_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

10-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--01--Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΦωτόΦωτό
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ
                 01-
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα -
Από τoν του Λόγου του Θεού διαβάζουμε για το αρνί. Το χρησιμοποιούσαν για θυσίες. Δηλαδή όταν ένα πρόσωπο αμάρτανε έπρεπε να σφάξει ένα αρνάκι το καλύτερο που είχε να το κάψει. Το αρνάκι ήταν ο αντικαταστάτης που έπαιρνε την τιμωρία του θανάτου που έπρεπε να υποστεί κανονικά ο αμαρτωλός.
Αξίζει να τα δούμε μέσα από το Λόγο του Θεού.
Παίρνουμε μόνο το εδάφιο για τον Άβελ που έκανε σωστή προσφορά περι αμαρτίας στον Θεό.
Ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης είναι Θεός δικαιοσύνης και τα βλέπει όλα με τη δικαιοσύνη του.
Βλέπουμε  μέσα στον Παράδεισο ο Θεός έκανε αμέσως την πρώτη θυσία περι αμαρτίας του πεσμένου Αδάμ και Εύας και τους έντυσε με δέρματα και πέταξε τα φύλλα από πάνω τους.
Διότι αυτήν την αμαρτία την οποία έκαναν μόνο με αίμα μπορούσε να ξεπλυθεί.
  Και γιατί ήταν τόσο πολύ βαριά η αμαρτία;
Ήταν βαριά για τον λόγο του ότι δεν έπεσαν σε μετάνοια στα πόδια του αλλά όχι μόνον κρύφτηκαν τον είπαν φταίχτη. Ο Αδάμ ότι εγώ δεν φταίω η γυναίκα που μου έδωσες. Με  αυτό τον λόγο άρα έφταιγε ο Θεός. Η Εύα είπε ο όφης. Άρα ο Θεός έφταιγε που έφτιαξε τον Όφη.
Υπάρχει και κάτι πιο σημαντικό τον έβγαλαν και ψεύτη όταν τους είπε σήμερα αν φάτε θα πεθάνετε. Πίστεψαν τα λόγια του διαβόλου ότι δεν θα πεθάνουν αλλά θα γίνουν σαν τον Θεό και φάγανε για να γίνουν Θεός. Που σημαίνει ότι πάλι ο Θεός έφταιγε διότι τους είπε ψέματα ότι θα πεθάνουν.
  Βέβαια σαρκικά δεν πέθαναν αλλά ακολούθησε ο σαρκικός θάνατος κάποια χρόνια αργότερα αλλά την στιγμή εκείνη επήλθε θάνατος πνευματικός και για τον Θεό ήταν πεθαμένοι.
Γι’ αυτό για να μπορούν να σταθούν έκανε κατ’ ευθείαν την σφαγή ενός ζώου για να τους προσπεράσει με το αίμα του και να μην τους σκοτώσει.
ΓΕΝΕΣΗΣ 1:
16 Και ο Κύριος ο Θεός έδωσε προσταγή στον Αδάμ, λέγοντας: Από κάθε δέντρο του παραδείσου θα τρως ελεύθερα,
17 από το δέντρο τής γνώσης τού καλού και του κακού, όμως, δεν θα φας απ' αυτό• επειδή, την ίδια ημέρα που θα φας απ' αυτό, θα πεθάνεις οπωσδήποτε.
*******
Και πράγματι όπως το είπε έτσι και έγινε αυτό μας το βεβαιώνει και η Κ. Διαθήκη.
******
Εφεσίους 2
1 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί, εξαιτίας των παραβάσεων και των αμαρτιών, σας ζωοποίησε•
2 μέσα στις οποίες κάποτε περπατήσατε, σύμφωνα με το πολίτευμα του κόσμου τούτου, σύμφωνα με τον άρχοντα της εξουσίας τού αέρα, του πνεύματος, που σήμερα ενεργεί στους γιους τής απείθειας•
******
Νεκροί λοιπόν για τον Θεό οι άνθρωποι.
Ας δούμε ξανά την :
*************
Γένεσης 3: διαβάστε όλο το κεφάλαιο είναι υπέροχο
21 Και ο Κύριος ο Θεός έκανε στον Αδάμ και στη γυναίκα του δερμάτινους χιτώνες, και τους έντυσε…..
24 Και έδιωξε τον Αδάμ•….
*******
Και αυτό το αίμα της θυσίας ήταν αντιπροσωπευτικό
Επάνω στο αίμα του Χριστού που τον παρομοιάζει αμνό του Θεού.  Μέχρι  να έρθει το πλήρωμα του χρόνου ώστε να γίνει η θυσία αυτή μια για πάντα από τον Κύριο μας.
 Ειρήνη και ευλογία Κυρίου.
Sultana.cha  
ΦωτόΦωτό
                 02
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα -

Παίρνουμε μόνο το εδάφιο για τον Άβελ που έκανε σωστή προσφορά περι αμαρτίας στον Θεό.
ΓΕΝΕΣΗΣ 4:
4 Και ο Άβελ πρόσφερε κι αυτός από τα πρωτότοκα των προβάτων του, και από το πάχος τους. Και ο Κύριος κοίταξε με ευμένεια επάνω στον Άβελ, κι επάνω στην προσφορά του•
*****
Ο Άβελ ήξερε πώς να πλησιάσει τον Θεό και να γίνουν ευπρόσδεκτες οι θυσίες του. Είτε περι αμαρτίας και αναξιότητας είτε ειρηνικές προσφορές.
 Γι αυτό ο Θεός δέχτηκε τον Άβελ διότι τον ευαρεστούσε.
Όπως είπαμε δεν είναι προσωπολήπτης.
*****
5 επάνω στον Κάιν, όμως, κι επάνω στην προσφορά του δεν κοίταξε. Και ο Κάιν αγανάκτησε πάρα πολύ, και κατσούφιασε το πρόσωπό του.
*****
Λέμε:  Ο Άβελ ήξερε πως μήπως ο Κάιν δεν ήξερε;
 Και ο Κάιν ήξερε, αλλά ήθελε να κάνει το δικό του εγώ, και όχι ότι του έλεγε ο Θεός.
Γιατί ο Θεός δεν κοίταξε, στου Κάιν την προσφορά;
Δεν κοίταξε διότι, δεν πλησίασε με τον τρόπο που όρισε ο Θεός ,του εξιλασμού.
Όπως είπαμε, δεν είναι προσωπολήπτης ο Θεός.
Κοιτάζει την καρδιά του ανθρώπου, που είναι μαζί του,  άνθρωπος ,συνεπείς, που θέλει να τον ευαρεστήσει. 
Και να μιλήσουμε πιο προσωπικά; ο Θεός θέλει την καρδιά μου να κτυπάει στον ίδιο ρυθμό, με την δική του.
Βλέπουμε ο Άβελ ήταν η καρδιά του, δοσμένη στο Θεό και έκανε την σωστή θυσία, για να τον ευαρεστήσει αυτόν που κάθε μέρα λάτρευε. Όχι μόνο μια φορά αλλά αγρυπνούσε πώς να ευαρεστήσει τον Θεό. Διότι στην Κ. Διαθήκη μας τον ονομάζει δίκαιο.
 Εβραίους11
4 Με πίστη ο Άβελ πρόσφερε στον Θεό καλύτερη θυσία παρά ο Κάιν, διαμέσου τής οποίας δόθηκε μαρτυρία ότι ήταν δίκαιος, επειδή ο Θεός έδωσε μαρτυρία για τα δώρα του• και μ' αυτή, παρόλο που πέθανε, μιλάει ακόμα.
*****
   Ο Κάιν πήρε από τις σοδιές του, να κάνει θυσία και αυτό ήταν ενάντια στο θέλημα, του  Θεού.
Κι  αυτός με την καρδιά του, βέβαια ήθελε να κάνει θυσία αλλά με υλικά που δεν είχαν μέσα ζωή, να χυθεί αίμα ώστε να τον δεχτεί ο Θεός.
Αυτό αντιπροσωπεύει τους ανθρώπους που λένε εγώ κάνω καλά έργα αγαπάω τον Θεό δεν κλέβω δεν σκοτώνω κλπ.
Η εγώ για την ψυχή μου κάνω καλά έργα ώστε μεθ’ αύριο να είμαι εντάξει με τον Θεό.
Αυτό λέγεται αυτό-δικαίωση. Δεν πάω με μετάνοια αλλά με τα έργα μου.
Αν πάμε στην Κ. Διαθήκη θα δούμε ότι δεν μετρούν τα έργα μας αλλά μας δέχεται δια του αίματος του Χριστού. 
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:
 8 Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης• κι αυτό δεν είναι από σας• είναι δώρο τού Θεού•
9 όχι από έργα, ώστε να μη καυχηθεί κάποιος.
10 Επειδή, δικό του δημιούργημα είμαστε, καθώς κτιστήκαμε στον Ιησού Χριστό για καλά έργα, που ο Θεός προετοίμασε, για να περπατήσουμε μέσα σ' αυτά.
*****
Βλέπουμε ότι όλα δια πίστεως. και όχι με έργα, αλλά δια Ιησού Χριστού τα προετοιμάζει ο Θεός να κάνουμε τα καλά έργα. Όχι για σωτηρία.
Στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο μας το δείχνει αυτό πολύ καλά.
Ιωάννης1:12
12 Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του•
Ιωάννης 3:
5 για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή.
18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται• όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεό
36 Όποιος πιστεύει στον Υιό, έχει αιώνια ζωή• όποιος, όμως, απειθεί στον Υιό, δεν θα δει ζωή, αλλά η οργή τού Θεού μένει επάνω του.
Ειρήνη ευλογία και χάρη αμήν
Sultana. Cha 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΦωτόΦωτό
               03
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα
Μια και αναφερόμαστε στον Αβραάμ, ας δούμε λίγα πράγματα γι αυτόν.
Γένεσης 12-1
1 ΚΑΙ ο Κύριος είπε στον Άβραμ: Βγες έξω από τη γη σου, και από τη συγγένειά σου, και από την οικογένεια του πατέρα σου, στη γη που θα σου δείξω•
7 Και ο Κύριος φάνηκε στον Άβραμ, και του είπε: Στο σπέρμα σου θα δώσω αυτή τη γη. Και έκτισε εκεί θυσιαστήριο στον Κύριο, που φάνηκε σ' αυτόν
 Η Π. Διαθήκη και η Κ. Διαθήκη μας τον ονομάζει άνθρωπο πίστεως και σαν άνθρωπο όλα του τα σφάλματα και τις αδυναμίες του στο θυσιαστήριο συγχωρούνταν.
  ‘Όμως  όταν επρόκειτο για τον Θεό η καρδιά του χτυπούσε στον ίδιο ρυθμό με του Θεού. του είπε βγες έξω από τη γη σου και χωρίς αντίρρηση πήρε έναν δρόμο άγνωστο γι αυτόν και σε μεγάλη ηλικία να φύγει και να πάει όπου του πει ο Θεός. 
Σε κάποια τοποθεσία του φάνηκε ο Θεός και εκεί έκτισε ένα θυσιαστήριο  για να δοξάζει κατά πως το ήθελε ο Θεός.
Δεν έκανε για τον εαυτό τίποτα μια ολόκληρη ζωή ήταν στις σκηνές και τον καθοδηγούσε, πότε και που να πάει ο Θεός.
Όμως δεν θα μείνουμε στον Αβραάμ ίσως μια άλλη φορά να δούμε πως φέρονταν ο Αβραάμ στη ζωή του.
*****
Πάντως και η Κ. Διαθήκη μας πληροφορεί για την δικαιοσύνη του δια πίστεως. Γι αυτό και του δόθηκαν πολύ μεγάλες υποσχέσεις και από αυτόν προήλθε και ο Ιησούς Χριστός.
Ρωμαίους 4:
1 Τι θα πούμε, λοιπόν, ότι απόλαυσε ο Αβραάμ, ο πατέρας μας κατά σάρκα;
2 Επειδή, αν ο Αβραάμ ανακηρύχθηκε δίκαιος από τα έργα, έχει καύχημα• όχι, όμως, μπροστά στον Θεό.
3 Επειδή, τι λέει η γραφή: «Και πίστεψε ο Αβραάμ στον Θεό, και λογαριάστηκε σ' αυτόν για δικαιοσύνη».
………………………………
Πάντως προτού κάποιος πλησιάσει τον Θεό είτε για ευχαριστία επρόκειτο ήτε για μετάνοια και ομολογία αμαρτιών έπρεπε να χυθεί αίμα. Να γίνει θυσία από ζώα μέχρι να έρθει ο Ιησούς Χριστός και να κάνει την τέλεια εξιλέωση για τον άνθρωπο.
Όπως είδαμε πιο πάνω ο Αβραάμ πάντα με θυσία τον πλησίαζε το Θεό .

Γιατί είχε πληροφορία μέσα στην καρδιά του ότι ήταν αμαρτωλός και πλησιάζει Έναν Άγιο Θεό.
Και καταλάβαινε ότι δεν ήταν άξιος μέχρι θανάτου, και έτσι έκανε θυσία και προσφορά για να μπορέσει να τον δεχτεί.
 Επίσης η θυσία μπήκε στη ζωή του ανθρώπου από τις διηγήσεις του Αδάμ που όπως λένε ότι ακόμα και ο Νώε τον πρόλαβε με τόσα πολλά χρόνια που έζησε.
 Διετή η πρώτη θυσία έγινε από το χέρι του Θεού μέσα στον Παράδεισο και έκανε εξιλέωση την αμαρτία του Αδάμ. 
Και όλες αυτές, οι θυσίες και οι προσφορές πριν την τέλεια προσφορά, του εαυτού, του, Χριστού προφήτες είπαν γι’ αυτόν όπως :
 Ο Ησαϊας 53: (700 χρόνια πριν να γεννηθεί είπε για τον Ιησού Χριστό:)
 7 Αυτός ήταν καταθλιμμένος και βασανισμένος, αλλά δεν άνοιξε το στόμα του• φέρθηκε σαν αρνί σε σφαγή, και σαν άφωνο πρόβατο μπροστά σ' εκείνον που το κουρεύει, έτσι δεν άνοιξε το στόμα του.
( Όλο το κεφάλαιο καλό θα ήταν να διαβαστεί γράφει θαυμάσια πράγματα για το Κύριο.)
   Επίσης ο Ησαϊας ανήγγειλε ακόμα και την γέννηση του Ιωάννου του προδρόμου που θα φώναζε για τον ερχομό του Κυρίου μέσα στην έρημο ως φωνή βοώντας.
Ησαϊας 40:3-5
3 Μια φωνή κάποιου που βοά μέσα στην έρημο: Ετοιμάστε τον δρόμο τού Κυρίου• κάντε ίσια τα μονοπάτια τού Θεού μας στην έρημο.
4 Κάθε φαράγγι θα υψωθεί, και κάθε βουνό και λόφος θα ταπεινωθεί• και τα στρεβλά θα γίνουν ίσια• και οι τραχείς τόποι, ομαλοί•
5 και η δόξα τού Κυρίου θα φανερωθεί, και κάθε σάρκα ταυτόχρονα θα δει• επειδή, το στόμα τού Κυρίου μίλησε. Ματθαίος 3
1 ΚΑΙ κατά τις ημέρες εκείνες έρχεται ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, κηρύττοντας στην έρημο της Ιουδαίας,
2 και λέγοντας: Μετανοείτε• επειδή, πλησίασε η βασιλεία των ουρανών.
3 Επειδή, αυτός είναι εκείνος που ειπώθηκε από τον προφήτη Ησαϊα, λέγοντας: «Φωνή κάποιου που φωνάζει δυνατά μέσα στην έρημο: Ετοιμάστε τον δρόμο τού Κυρίου• κάντε ίσια τα μονοπάτια του».
Επίσης διαβάζουμε στο Ματθαίο κάνει την προφητεία για το Κύριο ότι Αυτός που έρχεται μετά από αυτόν είναι που θα βαστάξει τις αμαρτίες όλου του κόσμου.
…………………………….
ΙΩΑΝΝΗΣ 1:
29 Τη επαύριον βλέπει ο Ιωάννης τον Ιησούν ερχόμενον προς αυτόν και λέγει• Ιδού, ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου.
30 Ούτος είναι περί ου εγώ είπον• Οπίσω μου έρχεται ανήρ, όστις είναι ανώτερός μου, διότι ήτο πρότερός μου.
*****
Όμως ας γυρίσουμε στο θέμα μας για τις θυσίες που συμβόλιζαν την μια για πάντα θυσία του ίδιου του Λόγου του Θεού
Βλέπουμε λοιπόν πως κάποιος που ήθελε να λατρεύσει τον Θεό Προ του Χριστού έπρεπε να προσφέρει θυσίες από ζώα σε ολοκαυτώματα προσφορές περι αμαρτίας περί ειρηνικών προσφορών που ήταν ιεροτελεστίες που τις επέβαλε ο Θεός στον Μωυσή μετά την έξοδο από την Αίγυπτο διότι ζήτησαν νόμο και πώς να τον λατρεύουν σωστά τον Κύριο, ώστε ο Θεός να μπορεί να τους δέχεται χωρίς να διακινδυνεύουν να πεθάνουν όταν τον πλησιάζουν. ΑΜΗΝ
Sultana cha 
 Φωτό Φωτό 
……………………………………………….
                04
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ.  ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - 04

