_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-79---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

79--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΤΡΙΤΟ

Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ

« Και θέλει δώσει εις Αυτόν Κύριος ο Θεός τον Θρόνο του Δαβίδ του πατρός Αυτού και θέλει βασιλεύσει επί τον οίκον του Ιακώβ εις τους αιώνας και της βασιλείας Αυτού δεν θέλει είσθαι τέλος».
(Λουκάς α:32—33).

 Ο Κύριος των ουρανών θα εγκαταστήσει επί της γης βασιλεία η οποία θα αποκαλυφθεί αιφνιδίως όταν «ο λίθος όστις απεκόπη άνευ χειρών» κτυπήσει τα Έθνη. Η αποκατάστασης των επιγείων πραγμάτων δεν πρόκειται να γίνει με την βαθμιαία επιστροφή του κόσμου προς τον Χριστό και την εξέλιξη της πνευματικής καταστάσεως των ανθρώπων. Ο Ιησούς Χριστός θα κτυπήσει και θα κρίνει τα έθνη και έπειτα θα εγκαταστήσει την Βασιλεία Του επί της γης η οποία θα είναι πραγματική και ορατή βασιλεία. Θα είναι επίσης μοναδική και παγκόσμιος βασιλεία και θα καταλάβει την θέση όλων των κυβερνήσεων και όλων των εθνών.
«Αι βασιλείαι του κόσμου έγιναν του Κυρίου ημών και του Χριστού Αυτού και θέλει βασιλεύσει εις τους αιώνας των αιώνων». (Αποκάλυψης ια:15).
  Ο Χριστός θα βασιλεύσει προσωπικός επί της γης και επί του Θρόνου του πατρός Του Δαβίδ. Η βασιλεία Του θα είναι αιώνιος και θα συμβασιλεύσει μετά των Αγίων της πρώτης Αναστάσεως.  Η έδρα της βασιλείας του Χριστού θα είναι εις την Ιερουσαλήμ.
Εις το όνομα του Ιησού Χριστού θα κλείνει κάθε γόνατο επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων.
(Φιλιππισίους β:10).
   Ο Ισραήλ τότε θα σωθεί και θα γίνει η κεφαλή των εθνών.
   Η χιλιετής βασιλεία του Χριστού εκτείνεται από της εποχής της επιφάνειας Αυτού μέχρι του «Μεγάλου λευκού Θρόνου». Κατ’ αυτήν θα διαρρεύσουν χίλια χρόνια αναπαύσεως και ευλογίας υπό την άμεσον επίβλεψη του Χριστού ως βασιλέως. Θα είναι μία περίοδος ενδόξου προόδου και παγκοσμίου ευημερίας και η γη θα αποδώσει τους καρπούς αυτής.
  Εν τούτοις στην φύσι των ανθρώπων θα υπάρχει ακόμα έμφυτο το κακό. Και έτσι θα υπάρχουν καρδιές που μεταβλήθηκαν και καρδιές που θα μείνουν αμετάβλητες. Ο κόσμος θα υποταχθεί σε υπακοή εις τον Βασιλέα κατά την διάρκεια της χιλιετούς βασιλείας αλλά το κακό θα υπάρχει στις καρδιές των ανθρώπων αν και ο Σατανάς θα απουσιάζει. Όταν η αμαρτία θα παρουσιάζεται θα καταπνίγεται αμέσως.
  Ως εκ τούτου η χιλιετής βασιλεία δεν θα είναι τέλεια εις αγιότητα παρ’ όλον ότι θα χαρακτηρίζεται από μεγάλες ευλογίες και ευημερία. Η κατάρα του Θεού επί του φυσικού κόσμου θα αποσυρθεί τότε (Ησαϊας νε:13) αλλά η αμαρτία θα επιδιώκει να εκδηλωθεί όπως θα συμβεί κατά την νέα αποστασία του κόσμου οδηγημένου υπό του Σατανά κατά το τέλος του αιώνος της Βασιλείας.

