_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-79---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

79--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΤΡΙΤΟ

Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ

« Και θέλει δώσει εις Αυτόν Κύριος ο Θεός τον Θρόνο του Δαβίδ του πατρός Αυτού και θέλει βασιλεύσει επί τον οίκον του Ιακώβ εις τους αιώνας και της βασιλείας Αυτού δεν θέλει είσθαι τέλος».
(Λουκάς α:32—33).

 Ο Κύριος των ουρανών θα εγκαταστήσει επί της γης βασιλεία η οποία θα αποκαλυφθεί αιφνιδίως όταν «ο λίθος όστις απεκόπη άνευ χειρών» κτυπήσει τα Έθνη. Η αποκατάστασης των επιγείων πραγμάτων δεν πρόκειται να γίνει με την βαθμιαία επιστροφή του κόσμου προς τον Χριστό και την εξέλιξη της πνευματικής καταστάσεως των ανθρώπων. Ο Ιησούς Χριστός θα κτυπήσει και θα κρίνει τα έθνη και έπειτα θα εγκαταστήσει την Βασιλεία Του επί της γης η οποία θα είναι πραγματική και ορατή βασιλεία. Θα είναι επίσης μοναδική και παγκόσμιος βασιλεία και θα καταλάβει την θέση όλων των κυβερνήσεων και όλων των εθνών.
«Αι βασιλείαι του κόσμου έγιναν του Κυρίου ημών και του Χριστού Αυτού και θέλει βασιλεύσει εις τους αιώνας των αιώνων». (Αποκάλυψης ια:15).
  Ο Χριστός θα βασιλεύσει προσωπικός επί της γης και επί του Θρόνου του πατρός Του Δαβίδ. Η βασιλεία Του θα είναι αιώνιος και θα συμβασιλεύσει μετά των Αγίων της πρώτης Αναστάσεως.  Η έδρα της βασιλείας του Χριστού θα είναι εις την Ιερουσαλήμ.
Εις το όνομα του Ιησού Χριστού θα κλείνει κάθε γόνατο επουρανίων και επιγείων και καταχθονίων.
(Φιλιππισίους β:10).
   Ο Ισραήλ τότε θα σωθεί και θα γίνει η κεφαλή των εθνών.
   Η χιλιετής βασιλεία του Χριστού εκτείνεται από της εποχής της επιφάνειας Αυτού μέχρι του «Μεγάλου λευκού Θρόνου». Κατ’ αυτήν θα διαρρεύσουν χίλια χρόνια αναπαύσεως και ευλογίας υπό την άμεσον επίβλεψη του Χριστού ως βασιλέως. Θα είναι μία περίοδος ενδόξου προόδου και παγκοσμίου ευημερίας και η γη θα αποδώσει τους καρπούς αυτής.
  Εν τούτοις στην φύσι των ανθρώπων θα υπάρχει ακόμα έμφυτο το κακό. Και έτσι θα υπάρχουν καρδιές που μεταβλήθηκαν και καρδιές που θα μείνουν αμετάβλητες. Ο κόσμος θα υποταχθεί σε υπακοή εις τον Βασιλέα κατά την διάρκεια της χιλιετούς βασιλείας αλλά το κακό θα υπάρχει στις καρδιές των ανθρώπων αν και ο Σατανάς θα απουσιάζει. Όταν η αμαρτία θα παρουσιάζεται θα καταπνίγεται αμέσως.
  Ως εκ τούτου η χιλιετής βασιλεία δεν θα είναι τέλεια εις αγιότητα παρ’ όλον ότι θα χαρακτηρίζεται από μεγάλες ευλογίες και ευημερία. Η κατάρα του Θεού επί του φυσικού κόσμου θα αποσυρθεί τότε (Ησαϊας νε:13) αλλά η αμαρτία θα επιδιώκει να εκδηλωθεί όπως θα συμβεί κατά την νέα αποστασία του κόσμου οδηγημένου υπό του Σατανά κατά το τέλος του αιώνος της Βασιλείας.

80---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

  Τότε ο Σατανάς θα λυθεί έπειτα από την χιλιετή δέσμευση του εντός της αβύσσου και θα ηγηθεί μιας νέας αποστασίας κατά του Θεού οπότε ο κόσμος θα έχει να διαλέξει μεταξύ του Θεού και του Σατανά.
  «Και όταν πληρωθώσι τα χίλια έτη θέλει λυθεί ο σατανάς εκ της φυλακής αυτού. Και θέλει εξέλθει δια να πλανήσει τα έθνη εις τας τέσσερες γωνίας της γης τον Γώγ και τον Μαγώγ δια να συνάξει αυτούς εις πόλεμον των οποίων ο αριθμός είναι ως η άμμος της θαλάσσης. Και ανέβησαν επί το πλάτος της γης και περιεκύκλωσαν το στρατόπεδον των αγίων και την πόλιν την ηγαπημένην»(Αποκάλυψης κ:7—9). Τα ονόματα Γωγ και Μαγώγ δεν πρέπει να συγχύζονται με τα αναφερόμενα εις τον
 Ιεζεκιήλ κεφ. λη και λθ.
Η προφητεία του Ιεζεκιήλ εκπληρώνεται προ της χιλιετηρίδος ενώ η σκηνή των άνω εδαφίων εκτυλίσσεται μετά την χιλιετή βασιλεία.
  Πλήθη ανθρώπων θα συρρεύσουν τότε προς τον Σατανά επαναστατώντας κατά του Θεού. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι όλοι οι αποστάτες θα καταστραφούν δια πυρός το οποίο θα κατέλθει εξ ουρανών και ο Σατανάς θα ριφθεί εις την λίμνη του πυρός. Τότε θα στηθεί ο Μέγας Λευκός Θρόνος δια την κρίσιν των αμαρτωλών οι οποίοι θα αναστηθούν εκ νεκρών. Μετά την κρίσι τους θα ριχτούν και αυτοί εις την Λίμνη του Πυρός και αυτός θα είναι ο δεύτερος θάνατος.
  Ο Θάνατος αποτέλεσμα της αμαρτίας και ο Άδης ο τόπος διαμονής των πονηρών ψυχών και πνευμάτων θα καταστραφούν όσοι δε ευρεθούν εις τον Άδην θα ριφθούν εις τον τόπο της αιωνίου καταδίκης τους την Λίμνη του Πυρός.
  Ως αναφέρεται εις τον Λόγο του Θεού την χιλιετή βασιλεία θα μία άνευ προηγουμένου σύγχυσης και ταραχή που καταλήγουν σε παγκόσμια αποστασία και πόλεμο τα οποία εν τούτοις θα εκλείψουν ταχέως δια του πυρός που θα κατέλθει από του Θεού εκ του Ουρανού. (Αποκάλυψης κ:9). 
             «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ

ΝΕΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΓΗ

«Και είδον ουρανόν νέον και γην νέαν διότι ο πρώτος ουρανός και η πρώτη γη παρήλθε και η θάλασσα δεν υπάρχει πλέον. Και εγώ ο Ιωάννης είδον την πόλιν την αγίαν την νέαν Ιερουσαλήμ καταβαίνουσαν από του Θεού εκ του ουρανού ητοιμασμένην ως νύμφην κεκοσμημένην δια τον άνδρα αυτής. Και ήκουσα φωνήν μεγάλην εκ του ουρανού λέγουσαν Ιδού η σκηνή του Θεού μετά των ανθρώπων και θέλουσιν είσθαι λαοί αυτού και αυτός  ο Θεός θέλει είσθαι μετ’ αυτών Θεός αυτών».
(Αποκάλυψης κα:1—3).
  Εις το τέλος του διαγράμματος παρουσιάζονται Νέοι Ουρανοί και Νέα Γη. Οι σκοποί του Θεού θα πραγματοποιηθούν εξ ολοκλήρου εις μία οικονομία τελειότητας κατά την οποίαν ο άνθρωπος θα έχει αποκατασταθεί η γη θα έχει ανακαινισθεί ο Σατανάς και η αμαρτία θα έχουν νικηθεί ο θάνατος και ο Άδης θα έχουν εξαφανισθεί και ο Χριστός θα έχει στεφθεί Βασιλεύς βασιλέων και Κύριος κυρίων.
  Τότε ο Χριστός θα έχει τερματίσει την χιλιετή βασιλεία Του και θα έχει θέσει όλους τους εχθρούς Του υπό τους πόδας Του. Θα έχει τερματίσει επίσης το έργο που του ανατέθηκε ως Υιού του ανθρώπου. Κατ’ αυτήν την τέλεια και αιώνια οικονομία ο Χριστός θα παραδώσει την βασιλεία εις τον Θεό και Πατέρα «δια να είναι ο Θεός τα πάντα εν πάσι».
  Η σημασία της εκφράσεως «ουρανός νέος και γη νέα» είναι εξόχως σπουδαία και ενδιαφέρουσα και υπάρχουν πολλές ερμηνείες της εκφράσεως αυτής.
  Το πρώτο εδάφιο του κεφαλαίου τούτου της Γραφής είναι δυνατόν να εκληφθεί ότι διδάσκει ότι η γη ως πλανήτης και ο ουρανός που την περιβάλλει πρόκειται να καταστραφούν εξ’ ολοκλήρου δια του πυρός. εάν μελετήσουμε προσεκτικά το
Εδάφιο αυτό θα δούμε ότι δεν φαίνεται να εννοεί μια ολοκληρωτική καταστραφή.
 Η λέξης «νέος» εις αυτό το εδάφιο δεν σημαίνει ότι κάτι νέο θα αποκτήσει τώρα ύπαρξη. Εκείνο που σημαίνει είναι ότι κάτι τι που ήδη υπάρχει θα ανασυγκροτηθεί θα ανακαινισθεί ή φυσικώς θα μεταμορφωθεί δια του πυρός. την σημασία αυτή της λέξεως «νέος» αποδέχονται οι περισσότεροι μελετηταί της Γραφής.

82---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

 «Εάν προσέξουμε εις την γραφική έκφραση «το σχήμα του κόσμου τούτου παρέρχεται» θα αντιληφθούμε ότι η ανακαίνισης περί της οποίας γίνεται λόγος αφορά την εξωτερική όψη της γης. Η κατάρα την οποία ο Σατανάς και η αμαρτία επέφεραν εις το πρόσωπο της γης θα αφαιρεθεί και θα καταργηθεί η ατμόσφαιρα που περιβάλλει την γη θα εξυγιανθεί από το κακό και από κάθε πράγμα που προξενεί φθορά. Η παλαιά δημιουργία του ουρανού και της γης πρέπει να καθαρισθεί από το μόλυσμα της αμαρτίας». (Β΄ Πέτρου γ:5—15).
  Δεν φαίνεται καθόλου πιθανόν ότι η παρούσα γη την οποία ο Θεός δημιούργησε εν αρχή πρόκειται να εκμηδενισθεί. Και τούτο διότι η αρχική γη η οποία ερημώθηκε εις τους προϊστορικούς χρόνους εκ μέρους του Σατανά αποκαταστάθηκε και πάλι από τον Θεό. η ίδια γη η οποία έγινε αντικείμενο κατάρας προ του κατακλυσμού λόγω των αμαρτωλών ανθρώπων και των έργων αυτών εξυγιανθεί από τούτων δια του κατακλυσμού ο οποίος κάλυψε ολόκληρη την γη έστι ώστε να προκύψει δια του Νώε ένας νέος κόσμος.
  Κατά τον ίδιο τρόπο είναι πιθανόν ότι το πρόσωπο της γης η οποία κατά την εποχή του Αδάμ και της Εύας μέσα στον κήπο της Εδέμ ήταν καθαρά λόγω της αθωότητας του ανθρώπου θα καθαριστεί από την αμαρτία δια του πυρός και της καταστροφής πάσης οργανικής υπάρξεως επάνω στη γη εις τρόπον ώστε να ελευθερωθεί και πάλι η γη από την αμαρτία και να καταστεί κατάλληλο –περιβάλλον δια να κατοικείται από τους αγίους οι οποίοι λυτρώθηκαν από την αμαρτία και θα αναστηθούν δια να απολαύσουν την γη μέσα στην αγιότητα.
  Η φυσική εξήγησης πολλών διδασκαλιών της Γραφής σε

σχέση με την γη είναι ότι η γη αυτή θα αποβεί η τελική κατοικία των λυτρωμένων. Η γη θα καταστεί τέλεια για να κατοικήσουν επάνω σ’ αυτήν οι άγιοι στην βασιλεία του Θεού.      Εις την Γένεση αναφέρεται ένας επίγειος παράδεισος που απωλέσθη και μία κατάρα που υπεβλήθηκε. Απ’ εναντίας εις την Αποκάλυψη περιγράφεται η κατάργησης της κατάρας δια του πυρός και δια κρίσεως και η αποκατάστασης ενός επίγειου παράδεισου. «Γενεά υπάγει και γενεά έρχεται η δε γη διαμένει εις τον αιώνα» (Εκκλησιαστής α:4).
  Η Γραφή ομιλεί περί της αιωνίου κατοικίας ενδόξων υπάρξεων επί μιας δοξασμένης γης όπου θα διανύουν την αιωνιότητα.
 Η χιλιετής βασιλεία δεν θα είναι εποχή τελειότητας διότι κατ’ αυτήν θα υπάρχει πνευματική πάλη εντός των καρδιών πολλών ανθρώπων. Εις την οικονομία όμως του «Νέου ουρανού και Νέας Γης» δεν θα υπάρχει πόνος ασθένεια λύπη στεναγμός

83---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Ο Χριστός θα έχει θριαμβεύσει κατά της αμαρτίας και του θανάτου και θα έχει παραδώσει την ένδοξο βασιλεία εις τον Θεό. Ολόκληρος ο κόσμος θα εξαρτάται από τον Θεό και το Αρνίον και πάντα τα ουράνια και επίγεια θα έχουν υποταχθεί εις τον Υιόν του Θεού.
  Το χάσμα μεταξύ ουρανού και γης θα έχει γεφυρωθεί. Η σκηνή του Θεού θα είναι μετά των ανθρώπων και έτσι ο χωρισμός του ανθρώπου από του Θεού θα τερματιστεί. Οι δούλοι του Θεού θέλουσιν ιδεί Αυτόν και θέλουσι Τον υπηρετήσει εν αγαλλιάσει. Εκεί δεν θα υπάρχει πλέον νύκτα διότι Αυτός ο Θεός θα είναι το φως του Σύμπαντος.
  Μία νέα πόλις αγία πόλις θα κατέλθει τότε εκ των ουρανών η Νέα Ιερουσαλήμ ετοιμασμένη ως νύμφη κεκοσμημένη δια τον άνδρα αυτής. Και δεν θα υπάρχει εκεί Ναός διότι ο Κύριος των Δυνάμεων και το Αρνίον θα είναι Ναός αυτής.
  Τότε η σκηνή του Θεού θα είναι μετά των ανθρώπων.
       «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΠΕΜΠΤΟ

ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ—ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ

ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 «Ερευνάτε τας Γραφάς διότι σεις νομίζετε ότι εν αυταίς έχετε ζωήν αιώνιον και εκείναι είναι αι μαρτυρούσαι περί εμού».
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
 Η γνώσις της Αγίας Γραφής αποτελεί ως αποκαλύπτεται υπ’ Αυτού του Θεού ένα σημαντικό μέρος της αληθινής μορφώσεως κάθε ανθρώπου. Και πράγματι κανείς δεν μπορεί να ονομάζεται μορφωμένος χωρίς να αποκτήσει την γνώση αυτή. Καμία άλλη μόρφωσης την οποία μπορεί κανείς να αποκτήσει από τα στοιχειώδη ή τα ανώτερα εκπαιδευτήρια δύναται να αντικαταστήσει την εκ του Λόγου του Θεού διδασκαλία όπως ανακαλύπτεται δια του Αγίου Πνεύματος. Από την μελέτη της Αγίας Γραφής όπως μας αποκαλύπτεται αυτή δια του Αγίου Πνεύματος μπορούμε ως χριστιανοί να μάθουμε το σχέδιο του Θεού κατά τους παρελθόντας αιώνας το σχέδιο αυτού για την σωτηρία ημών δια του αίματος του Ιησού Χριστού και ακόμα το προφητικό σχέδιο Αυτού για το μέλλον της Εκκλησίας Του και του κόσμου. Επίσης μπορούμε να μάθουμε όλους τους σκοπούς του Θεού δια την γη επί της οποίας ζούμε.
  Η Γραφή αποκαλύπτεται ότι ο ευαγγελισμός ψυχών είναι θεμελιώδης αρχή του Χριστιανισμού. Όλοι οι αληθινά αναγεννημένοι πιστοί  σήμερα ενδιαφέρονται σήμερα δια την σωτηρία του απολωλότος (χαμένου πνευματικά) και για το έργο της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού. Το ευαγγέλιο είναι δύναμις Θεού προς σωτηρία εις πάντα τον πιστεύοντα.
  Οι Χριστιανοί ασχολούμενοι εις το έργο του Ευαγγελισμού πρέπει να είναι συνετοί ώστε να βασίζουν την πρόσκληση τους προς τους μη σωσμένους όπως: να δεχθούν τον Ιησού Χριστό ως Σωτήρα τους και Λυτρωτή τους επάνω στην αυθεντία του Γραπτού Λόγου του Θεού.
  Ο Λόγος περί τούτου είναι το κήρυγμα του Ευαγγελίου που προέρχεται από τον γραπτό Λόγο του Θεού περιβάλλεται αείποτε με την δύναμη του Αγίου Πνεύματος το οποίο ενεργεί πάντοτε αποτελεσματικά και σταθερά για να πληρώνει τις ανάγκες της ανθρώπινης ψυχής.
84---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

    Απ’ εναντίας το κήρυγμα που προέρχεται από την ανθρώπινη σοφία μένει άνευ αποτελέσματος και αποτυγχάνει διότι δεν έχει θεμέλια πνευματικά.
 Ο Ευαγγελιστής Μούντι έλεγε ότι δεν γνώρισε κανένα αληθινά επιστραμμένο εις τον Χριστό που να μη υπέστη την επίδραση του Λόγου του Θεού.
 Δια της παγκοσμίου διαδόσεως της Αγίας Γραφής τίθεται εις δράσιν μία ακατάβλητος δύναμις. Όταν ένα άτομο λάβει τον Λόγο του Θεού του δίδεται η ευκαιρία να τον αναγνώσει. Αν και είναι δυνατόν να μη ενδιαφερθεί με το περιεχόμενο του εξ’ αρχής εν τούτοις η πιθανότης να τον απορρίψει είναι ακόμη μικρότερη εφ’ όσον το βιβλίο είναι κτήμα του. έτσι μπορεί να λάβει τον Λόγο του Θεού μαζί του και να αναγνώσει εξ’ αυτού όταν είναι μόνος και απερίσπαστος εντός του δωματίου του οπότε οι θόρυβοι του κόσμου απομακρύνονται εκ της ψυχής του.
 Όταν ένας άνθρωπος αποσύρεται μόνος με την Αγία Γραφή τότε το Άγιο Πνεύμα βρίσκει την ευκαιρία να κάμει το έργο Του και να φέρει τον αμαρτωλό εις συναίσθηση της αμαρτίας του και τότε ο άνθρωπος μπορεί να ακούσει τους ψιθυρισμούς του Πνεύματος οι οποίοι έχουν την ικανότητα να κατευθύνουν αυτόν εις την αναγέννηση της ζωής του.
 Φαίνεται ότι το Άγιο Πνεύμα εντυπώνει κάποτε ορισμένα εδάφια της Γραφής εις τρόπον ώστε να αποκτούν ιδιαιτέρα δύναμη και πειστικότητα.
 Ο αποτελεσματικός ευαγγελισμός εξυπηρετείται με συνδυασμένη εντύπωση εις την οποία συμβάλλουν και η ακοή και η όρασης. Η εντύπωσης αυτή θα προκαλέσει πολύ ευκολότερα εις τον αμαρτωλό την συναίσθηση της αμαρτίας του ειλικρινή μετάνοια και αναγνώριση της ανάγκης του Χριστού ως Σωτήρα. Η σκέψης αυτή περί καλύτερης κατανοήσεως των Γραφών δι’ οπτικών μέσων εκείνων που τις μελετούν ενέπνευσε και την έκθεση της Ιστορίας και των προφητειών της Γραφής δια του Διαγράμματος το οποίο βρίσκεται στο τέλος τη παρούσας μελέτης.(το διάγραμμα φυσικά δεν μπορώ να το αποδώσω).
 Ο Θεός δύναται να βοηθήσει τον άνθρωπο δια του γραπτού

