_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ - ΑΓΑΠΗ - από 01 έως 07


ΘΕΜΑ :
ΑΓΑΠΗ-01
Τα κείμενα Αγ. Γραφής : Σπύρου Φίλου

Το πιο θαυμάσιο αγαθό που έδωσε ο Κύριος και  παράγγειλε  τη ζωή της αγάπης. Στον άνθρωπο, και κυρίως στους δικούς που ο θέλουν να είναι με τον Κύριο, είναι εντολή Του που: λέει «αγαπάτε ο ένας τον άλλον»
Και  όχι μόνον. Αλλά πρώτα να μένουμε στην αγάπη του,  η οποία θα πηγάζει από τον ίδιο και μεταδίδεται και  στους άλλους.
Ιωαν.κεφ.15 εδαφ.9. Όπως ο Πατέρας αγάπησε εμένα, και εγώ αγάπησα εσάς, μείνετε στην αγάπη μου.
10. Αν φυλάξετε τις εντολές μου, θα μείνετε στην αγάπη μου· όπως εγώ φύλαξα τις εντολές τού Πατέρα μου, και μένω στην αγάπη του.
12. Αυτή είναι η εντολή μου, να αγαπάτε ο ένας τον άλλον, όπως εγώ σας αγάπησα.
    Αυτός που παρέδωσε τον εαυτό  στον Χριστό οφείλει να παραμείνει στην αγάπη του Κυρίου όπως ένα φυτό που μένει επάνω στη ρίζα έχει ζωή και ανθίζει. Επομένως πρέπει να μένουμε στην αγάπη του Κυρίου για να μπορούμε να ζήσουμε πνευματικά και να έχουμε ζωή και άνθηση αληθινή.(Ελένη)
Θεσσαλονικείς Α' 3
  Α΄ θεσσαλ.κεφ.3 εδαφ.12. Κι εσάς, ο Κύριος να αυξήσει και να περισσεύσει στην αγάπη, του ενός προς τον άλλον και προς όλους, καθώς κι εμείς προς εσάς·
Βέβαια στο να κατορθώσουμε να αγαπάμε τους άλλους ή πιστούς ή έξω από μας ανθρώπους που είναι στον κόσμο και έχουν μαζί μας διαφορές αλλά και μέσα στην εκκλησία οι αδελφοί έχουν διαφορές αλλά κάτω από την αγάπη του Κυρίου και στο Σταυρό του Κυρίου παύουν να υπάρχουν και κυριαρχεί η αγάπη. όμως με τον κόσμο και προπαντός με τους συγγενείς χρειάζεται μεγάλη αγάπη παραχώρηση συγχώρεση και το εγώ μας να μην υπάρχει
  Και αυτό κατορθώνεται μόνο με το να μένουμε στην αγάπη του Κυρίου και να περισσεύουμε να έχουμε δηλαδή περισσεύματα αγάπης όχι στεγνοί θρησκευόμενοι αλλά αληθινοί όπως ήταν και ο Κύριος. Θρησκευόμενοι και στεγνοί ήταν οι Φαρισαίοι και γι’ αυτό τους λέει ότι έχουν τους τύπους του νόμου και όχι την αγάπη.
  Εφεσίους κεφ.5. εδαφ. 2 και περπατάτε με αγάπη, όπως και ο Χριστός αγάπησε εμάς, και παρέδωσε τον εαυτό του για χάρη μας προσφορά και θυσία στον Θεό, σε οσμή ευωδίας.
Τώρα μας λέει να περπατάμε στην αγάπη. Αυτή  τη φορά η αγάπη ζητάει να την περπατήσουμε αλλά με θυσία με κόπο με προσφορά για να είναι αρεστή στον Πατέρα όπως ήταν του Χριστού η αγάπη
Κορινθίους Β' κεφ.6 εδαφ.6. με καθαρότητα, με γνώση, με μακροθυμία, με αγαθότητα, με Πνεύμα Άγιο, με αγάπη ανυπόκριτη·
 Άλλο που ζητάει είναι να είναι αγάπη καθαρή χωρίς μέσα δόλο ή να αποσκοπούμε σε κάποια ωφέλει. Χωρίς να περιμένουμε ανταπόκριση. Πολλές φορές δίνουμε και ενώ περιμένουμε ανταπόκριση αγάπης παίρνουμε άρνηση. Πιστέψτε με ότι το έχω πάθη αλλά όμως δεν το κάνα για τους ανθρώπους αλλά γιατί το ζητάει ο Κύριος και για να το κάνω χρειάζεται μακροθυμία η οποία μας δίνει την αντοχή να ανεχτούμε πολλά πράγματα διότι και ο Κύριος μας ανέχεται και μας αγαπά. Και αυτό για να γίνει χρειάζεται η καρδιά να είναι ριζωμένη επάνω στο δένδρο που λέγεται Χριστός.
Τότε το Πνεύμα το Άγιο εργάζεται και μας δίνει αγαθότητα και όλα όσα χρειάζονται
Ειρήνη -Αμήν


ΘΕΜΑ :
ΑΓΑΠΗ- 02
Τα κείμενα Αγ. Γραφής : Σπύρου Φίλου

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ο ένας τον άλλον; Είμαστε υποχρεωμένοι, να τους αγαπάμε χωρίς ανταπόδοση τους άλλους; Και μάλιστα  μας τονίζει ο Απ. Παύλος να είναι «ανυπόκριτη» Β΄ Κορινθίους κεφ.6: εδαφ. 6 η αγάπη,  αυτή χωρίς υποκρισία και μάλιστα να είναι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μας με πολύ ειλικρίνεια και να μην υπάρχει ίχνος υποκρισίας.
 Με  καθαρότητα, με γνώση, με μακροθυμία, με αγαθότητα, με Πνεύμα Άγιο, με αγάπη ανυπόκριτη·
Να δούμε λίγο τι είναι η καθαρότητα. Είναι  η ιδιότητα του καθαρού να είμαι ανόθευτος σαφής ευδιάκριτος διαυγής στις σχέσεις μου της αγάπης απέναντι στον άλλον.
 Όπως ο Κύριος μας αγάπησε  με καθαρότητα, χωρίς να υπάρχει στην αγάπη του συμφέρον και το μόνο περίμενε από μας, ήταν η αποδοχή του ως Σωτήρα και να στηριζόμαστε σ’ αυτόν. Για το καλό μας.
