_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-07-Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ


07-Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη)
          Ευαγγελικών Αρχών
Εκδόσεις «Ο Λόγος»

3/. Συγχώρησης.
Το αίμα του Χριστού δεν μας προμηθεύει μόνο το σκέπασμα της αμαρτίας (όπως το ιλαστήριο κάλυπτε τις πλάκες του παραβιασμένου Νόμου) ούτε μόνο μία τιμή ικανή να λυτρώσει τον αμαρτωλό αλλά μας προμηθεύει επίσης και την συγχώρηση των αμαρτιών. «Δια του Οποίου έχομεν την απολύτρωσιν δια του αίματος Αυτού την άφεση των αμαρτημάτων». (Εφεσίους α:7).
Αυτός εφανερώθη για να σηκώσει τις αμαρτίες μας. Εσήκωσε τις αμαρτίες μας στο σώμα Του επάνω στο ξύλο και στο καταραμένο εκείνο ξύλο ένας θάνατος ισοδύναμος με την αμαρτία απέθανε.
Ο μισθός της αμαρτίας του κόσμου ήταν ο θάνατος του Υιού του Θεού. Και επειδή ο μισθός της αμαρτίας επληρώθη η αμαρτία δεν έχει καμιά κυριότητα επάνω μας. «Πας ο πιστεύων δικαιούται». ( Πράξεις ιγ:39) το αίμα του Σταυρού του Χριστού είναι το επίπεδο της πλήρους και αιωνίου συγχωρήσεως του Θεού. Η ελευθερία και η πληρότητα της συγχωρήσεως αυτής εξαρτώνται από την ελευθερία και την πληρότητα της θυσίας του Χριστού. Όχι από προσπάθειες και τα έργα μας αλλά από το έλεος και την χάρη του Θεού.
4/. Καθαρότης. Τόσο τέλειο και θαυμαστό είναι το έργο αυτό της χάριτος για μας ώστε η μίανσης που επροξενείτο με την πράξη των αμαρτιών που ήδη συγχωρήθηκαν τώρα θα έχει ως αποτέλεσμα τον καθαρισμό. Το αίμα των τράγων και των ταύρων και η σποδός της δαμάλεως—οι σκιές εκείνες του αίματος του Χριστού—μπορούσε μόνο να φέρουν τελετουργικό καθαρισμό αλλά «πόσο περισσότερον το αίμα του Χριστού (ο οποίος ενεδυναμώθη υπό του αιωνίου Πνεύματος να προσφέρει τον Εαυτό Του στον Θεό) θέλει καθαρίσει την συνείδηση σας από νεκρών έργων». (Εβραίους θ:14). Ο καθαρισμός αυτός είναι απαραίτητος για να υπηρετήσομε τον ζώντα Θεόν. «οι καθαροί την καρδίαν θέλουσιν ιδεί τον Θεόν». Λυτρωθήκαμε για να είμεθα ένας καθαρισμένος λαός γι’ Αυτόν ζηλωταί καλών έργων.
Αλλά πως θα διατηρηθούμε μέσα στην καθαρότητα αυτή για να είμεθα κατάλληλοι για την υπηρεσία του  Κυρίου; η απάντηση μας δίδεται στην ( Α΄ Επιστολή του Ιωάννου α:7)
 «Εάν περιπατώμεν εν τω φωτί καθώς Αυτός είναι εν τω φωτί έχομεν κοινωνίαν μετ’ αλλήλων και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού Αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας».
Ενώ περιπατούμε στο φως της παρουσίας Του το αίμα του Χριστού καθαρίζει συνεχώς καθαρίζει συνεχώς κάθε αμαρτία η οποία θα διέκοπτε την κοινωνία μας μετ’ αλλήλων και θα μας παρεμπόδιζε να εργασθούμε γι’ Αυτόν.
5/. Ειρήνη. Αυτή δεν είναι μια ειρήνη που έγινε με τον Θεόν αλλά μια ειρήνη που ο Θεός έκαμε «ειρηνοποιήσας δια του αίματος του σταυρού αυτού». Ο μεγάλος αγώνας μεταξύ της αμαρτίας του ανθρώπου και της δικαιοσύνης του Θεού τελείωσε επάνω στο Σταυρό όσον αφορά τον λυτρωμένο. Αυτή είναι η ειρήνη με τιμή. Αιωνία τιμή στην άπειρη σοφία και αγάπη του Πατρός και στην άπειρη συγκατάβαση και χάρη του Υιού. Ο Σταυρός του Χριστού είναι μια τέτοια υπερχειλίζουσα αποκάλυψης της αγαθότητας του Θεού που έχομε αλλά για να την απολαύσουμε πρέπει να μετανοήσουμε και να προχωρήσουμε τελείως τον εαυτό μας μία ειρήνη «την οποία ο κόσμος δεν δύναται να δώσει». «Αυτός είναι η ειρήνη ημών».