Το Πάσχα έγινε για πρώτη φορά στη γη της Αιγύπτου όταν ο θεός διέταξε να φάνε άζυμα(χωρίς προζύμι)
Πικρά χόρτα και να σφάξουν ένα αρνί και να το φάνε όλο και ότι περισσέψει να το κατακάψουν στην φωτιά.
…………………………..
Έξοδος 4-7
7 Και θα πάρουν από το αίμα και θα βάλουν επάνω στους δύο παραστάτες, κι επάνω στο ανώφλι τής θύρας των σπιτιών, όπου θα το φάνε.
8 Και θα φάνε το κρέας εκείνη τη νύχτα, ψητό στη φωτιά• με άζυμα, και με χόρτα πικρά, θα το φάνε•
9 μη φάτε απ' αυτό ωμό ούτε βραστό σε νερό, αλλά ψητό σε φωτιά• το κεφάλι του μαζί με τα πόδια του και μαζί με τα εντόσθιά του•
10 και μη αφήσετε υπόλοιπο απ' αυτό μέχρι το πρωί• και ό,τι περισσεύσει απ' αυτό μέχρι το πρωί, κάψτε το στη φωτιά.
 Για πρώτη φορά καθιερώνεται η θυσία τόσο ζωντανά από τον Θεό.  Και  ότι βλέποντας ο θάνατος το αίμα προσπερνά και δεν χτυπά.
Αυτό το κεφάλαιο όταν το διάβασα για πρώτη φορά με συγκλόνισε πάρα πολύ. Και όταν το διαβάζω βλέπω και καταλαβαίνω πόσο μεγάλη θυσία έκανε ο Κύριος ο αναμάρτητος για μένα την αμαρτωλή. Μου πρόσφερε πίσω την αιώνια ζωή  που την  είχα χάσει μέσα στην αμαρτία.
Ο Κύριος ο Θεός έχει τώρα την απαίτηση να θυμούνται αυτήν την ημέρα διότι από δω και στο εξής θα διδάσκουν στα παιδιά τους να κάνουν το Πάσχα διότι είναι ημέρα αγία και συμβολίζει πάλι τον ερχομό του Κυρίου μας ο οποίος θα πάρει την αμαρτία επάνω του και ο θάνατος δεν θα υπάρχει για μας διότι με το αίμα του Χριστού θα μας προσπεράσει και θα δοθεί άφεσης αμαρτιών όποιος πιστεύει σ’ Αυτόν.
Έξοδος 13
26 Και όταν σας λένε οι γιοι σας: Τι σημαίνει σε σας αυτή η λατρεία;
27 Θα αποκρίνεστε: Αυτό είναι η θυσία τού Πάσχα στον Κύριο, επειδή παράτρεξε τα σπίτια των γιων Ισραήλ στην Αίγυπτο, όταν χτύπησε τους Αιγυπτίους, και έσωσε τα σπίτια μας.
Τότε ο λαός, σκύβοντας, προσκύνησε.
Να λοιπόν τι συμβολίζει το ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ Η ΛΕΞΕΙ ΠΑΣΧΑ - ΠΑΡΑΤΡΕΧΩ - Ή ΠΑΡΑΤΡΕΞΑ Η ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑ- ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΙΑ. ΟΧΙ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Τώρα πια θα δούμε στη συνέχεια να υπάρχουν στο λαό ιερείς αρχιερείς και όλα τα της ιεροσύνης καθήκοντα και θέσεις που ο Θεός τα καθιέρωσε.
Αλλά και αυτά ήταν αντίτυπα του Χριστού μέχρι να έρθει ο καιρός να κατέβει στη γη. Και βλέπουμε στην προς Εβραίους επιστολή ότι εμείς η λουσμένοι με το αίμα του Χριστού μας έχουμε αυτόν αρχιερέα στους ουρανούς.
ΕΒΡΑΙΟΥΣ 4:14
14 ΕΧΟΝΤΑΣ, λοιπόν, έναν μεγάλο αρχιερέα, που έχει περάσει μέσα από τους ουρανούς, τον Ιησού, τον Υιό τού Θεού, ας κρατάμε την ομολογία.
15 Επειδή, δεν έχουμε αρχιερέα, που δεν μπορεί να συμπαθήσει στις ασθένειές μας, αλλά ο οποίος πειράστηκε σε όλα, κατά τη δική μας ομοιότητα, χωρίς αμαρτία.
16 Ας πλησιάζουμε, λοιπόν, με παρρησία στον θρόνο τής χάρης, για να πάρουμε έλεος, και να βρούμε χάρη προς βοήθεια σε καιρό ανάγκης.
 Πάσχα λοιπόν. Κάθε μέρα έχουμε Πάσχα αδελφοί μου διότι ο Κύριος είναι σταυρωμένος για χάρη όλων των ανθρώπων, το αίμα του τρέχει και καθαρίζει κάθε έναν που πιστεύει ότι αυτός είναι ο μόνος που ήρθε από τον ουρανό ο Θεός που είναι ο Λόγος και ενσαρκώθηκε δια Πνεύματος Αγίου και δίδαξε την βασιλεία του Θεού και πέθανε για μας και έτσι πια ο θάνατος μας έχει προσπεράσει. ‘Έχουμε ΠΑΣΧΑ.
Ειρήνη ευλογία στις καρδιές μας αμήν
Sultana .cha
ΦωτόΦωτό
……………………………………………
                05
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ -
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - 05

Μέχρι να έρθει ο Χριστός ο λαός Ισραήλ ζήτησε νόμο και του δόθηκε στο Όρος Σινά οι 10 βασικές εντολές και πολλά πρόσθετα καθημερινότητας και συμπεριφοράς στους νόμους και στις συναλλαγές τους από τον Θεό, αναμεταξύ τους.
Τα έθνη πίστευαν και προσκυνούσαν θεούς που δεν ήταν αληθινοί θεοί. Ξέρουμε από την ιστορία της Ελλάδος το δωδεκάθεο και τους ημίθεους που είχαν, τους προσκυνούσαν του επικαλούνταν σε προσευχές. Έτσι και γύρω από το λαό του Θεού το Ισραήλ τα έθνη είχαν δικούς τους θεούς.
  Ο λαός Ισραήλ ήταν θεοκρατικός λαός τον κυβερνούσε ο Κύριος ο Θεός.
   Μέχρι εδώ μπορούμε να δούμε πως απαιτούσε ο Θεός να είναι μονοθεϊστές να κάνουν τα δικά του διατάγματα να μην παρασύρονται σε άλλους Θεούς που τα γύρω έθνη προσκυνούσαν.
Έφτασε ο Θεός να τους πει: 
Δευτερονόμιον 7:3-4-5-6
3 ούτε θα συμπεθερέψεις μαζί τους• τη θυγατέρα σου δεν θα δώσεις στον γιο του ούτε τη θυγατέρα του θα πάρεις στον γιο σου•
4 επειδή, θα αποπλανήσουν τους γιους σου από μένα, και θα λατρεύουν άλλους θεούς• και η οργή τού Κυρίου θα εξαφθεί εναντίον σας, κι αμέσως θα σε εξολοθρεύσει.
5 Αλλά, έτσι θα κάνετε σ' αυτούς• τους βωμούς τους θα τους καταστρέψετε, και τα αγάλματά τους θα τα συντρίψετε, και τα άλση τους θα τα κατακόψετε, και τα γλυπτά τους θα τα κάψετε με φωτιά•
6 επειδή, εσύ είσαι άγιος λαός στον Κύριο τον Θεό σου• ο Κύριος ο Θεός σου σε έκλεξε για να είσαι σ' αυτόν εκλεκτός λαός, από όλους τούς λαούς, που είναι επάνω στο πρόσωπο της γης.
****
 Και όλα αυτά τα λέει και σε μας ο Θεός μέσα στην Κ. Διαθήκη.
…………………………………
Κορινθίους Β' 6:14
Μη ομοζυγείτε με τους απίστους• επειδή, ποια συμμετοχή έχει η δικαιοσύνη με την ανομία; Και ποια κοινωνία έχει το φως προς το σκοτάδι;
15 Και ποια συμφωνία έχει ο Χριστός με τον Βελίαλ; Ή, ποια μερίδα έχει ο πιστός με τον άπιστο;
16 Και πώς να συμβιβαστεί ο ναός τού Θεού με τα είδωλα; Επειδή, εσείς είστε ναός τού ζωντανού Θεού, όπως είπε ο Θεός, ότι: «Θα κατοικώ ανάμεσα σ' αυτούς και θα περπατάω• και θα είμαι Θεός τους, κι αυτοί θα είναι λαός μου».
17 Γι' αυτό, «βγείτε έξω από ανάμεσά τους και αποχωριστείτε», λέει ο Κύριος, «και μη αγγίξετε τίποτε ακάθαρτο»• και «εγώ θα σας δεχθώ,
18 και θα είμαι Πατέρας σας, κι εσείς θα είστε γιοι μου και θυγατέρες», λέει ο Κύριος, ο Παντοκράτορας.
*****
Δεν μπορούμε, να έχουμε κοινωνία, με το σκοτάδι ,εφόσον είμαστε φως. Ούτε συμμετοχή πρέπει να έχουμε διότι εμείς είμαστε ναός του ζωντανού  Θεού και το Πνευμα το άγιο κατοικεί μέσα μας.
  Να τους αναγγείλουμε τα καλά νέα του ευαγγελίου ναι,  να τους αναγγείλουμε την σωτηρία ναι, αλλά στα έργα τους, δεν πρέπει να έχουμε καμία συμμετοχή μαζί τους.
Αυτά τα είπε μέσα στο Νόμο ο Θεός αλλά ο Κύριος τον Νόμο την συμπλήρωσε και τον πέρασε μέσα από την χάρη που έκανε επάνω στο σταυρό με το αίμα του.
Γαλάτες-3
20 ο δε μεσίτης δεν είναι ενός, ο Θεός όμως είναι εις.
21 Ο νόμος λοιπόν εναντίος των επαγγελιών του Θεού είναι; Μη γένοιτο. Διότι εάν ήθελε δοθεί νόμος δυνάμενος να ζωοποιήσει, η δικαιοσύνη ήθελεν είσθαι τωόντι εκ του νόμου•
………………………………..
Βλέπουμε ότι όλα εκ πίστεως γίνονται πια.
Στη προς Γαλάτες στο 22 εδάφιο μας λέει ότι η Γραφή όλα  συνέκλεισε τα πάντα….βλέπε εδάφιο 22
Γαλάτες - 3
22 η γραφή όμως συνέκλεισε τα πάντα υπό την αμαρτίαν, διά να δοθεί η επαγγελία εκ πίστεως Ιησού Χριστού εις τους πιστεύοντας.
Διαπιστώνουμε ότι:
  Το  Νόμο δεν μπόρεσε να τον κρατήσει εύκολα ο άνθρωπος διότι σε ένα να έπεφτε έφταιγε σε όλο το Νόμο.
Μέχρι να έρθει ο Χριστός όλοι έφταιγαν ο Νόμος τους έδειχνε την αμαρτία τους. Κανένας δεν μπορούσε να σωθεί με τα έργα του Νόμου ή οι εθνικοί με τα καλά τους έργα .
Διότι  υπήρχαν εθνικοί που ναι μεν ήταν στο σκοτάδι της ειδωλολατρίας αλλά είχαν την συνείδηση τους που τους οδηγούσε στο καλό και στο κακό.
Αυτό μας το λέει και ο Απ. Παύλος:  
Ρωμαιους3:
20 Επειδή, από έργα τού νόμου δεν θα δικαιωθεί μπροστά του καμιά σάρκα• για τον λόγο ότι, διαμέσου τού νόμου δίνεται σαφής γνώση τής αμαρτίας.
21 Τώρα, όμως, χωρίς τον νόμο, φανερώθηκε η δικαιοσύνη τού Θεού, έχοντας τη μαρτυρία τού νόμου και των προφητών•
22 δικαιοσύνη, όμως, του Θεού, διαμέσου τής πίστης στον Ιησού Χριστό, προς όλους κι επάνω σε όλους εκείνους που πιστεύουν• επειδή, δεν υπάρχει διαφορά.
Υπήρξαν οι εκ των Ιουδαίων απέναντι στους Εθνικούς να καυχώνται ότι έχουν το Νόμο τους προφήτες τον αληθινό Θεό.
Έρχεται τώρα ο Κύριος να μιλήσει με το στόμα του απ.
Παύλου να τους πει:
Ρωμαίους 3:
27 Πού είναι, λοιπόν, η καύχηση; Κλείστηκε έξω. Με ποιον νόμο; Των έργων; Όχι• αλλά με τον νόμο τής πίστης.
28 Συμπεραίνουμε, λοιπόν, ότι ο άνθρωπος ανακηρύσσεται δίκαιος διαμέσου τής πίστης, χωρίς τα έργα τού νόμου.
Με τον ερχομό του Κυρίου μας Ιησού Χριστού τελείωσε ο Νόμος και ο αμνός που πήρε όλη την αμαρτία επάνω του ήταν  ο Ιησούς Χριστός με το αίμα του μας καθάρισε μια για πάντα από την αμαρτία και τώρα δια πίστεως μπορούμε να πούμε Πατέρα τον Θεό.
  Ένας αμνός μια για πάντα είναι στα ουράνια για μας και μεσιτεύει. Δεν χρειάζονται ούτε ιερείς ούτε αρχιερείς διότι ο Κύριος μια φορά σαν αρχιερέας μπήκε στο ζωντανό θυσιαστήριο με το αίμα του για μας. Μας ράντισε, μας καθάρισε.
 Τα έργα τώρα χρειάζονται όχι για την ψυχή μας που λένε οι άνθρωποι που δε γνωρίζουν, αλλά ο ίδιος ο Κύριος τα θέτει μπροστά μας για να ξεχωρίζουμε από τους άλλους και να δοξάζετε το Όνομα Του.
  Θα μου πεις καλά έργα κάνουν ίσως και καλύτερα από σένα άνθρωποι που δεν πιστεύουν.
 Πάντως εμείς τα κάνουμε γιατί πολλές φορές ο Κύριος βάζει ένα έργο δύσκολο και ζητά να το εκτελέσω.
  Αυτό λέγετε παιδία Κυρίου. πχ. αγάπα τον εχθρό σου και να προσεύχεσαι γι αυτόν σε μένα. 
 Τι πιο δύσκολο από αυτό; Να προσεύχομαι ναι, αλλά και να τον αγαπώ;
 Ματθαίος 5:43
Ηκούσατε ότι ερρέθη, θέλεις αγαπά τον πλησίον σου και μίσει τον εχθρόν σου.
44 Εγώ όμως σας λέγω, Αγαπάτε τους εχθρούς σας, ευλογείτε εκείνους, οίτινες σας καταρώνται, ευεργετείτε εκείνους, οίτινες σας μισούσι, και προσεύχεσθε υπέρ εκείνων, οίτινες σας βλάπτουσι και σας κατατρέχουσι,
45 διά να γείνητε υιοί του Πατρός σας του εν τοις ουρανοίς, διότι αυτός ανατέλλει τον ήλιον αυτού επί πονηρούς και αγαθούς και βρέχει επί δικαίους και αδίκους.
46 Διότι εάν αγαπήσετε τους αγαπώντας σας, ποίον μισθόν έχετε; και οι τελώναι δεν κάμνουνε το αυτό;
47 και εάν σπασθείτε τους αδελφούς σας μόνον, τι περισσότερον κάμνετε; και οι τελώναι δεν κάμνουν ούτως;
48 εστέ λοιπόν σεις τέλειοι, καθώς ο Πατήρ σας ο εν τοις ουρανοίς είναι τέλειος.
Εύχομαι ο κύριος να μιλήσει μέσα από τον Λόγο του σε όλους μας.
Ειρήνη και έλεος αμήν
Sultana. Cha
Φωτό Φωτό 
………………………………………..
                06
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - 06