  Μετά την καθαρότητα μας ζητά να έχουμε : Γνώση – δηλαδή σύνεση φρόνηση σοφία. Να είμαστε συνετοί σ’ αυτό που ο Κύριος μας καλεί να κάνουμε. Να μάθουμε να γνωρίζουμε τι ζητά από μας για ποιο λόγο ήρθε σ’ αυτόν τον κόσμο και τι θέλει να μας δώσει μέσα από την ζωή που μας καλεί να ζήσουμε. Και αυτό είναι ο Άγιος Λόγος Του. Εκεί μέσα μας μιλάει ο Κύριος.
Ακολουθεί η αγαθότητα. Η αγαθότητα είναι η ιδιότητα της καλοσύνης και της χρηστότητας.
  Και όλα αυτά περικλείουν την αγάπη δια Πνεύματος Αγίου. Και  όλα αυτά φωνάζουν το όνομα του Χριστού μας.
Ο Κύριος μας έδωσε μια παραγγελία να «αγαπάμε ο ένας τον άλλον»
Γιατί όμως να αγαπούμε ο ένας τον άλλον; Διότι :
Η αγάπη αποδεικνύει ότι είμαστε του Κυρίου, μαθηταί του. Είναι χρέος μας να αγαπούμε.
(Ρωμαίους κεφ.13: εδαφ.10)
 Η αγάπη κακό δεν κάνει στον πλησίον· η αγάπη, λοιπόν, είναι εκπλήρωση του νόμου.
Επίσης η αγάπη είναι χάρις στην οποία πρέπει να περισσεύουμε. Και είναι απόδειξη ότι είμαστε του Κυρίου και ότι πράττουμε αυτό που μας ζητά με αυταπάρνηση του εαυτού μας όπως έκανε και Εκείνος. Αρνήθηκε τον εαυτό του πήρε μορφή ανθρώπου και άφησε τον ουρανό για το χατίρι μας για να μας πει ότι μας αγαπά.
Α΄ Θεσσαλονικείς κεφ.3 εδαφ. 12
Κι εσάς, ο Κύριος να αυξήσει και να περισσεύσει στην αγάπη, του ενός προς τον άλλον και προς όλους, καθώς κι εμείς προς εσάς·.
Επίσης στην Επιστολή Α΄ Πέτρου κεφ. 1: εδαφ.22  μας λέει:
Αφού, λοιπόν, καθαρίσατε τις ψυχές σας με την υπακοή της αλήθειας διαμέσου του Πνεύματος, προς ανυπόκριτη φιλαδελφία, αγαπήστε ένθερμα ο ένας τον άλλον, από καθαρή καρδιά.
Α΄ Ιωάννου κεφ.3: εδαφ.11
Επειδή, αυτή είναι η παραγγελία, που εξαρχής ακούσατε, να αγαπάμε ο ένας τον άλλον·
  Η αγάπη είναι σημάδι ότι είμαστε παιδιά του Θεού και η αγάπη που έχουμε όπως την θέλει είναι μαρτυρία ότι ο Θεός κατοικεί μέσα μας και ότι του μοιάζουμε διότι είναι αγάπη ο Θεός.
  Επιστολή Α΄ Ιωάννου κεφ. 4:εδαφ. 11
Αγαπητοί, επειδή με τέτοιον τρόπο μάς αγάπησε ο Θεός, οφείλουμε κι εμείς να αγαπάμε ο ένας τον άλλον.
Όπου να πάμε μέσα στον Λόγο του Θεού μας λέει ότι οφείλουμε να αγαπούμε διότι με τέτοιον τρόπο που μας αγάπησε ο Θεός έτσι και εμείς.
Εύχομαι ολόψυχα να αγαπήσουμε τον Κύριο μας τον Ιησού Χριστό και να του μοιάσουμε. Να αρνηθούμε το Εγώ μας.  Ειρήνη στις καρδιές μας
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΘΕΜΑ :
ΑΓΑΠΗ – 03
Τα κείμενα της Αγ. Γραφής είναι: Σπύρου Φίλου

Η αγάπη εκδηλώνεται σε τρία μέρη.
1/ η Αγάπη στο πρόσωπο του χριστού. Και πρέπει να εκδηλώνετε πρακτικά.
Β΄ κορινθίους κεφ.5: εδαφ. 14
«Δεδομένου ότι, η αγάπη τού Χριστού μάς συσφίγγει· επειδή, κρίνουμε τούτο, ότι, αν ένας πέθανε για χάρη όλων, επομένως όλοι πέθαναν·»
  Πάντα, ο Λόγος του Θεού επαναλαμβάνει την αγάπη και η εκδήλωση της αγάπης, πάντα είναι στο πρόσωπο των αδελφών και βέβαια και γύρω στους ανθρώπους που μας πλαισιώνουν.
Όμως είναι πολύ σημαντικό με τους αδελφούς, διότι είμαστε μία οικογένεια που μας μάζεψε ο Κύριος στο πρόσωπο του, και ενώ δεν έχουμε συγγένεια, εδώ βρίσκεται ένα μυστικό μεγάλο, το μυστικό της αγάπης, που βάζει ο Κύριος δια Πνεύματος Αγίου.
   Γινόμαστε αδέλφια, όχι με συγγενικούς δεσμούς, αλλά, κάτι πολύ μεγαλύτερο, γίνεται στην καρδιά μας, η είσοδος της ζωής του Χριστού στη ζωή μας. Γινόμαστε καινούργιοι άνθρωποι και το εγώ μας, πεθαίνει και στην επιφάνεια πια βγαίνει μια καινούργια ζωή, και δια πνεύματος Αγίου έχουμε μια αναγεννημένη ζωή η παλιά έχει πεθάνει και ο καινούργιος άνθρωπος μοιάζει του Χριστού.. Με την εμπειρία μου, όπως και όλοι οι αδελφοί ομολογούν, είναι σαν να βγήκαμε από την ίδια κοιλιά μιας μάννας. Ή σαν να γνωριζόμασταν χρόνια.  Είναι  αληθινή αυτή η αγάπη και άμα εμπιστευόμαστε στον Κύριο να μας καθοδηγεί παρεξηγήσεις ποτέ δεν θα γίνουν.
Αυτό θα οφείλεται το πόσο αγάπη έχουμε διαθέσει δια του Κυρίου μας και το εγώμας το πεθαμένο θάψαμε και αφήνουμε στα χέρια του τον καινούργιο αναστημένο άνθρωπο. Έτσι αυτή η αγάπη είναι το θείο δώρο μεταξύ μας από Εκείνον.
  Η αγάπη αυτή μας δένει διότι γι’ αυτή την οικογένεια που λέγεται Εκκλησία ο Κύριος πέθανε, αναστήθηκε και νικηφόρος μπήκε στα ουράνια φέρνοντας εμάς σαν τρόπαιο.
