_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

01--ΕΩΣ--05 --ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ( BILLY GRAHAM) ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου) ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ


 ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ : (ειρήνη με το Θεο)

Διότι ήλθεν ο Χριστός

ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ
( BILLY GRAHAM) ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
01
Από το βιβλίο θα δούμε στο κεφάλαιο αυτό:
Διότι ήλθεν ο Χριστός
Α΄ Κορινθίους 15:3-4
3 Διότι παρέδωκα εις εσάς εν πρώτοις εκείνο, το οποίον και παρέλαβον, ότι ο Χριστός απέθανε διά τας αμαρτίας ημών κατά τας γραφάς,
4 και ότι ετάφη, και ότι ανέστη την τρίτην ημέραν κατά τας γραφάς,
…………………………………..
Ήδη έχουμε αναπτύξει ότι το τρομερότερο και καταστρεπτικότερο πράγμα εις τον κόσμο είναι η αμαρτία. Η αιτία όλων των ταραχών η ρίζα όλων των θλίψεων οι φόβοι όλων των ανθρώπων ευρίσκονται εις την μικράν λέξιν –αμαρτία. Αυτή διέστρεψε την φύσιν του ανθρώπου και κατέστρεψε την εσωτερική αρμονία της ανθρώπινης ζωής. Αυτή στέρησε τον άνθρωπο της ευγενούς του καταγωγής. Αυτή κατόρθωσε ώστε να συλληφθεί ο άνθρωπος εις την παγίδα του Διαβόλου.
   Όλαι αι διανοητικαί ταραχαί όλαι αι ασθένειαι όλαι αι καταστροφαί και όλοι οι πόλεμοι έχουν την ρίζα των
Εις την αμαρτία. Αυτή σαλεύει τας φρένας και δηλητηριάζει την καρδιά.

  Εις την Άγια Γραφή περιγράφεται ως τρομερά και ταπεινωτική ασθένεια που απαιτεί μια ριζική θεραπεία. Είναι  μια αχαλίνωτος θύελλα ένα ηφαίστειο εν δράσει. Είναι ένας φρενοβλαβείς που δραπέτευσε από το άσυλο, ένας γκάνγκστερ που περιφέρεται δια ληστεία. Είναι ένας ωρυόμενος λέων που επιζητεί την λεία του, ένας κεραυνός που κατευθύνεται προς την γη. Είναι λαιμητόμος που αποκεφαλίζει, ένας θανατηφόρος καρκίνος που προχωρεί και κατατρώει τι ανθρώπινες ψυχές. Είναι ένα μανιασμένος χείμαρρος που παρασύρει τα πάντα στο πέρασμα του.
  «Εξ’ αιτίας της αμαρτίας έχει μολυνθεί με το ανθρώπινο έγκλημα κάθε ρυάκι έχει διαφθαρεί ηθικώς κάθε πνοή ανέμου έχει μαυρίσει το φως κάθε ημέρας
Έχει πληρωθεί με πικρία κάθε ποτήρι της ζωής είναι γεμάτο από επικινδύνους παγίδας κάθε μονοπάτι της ζωής. Η αμαρτία καταστρέφει κάθε ευτυχία σκοτίζει την σκέψη καυτηριάζει την συνείδηση μαραίνει τα πάντα προξενεί όλα τα δάκρια τις λύπες και τις αγωνίες υπόσχεται μεταξωτά φορέματα και δίδει ένα υποκάμισο από λινάτσα».
  Οι άνθρωποι είχαν χαθεί επί αιώνες εις ένα πνευματικό σκοτάδι, είχαν τυφλωθεί από την ασθένεια της αμαρτίας και ήσαν υποχρεωμένοι να ψηλαφούν—ερευνώντες αναζητούντες κάποιαν διέξοδο από την κατάσταση αυτήν.
Ο άνθρωπος είχε ανάγκη κάποιου ο οποίος θα τον οδηγούσε έξω από την διανοητική σύγχυση και τον ηθικό λαβύρινθο κάποιου ο οποίος θα μπορούσε να ανοίξει τας θύρας και να τον ελευθερώσει απο την φυλακή του διαβόλου.
   Οι άνθρωποι έστεκαν απελπισμένοι με πεινασμένες καρδιές με διψασμένες διάνοιες,  με συντριμμένα πνεύματα ενώ τα μάτια των ερευνούσαν και τα ώτα των ήσαν προσεκτικά για να ακούσουν. Και εν τω μεταξύ ο Διάβολος καμάρωνε με χαιρεκακία την μεγάλη του νίκη εις τον κήπο της Εδέμ.
   Από την πρωτόγονων κατάσταση του ανθρώπου της ζούγκλας μέχρι των μεγάλων πολιτισμών της Αιγύπτου, της Ελλάδος και της ρώμης άνθρωποι εν αμηχανία έκαμναν όλοι τη ιδίαν ερώτηση: «πως θα απαλλαγώμεν; πως θα καλυτερεύσομε; Τι μπορούμε να κάνουμε; Ποιο δρόμο πρέπει να πάρουμε; Πως θα ελευθερωθούμε από την τρομερή αυτήν κατάσταση;  Πως θα σταματήσουμε τον ορμητικό χείμαρρο; Πως θα απαλλαγούμε από το δίκτυ εις το οποίο βρισκόμαστε;  Εάν υπάρχει κάποιος τρόπος πως μπορούμε να τον βρούμε;
Συνεχίζεται 21---12----2015

