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΧΑΜΕΝΟΣ
Το δεύτερο μάθημα που παίρνουμε απ’ αυτόν το ληστή στο σταυρό είναι ότι ο άνθρωπος μπορεί να είναι πολύ κοντά στο Σωτήρα και όμως στο τέλος να χαθεί. Ο ληστής αυτός ήταν τόσο κοντά στον Ιησού ώστε μπορούσε ν’ ακούσει τις κραυγές Του να δει τα παθήματα Του και να παρακολουθεί την αγωνία Του. αν τα χέρια του δεν ήταν καρφωμένα στο σταυρό θα μπορούσε πιθανόν ν’ αγγίξει τα χέρια του Σωτήρα. Θάπρεπε νάταν πολύ κοντά Του γιατί οι δύο ληστές είχαν συνομιλία μεταξύ τους παρά τις φωνές του κόσμου γύρω απ’ το σταυρό. Το να είσαι κοντά στο Χριστό δεν είναι αρκετό. Κάποιος μπορεί να έχει γεννηθεί και μεγαλώσει σ’ ένα χριστιανικό σπίτι να έχει διδαχτεί το όνομα του Χριστού από τη νηπιακή του ηλικία να έχει μάθει να διαβάζει τη Βίβλο να προσεύχεται και να πάει στην Εκκλησία κι όμως στο τέλος να χαθεί.
Σε ορισμένες περιστάσεις βρέθηκες ιδιαίτερα κοντά στο Χριστό .
Ίσως στο θάνατο της μητέρας σου ή κάποιου άλλου αγαπητού σου προσώπου αισθάνθηκες τη συντομία της ζωής και κατάλαβες ότι θάπρεπε κι’ εσύ να ετοιμαστείς για την αιωνιότητα. Για λίγο η καρδιά σου μαλάκωσε και ίσως ακόμη και να έκλαψες. Βρέθηκες πολύ κοντά. Επειδή όμως δεν έκανες τίποτε για το θέμα της σωτηρίας το μαλάκωμα της καρδιάς και ο έλεγχος σ’ άφησαν και έπεσες πάλι πίσω στην αδιαφορία σου. Ή ίσως άκουσες κάποιο δυνατό κήρυγμα και αισθάνθηκες την επιτακτικότητα να αποφασίσεις για το Χριστό. οι αμαρτίες σου σε τάραξαν ελέγχθηκες και πάλι έκλαψες κι όμως στο τέλος για μια φορά ακόμη δεν έκανες τίποτε. Ή ίσως την ώρα αυτή καθώς διαβάζεις τα λόγια αυτά μέσα σου ξύπνησε το αίσθημα της ανάγκης και η συναίσθηση του κινδύνου ν’ αναβάλλεις το ζήτημα της σωτηρίας. Βρίσκεσαι κοντά. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό. Δεν θάθελες τώρα προτού ο έλεγχος αδυνατήσει και φύγει πάλι να πεις «ναι» στο Σωτήρα και να τακτοποιήσεις το θέμα αυτό μια για πάντα.
                      «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ
Εκδόσεις «οι Νικητές»Κατερίνη (M.R.HAAN
06
ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΧΑΜΕΝΟΣ
Το τρίτο χαρακτηριστικό του ληστή στο σταυρό είναι ότι ήθελε
να σωθεί μάλιστα ζήτησε και από το Χριστό για να τον σώσει κι όμως ήταν χαμένος. Τα λόγια αυτά ίσως να σε παραξενέψουν διάβασε όμως την περιγραφή και θα δεις πόσο τραγικά αληθινό είναι αυτό. Άκουσε το ληστή καθώς απευθύνεται στον Ιησού. «Ένας από τους κρεμασμένους κακούργους καθώς απευθύνεται στον Ιησού. «Εάν εσύ είσαι ο Χριστός σώσε τον εαυτό σου και εμάς».(Λουκάς 23:39). Ζήτησε από τον Ιησού να τον σώσει κι όμως χάθηκε. Αρνήθηκε να σωθεί με τον τρόπο του Θεού και ζήτησε το δημοφιλή τρόπο της σωτηρίας όχι με το θάνατο του Χριστού. Δεν γνώριζε ότι αν ο Χριστός έσωζε τον Εαυτό Του δεν θα μπορούσε να σώσει τους άλλους. Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα στη σωτηρία που μας αναφέρει η Βίβλος και τη σύγχρονη θεολογία. Η Βιβλική διδασκαλία λέγει ότι μπορούμε να σωθούμε μόνο με το θάνατο του Χριστού. Δεν γνώριζε ότι αν ο Χριστός έσωζε τον Εαυτό Του δεν θα μπορούσε να σώσει τους άλλους. Αυτή η διαφορά ανάμεσα στη σωτηρία που μας αναφέρει η Βίβλος και τη σύγχρονη θεολογία. Η Βιβλική διδασκαλία λέγει ότι μπορούμε να σωθούμε με το θάνατο του Χριστού. Η σύγχρονη θεολογία περιφρονεί και κοροϊδεύει το έργο της αντικαταστάσεως του θανάτου του Χριστού. Αυτό ήταν το λάθος του αμετανόητου ληστή. Ήθελε να σωθεί όχι όμως με τον τρόπο που περνά από το σταυρό του Χριστού γι’ αυτό είπε: «Σώσε τον εαυτό σου και εμάς».