Λόγου Του και δια του Αγίου Πνεύματος ώστε να υποτάξει ακόμα και τις αντιτιθέμενες εις αυτόν δυνάμεις και να τις χρησιμοποιήσει ως μέσα επί των οποίων θα βαδίσει μέχρι και αυτών των πυλών του ουρανού και της παρουσίας του ζώντος Θεού.
 Ο Θεός δύναται να στρέψει όλες αυτές τις ενάντιες δυνάμεις προς το αγαθό του ανθρώπου. Και ακόμα περισσότερο μπορεί να λάβει μια ζωή συντετριμμένη από τον πόνο και την θλίψι και να την μεταβάλλει εις μία άρπα της οποίας η μουσική θα αποτελεί συνεχή αίνο προς τον Θεό. Ο Παντοδύναμος Θεός δύναται να μας κάνει ισχυρότερους από τις περιστάσεις μας…
 Ο Χριστός είπε: «Εγώ είμαι η οδός η αλήθεια και η ζωή ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα ειμή δι’ εμού». «Ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων  δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν»
(Ιωάννης ιδ:6 Πράξεις δ:12).
  Ο Θεός θέλει να γνωρίσουν οι άνθρωποι τον Λόγο Του   την Αγία Γραφή. Δεν στρέφει την προτίμησή Του προς τους ανθρώπους που θεωρούνται μεγάλοι αλλά προς εκείνους που ταπεινοί και πιστοί έχουν τόλμη να παρουσιάζουν εις την ζωή τους την μεγαλοσύνη του Κυρίου αυτών. «Κύριος ο Θεός σου εν μέσω σου ο δυνατός θέλει σε σώσει» (Σοφονίας γ:17). Ο Ιησούς είπε προς τους μαθητές του:
  «Έλθετε οπίσω μου και θέλω σας κάμει αλιείς ανθρώπων».
Και αυτό σήμαινε:
  Θα σας κάμω να λαλείτε τους λόγους μου εν δυνάμει.
  Θα σας κάμω χρησίμους σε κάθε στιγμή.
  Θα σας κάμω στοργικούς ειλικρινείς ευσεβείς.
  Θα σας κάμω αγωγούς του ελέους μου.
  Θα σας κάμω ότι αδυνατείτε να είσθε αφ’ εαυτών.
  Θα σας κάμω τέλος όμοιους προς Εμέ.
  Διά της προσευχής επιτυγχάνονται περισσότερα πράγματα από όσα μπορεί να φανταστεί ο κόσμος. ΑΜΗΝ
   ……………

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

73--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΚΟΣΤΟ ΠΡΩΤΟ\

ΑΙ ΚΡΙΣΕΙΣ

«δεν υπάρχει τώρα λοιπόν ουδεμία κατάκρισις εις τους εν Χριστώ Ιησού τους μη περιπατούντας κατά σάρκα αλλά κατά το Πνεύμα. Διότι ο νόμος του Πνεύματος της ζωής εν Χριστώ Ιησού με ηλευθέρωσεν από του νόμου της αμαρτίας και του θανάτου.»(Ρωμαίους η:1—2).
  «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
  Κρίσις ονομάζεται κάτι που φέρει την καταστροφή ή την θλίψι
Θεωρείται ως τιμωρία δια την αμαρτία. Ως προκύπτει εκ των Γραφών υπάρχουν επτά κρίσεις οι οποίες και αναφέρονται εις το κάτω μέρος του διαγράμματος.
  Το Άγιο Πνεύμα αποκαλύπτει εις τον πιστό στην μελέτη του Λόγου του Θεού ότι υπάρχουν περισσότερες από μία αναστάσεις εκ των νεκρών και ότι υπάρχουν ορισμένες κρίσεις οι οποίες διαφέρουν απ’ αλλήλων κατά τον χρόνο τον τόπο τον σκοπό και τα αποτελέσματα.
  Εν τούτοις πολλοί κήρυκες και διδάσκαλοι προσπαθούν να εξηγήσουν ότι υπάρχει μία μόνο γενική ανάστασης ακολουθημένη από μία γενική κρίσι. Οι επτά κρίσεις περί των οποίων ομιλούμε είναι:
  1/. Η κρίσις των αμαρτιών του πιστού απ το ίδιο τον Ιησού Χριστό επάνω στο Σταυρό με αποτέλεσμα την Σωτηρία.
  2/. Η κρίσις του εγώ του πιστού απ’ αυτό τον ίδιο ενώ βρίσκεται εδώ επί της γης με αποτέλεσμα τον αγιασμό.
  3/. Η κρίσις των έργων του πιστού εκ μέρους του Χριστού με αποτέλεσμα την ανταμοιβή αυτού.
  4/. Η κρίσις του Ιουδαϊκού λαού επί της γης εκ μέρους του Θεού με αποτέλεσμα την αποκατάσταση αυτού.
  5/. Η κρίσις των εθνών επί της γης υπό του Υιού του ανθρώπου με αποτέλεσμα τον διαχωρισμό αυτών.
  6/. Η  κρίσις των εκπεσόντων αγγέλων εις τον αέρα εκ μέρους των Αγίων με αποτέλεσμα την καταδίκη αυτών.
7/. Και η κρίσις των αδίκων ενώπιον του Θεού εν ουρανώ με αποτέλεσμα την κόλαση.
 Αυτές οι κρίσεις λαμβάνουν χώραν ως θέλετε παρατηρήσει εις διάφορα μέρη. Μερικές γίνονται επί τη γης άλλες εις τον αέρα και μία στους ουρανούς. Αναφέρονται επίσης τρεις διάφοροι θρόνοι. Ένας εξ’ αυτών ονομάζεται «Βήμα Χριστού προ του οποίου θα κριθούν τα έργα του πιστού (Ρωμαίους ιδ:10). Άλλος θρόνος επί της γης ονομάζεται «Θρόνος  της δόξης Αυτού» προ του οποίου θα λάβει χώραν η κρίσις των εθνών (Ματθαίος κε:31—32).
 Και άλλος θρόνος ονομάζεται «Μέγας λευκός θρόνος» ενώπιον του οποίου θα λάβει χώραν η κρίσις των αποθανόντων αδίκων κατά την Δευτέρα ανάσταση.(Αποκάλυψης κ:11—12).
                     «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Η ΠΡΩΤΗ ΚΡΙΣΙΣ ΔΙΑ ΤΑΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ

  Η κρίσις αυτή έλαβε χώραν εις τον Σταυρό του Ιησού Χριστού όπου Εκείνος πλήρωσε την ποινή της παραβάσεως του Νόμου του Θεού εκ μέρους των αμαρτωλών. Η κρίσις αυτή έχει παρέλθει. Ο Χριστός εξηγόρασεν ημάς εκ της κατάρας του νόμου γενόμενος κατάρα υπέρ ημών (Γαλάτας γ:13).  Εκείνος ανέλαβε στον εαυτό Του την ενοχή δια τις δικές μας αμαρτίες.
Η αγάπη Του προς εμάς ήταν τόσο μεγάλη ώστε έδωκε την ίδια τη ζωή Του για να μπορέσουμε εμείς να εκφύγουμε την υπέρτατη ποινή του νόμου η οποία είναι θάνατος.
  Ας χαιρόμαστε και ας αγαλλώμαστε αινούντες (εξυμνώντας) τον Ιησού Χριστό ο οποίος μας λύτρωσε από την κρίσι αυτή και έδωκε σε μας τους δικούς Του αιώνια ζωή. Ο Παύλος είπε: «πίστευσον εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν και θέλεις σωθεί συ και ο οίκος σου»
(Πράξεις ις:31). Και ο Χριστός είπε: «Ο ακούων τον λόγον  μου και πιστεύων εις τον πέμψαντά με έχει ζωήν αιώνιον και εις κρίσιν δεν έρχεται αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις την ζωήν»
(Ιωάννης ε:24—25).
              «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
74--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΡΙΣΙΣ—ΤΟΥ ΕΓΩ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ
 Η κρίσις αυτή είναι του ΕΓΩ του πιστού. Ο κριτής είναι ο ίδιος ο πιστός. Αυτός ως παιδί του Θεού έχει αποδεχθεί τον ιλασμό (εξιλέωση) του Χριστού αναγεννήθηκε και έλαβε πνευματική φύσι. Η φύσι αυτή δεν εξαφανίζει την παλαιά αδαμική φύση αλλά προστίθεται εις αυτήν ως νέα φύσι.
Έτσι ο πιστός κατέχει δύο φύσεις οι οποίες ανταγωνίζονται η μία κατά της άλλης.
  Εις τον αγώνα αυτό ο Χριστιανός πρέπει να κρίνει εαυτόν καθ’ εκάστην ημέρα (κάθε ημέρα) και να οδηγείται από το Πνεύμα το Άγιο. Η φύσις εκείνη του Χριστιανού εις την οποία επιτρέπει να ενεργεί εις την ζωή του είναι και η υπερισχύουσα. (Αναγέννησης)
(Α΄ Κορινθίους ια: 28—34 και Ρωμαίους ιδ: 13)
  Η κρίσις του ΕΓΩ είναι ακόμη η ηθική κατάκρισις του πιστού στρεφομένη μάλλον κατά του εαυτού του επειδή επιτρέπει στους δικούς του δρόμους και συνήθειες να ενεργούν παρά εναντίον προς αυτούς τους δρόμους και συνήθειες του. Εάν παραμελείτε η κρίσις του ΕΓΏ τότε επεμβαίνει ο Κύριος για να κρίνει και το αποτέλεσμα της κρίσεως Του είναι παιδεία όχι όμως κατάκρισις. «Αλλ’ όταν κρινώμεθα  παιδευόμεθα υπό του Κυρίου δια να μη κατακριθώμεν μετά του κόσμου».
  Η πνευματική φύσις αναπτύσσετε όταν οδηγείται ελεύθερα υπό του Αγίου Πνεύματος. Η Αύξησης ενισχύεται με την μελέτη του Λόγου του Θεού την υπακοή εις Αυτόν την χριστιανική υπηρεσία και κοινωνία μετά των πιστών ως και με προσευχή και την ευχαριστία.
 Η σαρκική φύσις υπερισχύει όταν ο άνθρωπος ενδιαφέρεται περισσότερο περί του τι σκέπτεται ο κόσμος γι’ αυτόν παρά τι σκέπτεται ο Θεός.
  Με την προσπάθεια να αρέσει στον κόσμο ο άνθρωπος γίνεται υπερήφανος και εγωιστής και έτσι αμαρτάνει. Ο Θεός δύναται να τιμωρήσει και θα τιμωρήσει τους αμαρτάνοντας
(Εβραίους ιβ:3-12) Καμιά παρακοή οσονδήποτε μικρή δεν είναι ατιμώρητη. «Εάν ομολογώμεν τας αμαρτίας ημών είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει τας αμαρτίας εις ημάς τας αμαρτίας και καθαρίσει ημάς από πάσης αδικίας»(Α΄ Ιωάννου α:9).
  Όταν ασκούμε την δικαία κρίσι επί του εαυτού μας η πνευματική  φύσις δεσπόζει της σαρκικής φύσεως. «Μακάριος όστις δεν κατακρίνει εαυτόν εις εκείνο το οποίο αποδέχεται»
(Ρωμαίους ιδ:22).
                         «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
75---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ


ΤΡΙΤΗ ΚΡΙΣΙΣ—ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ
  Η κρίσις αυτή και οι υπόλοιπες τέσσερις ανήκουν εις το μέλλον.
Η κρίσις αφορά μόνο τους σωσμένους την Εκκλησία του Ιησού Χριστού και έρχεται ευθύς μετά την οικονομία της Εκκλησίας. Θα λάβει χώραν εις τον αέρα «προ του Βήματος του Χριστού» επί του Οποίου κριτής είναι ο Ίδιος. (Α΄ Θεσσαλονικείς δ:17 και Α΄ Κορινθίους δ:5 ).
  Επί του διαγράμματος εικονίζεται εν συνεχεία της αμαρτίας αλλά κρίσις των έργων του πιστού. Πρέπει πάντες να εμφανισθώμεν έμπροσθεν του Βήματος του Χριστού.
(Β΄ Κορινθίους ε:10 Α΄ Κορινθίους γ:8—14 Ματθαίος ι:42 και ις:27 Λουκάς ιθ:17 Α΄ Κορινθίους θ:24—25 Β΄ Τιμοθέου δ:8 και Αποκάλυψης καβ:12)
  Όλα τα έργα μας θα δοκιμασθούν δια του πυρός. Όλα τα νεκρά έργα του πιστού παρουσιάζονται προ του βήματος του Χριστού ως «χόρτος και καλάμια» τα οποία θέλουσι κατακαεί και απωλεσθεί. Άνθρωποι οι οποίοι κατέχοντες σήμερον υψηλές θέσεις επί εις την γη Εκκλησία ενδεχόμενο να είναι ελάχιστοι εις την βασιλεία των ουρανών. Το κριτήριο θα είναι εκεί ο τρόπος κατά τον οποίο χρησιμοποιήσαμε τις ευκαιρίες μας δια να ομολογήσουμε τον Χριστό και να κερδίσουμε άλλους εις Αυτόν εδώ επί της γης αναλόγως προς την ικανότητας μας την θέση τα μέσα και τις θυσίες μας. Ο Θεός και κάθε πιστός ιδιαιτέρως μπορούν να καθορίσουν τι πρέπει αυτός και πώς να το κάμνει.
  Η κρίσις των έργων του πιστού θα αποφέρει σε τούτο είτε «ζημία είτε ανταμοιβή». Η ανταμοιβή του πιστού περιγράφεται εις το επόμενο κεφάλαιο.
                            «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΡΙΣΙΣ—ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ

Η κρίσις αυτή ονομάζεται «καιρός της στενοχωρίας του Ιακώβ»
(Ιερεμίας λ: 4—7 Δανιήλ ιβ:1) και λαμβάνει χώραν επί της γης μετά την επιστροφή των Ιουδαίων εις την Παλαιστίνη και μετά το πλήρωμα των εθνών».
  Η αιτία δια την κρίσι αυτή είναι προφανής. Οι Ιουδαίοι ως λαός παράκουσαν στον Θεό. Τον απέρριψαν (Α΄ Σαμουήλ η:7)
Απέρριψαν τον Ιησού Χριστό (Λουκάς κγ:18) και απέρριψαν επίσης το Άγιο Πνεύμα (Πράξεις ζ:51—54—60). Δηλαδή απέρριψαν τον Τριαδικό  Θεό.
  Προς τιμωρία των οι Ιουδαίοι διεσπάρησαν μεταξύ όλων των εθνών και τώρα μόλις επιστρέφουν αμετανόητοι εις την χώρα τους.  Απόκειται( εξαρτάται από τον Θεό) να κριθούν όταν τερματιστεί η Οικονομία της Χάριτος  και κατά την διάρκεια της μεγάλης θλίψεως όταν ο αντίχριστος θα είναι επί της γης. Τότε θα ριφθούν εις το «χωνευτήριο της θλίψεως». Τέλος κατά την επιφάνειαν του Χριστού το Ιουδαϊκό Έθνος θα αποκατασταθεί κατά τον Λόγο του Θεού.(Ησαϊας να:8).  
                             «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