80---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Τότε ο Σατανάς θα λυθεί έπειτα από την χιλιετή δέσμευση του εντός της αβύσσου και θα ηγηθεί μιας νέας αποστασίας κατά του Θεού οπότε ο κόσμος θα έχει να διαλέξει μεταξύ του Θεού και του Σατανά.
  «Και όταν πληρωθώσι τα χίλια έτη θέλει λυθεί ο σατανάς εκ της φυλακής αυτού. Και θέλει εξέλθει δια να πλανήσει τα έθνη εις τας τέσσερες γωνίας της γης τον Γώγ και τον Μαγώγ δια να συνάξει αυτούς εις πόλεμον των οποίων ο αριθμός είναι ως η άμμος της θαλάσσης. Και ανέβησαν επί το πλάτος της γης και περιεκύκλωσαν το στρατόπεδον των αγίων και την πόλιν την ηγαπημένην»(Αποκάλυψης κ:7—9). Τα ονόματα Γωγ και Μαγώγ δεν πρέπει να συγχύζονται με τα αναφερόμενα εις τον
 Ιεζεκιήλ κεφ. λη και λθ.
Η προφητεία του Ιεζεκιήλ εκπληρώνεται προ της χιλιετηρίδος ενώ η σκηνή των άνω εδαφίων εκτυλίσσεται μετά την χιλιετή βασιλεία.
  Πλήθη ανθρώπων θα συρρεύσουν τότε προς τον Σατανά επαναστατώντας κατά του Θεού. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι όλοι οι αποστάτες θα καταστραφούν δια πυρός το οποίο θα κατέλθει εξ ουρανών και ο Σατανάς θα ριφθεί εις την λίμνη του πυρός. Τότε θα στηθεί ο Μέγας Λευκός Θρόνος δια την κρίσιν των αμαρτωλών οι οποίοι θα αναστηθούν εκ νεκρών. Μετά την κρίσι τους θα ριχτούν και αυτοί εις την Λίμνη του Πυρός και αυτός θα είναι ο δεύτερος θάνατος.
  Ο Θάνατος αποτέλεσμα της αμαρτίας και ο Άδης ο τόπος διαμονής των πονηρών ψυχών και πνευμάτων θα καταστραφούν όσοι δε ευρεθούν εις τον Άδην θα ριφθούν εις τον τόπο της αιωνίου καταδίκης τους την Λίμνη του Πυρός.
  Ως αναφέρεται εις τον Λόγο του Θεού την χιλιετή βασιλεία θα μία άνευ προηγουμένου σύγχυσης και ταραχή που καταλήγουν σε παγκόσμια αποστασία και πόλεμο τα οποία εν τούτοις θα εκλείψουν ταχέως δια του πυρός που θα κατέλθει από του Θεού εκ του Ουρανού. (Αποκάλυψης κ:9). 
             «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ

ΝΕΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΗ

«Και είδον ουρανόν νέον και γην νέαν διότι ο πρώτος ουρανός και η πρώτη γη παρήλθε και η θάλασσα δεν υπάρχει πλέον. Και εγώ ο Ιωάννης είδον την πόλιν την αγίαν την νέαν Ιερουσαλήμ καταβαίνουσαν από του Θεού εκ του ουρανού ητοιμασμένην ως νύμφην κεκοσμημένην δια τον άνδρα αυτής. Και ήκουσα φωνήν μεγάλην εκ του ουρανού λέγουσαν Ιδού η σκηνή του Θεού μετά των ανθρώπων και θέλουσιν είσθαι λαοί αυτού και αυτός  ο Θεός θέλει είσθαι μετ’ αυτών Θεός αυτών».
(Αποκάλυψης κα:1—3).
  Εις το τέλος του διαγράμματος παρουσιάζονται Νέοι Ουρανοί και Νέα Γη. Οι σκοποί του Θεού θα πραγματοποιηθούν εξ ολοκλήρου εις μία οικονομία τελειότητας κατά την οποίαν ο άνθρωπος θα έχει αποκατασταθεί η γη θα έχει ανακαινισθεί ο Σατανάς και η αμαρτία θα έχουν νικηθεί ο θάνατος και ο Άδης θα έχουν εξαφανισθεί και ο Χριστός θα έχει στεφθεί Βασιλεύς βασιλέων και Κύριος κυρίων.
  Τότε ο Χριστός θα έχει τερματίσει την χιλιετή βασιλεία Του και θα έχει θέσει όλους τους εχθρούς Του υπό τους πόδας Του. Θα έχει τερματίσει επίσης το έργο που του ανατέθηκε ως Υιού του ανθρώπου. Κατ’ αυτήν την τέλεια και αιώνια οικονομία ο Χριστός θα παραδώσει την βασιλεία εις τον Θεό και Πατέρα «δια να είναι ο Θεός τα πάντα εν πάσι».
  Η σημασία της εκφράσεως «ουρανός νέος και γη νέα» είναι εξόχως σπουδαία και ενδιαφέρουσα και υπάρχουν πολλές ερμηνείες της εκφράσεως αυτής.
  Το πρώτο εδάφιο του κεφαλαίου τούτου της Γραφής είναι δυνατόν να εκληφθεί ότι διδάσκει ότι η γη ως πλανήτης και ο ουρανός που την περιβάλλει πρόκειται να καταστραφούν εξ’ ολοκλήρου δια του πυρός. εάν μελετήσουμε προσεκτικά το
Εδάφιο αυτό θα δούμε ότι δεν φαίνεται να εννοεί μια ολοκληρωτική καταστραφή.
 Η λέξης «νέος» εις αυτό το εδάφιο δεν σημαίνει ότι κάτι νέο θα αποκτήσει τώρα ύπαρξη. Εκείνο που σημαίνει είναι ότι κάτι τι που ήδη υπάρχει θα ανασυγκροτηθεί θα ανακαινισθεί ή φυσικώς θα μεταμορφωθεί δια του πυρός. την σημασία αυτή της λέξεως «νέος» αποδέχονται οι περισσότεροι μελετηταί της Γραφής.

82---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

 «Εάν προσέξουμε εις την γραφική έκφραση «το σχήμα του κόσμου τούτου παρέρχεται» θα αντιληφθούμε ότι η ανακαίνισης περί της οποίας γίνεται λόγος αφορά την εξωτερική όψη της γης. Η κατάρα την οποία ο Σατανάς και η αμαρτία επέφεραν εις το πρόσωπο της γης θα αφαιρεθεί και θα καταργηθεί η ατμόσφαιρα που περιβάλλει την γη θα εξυγιανθεί από το κακό και από κάθε πράγμα που προξενεί φθορά. Η παλαιά δημιουργία του ουρανού και της γης πρέπει να καθαρισθεί από το μόλυσμα της αμαρτίας». (Β΄ Πέτρου γ:5—15).
  Δεν φαίνεται καθόλου πιθανόν ότι η παρούσα γη την οποία ο Θεός δημιούργησε εν αρχή πρόκειται να εκμηδενισθεί. Και τούτο διότι η αρχική γη η οποία ερημώθηκε εις τους προϊστορικούς χρόνους εκ μέρους του Σατανά αποκαταστάθηκε και πάλι από τον Θεό. η ίδια γη η οποία έγινε αντικείμενο κατάρας προ του κατακλυσμού λόγω των αμαρτωλών ανθρώπων και των έργων αυτών εξυγιανθεί από τούτων δια του κατακλυσμού ο οποίος κάλυψε ολόκληρη την γη έστι ώστε να προκύψει δια του Νώε ένας νέος κόσμος.
  Κατά τον ίδιο τρόπο είναι πιθανόν ότι το πρόσωπο της γης η οποία κατά την εποχή του Αδάμ και της Εύας μέσα στον κήπο της Εδέμ ήταν καθαρά λόγω της αθωότητας του ανθρώπου θα καθαριστεί από την αμαρτία δια του πυρός και της καταστροφής πάσης οργανικής υπάρξεως επάνω στη γη εις τρόπον ώστε να ελευθερωθεί και πάλι η γη από την αμαρτία και να καταστεί κατάλληλο –περιβάλλον δια να κατοικείται από τους αγίους οι οποίοι λυτρώθηκαν από την αμαρτία και θα αναστηθούν δια να απολαύσουν την γη μέσα στην αγιότητα.
  Η φυσική εξήγησης πολλών διδασκαλιών της Γραφής σε