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να σωθείς κι αυτός είναι με το εξιλαστήριο θάνατο του και την ένδοξη ανάσταση του Κυρίου Ιησού Χριστού. Δεν μπορείς να πληρώσεις εσύ την τιμή της αμαρτίας και να σώσεις τον εαυτό σου. έτσι ο Χριστός έπρεπε να πεθάνει στη θέση σου ώστε εσύ να μπορέσεις να ζήσεις. Είσαι μήπως σαν αυτόν το ληστή ένοχος και καταδικασμένος  και Τον απορρίπτεις ακόμη και τώρα ενώ Αυτός βρίσκεται κοντά σου. επιθυμεί να σωθείς. Όλοι οι άνθρωποι επιθυμούν να σωθούν και ελπίζουν να σωθούν μια μέρα. Κι όμως θα χαθούν γιατί δεν ενεργούν τώρα.
Αποτέλεσμα εικόνας για ποταμια μακεδονιας
                          «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ο ΣΩΣΜΕΝΟΣ ΛΗΣΤΗΣ
Και οι δύο άνδρες που σταυρώθηκαν με το Χριστό ήταν δολοφόνοι ληστές αντάρτες. Και οι δύο τους δίκαια καταδικάστηκαν σε θάνατο. Και οι δύο καρφώθηκαν στο σταυρό. Και οι δύο τους στην αρχή βλασφημούσαν το Σωτήρα.  Καμιά διαφορά δεν μπορούμε να σημειώσουμε ανάμεσα τους εκτός από τη στάση που πήραν στο πρόσωπο του Χριστού. Ο ένας Τον δέχτηκε ο άλλος Τον απόρριψε. Πέντε πράγματα μπορούν να ειπωθούν για το σωσμένο ληστή που είναι αληθινά και για κάθε πρόσωπο που είναι σωσμένο.
1/. Φοβόταν το Θεό
2/. Παραδέχτηκε ότι ήταν αμαρτωλός
3/. Αναγνώρισε την αναμαρτησία του Χριστού
4/.Τον ομολόγησε σαν Κύριο Του
5/.Πίστευε στην ανάσταση του Χριστού.
                      «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Αποτέλεσμα εικόνας για ποταμια μακεδονιας
ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΘΕΟ
Και τώρα ας πούμε δυο λόγια γι’ αυτές τις πέντε αλήθειες. Ο σωσμένος ληστής είπε στον καρφωμένο συνάδελφο του που ήταν στην αριστερή μεριά του Χριστού.»Δεν φοβάσαι το Θεό». μ’ άλλα λόγια του είπε: «Δεν φοβάσαι ν’ αντιμετωπίσεις το θάνατο και την αιωνιότητα;» Ο Διάβολος θα ήθελε να έχει ανθρώπους που πιστεύουν ότι ο φόβος είναι σημάδι δειλίας και αδυναμίας. Μας διδάσκουν σήμερα ότι δεν πρέπει να φοβόμαστε και ότι κάθε προειδοποίηση για μελλοντική κρίση και την τιμωρία του Θεού για τους αμαρτωλούς είναι απλώς εκφοβιστική τακτική. Ο φόβος λένε δεν έχει θέση στον πολιτισμό και το φωτισμό της σημερινής εποχής.
