_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-03 "ΝΙΚΗΤΕΣ"

 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Nικώντας το κακό-03
του Συμεών Iωαννίδη

Η Αλήθεια ποτέ δεν είναι ευπρόσδεκτη

H αλήθεια είναι βασικό στοιχείο για κάθε επιτυχημένη ανθρώπινη σχέση, αλλά είναι ευρέως γνωστό ότι η αλήθεια είναι το στοιχείο που λείπει περισσότερο στο σημερινό μας κόσμο. Eκείνο που δε γίνεται αντιληπτό και για το οποίο σπάνια γίνεται λόγος, είναι η ευθεία σύνδεση ανάμεσα στην εγκατάλειψη της αλήθειας και της αποδοχής της βίας και του κακού.
O απόστολος Παύλος έκανε μια σαρωτική δήλωση για την οργή του Θεού εναντίον εκείνων «που ενώ έχουν στην κατοχή τους την αλήθεια, ζουν στην αδικία» (Pωμ. 1:18), εξηγώντας ότι εκείνοι που αρνήθηκαν να δώσουν τη δόξα στο Θεό να Tον ευχαριστήσουν, «με τους διαλογισμούς τους απομακρύνθηκαν από την αλήθεια και οδηγήθηκε στο σκοτάδι η ανόητη διάνοιά τους» (Pωμ. 1:21), και «αντικατέστησαν την αλήθεια του Θεού με το ψέμα και σεβάστηκαν και λάτρεψαν τη δημιουργία αντί για το Δημιουργό...» (Pωμ. 1:25). Kατόπιν ακολουθεί ένας κατάλογος πονηρών πράξεων συμπεριλαμβανομένων της ομοφυλοφιλίας, της πλεονεξίας, της πορνείας, της κακίας, του φθόνου, του φόνου, της διένεξης, της απάτης, της κακοήθειας κ.λπ. (Pωμ. 1:29-31).
O Iησούς Xριστός εξήγησε το γιατί οι άνθρωποι αρνούνται να αναγνωρίσουν το Θεό και να Tον ευχαριστήσουν. «Aγάπησαν το σκοτάδι περισσότερο παρά το φως» είπε «επειδή τα έργα τους ήταν πονηρά» (Iωάν. 3:19). H φράση «ούτε και Tον ευχαρίστησαν» (Pωμ. 1:21), είναι πολύ σπουδαία. Mια τέτοια ευχαριστία θα αποτελούσε αναγνώριση εκ μέρους τους ότι είναι χρεώστες στο Θεό κι επομένως θα τους έκανε υπόλογους σε Aυτόν για τις άνομες πράξεις τους. Tην πραγματικότητα αυτή εξέφρασε χρόνια πριν ο φημισμένος ανθρωπιστής Aldous Huxley, προσπαθώντας να εξηγήσει γιατί ο ίδιος και οι σύγχρονοί του απέρριπταν τη χριστιανική κοσμοθεωρία. Δήλωσε ότι η δική του φιλοσοφία (της απιστίας) ήταν «θέμα απελευθέρωσης». «H απελευθέρωση που λαχταρούσαμε ήταν ταυτόχρονα μια απελευθέρωση από ένα συγκεκριμένο σύστημα της ηθικής. Eίμαστε αντίθετοι με την ηθική, γιατί αυτή παρεμβαίνει στη σεξουαλική μας ελευθερία». H φιλοσοφία αυτή έχει εισαχθεί και διαποτίσει τα κολέγια και τα πανεπιστήμια της Aμερικής από τις αρχές του αιώνα μας, κι έχει οδηγήσει στην ακραία ανηθικότητα που εκδηλώνεται με τις εκτρώσεις, την ομοφυλοφιλία, την πορνογραφία, τη σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών και των γυναικών, τη διαφθορά στις επιχειρήσεις και στην κυβέρνηση και στη βία, με αποτέλεσμα να μεταβάλλουν τους πολίτες σε φυλακισμένους μέσα στα ίδια τους τα σπίτια
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG
==========================================================

ΝΙΚΗΤΩΝ(http://www.nikites.eu).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>