  Γι’ αυτό οφείλουμε με αληθινή καρδιά να αγαπούμε τους αδελφούς. Αν εμείς
αρχίσουμε να δέρνουμε τον αδελφό μας τότε αγάπη δεν έχουμε αληθινή μέσα στην καρδιά μας, άρα ούτε τον Κύριο αγαπούμε. Αλλά ούτε αναγεννηθήκαμε. Πρέπει να το προσέξουμε αυτό, να μη γίνει η καταδίκη μας.
Όλα να περιστρέφονται γύρω από το πρόσωπο του Χριστού μας. Διότι μας έδωσε ένα μεγάλο δώρο, το δώρο της αγάπης και της αδελφοσύνης. Διότι μια μέρα όλοι μαζί θα είμαστε στον ουρανό μαζί με αυτούς που δεν αγκαλιάσαμε και με αυτούς που αγκαλιάσαμε
  Μια μέρα πήρα τηλέφωνο και ρώτησα μια αδελφή. Πως γίνεται να είμαι στον ίδιο
χώρο με άτομα που με πίκραναν.  Και μου είπε κάτι απλό και θαυμαστό.
Στον ουρανό πως θα είσαι μαζί τους; την ευχαρίστησα εκείνη την ώρα και το σκεφτόμουν όλη μέρα..
Και το βράδυ το μόνο που έκανα  πήγα στον Κύριο και του είπα να πάρει από μέσα μου ότι κακό υπάρχει διότι πραγματικά πρέπει να αγαπώ και να μην έχω σκέψεις γι’ αυτούς που με πίκραναν.
Και τότε θυμήθηκα τα εδάφια στην Α΄ Ιωάννη κεφ. 2:εδαφ. 9—11
«9/Εκείνος που λέει ότι είναι μέσα στο φως, αλλά μισεί τον αδελφό του, είναι μέχρι τώρα μέσα στο σκοτάδι.
10/Εκείνος που αγαπάει τον αδελφό του μένει μέσα στο φως, και σκάνδαλο σ' αυτόν δεν υπάρχει.
11/Εκείνος, όμως, που μισεί τον αδελφό του είναι μέσα στο σκοτάδι και περπατάει μέσα στο σκοτάδι, και δεν ξέρει πού πηγαίνει, επειδή το σκοτάδι έχει τυφλώσει τα μάτια του.»
Γι’ αυτό ο Κύριος έχει γράψει τον Λόγο του μέσα μας και όταν έχουμε πρόβλημα μας τον θυμίζει και δεν πέφτουμε στο σφάλμα της πικρίας και του θυμού. Εμείς κοιτούμε να πάμε μπροστά.
  Όλοι είμαστε δούλοι του Κυρίου δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε ξένον δούλο, παρά ο Κύριος του, του οπίου είναι κάτω απο την εξουσία του.  Εμείς προχωρούμε. 
   2/ η αγάπη για τον Λόγο του Θεού
Ψαλμός κεφ.119: εδαφ.97
«Πόσον αγαπώ τον νόμον σου· όλην την ημέραν είναι μελέτη μου.»
Ο ψαλμωδός μας λέγει ότι αγαπά το νόμο του Θεού και όλη την ημέρα είναι η μελέτη του.
Ασφαλώς  δεν εννοεί όλη μέρα να είμαστε με ένα βιβλίο στο χέρι να διαβάζουμε. Αλλά να είναι γραμμένος μέσα στην καρδιά μας και να είναι μελέτη μας από καρδιάς.
Πάντα υπήρχαν οι άνθρωποι οι[ κοσμικοί] που λέμε σήμερα  και φυσικά πάντα υπήρχαν της εποχής οι πειρασμοί. Πέραν του λαού Ισραήλ που γνώριζε τον αληθινό Θεό οι υπόλοιποι άνθρωποι είχαν, και έχουν  την συνείδηση που βέβαια ο Θεός έχει βάλλει μέσα στον άνθρωπο.
Οπότε είτε ήξεραν τον αληθινό Θεό  είτε είχαν συνείδηση υπήρχαν και οι ασυνείδητοι.
  Ο ψαλμωδός  ήξερε τον αληθινό Θεό και ζούσε στο νόμο του Θεού και ο νόμος ήταν πια στην καρδιά του γραμμένος.
  Εμείς ζούμε στη χάρη έχουμε το Λόγο της χάριτος από τον Κύριο και πρέπει να ζούμε γι’ Αυτόν. Το χρωστούμε να ζούμε για τον Κύριο. Χρωστούμε να μελετούμε να προσευχόμαστε για να μην πέφτουμε στις παγίδες του κόσμου που βέβαια κρύβεται πάντα από πίσω ο πονηρός.
Καλύτερα φτωχός παρά πλούσιος και να μην είχα γνωρίσει  τον Κύριο. Καλύτερα
γραμμένος ο Λόγος του στην καρδιά μου παρά η αμαρτία που φέρνει θάνατο..
3/ αγάπη προς τους αδελφούς και πάλι.
Α΄ Ιωάννου Επιστολή κεφ. 3: εδαφ. 14
«Έγραψα σε σας, πατέρες, επειδή γνωρίσατε εκείνον που υπήρχε εξαρχής· έγραψα σε σας, νεαροί, επειδή είστε δυνατοί και ο λόγος τού Θεού μένει μέσα σας και νικήσατε τον πονηρό»..
Με λίγα λόγια μας το επιβεβαιώνει και ο Ιωάννης. Μας λέγει, είμαστε δυνατοί είτε νέοι, είτε γέροι, διότι ο Λόγος του Θεού είναι γραμμένος μέσα στην καρδιά μας και με αυτόν έχουμε νικήσει τον πονηρό. Γιατί άραγε; Διότι είναι ολοκληρωτικά δοσμένη στον Κύριο, η καρδιά μας και φυσικά δεν χωρά η αμαρτία. Διότι κάνουμε αυτό που
λέγει ο Λόγος του. Βέβαια ο πιστός δεν είναι απείραχτος από τον πονηρό αλλά με την δύναμη του Πνεύματος αντιστέκεται και αν τυχόν αμαρτήσει άθελα του τότε έχει τον Κύριο να μεσιτεύει στον Πατέρα Θεό. Πιο πολύ απευθύνεται στους νέους που η ζωή είναι πιο ελκυστική ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν και πέφτουν. Γι’  αυτό τους λέγει να είναι δυνατοί στο Λόγο να μένει γραμμένος μέσα τους και όταν ο πειρασμός θα έρθει θα τον νικήσουν.
Κατά Ιωάννη κεφ.1: εδαφ.12—13
12/«… Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του·
13/οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν»..
  Από την ώρα που γνωρίσαμε τον Κύριο άλλαξε η ζωή μας. Είμαστε παιδιά του Θεού.
