_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΧΑΡΑ - 01 - 02


ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ ΧΑΡΑ - 01
Μεταφορά από Αγ. Γραφή Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ: χαρά
Γαλάτες 5:22
Ο δε καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθοσύνη, πίστη.
Θέλω λίγο ακόμα να ασχοληθούμε  με το καρπό του πνεύματος του Αγίου, που είναι η ΧΑΡΑ.
Είναι μεγάλη υπόθεση στον άνθρωπο, να έχει χαρά. Και μάλιστα να χαίρεται και όταν τον χτυπούν βάσανα, στενοχώριες, μέσα του να νιώθει χαρά.
Το ξέρω ότι είναι δύσκολο και μάλιστα, όταν όπως λέει ο λαός, όλα σε μένα βρήκαν να έρθουν; Κανένας άλλος δεν υπήρχε; Το’ χω ακούσει πάρα πολλές φορές και τώρα, θα το ακούμε, ακόμα πιο πολλές με την κατάσταση που επικρατεί,  παγκοσμίως.
 Οι άνθρωποι θα θλίβονται ανεξαιρέτως πιστών ή όχι.
 Με την χάρη του Κυρίου, όπως όλοι έτσι κι εγώ λίγα δεν πέρασα στη ζωή μου, αλλά ο Κύριος πάντα ήταν μαζί μου, και τον ευχαριστώ διότι πα’ όλες τις ταλαιπωρίες βασάνων, είχα χαρά μέσα μου και ποτέ δεν ξενύχτησα, να σκέπτομαι, και να μην έχω ύπνο διότι τα ακουμπούσα τα προβλήματα μου και τα ακουμπώ στον Κύριο. Μήπως εκείνος δεν τα ξέρει; Γιατί, εγώ να νοιαστώ ώστε να αγωνιώ σαν να μην έχω Θεό, που νοιάζεται για μένα. Όταν  μου το λένε αυτό, ότι δεν κοιμούνται διότι σκέπτονται, αυτά που πέρασαν και το αύριο που ξημερώνει.
Δεν είμαι αναίσθητη. Σίγουρα έχω κλάψει έχω στενοχωρηθεί, έχω πιεστεί.
Αλλά η χαρά μου χαρά.
 Ματθαίος 13:44
Πάλιν ομοία είναι η βασιλεία των ουρανών με θησαυρόν κεκρυμμένον εν τω αγρώ, τον οποίον ευρών άνθρωπος έκρυψε, και από της χαράς αυτού υπάγει και πωλεί πάντα όσα έχει και αγοράζει τον αγρόν εκείνον.
  Αυτό θέλω ο Κρυμμένος θησαυρός, πράγματι είναι ο ίδιος ο Κύριος που πρέπει να αγοράζουμε από αυτόν τους πολύτιμους, μαργαρίτες που είναι ο λόγος Του ο Άγιος, ο οποίος θα μας κατευθύνει να ησυχάζουμε στα χέρια του να έχουμε ειρήνη χαρά.
 Όπως είπα σε προηγούμενο μήνυμα, ότι σπείρουμε θερίζουμε, αλλά όταν σπείρουμε μακριά από τον Κύριο, τουλάχιστον γρήγορα να επιστρέψουμε και μαζί του, το φορτίο να μας φανεί ελαφρό.
Ματθαίος 11:30
διότι ο ζυγός μου είναι καλός και το φορτίον μου ελαφρόν.
Γαλάτες 6:5
διότι έκαστος το εαυτού φορτίον θέλει βαστάσει.
Εφεσίους 6:16
 πάνω δε απ' όλα, πάρτε στα χέρια σας την ασπίδα τής πίστης, με την οποία θα μπορέσετε να σβήσετε όλα τα πυρωμένα βέλη τού πονηρού·
Όταν έχουμε παιδιά πολλά, σίγουρα έχουμε και πολλά προβλήματα όσο μεγαλώνουν, τόσο και τα προβλήματα αυξάνουν.
 Γι αυτό, πρέπει να αντιληφθούμε ότι τον χρειαζόμαστε στην ζωή μας. πρώτα να ταχτοποιήσουμε μαζί του την σχέση μας και έπειτα να ησυχάσουμε ότι Εκείνος θα φέρει όλα τα πράγματα στην θέση τους.