……………………………………..
07--ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ-   22—12-2015
( BILLY GRAHAM)--ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
02
Από το βιβλίο θα δούμε στο κεφάλαιο αυτό:
Διότι ήλθεν ο Χριστός
Α΄ Κορινθίους 15:3-4
3 Διότι παρέδωκα εις εσάς εν πρώτοις εκείνο, το οποίον και παρέλαβον, ότι ο Χριστός απέθανε διά τας αμαρτίας ημών κατά τας γραφάς,
4 και ότι ετάφη, και ότι ανέστη την τρίτην ημέραν κατά τας γραφάς,
………………………………………….
Έχουμε ήδη αναπτύξει ότι η Γραφή διδάσκει ότι ο Θεός είναι Θεός αγάπης. Ήθελε να κάμει κάτι για τον άνθρωπο. Ήθελε να τον σώσει και να τον ελευθερώσει από την κατάρα της αμαρτίας. Πως ηδύνατο να το κάμει; Ήτο Θεός δίκαιος και άγιος. Είχεν εξ’ αρχής προειδοποιήσει τον άνθρωπο ότι εάν υπάκουε εις τον διάβολο και παράκουε τον Θεό θα απέθνησκε φυσικός και πνευματικώς. Ο άνθρωπος εν γνώσει
Του παράκουσε τον Θεό. Ο άνθρωπος έπρεπε να πεθάνει αλλιώς ο Θεός θα ήταν ψεύτης, αλλ’ ο Θεός δεν ήταν δυνατόν να παραβεί τον λόγο Του. Η φύσης Του δεν Του επέτρεπε να ψευσθεί. Όφειλε να τηρήσει τον λόγο Του. Ως εκ τούτου όταν ο άνθρωπος εν γνώση του παράκουσε τον Θεόν, απομακρύνθηκε από την παρουσία Αυτού.
Εσκεμμένως, προτίμησε να ακολουθήσει την οδόν του διαβόλου. Ο Θεός δεν μπορούσε να πλέον συγχωρήσει την αμαρτία του ανθρώπου διότι εάν το έκαμνε θα διέψευδε τον Εαυτόν Του διότι είχε πει: (βάμβας) «Καθ’ ην ημέραν φάγης απ’ αυτού θέλεις εξάπαντος αποθάνει». (Γένεσης 2: 17) Σ. Φίλος
7 Και ο Κύριος ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο από χώμα τής γης· και εμφύσησε στους μυκτήρες του πνοή ζωής, και έγινε ο άνθρωπος σε ψυχή που ζει.
  Έπρεπε λοιπόν να ευρεθεί ένας άλλος τρόπος σωτηρίας δεδομένου  ότι ο άνθρωπος είχεν απολεσθή χωρίς ελπίδα λυτρώσεως. Ο άνθρωπος εις το βάθος της φύσεως του είχε διαφθαρεί. Είχεν αντισταθεί εις τον Θεόν. Και μάλιστα πολλοί τυφλωμένοι από την ασθένεια εκ οποίας έπασχον ηρνούντο και αυτήν την ύπαρξιν του Θεού.
  Εν τούτοις ακόμη και εις τον κήπον της Εδέμ ο Θεός έκαμε νύξιν ότι επρόκειτο να κάμει κάτι εις αντιμετώπισιν της καταστάσεως αυτής. Προειδοποίησε τον διάβολον και έδωκεν υπόσχεσιν εις τον άνθρωπον με τα εξής λόγια: (Βάμβας) «και συ θέλεις κεντήσει την πτέρναν αυτού»
Σ. Φίλος  Γένεσης 3:15 «15 και θα στήσω έχθρα ανάμεσα σε σένα και στη γυναίκα, κι ανάμεσα στο σπέρμα σου και στο σπέρμα της· αυτό θα σου συντρίψει το κεφάλι, κι εσύ θα του λογχίσεις τη φτέρνα του».