Αυτό είναι το μεγάλο μυστικό για το ότι ενώ είμαστε ξένοι γινόμαστε αδέλφια γεμάτα αγάπη και φροντίζουμε ο ένας τον άλλον μία οικογένεια και Πατέρα τον Θεό.
 Η ΑΓΑΠΗ, είναι πολύ θαυμαστή αλλά, και πολύ δύσκολη και έχει μεγάλο κόπο, όπως: υπομονή ανεκτικότητα και ανανέωση καθημερινή με προσευχή για να κρατάει συνεχώς. Και για να γίνει αυτό, πρέπει να είμαστε δεμένοι με τον Κύριο οπότε ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ μας που μας τον θυμίζει η μελέτη που κάνουμε. Όλα μαζί στραμμένα τα πάντα στο ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ειρήνη στην καρδιά μας Αμήν
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Κείμενα Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ
ΑΓΑΠΗ- 04
Α΄ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 13: 7— 8
Η αγάπη ο Απ. Παύλος μας λέγει:
«Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.
Η αγάπη δεν ξεπέφτει ποτέ…»
Όλα μια μέρα θα φύγουν όταν κλείσουμε τα μάτια μας όμως η αγάπη θα μείνει γιατί θα έχει συνέχεια στον ουρανό.
  Όμως, ώσπου να φτάσουμε στον Ουρανό, έχουμε μεγάλο δρόμο να κάνουμε.
Χρειαζόμαστε εφόδια για την ζωή μας από τον Κύριο. Είναι πάρα πολλά τα εφόδια και εξετάζουμε ένα σημαντικό εφόδιο πρώτα την αγάπη.
  Η αγάπη κρύβει πολύ δύναμη, πολύ χαρά ,πολύ πόνο, ελπίδα, υπομονή, ανέχεται πολλά και πάνω από όλα αποδεικνύεται, όχι μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις.
1/ Μία πράξει αγάπης, ήταν του Κυρίου.
  Η κίνηση αγάπης έγινε για πρώτη φορά, από τον Κύριο. Όχι ότι δεν υπήρχε αγάπη, αλλά φάνηκε στο μεγαλείο της, όταν πήρε την απόφαση να ενανθρωπήσει και να έρθει να διδάξει, πόσο ο Θεός αγαπά τον άνθρωπο, όχι μόνο  με λόγια αλλά  και έργα, που έκρυβαν την αγάπη Του, αλλά και την αγαθοσύνη Του.
  Και η αγαθοσύνη πηγαίνει παρέα με την αγάπη και κάποια στιγμή θα ασχοληθούμε
  Αυτή η αγάπη εκδηλώθηκε πριν ακόμα φτιάξει τον κόσμο όταν προσφέρθηκε να αντικαταστήσει τον άνθρωπο επάνω στο σταυρό και να γίνει θυσία ευωδιαστή μπροστά στο θυσιαστήριο το αληθινό και ζωντανό στους ουρανούς στον Πατέρα.  
Δεν ήταν απλά μια τραγωδία ενός καλού ανθρώπου που αδικήθηκε από τους πατριώτες του και έγινε ένα άδικο δικαστήριο.
Ήταν άδικο το δικαστήριο όμως ο δίκαιος Κύριος εκείνη την ώρα έπαιρνε με αγάπη και αυτοθυσία την θέση την δική μας (αδίκων) και όλος ο Πνευματικός κόσμος κρατούσε την ανάσα του και περίμενε τι θα κάνει ο Πατέρας. Τι δικαιοσύνη θα αποδώσει στο ανθρώπινο γένος στο πρόσωπο του Υιού Του.
 Άκουσα μια ομιλία ενός αδελφού που έλεγε: « ότι το τρίωρο του σκοταδιού ήταν ότι απόστρεψε ο πατέρας το πρόσωπο του από τον Υιό του διότι είδε όλη συσσωρευμένη τη βρωμιά της αμαρτίας μας επάνω Του. Και επί τρεις ώρες έγινε δικαστήριο στον ουρανό αν θα δεχθεί την προσφορά του Υιού να αθωωθεί ο άνθρωπος ή όχι. Και έλεγε ο αδελφός ότι δέχθηκε ο πατέρας τον Υιό του αντιπρόσωπο μας και η ΑΓΑΠΗ του Θεού και η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ αντάμωσαν στο Σταυρό και γεννήθηκε η ΧΑΡΙΣ»  αυτή είναι η Αγάπη του Χριστού. Που αλλού να πάω; Μόνο σε σένα. Εσύ είσαι η πυγή της ζωής. Το ρωτάω πολλές φορές στον εαυτό μου αυτό. Που μπορώ να πάω Κύριε;
Ιωάννης κεφ.6: 67-68-39
67/.Ο Ιησούς, λοιπόν, είπε στους δώδεκα: Μήπως κι εσείς θέλετε να φύγετε;
68/. Του αποκρίθηκε, λοιπόν, ο Σίμωνας Πέτρος: Κύριε, σε ποιον θα πάμε; Εσύ έχεις λόγια αιώνιας ζωής·
69/.κι εμείς πιστέψαμε και γνωρίσαμε ότι εσύ είσαι ο Χριστός, ο Υιός τού ζωντανού Θεού.
Και έτσι είναι.  Κανείς  δεν έχει προσφερθεί μέχρι σήμερα να σώσει τον άνθρωπο εκτός από το σχέδιο του Θεού δια του Υιού Του. Αλλά και να προσφερόταν, ας πούμε, μόνο τον εαυτό του, άντε να έσωζε. (Υποθετικά.).
Ειρήνη και αγάπη Αμήν

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ 05----
Σπύρου Φίλου τα κείμενα της Αγ. Γραφής
ΘΕΜΑ:
ΑΓΑΠΗ - 05
Εβραίους κεφ. 2: εδφ.16—17—18

Και βέβαια πριν πάμε παρακάτω δεν ήταν μόνο το σκοτάδι που έγινε για τρεις ώρες αλλά και σεισμός μεγάλος ώστε να πέσουν κτήρια αλλά και το καταπέτασμα του Ναού σχίστηκε. Γιατί άραγε;
Σχίστηκε γιατί ήταν πια άχρηστο. Δεν χρειαζόταν πια γιατί  2 πράγματα συνέβησαν.
