_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ--01--Θέμα: Τι είναι δούλοςQ

06-Χριστιανικό μήνυμα
Μεταφορά Αγίας Γραφής Σπύρου Φίλου
01--Θέμα: Τι είναι δούλος 01
Τι είναι δούλος
« Αλήθεια είναι ότι έχω γνωρίσει ανθρώπους που δεν βλέπουν και έχουν χάσει το φως τους ή ήταν εκ γενετής νεαρά παιδιά όλα τους.. Όταν ήμουν έφηβος στη Θες/νίκη εκκλησιαζόμουν πολλές φορές στην Σχολή τυφλών και γνώριζα τα άτομα αυτά που ένιωθαν πολύ δύσκολα.» Σήμερα βέβαια έχουν τα μέσα και να σπουδάσουν και να εργαστούν. Τότε μάθαιναν ψηλαφητά τα γράμματα που τους μάθαιναν. Και πόσες φορές ευχαριστούσα τον Θεό τότε που μου έδωσε φως στα μάτια μου και τώρα τον ευχαριστώ που μου έδωσε το φως του  στο νου μου και στην καρδιά μου  να τον γνωρίσω».
>>>
Τώρα που τον γνώρισα μέσα από τον Λόγο του  είδα ότι όχι μόνο μου άνοιξε τον νου και την καρδιά στο φως του αλλά είδα ότι ήμουν δούλος της αμαρτίας και με ελευθέρωσε.
Ζούσα στο σκοτάδι της αμαρτίας μακριά από τον Θεό αυτοδίκαιη με καλές πράξεις, νόμιζα ότι ο ουρανός είναι δικός μου.
Όμως όταν είδα το εδάφια το ποια ήμουν και από πού με έβγαλε τότε κατάλαβα ότι ήμουν αμαρτωλή και χρειαζόμουν την χάρη του και το έλεος Του.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:
1 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί, εξαιτίας των παραβάσεων και των αμαρτιών, σας ζωοποίησε·
2 μέσα στις οποίες κάποτε περπατήσατε, σύμφωνα με το πολίτευμα του κόσμου τούτου, σύμφωνα με τον άρχοντα της εξουσίας τού αέρα, του πνεύματος, που σήμερα ενεργεί στους γιους τής απείθειας·
ανάμεσα στους οποίους και όλοι εμείς συναναστραφήκαμε κάποτε, σύμφωνα με τις επιθυμίες τής σάρκας μας, κάνοντας τα θελήματα της σάρκας και των συλλογισμών· και ήμαστε από τη φύση μας τέκνα οργής, όπως και οι υπόλοιποι.
>>>
Να τι ήμουν τέκνο οργής νεκρή για τι αμαρτίες μου και της παραβάσεις μου όποιες και να ήταν αυτές.
Με την παραδοχή της αμαρτίας μου στα πόδια του Κυρίου με ανακήρυξε δικαιωμένη δια πίστεως και χάρητος Του.
Ρωμαίους 3:
24 ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό·
25 τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού·
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 1:
7 με τον οποίο έχουμε την απολύτρωση διαμέσου τού αίματός του, την άφεση των αμαρτημάτων, σύμφωνα με τον πλούτο τής χάρης του·
>>>
Εδώ έχουμε ένα πολύ ωραία Ιστορία των παιδιών του Ιακώβ.
Εδώ δείχνει ανθρώπους που δεν είναι δούλοι όμως επειδή έχουν ανάγκη επιβίωσης, ταπεινώνουν τον εαυτό τους τον αποκαλούν δούλο στην μεγαλοπρέπεια ενός άρχοντα.
Εάν σκεφτούμε εμείς ο Δημιουργός του σύμπαντος ταπεινώθηκε
Πήρε δούλου μορφή για να μας λυτρώσει. Εμείς τι πρέπει να κάνουμε ή να είμαστε σ’ Αυτόν; Δεν μας ελευθέρωσε; Είχε το δικαίωμα να μας κάνει δούλους Του;  Αλλά  μας έδωσε την ελευθερία μας και ζητά να του υποδηλωθούμε οικιοθελώς.
Το σπουδαίο ο Κύριος μας ονομάζει φίλους του,
 Πόσο πρέπει να ταπεινώσουμε τον εαυτό μας στα πόδια του;
ΦΙΛΙΠΠΙΣΙΟΥΣ 2:
5 Να είναι, μάλιστα, σε σας το ίδιο φρόνημα, που ήταν και στον Ιησού Χριστό·
6 ο οποίος ενώ υπήρχε σε μορφή Θεού, δεν νόμισε αρπαγή το να είναι ίσα με τον Θεό·
7 αλλά, κένωσε τον εαυτό του, παίρνοντας μορφή δούλου, αφού έγινε όμοιος με τους ανθρώπους·
8 και, καθώς βρέθηκε κατά το σχήμα ως άνθρωπος, ταπείνωσε τον εαυτό του, γινόμενος υπάκουος μέχρι θανάτου, θανάτου μάλιστα σταυρού.
>>>
 ΕΜΕΙΣ πόσο πρέπει να έχουμε ταπείνωση και υπακοή; Όταν ο Λόγος του Θεού ταπεινώθηκε και έγινε σαν εμάς υπάκουος στο θέλημα του Πατέρα;
>>>
9 Γι' αυτό, και ο Θεός τον υπερύψωσε, και του χάρισε όνομα, που είναι το όνομα πάνω από κάθε άλλο·
10 ώστε στο όνομα του Ιησού να λυγίσει κάθε γόνατο επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων·
11 και κάθε γλώσσα να ομολογήσει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι Κύριος, σε δόξα τού Πατέρα Θεού.
Ειρήνη έλεος στην καρδιά μας και αλήθεια
Sultana. cha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).