_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ -03

ΚΑΙ ΖΩΗΣ -03
ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα- Ο Λόγος του Θεού ο Υιός του Θεού.--03


Α'  Ιωάννου 1-2-3-4
1 Εκείνο που ήταν από την αρχή, εκείνο που ακούσαμε, εκείνο που είδαμε με τα μάτια μας, εκείνο που τη θέα του κοιτάξαμε και τα χέρια μας ψηλάφησαν, για τον Λόγο τής ζωής,
2 (και η ζωή φανερώθηκε, και είδαμε και δίνουμε μαρτυρία και εξαγγέλλουμε σε σας την αιώνια ζωή, που ήταν προς τον Πατέρα και φανερώθηκε σε μας·)
3 εκείνο που είδαμε και ακούσαμε, εξαγγέλλουμε και σε σας, για να έχετε κι εσείς κοινωνία μαζί μας· και η δική μας, μάλιστα, κοινωνία είναι μαζί με τον Πατέρα και μαζί με τον Υιό του, τον Ιησού Χριστό.
4 Κι αυτά τα γράφουμε σε σας, ώστε η χαρά σας να είναι πλήρης.
***
Όπως βλέπουμε στην Επιστολή του Ιωάννου α΄1-4 εδάφιο μιλάει ότι ήταν αυτόπτης μάρτυρας τουλάχιστον με άλλους 2 διότι έχω ακούσει κήρυγμα που εννοεί εδώ ο Ιωάννης που βρέθηκε στην μεταμόρφωση του Κυρίου μας, μας διαβεβαιώνει ότι και άκουσαν είδαν με τα μάτια τους και κοίταξαν την θέα Του και με τα χέρια τους ψηλάφησαν τον Λόγο του Θεού..
Επ0ίσης τον αποκαλεί η ζωή που φανερώθηκε που ήταν προς τον Πατέρα και τώρα δίνουν μαρτυρία και εξαγγέλλουν σε μας αυτή την αιώνια ζωή .
****
3 εκείνο που είδαμε και ακούσαμε, εξαγγέλλουμε και σε σας, για να έχετε κι εσείς κοινωνία μαζί μας· και η δική μας, μάλιστα, κοινωνία είναι μαζί με τον Πατέρα και μαζί με τον Υιό του, τον Ιησού Χριστό.
4 Κι αυτά τα γράφουμε σε σας, ώστε η χαρά σας να είναι πλήρης.
****
Το λέει με βεβαιότητα ξανά και ξανά να μην έχουμε αμφιβολία. Ότι είδαν το ερεύνησαν και ήταν αυτός Ο Λόγος που έγινε σαρξ και ενανθρώπησε και ονομάστηκε Υιός Θεού. και έχουμε κοινωνία και όλοι όσοι πιστέψουν εμείς και μάλιστα η  κοινωνία μας θα είναι μαζί με τον Πατέρα και μαζί με τον Υιό του, τον Ιησού Χριστό.
   Αδελφοί μου Ο Κύριος μας είναι ο αληθινός Θεός που έκανε αυτό το τεράστιο έργο Σωτηρίας για μας τους ανάξιους ανθρώπους.
  Όμως όπως φαίνεται η αγάπη του Θεού είναι ανεξάντλητη και δεν θέλησε να χαθεί το δημιούργημα του και θε3ώρησε να κοπιάσει και να το αποκτήσει πάλι πίσω.
  Μας απέκτησε όμως με τον τρομερό θάνατο του Σταυρού και πάνω από όλα της τιμωρίας Του με το να αποχωριστεί για χάρη μας πνευματικά από τον Πατέρα ο οποίος βλέποντας την σωρηδόν αμαρτία κάθε είδους όλου του κόσμου επάνω Του.
  Φυσικά αυτή ήταν η αγωνία Του μέσα στον κήπο που ο ιδρώτας Του έτρεξε ως αίμα. Δεν ήταν το σαρκικό μέρος του θανάτου όσο του πνευματικού.
  Όταν σκοτείνιασε ο ουρανός ήταν ότι για τρεις ώρες ο θεός έκανε δίκη των αμαρτιών μας στο πρόσωπο του Χριστού. Αυτό το άκουσα από έναν αδελφό που μας δίδασκε. Και ότι η  δικαιοσύνη του Θεού και Η αγάπη Τους στον άνθρωπο έβγαλαν την χάρη. Οπότε ο κύριος πήρε χάρη για μας και όποιος πιστέψει στο όνομα Του παίρνει Χάρη και συγχωρείτε η αμαρτία Του.
****
Ιωάννης 3:
18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού.
19 Κι αυτή είναι η κρίση, ότι το φως ήρθε στον κόσμο, και οι άνθρωποι αγάπησαν το σκοτάδι περισσότερο παρά το φως· για τον λόγο ότι, τα έργα τους ήσαν πονηρά.
20 Επειδή, όποιος πράττει τα φαύλα, μισεί το φως, και δεν έρχεται στο φως, για να μη έρθουν σε έλεγχο τα έργα του.
21 Όποιος, όμως, πράττει την αλήθεια, έρχεται στο φως, για να φανερωθούν τα έργα του, ότι έγιναν σύμφωνα με τον Θεό.
****
Οπότε πάλι έχουμε το θέμα το απλό ότι όποιος δέχεται τον Ιησού Χριστό δεν δικάζεται διότι δικάστηκε η αμαρτία του επάνω στο Σταυρό.
Ιωάννης 3:
36 Όποιος πιστεύει στον Υιό, έχει αιώνια ζωή· όποιος, όμως, απειθεί στον Υιό, δεν θα δει ζωή, αλλά η οργή τού Θεού μένει επάνω του.
Εύχομαι ο Κύριος να ευλογεί τις ψυχές τις ειλικρινείς και να δώσει ειρήνη στην καρδιά μας
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR
ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- HTTP://NEAKAIPALAIA.BLOGSPOT.COM