1/ Διότι έγινε, μια για πάντα η κρίση της αμαρτίας, του ανθρώπου από τον Θεό στο πρόσωπο, του Χριστού και δεν χρειάζονταν να κρύβεται το μέσω του ναού, που δεν έπρεπε να βλέπετε από ανθρώπινα μάτια και μάλιστα μια φορά το χρόνο έμπαινε ο Αρχιερέας και έκαμνε θυσία εξιλαστήρια. Αφού πρώτα έκανε εξιλασμό στον ίδιο στην οικογένειά του ράντιζε όλους με το αίμα των ζώων,  και τον λαό και έφερνε το αίμα μέσα, που λέγεται σκηνή του μαρτυρίου  τα Άγια των Αγίων. Αυτό γινόταν κάθε Πάσχα γι’ αυτό όλοι έπρεπε να πάνε στην Ιερουσαλήμ, και να προσφέρουν μέχρι και περιστέρια όσοι δεν είχαν ζώα. Αυτό γινόταν μόνο στο Ναό όπου υπήρχε η σκηνή του Μαρτυρίου. Τώρα όμως  οι θυσίες και οι προσφορές περί αμαρτίας, δεν χρειάζονται πια, δεν τις δέχεται ο θεός και να συνέχιζαν οι άνθρωποι. Και με το σεισμό που έγινε,   αυτό το γερό καταπέτασμα σχίστηκε από πάνω προς τα κάτω. Κανένας σεισμός δεν σχίζει κουρτίνες και μάλιστα από πάνω προς τα κάτω. Να τις γκρεμίσει ναι, να τις σχίσει όχι. Και μάλιστα αντίθετα από πάνω προς τα κάτω.
2/ ο Κύριος πια έγινε ο αιώνιος αμνός και η θυσία του και οι προσφορά του έγινε δεκτή από τον Πατέρα και σαν ένας αρχιερέας πια μπήκε στα άγια των αγίων τα αληθινά.
Αυτός πια μεσιτεύει για μας. Και μόνο στο όνομα Του όσοι πιστεύουν σ’ αυτόν σώζονται μια για πάντα γιατί με το αίμα Του ο Κύριος μας ράντισε.
  Αυτή την τόσο μεγάλη αγάπη πώς να την αγνοήσουμε;   
Στην προς Εβραίου επιστολή άμα διαβάσουμε θα καταλάβουμε όλη την αγάπη και θυσία του Χριστού.
16/  «Επειδή, βέβαια, δεν πήρε φύση αγγέλων, αλλά πήρε από το σπέρμα τού Αβραάμ.
17/Γι' αυτό, έπρεπε να ομοιωθεί σε όλα με τους αδελφούς, για να γίνει ελεήμονας και πιστός αρχιερέας σ' αυτά που αφορούν τον Θεό, για να κάνει εξιλέωση χάρη των αμαρτιών τού λαού.
18/Επειδή, σε ό,τι αυτός έπαθε, όταν πειράστηκε, μπορεί να βοηθήσει αυτούς που πειράζονται».
Αυτή η τέλεια πράξης, ξεκίνησε από τον ουρανό πράξη αγάπης, ώστε ο Κύριος μας, να περπατήσει επάνω στη γη να αναγγείλει την αγάπη του πατέρα με υπακοή σ’ Αυτόν
Να ομοιωθεί με μας τους ανθρώπους, ώστε να μπορέσει να μας καταλάβει και να μας σώσει από τον Εχθρό τον Σατανά.
  Μας βοήθησε με το να ακολουθήσει τον δρόμο της θυσίας επάνω στο Σταυρό.
 Αφού πρώτα περπάτησε τον Νόμο του Θεού ως Ισραηλίτης και έδειξε στον άνθρωπο, ότι μπορεί να τον περπατήσει και αυτός μένοντας, κοντά στον Θεό με το να έχει γραμμένο τον Λόγο στην καρδιά του.
Και όμως και τώρα που ξέρουμε και λέμε είμαι χριστιανός μήπως κάνουμε το θέλημα του Θεού; μήπως ξέρουμε γιατί άραγε ήρθε ο Χριστός επάνω στη γη; Πόσο μάλλον ήταν πολύ δύσκολο να περπατήσει κάποιος τον νόμο που είχε  πολλές διατάξεις;
  Γι’ αυτό ο Κύριος μέσα στην καρδιά του υπερίσχυσε η μεγάλη του αγάπη και θεληματικά πέρασε όλον τον Γολγοθά επάνω στο Σταυρό. Για μένα και για σένα που τα διαβάζεις.
Στο Ευαγγέλιο του κατά Ιωάννη βλέπουμε στην προσευχή του να απευθύνει κάποια λόγια σημαντικά στον Πατέρα Θεό.
Κατά Ιωάννη 17:1—08
«1/ΑΥΤΑ μίλησε ο Ιησούς, και ύψωσε τα μάτια του στον ουρανό, και είπε: Πατέρα, ήρθε η ώρα· δόξασε τον Υιό σου, για να σε δοξάσει και ο Υιός σου·
2/καθώς του έδωσες εξουσία επάνω σε κάθε σάρκα, για να δώσει αιώνια ζωή σε όλους όσους έδωσες σ' αυτόν.
    Εδώ βλέπουμε ότι ο Κύριος μιλάει και για την εξουσία που του έδωσε ο Πατέρας.
     Ο Κύριος, πριν από το Πάθος επάνω στο Σταυρό, μιλά στον Πατέρα, ότι επάνω στην γη ο ερχομός του, ήταν όλο δόξα, προς τον Πατέρα και το λέγει με πολύ ευθύνη των λόγων του . Ήταν  αλήθεια και ζητά την επιβεβαίωση του Πατέρα, να του δώσει δόξα ο Πατέρας. Διότι τίποτα μεμπτό δεν είχε ο Κύριος στη ζωή του. Είχε κάνει πράξεις αγαθές που όλες αποδίδονταν στον Πατέρα. Και   κανείς δεν μπορούσε να του προσάψει τίποτα μεμπτό πέρα από την  καλή φήμη, του διδασκάλου του αγαθού Κυρίου, του Κυρίου που συμπονά και σκύβει στον πόνο των ανθρώπων, ότι έκανε έργα καλά αγαθά και ο λαός ευεργετήθηκε, από όλες τις πλευρές. Και όλα αυτά τα έκανε για τον Πατέρα. Και τώρα ζητά να του δώσει επιβεβαίωση αυτής της καλής  φήμης.
 Ο Πατέρας του έδωσε κάποια υπόθεση στα χέρια του να την τελειώσει . Του ;έδωσε εξουσία σε κάθε τομέα, στην γη επάνω να μπορέσει να φέρει σε πέρας, την υπόθεση του ανθρώπινου γένους το οποίο είχε μολυνθεί  από την αμαρτία και έπρεπε να κινηθεί με την εξουσία του Πατέρα του Πνεύματος του Αγίου με υπακοή.