 Εδώ υπήρχε μία εκθαμβωτική λάμψης ουρανίου φωτός. Εδώ εδόθη μία υπόσχεσης. Εδώ ήτο κάτι από το οποίον ηδύνατο(μπορούσε) να κρατηθή ο άνθρωπος.
Ο Θεός έδωσε την υπόσχεση ότι κάποια μέρα θα ήρχετο (θα ερχόταν) ένας Λυτρωτής ένας ελευθερωτής.
Ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο ελπίδα. Δια μέσου των αιώνων 
Που επακολούθησαν ο άνθρωπος κρατήθηκε από αυτό το ψιχίο της ελπίδος.
Αλλ’ αυτό δεν ήταν όλο. Δια μέσου των αιώνων της ανθρώπινης ιστορίας υπήρξαν και άλλες ευκαιρίες κατά τας
Οποίας ήλθαν λάμψεις φωτός εκ του ουρανού. Καθ ’ όλην την έκατσαν της Παλαιάς Διαθήκης ο θεός έδωκε εις τον άνθρωπο την υπόσχεση σωτηρίας εάν θα πίστευε εις τον αναμενόμενο Λυτρωτή. Κατ’ αυτόν τον τρόπο άρχισε ο Θεός να διδάσκει τον λαό Του ότι ο άνθρωπος μπορούσε να σωθεί μόνο δι΄ αντικαταστάσεως. Κάποιος άλλος όφειλε να πληρώσει τον λογαριασμό δια την απολύτρωση του ανθρώπου..
  Ελάτε πάλι νοερώς μαζί μου πίσω στην Εδέμ για μια στιγμή ο Θεός είπε:
Βάμβας. Γένεσης 2:17 «διότι καθ' ην ημέραν φάγης απ' αυτού, θέλεις εξάπαντος αποθάνει».
Σ. Φίλος Γένεσης 2:17  «την ίδια ημέρα που θα φας απ' αυτό, θα πεθάνεις οπωσδήποτε».

Ο άνθρωπος έφαγε και πέθανε.
Υποθέσατε ότι ο Θεός έλεγε:  « Αδάμ έκανες ένα λάθος είναι ένα ελαφρό σφάλμα εκ μέρους σου. Σε συγχωρώ. Παρακαλώ μη το κάμεις και πάλι». Ο Θεός θα ήταν τότε ψεύτης. Δεν θα εξακολουθούσε να είναι άγιος και ευθύς.  Ήταν υποχρεωμένος από την φύσιν Του να τηρήσει τον λόγον Του.
Η δικαιοσύνη του Θεού διακυβεύετο. Ο άνθρωπος όφειλε να πεθάνει πνευματικώς και φυσικώς. Αι ανομίαι του τον χώρισαν από του Θεού. Έτσι ο άνθρωπος είχε να υποφέρει.
Όφειλε να πληρώσει τις αμαρτίες του. Καθώς είδαμε ο Αδάμ ήταν η κεφαλή του ανθρωπίνου γένους. Όταν αμάρτησε ο Αδάμ αμαρτήσαμε όλοι.
Βάμβας  Ρωμαίους 5:12
 «12 Διά τούτο καθώς δι' ενός ανθρώπου η αμαρτία εισήλθεν εις τον κόσμον και διά της αμαρτίας ο θάνατος, και ούτω διήλθεν ο θάνατος εις πάντας ανθρώπους, επειδή πάντες ήμαρτον».
Σ. Φίλος Ρωμαίους 5:12
«12 Γι' αυτό, όπως διαμέσου ενός ανθρώπου η αμαρτία μπήκε μέσα στον κόσμο, και με την αμαρτία ο θάνατος, και με τον τρόπο αυτό ο θάνατος πέρασε μέσα σε όλους τούς ανθρώπους, για τον λόγο ότι όλοι αμάρτησαν».
  Κατόπιν τούτου το φλέγον ζήτημα ήταν: «πως ο Θεός δύναται να είναι δίκαιος και να δικαιώνει τον ασεβεί»;
Πρέπει να ενθυμούμαστε ότι η λέξη δικαιώνω σημαίνει «απαλλαγή της ψυχής από της ενοχής». Δικαίωσης είναι κάτι περισσότερο από απλή συγχώρηση. Η αμαρτία πρέπει να αποβληθεί και να θεωρηθεί ότι δεν επραγματοποιήθη.
Ο άνθρωπος πρέπει να αποκατασταθεί κατά τοιούτον τρόπο ώστε να μη μείνει επάνω του καμιά κηλίδα ή στίγμα η μόλυσμα. Μα άλλους λόγους ο άνθρωπος πρέπει να ανακτήσει την θέση που είχε προτού ξεπέσει από την χάριν του Θεού.
Συνεχίζεται  22-12-2015-
……………………………………..