6/.  Εγγύτης. «Τώρα όμως δια του Ιησού Χριστού σεις οι ποτέ όντες μακράν εγίνατε πλησίον δια του αίματος του Χριστού». Η αμαρτία δεν είναι μόνο «ακαθαρσία» η οποία μας η οποία μας κάνει ακατάλληλους για την παρουσία του Θεού αλλά είναι και «παράβασης» και αποστασία η οποία τραβά την ψυχή μακριά από τον Θεό. Ότι κάνει η αμαρτία το αίμα του Χριστού τα καταστρέφει. Η αγάπη της αμαρτίας μας οδηγεί μακριά από τον Θεό η δε αγάπη για τον Χριστό που έγινε θυσία για την αμαρτία μας –μας φέρει κοντά στον Θεό. Το να έχεις σχέσεις με τον θάνατο του Χριστού αυτό θα σε φέρει κοντά στον Θεό. Αυτή είναι η εγγύτης ενός τέκνου γεννημένου στην οικογένεια του Θεού που βρήκε τον τόπο της αναπαύσεως στους βραχίονας  της αιωνίου αγάπης Του. Όπως το φως εξαλείφει τα σκοτάδια έτσι και το αίμα του Χριστού εξαλείφει τις αποστάσεις.
7/. Ελευθερία. Αφού οι αμαρτίες μας και οι ανομίες μας δεν θα μνημονευθούν πλέον θα έχομε παρρησία να «εισέλθωμεν εις τα άγια δια του αίματος του Ιησού  δια νέας και ζώσης οδού την οποίαν καθιέρωσεν εις ημάς δια του καταπετάσματος τουτέστι της σαρκός αυτού». (Εβραίους ι:17—20). Το μεγαλύτερο προνόμιο μας στη γη είναι να εισερχώμεθα με παρρησία στα άγια. Αυτό ήταν η μεγαλύτερη πράξης την οποία ο Αρχιερεύς έκανε στη μεγάλη ημέρα του εξιλασμού. Η ελευθερία αυτή της εισόδου μας στο μέρος της παρουσίας του Θεού ο οποίος είναι ο Αγιότερος όλων είναι η στεφανωμένη Νίκη του Σταυρού. Δια του Αίματος του Ιησού η ενοχή της αμαρτίας μας εξαλείφθηκε και το μίασμα της αμαρτίας καθαρίστηκε από την ψυχή μας και έτσι μπορούμε να πλησιάσουμε τον Θεό με πίστη και εμπιστοσύνη (Εφεσίους γ:12). Η ελευθερία αυτή της εισόδου μας στα άγια είναι το μυστικό και η πηγή της ελευθερίας στην υπηρεσία μας. «Ας πλησιάζωμεν λοιπόν μετά παρρησίας εις τον θρόνο της χάρητος δια να λάβωμεν έλεος και να εύρωμεν χάριν προς βοήθειαν εν καιρώ χρείας».( Εβραίους δ:16). Εκείνοι που πηγαίνουν με παρρησία στο θρόνο της χάρητος θα πάνε με παρρησία στο έργο του Κυρίου. Επωφελούμαστε άραγε από την Αιματοαγορασμένη αυτή ελευθερία;
Στις ημέρες της δουλείας ένα φτωχό πλάσμα βρέθηκε στον Καναδά. Καθώς το τραίνο περνούσε μέσα από το Τορόντο μια άλλη ελευθερωμένη σκλάβα τον είδε ταπεινωμένο σε μια γωνιά
ηθικά φοβισμένο μήπως κάποιος έμπορος σκλάβων τον συλλάβη.
-Τζων είσαι ανόητος του είπε εκείνη. Γιατί είσαι τόσο φοβισμένος; Έχεις αποτινάξει τα δεσμά της σκλαβιάς. Είσαι ένας ελεύθερος άνθρωπος σε ελεύθερο έδαφος. Δόξασε το Θεό Τζων!
-Αγαπητή ψυχή και συ είσαι ένας ελεύθερος άνθρωπος σε ελεύθερο έδαφος. Πάρε την ελευθερία σου  που ο Χριστός έχει εξαγοράσει για σένα. Δόξασε τον Κύριο