  Αυτή η εξουσία ήταν κατά παντός πονηρού πνεύματος ώστε ς να μπορέσει να γίνει Σωτηρία τέλεια στον άνθρωπο. Με προϋπόθεση να κάνει το θέλημα του πατέρα και να μην ξεφύγει από τον λόγο του. Να κάνει τα πάντα χωρίς να καταχραστεί την εξουσία Του. Αλλά,  Όλα να στρέφονται πάντα προς τον Πατέρα.
  Και εδώ βλέπουμε ότι ο Σατανάς θέλησε από τον Κύριο, στους πειρασμούς που του έκανε να την πάρει την εξουσία από τα χέρια του, όπως έκανε με τον Αδάμ.
  Του ζήτησε προσκύνηση για να του δώσει όλα τα βασίλεια ν γίνουν δικά Του.
  Του πρόσφερε κάτι που το είχε κλεμμένο από τον Αδάμ. Πράγματι όποιος δεν δεχθεί την Σωτηρία του Ιησού Χριστού είναι στην εξουσία του Σατανά
Ματθαίος κεφ.4: εδαφ.8
 8/.Τον παραλαμβάνει πάλι ο διάβολος σε ένα βουνό πολύ ψηλό, και του δείχνει όλα τα βασίλεια του κόσμου και τη δόξα τους,
9/.και του λέει: Όλα αυτά θα σου τα δώσω, αν πέφτοντας με προσκυνήσεις.
10/.Τότε, ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Πήγαινε, σατανά· επειδή είναι γραμμένο: «Τον Κύριο τον Θεό σου θα προσκυνήσεις και μονάχα αυτόν θα λατρεύσεις».
11/.Τότε, ο διάβολος τον αφήνει· και ξάφνου, ήρθαν κοντά του άγγελοι και τον υπηρετούσαν.
   Όμως ο Κύριος όχι μόνο δεν έπεσε στην παγίδα αλλά μεταχειρίστηκε και τον Λόγο του Θεού. Νίκησε τον πειραστεί γνωρίζοντας ότι η προσκύνηση ανήκει  στον Πατέρα και να τον υπακούσει και να εκτελέσει το έργο για το οποίο εξουσιοδοτήθηκε Και το Πνεύμα το Άγιο, του κατεύθυνε την ζωή του, με όλον τον καρπό μέσα Του .
Και ένας από τους πολλούς καρπούς είναι και η ΑΓΑΠΗ.
   Η εξουσία που του έδωσε ο πατέρας, ήταν με δική του θέληση να κατέβει διότι αγαπούσε τον άνθρωπο και ότι ήταν καλό να το κάνει επάνω στη γη έστω και με την θυσία του Εαυτού του και όπως το έκανε. Και ποια ήταν η αποστολή; Πέραν του να κάνει το καλό; Η Σωτηρία  του ανθρώπου από τον δυνάστη της αμαρτίας το Σατανά.
Ειρήνη Κυρίου και αγάπη σας αφήνω Αμήν
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ- 06
Τα κείμενα του Λόγου του Θεού είναι του Σπύρου Φίλου
ΑΓΑΠΗ - 06
   Βλέπουμε στην Π.Δ.  συνεχίζοντας  ότι ο Φαραώ  έδωσε εξουσία στον Ιωσήφ να κάνει ότι μπορεί το σωστό για να μην πεινάσει ο Λαός. Και η ένδειξη ήταν: να του δοθεί το δαχτυλίδι,  του Φαραώ που στην ουσία ήταν σφραγίδα. Ότι έχει εξουσία.
   Και ο Κύριος έχει σφραγίδα από τον Πατέρα ,το Πνεύμα το Άγιο και σε μας την ίδια σφραγίδα μας δίνει. Το Πνεύμα το Άγιο. Όποιος  πιστέψει στον Χριστό σφραγίζετε με Πνεύμα Άγιο. Γίνεται καινούργιος άνθρωπος και ελέγχεται η ζωή του από το Πνεύμα το Άγιο προς ευχαρίστηση του Πατέρα προς υπακοή. Η καινούργια γενιά αυτή λέγεται και εκκλησία.
Να δούμε για τον Ιωσήφ  και μετά για μας.
Γένεσης κεφ.41:εδαφ. 41—42—43—44  
41/Και ο Φαραώ είπε στον Ιωσήφ: Να, σε κατέστησα επάνω σε ολόκληρη τη γη τής Αιγύπτου.
42/Και βγάζοντας ο Φαραώ το δαχτυλίδι από το χέρι του, το έβαλε στο χέρι τού Ιωσήφ, και τον έντυσε με ενδύματα από πολυτελές λινό, και του περιέθεσε ένα χρυσό περιδέραιο γύρω στον λαιμό του.
43/Και τον ανέβασε επάνω στη δεύτερη άμαξά του· και διακήρυτταν μπροστά του: Γονατίστε· και τον κατέστησε επάνω σε ολόκληρη τη γη τής Αιγύπτου.
44/Και ο Φαραώ είπε στον Ιωσήφ: Εγώ είμαι ο Φαραώ, και χωρίς εσένα κανένας δεν θα σηκώσει το χέρι του ή το πόδι του, σε ολόκληρη τη γη τής Αιγύπτου.
  Αυτό το μέρος της Αγ. Γραφής συμβολίζει και τον Κύριο με τον Ιωσήφ. Απορριμμένος από τα αδέλφια του όπως ο Χριστός από τους Ιουδαίους, πειραζόμενος να αμαρτήσει από την γυναίκα του Πετεφρή δεν το δέχτηκε και είπε πως θα κάνω τέτοια αμαρτία μπροστά στο Θεό;
Γένεσης κεφ.39: εδαφ.9.
«…δεν είναι στο σπίτι τούτο κανένας μεγαλύτερός μου ούτε είναι σε μένα κάτι άλλο απαγορευμένο, εκτός από σένα, επειδή είσαι η γυναίκα του· και πώς να πράξω αυτό το μεγάλο κακό, και να αμαρτήσω ενάντια στον Θεό» ;
Έτσι απάντησε και ο Κύριος στον πειραστή Του.
Όποιος θέλει ας πάει στην ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ να διαβάσει τις ιστορίες αυτές που είναι στην Παλιά Διαθήκη και θα ιδεί πόσο όμορφες ιστορίες έχει ώστε να μπορεί να καταλάβει και την Καινή Διαθήκη.
   Αν ένας φαραώ  έδωσε εξουσία σε έναν άνθρωπο, πόσο μάλλον ένας Θεός Παντοκράτωρ που έχει όλη την εξουσία του σύμπαντος σε ορατό κόσμο και αόρατο και δεν έγινε τίποτα που να έγινε χωρίς τον Λόγο, που μόνος Του ο Λόγος προσφέρθηκε να μας απαλλάξει από τα νύχια του πονηρού παίρνοντας: ανθρώπινη φύση.