Ο άνθρωπος μιλά για απελευθέρωση από το φόβο. Στον υλικό όμως τομέα της ζωής του οτιδήποτε κάνει κυριαρχείται από φόβο. Όταν είσαι άρρωστος καλείς γιατρό γιατί φοβάσαι τα παθήματα και το θάνατο. Αποταμιεύεις τα χρήματα σου γιατί φοβάσαι τη φτώχεια. Κτίζεις σπίτι γιατί φοβάσαι το κρύο. Ασφαλίζεις το σπίτι σου γιατί φοβάσαι τη φωτιά και το αυτοκίνητο σου γιατί φοβάσαι μήπως σε τρακάρει κάποιος μεθυσμένος οδηγός. Μπλεκόμαστε σε πολέμους με θυσία εκατομμυρίων πολύτιμων ζωών και δισεκατομμυρίων χρημάτων γιατί φοβόμαστε επιθέσεις και φοβόμαστε μήπως χάσουμε την πολύτιμη ελευθερία μας. Όταν όμως οι κήρυκες μιλούν για το φόβο του Θεού και το φόβο της Κολάσεως τους αποκαλούν κήρυκες της
συμφοράς και θρηνωδίας.
Εσύ φοβάσαι; Ο ληστής και κάθε σωσμένος θα ομολογήσουν ότι όταν για πρώτη φορά ήρθαν αντιμέτωποι με τις αμαρτίες τους και είδαν την τρομερή καταδίκη της ψυχής τους που τους περιμένει έτρεμαν και φοβόταν. Να συναντήσεις το Θεό χωρίς να έχεις το Χριστό είναι κάτι που πρέπει να φοβάσαι. Γι’ αυτό ο θεός μας προτρέπει να φύγουμε από την επερχόμενη οργή. Μια μέρα θα σταθείς μπροστά στο Χριστό.  αν Τον απορρίπτεις θα φωνάζεις τους βράχους και τα βουνά να πέσουν και να σε σκεπάσουν. Τότε δεν θα είσαι σε θέση να κρύψεις το φόβο σου και το ψέμα του Σατανά «μη φοβάσαι» δεν θα σε βοηθήσει καθόλου.
Αποτέλεσμα εικόνας για ποταμια μακεδονιας
                      «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΣ
Εκδόσεις «οι Νικητές»Κατερίνη (M.R.HAAN
07
 
ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΕΝΟΧΗ ΤΟΥ
 Το επόμενο πράγμα που σημειώνουμε είναι ότι ο ληστής παραδέχτηκε την ενοχή του. αναγνώρισε την αμαρτία του όταν είπε: «Δεν φοβάσαι ούτε τον Θεόν αφού και συ βρίσκεσαι στην ίδια καταδίκη; Και εμείς μεν δικαίως διότι απολαμβάνουμε άξια κείνων που κάναμε». (Λουκάς 23:40—41). Παραδέχτηκε ότι ήταν αμαρτωλός. Κι εσύ δεν μπορείς να σωθείς ως ότου παραδεχτείς το ίδιο πράγμα. Ο Χριστός πέθανε για τους αμαρτωλούς. Όσο καιρό δεν παραδέχεσαι την αμαρτία σου δεν μπορείς να σωθείς.
                          «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΜΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Κατόπι ο ληστής αυτός αναγνώρισε την ικανότητα του Χριστού να τον σώσει. Παραδέχτηκε  ότι ο Χριστός ήταν χωρίς αμαρτία και γι αυτό μπορούσε να κάνει εξιλέωση για άλλους. Αν ο Χριστός ήταν αμαρτωλός δεν θα μπορούσε να πεθάνει για άλλους. Ο ληστής όμως αναγνώρισε τον Ιησού σαν τον Αμνό του Θεού και είπε: «Αυτός δεν έκανε κανένα κακόν».(Λουκάς 23:42).
                         «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΑΝ ΚΥΡΙΟ
 Ακόμη ομολόγησε τον Χριστό σαν Κύριο γιατί είπε: «Μνήσθητι μου Κύριε όταν έλθεις εις την βασιλείαν σου». (Λουκάς 23:42).