 Αδελφοί και φίλοι μου εκ πείρας μιλώ και πολύ άργησα να καταλάβω αυτά που λέω, μέσα από την ψυχή μου, όταν σταμάτησα να κοιτώ την φουρτουνιασμένη θάλασσα που πνιγόμουνα, τότε έστρεψα στον Κύριο που με υπομονή για χρόνια με περίμενε και τον Δοξάζω σήμερα. Παρ’ όλον  όμως που τον είχα δεχτεί και είχα προβλήματα αλλά μέσα μου πάντα έλπιζα και είχα χαρά, αλλά και φουρτούνα της ζωής.
Γι’ αυτό ο Κύριος θέλει ο σπόρος να πέσει σε καλό χωράφι και να αποδώσει.
Αλλιώς θερίζουμε θύελλες και είμαστε σαν τον σπόρο του δρόμου ή το κακοτράχαλο πετρώδες μέρος.   
Μάρκος 4:37- 39
37/.Και γίνεται ένας μεγάλος ανεμοστρόβιλος· και τα κύματα μπήκαν μέσα στο πλοίο, ώστε αυτό ήδη γέμιζε..
38/.Κι αυτός, ήταν στην πρύμη, όπου κοιμόταν επάνω στο προσκεφάλι· και τον ξυπνούν, και του λένε: Δάσκαλε, δεν σε νοιάζει ότι χανόμαστε;
39/.Και αφού σηκώθηκε, επιτίμησε τον άνεμο· και είπε στη θάλασσα: Σιώπα, ησύχασε. Και σταμάτησε ο άνεμος, και έγινε μεγάλη γαλήνη.
40/.Και τους είπε: Γιατί είστε έτσι δειλοί; Πώς δεν έχετε πίστη;
41/. Και φοβήθηκαν με μεγάλον φόβο, και έλεγαν αναμεταξύ τους: Ποιος, λοιπόν, είναι αυτός, που και ο άνεμος και η θάλασσα τον υπακούν;
  Όπως βλέπουμε στα εδάφια (καλό είναι να διαβάσετε το κεφάλαιο όλο )οι μαθητές του Κυρίου μπλέχτηκαν στη φουρτούνα. Ο Κύριος κοιμόταν ησύχαζε και ακούστηκαν παράπονα.
  Πόσες φορές, διαμαρτυρόμαστε ότι δεν ακούει που είναι.
Εκεί είναι και περιμένει σωστά να τον επικαλεστούμε και όχι να βγούμε δειλοί.
Θάρρος αδελφοί μου του Κυρίου παιδιά είμαστε και νοιάζεται για μας.
Ξέρει ότι δεν θα μας αφήσει ήσυχους ο εχθρός όπως ξεσήκωσε την φουρτούνα στο καράβι. Γι’ αυτό ο Κύριος είπε σιώπα, στον εχθρό το είπε και ο τρόμος των μαθητών ήταν δικαιολογημένος, ως προς εμένα δείλιασαν, αλλά καταλάβαιναν ότι αυτή η φουρτούνα ήταν κάτι άλλο. ψαράδες άνθρωποι ήταν δεν αντάμωσαν ποτέ φουρτούνες στη θάλασσα της Γαλιλαίας;
Ματθαίος 14:28-29
Και αποκρινόμενος σ' αυτόν ο Πέτρος είπε: Κύριε, αν είσαι εσύ, πρόσταξε με νάρθω σε σένα επάνω στα νερά.
29/. Και εκείνος είπε: Έλα. Και αφού ο Πέτρος κατέβηκε από το πλοίο, περπάτησε επάνω στα νερά, για νάρθει στον Ιησού.
30/.Βλέποντας, όμως, τον άνεμο δυνατόν, φοβήθηκε· και καθώς άρχισε να καταποντίζεται, έκραξε, λέγοντας: Κύριε, σώσε με.
31/.Και ο Ιησούς απλώνοντας αμέσως το χέρι, τον έπιασε, και του λέει: Ολιγόπιστε, σε τι δίστασες;
 Ας σκεφτούμε λίγο. Όλα αυτά τις φουρτούνες την επέμβαση του Κυρίου και την ασφάλεια που μας προσφέρει όταν κράξουμε προς Εκείνον..
