ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ -01
ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
Θέμα- Ο Λόγος του Θεού ο Υιός του Θεού.
Ιωάννης 1
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
Ο τρόπος που αγάπησε ο Θεός τον άνθρωπο δεν συγκρίνεται με κανένα άνθρωπο μόνο ο τρόπος ο Θεϊκός υπάρχει και δεν έχει σύγκριση.
Ο πιο καλός και πράος και άνθρωπος γνωστικός μπορεί για μια ιδέα πχ της Πατρίδας της οικογένειας, να δεχτεί θάνατο διότι πεθαίνει για μια ιδέα και να μην είναι προδότης.
Αλλά πέρα από μια χούφτα ανθρώπους της ιδεολογίας του στο να μην πεθάνουν σαρκικά και να σωθούν από το θάνατο των καταδιωκτών τους τίποτα άλλο δεν μπορούν να κάνουν για τους ανθρώπους.
Βέβαια υπάρχουν μορφές αυτοθυσίας που έχουν σώσει με τον αγώνα τους τις Πατρίδες τους και εγώ σαν ελληνίδα ξέρω ακόμα περισσότερες θυσίες που έκαναν οι Έλληνες για την πατρίδα τους και πέθαναν για την ιδέα της Ελευθερίας του Έθνους από τους κατά καιρούς Τύραννους και τους τιμούμαι και συγκινούμαστε κάθε φορά που έρχονται διάφοροι επέτειοι.
Εάν άνθρωποι πεθαίνουν για μια ιδέα και χάνουν τη ζωή τους. Πρόθυμοι μόνο και μόνο να ζουν όχι σε ζυγό αλλά στην Ελευθερία.
Ας τα πάρουμε από την αρχή.
Ο Θεός αγάπησε τον άνθρωπο με τέτοιο μεγαλείο αγάπης πόνου για την σκλαβιά του που η σκλαβιά αυτή δεν ήταν μόνο στο σώμα μας αλλά και στο πνεύμα μας από τον διάβολο.
Είμασταν δουλομένοι από την πρώτη στιγμή που ξέπεσε ο άνθρωπος μέσα στον Παράδεισο και έδωσε τα πάντα στον εχθρό του Πατέρα Θεού και δεν είχε γυρισμό.
Αυτό το ήξερε ο Θεός ότι αν ο ίδιος δεν κάνει κάτι ο άνθρωπος θα πεθαίνει δούλος και θα χάνεται μέσα στην αιωνιότητα.
Γι αυτό είναι πολύ συγκινητικό πολύ εξαιρετική η απελευθέρωση του ανθρώπου από το σκοτάδι και να έρθει στο φως χάριν του Ιησού Χριστού .
Ο Κύριος μας Ο Ιησούς Χριστός είναι το δεύτερο πρόσωπο της Αγ. Τριάδας ο Λόγος του Θεού.
***
Ιωάννης 1
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
***
Αυτό το ότι στον ουρανό ήταν ο Λόγος μας το λέει το ευαγγέλιο του Ιωάννη.
Στην γη όμως όταν ενσαρκώθηκε βλέπουμε στο Λουκά ότι πήρε τη θέση ο Υιός του Υψίστου και ονομάσθηκε Υιός
***
Λουκάς 1:32
Αυτός θα είναι μεγάλος, και θα ονομαστεί Υιός τού Υψίστου· και ο Κύριος ο Θεός θα του δώσει τον θρόνο τού Δαβίδ τού πατέρα του·
***
Τώρα ως άνθρωπος που γεννήθηκε από την παρθένο Μαρία
Ήταν απόγονος του Δαβίδ.
Γιατί η Μαρία κρατούσε από του Δαβίδ τη γενιάαλλά και τυπικά ο πατέρας Ιωσήφ(θετός) ήταν κι αυτός στη γενεαλογία του Δαβίδ απόγονος.
Και αυτό το γνώριζε όλος ο λαός ότι θαρθει ο Μεσσίας από τον οίκο Δαβίδ και θα τους κυβερνήσει. Δεν φαντάζονταν ότι θα έρθει πρώτα ως ταπεινός άνθρωπος και να γίνει θυσία και ολοκαύτωμα για να σωθούμε όσοι πιστέψουν σ’ αυτόν και κάποια στιγμή θαρθεί και σαν βασιλιάς.
***
***
Ησαΐας 53:2
Επειδή, ανέβηκε μπροστά του σαν τρυφερό φυτό, και σαν ρίζα από ξερή γη· δεν έχει είδος ούτε κάλλος· και τον είδαμε, και δεν είχε ωραιότητα, ώστε να τον επιθυμούμε.
3 Καταφρονημένος και απορριμμένος από τους ανθρώπους· άνθρωπος θλίψεων και δόκιμος ασθένειας· και σαν άνθρωπος από τον οποίο κάποιος αποστρέφει το πρόσωπο, καταφρονήθηκε, και τον θεωρήσαμε σαν ένα τίποτα.
4 Αυτός, στην πραγματικότητα, βάσταξε τις ασθένειές μας, και επιφορτίστηκε τις θλίψεις μας· ενώ, εμείς τον θεωρήσαμε τραυματισμένο, πληγωμένο από τον Θεό, και ταλαιπωρημένο.
5 Αυτός, όμως, τραυματίστηκε για τις παραβάσεις μας· ταλαιπωρήθηκε για τις ανομίες μας· η τιμωρία, που έφερε τη δική μας ειρήνη, ήταν επάνω σ' αυτόν· και διαμέσου των πληγών του γιατρευτήκαμε εμείς.
***
Αυτήν την προφητεία δεν την καταλάβαιναν; Δεν είχαν μάτια πνευματικά να την δουν; Αυτό εγώ προσωπικά δεν το ξέρω.
Κάποιος μου είπαν ότι είπε αυτό το κεφάλαιο του Ησαϊα είναι το 5ο Ευαγγέλιο και ότι αν το διάβαζε μόνο αυτό θα πίστευε στον Χριστό και θα καταλάβαινε ότι αυτός είναι ο Μεσσίας.
Ότι μιλάει για τον Χριστό αυτό το ξέρω και το βλέπω διαβάζοντας το και πιστεύω ότι ο Κύριος ακριβώς γι’ αυτό ήρθε με ταπείνωση και οι αληθινές καρδιές που εκζητούν τον θεό τον δέχονται και σώζονται.
Στη συνέχεια θα τα ξαναπούμε αδελφοί μου.
Ειρήνη στα σπίτια μας στις καρδιές μας και έλεος Κυρίου
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/
ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- HTTP://NEAKAIPALAIA.BLOGSPOT.
==============================