_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Stavros Barotsakis

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Stavros Barotsakis
«...οι άνθρωποι αγάπησαν το σκοτάδι περισσότερο παρά το φως» Ιωάν.3:19

Κάποτε κάποιος είπε: «Δε σε ωφελεί να είσαι κοντά στο φως, αν πεισματικά κρατάς τα μάτια σου κλειστά». Και δεν είναι λίγοι οι άνθρωποι εκείνοι που είναι αιχμάλωτοι προκαταλήψεων, ιδιαίτερα στη σχέση τους με την αλήθεια του Ιησού Χριστού,και δεν μπορούν να δουν το φως Του και να σωθούν. Αρκούνται σ αυτό που έχουν μάθει από άλλους και ικανοποιούνται μ αυτό, κλείνοντας έτσι την καρδιά τους σε κάθε κλήση του Θεού, που ζητά να μπει μέσα,και να τους φωτίσει με όλη την αλήθεια. Ο Λόγος του Θεού φωνάζει: «Όλα να τα εξετάζετε, το καλό να κρατάτε». Δεν εννοεί να εξετάσει κάποιος άλλος για σένα, ούτε να βασιστείς σε κείνον που το εξέτασε. Αλλά εσύ ο ίδιος να δοκιμάσεις, να πειραματιστείς ποιος είναι ο Ιησούς Χριστός και τότε να κρίνεις αν θα Τον δεχθείς,ή αν θα Τον απορρίψεις. «Γευθείτε και δείτε ότι αγαθός είναι ο Κύριος», λέει πάλι ο Λόγος του Θεού. Και σε άλλο σημείο μας προκαλεί ο Θεός: «Δοκιμάστε με και θα δείτε να ανοίγω τους ουρανούς μου και να σας στέλνω ευλογίες που δε θα έχετε τόπο να τις βάλετε.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Stavros Barotsakis
«Με ανέβασε από λάκκο ταλαιπωρίας, από βορβορώδη πηλό και πάνω σε πέτρα έστησε τα πόδια μου, στέριωσε τα βήματά μου» Ψαλ.40:2 Β' Σαμ.22:3 ο Θεός είναι ο βράχος μου• επ' αυτόν θέλω ελπίζει• η ασπίς μου και το κέρας της σωτηρίας μου, ο υψηλός πύργος μου και η καταφυγή μου, ο σωτήρ μου• συ έσωσάς με εκ της αδικίας.

Κάποια σκοτεινή και θυελλώδη νύχτα ναυάγησε ένα πλοίο σε μια βραχώδη ακτή.Όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα χάθηκαν στα τεράστια κύματα,εκτός από έναν νέο,που τα κύματα τον πέταξαν πάνω σ έναν ψηλό βράχο,απ όπου κατόρθωσε να πιαστεί και να κρατηθεί,μέχρι που έφτασαν τα ναυαγοσωστικά και τον έσωσαν.Όταν μετά από τις πρώτες βοήθειες ο ναυαγισμένος αυτός νεαρός συνήλθε, τον ρώτησαν: «Δεν έτρεμες καθώς ήσουν μέσα σ αυτή την καταιγίδα πάνω στο βράχο;». «Και βέβαια έτρεμα» απάντησε, «αλλά ξέρετε, ο βράχος από τον οποίο κρατιόμουν δεν έτρεμε καθόλου». Πράγματι ο βράχος ήταν ασάλευτος και στερεός και γι αυτό σώθηκε αυτός ο νέος. Βρισκόταν πάνω σε σίγουρη βάση!!!

Έτσι κι εμείς,καθώς μας δέρνουν οι καταστάσεις της ζωής με τα γεγονότα που εξελίσσονται γύρω μας,και σαν πελώρια κύματα ορθώνονται στη ζωή μας,αν πιαστούμε με πίστη και εμπιστοσύνη από τη σίγουρη βάση,τον Βράχο των αιώνων,που είναι ο Σωτήρας μας Ιησούς Χριστός.Γιατί έτσι θα σωθούμε,και θα είμαστε όχι μόνο τώρα,αλλά και αιώνια ασφαλής..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Stavros Barotsakis
18 Ιουνίου στην περιοχή Athens, Attiki
Γέν.2:7. Και έπλασε Κύριος ο Θεός τον άνθρωπον από χώματος εκ της γης. και ενεφύσησεν εις τους μυκτήρας αυτού πνοήν ζωής, και έγεινεν ο άνθρωπος εις ψυχήν ζώσαν.
Γαλ.4:3-5. Ούτω και ημείς, ότε ήμεθα νήπιοι, υπό τα στοιχεία του κόσμου ήμεθα δεδουλωμένοι·
ότε όμως ήλθε το πλήρωμα του χρόνου, εξαπέστειλεν ο Θεός τον Υιόν αυτού, όστις εγεννήθη εκ γυναικός και υπετάγη εις τον νόμον,
διά να εξαγοράση τους υπό νόμον, διά να λάβωμεν την υιοθεσίαν.