  Μια προσευχή σας στέλνω ο Κύριος μαζί σας. Ειρήνη
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ – 02 ΧΑΡΑ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ Της Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ – 02
Θέμα: χαρά
Όπως είπαμε, στο προηγούμενο, ο Πιστός πρέπει να έχει χαρά μέσα του, διότι η Χαρά είναι καρπός του Πνεύματος του Αγίου, και είναι στάση ζωής στον πιστό, να έχει τον καρπό του Πνεύματος του Αγίου.
 Αλλά, άλλος θα σου πει εγώ ,είναι ο χαρακτήρας μου να μην έχω χαρά στις στενοχώριες.
 Δεν θα πω ότι δεν είμαι πιστός, αλλά το αντιμετωπίζω με στενοχώρια.
Εβραίους 12:12
«Γι' αυτό, ανορθώστε τα εξασθενημένα χέρια και τα παραλυμένα γόνατα».
 Το καταλαβαίνει ο Κύριος και μας το λέγει, ότι πρέπει να ανορθωθούμε, να μην παραλύουμε μπροστά στα δύσκολα
 Αδελφοί μου είμαστε περαστικοί από μια χώρα της αμαρτίας που την κυβερνά ο Εχθρός του Θεού και δικός μας εχθρός.(ο Κύριος τον λέει ο ανθρωποκτόνος) Επομένως, θα έχουμε αγώνα πνευματικό (Πόλεμο) για να παραδώσουμε στα χέρια του Κυρίου, κάθε μέρα αυτόν τον χαρακτήρα μας, που είναι το εγώ μας. Όταν ζητάει ο Κύριος από μας, πίστη ζητάει και ζωή μετά.
Όταν πήγαμε, σχολείο και ξεκινήσαμε από τα νήπια, τελειώσαμε γυμνάσιο, ,Λύκειο και μετά πανεπιστήμιο. Μετά πήραμε διάφορους τίτλους, σπουδών.
  Και με τον Κύριο, δεν πάμε κατ’ ευθείαν πανεπιστήμιο. Όμως πρέπει κάθε μέρα, όπως οι καλοί μαθητές, έτσι κι’ μείς να προοδεύουμε στο σχολείο του Κυρίου μαζί με τον Κύριο ,να μάθουμε την εκπαίδευση, της αγίας ζωής (ξεχωρισμένη), ευγνωμονώντας τον, κάθε μέρα που πέθανε, επάνω στο σταυρό και μας έδωσε, αυτή τη ζωή, της ελευθερίας μας. Από τώρα ζούμε την βασιλεία του Θεού  η οποία θα τελειοποιηθεί, στον ουρανό.  
Εφεσίους 2:1-2
Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί, εξαιτίας των παραβάσεων και των αμαρτιών, σας ζωοποίησε·
Να, ποιους ήρθε να σώσει και να πάρει, από του εχθρού τα χέρια.
Ανθρώπους πεθαμένους για τον Θεό, επειδή ήταν παραβάτες σε όλο τους το μεγαλείο.
Γι’ αυτό έχουμε χαρά και δεν πρέπει να μας πνίγουν οι στενοχώριες
Εφεσίους 2:2
2/.μέσα στις οποίες κάποτε περπατήσατε, σύμφωνα με το πολίτευμα του κόσμου τούτου, σύμφωνα με τον άρχοντα της εξουσίας τού αέρα, του πνεύματος, που σήμερα ενεργεί στους γιους τής απείθειας·
 Το λέει μόνο του το εδάφιο ότι περπατούσαμε κατά το πολίτευμα του κόσμου τούτου, που σημαίνει, ότι τώρα δεν, περπατούμε δεν, είμαστε πια παραβάτες διότι ο κύριος τα πήρε όλα επάνω στο σταυρό και μας έπλυνε με το αίμα του και για αντί γιοί της απείθειας είμαστε άγιοι και καθαροί, από τώρα καταρτίζεται ο χαρακτήρας μας, που το Πνεύμα το Άγιο μας διαπαιδαγωγεί και έχουμε ΧΑΡΑ.