Μεταφορά Αγίας Γραφής Σπύρου φίλου
Όπως  είπα πιο πάνω ότι:
Με τον ερχομό του Κυρίου μας, Ιησού Χριστού τελείωσε ο Νόμος, και ο αμνός που πήρε όλη την αμαρτία επάνω του, ήταν  ο Ιησούς Χριστός, με το αίμα του μας καθάρισε μια για πάντα, από την αμαρτία και τώρα δια πίστεως μπορούμε να πούμε Πατέρα τον Θεό.
Συνεχίζει ο Απ. Παύλος και μας λέει:
Θα δούμε ακόμα περισσότερα τι σημαίνει δικαιοσύνη και έργα.
Εφεσιους 2:
8 Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης• κι αυτό δεν είναι από σας• είναι δώρο τού Θεού•
9 όχι από έργα, ώστε να μη καυχηθεί κάποιος.
10 Επειδή, δικό του δημιούργημα είμαστε, καθώς κτιστήκαμε στον Ιησού Χριστό για καλά έργα, που ο Θεός προετοίμασε, για να περπατήσουμε μέσα σ' αυτά.
Ρωμαίους3:
10 Όπως είναι γραμμένο, ότι: «Δεν υπάρχει δίκαιος ούτε ένας•
22 δικαιοσύνη, όμως, του Θεού, διαμέσου τής πίστης στον Ιησού Χριστό, προς όλους κι επάνω σε όλους εκείνους που πιστεύουν• επειδή, δεν υπάρχει διαφορά•
23 δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού•
24 ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό•
…………………………………..
  Είναι  πολύ δύσκολο να κάνει ο άνθρωπος  τα καλά έργα που του βάζει ο Θεός στην καρδιά του. Παρά μόνο δια Πνεύματος Αγίου.
Τα καλά έργα δεν σώζουν αλλά μαρτυρούν την αληθινή πίστη και υπακοή στο θέλημα του Κυρίου.
Παράδειγμα μια παραβολή του Κυρίου μας.
Ματθαίος 18
Πρέπει να την διαβάσουμε όλη και να καταλάβουμε τι θέλει να πει σε μας με αυτή ο Κύριος.
………………………………..
23 Γι' αυτό, η βασιλεία των ουρανών ομοιώθηκε με έναν άνθρωπο βασιλιά, που θέλησε να εξετάσει τους λογαριασμούς του με τους δούλους του.
24 Και όταν άρχισε να εξετάζει, φέρθηκε σ' αυτόν ένας οφειλέτης 10.000 ταλάντων.
25 Και επειδή δεν είχε να τα αποδώσει, ο κύριός του πρόσταξε να πουληθεί αυτός, και η γυναίκα του, και τα παιδιά του, και όλα όσα είχε, και να αποδοθεί αυτό που χρωστούσε.
26 Καθώς, λοιπόν, ο δούλος, έπεσε στα πόδια του, τον προσκυνούσε, λέγοντας: Κύριε, μακροθύμησε σε μένα, και θα σου τα αποδώσω όλα.
27 Και επειδή ο κύριος εκείνου τού δούλου τον σπλαχνίστηκε, τον άφησε ελεύθερο, του χάρισε μάλιστα και το δάνειο.
28 Όταν, όμως, εκείνος ο δούλος βγήκε έξω, βρήκε έναν από τους συνδούλους του, που του χρωστούσε 100 δηνάρια• και αφού τον έπιασε τον έπνιγε, λέγοντας: Απόδωσέ μου ό,τι χρωστάς.
29 Πέφτοντας, λοιπόν, ο σύνδουλός του στα πόδια του, τον παρακαλούσε, λέγοντας: Μακροθύμησε σε μένα, και θα σου τα αποδώσω όλα.
30 Εκείνος, όμως, δεν ήθελε, αλλά φεύγοντας, τον έβαλε σε φυλακή, μέχρις ότου αποδώσει εκείνο που χρωστούσε.
31 Βλέποντας, όμως, οι σύνδουλοί του αυτά που έγιναν, λυπήθηκαν υπερβολικά• και καθώς ήρθαν, φανέρωσαν στον κύριό τους όλα όσα έγιναν.
32 Τότε, αφού τον προσκάλεσε ο κύριός του, του λέει: Δούλε πονηρέ, όλο εκείνο το χρέος σού το χάρισα, επειδή με παρακάλεσες•
33 δεν έπρεπε κι εσύ να ελεήσεις τον σύνδουλό σου, όπως κι εγώ σε ελέησα;
34 Και επειδή ο κύριός του οργίστηκε, τον παρέδωσε στους βασανιστές, μέχρις ότου αποδώσει σ' αυτόν ολόκληρο εκείνο που όφειλε.
35 Έτσι και ο ουράνιος Πατέρας μου θα κάνει σε σας, αν δεν συγχωρήσετε από την καρδιά σας κάθε ένας στον αδελφό του τα παραπτώματά τους.
…………………………………
Πως μας φαίνετε η παραβολή αυτή; Πόσο παραπάνω από μας μπορεί ένας να μας έβλαψε όσο βλάψαμε εμείς τον Θεό με την αμαρτία μας, που δεν πληρωνόταν με τίποτα ακόμα και να πεθαίναμε. Και όμως μας συγχώρησε χάριν του Ιησού Χριστού και μας χάρισε τον ουρανό και τα χρέη των αμαρτιών μας και τα παράβλεψε.
 Και εμείς αρπάζουμε αυτούς που μας έκαναν κάποιο κακό και τυφλωνόμαστε από το μίσος και ξεχνούμε τι έκανε ο Θεός για μας.
   Να ποιοι είμαστε εμείς και τι ζητά από μας ο Κύριος
Ο Κύριος να κάνει έλεος και χάρη και να μας φωτίζει την καρδιά μας με το Πνευμα Του το άγιο να βλέπουμε που μας καλεί. Σε τι ανώτερη σφαίρα να βλέπουμε το έργο της σωτηρίας του να το διαλαλούμε τους ανθρώπους φίλους

και εχθρούς και να ευλογούμαστε από Εκείνον.
Ειρήνη έλεος Αμήν
Sultana. Cha  
ΦωτόΦωτό

…………………….
                07
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--
Μεταφορά Αγίας Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - 07

  Ο αμνός λοιπόν του Θεού  είναι ο Ιησούς Χριστός και κόπηκε επάνω στο Σταυρό για χάρη μας. Έγινε μεσίτης μεταξύ του ανθρώπου και του Πατέρα Θεού.
Α΄ Τιμοθέου 2:
3 Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό•
4 ο οποίος θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, και νάρθουν στην επίγνωση της αλήθειας.
5 Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6 ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς,
Κολοσσαείς 2
13 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα,
14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντάς το επάνω στον σταυρό•
15 και αφού απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια, όταν, επάνω του, θριάμβευσε εναντίον τους.
******
Πόσο καλύτερα θα τα πω εγώ όταν τα λέει ο Λόγος του Κυρίου;
Ιωάννης 1:
29 Τη επαύριον βλέπει ο Ιωάννης τον Ιησούν ερχόμενον προς αυτόν και λέγει• Ιδού, ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου.
30 Ούτος είναι περί ου εγώ είπον• Οπίσω μου έρχεται ανήρ, όστις είναι ανώτερός μου, διότι ήτο πρότερός μου.
******
Ιδού, ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου.
5 Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6 ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς, του αποκαλύφθηκε του Ιωάννη ποιος είναι αυτός που έρχεται.
  Ότι είναι αυτός που θα σηκώσει επάνω του την αμαρτία μας.
******
Και πράγματι ο Ιησούς Χριστός ερχόμενος στον κόσμο ήξερε ότι θα πάθει όλα αυτά τα οποία έπαθε διότι η αμαρτία του ανθρώπου απέναντι του Θεού θα αποκατασταινόταν μόνο αν κάποιος έπαιρνε την θέση του αλλά έπρεπε να είναι χωρίς σπέρμα ανθρώπου να είναι άνθρωπος με όλη την καθαρότητα που είχε ο Αδάμ πριν ξεπέσει.
  Και αυτό έγινε μόνο με τον Λόγο του Θεού που ήταν θεός και προσφέρθηκε να πάρει την θέση μας.
Αυτός γεννήθηκε δια Πνεύματος Αγίου χωρίς την αμαρτία από την παρθένο Μαρία.
Ιωάννης 1:
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού• και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
4 Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.
5 Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε.
Και στην προς Εφεσιους λέει ότι με την θυσία αυτή γκρέμισε το μεσότοιχο που μας χώριζε
*******
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:
13 τώρα, όμως, διαμέσου τού Ιησού Χριστού, εσείς που άλλοτε ήσασταν μακριά, γίνατε κοντά διαμέσου τού αίματος του Χριστού.
14 Επειδή, αυτός είναι η ειρήνη μας, ο οποίος έκανε τα δύο μέρη ένα, και γκρέμισε το μεσότοιχο του φραγμού,
15 καταργώντας την έχθρα επάνω στη σάρκα του, τον νόμο των εντολών, που είναι στα διατάγματα, ώστε, στον εαυτό του, να κτίσει τούς δύο σε έναν καινούργιο άνθρωπο, φέρνοντας ειρήνη•
  ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΑΜΗΝ
Sultana.
ΦωτόΦωτό

………………………………….
                08
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - 08

Tώρα ο Κύριος έρχεται με την Καινή Διαθήκη μας λέει ότι:
Τον Νόμο δεν ήρθα να τον χαλάσω αλλά να τον συμπληρώσω.
   Ακόμα βέβαια ο Κύριος ήταν και ζούσε στην περίοδο του Νόμου. Αλλά ξέρουμε από την διδαχή των Αποστόλων. στην εκκλησία τι ήθελε να πει.
Ματθαίος 5:17
Μη νομίσετε ότι ήρθα για να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες· δεν ήρθα να καταργήσω, αλλά να εκπληρώσω.
  Αν δούμε στο λεξικό το εκπληρώνω, είναι: εκτελώ,  την ολοκληρωτική αποστολή μου.
Και ο Κύριος είχε τέτοια ολοκληρωτική, αποστολή να εκτελέσει από τον Πατέρα. Σαν άνθρωπος περπάτησε εξ’ ολόκληρου τον Νόμο μέσα στην υπακοή του θελήματος του.
Πατέρα.
Ως άνθρωπος ήταν αυτό ακριβώς που ζητούσε ο πατέρας από μας. Να ζούμε την υπακοή και να συγχρονιστούμε στο θέλημα του.
  Πολλοί τον χλεύασαν πολλοί τον πείραξαν όπως:
Ματθαίος 22:35-36-….
35 Και ένας απ' αυτούς, νομικός, τον ρώτησε, πειράζοντάς τον, και λέγοντας:
  Ο Κύριος αν και γνώριζε εκείνου του άνθρωπου, την καρδιά και ήξερε τι σκέπτεται, όμως άκακα του απάντησε χωρίς να νιώσει προσβολή, έτσι  απαντούσε ακόμα και στους είρωνες.
Αυτό δείχνει τον Κύριο, να δίνει το παράδειγμα τις ταπεινοφροσύνης, σε εμάς που νομίζουμε ότι είμαστε σε όλα εντάξει και προσβαλλόμαστε και….
***** 
Ματθαίος 22:35-36-….
35 Και ένας απ' αυτούς, νομικός, τον ρώτησε, πειράζοντάς τον, και λέγοντας:
36 Δάσκαλε, ποια εντολή είναι μεγάλη μέσα στον νόμο;
37 Και ο Ιησούς τού είπε: «Θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου από όλη την καρδιά σου, και από όλη την ψυχή σου, και από όλη τη διάνοιά σου».
38 Αυτή είναι πρώτη και μεγάλη εντολή.
39 Δεύτερη, όμως, όμοια μ' αυτή είναι: «Θα αγαπάς τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου».
Ματθαίος 22:40
 Σ' αυτές τις δύο εντολές κρέμονται ολόκληρος ο νόμος και οι προφήτες.
*****
Από αυτή την ερώτηση του είρωνα ανθρώπου  δόθηκε στον Κύριο η ευκαιρία να μιλήσει για το πώς πρέπει να αγαπά ο άνθρωπος που νιώθει ότι αγαπά τον Θεό, να είναι με ειλικρίνεια, με όλη την καρδιά του, και αφού αγαπά τον Θεό τώρα να έχει τη συναίσθηση ότι πρέπει να αγαπά και τον πλησίον του σαν το εαυτό του με όλη την ψυχή του και αυτή η αγάπη στον πλησίον είναι πολύ πιο ευπρόσδεκτη από τον Θεό παρά οι πολλές θυσίες με ολοκαυτώματα και προσφορές.
  Όμως τώρα στην Καινή Διαθήκη πρέπει όλα να γίνονται δια
Πίστεως. Και τα έργα που ζητούσε ο νόμος θα τα βάλλει ο Θεός στην καρδιά μας για να είναι για την δόξα του και την μαρτυρία μας ότι είμαστε του Χριστού.
Εφεσίους 2:
8 Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι διά της πίστεως· και τούτο δεν είναι από σας, Θεού το δώρον·
9 ουχί εξ έργων, διά να μη καυχηθή τις.
10 Διότι αυτού ποίημα είμεθα, κτισθέντες εν Χριστώ Ιησού προς έργα καλά, τα οποία προητοίμασεν ο Θεός διά να περιπατήσωμεν εν αυτοίς.
****
Τώρα ο καινούργιο-κτισμένος άνθρωπος δια Ιησού Χριστού είναι στην Σωτηρία, αλλά κτισμένος πια για αγαθά έργα τα οποία τα προετοιμάζει ο Θεός για να περπατούμε μέσα σε αυτά..
  Μέχρι εδώ εύχομαι ο Κύριος να μας ευλογεί και να έχουμε ειρήνη στην καρδιά μας.  Αμήν
Sulatana .cha
ΦωτόΦωτό
……………………………………   
                09
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - χάρης
Ματθαίος 20:28
όπως ο Υιός τού ανθρώπου δεν ήρθε για να υπηρετηθεί, αλλά για να υπηρετήσει, και να δώσει τη ζωή του λύτρο για χάρη πολλών.
******
Αυτό το θέμα ,είναι πολύ μεγάλο της χάρητος και πολύ ευχάριστο νέο, για το ανθρώπινο γένος που πήρε την απόφαση ο Θεός όπως ξέρουμε να διορθώσει τα πράγματα πριν κάνει τον κόσμο. Ο ίδιος ο Κύριος ήρθε προσωπικά να μας αναγγείλει, αυτή την είδηση και να μας πει ότι αρχίζει μια νέα περίοδος της βασιλείας του Θεού για τον άνθρωπο.
  Η αναγγελία της είναι ότι:
Πρέπει να πιστέψουμε ότι ο Χριστός είναι αυτός που προφήτεψαν οι προφήτες μέσα στον Άγιο Λόγο του.
  Το απόδειξε με έργα που έλεγαν οι προφητείες.  
Βλέπουμε ότι οι άνθρωποι που μελετούσαν τον περίμεναν.
Ματθαίος 2:4
και αφού συγκέντρωσε όλους τούς αρχιερείς και τους γραμματείς τού λαού, ρωτούσε να μάθει απ' αυτούς, πού γεννιέται ο Χριστός.
*****
 Βέβαια είχε πολλές αντιρρήσεις το εχθρικό στρατόπεδο του διαβόλου. Και αυτό το βλέπουμε να μας πληροφορεί ο Λόγος ότι ο πόλεμος μας είναι με κάποιες εξουσίες.
  Το πρώτο που έκανε ο διάβολος ήταν να προσπαθήσει να τον σκοτώσει βρέφος.
 Ξέρω ότι βάζω πολλά εδάφια αλλά θέλω να διαβάζονται την ώρα που βάζω τα δυο λόγια και να μπορούμε να διαβάζουμε τον Λόγο πως τα λέει.
Ματθαίος κεφ.2
16 Τότε, ο Ηρώδης, βλέποντας ότι ξεγελάστηκε από τους μάγους, θύμωσε υπερβολικά, και, στέλνοντας, φόνευσε όλα τα παιδιά που ήσαν στη Βηθλεέμ, και σε όλα τα όριά της, από δύο χρόνων και κάτω, σύμφωνα με τον καιρό που εξακρίβωσε από τους μάγους.
17 Τότε, εκπληρώθηκε αυτό που ειπώθηκε από τον προφήτη Ιερεμία, ο οποίος είπε:
18 «Φωνή ακούστηκε στη Ραμά, θρήνος και κλαυθμός και οδυρμός πολύς· η Ραχήλ έκλαιγε για τα παιδιά της, και δεν ήθελε να παρηγορηθεί, επειδή δεν υπάρχουν».
  Ήξεραν και περίμεναν το Χριστό -Μεσσία.
Μέχρι και η Σαμαρείτησα που ήταν γυναίκα χωρίς ηθική ήξερε για τον Μεσσία.
Ιωάννης 4:25
Η γυναίκα λέει σ' αυτόν: Ξέρω ότι έρχεται ο Μεσσίας, αυτός που λέγεται Χριστός· όταν έρθει εκείνος, θα μας τα αναγγείλει όλα.
*****
 Βλέπουμε έναν βασιλιά με ολόκληρο επιτελείο ιερέων και ανθρώπων της βίβλου μέχρι σε μια γυναίκα ενός μικρού χωριού στη Σαμάρεια χωρίς καλό όνομα ήξερε και περίμενε τον Μεσσία.
 Επομένως όλοι όσοι είχαν καρδιά καθαρή και αληθινής πίστεως δέχτηκαν τον Ιησού Χριστό ενδόμυχα ως κάτι το ιδιαίτερο κάτι το εξαιρετικό, λόγω του ότι ο Κύριος το έκρυβε ότι ήταν ο αναμενόμενος Μεσσίας.
  Τώρα αρχίζει όπως είπαμε μια νέα εποχή, η εποχή της Καινής Διαθήκης.
  Καινούργια Διαθήκη του Θεού με τον άνθρωπο επάνω στο αίμα του ζωντανού αμνού του ,τον Λόγο.
Και ο ίδιος ο Κύριος το λέει σε κάποια ιδιωτική στιγμή του με τους μαθητές του
Ματθαίος 26:28
επειδή, τούτο είναι το αίμα μου, αυτό τής καινούργιας διαθήκης, που χύνεται χάρη πολλών για άφεση αμαρτιών.
*****
Καινούργια Διαθήκη στηριγμένη στο αίμα Του που θα πηγάσει η χάρη Του.
Ιωάννης 1:14
 Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.
Ιωάννης 1:16
 Και όλοι εμείς λάβαμε από το πλήρωμά του, και χάρη επάνω σε χάρη.
Ο Κύριος να μας δίνει ειρήνη και χαρά στις καρδιές μας Αμήν
 sultana. Cha
ΦωτόΦωτό
……………………………………………
                10
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - η χάρης