07--ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ-   23—12-2015
( BILLY GRAHAM)--ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
03
Από το βιβλίο θα δούμε στο κεφάλαιο αυτό:
Διότι ήλθεν ο Χριστός
  Οι άνθρωποι μέσα στην τύφλωση των προσεπάθουν να επανέλθουν εις την Εδέμ, αλλ’ ουδέποτε ημπόρεσαν να πλησιάσουν εις τον σκοπόν των. Δοκίμασαν πολλούς τρόπους αλλ’ απέτυχαν. Η παιδεία είναι αναγκαία, αλλ’ η παιδία δεν επαναφέρει τον άνθρωπο προς τον Θεό.
Αι ψευδείς θρησκείαι είναι ναρκωτικό που συγκρατεί τους ανθρώπους από την παρούσα αθλιότητα ενώ βαδίζουν προς το μέλλουσα δόξα αλλ’ ουδέποτε θα τους φέρουν εις τον σκοπόν των.
  Τα Ηνωμένα Έθνη ίσως αποτελούν μια πρακτική ανάγκη εις ένα κόσμο εμπόλεμων ανθρώπων και είμεθα ευγνώμονες δια κάθε διάβημα που γίνεται εις το πεδίον των διεθνών σχέσεων ώστε να τακτοποιούνται αι διαφοραί χωρίς προσφυγή εις τον πόλεμο αλλ’ εάν τα Η.Ε. ημπορούσαν να εξασφαλίσουν διαρκεί ειρήνη οι άνθρωποι θα εδικαιούντο να είπουν προς στο Θεό: «Δεν σε χρειαζόμεθα πλέον. Φέραμε την ειρήνη επί της γης και οργανώσαμε την ανθρωπότητα εν δικαιοσύνη».  Όλα αυτά τα συστήματα αποτελούν πρόχειρα φάρμακα τα οποία πρέπει να μεταχειρίζεται ο κόσμος ενώ περιμένει τον Μέγα Ιατρό. Από την πανάρχαια ιστορία γνωρίζουμε ότι η πρώτη προσπάθεια των  ηνωμένων ανθρώπων κατέληξε με την σύγχυση των γλωσσών εις τον Πύργο Βαβέλ. Οι άνθρωποι απέτυχαν και εις πάσαν άλλην
Περίσταση αποπειράθηκαν να εργαστούν χωρίς τον Θεό και είναι καταδικασμένη εις τοιαύτας αποτυχίας.
 Το ερώτημα παραμένει. «Πως ο θεός δύναται να είναι δίκαιος—δηλαδή πιστός προς την φύσιν Του και πιστός προς την αγιότητα Του και συγχρόνως να δικαιώνει τον ασεβή;» Λόγω του ότι κάθε άνθρωπος όφειλε να βαστάζει τις αμαρτίες του, ολόκληρος η ανθρωπότης απεξενώθει από  κάθε βοήθεια διότι όλοι οι ανήκοντες εις αυτήν είχαν μολυνθεί από την ίδια ασθένεια.
  Η μόνη λύσης που έμεινε ήταν ένας αθώος να πεθάνει εκουσίως(εθελοντικά) φυσικώς και πνευματικώς ως αντικαταστάτης ενώπιον του Θεού. Ο αθώος αυτός όφειλε να υποστεί την ανήκουσαν εις τον ανθρώπων κατάκριση ποινήν και θάνατον. Αλλά που θα ευρίσκετο ένα τοιούτον άτομον;
Ασφαλώς κανείς δεν υπήρχεν επί της γης διότι η Αγία Γραφή λέγει:

Βάμβας Ρωμαίους 3: 23
23 επειδή πάντες ήμαρτον και υστερούνται της δόξης του Θεού,
Σ. Φίλος  Βάμβας Ρωμαίους 3: 23
23 δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού·
Μία μόνον δυνατότης υπήρχε. Ο Υιός του Θεού ήτο το μοναδικό πρόσωπο εις το σύμπαν που είχε την ικανότητα να βαστασει επί του σώματος Του τας αμαρτίας του κόσμου. Θα  ήταν ασφαλώς δυνατόν να έλθει ο άγγελος Γαβριήλ και να πεθάνει υπέρ ενός ανθρώπου, αλλά μόνον ο Υιός του Θεού ήτο άπειρος ώστε να πεθάνει υπέρ όλου του κόσμου.
  Η αγία γραφή διδάσκει  ότι πράγματι ο Θεός αποτελείται από τρία πρόσωπα. Αυτό είναι το μυστήριο το οποίον ποτέ δεν θα μπορέσουμε να εννοήσουμε. Η Αγία Γραφή δεν διδάσκει ότι υπάρχουν τρεις Θεοί αλλά μόνον ένας Θεός. Εν τούτοις αυτός ο μοναδικός Θεός αποκαλύπτεται εις τρία πρόσωπα ή υποστάσεις. Υπάρχει ο θεός Πατήρ ο Θεός Υιός
Και ο Θεός Πνεύμα Άγιον.
Το δεύτερο Πρόσωπο της
  Αγίας Τριάδος είναι ο Υιός του Θεού, ο Ιησούς Χριστός
Όστις είναι ισότιμος με τον Θεό Πατέρα. Δεν ήταν Υιός του Θεού αλλά Υιός του Θεού Μονογενής. Αυτός ο Αιώνιος Υιός του Θεού το δεύτερον πρόσωπο της Αγίας Τριάδος Θεός φανερωθείς εν σαρκί ο ζων θεός Σωτήρ.
  Η Αγία Γραφή διδάσκει ότι ο Ιησούς Χριστός είναι άναρχος. Δεν  είναι κτίσμα αλλά οι ουρανοί χτισθήκαν υπ’ Αυτού. Όλαι αι μυριάδες των αστέρων και οι φλεγόμενοι ήλιοι δημιουργήθηκαν υπ’ Αυτού. Η γη ξεπήδησε από τα άκρα των δακτύλων Του. Η γέννησης του Ιησού Χριστού
Την οποία γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα δεν ήταν η αρχή της υπάρξεως Του.
Η προέλευσης Του περιβάλετε με το ίδιον μυστήριο το οποίο συγχέει τις σκέψεις μας όταν ερευνούμε για να βρούμε την αρχή του Θεού.  Η μόνη δυναμένη να ομιλήσεις επί τούτου είναι η Αγία Γραφή και μας λέγει:
Κείμενο 1
Ιωάννης 1:
« εν αρχή ην ο λόγος και ο λόγος ην προς τον θεών και θεός ην ο λόγος
Βάμβας
Ιωάννης 1:
1 Εν αρχή ήτο ο Λόγος, και ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ, και Θεός ήτο ο Λόγος.
Σ. Φίλος
Ιωάννης 1:
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
συνεχιζεται
Αναρτήθηκε  23-12-2015
……………………………………………..