Επίσης ομολόγησε πίστη στην Ανάσταση. Το πρόσεξες αυτό;  Ο Ιησούς πέθανε και όμως ο ληστής του είπε: «Όταν έλθεις εις την βασιλείαν σου». πίστευε ότι ο Χριστός που πέθαινε θα
ξαναρχόταν στην βασιλεία Του. Για να το έκανε αυτό ο Χριστός θα έπρεπε να αναστηθεί από τους νεκρούς. Όταν ο ληστής ομολόγησε το Χριστό σαν Κύριο και πίστεψε στην καρδιά του ότι θα ανασταίνονταν από τους νεκρούς σώθηκε. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος σωτηρίας. «Εάν ομολογήσεις με το στόμα σου ότι ο Ιησού είναι Κύριος  και πιστέψεις με την καρδιά σου ότι ο θεός τον ανέστησε εκ νεκρών τότε θα σωθείς».(Ρωμαίους 10:9). Μ’ άλλα λόγια πίστεψε στο Ευαγγέλιο τα Καλά Νέα για τους αμαρτωλούς ότι ο Χριστός πέθανε τάφηκε και αναστήθηκε. Αν το πιστεύεις αυτό και είσαι έτοιμος να Τον ομολογήσεις σαν Κύριο θα σωθείς. Στην ομολογία του ληστή ο Κύριος έδωσε απάντηση: «Αλήθεια σου λέγω σήμερα θα είσαι μαζί μου στον παράδεισον». (Λουκάς 23:43). Θα Τον πιστέψεις σήμερα; Ίσως όμως να πεις:
«Εγώ πάντοτε το πίστευα αυτό κι όμως δεν είμαι σωσμένος». Επίτρεψε μου να σε ρωτήσω: «Τον ομολόγησες ποτέ σου σαν Κύριο; Πότε τον δέχτηκες οριστικά με πίστη.» Αν όχι κάνε το τώρα. Δέξου Τον και ομολόγησε Τον αμέσως.
Θα κλείσω το μέρος αυτό μ’ ένα παράδειγμα. Σκέψου για έναν άνθρωπο που πεθαίνει από το δηλητήριο που πήρε. Καλεί το γιατρό που σωστά κάνει τη διάγνωση και αμέσως δίνει συνταγή με το σωστό φάρμακο. Ο γιατρός βάζει το φάρμακο σ’ ένα ποτήρι νερό κοντά στο κρεβάτι και λέγει: «Πάρε το φάρμακο αυτό και θα ζήσεις. Αν δεν το πάρεις θα πεθάνεις». Άκουσε μου τώρα. Ο άνθρωπος αυτός μπορεί να πιστεύει ότι είναι δηλητηριασμένος ακόμη μπορεί να πιστεύει ότι το φάρμακο είναι καλό και θα τον θεραπεύσει αν το πάρει. Μπορεί να τα πιστεύει τα πιστεύει όλα αυτά και πάλι να πεθάνει. Το δηλητήριο είναι μέσα του. Δεν χρειάζεται να πετάξει το φάρμακο στο πάτωμα με βλαστήμιες και απιστία διακηρύττοντας ότι δεν έχει πίστη στο γιατρό και σε οτιδήποτε άλλο. αυτό που χρειάζεται να κάνει είναι να πιστέψει στο γιατρό και να πιστέψει ότι το φάρμακο είναι καλό αλλά αυτός αρνείται να το πάρει.
Κι εσύ είσαι δηλητηριασμένος από την αμαρτία φίλε μου και θα χαθείς για πάντα εκτός κι αν αναγεννηθείς. Απλώς να πιστεύεις ότι όλα αυτά που λέγει η Βίβλος είναι αληθινά και δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα. Πρέπει να έρθεις στο σημείο όπου οριστικά θα δεχτείς το Χριστό. αυτή τη στιγμή πες: «Πιστεύω ότι ο Χριστός
πέθανε και αναστήθηκε για μένα και τώρα πρέπει να Τον δεχθώ με πίστη». Ο ληστής στο σταυρό δεν μπορούσε να κάνει τίποτε για να σωθεί. Τα χέρια του ήταν καρφωμένα στο σταυρό και δεν μπορούσε να εργαστεί. Δεν μπορούσε να περπατήσει γιατί τα πόδια του ήταν καρφωμένα στο σταυρό. Δύο πράγματα όμως δεν ήταν καρφωμένα—η γλώσσα του και η καρδιά του. Ήταν ελεύθερα ώστε το στόμα του να ομολογήσει και με την καρδιά του να πιστέψει.
Κι’ εσύ δεν μπορείς να κερδίσεις τη σωτηρία σου με τα έργα. Μπορείς να Τον πιστέψεις και να Τον ομολογήσεις. Κάνε το τώρα.
(Ρωμαίους 10:9).


                        «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»