Ο Θεός είναι τόσο δίκαιος και πολυέλαιος ώστε την χάρη του δεν την στερεί από κανέναν. Πόσο μάλλον στην πίστη .
Η πίστη βγάζει την χάρη διότι πιστεύω ελπίζω και έχω βεβαίωση μέσα μου για πράγματα που δεν τα βλέπω.
******
Ματθαίος 20:28
όπως ο Υιός τού ανθρώπου δεν ήρθε για να υπηρετηθεί, αλλά για να υπηρετήσει, και να δώσει τη ζωή του λύτρο για χάρη πολλών.
******
Ποιών πολλών; Όλων όσων πιστέψουν αυτοί θα πάρουν την χάρη δια του Πνεύματος σε όλες τις μορφές χάρητος που υπάρχουν και εννοούν στην γλώσσα μας.
Πρώτα η χάρις και το έλεος του Πατέρα να μην μας αφήσει στο σκοτάδι και την μανία του διαβόλου.
Ίδη βλέπουμε ο Κύριος ενσαρκώθηκε μεγάλωσε και τώρα ήρθε η ώρα να διακηρύττει: ότι το έργο του είναι να μας διδάξει και στο τέλος να δώσει το αίμα του, για λύτρο χάρη πολλών που θα τον δεχτούν βέβαια με την προϋπόθεση ότι θα πιστέψουν στο έργο αυτό.
Ματθαίος 26:28
 επειδή, τούτο είναι το αίμα μου, αυτό τής καινούργιας διαθήκης, που χύνεται χάρη πολλών για άφεση αμαρτιών.
Βλέπουμε ότι η μητέρα του Κυρίου βρήκε χάρη στα μάτια του Θεού
Λουκάς 1:30
 Και ο άγγελος της είπε: Μη φοβάσαι, Μαριάμ· επειδή, βρήκες χάρη στον Θεό.
Λουκάς 2:52
Και ο Ιησούς προόδευε σε σοφία, και ηλικία, και χάρη μπροστά στον Θεό και τους ανθρώπους.
Λουκάς 2:40
Το δε παιδί αύξανε, και δυναμωνόταν στο πνεύμα, γεμίζοντας με σοφία· και χάρη Θεού ήταν επάνω του.
Γένεσις 6:8
 Ο Νώε, όμως, βρήκε χάρη μπροστά στον Κύριο.
Γένεσις 18:3
και είπε: Κύριέ μου, αν βρήκα χάρη στα μάτια σου, μη προσπεράσεις, παρακαλώ, τον δούλο σου·
******
Λουκάς 4:22
 Και όλοι έδιναν μαρτυρία γι' αυτόν, και θαύμαζαν για τα λόγια τής χάρης, που έβγαιναν από το στόμα του, και έλεγαν: Δεν είναι αυτός ο γιος τού Ιωσήφ; (η χάρη του χαριτωμένου)
Βρήκε χάρη μπροστά στο Θεό ο Νώε. Γιατί; Γιατί πίστεψε ότι του ανάγγειλε ο Θεός και έπραξε ότι του είπε και μάλιστα επί 120 χρόνια.
  Και το σπουδαίο δεν απελπίστηκε ότι περνούν τα χρόνια και δεν γίνεται τίποτα. Και το ακόμα πιο συγκλονιστικό ότι όταν τον έβαλε στην κιβωτό έβρεξε μετά από 7 μέρες.
   Δοκιμασία πίστης, που γίνεται αγάπη και χάρη από τον Θεό.
  Εβραίους 11
1 ΕΙΝΑΙ δε η πίστη, πεποίθηση γι' αυτά που ελπίζονται, βεβαίωση για πράγματα που δεν βλέπονται.
******
Η πίστη βγάζει την χάρη διότι πιστεύω ελπίζω και έχω βεβαίωση μέσα μου πράγματα που δεν τα βλέπω.
******
Ιωάννης 20:29
 Ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Θωμά, επειδή με είδες, πίστεψες· μακάριοι όσοι δεν είδαν, και πίστεψαν.
*******
Όλα ξεκινούν από την πίστη και καταλήγουν στην χάρη του Θεού.
******
Ρωμαίους 1:5
3 για τον Υιό του, που γεννήθηκε από το σπέρμα τού Δαβίδ κατά τη σάρκα,
4 και αποδείχθηκε Υιός τού Θεού με δύναμη, σύμφωνα με το πνεύμα τής αγιοσύνης, με την ανάσταση από τους νεκρούς, του Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας,
5 διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του·
Τα εδάφια μας τα λένε πολύ όμορφα ο Λόγος του είναι το καλύτερο κήρυγμα σε όλους μας.
Ειρήνη Κυρίου και ευλογία
Sultana .cha 
ΦωτόΦωτό
…………………………………………..
                11
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ—
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - η χάρης 11

Ρωμαίους 1:5
διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του·
Αδελφοί μου πήραμε πραγματικά την χάρη δια του Ιησού μας Χριστού.
 Τώρα  πρέπει να μάθουμε μελετώντας τον Λόγο του Θεού πώς να αφήσουμε το Πνευμα το Άγιο να επεξεργαστεί μέσα στην καρδιά μας.
  Ο Κύριος είναι το φρούριο μας.
  Τα παλιά χρόνια τα φρούρια τα έφτιαχναν οι άνθρωποι να προστατεύονται από τον πόλεμο που ξεσπούσε ή από επιδρομές κακών ανθρώπων.  Μάθαιναν την τέχνη του πολέμου και  πώς να υπερασπιστούν την πόλη τους που είχαν μέσα τις οικογένειες τους.
 Έρχεται τώρα ο Κύριος και μας βγάζει μέσα από την σκλαβιά της αμαρτίας που είμασταν στο φρούριο του σκότους. Πολεμά ει με τον εχθρό τον νικά γκρεμίζει όλη τη δύναμη του και μας ελευθερώνει. Και γίνεται ο ίδιος το φρούριο μας η καταφυγή μας ο ελευθερωτής μας η ασπίδα που θα ρίξει ο εχθρός τα βέλη του και μας προφυλάσσει μας διδάσκει τον πόλεμο και ο ίδιος πολεμά μαζί μας.
*******
1 Ψαλμός τού Δαβίδ.
ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ ο Κύριος, το φρούριό μου,
αυτός που διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και τα δάχτυλά μου σε μάχη·
2 το έλεός μου, το οχύρωμά μου, το ψηλό μου καταφύγιο, και ο ελευθερωτής μου·
η ασπίδα μου, στον οποίο έλπισα, ο οποίος υποτάσσει τον λαό μου κάτω από μένα.
Εφεσιους 6:
10 Τέλος, αδελφοί μου, ενδυναμώνεστε στον Κύριο, και στην κυριαρχική εξουσία τής δύναμής του·
11 ντυθείτε την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να σταθείτε ενάντια στις μεθοδείες τού διαβόλου·
12 επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας στα επουράνια.
  Ίσως νομίσουμε ότι άλλαξα θέμα όχι.
Η χάρη που έκανε ο Κύριος την έκανε αφού πολέμησε με τον εχθρό της ψυχής μας τον νίκησε επάνω στο σταυρό.
Σαν νέος Αδάμ πολέμησε μετά από 40 ημερών νηστεία και τον νίκησε. Και τώρα μπορούσε να προχωρήσει για το υπόλοιπο σχέδιο σωτηρίας μας. Αφού πρώτα πειράχθηκε.
******
 Ρωμαίους 5:
10 Επειδή, αν, ενώ ήμασταν εχθροί, συμφιλιωθήκαμε με τον Θεό διαμέσου του θανάτου τού Υιού του, πολύ περισσότερο, εφόσον συμφιλιωθήκαμε, θα σωθούμε με τη ζωή του.
11 Και όχι μονάχα τούτο, αλλά και καυχώμαστε στον Θεό διαμέσου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, διαμέσου του οποίου λάβαμε τώρα τη συμφιλίωση.
12 Γι' αυτό, όπως διαμέσου ενός ανθρώπου η αμαρτία μπήκε μέσα στον κόσμο, και με την αμαρτία ο θάνατος, και με τον τρόπο αυτό ο θάνατος πέρασε μέσα σε όλους τούς ανθρώπους, για τον λόγο ότι όλοι αμάρτησαν·
13 (επειδή, μέχρι τον νόμο υπήρχε στον κόσμο η αμαρτία· αμαρτία, όμως, δεν λογαριάζεται όταν δεν υπάρχει νόμος.
14 Αλλά, ο θάνατος βασίλευσε από τον Αδάμ μέχρι τον Μωυσή κι επάνω σε όλους όσους δεν αμάρτησαν σύμφωνα με την ομοιότητα της παράβασης του Αδάμ, που είναι τύπος τού μέλλοντος.
Ρωμαίους 1:5
διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του·
Ρωμαίους 3:24
 ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό·
Ειρήνη  ευλογία Κυρίου. Αμήν
Sultana. Cha 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
 ΦωτόΦωτό

                12
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου

Θέμα γιατί γίνονταν το Πάσχα - η Χάρης-

Μελετούμε την χάρη του Θεού που έκανε η δικαιοσύνη Του στον άνθρωπο του να του δώσει χάρη σε όλη την ζωή της αμαρτίας μας περνώντας την επάνω στον γιο Του τον αμνό του Θεού τον αιώνιο. Τον υπάρχοντα σφαγιασμένο πάντα μέχρι την συντέλεια του αιώνα. Η χάρης του Θεού είναι ένα δώρο που έγινε χάριν της υπακοής και αυτοθυσίας του Ιησού Χριστού.
Η  χάρης  του Θεού είναι δώρο
Σήμερα μελετώντας την προς Ρωμαίους επιστολή στο κεφάλαιο 5και 6, είδα πράγματι από άλλη οπτική γωνιά του Λόγου πόσο μεγάλη χάρη μας έκανε ο Κύριος δίνοντας τον εαυτό του στο θάνατο για να μας γλυτώσει από τον αιώνιο θάνατο.
Να συνδέσουμε λίγο το πέμπτο κεφάλαιο με τα εδάφια της χάρης.
 Ρωμαίους 5:-2 μέσω του οποίου και με βάση την πίστη, έχουμε αποκτήσει επίσης και το δικαίωμα εισόδου στη χάρη τούτη, στην οποία στεκόμαστε και για την οποία εκφράζουμε την ικανοποίησή μας με την ελπίδα  στραμμένη στη δόξα του Θεού.
Ρωμαίους 5:Δηλαδή φτάνει να αποδεχτούμε το έργο του Κύριου της απολυτρώσεως και με βάση την πίστη (θεμέλιο γερό η πίστη) αμέσως αποκτήσαμε με την χάρη του και έχουμε το δικαίωμα εισόδου και να στεκόμαστε με την ελπίδα  στραμμένη στη δόξα του Θεού.
 Που αυτήν τη δόξα στην Π.Δ. μόνο ο Μωυσής κρυμμένος στον βράχο την είδε.( Ο βράχος συμβόλιζε τον Ιησού Χριστό και εκείνος τον προφύλαξε) Και όμως ο νόμος στην Π.Δ. δεν λύτρωνε τον άνθρωπο ούτε του έκαμνε χάρη. Του έδειχνε τον δρόμο πώς να ακούσει, τι θέλει ο Θεός.
Ζήτησε ο Μωυσής να δει τη δόξα του Θεού και εμείς την γευόμαστε χαριτωμένοι λόγο του αίματος του Χριστού.
Έξοδος 33:18 Και είπε: Δείξε μου, παρακαλώ, τη δόξα σου. Έξοδος 33:22 και όταν η δόξα μου διαβαίνει, θα σε βάλω στη σχισμή της πέτρας, και θα σε σκεπάσω με το χέρι μου, μέχρις ότου περάσω·23 και θα σηκώσω το χέρι μου, και θα δεις τα νώτα μου· το πρόσωπό μου, όμως, δεν θα το δεις.
Ρωμαίους 5: 2 μέσω του οποίου και με βάση την πίστη, έχουμε αποκτήσει επίσης και το δικαίωμα εισόδου στη χάρη τούτη, στην οποία στεκόμαστε και για την οποία εκφράζουμε την ικανοποίησή μας με την ελπίδα μας στραμμένη στη δόξα του Θεού. μας δίνει με την χάρη του να ελπίζουμε από δω κάτω ότι θα δούμε τη δόξα του και να πω την αλήθεια η πείρα μου τόσων χρόνων όταν αναπολώ το παρελθόν όσο άγουρη και να ήμουν είδα και την χάρη του και την δόξα του παρ’ όλον δεν το άξιζα ούτε και τώρα. Και όμως εκείνος είναι εδώ και βλέπω στην ζωή μου την χάρη του και την δόξα του και δεν διαψεύδει την ελπίδα μου. Μιλώ προσωπικά διότι έτσι νιώθω και για κανένα δεν μπορώ να πω τίποτα μόνο την δική μου εμπειρία. Και όταν ελπίζουμε σε εκείνον ποτέ δεν μας ντροπιάζει.
Ρωμαίους 5: 5 Και βέβαια η ελπίδα δεν ντροπιάζει, γιατί η αγάπη του Θεού ξεχειλίζει στις καρδιές μας με την ενέργεια του Πνεύματος του Αγίου που μας δόθηκε. Τώρα αφού πιστέψαμε.
Η πίστη όλα η πίστη στο πρόσωπο του αμνού του Θεού του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Ρωμαίους 5:6 -8-Επειδή πράγματι ο Χριστός, ενώ εμείς είμασταν ακόμα ηθικά άρρωστοι, πέθανε στον καθορισμένο καιρό για λογαριασμό των ασεβών.
8 Ο Θεός όμως εκδηλώνει το είδος της δικής του αγάπης σ' εμάς, γιατί, ενώ ακόμα εμείς είμασταν αμαρτωλοί, ο Χριστός πέθανε για μας.
Ας σκεφτούμε αδέλφια την επιστολή αυτή αφού την διαβάσουμε καλά τι μεγάλο έργο ζωής πραγματοποίησε για μας ο Κύριος μας
Ειρήνη και ευλογία στα σπίτια όλων μας
Sultana. cha
…………………………………………
ΦωτόΦωτό
                13
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου Καινή Διαθήκη του Λόγου
ΘΕΜΑ : γιατί γίνονταν το Πάσχα ΧΑΡΗΣ - 13
Λέει η Επιστολή του Απ. Παύλου: στην Ρωμαίους 6- ότι: Την αμαρτία την μάθαμε δια του Νόμου. Και αυτό έγινε διότι ζήτησε ο λαός του Θεού νόμο για να τον ευαρεστεί και να μην κάνει αμαρτίες. Όμως έτσι φανερώθηκε ότι δεν μπορεί ο άνθρωπος να ευχαριστήσει τον Θεό με την στάση του διότι είναι η αμαρτία του πολύ δυνατή. Όσο καλός να είναι ο άνθρωπος και όσες καλές προθέσεις να έχει ο Νόμος θα του δείξει ότι δεν πάει καλά.
Γι αυτό  ο ευλογημένος από τον Θεό Απ. Παύλος μας αναλύει για τον Νόμο και την χάρη. ο Νόμος στο λαό του Θεού ή -η συνείδηση των καλών ανθρώπων στα έθνη, δεν έφτανε και έπρεπε να δοθεί χάρη στον άνθρωπο. Δηλαδή  να περάσει από δικαστήριο και κάποιος να αναλάβει να πληρώσει γι αυτόν διότι δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στο χρέος των αμαρτημάτων του.
Στην προς Κολοσσαεις 2:το λέει:
13 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα,
14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντάς το επάνω στον σταυρό·
Έτσι τώρα ο Παύλος μας μιλά για τον Νόμο:
Ρωμαίους 5:
20 Κι ο νόμος παρεμβλήθηκε με σκοπό να φανεί σε όλη την έκτασή του το παράπτωμα. Κι όπου φάνηκε το μέγεθος της αμαρτίας, εκεί αποδείχτηκε η υπερεπάρκεια της χάρης,
21 έτσι ώστε, όπως ακριβώς βασίλεψε η αμαρτία επιφέροντας το θάνατο, έτσι να βασιλέψει και η χάρη προσφέροντας τη δικαίωση, που καταλήγει σε ζωή αιώνια μέσω του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας. Είμασταν δούλοι της αμαρτίας, με κύριο τον άρχοντα του κόσμου τούτου, τον εχθρό του Θεού.
 Από τον Νόμο μάθαμε τι είναι αμαρτία, και τι όχι. Επίσης όταν ένας αμάρτανε σε ένα, μη, του νόμου αμάρτανε σε όλο το Νόμο.
Ρωμαίους 5:21 έτσι ώστε, όπως ακριβώς βασίλεψε η αμαρτία επιφέροντας το θάνατο, έτσι να βασιλέψει και η χάρη προσφέροντας τη δικαίωση, που καταλήγει σε ζωή αιώνια μέσω του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας. Αν διαβάσουμε την προς Ρωμαίους 5: όλη προσεχτικά τότε θα δούμε.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 3:-12 διαμέσου τού οποίου έχουμε την παρρησία και την είσοδο με πεποίθηση διαμέσου τής πίστης σ' αυτόν.
ΡΩΜΑΙΟΥΣ 5:10 Γιατί, αν εχθροί καθώς είμασταν του Θεού συμφιλιωθήκαμε μαζί του χάρη στο θάνατο του Γιου του, πολύ περισσότερο, αφού συμφιλιωθήκαμε, θα σωθούμε χάρη στη ζωή του.
Η πίστη πρώτα στον Ιησού Χριστό με θεμέλιο γερό έρχεται η χάρις του Θεού και το Πνευμα το Άγιο μας καθαρίζει και ο Ιησούς μας παρουσιάζει στον Πατέρα.
Ειρήνη Κυρίου στις καρδιές μας
Sultana.cha   
……………………………………….
ΦωτόΦωτό
                14
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Καινή Διαθήκη του Λόγου
ΘΕΜΑ : γιατί γίνονταν το Πάσχα ΧΑΡΗΣ-