07---ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ-   24—12-2015
( BILLY GRAHAM)--ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
04
Από το βιβλίο θα δούμε στο κεφάλαιο αυτό:
Διότι ήλθεν ο Χριστός

Η Αγία Γραφή μας  διδάσκει ακόμα λέγουσα:
Βάμβας:
Κολοσσαεις1:
15 όστις είναι εικών του Θεού του αοράτου, πρωτότοκος πάσης κτίσεως,
16 επειδή δι' αυτού εκτίσθησαν τα πάντα, τα εν τοις ουρανοίς και τα επί της γης, τα ορατά και τα αόρατα, είτε θρόνοι είτε κυριότητες είτε αρχαί είτε εξουσίαι· τα πάντα δι' αυτού και εις αυτόν εκτίσθησαν·
17 και αυτός είναι προ πάντων, και τα πάντα συντηρούνται δι' αυτού,
Σ. Φίλος
Κολοσσαεις1:
15 ο οποίος είναι εικόνα τού αόρατου Θεού, πρωτότοκος κάθε κτίσης·
16 επειδή, διαμέσου αυτού κτίστηκαν τα πάντα, αυτά που είναι μέσα στους ουρανούς κι αυτά που είναι επάνω στη γη, τα ορατά και τα αόρατα, είτε θρόνοι είτε κυριότητες είτε αρχές είτε εξουσίες, τα πάντα κτίστηκαν διαμέσου αυτού και γι' αυτόν·
17 κι αυτός είναι πριν από όλα, και όλα συντηρούνται διαμέσου αυτού·
  Η τελευταία αυτή φράσης φανερώνει ότι Αυτός συντηρεί τα πάντα. Με άλλους λόγους το σύμπαν ολόκληρο ια συντριβείτε εις δισεκατομμύρια άτομα εάν δεν ευρίσκετο υπό την δύναμιν του Ιησού Χριστού. Η Αγία Γραφή λέγει πάλι:
Βάμβας :
Εβραίους 1:10-12
10 καί· Συ κατ' αρχάς, Κύριε, την γην εθεμελίωσας, και έργα των χειρών σου είναι οι ουρανοί·
11 αυτοί θέλουσιν απολεσθή, συ δε διαμένεις· και πάντες ως ιμάτιον θέλουσι παλαιωθή,
12 και ως περιένδυμα θέλεις τυλίξει αυτούς, και θέλουσιν αλλαχθή· Συ όμως είσαι ο αυτός, και τα έτη σου δεν θέλουσιν εκλείψει.
Σ. Φίλος:
Εβραίους 1:10-12
10 Κι: «Εσύ, Κύριε, καταρχάς, θεμελίωσες τη γη, και οι ουρανοί είναι έργα των χεριών σου.
11 Αυτοί θα απολεστούν, εσύ όμως παραμένεις· και όλοι θα παλιώσουν σαν ιμάτιο,
12 και θα τους τυλίξεις σαν περικάλυμμα, και θα αλλαχτούν· εσύ, όμως, είσαι ο ίδιος, και τα χρόνια σου δεν θα εκλείψουν».
Και πάλι λέγει ο Χριστός περί του Εαυτού του:
Βάμβας :
Αποκάλυψις 1
8 Εγώ είμαι το Α και το Ω, αρχή και τέλος, λέγει ο Κύριος, ο ων και ο ην και ο ερχόμενος, ο παντοκράτωρ.
Σ. Φίλος:
Αποκάλυψις 1
8 Εγώ είμαι το Α και το Ω, η αρχή και το τέλος, λέει ο Κύριος, ο Ων και ο Ην και ο Ερχόμενος, ο Παντοκράτορας.
Αυτός και μόνον Αυτός είχε την ικανότητα να επαναφέρει τον άνθρωπο προς τον Θεό. Αλλά το ήθελε; Εάν το ήθελε όφειλε να έλθει στην γη. Όφειλε  να λάβει μορφή δούλου.
Όφειλε να γίνει όμοιος με τους ανθρώπους και να ταπεινώσει, Εαυτόν γινόμενος υπήκοος μέχρι θανάτου
Βάμβας :
Φιλιππησίους 2:
8 και ευρεθείς κατά το σχήμα ως άνθρωπος, εταπείνωσεν εαυτόν γενόμενος υπήκοος μέχρι θανάτου, θανάτου δε σταυρού.
Σ. Φίλος:
Φιλιππησίους 2:
8 και, καθώς βρέθηκε κατά το σχήμα ως άνθρωπος, ταπείνωσε τον εαυτό του, γινόμενος υπάκουος μέχρι θανάτου, θανάτου μάλιστα σταυρού.

