ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ; (έκδοση β΄)
(Εκδόσεις ¨οι Νικητές…Κατερίνη)
01-ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ( Α΄) synexizetai
ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ
Μια απ’ τις μεγαλύτερες ευλογίες στη χριστιανική ζωή είναι το προνόμιο να μιλάμε με τον Ουράνιο Πατέρα με την προσευχή.
Ο πιστός έχει ελεύθερη την είσοδο στο θρόνο του Θεού. εκεί μπορεί να ανοίξει την καρδιά του και να εκφράσει τις ανάγκες του με εμπιστοσύνη. Γνωρίζει ότι Εκείνος τον ακούει και χαίρεται να χορηγεί καλά πράγματα στα παιδιά Του. Σύμφωνα με την προς Εβραίους επιστολή 4:16 έχομε «το θάρρος να μπούμε στα Άγια των Αγίων για να λάβουμε χάρη όταν θα έχουμε ανάγκη για βοήθεια (Εβραίους 10:19—22).
Γιατί όμως η προσευχή που είναι μια τόσο μεγάλη ευλογία να παραμελείτε; Πως αφού καλούμαστε «να προσευχόμαστε στο θρόνο της χάριτος» να μη το κάνουμε; Πως εξηγείτε η διστακτικότητα των πιστών να φέρουν τις ανάγκες τους μόνον
σ’ Εκείνον που μπορεί να τις εκπληρώσει;
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Γιατί δεν προσεύχονται οι Χριστιανοί;
Υπάρχουν πρώτα εκείνοι που δεν πιστεύουν ότι ο Θεός απαντά στις προσευχές. Εμείς όμως ξέρουμε ότι απαντά γιατί
«η προσευχή του δικαίου έχει μεγάλη δύναμη στα αποτελέσματα της ». (Ιάκωβος 5:16).
Άλλοι πάλι δεν προσεύχονται γιατί δεν βρίσκονται σε καλές σχέσεις με τον Ουράνιο Πατέρα τους. Υπάρχει αμαρτία στη ζωή τους. αισθάνονται ανήσυχοι στην παρουσία Του και ντρέπονται να ζητήσουν κάτι. Γράφει ο ψαλμωδός: «Αν θεωρούσα αδικία στην καρδιά μου ο Κύριος δεν ήθελε ακούσει» (ψαλμός 66:18).
Άλλοι πάλι δεν προσεύχονται λόγω των ασχολιών τους ακόμα και στο έργο του Κυρίου. τι είπε ο Κύριος στη Μάρθα: «Μεριμνάς και ανησυχείς για πολλά πράγματα αλλά ένα πράγμα είναι αναγκαίο η Μαρία διάλεξε την καλή μερίδα που δεν είναι θα της αφαιρεθεί» (Λουκάς 10:41—42).
« Πολλοί άλλοι χριστιανοί δεν προσεύχονται γιατί απλώς δεν ξέρουν πώς να προσεύχονται. Βέβαια σε καιρούς ειδικής ανάγκης ή σε δύσκολες καταστάσεις ζητούν την βοήθεια του Θεού: Δώσε με βοήθησε με Κύριε» δεν γνωρίζουν όμως τις δυνατότητες και το σκοπό της προσευχής. Έχουν ανάγκη από συμβουλή και οδηγία. Δεν είναι αυτό κάτι το καινούργιο. Είναι κοινό για όλες τις γενιές των χριστιανών. Στις μέρες του Ιησού οι μαθητές Του Τον ρώτησαν μια μέρα. «Κύριε δίδαξε μας να προσευχόμαστε όπως ο Ιωάννης δίδαξε τους μαθητές Του»(Λουκάς 11:1) Μαζί με κείνους και μείς μπορούμε να κάνουμε την ίδια ερώτηση και θα πρέπει να βάλουμε σε ενέργεια το ευλογημένο προνόμιο της προσευχής όχι μόνο για το δικό μας καλό αλλά και για το καλό των άλλων την υπόθεση του Χριστού και τη δόξα του Θεού.
Διαβάζουμε στο: (Λουκά 11:1—4) «Κάποτε ο Ιησούς προσευχόταν σε ένα τόπο και όταν τελείωσε Του είπε κάποιος από τους μαθητές Του ¨Κύριε δίδαξε μας να προσευχόμαστε όπως ο Ιωάννης δίδαξε τους μαθητές του¨ και Αυτός τους είπε όταν προσεύχεστε να λέτε Πατέρα μα επουράνιε ας τιμάται ως άγιο το όνομα Σου ας έλθει η βασιλεία Σου ας γίνει το θέλημα Σου όπως στον Ουρανό έτσι και στη γη το καθημερινό μας ψωμί δίνε μας κάθε μέρα και συγχώρησε τις αμαρτίες μας γιατί και μείς συγχωρούμε καθένα που μας έχει κάνει κακό και μη επιτρέψεις να πέσουμε σε πειρασμό αλλά σώσε μας από τον πονηρό».
Σ’ αυτά τα λόγια του Ιησού βρίσκουμε χρήσιμες οδηγίες για αποτελεσματική προσευχή και ακολουθώντας τες μπορούμε να είμαστε πεπεισμένοι ότι προσευχόμαστε κατά το θέλημα του Θεού ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================
ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).