Εφεσίους 5
15 Προσέχετε, λοιπόν, πώς να περπατάτε ακριβώς· όχι ως άσοφοι, αλλά ως σοφοί,16 εξαγοραζόμενοι τον καιρό, επειδή οι ημέρες είναι πονηρές.Αφού λοιπόν δεν είμαστε κάτω από το νόμο αλλά κάτω από την χάρη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού τώρα ζητά ο Θεός να έχουμε μια ζωή που πρέπει όπως είπε ο Κύριος να αγρυπνούμε εννοώντας ότι να έχουμε κάθε μέρα το νου άγρυπνο στις επιθέσεις το εχθρού. Και αυτό γίνεται με το να μελετούμε με προσευχή τον Λόγο του Θεού ώστε να καταλαβαίνουμε και να αντιμετωπίζουμε τα πυρά του βασισμένοι στον Κύριο ότι θα μας υπερασπιστεί. Ξέρουμε από την παλιά διαθήκη αλλά και από την Καινή Διαθήκη ότι ο Κύριος μας προφυλάσσει και οι μάχες μας δίνονται δια Πνεύματος Αγίου και δεν μας αφήνει ακάλυπτους.
Αυτό εννοεί ο Κύριος: 16 εξαγοραζόμενοι τον καιρό, επειδή οι ημέρες είναι πονηρές.
Ρωμαίους 5:
20 Και ο νόμος παρεμβλήθηκε για να περισσεύσει το αμάρτημα. Και όπου περίσσευσε η αμαρτία, υπέρ-περίσσευσε η χάρη·
21 ώστε, όπως η αμαρτία βασίλευσε διαμέσου τού θανάτου, έτσι και η χάρη να βασιλεύσει διαμέσου τής δικαιοσύνης σε αιώνια ζωή, διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας.
Ας έρθουμε στο θέμα μας που είναι για το νόμο και την χάρη. Απ’  το νόμο μάθαμε τι είναι αμαρτία, και αυτή η αμαρτία ήταν στον άνθρωπο καταδίκη για θάνατο, διότι δεν μπορούσε να ζήσει τον νόμο.
Και όπως ο άνθρωπος καταπατούσε τον νόμο και αυτή η παράβαση όπως είπαμε ήταν καταδίκη θανάτου τώρα έρχεται η χάρη να βασιλεύει :διαβάστε πως το λέει:
21 ώστε, όπως η αμαρτία βασίλευσε διαμέσου τού θανάτου, έτσι και η χάρη να βασιλεύσει διαμέσου τής δικαιοσύνης σε αιώνια ζωή, διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας.
Δεν πειράζει να το δούμε και να το ξαναδούμε γραμμένο. Πρέπει να το βάλουμε καλά στην καρδιά μας. Όπως είπα είναι σημαντικά αυτά τα δυο κεφάλαια το 5 και το 6 προς Ρωμαίους.
Ξεφύγαμε λοιπόν από τον θάνατο, χάριν του Κυρίου μας που τα πήρε όλα επάνω του και ξεχρέωσε ότι χρωστούσαμε στον Θεό.
Κολοσσαεις 2: 14 και κατάργησε το γραμμένο σε βάρος μας χρεόγραφο που στηριζόταν στις διατάξεις του νόμου, το οποίο ήταν καταδικαστικό για μας. Αυτό λοιπόν το χρεόγραφο το έβγαλε από τη μέση καρφώνοντάς το στο σταυρό.
Και αυτό έγινε διότι: Ρωμαίους 5: 6 Επειδή πράγματι ο Χριστός, ενώ εμείς είμασταν ακόμα ηθικά άρρωστοι, πέθανε στον καθορισμένο καιρό για λογαριασμό των ασεβών.
Και στην Κολοσσαεις 2: συμπληρώνει: 13 Εσάς, λοιπόν, που ήσασταν νεκροί μέσα στα παραπτώματα και στη φυσική παραμονή σας στην ειδωλολατρία, σας ζωοποίησε μαζί του, αφού συγχώρησε όλα τα παραπτώματά μας
Αδελφοί μου μένω εκστατική μπροστά, σ’ αυτά τα γεγονότα τα τόσο συνταρακτικά, που ο ουρανός έβαλε μεγάλο στόχο να ξαναφέρει τον ταλαίπωρο άνθρωπο, πίσω από εκεί που ήταν πρώτα ο προορισμός του, και χάθηκε μέσα στα μονοπάτια της αμαρτίας. Και ακόμα δεν το καταλαβαίνει αυτό ο ταλαίπωρος..
Να πως είδε ο Ιησούς Χριστός τον άνθρωπο: Ματθαίος 9:36 Και σαν είδε τον κόσμο, ένιωσε συμπόνια γι' αυτούς, γιατί ήταν τυραννισμένοι και εγκαταλειμμένοι σαν πρόβατα χωρίς βοσκό.
Ματθαίος 18:11 «Κι άλλωστε ο Γιος του Ανθρώπου ήρθε να σώσει το χαμένο. Αυτό το ότι ήρθε ο Κύριος αφήνοντας τον ουρανό για το χαμένο πρόβατο που είναι ο άνθρωπος στην ουσία με κάνει να νιώθω ότι δεν το άξιζα αλλά και με χαροποιεί που με έβγαλε μέσα από την τρομερή καταδίκη του θανάτου. 11 «Κι άλλωστε ο Γιος του Ανθρώπου ήρθε να σώσει το χαμένο.
12 Τι νομίζετε; Αν ένας άνθρωπος έχει εκατό πρόβατα και συμβεί να χαθεί το ένα απ' αυτά, δεν αφήνει μήπως τα ενενήντα εννιά στα βουνά και τρέχει να αναζητήσει το χαμένο;
Eχω την εντύπωση ότι το χαμένο όταν λέει εννοεί γενικά το ανθρώπινο γένος το χαμένο γιατί στο 11 εδάφιο  μας λέει ότι: 11 «Κι άλλωστε ο Γιος του Ανθρώπου ήρθε να σώσει το χαμένο.
Λουκάς 15:8 Ή, ποια γυναίκα, έχοντας δέκα δραχμές, αν χάσει μία δραχμή, δεν ανάβει ένα λυχνάρι, και σκουπίζει το σπίτι, και την αναζητάει με Και αφού τη βρει, συγκαλεί τις φίλες και τις γειτόνισσες, λέγοντας: Χαρείτε μαζί μου, επειδή βρήκα τη δραχμή που έχασα.
9 Και αφού τη βρει, συγκαλεί τις φίλες και τις γειτόνισσες, λέγοντας: Χαρείτε μαζί μου, επειδή βρήκα τη δραχμή που έχασα.10 Σας λέω, κατά τον ίδιο τρόπο γίνεται χαρά μπροστά στους αγγέλους τού Θεού για έναν αμαρτωλό που μετανοεί.
Γι’ αυτό γίνεται χαρά στον ουρανό ,για μια ψυχή χαμένη αλλά, έχω την εντύπωση ο Κύριος εδώ, όπως και με την δραχμή ήρθε στον άνθρωπο το χαμένο. Τον πλανεμένο άνθρωπο που ο Θεός τον έφτιαξε για να είναι η χαρά του Θεού και αυτός με το να μην υπακούσει τα παρέδωσε όλα στον εχθρό του Θεού και τώρα για να βγει από την δουλεία του εχθρού και το σκοτάδι χρειαζόταν ένας Σωτήρας που θα έπαιρνε την θέση του.
Ειρήνη και ευλογία Θεού
Sultana.cha   
ΦωτόΦωτό
……………………………………………
                15
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ : γιατί γίνονταν το Πάσχα ΧΑΡΗΣ - 15
Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΟ

είναι δώρο για αυτό και είναι πέρα από το δίκαιο
είναι κυρίαρχη και αυτό μας ελευθερώνει
δεν οδηγεί σε ζήλια αλλά στην αγάπη
ανατρέπει την δική μας λογική και μας δίνει ευκαιρία για καινούργιο ξεκίνημα
Για τον Νόμο τον πείραξε ο νομικός και ο Κύριος με αγάπη του απάντησε πως πρέπει να είναι ο νόμος, μέσα στην καρδιά του.
Μάρκος 12:33
 και το να αγαπά τις αυτόν εξ όλης της καρδίας και εξ όλης της συνέσεως και εξ όλης της ψυχής και εξ όλης της δυνάμεως, και το να αγαπά τον πλησίον ως εαυτόν, είναι πλειότερον πάντων των ολοκαυτωμάτων και των θυσιών.
Μάρκος 12:31
 Και δευτέρα ομοία, αύτη• Θέλεις αγαπά τον πλησίον σου ως σεαυτόν. Μεγαλύτερη τούτων άλλη εντολή δεν είναι.
Ματθαίος 19:19
 Τίμα  τον πατέρα σου και την μητέρα, και θέλεις αγαπά τον πλησίον σου ως σεαυτόν.
Το Πάσχα έγινε για πρώτη φορά επίσημο πια στην φυγή του λαού από την Αίγυπτο για να θυμούνται ότι ο Θεός τους έβγαλε από την σκλαβιά της Αιγύπτου.
Και η μεταφορά του στην Καινή Διαθήκη είναι  ότι ο Θεός αντί για αρνιά  τράγους και ταύρους θυσίασε
Τον ίδιο τον εαυτό του(τον Λόγο) (Γιο Του) επάνω στον σταυρό για να μας βγάλει από την δουλεία όχι της Αιγύπτου αλλά από τον πραγματικό εχθρό της ψυχής μας .
Από το σκοτάδι στο φως της αλήθειας και της ελευθερίας.
Ας δούμε το Πάσχα των ιουδαίων τι τους είπε ο Θεός για ποιο λόγο να το γιορτάζουν και πως και τι συμβόλιζε το αίμα των αρνιών κατσικιών ταύρων περιστεριών και τρυγόνων.
Έξοδος 12:11
 Και θα το φάτε ως εξής· ζωσμένοι τις οσφύες σας, έχοντας τα υποδήματά σας στα πόδια σας, και τη ράβδο σας στο χέρι σας· και θα το φάτε με βιασύνη· είναι Πάσχα τού Κυρίου.
Έξοδος 12:
21 ΤΟΤΕ, ο Μωυσής κάλεσε όλους τους πρεσβύτερους του Ισραήλ, και τους είπε: Διαλέξτε και πάρτε για τον εαυτό σας ένα αρνί, σύμφωνα με τις οικογένειές σας, και θυσιάστε το το Πάσχα·
22 έπειτα, πάρτε μια δέσμη από ύσσωπο, και βουτήξτε την στο αίμα, που θα είναι σε μια λεκάνη· και από το αίμα που θα είναι μέσα στη λεκάνη, χτυπήστε το ανώφλι και τους δύο παραστάτες των θυρών· και κανένας από σας δεν θα βγει έξω από τη θύρα τού σπιτιού του μέχρι το πρωί·
23 επειδή, ο Κύριος θα περάσει για να χτυπήσει τους Αιγυπτίους· και όταν δει το αίμα επάνω στο ανώφλι και επάνω στους δύο παραστάτες, ο Κύριος θα παρατρέξει τη θύρα, και δεν θα αφήσει τον εξολοθρευτή να μπει μέσα στα σπίτια σας, για να χτυπήσει.
24 Και θα φυλάξετε αυτό το πράγμα ως νόμον, στον εαυτό σου και στους γιους σου, μέχρι τον αιώνα.
25 Και όταν μπείτε μέσα στη γη, που ο Κύριος θα σας δώσει, όπως είπε, θα φυλάξετε αυτή τη λατρεία.
26 Και όταν σας λένε οι γιοι σας: Τι σημαίνει σε σας αυτή η λατρεία;
27 Θα αποκρίνεστε: Αυτό είναι η θυσία τού Πάσχα στον Κύριο, επειδή παρέτρεξε τα σπίτια των γιων Ισραήλ στην Αίγυπτο, όταν χτύπησε τους Αιγυπτίους, και έσωσε τα σπίτια μας. Τότε ο λαός, σκύβοντας, προσκύνησε.
Λευιτικόν 23:
Τον πρώτο μήνα, τη 14η του μήνα, στο δειλινό, είναι το Πάσχα τού Κυρίου.
.6 και τη 15η ημέρα τού ίδιου μήνα, είναι η γιορτή των άζυμων στον Κύριο· επτά ημέρες θα τρώτε άζυμα.
7 Στην πρώτη ημέρα θα είναι σε σας άγια συγκέντρωση· δεν θα κάνετε κανένα δουλευτικό έργο.
  Καλό θα ήταν να διαβάζουμε ξανά και ξανά την Π. Διαθήκη αδέλφια μου ώστε να κατανοήσουμε όλα αυτά τα τελετουργικά που είναι όλα αντίτυπα του Κυρίου μας ο ερχομός η σταυρική του θυσία και πως θα εκπληρωνόταν στον Κύριο μας τον Ιησού χριστό.
  Ειρήνη έλεος και χάρις από τον Κύριο Αμήν
Sultana.cha 
…………………………………
ΦωτόΦωτό

                16
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-

ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΘΕΜΑ :ΠΑΣΧΑ Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ-
 Αριθμοί 9:12
 Δεν θα αφήσουν απ' αυτό υπόλοιπο μέχρι το πρωί, ούτε θα συντρίψουν απ' αυτό κάποιο κόκαλό του· θα το κάνουν σύμφωνα με όλα τα νόμιμα του Πάσχα.
Ιωάννης 19:
31 Και οι Ιουδαίοι, για να μη μείνουν τα σώματα επάνω στον σταυρό κατά το Σάββατο, επειδή ήταν Παρασκευή, (για τον λόγο ότι, εκείνη η ημέρα τού Σαββάτου ήταν μεγάλη), παρακάλεσαν τον Πιλάτο να τους συντρίψουν τα σκέλη, και να τους σηκώσουν.
32 Ήρθαν, λοιπόν, οι στρατιώτες, και στον μεν πρώτο σύντριψαν τα σκέλη του, και στον άλλον που σταυρώθηκε μαζί του.
33 Όταν, όμως, ήρθαν στον Ιησού, καθώς τον είδαν να έχει ήδη πεθάνει, δεν του σύντριψαν τα σκέλη·
34 αλλά, ένας από τους στρατιώτες διατρύπησε με τη λόγχη την πλευρά του, κι αμέσως βγήκε αίμα και νερό.
35 Και αυτός που το είδε δίνει μαρτυρία, και η μαρτυρία του είναι αληθινή, και εκείνος ξέρει ότι λέει την αλήθεια, για να πιστέψετε εσείς.
36 Επειδή, αυτά έγιναν, για να εκπληρωθεί η γραφή: «Κόκαλο δικό του δεν θα συντριφτεί».
37 Και άλλη γραφή, πάλι, λέει: «Θα επιβλέψουν σ' εκείνον τον οποίο λόγχισαν».
Έξοδος 12:
46 Μέσα στο ίδιο το σπίτι θα φαγωθεί· από το κρέας δεν θα φέρετε έξω από το σπίτι, και κόκαλο δεν θα σπάσετε απ' αυτό.
Ψαλμοί 34:
20 Αυτός φυλάττει όλα τα κόκαλά του· κανένα απ' αυτά δεν θα συντριφτεί.
Και όπως βλέπουμε στην καινή διαθήκη ούτε ένα κόκαλο του δεν συντρίφτηκε.
Λουκάς 22:1
 ΚΑΙ πλησίαζε η γιορτή των άζυμων, που λεγόταν Πάσχα.
Λουκάς 22:
7 Και ήρθε η ημέρα των άζυμων, κατά την οποία έπρεπε να θυσιάσουν το Πάσχα·
Λουκάς 22:
15 Και τους είπε: Πολύ επιθύμησα να φάω με σας αυτό το Πάσχα, προτού να πάθω·
Ιωάννης 11:
55 Και πλησίαζε το Πάσχα των Ιουδαίων· και πολλοί ανέβηκαν από εκείνο τον τόπο στα Ιεροσόλυμα πριν από το Πάσχα, για να καθαρίσουν τον εαυτό τους.
Ιωάννης 19:
14 Ήταν δε η Παρασκευή τού Πάσχα, και η ώρα περίπου έκτη· και λέει στους Ιουδαίους: Να! ο βασιλιάς σας.
Ιεζεκιήλ 45:21
 Κατά τον πρώτο μήνα, τη 14η ημέρα τού μήνα, θα είναι σε σας το Πάσχα, γιορτή επτά ημερών· θα τρώτε άζυμα.
22 Και κατά την ημέρα εκείνη ο άρχοντας θα ετοιμάζει για τον εαυτό του, και για ολόκληρο τον λαό τής γης, ένα μοσχάρι για προσφορά περί αμαρτίας.
23 Και κατά τις επτά ημέρες τής γιορτής θα κάνει ολοκαύτωμα στον Κύριο, επτά μοσχάρια, και επτά κριάρια άμωμα κάθε ημέρα κατά τις επτά ημέρες· και έναν τράγο από κατσίκες κάθε ημέρα για προσφορά περί αμαρτίας.
24 Και θα ετοιμάζει προσφορά από άλφιτα ένα εφά για το μοσχάρι, και ένα εφά για το κριάρι, και ένα ιν λαδιού στο εφά.
25 Κατά τον έβδομο μήνα, την 15η ημέρα τού μήνα, θα κάνει κατά τη γιορτή σύμφωνα μ' αυτά επτά ημέρες, σύμφωνα με την προσφορά περί αμαρτίας, σύμφωνα με τα ολοκαυτώματα, και σύμφωνα με την προσφορά από άλφιτα, και σύμφωνα με το λάδι.
SULTANA.CHA 
.....................................
ΦωτόΦωτό
                18
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΘΕΜΑ: το δικό ,μας Πνευματικό Πάσχα.
Εδω μπαίνει τώρα το δικό ,μας Πνευματικό Πάσχα.

ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΚΛΑΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ

10--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ-

Με το θέμα Πάσχα καλό είναι να συζητήσουμε το θέμα τι είναι Πάσχα.
  Πάσχα θα πει διάβαση.
Όταν ο θεός τους έβγαλε τους εβραίους από την Αίγυπτο  το βράδυ πριν γίνει η θανάτωση των παιδιών των πρωτοτόκων των αιγυπτίων, ο Κύριος ο Θεός των πατέρων τους ο οποίος είχε δώσει υπόσχεση στους πατριάρχες Αβραάμ, Ισαάκ, και Ιακώβ, ότι θα βγάλει μετά από πολλά χρόνια σκλαβιάς το λαό του.
Γένεσις 15
  Ο Αβραάμ πήρε την υπόσχεση αυτή πριν δει ακόμα τον Ισαάκ και εκπληρωθεί ο λόγος του Κυρίου ότι θα έχει παιδί από την Σάρρα.
13 Και είπεν ο Κύριος προς τον Άβραμ, Έξευρε βεβαίως ότι το σπέρμα σου θέλει παροικήσει εν γη ουχί εαυτών, και θέλουσι δουλώσει αυτούς, και θέλουσι καταθλίψει αυτούς, τετρακόσια έτη·
14 το έθνος όμως, εις το οποίον θέλουσι δουλωθή, εγώ θέλω κρίνει· μετά δε ταύτα θέλουσιν εξέλθει με μεγάλα υπάρχοντα·
15 συ δε θέλεις απέλθει προς τους πατέρας σου εν ειρήνη· θέλεις ενταφιασθή εν γήρατι καλώ·
16 εν δε τη τετάρτη γενεά θέλουσιν επιστρέψει εδώ· διότι ακόμη δεν ανεπληρώθη η ανομία των Αμορραίων
>>> 
Συνήθως ακούμε τον κόσμο να λέει δεν τα βλέπει ο Θεός;.  Αλλοίμονο μας! τα βλέπει όλα και αλλοίμονο μας αν δεν έχουμε μετάνοια και ένωση μέσω του Ιησού Χριστού..
 Ο Κύριος όλα τα βλέπει και έχει πάντα τον δικό του

χρόνο. Περιμένει η ανομία να γίνει πλήρεις.
Τι λέει  στο Αβραάμ;
16 εν δε τη τετάρτη γενεά θέλουσιν επιστρέψει εδώ· διότι ακόμη δεν ανεπληρώθη η ανομία των Αμορραίων
Η αμορραίοι ακόμα δεν ήταν σε πλήρη ανομία. Όταν η ανομία αυτών έφτασε τότε ο Κύριος έκανε το τελευταίο βράδυ πριν τους βγάλει  Πάσχα με τον λαό του ο οποίος πίστεψε στα λόγια του Μωυσή και αυτός ήταν έτοιμος να δεχτεί τον Θεό εκ’ μέρους των λόγων του Μωυσή διότι είχε φτάσει στο πλήρες η Τυρρηνία του. Αλλιώς δεν θα θέλανε να φύγουν αν καλοπερνούσαν.
 Τώρα όμως θέλανε να πάνε σε ένα τόπο υπόσχεσης να
Να κάνουν χώρα δική τους.
 Όλα λοιπόν ήταν έτοιμα  οι Αμορραίοι να χάσουν το έδαφος τους λόγο ανομίας στον Θεό . Oι Αιγύπτιοι λόγο υπερηφάνειας και περιφρόνησης για τον Θεό του σύμπαντος και ενώ είδαν τόσα θαύματα δεν πίστεψαν τον Θεό αυτό τον δυνατό και νόμιζαν ότι θα τα ξεπεράσουν όλα. Να όμως που ο ομαδικός θάνατος δεν ξεπερνιέται ποτέ. Πόσο μάλλον όλη η χώρα!
Ειρήνη έλεος και χάρη αμήν
Συνεχίζεται      
Sultana.cha    
……………………………….
ΦωτόΦωτό
                          19
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Διάβαση εμείς διαβήκαμε από την δική μας κατάσταση αμαρτωλή και μπήκαμε στην ζωή του Χριστού. Οπότε χρειαζόμαστε να καθαρίζουμε με την χάρη του Κυρίου μας δια Πνεύματος Αγίου, από την παλιά μας ζωή, να μην κρατήσουμε τίποτα από εκείνη που το ονομάζει παλαιά ζύμη ο Απ. Παύλος.
Να έχουμε μια καινούργια ζωή από την αρχή όπως την χάραξε ο Κύριος δια της Σωτηρίας μας που έκανε για μας.
Κορινθίους Α' 5:
7 Καθαριστείτε, λοιπόν, από την παλιά ζύμη, για να είστε νέο φύραμα, καθώς είστε άζυμοι· επειδή, το δικό μας Πάσχα, θυσιάστηκε για χάρη μας, ο Χριστός.
Αριθμοί 9:
12 Δεν θα αφήσουν απ' αυτό υπόλοιπο μέχρι το πρωί, ούτε θα συντρίψουν απ' αυτό κάποιο κόκαλό του· θα το κάνουν σύμφωνα με όλα τα νόμιμα του Πάσχα.
Ιωάννης 19:
31 Και οι Ιουδαίοι, για να μη μείνουν τα σώματα επάνω στον σταυρό κατά το σάββατο, επειδή ήταν Παρασκευή, (για τον λόγο ότι, εκείνη η ημέρα τού σαββάτου ήταν μεγάλη), παρακάλεσαν τον Πιλάτο να τους συντρίψουν τα σκέλη, και να τους σηκώσουν.
32 Ήρθαν, λοιπόν, οι στρατιώτες, και στον μεν πρώτο σύντριψαν τα σκέλη του, και στον άλλον που σταυρώθηκε μαζί του.
33 Όταν, όμως, ήρθαν στον Ιησού, καθώς τον είδαν να έχει ήδη πεθάνει, δεν του σύντριψαν τα σκέλη·
34 αλλά, ένας από τους στρατιώτες διατρύπησε με τη λόγχη την πλευρά του, κι αμέσως βγήκε αίμα και νερό.
35 Και αυτός που το είδε δίνει μαρτυρία, και η μαρτυρία του είναι αληθινή, και εκείνος ξέρει ότι λέει την αλήθεια, για να πιστέψετε εσείς.
36 Επειδή, αυτά έγιναν, για να εκπληρωθεί η γραφή: «Κόκαλο δικό του δεν θα συντριφτεί».
37 Και άλλη γραφή, πάλι, λέει: «Θα επιβλέψουν σ' εκείνον τον οποίο λόγχισαν».
Ματθαίος 21:
44 Και όποιος πέσει επάνω σ' αυτή την πέτρα, θα συντριφτεί· επάνω σε όποιον, όμως, πέσει, θα τον κατασυντρίψει.
Λουκάς 20:
18 Καθένας που θα πέσει επάνω σ' αυτή την πέτρα, θα συντριφτεί· επάνω δε σε όποιον πέσει, θα τον κατασυντρίψει.

Ιωάννης 19:
36 Επειδή, αυτά έγιναν, για να εκπληρωθεί η γραφή: «Κόκαλο δικό του δεν θα συντριφτεί».
Ζαχαρίας 12:10
 Και επάνω στον οίκο τού Δαβίδ, και επάνω στους κατοίκους τής Ιερουσαλήμ, θα ξεχύσω πνεύμα χάρης και ικεσιών· και θα επιβλέψουν σε μένα, τον οποίο διατρύπησαν· και θα πενθήσουν γι' αυτόν, όπως κάποιος πενθεί για τον μονογενή του, και θα λυπηθούν γι' αυτόν, όπως αυτός που λυπάται για τον πρωτότοκό του.
11 Κατά την ημέρα εκείνη θα υπάρχει μεγάλο πένθος στην Ιερουσαλήμ, όπως το πένθος τού Αδαδριμμών στην πεδιάδα Μεγιδδών.
12 Και θα πενθήσει η γη, κάθε οικογένεια για τον εαυτό της· η οικογένεια του οίκου Δαβίδ για τον εαυτό της, και οι γυναίκες τους για τον εαυτό τους· η οικογένεια του οίκου Νάθαν για τον εαυτό της, και οι γυναίκες τους για τον εαυτό τους·
13 η οικογένεια του οίκου Λευί για τον εαυτό της, και οι γυναίκες τους για τον εαυτό τους· η οικογένεια Σιμεϊ για τον εαυτό της, και οι γυναίκες τους για τον εαυτό τους·
14 όλες οι οικογένειες που εναπέμειναν, κάθε οικογένεια για τον εαυτό της, και οι γυναίκες τους για τον εαυτό τους.
Ειρήνη έλεος και χάρη αμήν
Sultana.cha
…………………………………
ΦωτόΦωτό
                20
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ 
  Όλοι είχαν μία διάβαση.
Οι εβραίοι προς την ελευθερία και να ζήσουν στην χώρα της υποσχέσεως αλλιώς (Επαγγελίας). Οι αιγύπτιοι να διαβούν τον πόνο του θανάτου και μετά να καταποντιστούν στην ερυθρά θάλασσα.  Μεγάλη καταστροφή λόγο της υπερηφάνειας τους και του πείσματος στον Θεό του ουρανού και της γης.
 Οι αμορραίοι λόγο της εξαθλίωσης της ανομίας τους.
Εκείνο το βράδυ οι εβραίοι πέρασαν μια νύχτα εμπιστοσύνης στον Θεό και κάνοντας υπακοή ότι τους διέταξε μέσω του Μωυσεως.
Ας διαβάσουμε το κεφάλαιο αξίζει κάθε γραμμή του.
>>> 
Έξοδος 12
1 Και είπε Κύριος προς τον Μωϋσήν και προς τον Ααρών εν τη γη της Αιγύπτου, λέγων,
2 Ο μην ούτος θέλει είσθαι εις εσάς αρχή μηνών· θέλει είσθαι εις εσάς πρώτος των μηνών του ενιαυτού.
3 Λαλήσατε προς πάσαν την συναγωγήν του Ισραήλ, λέγοντες, Την δεκάτην τούτου του μηνός ας λάβωσιν εις εαυτούς έκαστος εν αρνίον κατά τους οίκους των πατριών αυτών, εν αρνίον δι' έκαστον οίκον.
4 Εάν όμως ήναι οι εν τω οίκω ολιγοστοί διά το αρνίον, αυτός και ο γείτων αυτού ο πλησιέστερος της οικίας αυτού ας λάβωσιν αυτό κατά τον αριθμόν των ψυχών· έκαστος θέλει συναριθμείσθαι διά το αρνίον αναλόγως με το αρκετόν εις αυτόν να φάγη.
5 Το δε αρνίον σας θέλει είσθαι τέλειον, αρσενικόν ενιαύσιον· εκ των προβάτων ή εκ των αιγών θέλετε λάβει αυτό.
6 Και θέλετε φυλάττει αυτό μέχρι της δεκάτης τετάρτης του αυτού μηνός· και τότε άπαν το πλήθος της συναγωγής του Ισραήλ θέλει σφάξει αυτό προς το εσπέρας.
7 Και θέλουσι λάβει εκ του αίματος και βάλει επί τους δύο παραστάτας και επί το ανώφλιον της θύρας των οικιών, όπου θέλουσι φάγει αυτό.
8 Και θέλουσι φάγει το κρέας την νύκτα εκείνην, οπτόν εν πυρί· με άζυμα, και με χόρτα πικρά θέλουσι φάγει αυτό·
9 μη φάγητε απ' αυτού ωμόν, μηδέ βραστόν εν ύδατι, αλλά οπτόν εν πυρί· την κεφαλήν αυτού μετά των ποδών αυτού και μετά των εντοσθίων αυτού·
10 και μη αφήσητε υπόλοιπον απ' αυτού έως το πρωΐ· ό,τι δε περισσεύση απ' αυτού έως το πρωΐ, καύσατε εν πυρί.