σχέση με την γη είναι ότι η γη αυτή θα αποβεί η τελική κατοικία των λυτρωμένων. Η γη θα καταστεί τέλεια για να κατοικήσουν επάνω σ’ αυτήν οι άγιοι στην βασιλεία του Θεού.      Εις την Γένεση αναφέρεται ένας επίγειος παράδεισος που απωλέσθη και μία κατάρα που υπεβλήθηκε. Απ’ εναντίας εις την Αποκάλυψη περιγράφεται η κατάργησης της κατάρας δια του πυρός και δια κρίσεως και η αποκατάστασης ενός επίγειου παράδεισου. «Γενεά υπάγει και γενεά έρχεται η δε γη διαμένει εις τον αιώνα» (Εκκλησιαστής α:4).
  Η Γραφή ομιλεί περί της αιωνίου κατοικίας ενδόξων υπάρξεων επί μιας δοξασμένης γης όπου θα διανύουν την αιωνιότητα.
 Η χιλιετής βασιλεία δεν θα είναι εποχή τελειότητας διότι κατ’ αυτήν θα υπάρχει πνευματική πάλη εντός των καρδιών πολλών ανθρώπων. Εις την οικονομία όμως του «Νέου ουρανού και Νέας Γης» δεν θα υπάρχει πόνος ασθένεια λύπη στεναγμός

83---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Ο Χριστός θα έχει θριαμβεύσει κατά της αμαρτίας και του θανάτου και θα έχει παραδώσει την ένδοξο βασιλεία εις τον Θεό. Ολόκληρος ο κόσμος θα εξαρτάται από τον Θεό και το Αρνίον και πάντα τα ουράνια και επίγεια θα έχουν υποταχθεί εις τον Υιόν του Θεού.
  Το χάσμα μεταξύ ουρανού και γης θα έχει γεφυρωθεί. Η σκηνή του Θεού θα είναι μετά των ανθρώπων και έτσι ο χωρισμός του ανθρώπου από του Θεού θα τερματιστεί. Οι δούλοι του Θεού θέλουσιν ιδεί Αυτόν και θέλουσι Τον υπηρετήσει εν αγαλλιάσει. Εκεί δεν θα υπάρχει πλέον νύκτα διότι Αυτός ο Θεός θα είναι το φως του Σύμπαντος.
  Μία νέα πόλις αγία πόλις θα κατέλθει τότε εκ των ουρανών η Νέα Ιερουσαλήμ ετοιμασμένη ως νύμφη κεκοσμημένη δια τον άνδρα αυτής. Και δεν θα υπάρχει εκεί Ναός διότι ο Κύριος των Δυνάμεων και το Αρνίον θα είναι Ναός αυτής.
  Τότε η σκηνή του Θεού θα είναι μετά των ανθρώπων.
       «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΠΕΜΠΤΟ

ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ—ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ

ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 «Ερευνάτε τας Γραφάς διότι σεις νομίζετε ότι εν αυταίς έχετε ζωήν αιώνιον και εκείναι είναι αι μαρτυρούσαι περί εμού».
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 Η γνώσις της Αγίας Γραφής αποτελεί ως αποκαλύπτεται υπ’ Αυτού του Θεού ένα σημαντικό μέρος της αληθινής μορφώσεως κάθε ανθρώπου. Και πράγματι κανείς δεν μπορεί να ονομάζεται μορφωμένος χωρίς να αποκτήσει την γνώση αυτή. Καμία άλλη μόρφωσης την οποία μπορεί κανείς να αποκτήσει από τα στοιχειώδη ή τα ανώτερα εκπαιδευτήρια δύναται να αντικαταστήσει την εκ του Λόγου του Θεού διδασκαλία όπως ανακαλύπτεται δια του Αγίου Πνεύματος. Από την μελέτη της Αγίας Γραφής όπως μας αποκαλύπτεται αυτή δια του Αγίου Πνεύματος μπορούμε ως χριστιανοί να μάθουμε το σχέδιο του Θεού κατά τους παρελθόντας αιώνας το σχέδιο αυτού για την σωτηρία ημών δια του αίματος του Ιησού Χριστού και ακόμα το προφητικό σχέδιο Αυτού για το μέλλον της Εκκλησίας Του και του κόσμου. Επίσης μπορούμε να μάθουμε όλους τους σκοπούς του Θεού δια την γη επί της οποίας ζούμε.
  Η Γραφή αποκαλύπτεται ότι ο ευαγγελισμός ψυχών είναι θεμελιώδης αρχή του Χριστιανισμού. Όλοι οι αληθινά αναγεννημένοι πιστοί  σήμερα ενδιαφέρονται σήμερα δια την σωτηρία του απολωλότος (χαμένου πνευματικά) και για το έργο της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού. Το ευαγγέλιο είναι δύναμις Θεού προς σωτηρία εις πάντα τον πιστεύοντα.
  Οι Χριστιανοί ασχολούμενοι εις το έργο του Ευαγγελισμού πρέπει να είναι συνετοί ώστε να βασίζουν την πρόσκληση τους προς τους μη σωσμένους όπως: να δεχθούν τον Ιησού Χριστό ως Σωτήρα τους και Λυτρωτή τους επάνω στην αυθεντία του Γραπτού Λόγου του Θεού.
  Ο Λόγος περί τούτου είναι το κήρυγμα του Ευαγγελίου που προέρχεται από τον γραπτό Λόγο του Θεού περιβάλλεται αείποτε με την δύναμη του Αγίου Πνεύματος το οποίο ενεργεί πάντοτε αποτελεσματικά και σταθερά για να πληρώνει τις ανάγκες της ανθρώπινης ψυχής.
84---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

    Απ’ εναντίας το κήρυγμα που προέρχεται από την ανθρώπινη σοφία μένει άνευ αποτελέσματος και αποτυγχάνει διότι δεν έχει θεμέλια πνευματικά.
 Ο Ευαγγελιστής Μούντι έλεγε ότι δεν γνώρισε κανένα αληθινά επιστραμμένο εις τον Χριστό που να μη υπέστη την επίδραση του Λόγου του Θεού.
 Δια της παγκοσμίου διαδόσεως της Αγίας Γραφής τίθεται εις δράσιν μία ακατάβλητος δύναμις. Όταν ένα άτομο λάβει τον Λόγο του Θεού του δίδεται η ευκαιρία να τον αναγνώσει. Αν και είναι δυνατόν να μη ενδιαφερθεί με το περιεχόμενο του εξ’ αρχής εν τούτοις η πιθανότης να τον απορρίψει είναι ακόμη μικρότερη εφ’ όσον το βιβλίο είναι κτήμα του. έτσι μπορεί να λάβει τον Λόγο του Θεού μαζί του και να αναγνώσει εξ’ αυτού όταν είναι μόνος και απερίσπαστος εντός του δωματίου του οπότε οι θόρυβοι του κόσμου απομακρύνονται εκ της ψυχής του.
 Όταν ένας άνθρωπος αποσύρεται μόνος με την Αγία Γραφή τότε το Άγιο Πνεύμα βρίσκει την ευκαιρία να κάμει το έργο Του και να φέρει τον αμαρτωλό εις συναίσθηση της αμαρτίας του και τότε ο άνθρωπος μπορεί να ακούσει τους ψιθυρισμούς του Πνεύματος οι οποίοι έχουν την ικανότητα να κατευθύνουν αυτόν εις την αναγέννηση της ζωής του.
 Φαίνεται ότι το Άγιο Πνεύμα εντυπώνει κάποτε ορισμένα εδάφια της Γραφής εις τρόπον ώστε να αποκτούν ιδιαιτέρα δύναμη και πειστικότητα.
 Ο αποτελεσματικός ευαγγελισμός εξυπηρετείται με συνδυασμένη εντύπωση εις την οποία συμβάλλουν και η ακοή και η όρασης. Η εντύπωσης αυτή θα προκαλέσει πολύ ευκολότερα εις τον αμαρτωλό την συναίσθηση της αμαρτίας του ειλικρινή μετάνοια και αναγνώριση της ανάγκης του Χριστού ως Σωτήρα. Η σκέψης αυτή περί καλύτερης κατανοήσεως των Γραφών δι’ οπτικών μέσων εκείνων που τις μελετούν ενέπνευσε και την έκθεση της Ιστορίας και των προφητειών της Γραφής δια του Διαγράμματος το οποίο βρίσκεται στο τέλος τη παρούσας μελέτης.(το διάγραμμα φυσικά δεν μπορώ να το αποδώσω).
 Ο Θεός δύναται να βοηθήσει τον άνθρωπο δια του γραπτού