Εφεσίους 2:12
ότι, εκείνο τον καιρό, ήσασταν χωρίς Χριστό, απαλλοτριωμένοι από την πολιτεία τού Ισραήλ, και ξένοι από τις διαθήκες τής υπόσχεσης, μη έχοντας ελπίδα, και ήσασταν στον κόσμο χωρίς Θεό·
Εφεσίους 2:13
τώρα, όμως, διαμέσου τού Ιησού Χριστού, εσείς που άλλοτε ήσασταν μακριά, γίνατε κοντά διαμέσου τού αίματος του Χριστού.
Εφεσίους 5:8
 Επειδή, κάποτε ήσασταν σκοτάδι, τώρα όμως είστε φως εν Κυρίω· περπατάτε ως παιδιά τού φωτός·
Μας έβγαλε, από το σκοτάδι, είμαστε στο φως χάριν του Κυρίου μας, που είναι το φως της ζωής.
Εβραίους 3:1
ΓΙ' ΑΥΤΟ, άγιοι αδελφοί, μέτοχοι ουράνιας πρόσκλησης, κατανοήστε τον απόστολο και αρχιερέα τής ομολογίας μας, τον Ιησού Χριστό·
Όχι μόνο, μας έβγαλε από το σκοτάδι και μας έφερε στο φως, μας έκανε να γίνουμε μέτοχοι, στην ουράνια πρόσκληση που έκανε όταν ήταν εδώ στον κόσμο μας έβαλε στην ουράνια οικογένεια. Να γιατί πρέπει να έχουμε χαρά.
Εβραίους 3:14
επειδή, μέτοχοι γίναμε του Χριστού, αν μέχρι τέλους κρατήσουμε βέβαιη την αρχή τής πεποίθησης·
Όταν  είμαστε μέτοχοι στην ουράνια πρόσκληση γίναμε του Χριστού , πρέπει να κρατήσουμε με βεβαιότητα την αρχή της πεποίθησης. Και η αρχή της πεποίθησης μας είναι ότι όλα τα λέμε στον Κύριο και τις στενοχώριες και τις χαρές μας δοξάζοντας τον και έχοντας ΧΑΡΑ και την υπόσχεση του Κυρίου ότι δεν μας αφήνει μόνους.
 Δεν μπορούμε να είμαστε χριστιανοί, μιας ώρας, μιας ημέρας και όποτε έχουμε ανάγκη, τον παρακαλούμε και μετά όταν έρθουν τα πράγματα καλά, τον αφήνουμε και κάνουμε εμείς το δικό μας, δικαιολογώντας ότι ο χαρακτήρας μου είναι αυτός.
  Εφόσον με την χάρη του, φωτιστήκαμε, γίναμε παιδιά του φωτός, γευτήκαμε τον Κύριο την δωρεά, της Σωτηρίας μας και του Πνεύματος του Αγίου, και μάλιστα γίναμε μέτοχοι στην δωρεά του Πνεύματος, τώρα να κάνουμε πίσω.
Πρέπει να καταλάβουμε αδελφοί μου, ότι έχουμε πόλεμο. Και ο πόλεμος είναι πνευματικός. Μόνο με τον Κύριο θα νικήσουμε.
Εβραίους 6:4
Επειδή, είναι αδύνατον αυτοί που μια φορά φωτίστηκαν, και γεύτηκαν την επουράνια δωρεά, που έγιναν μέτοχοι του Αγίου Πνεύματος,
Αδελφοί εύχομαι να μελετάμε τον Λόγο του Θεού και να εμπιστευόμαστε σε Εκείνον κι’ εγώ με την χάρη Του, αυτό τον αγώνα κάνω να τον εμπιστεύομαι να έχω χαρά και ειρήνη στην καρδιά μου. Όλοι είμαστε αθλητές που τρέχουμε τον καλόν αγώνα και να φροντίσουμε να μην εγκαταλείψουμε
Ειρήνη Κυρίου Αμήν
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- http://www.tyxikos.gr/ READ OUR MAGAZINEΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- http://neakaipalaia.blogspot.com/ READ OUR BLOG