Αυτό το Πάσχα συμβόλιζε τον Ιησού Χριστό ο οποίος με το αίμα του όποιος πιστέψει σ’ Αυτόν δεν τον χτυπά ο θάνατος,
Αυτό συμβόλιζε το Πάσχα Εκείνο και τα μετέπειτα Πάσχα που έδωσε ο Θεός πολλές λεπτομέρειες διότι συμβόλιζαν τον θάνατο του Χριστού. Όπως και ο Ααρών και κάθε Αρχιερέας που έκανε την τελετή  της χύσεις αίματος μια φορά το χρόνο περί ανομίας του λαού .Δηλαδή ότι είχαν κάνει συγχωρούνταν ραντισμένοι με το αίμα του ζώου που είχαν προσφέρει. Αλλά και ο ιερέας έκαμνε μια σφαγή ζώου για ανομία για τον ίδιο και την οικογένεια του ώστε να τον δεχτεί ο Θεός και να μην τον κατακεραυνώσει για την ανομία του. ο Αρχιερέας συμβόλιζε την αιώνια ιεροσύνη του Ιησού Χριστού μια για πάντα στα Άγια των Αγίων.
Ειρήνη και έλεος αμήν
Sultana.cha
………………………………..
ΦωτόΦωτό
                21
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Τώρα πια δεν χρειαζόμαστε ούτε θυσίες περί αμαρτιών
ούτε προσφορές ειρηνικές  διότι ο άρχοντας της ειρήνης ο αμνός του Θεού πηρέ επάνω του το χρέος και έκανε ειρήνη με τον Θεό για μας.
Ρωμαίους 5
1 Αφού, λοιπόν, ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με την πίστη, έχουμε ειρήνη με τον Θεό διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού,
2 διαμέσου τού οποίου λάβαμε και την είσοδο με την πίστη σε τούτη τη χάρη, στην οποία στεκόμαστε· και καυχόμαστε στην ελπίδα τής δόξας τού Θεού.
3 Και όχι μονάχα τούτο, αλλά και καυχώμαστε στις θλίψεις· γνωρίζοντας ότι η θλίψη εργάζεται υπομονή,
4 η δε υπομονή δοκιμή, η δε δοκιμή ελπίδα,
5 η δε ελπίδα δεν ντροπιάζει, δεδομένου ότι η αγάπη τού Θεού είναι ξεχυμένη μέσα στις καρδιές μας διαμέσου τού Αγίου Πνεύματος, που δόθηκε σε μας.
6 Επειδή, ο Χριστός, όταν εμείς ήμασταν ακόμα ασθενείς, πέθανε κατά τον ορισμένο καιρό για χάρη των ασεβών.
>>> 
Εβραίους 4
14 ΕΧΟΝΤΑΣ, λοιπόν, έναν μεγάλο αρχιερέα, που έχει περάσει μέσα από τους ουρανούς, τον Ιησού, τον Υιό τού Θεού, ας κρατάμε την ομολογία.
15 Επειδή, δεν έχουμε αρχιερέα, που δεν μπορεί να συμπαθήσει στις ασθένειές μας, αλλά ο οποίος πειράχτηκε σε όλα, κατά τη δική μας ομοιότητα, χωρίς αμαρτία.
16 Ας πλησιάζουμε, λοιπόν, με παρρησία στον θρόνο τής χάρης, για να πάρουμε έλεος, και να βρούμε χάρη προς βοήθεια σε καιρό ανάγκης.
Εβραίους 5
1 ΕΠΕΙΔΗ, κάθε αρχιερέας, που παίρνεται από ανθρώπους, γίνεται υπέρ των ανθρώπων, σ' αυτά που σχετίζονται με τον Θεό, για να προσφέρει και δώρα και θυσίες για τις αμαρτίες·
2 που να μπορεί να δείχνει συμπάθεια σ' αυτούς που είναι σε άγνοια και πλανιούνται· επειδή, κι αυτός περιβάλλεται από αδυναμία.
3 Και γι' αυτή οφείλει, όπως και για τον λαό, έτσι και για τον εαυτό του, να προσφέρει θυσία για τις αμαρτίες.
4 Και κανένας δεν παίρνει αυτή την τιμή για τον εαυτό του, αλλά αυτός που καλείται από τον Θεό, όπως και ο Ααρών.
5 Έτσι και ο Χριστός, δεν δόξασε τον εαυτό του για να γίνει αρχιερέας, αλλά αυτός που του είπε: «Υιός μου είσαι εσύ, εγώ σήμερα σε γέννησα».
6 Όπως και σε άλλο μέρος λέει: «Εσύ είσαι ιερέας στον αιώνα, σύμφωνα με την τάξη Μελχισεδέκ».
7 Ο οποίος κατά τις ημέρες τής σάρκας του, αφού με δυνατή κραυγή και δάκρυα πρόσφερε δεήσεις και ικεσίες προς εκείνον που μπορεί να τον σώζει από τον θάνατο, και εισακούστηκε εξαιτίας τής ευλάβειάς του,
8 παρόλο που ήταν υιός, έμαθε την υπακοή από όσα έπαθε.
9 Και αφού έγινε τέλειος, καταστάθηκε αίτιος αιώνιας σωτηρίας σε όλους αυτούς που τον υπακούν,
10 καθώς ονομάστηκε από τον Θεό αρχιερέας σύμφωνα με την τάξη Μελχισεδέκ.
11 Για τον οποίο έχουμε να πούμε πολλά και δυσερμήνευτα· για τον λόγο ότι, γίνατε νωθροί στο να ακούτε.
12 Επειδή, ενώ ως προς τον καιρό έπρεπε να είστε δάσκαλοι, έχετε πάλι ανάγκη στο να σας διδάσκει κάποιος τα αρχικά στοιχεία των λόγων τού Θεού· και καταντήσατε να έχετε ανάγκη από γάλα, και όχι από στερεή τροφή.
13 Επειδή, καθένας που τρέφεται με γάλα, είναι άπειρος του λόγου τής δικαιοσύνης· αφού είναι νήπιος.
14 Η στερεή τροφή, όμως, είναι για τους τελείους, οι οποίοι, χάρη στη συνεχή χρήση, έχουν τα αισθητήρια γυμνασμένα, στο να διακρίνουν το καλό και το κακό.
Sultana cha
Φωτό Φωτό 
 ……………………………….
                 22
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ
ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΡΤΗ ΣΕ ΑΝΑΜΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ Ιησού Χριστού
 Είναι ανάμνησης  για τους αληθινά πιστούς αλλά σήμερα κατάντησε η ανισότητα και η μη πληροφόρηση στους ανθρώπους γίνονται μόνο γλέντια την ημέρα της ανάστασης και δεν ξέρουν καν τι γιορτάζουν. Όσο σε αλλά μέρη της γης σταυρώνονται άνθρωποι και υποφέρουν ενώ ο Κύριος έδωσε με το αίμα του χάρη στον άνθρωπο πλήρωσε για μας
 Κολοσσαεις 2:
13 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα,
14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντάς το επάνω στον σταυρό·
15 και αφού απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια, όταν, επάνω του, θριάμβευσε εναντίον τους.
Εφεσίους 2
1 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί, εξαιτίας των παραβάσεων και των αμαρτιών, σας ζωοποίησε·
2 μέσα στις οποίες κάποτε περπατήσατε, σύμφωνα με το πολίτευμα του κόσμου τούτου, σύμφωνα με τον άρχοντα της εξουσίας τού αέρα, του πνεύματος, που σήμερα ενεργεί στους γιους τής απείθειας·
3 ανάμεσα στους οποίους και όλοι εμείς συναναστραφήκαμε κάποτε, σύμφωνα με τις επιθυμίες τής σάρκας μας, κάνοντας τα θελήματα της σάρκας και των συλλογισμών· και ήμαστε από τη φύση μας τέκνα οργής, όπως και οι υπόλοιποι.
4 Ο Θεός, όμως, επειδή είναι πλούσιος σε έλεος, εξαιτίας τής πολλής του αγάπης, με την οποία μάς αγάπησε,
5 και ενώ ήμασταν νεκροί εξαιτίας των αμαρτημάτων, μας ζωοποίησε μαζί με τον Χριστό· (κατά χάρη είστε σωσμένοι)·
6 και μας ανέστησε μαζί του, και μας κάθισε μαζί του στα επουράνια διαμέσου τού Ιησού Χριστού·
Εφεσίους 1:7
3 Άξιος ευλογίας είναι ο Θεός και Πατέρας τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού, αυτός που μας ευλόγησε με κάθε πνευματική ευλογία στα επουράνια διαμέσου τού Χριστού·
4 καθώς μάς έκλεξε διαμέσου αυτού πριν από τη δημιουργία τού κόσμου, για να είμαστε άγιοι και χωρίς ψεγάδι μπροστά του με αγάπη·
5 αφού μας προόρισε σε υιοθεσία διαμέσου τού Ιησού Χριστού στον εαυτό του, σύμφωνα με την ευδοκία τού θελήματός του,
6 σε έπαινον της δόξας τής χάρης του, με την οποία μάς χαρίτωσε με τον αγαπημένο του·
7 με τον οποίο έχουμε την απολύτρωση διαμέσου τού αίματός του, την άφεση των αμαρτημάτων, σύμφωνα με τον πλούτο τής χάρης του·
>>> 
Αυτό  το αίμα που έχυσε ο κύριος για τους αμαρτωλούς  αυτό συμβόλιζε το αίμα των σφαγμένων ζώων μέχρι να έρθει το πλήρωμα των χρόνων ώστε να κατέβει στη γη ο Κύριος.
Το αίμα λοιπόν αυτό επάνω στους παραστάτες που το είδε ο άγγελος του θανάτου το προσπέρασε και έγινε ο κλαυθμός και οδυρμός των Αιγυπτίων.
  Για να  σκεφτούμε με τι προσόντα πηγαίνουμε στον Κύριο.
  ΤΑ προσόντα μας είναι: Με την παραδοχή ότι είμαστε αμαρτωλοί και κάποιος και κάποιος έπρεπε να πεθάνει για μας. Και αυτός ήταν ο μόνος που μπορούσε να το κάνει ήταν ο ίδιος ο Θεός.
Το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας τριάδος ήταν ο Λόγος που ονομάστηκε στη γη Υιός του Θεού
ΛΟΥΚΑΣ 1:
30 Και ο άγγελος της είπε: Μη φοβάσαι, Μαριάμ· επειδή, βρήκες χάρη στον Θεό.
31 Και πρόσεξε, θα μείνεις έγγειος, και θα γεννήσεις έναν γιο· και θα αποκαλέσεις το όνομά του ΙΗΣΟΥ.
32 Αυτός θα είναι μεγάλος, και θα ονομαστεί Υιός τού Υψίστου· και ο Κύριος ο Θεός θα του δώσει τον θρόνο τού Δαβίδ τού πατέρα του·
33 και θα βασιλεύσει επάνω στον οίκο τού Ιακώβ στους αιώνες, και η βασιλεία του δεν θα έχει τέλος.
Ιωάννης 1:
14 Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.
………………………………..
ΦωτόΦωτό
                 23
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν στα καλά έργα. Κάνοντας καλά έργα θα σωθούμε και το στηρίζουν αυτό και( μερικές εκκλησιές πχ. Ορθόδοξη, καθολική, και άλλες).
Το θέμα δεν είναι τι υποστηρίζουν οι εκκλησίες όποιες και να είναι το θέμα είναι τι μας λέγει ο Λόγος του Θεού.
Καλά είναι τα καλά έργα και πρέπει να τα κάνουμε αλλά χωρίς την πίστη χωρίς το ξέπλυμα με το αίμα του είναι όλα βρώμικα. Εάν αποδεχόμενοι την σταυρική του θυσία και το αίμα του Κυρίου που μας καθαρίζει όσα έργα να κάνουμε θα πάνε στράφι
Διότι τα έργα πηγαίνουν με την πίστη και η πίστη με τα έργα τα οποία βάζει ο Κύριος στην καρδιά μας.
Ας ξαναμελετήσουμε την προς Εφεσίους Επιστολή και να δούμε μερικές πτυχές της.
Εφεσίους 2
1 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί, εξαιτίας των παραβάσεων και των αμαρτιών, σας ζωοποίησε·
2 μέσα στις οποίες κάποτε περπατήσατε, σύμφωνα με το πολίτευμα του κόσμου τούτου, σύμφωνα με τον άρχοντα της εξουσίας τού αέρα, του πνεύματος, που σήμερα ενεργεί στους γιους τής απείθειας·
3 ανάμεσα στους οποίους και όλοι εμείς συναναστραφήκαμε κάποτε, σύμφωνα με τις επιθυμίες τής σάρκας μας, κάνοντας τα θελήματα της σάρκας και των συλλογισμών· και ήμαστε από τη φύση μας τέκνα οργής, όπως και οι υπόλοιποι.
……………………………………
 Λέγει: ότι πριν πιστέψουμε ήμασταν όμοιοι με τους ανθρώπους που τους εξουσίαζε ο άρχοντας του κόσμου τούτου. Πολιτευόμασταν όλη την αμαρτωλή ζωή μέχρι που πιστέψαμε και απολυτρωθήκαμε από τα δεσμά της αμαρτίας.
Συναναστραφήκαμε σύμφωνα με τις επιθυμίες της σάρκας και ότι να κάναμε δεν είχαμε συναίσθηση αμαρτίας.
Γι αυτό και ήμασταν πεθαμένοι ως προς τον Θεό.
Όταν όμως ακούσαμε για τον Ιησού Χριστό που όποιος πιστέψει Σ’ Αυτόν, σώζετε και έτσι συγχωρεθήκαμε από τον Θεό.
Ιωάννης 3:
16 Επειδή, με τέτοιον τρόπο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε έδωσε τον Υιό του τον μονογενή, για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή.
………………………….
Να παραβάλλουμε τα δύο εδάφια.
…με τέτοιον τρόπο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο,
…4 Ο Θεός, όμως, επειδή είναι πλούσιος σε έλεος, εξαιτίας τής πολλής του αγάπης, με την οποία μάς αγάπησε…
…υπερβολικό πλούτο τής χάρης του με την αγαθότητά του σε μας εν Χριστώ Ιησού…
………………………………
Η αγάπη του πατέρα Θεού το πλούσιο έλεος του και η αγάπη Του για μας ζωοποίησε. Μας έβγαλε με λίγα λόγια από τον τάφο του ζωντανού θανάτου και χάριν του γιου Του μας έδωσε ζωή.
Διότι τι νομίζουμε; Όλοι αν και ζουν παντρεύονται χτίζουν είναι προς θάνατο άρα πεθαμένοι αν δεν δεχτούν τον Ιησού σωτήρα τους.
………………………….
4 Ο Θεός, όμως, επειδή είναι πλούσιος σε έλεος, εξαιτίας τής πολλής του αγάπης, με την οποία μάς αγάπησε,
5 και ενώ ήμασταν νεκροί εξαιτίας των αμαρτημάτων, μας ζωοποίησε μαζί με τον Χριστό· (κατά χάρη είστε σωσμένοι)·
6 και μας ανέστησε μαζί του, και μας κάθισε μαζί του στα επουράνια διαμέσου τού Ιησού Χριστού·
7 για να δείξει στους επερχόμενους αιώνες τον υπερβολικό πλούτο τής χάρης του με την αγαθότητά του σε μας εν Χριστώ Ιησού.
……………………………….
Ποια έργα; Ποια έργα μπορούν να μου δώσουν τον ουρανό την παρουσία του Κυρίου μας ;
8 Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης· κι αυτό δεν είναι από σας· είναι δώρο τού Θεού·
Μας έκανε χάρη και μας έσωσε μας έκανε δώρο την ελευθερία μας από το σκοτάδι στο φως.
……………………………………..
8 Επειδή, κατά χάρη είστε σωσμένοι, διαμέσου τής πίστης· κι αυτό δεν είναι από σας· είναι δώρο τού Θεού·
9 όχι από έργα, ώστε να μη καυχηθεί κάποιος.
10 Επειδή, δικό του δημιούργημα είμαστε, καθώς κτιστήκαμε στον Ιησού Χριστό για καλά έργα, που ο Θεός προετοίμασε, για να περπατήσουμε μέσα σ' αυτά.
11 Γι' αυτό, να θυμάστε ότι, εσείς, οι άλλοτε εθνικοί κατά σάρκα, που αποκαλείστε ακροβυστία, απ' αυτούς που αποκαλούνται περιτομή, η οποία γίνεται με το χέρι στη σάρκα·
12 ότι, εκείνο τον καιρό, ήσασταν χωρίς Χριστό, απαλλοτριωμένοι από την πολιτεία τού Ισραήλ, και ξένοι από τις διαθήκες τής υπόσχεσης, μη έχοντας ελπίδα, και ήσασταν στον κόσμο χωρίς Θεό·
13 τώρα, όμως, διαμέσου τού Ιησού Χριστού, εσείς που άλλοτε ήσασταν μακριά, γίνατε κοντά διαμέσου τού αίματος του Χριστού.
14 Επειδή, αυτός είναι η ειρήνη μας, ο οποίος έκανε τα δύο μέρη ένα, και γκρέμισε το μεσότοιχο του φραγμού,
15 καταργώντας την έχθρα επάνω στη σάρκα του, τον νόμο των εντολών, που είναι στα διατάγματα, ώστε, στον εαυτό του, να κτίσει τούς δύο σε έναν καινούργιο άνθρωπο, φέρνοντας ειρήνη·
16 και να συμφιλιώσει και τους δύο σε ένα σώμα προς τον Θεό διαμέσου τού σταυρού, αφού θανάτωσε διαμέσου αυτού την έχθρα.
17 Και όταν ήρθε, κήρυξε ευαγγέλιο ειρήνης σε σας που ήσασταν μακριά, και σ' αυτούς που ήσαν κοντά·
18 επειδή, διαμέσου αυτού έχουμε και οι δύο την είσοδο προς τον Πατέρα με ένα Πνεύμα.
SULTANA.CHA 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
 ΦωτόΦωτό
                 24
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ
Σύμφωνα με τα εδάφια της προς Εφεσίους και την προς: Κολοσσαεις
Μετά την ανάσταση του Κυρίου έγινε Πάσχα Κυρίου Πάσχα στον χριστιανό στον Πιστό
Δηλαδή μια διάβαση από τον θάνατο του αμαρτωλού που αποδέχεται τον Ιησού Χριστό Σωτήρα του και διαβαίνει στην ΖΩΗ
Όμως τώρα με την άγνοια και του να μη κηρύττετε σωστά ο Λόγος του Θεού  ξέχασαν οι άνθρωποι τι είναι το Πάσχα.
Δεν χρειάζεται ποια το σφάξιμο τόσων ζώων χωρίς να ξέρουν γιατί σφάζονταν στην Π.Δ. και τώρα δεν χρειάζεται. Διότι ο αμνός του Θεού μια φορά σφάχτηκε επάνω στον σταυρό. Για  τον λόγο του Πάσχα
.Άλλο να σφαχτούν διότι είναι η εποχή τους που οι κτηνοτρόφοι πρέπει να πουλήσουν τα αρνάκια τους οι οποίοι άνθρωποι παλεύουν να βγάλουν το καθημερινό τους μια φορά το χρόνο που είναι η άνοιξη. Ζω στο χωριό είχα κατσίκια και ξέρω. Είναι η εποχή της πώλησης στου εμπόρους. Και  οι έμποροι να τα δώσουν στα εμπορικά να φάει ο κόσμος. Άλλο το ένα άλλο το άλλο.
 Κολοσσαείς 2:
13 Και εσάς, όντας νεκρούς εις τα αμαρτήματα και την ακροβυστίαν της σαρκός σας, συνεζωοποίησε μετ' αυτού, συγχωρήσας εις εσάς πάντα τα πταίσματα,
14 εξαλείψας το καθ' ημών χειρόγραφον, συνιστάμενον εις διατάγματα, το οποίον ήτο εναντίον εις ημάς, και αφήρεσεν αυτό εκ του μέσου, προσηλώσας αυτό επί του σταυρού·
15 και απογυμνώσας τας αρχάς και τας εξουσίας, παρεδειγμάτισε παρρησία, θριαμβεύσας κατ' αυτών επ' αυτού.
Εφεσίους 2
1 Και εσάς όντας νεκρούς διά τας παραβάσεις και τας αμαρτίας εζωοποίησεν,
2 εις τας οποίας περιεπατήσατέ ποτέ κατά το πολίτευμα του κόσμου τούτου, κατά τον άρχοντα της εξουσίας του αέρος, του πνεύματος το οποίον ενεργεί την σήμερον εις τους υιούς της απειθείας·
3 μεταξύ των οποίων και ημείς πάντες ανεστράφημέν ποτέ κατά τας επιθυμίας της σαρκός ημών, πράττοντες τα θελήματα της σαρκός και των διαλογισμών, και ήμεθα εκ φύσεως τέκνα οργής, ως και οι λοιποί·
4 ο Θεός όμως πλούσιος ων εις έλεος, διά την πολλήν αγάπην αυτού με την οποίαν ηγάπησεν ημάς,
5 και ενώ ήμεθα νεκροί διά τα αμαρτήματα, εζωοποίησεν ημάς μετά του Χριστού· κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι·
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:
8 Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι διά της πίστεως· και τούτο δεν είναι από σας, Θεού το δώρον·
9 ουχί εξ έργων, διά να μη καυχηθή τις.
10 Διότι αυτού ποίημα είμεθα, κτισθέντες εν Χριστώ Ιησού προς έργα καλά, τα οποία προητοίμασεν ο Θεός διά να περιπατήσωμεν εν αυτοίς.
>>>>>> 
15 Επτά ημέρας θέλετε τρώγει άζυμα· από της πρώτης ημέρας θέλετε σηκώσει το προζύμιον εκ των οικιών σας· διότι όστις φάγη ένζυμα από της πρώτης έως της εβδόμης ημέρας, η ψυχή εκείνη θέλει εξολοθρευθή εκ του Ισραήλ.
16 Και εν τη πρώτη ημέρα θέλει είσθαι σύναξις αγία· και εν τη εβδόμη ημέρα σύναξις αγία θέλει είσθαι εις εσάς· ουδεμία εργασία θέλει γίνεσθαι εν αυταίς, εκτός ό,τι χρειάζεται εις έκαστον άνθρωπον διά να φάγη· τούτο μόνον θέλετε κάμει.
17 Θέλετε φυλάξει λοιπόν την εορτήν των αζύμων· διότι την αυτήν ταύτην ημέραν θέλω εξαγάγει τα τάγματά σας εκ της γης της Αιγύπτου· όθεν κατά νόμον παντοτεινόν θέλετε φυλάττει την ημέραν ταύτην εις τας γενεάς σας·
18 αρχόμενοι από της δεκάτης τετάρτης ημέρας του μηνός αφ' εσπέρας, θέλετε τρώγει άζυμα έως της εικοστής πρώτης ημέρας του μηνός την εσπέραν·
Ειρήνη και έλεος αμήν
SULTANA.CHA    
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 ΦωτόΦωτό
                 25
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ
Ιωάννης 1:
29 Τη επαύριον βλέπει ο Ιωάννης τον Ιησούν ερχόμενον προς αυτόν και λέγει• Ιδού, ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου.
Ιωάννης 1:
36 και εμβλέψας εις τον Ιησούν περιπατούντα, λέγει• Ιδού, ο Αμνός του Θεού.
Αποκάλυψης 4:
11 Άξιος είσαι, Κύριε, να λάβης την δόξαν και την τιμήν και την δύναμιν, διότι συ έκτισας τα πάντα, και διά το θέλημά σου υπάρχουσι και εκτίσθησαν.
Αποκάλυψις 5
1 Και είδον εν τη δεξιά του καθημένου επί του θρόνου βιβλίον γεγραμμένον έσωθεν και όπισθεν, κατεσφραγισμένον με σφραγίδας επτά.
2 Και είδον άγγελον ισχυρόν κηρύττοντα μετά φωνής μεγάλης• Τις είναι άξιος να ανοίξη το βιβλίον και να λύση τας σφραγίδας αυτού;
3 Και ουδείς ηδύνατο εν τω ουρανώ, ουδέ επί της γης ουδέ υποκάτω της γης να ανοίξη το βιβλίον ουδέ να βλέπη αυτό.
4 Και εγώ έκλαιον πολλά, ότι ουδείς ευρέθη άξιος να ανοίξη και να αναγνώση το βιβλίον ούτε να βλέπη αυτό.
5 Και εις εκ των πρεσβυτέρων μοι λέγει• Μη κλαίε• ιδού, υπερίσχυσεν ο λέων, όστις είναι εκ της φυλής Ιούδα, η ρίζα του Δαβίδ, να ανοίξη το βιβλίον και να λύση τας επτά σφραγίδας αυτού.
6 Και είδον και ιδού εν μέσω του θρόνου και των τεσσάρων ζώων και εν μέσω των πρεσβυτέρων Αρνίον ιστάμενον ως εσφαγμένον, έχον κέρατα επτά και οφθαλμούς επτά, οίτινες είναι τα επτά πνεύματα του Θεού τα απεσταλμένα εις πάσαν την γην.
>>>> 
Έξοδος  12
23 διότι ο Κύριος θέλει περάσει διά να πατάξει τους Αιγυπτίους• και όταν ίδη το αίμα επί το ανώφλιον και επί τους δύο παραστάτας, ο Κύριος θέλει παρατρέξει την θύραν, και δεν θέλει αφήσει τον εξολοθρευτήν να εισέλθη εις τας οικίας σας, διά να πατάξη.
24 Και θέλετε φυλάξει το πράγμα τούτο ως νόμον, εις σεαυτόν και εις τους υιούς σου, έως αιώνος.
25 Και όταν εισέλθητε εις την γην, την οποίαν ο Κύριος θέλει σας δώσει καθώς ελάλησε, θέλετε φυλάξει την λατρείαν ταύτην.
26 Και όταν σας λέγωσιν οι υιοί σας, Τι σημαίνει εις εσάς η λατρεία αύτη;
27 θέλετε αποκρίνεσθαι, Τούτο είναι θυσία του πάσχα εις τον Κύριον, διότι παρέτρεξε τας οικίας των υιών Ισραήλ εν Αιγύπτω, ότε επάταξε τους Αιγυπτίους και έσωσε τας οικίας ημών. Τότε ο λαός κύψας προσεκύνησε.
28 Και αναχωρήσαντες οι υιοί Ισραήλ, έκαμον καθώς προσέταξεν ο Κύριος εις τον Μωϋσήν και τον Ααρών• ούτως έκαμον.
29 Κατά δε το μεσονύκτιον ο Κύριος επάταξε παν πρωτότοκον εν τη γη της Αιγύπτου• από του πρωτοτόκου του Φαραώ όστις κάθηται επί του θρόνου αυτού, έως του πρωτοτόκου του αιχμαλώτου του εν τω δεσμωτηρίω• και πάντα τα πρωτότοκα των κτηνών.
30 Και εσηκώθη ο Φαραώ την νύκτα, αυτός και πάντες οι θεράποντες αυτού και πάντες οι Αιγύπτιοι• και έγεινε βοή μεγάλη εν τη Αιγύπτω• διότι δεν ήτο οικία εις την οποίαν δεν υπήρχε νεκρός.
31 Και εκάλεσε τον Μωϋσήν και τον Ααρών διά νυκτός και είπε, Σηκώθητε, εξέλθετε εκ μέσου του λαού μου και σεις και οι υιοί του Ισραήλ• και υπάγετε, λατρεύσατε τον Κύριον, καθώς είπετε•
32 και τα ποίμνιά σας και τας αγέλας σας λάβετε, καθώς είπετε, και απέλθετε• ευλογήσατε δε και εμέ.
33 Και εβίαζον οι Αιγύπτιοι τον λαόν διά να εκβάλωσιν αυτόν ταχέως εκ του τόπου• διότι είπον, Ημείς πάντες αποθνήσκομεν.
Ειρήνη έλεος και χάρη αμήν
SULTANA. CHA    
…………………………………….
ΦωτόΦωτό
                 26
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ
Ιωάννης 1:
29 Τη επαύριον βλέπει ο Ιωάννης τον Ιησούν ερχόμενον προς αυτόν και λέγει•
Ιδού, ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου.
Ιωάννης 1:
36 και εμβλέψας εις τον Ιησούν περιπατούντα, λέγει•
Ιδού, ο Αμνός του Θεού.
Αποκάλυψης 4:
11 Άξιος είσαι, Κύριε, να λάβης την δόξαν και την τιμήν και την δύναμιν, διότι συ έκτισας τα πάντα, και διά το θέλημά σου υπάρχουσι και εκτίσθησαν.
Αποκάλυψις 5
1 Και είδον εν τη δεξιά του καθημένου επί του θρόνου βιβλίον γεγραμμένον έσωθεν και όπισθεν, κατεσφραγισμένον με σφραγίδας επτά.
2 Και είδον άγγελον ισχυρόν κηρύττοντα μετά φωνής μεγάλης• Τις είναι άξιος να ανοίξη το βιβλίον και να λύση τας σφραγίδας αυτού;
3 Και ουδείς ηδύνατο εν τω ουρανώ, ουδέ επί της γης ουδέ υποκάτω της γης να ανοίξη το βιβλίον ουδέ να βλέπη αυτό.
4 Και εγώ έκλαιον πολλά, ότι ουδείς ευρέθη άξιος να ανοίξη και να αναγνώση το βιβλίον ούτε να βλέπη αυτό.
5 Και εις εκ των πρεσβυτέρων μοι λέγει•
Μη κλαίε• ιδού, υπερίσχυσεν ο λέων, όστις είναι εκ της φυλής Ιούδα, η ρίζα του Δαβίδ, να ανοίξη το βιβλίον και να λύση τας επτά σφραγίδας αυτού.
6 Και είδον και ιδού εν μέσω του θρόνου και των τεσσάρων ζώων και εν μέσω των πρεσβυτέρων Αρνίον ιστάμενον ως εσφαγμένον, έχον κέρατα επτά και οφθαλμούς επτά, οίτινες είναι τα επτά πνεύματα του Θεού τα απεσταλμένα εις πάσαν την γην.
>>>>
Έξοδος  12
23 διότι ο Κύριος θέλει περάσει διά να πατάξει τους Αιγυπτίους• και όταν ίδη το αίμα επί το ανώφλιον και επί τους δύο παραστάτας, ο Κύριος θέλει παρατρέξει την θύραν, και δεν θέλει αφήσει τον εξολοθρευτήν να εισέλθη εις τας οικίας σας, διά να πατάξη.
24 Και θέλετε φυλάξει το πράγμα τούτο ως νόμον, εις σεαυτόν και εις τους υιούς σου, έως αιώνος.
25 Και όταν εισέλθητε εις την γην, την οποίαν ο Κύριος θέλει σας δώσει καθώς ελάλησε, θέλετε φυλάξει την λατρείαν ταύτην.
26 Και όταν σας λέγωσιν οι υιοί σας, Τι σημαίνει εις εσάς η λατρεία αύτη;
27 θέλετε αποκρίνεσθαι, Τούτο είναι θυσία του πάσχα εις τον Κύριον, διότι παρέτρεξε τας οικίας των υιών Ισραήλ εν Αιγύπτω, ότε επάταξε τους Αιγυπτίους και έσωσε τας οικίας ημών. Τότε ο λαός κύψας προσεκύνησε.
28 Και αναχωρήσαντες οι υιοί Ισραήλ, έκαμον καθώς προσέταξεν ο Κύριος εις τον Μωϋσήν και τον Ααρών• ούτως έκαμον.
29 Κατά δε το μεσονύκτιον ο Κύριος επάταξε παν πρωτότοκον εν τη γη της Αιγύπτου• από του πρωτοτόκου του Φαραώ όστις κάθηται επί του θρόνου αυτού, έως του πρωτοτόκου του αιχμαλώτου του εν τω δεσμωτηρίω• και πάντα τα πρωτότοκα των κτηνών.
30 Και εσηκώθη ο Φαραώ την νύκτα, αυτός και πάντες οι θεράποντες αυτού και πάντες οι Αιγύπτιοι• και έγεινε βοή μεγάλη εν τη Αιγύπτω• διότι δεν ήτο οικία εις την οποίαν δεν υπήρχε νεκρός.
31 Και εκάλεσε τον Μωϋσήν και τον Ααρών διά νυκτός και είπε, Σηκώθητε, εξέλθετε εκ μέσου του λαού μου και σεις και οι υιοί του Ισραήλ• και υπάγετε, λατρεύσατε τον Κύριον, καθώς είπετε•
32 και τα ποίμνιά σας και τας αγέλας σας λάβετε, καθώς είπετε, και απέλθετε• ευλογήσατε δε και εμέ.
33 Και εβίαζον οι Αιγύπτιοι τον λαόν διά να εκβάλωσιν αυτόν ταχέως εκ του τόπου• διότι είπον, Ημείς πάντες αποθνήσκομεν.
Ειρήνη έλεος και χάρη αμήν
SULTANA. CHA    
…………………………………….
ΦωτόΦωτό
                 26
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Θέμα: ΠΑΣΧΑ