Εβραίους κεφ. 2: εδαφ.16-17
16/  «Επειδή, βέβαια, δεν πήρε φύση αγγέλων, αλλά πήρε από το σπέρμα τού Αβραάμ.
17/Γι' αυτό, έπρεπε να ομοιωθεί σε όλα με τους αδελφούς, για να γίνει ελεήμονας και πιστός αρχιερέας σ' αυτά που αφορούν τον Θεό, για να κάνει εξιλέωση χάρη των αμαρτιών τού λαού.
  Την εξουσία που του έδωσε ο Πατέρας δεν την καταχράστηκε αλλά σύμφωνα με το σχέδιο προς ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. Την εξουσία του την μεταχειρίστηκε με σύνεση, σοφία, και αποφασισμένος να προχωρήσει με οδηγό το Πνεύμα το Άγιο
Σκεφτόμενος τον Πατέρα να μην τον λυπήσει ως άνθρωπος. Όλα  τα μπορούσε αλλά δεν ξέφυγε από την υπακοή στον Πατέρα προς δόξαν Του...
   Στην Β΄ Κορινθίους παρακάτω είναι τα εδάφια ότι όλα τα Ναι και τα Αμήν επειδή ανήκουν στον Κύριο προς δόξαν Θεού. Ότι υποσχέσεις έδωσε δια του Ιησού ο Θεός
Μας το βεβαιώνει και ο Κύριος. Ότι Αυτός που μας έχρισε είναι ο Θεός και μας σφράγισε δια του Πνεύματος του ότι όλα θα γίνουν. Και η σφραγίδα δια Πνεύματος Αγίου είναι υπόσχεση αρραβώνα δια του Πνεύματος. Όπως όταν αρραβωνιάζετε ένας νέος μια νέα της δίνει μια υπόσχεση με το δαχτυλίδι ότι κάποια μέρα θα την παντρευτεί. Το δαχτυλίδι είναι υπόσχεση ότι του ανήκει η νέα.
  Έτσι και εμείς ανήκουμε στον Κύριο δια του Πνεύματος του Αγίου.
Β΄ Κορινθίους κεφ.1: 20-23
20/επειδή, όλες οι υποσχέσεις τού Θεού είναι σ' αυτόν το Ναι, και σ' αυτόν το Αμήν, προς δόξαν τού Θεού μέσα από μας.
Βλέπουμε ότι ο Θεός ζητάει την καρδιά μας το από μέσα μας. Για να εκπληρωθούν

όλες οι υποσχέσεις  Του.
21/ Αυτός δε που μας βεβαιώνει μαζί σας στον Χριστό, κι αυτός ο οποίος μάς έχρισε, είναι ο Θεός·
23/ ο οποίος και μας σφράγισε, και μας έδωσε τον αρραβώνα τού Πνεύματος μέσα στις καρδιές μας.
Ο Κύριος μας αγάπησε και ενώ περπάτησε τον νόμο ως άνθρωπος τέλεια. Όμως,  προτίμησε να φτάσει μέχρι τη θυσία του Σταυρού ,από όπου πήγασε η Σωτηρία μας.
  Αυτή την αγάπη μόνο ένας Θεός μπορούσε να την περπατήσει, διότι με αυταπάρνηση του εαυτού του,  μέσα στον πόνο και την πάλη μέσα τον Κήπο του ελαιώνα αγωνιούσε διότι έβλεπε την αμαρτία όλου του κόσμου επάνω του να την παίρνει και εμείς που τον δεχόμαστε να είμαστε πια καθαροί. Αυτή την αγάπη μας την έδειξε πρώτα μέσα στον ελαιώνα διότι η αγωνία του ήταν τόσο μεγάλη που ο ιδρώτας του στο μέτωπο του ήταν σαν θρόμβοι αίματος.
  Κανένας δυστυχώς, δεν καταλάβαινε την αγωνία που περνούσε μέσα στον κήπο της Γεθσημανής. Οι μαθηταί του κοιμήθηκαν, ο ένας τον πρόδωσε και ερχόταν να τον δώσει με φιλί υποκρισίας χλευασμού και τον αποκάλεσε με το: «χαίρε Ραββί» αυτό δεν είναι χλευασμός και ειρωνεία;
 Πολύ πιο μπροστά ο Κύριος τους μίλησε και τους είπε:
Ματθαίος κεφ.26: εδαφ 38
38/ «…Τότε, τους λέει: Η ψυχή μου είναι περίλυπη μέχρι θανάτου· μείνετε εδώ και αγρυπνείτε μαζί μου.
39/Και αφού προχώρησε λίγο, έπεσε με το πρόσωπό του στη γη, προσευχόμενος και λέγοντας: Πατέρα μου, αν είναι δυνατόν, ας παρέλθει από μένα αυτό το ποτήρι· όμως, όχι όπως εγώ θέλω, αλλ' όπως εσύ.
42/Ξανά, για δεύτερη φορά πήγε και προσευχήθηκε, λέγοντας: Πατέρα μου, αν δεν είναι δυνατόν να παρέλθει από μένα τούτο το ποτήρι, χωρίς να το πιω, ας γίνει το θέλημά σου.
Μάρκος κεφ.14: εδφ.34
34/Και τους λέει: Περίλυπη είναι η ψυχή μου μέχρι θανάτου· μείνετε εδώ, και αγρυπνείτε.
  Όμως η κούραση δεν τους άφησε ξύπνιους. Έτσι μόνος Του πέρασε όλη την αγωνία  του ερχομού των γεγονότων όλων που ξέρουμε της σταυρική Του θυσίας.
Πολλοί νομίζουν ότι φοβόταν τον θάνατο τον πόνο των πληγών του Σταυρού.
Ματθαίος κεφ.26: εδαφ.52
52/.Τότε, ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Ξαναβάλε τη μάχαιρα σου στη θέση της· επειδή, όλοι όσοι πιάσουν μάχαιρα, με μάχαιρα θα πεθάνουν·
53/.ή νομίζεις ότι δεν μπορώ να παρακαλέσω τώρα κιόλας τον Πατέρα μου, και θα στήσει κοντά μου περισσότερες από δώδεκα λεγεώνες αγγέλων;
  Όχι ο Κύριος δεν φοβόταν αυτό. Εκείνο που τον έκανε να,  είναι η ψυχή του περίλυπη ήταν ότι θα έπαιρνε, όλες τις αμαρτίες του κόσμου επάνω του.
 Μπροστά στο δικαστήριο του Πατέρα θα δικαζόταν ο άνθρωπος και εκείνος θα έλεγε εγώ φταίω. Εγώ  τα παίρνω όλα επάνω μου. Αυτό δηλώνει :ΑΓΑΠΗ μεγάλη στο ανθρώπινο γένος.