Όφειλε να αναμετρηθεί με την αμαρτία να αντιμετωπίσει και να νικήσει τον Σατανά τον εχθρό της ανθρώπινης ψυχής.
Όφειλε να εξαγοράσει  τους αμαρτωλούς από την δουλαγορά της αμαρτίας να λύσει τα δεσμά των και να απελευθερώσει τους αιχμαλώτους της να καταβάλλων το τίμημα και αυτό το τίμημα θα ήτο το ίδιον Αυτού αίμα. Όφειλε να πληγωθεί υπό του Θεού και να χωρισθεί από Αυτόν. Όφειλε να τραυματισθεί δια τας παραβάσεις ημών και να ταλαιπωρηθεί δια τας ανομία ημών. Όφειλε  να συμφιλιώσει τον άνθρωπο προς τον Θεόν και να καταστεί ο Μέγας Μεσίτης της ιστορίας. Όφειλε να λάβει θέση αντικαταστάτου και να πεθάνει αντι του αμαρτωλού ανθρώπου. Και όλα αυτά να γίνουν εκουσίως.
   Δόξα στον Θεό διότι αυτό  ακριβώς έλαβε χώραν. Ρίπτων  το βλέμμα Του από τις επάλξεις του ουρανού είδε τον πλανήτη μας να κρέμεται εις το διάστημα—καταδικασμένο
Συντετριμμένο και συρόμενο προς την κόλαση. Είδε εσάς και εμένα αγωνιζόμενους κάτω από το φορτίο των αμαρτιών μας και δεμένους με τις αλυσίδες και τα σχοινιά της αμαρτίας. Και τότε έλαβε την απόφαση Του εις την αίθουσα συμβουλίων του Θεού. Αι αγγελικαί δυνάμεις έκλιναν τα βλέμματα με ταπείνωσης και τρόμο ενώ ο Βασιλεύς των βασιλέων  και ο Κύριος των κυρίων όστις ηδύνατο να προστάζει τους κόσμους του απέραντου διαστήματος εισήλθε εις το αδαμαντοστόλιστο άρμα Του πέρασε τις μαργαριταρένιες πύλες διέσχισε τους ουράνιους κρημνούς και μια μαύρη νύχτα της Ιουδαίας που τα άστρα έψαλλαν από κοινού και οι συνοδοί άγγελοι τον δοξολογούσαν εγκατέλειψε το άρμα του απέβαλε τα ιμάτια της δόξα ς Του και έγινε άνθρωπος.
  Υποθέστε ότι ενώ βαδίζω εις ένα δρόμο πατώ σε μια μυρμηγκοφωλιά. Θα ήταν δυνατόν να σκύψω και να πω στα μυρμήγκια: «¨Είμαι πολύ λυπημένος που πάτησα επάνω στη φωλιά σας και την κατέστρεψα,εις τρόπον ώστε να σας προξενήσω τόσην σύγχυση. Επιθυμώ να σας πω ότι σας αγαπούσα και δεν ήθελα να σας κάμω αυτήν την καταστροφή και θα ήθελα να σας βοηθήσω.
Σεις όμως που μ’ ακούτε μου λέγετε: Αυτό είναι παράλογο, αδύνατο τα μυρμήγκια δεν εννοούν την γλώσσα σας».
Αυτό είναι ακριβέστατο! Πόσο θα ήταν θαμαστότερο εάν μπορούσα  να γίνω μάλλον μυρμήγκι για λίγες στιγμές με την δική τους γλώσσα να τους μιλήσω για την αγάπη μου προς αυτά! 
  Αυτό είναι ακριβώς εκείνο που έκαμε ο Χριστός. ήλθε δια να φανερώσει τον Θεό εις τους ανθρώπους. Αυτός μας είπε ότι ο Θεός μας αγαπά και ενδιαφέρεται για την ζωή μας. Αυτός μας διηγήθηκε περί του ελέους και της μακροθυμίας και της χάρητος του Θεού. Αυτός μας υποσχέθηκε την αιώνιον ζωή.
Συνεχίζεται.  21—12—2015--