Μόλις μπήκε στη διάβαση του θανάτου όλη η χώρα
Έπαθαν μεγάλο σοκ διότι σε κάθε σπίτι πρέπει να υπήρχαν τουλάχιστον 3 πεθαμένοι χώρια τα ζώα τους
Ιδιαίτερα του φαραώ ο γιος. Ο μέλλον φαραώ της χώρας
Έξοδος 12:
51 Και την αυτήν εκείνην ημέραν εξήγαγε ο Κύριος τους υιούς Ισραήλ εκ γης Αιγύπτου κατά τα τάγματα αυτών. 
Αυτός είναι ο θεός ο πάνσοφος ο δίκαιος και ο κριτής που ξέρει πότε θα δώσει κρίση.
Πολλές φορές παραπονούμαστε ότι δεν παίρνουμε απάντηση τι γίνεται τόσες προσευχές έχω στείλει και απάντηση δεν παίρνω.
 Αλλά μη ξεχνούμε ότι ο Κύριος απαντά αλλά έχουμε και έναν εχθρό που παλεύει να μην λάβουμε την απάντηση.
  Όχι ότι ο Θεός δεν είναι δυνατός αλλά πρέπει να μάθουμε να κάνουμε υπομονή και εμπιστοσύνη σε εκείνον. Η πνευματική ζωή έχει κανόνες από τον Κύριο. Δεν μπορούμε εμείς να βάλουμε τους κανόνες.
  Διότι έχουμε τόση άγνοια για τον ουράνιο κόσμο.
Το λέει ο Κύριος.
Ιωάννης 3:
11 Αληθώς, αληθώς σοι λέγω ότι εκείνο το οποίον εξεύρομεν λαλούμεν και εκείνο το οποίον είδομεν μαρτυρούμεν, και την μαρτυρίαν ημών δεν δέχεσθε.
12 Εάν τα επίγεια σας είπον και δεν πιστεύητε, πως, εάν σας είπω τα επουράνια, θέλετε πιστεύσει;
13 Και ουδείς ανέβη εις τον ουρανόν ειμή ο καταβάς εκ του ουρανού, ο Υιός του ανθρώπου, ο ων εν τω ουρανώ.
Δανιήλ 10
12 Και μου είπε: Μη φοβάσαι, Δανιήλ· επειδή, από την πρώτη ημέρα, κατά την οποία έδωσες την καρδιά σου στο να εννοείς, και αφού ταπεινώθηκες μπροστά στον Θεό σου, εισακούστηκαν τα λόγια σου, και εγώ ήρθα στα λόγια σου.
13 Όμως, ο άρχοντας της βασιλείας τής Περσίας αντιστεκόταν σε μένα 21 ημέρες· αλλά, δες, ο Μιχαήλ, ένας από τους πρώτους άρχοντες, ήρθε για να με βοηθήσει· και εγώ έμεινα εκεί κοντά στους βασιλιάδες τής Περσίας.
Αν διαβάσουμε τις προφητείες που αποκαλύφθηκαν στον Δανιήλ θα καταλάβουμε κάποια πράγματα. Πάντως  τα ουράνια πράγματα είναι δυσνόητα αλλά δόξα στον Κύριο ,μας έδωσε  το Πνευμα το Άγιο να μας εκπαιδεύσει με ότι χρειαζόμαστε να  καταλαβαίνουμε.
ΙΩΑΝΝΗΣ 16:
8 Και όταν έρθει εκείνος, θα ελέγξει τον κόσμο για αμαρτία, και για δικαιοσύνη, και για κρίση·
9 για αμαρτία μεν, επειδή δεν πιστεύουν σε μένα·
10 για δικαιοσύνη δε, επειδή πηγαίνω στον Πατέρα μου, και δεν με βλέπετε πλέον·
11 για κρίση μάλιστα, επειδή ο άρχοντας τούτου τού κόσμου έχει κριθεί.
12 Έχω πολλά ακόμα να σας πω, όμως δεν μπορείτε τώρα να τα βαστάζετε·
13 αλλά, όταν έρθει εκείνος, το Πνεύμα τής αλήθειας, θα σας οδηγήσει σε όλη την αλήθεια· επειδή, δεν θα μιλήσει από τον εαυτό του, αλλά θα μιλήσει όσα πρόκειται να ακούσει, και θα σας αναγγείλει τα μέλλοντα.
14 Εκείνος θα δοξάσει εμένα, επειδή από το δικό μου θα πάρει, και θα το αναγγείλει σε σας.
15 Όλα όσα έχει ο Πατέρας, είναι δικά μου· γι' αυτό σας είπα ότι, από το δικό μου θα πάρει, και θα σας το αναγγείλει.
 ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΑΣΧΑ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΣΧΑ .
ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ .
ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ
ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ


SULTANA. CHA    
ΦωτόΦωτό