 Και βλέπουμε ότι αν ήθελε να προστατεύσει τον εαυτό Του ένα νεύμα και οι άγγελοι ήταν έτοιμη να πάρουν θέση προστασίας για τον Κύριο. Οπότε άδικοι είναι αυτοί που λένε ο καημένος φοβόταν τον Σταυρό.
ΑΓΑΠΗ για το Λόγο του θεού διότι είναι το μήνυμα της αγάπης του Κυρίου εκεί μέσα αλλά και είναι όπλο για να απαντούμε στις επιθέσεις του διαβόλου. Όπως έκανε ο Κύριος.
Ειρήνη του Κυρίου σας αφήνω.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ - 07
ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΑΓΑΠΗ - 07
Επιστολή Α΄ Ιωάννουκεφ.3 εδαφ.14
11/.Επειδή, αυτή είναι η παραγγελία, που εξαρχής ακούσατε, να αγαπάμε ο ένας τον άλλον·.
12/. όχι όπως ο Κάιν, που ήταν από τον πονηρό και έσφαξε τον αδελφό του· και για ποια αιτία τον έσφαξε; Επειδή, τα έργα του ήσαν πονηρά, ενώ του αδελφού του ήσαν δίκαια.
15/.Καθένας που μισεί τον αδελφό του, είναι ανθρωποκτόνος· και ξέρετε ότι κάθε ανθρωποκτόνος δεν έχει αιώνια ζωή, που να μένει μέσα του.
16/.Από τούτο έχουμε γνωρίσει την αγάπη, επειδή εκείνος την ψυχή του έβαλε για χάρη μας· κι εμείς οφείλουμε να βάζουμε τις ψυχές μας για χάρη των αδελφών.
ΑΓΑΠΗ και πάλι Αγάπη.
Η αγάπη είναι δώρο του Κυρίου και το δώρο πρέπει να το τιμούμε. Διότι εκείνος έβαλε την ψυχή του για το χατίρι μας. Έδωσε αιώνια Λύτρωση σε όποιον πιστεύει
Σ’ αυτόν. Όποιος  δεν αγαπά σημαίνει ότι τα έργα του είναι πονηρά διότι προέρχονται από τον πονηρό.
Του Σ. Φίλου μετάφραση. Εβραίους κεφ.10: εδαφ.5
5/.Γι' αυτό, μπαίνοντας μέσα στον κόσμο, λέει: «Θυσία και προσφορά δεν θέλησες, αλλά μου ετοίμασες ένα σώμα.
6/.Σε ολοκαυτώματα και προσφορές περί αμαρτίας δεν ευαρεστήθηκες.
7/.Τότε, είπα: Δες, έρχομαι, (στον τόμο τού βιβλίου είναι γραμμένο για μένα), για να κάνω, ω Θεέ, το θέλημά σου».
8/.Αφού πιο πάνω είπε, ότι: «Θυσία και προσφορά, και ολοκαυτώματα, και προσφορές περί αμαρτίας, δεν θέλησες, ούτε ευαρεστήθηκες σ' αυτές»· (που προσφέρονται σύμφωνα με τον νόμο)·
9/.τότε είπε: «Δες, έρχομαι, για να κάνω, ω Θεέ, το θέλημά σου». Αναιρεί το πρώτο, για να συστήσει το δεύτερο.
10/Με το οποίο θέλημα είμαστε αγιασμένοι διαμέσου τής προσφοράς τού σώματος του Ιησού Χριστού, που έγινε μια φορά για πάντα.
  Ο Κύριος μας πριν γίνει ο Κόσμος γίνει ο Κόσμος πρόσφερε τον εαυτό του και πήρε το σώμα του ανθρώπου έγινε δηλαδή άνθρωπος όταν ήρθε ο καιρός να κατέβει στη γη να ενανθρωπήσει Κι ‘ αυτό από την πολύ του Αγάπη.
Ευαγγέλιο Ιωάννη κεφ.1: εδαφ.1-2-3-4-5
1/.ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2/.Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3/.Όλα έγιναν διαμέσου αυτού· και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
4/.Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.
5/.Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε.
  Τι ζητάει από μας; Τόσο δύσκολο πράγμα είναι να τον αναγνωρίσουμε ότι είναι ο αιώνιος Θεός και να πιστέψουμε στο έργο της Σωτηρίας του;


Ιωάννης κεφ.3:Εδαφ.12 έως
12/.Αν σας είπα τα επίγεια, και δεν πιστεύετε, πώς θα πιστέψετε, αν σας πω τα επουράνια;
13/.Και κανένας δεν ανέβηκε στον ουρανό, παρά αυτός που κατέβηκε από τον ουρανό, ο Υιός τού ανθρώπου, αυτός που είναι στον ουρανό.
14/.Και όπως ο Μωυσής ύψωσε το φίδι μέσα στην έρημο, έτσι πρέπει να υψωθεί ο Υιός τού ανθρώπου·
15/.για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή.
16/.Επειδή, με τέτοιον τρόπο αγάπησε ο Θεός τον κόσμο, ώστε έδωσε τον Υιό του τον μονογενή, για να μη χαθεί καθένας ο οποίος πιστεύει σ' αυτόν, αλλά να έχει αιώνια ζωή.
17/.Δεδομένου ότι, ο Θεός δεν απέστειλε τον Υιό του στον κόσμο, για να κρίνει τον κόσμο, αλλά για να σωθεί ο κόσμος διαμέσου αυτού.
18/.Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού.
19/.Κι αυτή είναι η κρίση, ότι το φως ήρθε στον κόσμο, και οι άνθρωποι αγάπησαν το σκοτάδι περισσότερο παρά το φως· για τον λόγο ότι, τα έργα τους ήσαν πονηρά.
20/.Επειδή, όποιος πράττει τα φαύλα, μισεί το φως, και δεν έρχεται στο φως, για να μη έρθουν σε έλεγχο τα έργα του.
21/.Όποιος, όμως, πράττει την αλήθεια, έρχεται στο φως, για να φανερωθούν τα έργα του, ότι έγιναν σύμφωνα με τον Θεό.
35/.Ο Πατέρας αγαπάει τον Υιό, και όλα τα έδωσε στο χέρι του.
36/.Όποιος πιστεύει στον Υιό, έχει αιώνια ζωή· όποιος, όμως, απειθεί στον Υιό, δεν θα δει ζωή, αλλά η οργή τού Θεού μένει επάνω του.
Ειρήνη Κυρίου και ο θυσιαζόμενος και αναστημένος Κύριος να κάνει έλεος στις καρδιές μας και να’ ανταποκριθούμε στον Λόγο Του. Αμήν
“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””