07---ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ-   24—12-2015
( BILLY GRAHAM)--ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
05
Από το βιβλίο θα δούμε στο κεφάλαιο αυτό:
Διότι ήλθεν ο Χριστός
Αλλά και περισσότερο τούτου ο Ιησούς Χριστός μετείχε σαρκός και αίματος ούτως ώστε να δυνηθεί να αποθάνει.
Βάμβας :  
Εβραίους 2: 14
14 Επειδή λοιπόν τα παιδία εμέθεξαν από σαρκός και αίματος, και αυτός παρομοίως μετέλαβεν από των αυτών, διά να καταργήση διά του θανάτου τον έχοντα το κράτος του θανάτου, τουτέστι τον διάβολον,
Σ. Φίλος
Εβραίους 2: 14
14 Επειδή, λοιπόν, τα παιδιά έγιναν κοινωνοί σάρκας και αίματος, κι αυτός παρόμοια έγινε μέτοχος από τα ίδια, για να καταργήσει, διαμέσου τού θανάτου, αυτόν που έχει το κράτος τού θανάτου, δηλαδή, τον διάβολο,
Βάμβας :  
Α΄ Ιωάννη 3:
5 Και εξεύρετε ότι εκείνος φανερωθεί διά να σηκώση τας αμαρτίας ημών, και αμαρτία εν αυτώ δεν υπάρχει.
Σ. Φίλος
Α΄ Ιωάννη 3:
5 Και γνωρίζετε ότι εκείνος φανερώθηκε για να σηκώσει τις αμαρτίες μας· και σ' αυτόν αμαρτία δεν υπάρχει.
Βάμβας:  
Ματθαίος 20:28
Ο Χριστός ήλθεν εις τον κόσμο :
 28 καθώς ο Υιός του ανθρώπου δεν ήλθε διά να υπηρετηθή, αλλά διά να υπηρετήση και να δώση την ζωήν αυτού λύτρον αντί πολλών.
Σ. Φίλος
Ματθαίος 20:28
28 όπως ο Υιός τού ανθρώπου δεν ήρθε για να υπηρετηθεί, αλλά για να υπηρετήσει, και να δώσει τη ζωή του λύτρο για χάρη πολλών.
Ο κύριος σκοπός της ελεύσεως του Χριστού εις τον κόσμο
Ήτο να δυνηθεί να προσφέρει την ζωήν αυτού θυσία δια τας αμαρτίας των ανθρώπων. Ήλθε με σκοπό να πεθάνει.
Η σκιά του θανάτου Του κάλυπτε ως νεκρώσιμο ένδυμα όλη την ζωήν Του επί της γης.
  Την νύκτα που εγεννήθη ο Χριστός ο Σατανάς έτρεμε. Επεδίωξε να τον θανατώσει προ της γεννήσεως Του, όπως και ευθύς μετά την γέννηση Του. Όταν εξεδόθη το διάταγμα του Ηρώδου να θανατωθούν όλα τα παιδιά ο μοναδικός του σκοπός ήταν να εξασφαλίσει τον θάνατο του Ιησού.
 Καθ’ όλην την επίγειο ζωή Του ουδέποτε διέπραξε αμαρτία.
Είναι ο μόνος άνθρωπος εξ’ όλων που έζησαν στον κόσμο όστις ήτο αναμάρτητος. Μπορούσε να αντικρύσει τους ανθρώπους και να πει:
Βάμβας
Ιωάννης 8: 46
46 Τις από σας με ελέγχει περί αμαρτίας; εάν δε αλήθειαν λέγω, διά τι σεις δεν με πιστεύετε;
Σ. Φίλος
Ιωάννης 8: 46
46 Ποιος από σας με ελέγχει για αμαρτία; Αν, όμως, σας λέω αλήθεια, γιατί εσείς δεν με πιστεύετε;

