Nικώντας το κακό-05
του Συμεών Iωαννίδη
Mια πονηρή στρατηγική
Στις μέρες μας οι διαφημιστές, σε συνεργασία με διάφορες οργανώσεις, χρησιμοποιούν το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, για να πείσουν το κοινό ότι η δύναμη και η υγεία του έθνους βρίσκεται στο να έχει διάφορες κουλτούρες και ότι είναι θρησκοληψία το να λέμε, ότι μια κουλτούρα είναι με κάποιον τρόπο ανώτερη από κάποια άλλη. Θέλουν να αγνοούμε το γεγονός ότι με την κάθε κουλτούρα έρχεται και ο δικός της ιδιαίτερος ηθικός κώδικας, και σύμφωνα με τον ηθικό κανόνα του Θεού μερικές από αυτές τις κουλτούρες είναι κακές.
H στρατηγική είναι απλή: Πρώτα το κακό επιζητά την ανοχή, κατόπιν χρησιμοποιώντας δυσφημιστικές λέξεις, όπως «θρησκοληψία», «αντιπάθεια» «συρμός» και «φανατισμός» ωθούν τον κόσμο στο ν’ αποδεχτεί το κακό. Για παράδειγμα διδάσκουν στους προσκόπους να ανέχονται το σοδομιστή στην κοινωνία, κατόπιν πρέπει να τον δέχονται και σαν αρχηγό τους. Tελικά η κυβέρνηση δίνει δικαιώματα σε όλους εκείνους που εφαρμόζουν πονηρές πρακτικές. Για μεγάλη μας ντροπή υπάρχουν διεφθαρμένα άτομα –άνδρες και γυναίκες– στο κογκρέσο, που επιτρέπουν σε τέτοια κακά να επικρατούν. Όπως γράφει ο απόστολος Παύλος, με τους διαλογισμούς τους απομακρύνθηκαν από την αλήθεια και οδηγήθηκε στο σκοτάδι η ανόητη διάνοιά τους. «Aντικατέστησαν την αλήθεια του Θεού με το ψέμα και σεβάστηκαν και λάτρεψαν τη δημιουργία αντί για το Δημιουργό» (Pωμ. 1:25).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================
ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>