76---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ


ΠΕΜΠΤΗ ΚΡΙΣΙΣ—ΔΙΑ ΤΑ ΕΘΝΗ

  Κατά τον χρόνο της κρίσεως αυτής η Εκκλησία θα έχει κριθεί εις τον αέρα (Τα έργα των πιστών που την αποτελούν) και οι Ιουδαίοι θα έχουν κριθεί επί της γης. Οι «καιροί των Εθνών» θα έχουν πληρωθεί(ολοκληρωθεί).Τα Έθνη λοιπόν κατά την Επιφάνεια του Ιησού Χριστού εις το τέλος της μεγάλης θλίψεως θα παραστούν προ του Κυρίου δια να κριθούν αναλόγως της συμπεριφορά των προς τους «αδελφούς Του»τους Ιουδαίους
(Ιωήλγ:2). Κριτής θα είναι ο Χριστός μαζί με την Εκκλησία Του. Κατά την κρίσι αυτή δεν αναφέρεται ότι «ηνοίχθησαν βιβλία».
  Αποτέλεσμα της κρίσεως αυτής θα είναι τα «Έθνη—πρόβατα» θα κληρονομήσουν την βασιλεία και θα μετέχουν των σεσωσμένων εθνών της Νέας Γης (Αποκάλυψης κα:24).
  «Τα Έθνη—Ερίφια» θα ριφθούν εις το πυρ το αιώνιο και ως έθνη θα καταστραφούν. Κατά την κρίσι αυτή δεν κρίνονται άτομα κατ’ ιδίαν αλλά τα έθνη. «Διότι ιδού εν ταις ημέραις και εν τω καιρώ εκείνω όταν επιστρέψω τους αιχμαλώτους του Ιούδα και της Ιερουσαλήμ θέλω συνάξει έτι πάντα τα έθνη και θέλω κριθή μετ’ αυτών εκεί υπέρ του λαού μου και της κληρονομίας του Ισραήλ τον οποίον διέσπειρα μεταξύ των εθνών και διεμοιράσθησαν την γην μου»(Ιωήλ γ:1—2)

                 «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΕΚΤΗ ΚΡΙΣΙΣ—ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΕΣΟΝΤΑΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ  ]

  «Και αγγέλους οίτινες δεν εφύλαξαν την εαυτώ αξίαν αλλά κατέλιπον το ίδιον αυτών κατοικητήριον εφύλαξε με παντοτινά δεσμά υποκάτω του σκότους δια την κρίσιν της μεγάλης ημέρας»
(Ιούδας 6) Αυτή είναι η ημέρα του Κυρίου (Ησαϊας β:9—22).
  Ο Σατανάς θα λάβει την καταδίκην του μετά τα χίλια έτη της Βασιλείας και προ της Κρίσεως ενώπιον του Μεγάλου λευκού θρόνου της (Αποκαλύψεως κα:11—15). Κατά τον χρόνον αυτόν θα κριθούν και άλλοι εκπεσόντες άγγελοι. «Ο Θεός δεν εφείσθη  αγγέλους αμαρτήσαντας αλλά ρίψας αυτούς εις τον τάρταρον δεδεμένους με αλύσεις σκότους παρέδωκε δια να φυλάττωνται εις κρίσιν» (Β΄ Πέτρου β:4).  
  Ο Μιχαήλ ο Αρχάγγελος είπε προς τον διάβολο όταν αγωνιζόμενος φιλονικούσε με αυτόν για το σώμα του Μωϋσή.
«Ο Κύριος να σε επιτιμήσει» (Ιούδας 9). Εις την (Αποκάλυψη κ:10) βρίσκουμε τα εξής: «Και ο διάβολος ο πλανών αυτούς ερρίφθει εις την λίμνη του Πυρός και του θείου όπου είναι το θηρίο και ο ψευδοπροφήτης και θέλουσι βασανίζεσθαι ημέρα και νύκτα εις τους αιώνας των αιώνων».
                 «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
77---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΕΒΔΟΜΗ ΚΡΙΣΙΣ—ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΑΣ ΑΔΙΚΟΥΣ

« Οι δε λοιποί των νεκρών δεν ανέζησαν εωσού πληρωθώσι τα χίλια έτη». Οι νεκροί αυτοί είναι οι άδικοι οι οποίοι δεν μετείχαν στην πρώτη ανάσταση και των οποίων τα ονόματα θα παραμένουν εις τον τάφο ενώ οι ψυχές τους θα βρίσκονται εις τον άδη τον τόπο της αναμονής δια τους άδικους μέχρι της δευτέρας αναστάσεως.
  «Και είδον θρόνον λευκόν μέγαν και τον καθήμενον επ’ αυτού από προσώπου του οποίου έφυγεν η γη και ο ουρανός και δεν ευρέθη τόπος δι’ αυτά. Και είδον τους νεκρούς μικρούς και μεγάλους ισταμένους ενώπιον του Θεού και τα βιβλία ηνοίχθησαν και βιβλίον άλλο ηνοίχθη το οποίον είναι της ζωής και εκρίθησαν
οι νεκροί εκ των γεγραμμένων εν τοις βιβλίοις κατά τα έργα αυτών». (Αποκάλυψης κ:11—12).
  Βλέπομε λοιπόν ότι υπάρχει και ανάστασης των αδίκων νεκρών η Δευτέρα Ανάστασης κατά την οποία οι νεκροί της κατηγορίας αυτής θα σταθούν προ του μεγάλου λευκού θρόνου δια να κριθούν κατά τα έργα αυτών. Κριτής θα είναι ο Θεός. Η γη τότε θα ανακαινισθεί δια πυρός.
  «Και όστις δεν ευρέθη γεγραμμένος εν τω βιβλίω της ζωής ερρίφθη εις την λίμνην του πυρός»(Αποκάλυψης κ:15).
  «Και ο θάνατος και ο Άδης ερρίφθησαν εις την λίμνην του πυρός. Ούτος είναι ο δεύτερος θάνατος».
  «Μακάριος και άγιος όστις έχει μέρος εις την πρώτην ανάσταση επί τούτων ο θάνατος δεν έχει εξουσίαν αλλά θέλουσιν είσθαι ιερείς του Θεού και του Χριστού και θέλουσι βασιλεύσει μετ’ Αυτού χίλια έτη»(Αποκάλυψης κ:5—6).

78--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟΝ

             ΟΙ ΣΤΕΦΑΝΟΙ

«Ιδού έρχομαι ταχέως κράτει εκείνο το οποίον έχεις δια να μη λάβη μηδείς τον στέφανον σου».(Αποκάλυψης γ:11)

