_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-10-Β΄ ΧΡΟΝΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ -12

10-Β΄ ΧΡΟΝΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Χρονικών Β' 12
Καλό είναι να  συνδυάζουμε ΤΟΝ ΘΕΟ Της Π. Διαθήκης με τον Θεό της χάρητος μέσω του Υιού του της Κ. Διαθήκης. Διότι όσοι τόλμησαν να τον πλησιάσουν χωρίς να χυθεί αίμα πέθαναν. Εδώ  τον Μωυσή τον διάλεξε να ελευθερώσει τον λαό του από την Αίγυπτο και στον δρόμο τον εναντιώθηκε και κόντεψε να πεθάνει διότι δεν είχε κάνει περιτομή το παιδί του. Πόσο σχολαστικός είναι ο Θεός απέναντι στην αμαρτία. Όπως  η κόρη του οφθαλμού μας, δεν αντέχει τίποτα στο επταπλάσιο ο Θεός δεν δέχεται την αμαρτία. Και στον υιό Του έστρεψε τα νώτα όταν ήταν επάνω στο σταυρό. Διότι όλων μας η αμαρτία ήταν επάνω Του. Πολλοί είπαν ότι δείλιασε από το φόβο του Σταυρού. Λάθος ,ο Κύριος δεν φοβήθηκε τον το μαρτύριο αλλά το να αποκοπή έστω και για λίγο από την Παρουσία του πατέρα εκείνο ήταν μαρτύριο.  
Τέλος λίγο ξέφυγα αλλά μερικά πράγματα ενδιάμεσα πρέπει να τα πω.
Έξοδος 20
1 ΚΑΙ ο Θεός μίλησε όλα αυτά τα λόγια, λέγοντας:
2 Εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σου, που σε έβγαλε από τη γη τής Αιγύπτου, από οίκο δουλείας.
3 ΜΗ έχεις άλλους θεούς εκτός από μένα.
4 ΜΗ κάνεις για τον εαυτό σου είδωλο μήτε ομοίωμα κάποιου, από όσα είναι στον ουρανό επάνω ή όσα είναι στη γη κάτω ή όσα είναι στα νερά κάτω από τη γη·
5 μη τα προσκυνήσεις μήτε να τα λατρεύσεις· επειδή, εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά, μέχρι τρίτης και τετάρτης γενεάς εκείνων που με μισούν·
6 και κάνω έλεος σε χιλιάδες γενεές εκείνων που με αγαπούν, και τηρούν τα προστάγματά μου.
7 ΜΗ πάρεις το όνομα του Κυρίου τού Θεού σου μάταια· επειδή, δεν θα αθωώσει ο Κύριος εκείνον που παίρνει μάταια το όνομά του.
Να και κάτι άλλο που μας λέει και εμείς έτσι τα βρήκαμε τι τα πάμε.
Καλό είναι να δούμε τον δεκάλογο τι λέει και ο Κύριος τι λέει.
Το πρώτο είναι ότι έξω από τον Θεό ότι προσκυνούμε είναι είδωλα.
3 ΜΗ έχεις άλλους θεούς εκτός από μένα.
Εμείς χουμε προσκυνούμε; Ρωτώ τον εαυτό μου. Διότι  είναι πολλών ειδών τα είδωλα .
4 ΜΗ κάνεις για τον εαυτό σου είδωλο μήτε ομοίωμα κάποιου, από όσα είναι στον ουρανό επάνω ή όσα είναι στη γη κάτω ή όσα είναι στα νερά κάτω από τη γη·

Και αυτό να το σκεφτούμε καλά. Πόσες εικόνες και πόα άτομα ανθρώπους τα βάζουμε πάνω από τον Θεό;
Ρητή εντολή
5 μη τα προσκυνήσεις μήτε να τα λατρεύσεις· επειδή, εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά, μέχρι τρίτης και τετάρτης γενεάς εκείνων που με μισούν·
Μετά αρχίζουμε: τίποτα δεν μου πάει καλά. Με μάτιασαν με καταράστηκαν με έραναν και δεν συμμαζεύεται, να στα ξεματιάσματα και να τα διάφορα. Αλλά μετανοημένος στον κύριο κανένας δεν στρέφεται. Και κάνουν χειρότερα στην ζωή τους και είναι η ζωή μίζερη.
Το  κλειδί υπάρχει και μπορούμε να τελειώσουμε με την μετάνοια τον Κύριο την μιζέρια.
Νάτο το κλειδί
5 μη τα προσκυνήσεις μήτε να τα λατρεύσεις· επειδή, εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά, μέχρι τρίτης και τετάρτης γενεάς εκείνων που με μισούν·
Η κατάρα του Θεού ως τετάρτης γενεάς.
Sultana. Cha