Το καραβάκι!!
Μια ιστορία που άκουσα χθες και με άγγιξε,θέλω να συμεριστώ μαζί σας...
Κάποτε ένα μικρό παιδί έφτιαξε ένα πολύ όμορφο ξύλινο καραβάκι,και πήγε σε ένα ποτάμι κοντά στο σπίτι του να το δοκιμάσει αν επιπλέει.Το ποτάμι όμως ήταν πολύ ορμητικό, και το καραβάκι παρασύρθηκε,και χάθηκε από τα μάτια του.Το παιδί όπως ήταν λογικό στεναχωρήθηκε πάρα πολύ,γιατί δεν πρόλαβε να χαρεί το καραβάκι του. Από κείνη την ημέρα μάζευε το χαρτζιλίκι του,για να αγοράσει ένα καινούριο.Έτσι ο πατέρας του το πήρε μια μέρα για να πάνε στην πόλη,μήπως βρουν να αγοράσουν κάποιο καινούριο καραβάκι.Καθώς περνούσαν από μια βιτρίνα ενός μαγαζιού,το παιδί βλέπει το δικό του καραβάκι τοποθετιμένο σε μια γωνιά.Μπαίνουν μέσα και λέει στον ιδιοκτήτη του μαγαζιού: - Το καραβάκι αυτό είναι δικό μου,γιατί το είχα χάσει.Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού όμως του λέει:
- Αν θέλεις το καραβάκι σου ξανά πίσω,πρέπει να το αγοράσεις,γιατί εγώ έδωσα χρήματα σε κάποιον που μου το έφερε για να το αποκτίσω.Έτσι το παιδί χωρίς να διστάσει,έδωσε όλο το χαρζιλίκη του και αγόρασε το καραβάκι του!
Όταν έφτασε στο σπίτι του,καθώς το καρατούσε στην αγκαλιά του,έσκυψε και του είπε:
- Τώρα είσαι δυό φορές δικό μου.Μία γιατί σε έφτιαξα,και άλλη μία γιατί σε αγόρασα ξανά!!!

Μια απλή ιστορία,που όμως αντικατοπτρίζει την πορεία του ανθρώπινου γένους από την δημιουργία και την πτώσει του,μέχρι την εξαγορά του δια της θυσίας και του Αίματος του Ιησού Χριστού,και την επιστροφή του ξανά στο σπίτι του Πατέρα.Και εμείς τώρα μπορούμε να πούμε,ότι είμαστε δυο φορές δικά του παιδιά.Μία γιατί μας έπλασε,κι άλλη μια γιατί μας εξαγόρασε!!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Stavros Barotsakis
Τετάρτη στην περιοχή Athens, Attiki
«Με ανέβασε από λάκκο ταλαιπωρίας, από βορβορώδη πηλό και πάνω σε πέτρα έστησε τα πόδια μου, στέριωσε τα βήματά μου» Ψαλ.40:2 Β' Σαμ.22:3 ο Θεός είναι ο βράχος μου· επ' αυτόν θέλω ελπίζει· η ασπίς μου και το κέρας της σωτηρίας μου, ο υψηλός πύργος μου και η καταφυγή μου, ο σωτήρ μου· συ έσωσάς με εκ της αδικίας.

Κάποια σκοτεινή και θυελλώδη νύχτα ναυάγησε ένα πλοίο σε μια βραχώδη ακτή.Όλοι οι επιβάτες και το πλήρωμα χάθηκαν στα τεράστια κύματα,εκτός από έναν νέο,που τα κύματα τον πέταξαν πάνω σ έναν ψηλό βράχο,απ όπου κατόρθωσε να πιαστεί και να κρατηθεί,μέχρι που έφτασαν τα ναυαγοσωστικά και τον έσωσαν.Όταν μετά από τις πρώτες βοήθειες ο ναυαγισμένος αυτός νεαρός συνήλθε, τον ρώτησαν: «Δεν έτρεμες καθώς ήσουν μέσα σ αυτή την καταιγίδα πάνω στο βράχο;». «Και βέβαια έτρεμα» απάντησε, «αλλά ξέρετε, ο βράχος από τον οποίο κρατιόμουν δεν έτρεμε καθόλου». Πράγματι ο βράχος ήταν ασάλευτος και στερεός και γι αυτό σώθηκε αυτός ο νέος. Βρισκόταν πάνω σε σίγουρη βάση!!!

Έτσι κι εμείς,καθώς μας δέρνουν οι καταστάσεις της ζωής με τα γεγονότα που εξελίσσονται γύρω μας,και σαν πελώρια κύματα ορθώνονται στη ζωή μας,αν πιαστούμε με πίστη και εμπιστοσύνη από τη σίγουρη βάση,τον Βράχο των αιώνων,που είναι ο Σωτήρας μας Ιησούς Χριστός.Γιατί έτσι θα σωθούμε,και θα είμαστε όχι μόνο τώρα,αλλά και αιώνια ασφαλής...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Stavros Barotsakis
14 Ιουνίου στην περιοχή Athens, Attiki
Έχει τη δύναμη να σώζει για πάντα όσους προσέρχονται στο Θεό μέσω αυτού, αφού ζει πάντοτε, έτσι ώστε να μεσιτεύει γι αυτούς. Εβρ.7:25

Μια ευλογία για τον άνθρωπο, η οποία απορρέει από το γεγονός ότι ο Χριστός αναστήθηκε, είναι και το ότι Αυτός τώρα ζει αυτή τη στιγμή,και σε ξέρει. Σε παρακολουθεί. Σε καταλαβαίνει. Περιμένει να σηκώσεις το κεφάλι σου ψηλά, να Του μιλήσεις. Το πρώτο βήμα είναι δικό σου. Δε θέλει να παραβιάσει τη θέλησή σου. Η αναγνώριση της ανάγκης σου, η εξομολόγηση της αμαρτίας σου, η φωνή σου για βοήθεια, η πίστη σου πως από Εκείνον θα έρθει η βοήθεια, είναι το δικό σου βήμα προς Αυτόν. Αν το κάνεις, θα κάνει κι ο Χριστός το δικό Του βήμα προς εσένα. Και τότε θα βεβαιωθείς πόσο σωστά και σωτήρια έπραξες, πιστεύοντας σ Αυτόν. Τότε θα νιώσεις τη δύναμή Του, θ απολαύσεις την ομορφιά Του. Θα γίνεις κι εσύ μάρτυρας όχι μόνο των λόγων Του και του θανάτου Του, αλλά και της ανάστασής Του..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>