 Από του Βήματος του Χριστού ενώπιον του οποίου ο πιστός θα κριθή δια «τα έργα του» ο Χριστός θα δώσει στεφάνους εις εκείνους που θα κριθούν άξιοι ανταμοιβής. Τα έργα του πιστού θα δοκιμαστούν δια πυρός.
  Άλλοι εκ των έργων του θα κατακαούν και θα προξενήσουν ζημιά εις τον πιστό και άλλα θα αντέξουν εις το πυρ δια τα οποία αυτός θα λάβει ανταμοιβή. Η ημέρα εκείνη θα είναι «Ημέρα στεφάνου» δι’ εκείνους που θα δικαιούνται ανταμοιβής. Η Καινή Διαθήκη αναφέρει πέντε στεφάνους.
1/. Ο στέφανος της ζωής(Ιάκωβος α:12—Αποκάλυψης β:10).
  Ο στέφανος της ζωής είναι ο στέφανος των μαρτύρων και αναφέρεται  δύο φορές εις την Γραφή. Θα δοθεί εις εκείνους που Υποφέρουν διωγμό για χάριν του Χριστού. «Γίνου πιστός μέχρι θανάτου και θέλω σοι δώσει τον στέφανον της ζωής»
2/. Ο στέφανος της δόξης (Α΄ Πέτρου ε:2—4).
Αυτός ο στέφανος των «πρεσβυτέρων» ή «ποιμένων» και θα απονεμηθεί σε εκείνους που δίδαξαν πιστά τον λόγο του Θεού από αγάπη προς τον Χριστό. 
3/. Ο στέφανος της καυχήσεως
(Α΄ Θεσσαλονικείς β:19—20).
  Αυτός ο στέφανος δι’ εκείνους που κερδίζουν ψυχές δια τον Κύριο Ιησού Χριστό. Θα είναι μεγάλη ανταμοιβή να δούμε εκείνους κερδίσαμε στον Χριστό.
  Μακάρι να κάμνωμε και να λέγουμε μόνο εκείνα που θα συντελέσουν εις την σωτηρία πολλών ψυχών χωρίς να περιμένουμε ατομική ανταμοιβή ή ευγνωμοσύνη. Μερικοί χριστιανοί είναι δυνατόν να απομακρύνουν αμαρτωλούς ανθρώπους από τον Χριστό λόγω της στάσεως τους προς αυτούς για τον απλό λόγο ότι φανερώνουν εις την έκφραση του προσώπου τους την εκ μέρους τους καταδίκη του αμαρτωλού.
  «Μη κρίνεται δια να μη κριθείτε». Κάθε χριστιανός πρέπει να χαίρεται συνεχώς για την σωτηρία του. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να παρουσιάζει ένας που ζητεί να κερδίσει ψυχές είναι το ιλαρό πρόσωπο (Β΄ Τιμοθέου β:23—26)
4/. Ο στέφανος της δικαιοσύνης(Β  Τιμοθέου δ:8)
  Ο στέφανος αυτός προορίζεται γι’ αυτούς που ποθούν και περιμένουν την Επιφάνεια του Χριστού και θα δοθεί σε αυτούς κατά την ημέραν της Επιφάνειας. Υπάρχουν σήμερα πολλοί άνθρωποι οι οποίοι δεν πιστεύουν εις την επάνοδο του Χριστού παρά το γεγονός ότι Εκείνος είπε: «Πάλιν έρχομαι». Θα έλθει κατά τον τρόπο που έφυγε. «πας όστις έχει την ελπίδα ταύτην επ’ αυτόν καθαρίζει εαυτόν καθώς εκείνος είναι καθαρός»
(Α΄ Ιωάννου γ:3).
  5/. Ο άφθαρτος στέφανος (Α΄ Κορινθίους θ: 25—27).
  Ο στέφανος αυτός είναι ο στέφανος της Νίκης και προορίζεται γι’ αυτούς που έχουν εγκράτεια. Ανήκει εις εκείνους που δεν παραδίδονται εις τις επιθυμίες της σάρκας και στις ηδονές και απολαύσεις οι οποίες παρεμβάλλονται για να
καταστρέψουν ή να ανακόψουν το έργο του Θεού.
  Οι μεγαλύτερες μάχες της ζωής συνάπτονται μέσα στην καρδιά. Ας δεχθούμε την βοήθεια του Χριστού και Εκείνος θα κερδίσει τις μάχες για μας.
 Ας αγωνισθούμε δια να κερδίσουμε τον άφθαρτο στέφανο του Νικητού.
 Πόσον μέγαν φίλον έχομεν εν τω Χριστώ!
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
79---ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ Σ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-05--ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ

05--ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ

ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ..!
30 Ιουλίου 2013 στις 9:00 π.μ.
"...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ..." Κολ.1:12.

Ο ΣΩΣΜΕΝΟΣ πιστος χριστιανος πρεπει να ειναι παντοτε
ευχαριστημενους, για τις πολλες υλικες και πνευματικες
ευλογιες του Θεου. Πανω απ' ολα θα πρεπει να ειναι
ευχαριστημενος και χαρουμενος για την προσωπικη σωτηρια
του/της. ...κατα ΠΑΝΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΤΕ, διοτι τουτο ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ προς εσας εν Χριστω Ιησου.
Α' Θεσσαλονικης 5:18.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ-παντοτε τον Πατερα μας Θεο, για ΠΕΝΤΕ
τουλαχιστον ευλογημενους λογους που εχομε στο χωριο.
Κολοσσαεις 1:12-14, που ΕΙΝΑΙ:

1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ τον Πατερα... Οταν με μετανοια και με
πιστη δεχθηκαμε τον Χριστο Σωτηρα μας, τοτε με την εκ
ΘΕΟΥ πνευματικη μας ΓΕΝΝΗΣΗ ο Θεος μας υιοθετησεκαι μας
ΑΞΙΩΣΕ να ΕΧΟΜΕ ΜΕΡΙΔΙΟ στην κληρονομια μαζιμε ολους
τους αγιους-τους σωσμενους χριστιανους που ειναι τωρα στο
αιωνιο φως στην παρουσια του Θεου, μεσα στην χαρα ΤΟΥ
ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ στην αιωνια Βασιλεια του. Ιωαν.1:12,13.
Ρωμ.8:14-17. Τιτου 3:4-7.

2. Οστις ΗΛΕΥΘΕΡΩΣΕΝ ημας εκ της εξουσιας του σκοτους,
του πονηρου και μας εκανε εθνος αγιο, λαο τον οποιον απεκτησεν
ο Θεος με το αιμα του Χριστου, οταν με πιστη δεχθηκαμε τον
Σωτηρα Χριστο και εγιναμε μελος της Αγιας Εκκλησιας του Θεου,
η οποια ΕΙΝΑΙ το Αγιο Σωμα Του.Το ΘΕΜΕΛΙΟ και η ΚΕΦΑΛΗ της
οποιας ΕΙΝΑΙ, Ο ΣΩΤΗΡΑΣ καθε αμαρτωλου, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
Ο ΜΟΝΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ, ΣΩΤΗΡΑΣ, και ο Αιωνιος ΜΕΓΑΣ
μας Αρχιερευς. Α' Κορινθ.3:11. Κολ.1:18. Α' Τιμοθ.2:5. Εβρ.6:20.
Ο ΣΚΟΠΟΣ της εκλογης μας απο το σκοταδι στο σωτηριο φως τον
Χριστο ειναι, δια να ειμαστε με την δυναμη του Αγιου Πνευματος
της ζωης εν Χριστω, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ απο τον νομο της αμαρτιας και
του θανατου, και οι πιστοι μαρτυρες της Αληθειας του Αγιου
Ευαγγελιου. Ρωμ.8:2. Α' Πετρου 2:9.

3. ...και μας ΜΕΤΕΦΕΡΕ ο Θεος εις την βασιλειαν του αγαπητου
αυτου Υιου-στην Βασιλεια Του. Εδω εχομε την βεβαιοτητα της
σωτηριας, και οτι ηδη μας εχει ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ
ΟΥΡΑΝΙΑ Ωραια Πατριδα μας. Δοξα στον Κυριο μας!
...ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ..! ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ μας.
Ιωαννου 3:16. 5:24. Β' Κορ.5:1. Εφεσ.2:6.
Να τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ, να ζουμε με την χαρα της σωτηριας,
με υπακοη στο θελημα του. Να μηλαμε για το τι ο Σωτηρας
Χριστος ΕΚΑΝΕ στην καρδια μας... πως αλλαξε η ζωη μας...να
το κανομε με ΤΑΠΕΙΝΟ πνευμα, με αγαπη, και με συνεση οπου
με τη χαρη του ο Κυριος μας. Φιλιππησ.2:15,16.