Ο εχθρός  Τον παρακολουθούσε ημέρα και νύκτα αλλά ποτέ δεν βρήκε αμαρτία σε Αυτόν. Ήταν άμωμος και ακηλίδωτος.
  Ο Χριστός έζησε μια ταπεινή ζωή. Κένωσε τον Εαυτό του λαβών δούλου μορφή. Δεν έλαβε δόξα παρ’ ανθρώπων.
Εγεννήθη εις μίαν φάτνη. Ανετράφη  εις το ασήμαντο χωριό της Ναζαρέτ. Ήταν μαραγκός. Μάζεψε γύρω Του ένα ταπεινό όμιλο ψαράδων για να γίνουν οπαδοί Του. Περιπάτησε μετά των ανθρώπων ως άνθρωπος. Δεν επολητευθη με ύφος ανωτερότητας ούτε επεδίωξε κοσμικά αξιώματα. Ταπείνωσε τον εαυτό του όσο κανείς άλλος άνθρωπος.
  Ο Χριστός δίδαξε με τοιαύτη εξουσία ώστε οι σύγχρονοι του έλεγαν: «ουδέποτε λάλησε άνθρωπος ούτω καθώς ούτος ο άνθρωπος».
Βάμβας :
Ιωάννης 7:46
46 Απεκρίθησαν οι υπηρέται· Ουδέποτε ελάλησεν άνθρωπος ούτω, καθώς ούτος ο άνθρωπος.
Σ. Φίλος
Ιωάννης 7:46
46 Οι υπηρέτες αποκρίθηκαν: Ουδέποτε άνθρωπος μίλησε με τέτοιον τρόπο, όπως αυτός ο άνθρωπος.
Κάθε λόγος τον οποίον είπε ήτο ιστορικός επιστημονικώς και ηθικός αληθής.
Κάθε λόγος τον οποίον είπε ήτο ιστορικώς επιστημονικώς και ηθικώς αληθής. Εις τας ηθικάς αντιλήψεις και διδάγματα του Ιησού Χριστού δεν υπάρχουν χάσματα.
Αι ηθικαί απόψεις Του ήσαν εξ’ ολοκλήρου ορθαί.
Ορθαί κατά τον αιώνα καθ’ όν έζη και ορθαί καθ’ όλους τους αιώνας που επακολούθησαν.
 Οι λόγοι του ευλογημένου αυτού ανθρώπου ήσαν προφητικώς ορθοί. Προφήτευσε  περί πολλών πραγμάτων
Τα οποία ανήκουν ακόμη στο μέλλον. Νομικοί προσπάθησαν να τον παγιδεύσουν με διφορούμενα λόγια αλλά ουδέποτε δυνήθηκαν να τον περιπλέξουν. Οι  απαντήσεις Του ήσαν προς τους εναντίους  Του ήσαν σαφείς και αποστομωτικοί. Εις τα διδάγματα Του  δεν απέμεναν ερωτηματικά ούτε αοριστίες εις την σημασία τους ούτε διστακτικότητες εις του λόγους Του. Γνώριζε και ως εκ τούτου μιλούσε με τέλεια αυθεντία. Μιλούσε με τέτοια απλότητα και ο κοινός κόσμος Τον άκουε με ευχαρίστηση.
Αν και τα λόγια Του είχαν βαθειά σημασία εν τούτοις ήσαν απλά. Τα λόγια Του είχαν βαρύτητα. Ήταν τόσο φωτεινά και απλά με τον τρόπο του χειριζόταν τα μεγάλα ζητήματα της ημέρας κατά τέτοιον τρόπο που και ο απλός οδοιπόρος δεν δυσκολευόταν να τον ακολουθήσει,  
Όταν Δίδασκε απλά ώστε προκαλούσε την σύγχυση εις τους εχθρού του.

  Ο Κύριος Ιησούς Χριστός θεράπευε τους ασθενείς τους ανάπηρους τους χωλούς και τους τυφλούς.
Θεράπευε τους λεπρούς ανάστηνε τους νεκρούς. έβγαζε δαιμόνια και καθ’ ησύχαζε τα στοιχεία της φύσεως και θύελλας. Έφερα την ειρήνη την χαρά και την ελπίδα εις τας χιλιάδας των ανθρώπων τους οποίους υπηρετούσε. Δεν έδειχνε σημεία φόβου ούτε έσπευδε ποτέ.  Δεν υπήρξε θύμα δυστυχημάτων και εκινείτο με τελεία ακρίβεια και συντονισμό όλων Του των πράξεων. Οι τρόποι Του ήσαν τελείως ισορροπημένοι και ουδέποτε εταλαντεύετο η αδημονούσε ως προς το έργον Του. Εστάθη ενώπιον του Πιλάτου και είπε με ηρεμία:
Βάμβας :
Ιωάννης 19:
11 Απεκρίθη ο Ιησούς· Δεν είχες ουδεμίαν εξουσίαν κατ' εμού, εάν δεν σοι ήτο δεδομένον άνωθεν· διά τούτο ο παραδίδων με εις σε έχει μεγαλητέραν αμαρτίαν.
Σ. Φίλος
Ιωάννης 19:
11 Ο Ιησούς αποκρίθηκε: Δεν θα είχες καμιά εξουσία εναντίον μου, αν δεν σου ήταν δοσμένη από πάνω· γι' αυτό, αυτός που με παραδίνει σε σένα, έχει μεγαλύτερη αμαρτία.
………………………….
Εις τους φοβούμενους μαθητάς Του είπε ότι αγγελικαί λεγεώνες ήσαν υπό τας διαταγάς Του.
   Επλησίασεν εις τον σταυρόν Του με αξιοπρέπεια και ηρεμία με μία βεβαιότητα και συγκεκριμένο σκοπό που ξεπλήρωσαν την προφητεία που είχε γραφτεί περί Αυτού οκτακόσια χρόνια προηγουμένως:
Βάμβας :
Ησαϊας 53:7
7 Αυτός ήτο κατατεθλιμμένος και βεβασανισμένος αλλά δεν ήνοιξε το στόμα αυτού· εφέρθη ως αρνίον επί σφαγήν, και ως πρόβατον έμπροσθεν του κείροντος αυτό άφωνον, ούτω δεν ήνοιξε το στόμα αυτού.
Σ. Φίλος
Ησαϊας 53:7
7 Αυτός ήταν καταθλιμμένος και βασανισμένος, αλλά δεν άνοιξε το στόμα του· φέρθηκε σαν αρνί σε σφαγή, και σαν άφωνο πρόβατο μπροστά σ' εκείνον που το κουρεύει, έτσι δεν άνοιξε το στόμα του.
Συνεχίζεται--29-12-2015