Λόγου Του και δια του Αγίου Πνεύματος ώστε να υποτάξει ακόμα και τις αντιτιθέμενες εις αυτόν δυνάμεις και να τις χρησιμοποιήσει ως μέσα επί των οποίων θα βαδίσει μέχρι και αυτών των πυλών του ουρανού και της παρουσίας του ζώντος Θεού.
 Ο Θεός δύναται να στρέψει όλες αυτές τις ενάντιες δυνάμεις προς το αγαθό του ανθρώπου. Και ακόμα περισσότερο μπορεί να λάβει μια ζωή συντετριμμένη από τον πόνο και την θλίψι και να την μεταβάλλει εις μία άρπα της οποίας η μουσική θα αποτελεί συνεχή αίνο προς τον Θεό. Ο Παντοδύναμος Θεός δύναται να μας κάνει ισχυρότερους από τις περιστάσεις μας…
 Ο Χριστός είπε: «Εγώ είμαι η οδός η αλήθεια και η ζωή ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα ειμή δι’ εμού». «Ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων  δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν»
(Ιωάννης ιδ:6 Πράξεις δ:12).
  Ο Θεός θέλει να γνωρίσουν οι άνθρωποι τον Λόγο Του   την Αγία Γραφή. Δεν στρέφει την προτίμησή Του προς τους ανθρώπους που θεωρούνται μεγάλοι αλλά προς εκείνους που ταπεινοί και πιστοί έχουν τόλμη να παρουσιάζουν εις την ζωή τους την μεγαλοσύνη του Κυρίου αυτών. «Κύριος ο Θεός σου εν μέσω σου ο δυνατός θέλει σε σώσει» (Σοφονίας γ:17). Ο Ιησούς είπε προς τους μαθητές του:
  «Έλθετε οπίσω μου και θέλω σας κάμει αλιείς ανθρώπων».
Και αυτό σήμαινε:
  Θα σας κάμω να λαλείτε τους λόγους μου εν δυνάμει.
  Θα σας κάμω χρησίμους σε κάθε στιγμή.
  Θα σας κάμω στοργικούς ειλικρινείς ευσεβείς.
  Θα σας κάμω αγωγούς του ελέους μου.
  Θα σας κάμω ότι αδυνατείτε να είσθε αφ’ εαυτών.
  Θα σας κάμω τέλος όμοιους προς Εμέ.
  Διά της προσευχής επιτυγχάνονται περισσότερα πράγματα από όσα μπορεί να φανταστεί ο κόσμος. ΑΜΗΝ
   ……………