4. Εις τον οποιον εχομε την ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΙΝ δια του αιματος
αυτου. Μονο με την ΜΕ ΠΙΣΤΗ του στο τελειο απολυτρωτικο
εργο της θυσιας και αναστασις του Χριστου για τις αμαρτιες
του, για το ΑΤΟΜΟ του, οταν ΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ
του, τοτε μπορει με τη χαρη του Κυριου, να σωθει ο αμαρτωλος,
και να εχει το δωρο της ζωης αιωνιου.ΜΟΝΟ το ΑΙΜΑ του Ιησου
Χριστου μας καθαριζει απο ΠΑΣΗΣΑΔΙΚΙΑΣ και απο ΠΑΣΗΣ
αμαρτιας. Α' Ιωαννου 1:7,9.

5. ...την ΑΦΕΣΗ των αμαρτιων. Μονο ο Σοφος Ισχυρος Πατερας
μας Θεος ο Σωτηρας μας, εχει ΟΛΗ την ΕΞΟΥΣΙΑ και την γνωση
της ειλικρινειας του αμαρτωλου, που ζητα αφεση, για να τον
δωσει δωρεαν με την χαρη του, ΑΦΕΣΗ αμαρτιων. ...Ο Ιησους
Χριστος ΕΙΝΑΙ Ο ΩΡΙΣΜΕΝΟΣ απο τον Θεο... οτι ΔΙΑ ΤΟΥ
ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, θα ΛΑΒΕΙ ΑΦΕΣΙΝ αμαρτιων ΠΑΣ Ο
ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ. Πραξεις 10:42,43. Εφεσιους 2:8,9.

Αν ο Χριστος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Σωτηρας, ευχομαι να τον δεχθεις
τωρα με πιστη για να σωθεις και να εχεις το δωρο της ζωης
αιωνιου. Να τον ευχαριστεις για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σου απο τα
θανατηφορα δεσμα της αμαρτιας. Πες Του αν θελεις με πιστη:
Ο Θεος ιλασθητι μοι τω αμαρτωλω, δια να σωθεις, και να τον
δοξαζεις με την ΝΕΑ σου εν Χριστω ζωη της αγαπης, της αλθειας
και της ελπιδας της μακαριας ΣΥΝΑΝΤΗΣΙΣ σου με τον Σωτηρα
σου Χριστο, μεσα στο αιωνιο ουρανιο φως της ΖΩΗΣ.
Ρωμαιους 3:23. 6:23. Φιλιππησιους 3:20,21.
Με χριστιανικη αγαπη, για τη δοξα του Θεου.
ΓΣΑ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
George Anastasiades
πριν από μία ώρα περίπου
"...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ..." Κολ.1:12.

Ο ΣΩΣΜΕΝΟΣ πιστος χριστιανος πρεπει να ειναι παντοτε ευχαριστημενους, για τις πολλες υλικες και πνευματικες
ευλογιες του Θεου. Πανω απ' ολα θα πρεπει να ειναι
ευχαριστημενος και χαρουμενος για την προσωπικη
σωτηρια του/της. ...κατα ΠΑΝΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΤΕ, διοτι
τουτο ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ προς εσας εν
Χριστω Ιησου. Α' Θεσσαλ.5:18.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ-παντοτε τον Πατερα μας Θεο, για
ΠΕΝΤΕ τουλαχιστον ευλογημενους λογους που εχομε
στο χωριο. Κολοσσαεις 1:12-14, που ΕΙΝΑΙ:

1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΝΤΕΣ τον Πατερα... Οταν με μετανοια και
με πιστη δεχθηκαμε τον Χριστο Σωτηρα μας, τοτε με την
εκ ΘΕΟΥ πνευματικη μας ΓΕΝΝΗΣΗ ο Θεος μας υιοθετησε
και μας ΑΞΙΩΣΕ να ΕΧΟΜΕ ΜΕΡΙΔΙΟ στην κληρονομια μαζι
με ολους τους αγιους-τους σωσμενους χριστιανους που
ειναι τωρα στο αιωνιο φως στην παρουσια του Θεου, μεσα
στην χαρα ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ στην αιωνια Βασιλεια
του. Ιωαννου 1:12,13. Ρωμ.8:14-17. Τιτου 3:4-7.

2. Οστις ΗΛΕΥΘΕΡΩΣΕΝ ημας εκ της εξουσιας του σκοτους,
του πονηρου και μας εκανε εθνος αγιο, λαο τον οποιον
απεκτησεν ο Θεος με το αιμα του Χριστου, οταν με πιστη
δεχθηκαμε τον Σωτηρα Χριστο και εγιναμε μελος της Αγιας
Εκκλησιας του Θεου, η οποια ΕΙΝΑΙ το Αγιο Σωμα Του.
Το ΘΕΜΕΛΙΟ και η ΚΕΦΑΛΗ της οποιας ΕΙΝΑΙ, Ο ΣΩΤΗΡΑΣ
καθε αμαρτωλου, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ
ΜΕΣΙΤΗΣ, ΣΩΤΗΡΑΣ, και ο Αιωνιος ΜΕΓΑΣ μας Αρχιερευς.
Α' Κορινθ.3:11. Κολ.1:18. Α' Τιμοθ.2:5. Εβρ.6:20.
Ο ΣΚΟΠΟΣ της εκλογης μας απο το σκοταδι στο σωτηριο
φως τον Χριστο ειναι, δια να ειμαστε με την δυναμη του Αγιου
Πνευματος της ζωης εν Χριστω, ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ απο τον νομο
της αμαρτιας και του θανατου, και οι πιστοι μαρτυρες της
Αληθειας του Αγιου Ευαγγελιου. Ρωμ.8:2. Α' Πετρου 2:9.

3. ...και μας ΜΕΤΕΦΕΡΕ ο Θεος εις την βασιλειαν του
αγαπητου αυτου Υιου-στην Βασιλεια Του.
Εδω εχομε την βεβαιοτητα της σωτηριας, και οτι ηδη μας
εχει ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΟΥΡΑΝΙΑ Ωραια Πατριδα
μας. Δοξα στον Κυριο μας! ...ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ..! ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο
ΣΩΤΗΡΑΣ μας. Ιωαννου 3:16. 5:24. Β' Κορ.5:1. Εφεσ.2:6.
Να τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ, να ζουμε με την χαρα της σωτηριας,
με υπακοη στο θελημα του. Να μηλαμε για το τι ο Σωτηρας
Χριστος ΕΚΑΝΕ στην καρδια μας... πως αλλαξε η ζωη μας...
να το κανομε με ΤΑΠΕΙΝΟ πνευμα, με αγαπη, με την ανωθεν
σοφια και με την συνεση του Θεου, οπου ο Κυριος μας οδηγει
με τη χαρη του.

4. Εις τον οποιον εχομε την ΑΠΟΛΥΤΡΩΣΙΝ δια του αιματος
αυτου. Μονο με την ΜΕ ΠΙΣΤΗ του στο τελειο απολυτρωτικο
εργο της θυσιας και αναστασις του Χριστου για τις αμαρτιες
του, για το ΑΤΟΜΟ του, οταν ΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ
του, τοτε μπορει με τη χαρη του Κυριου, να σωθει ο αμαρτωλος,
και να εχει το δωρο της ζωης αιωνιου.
ΜΟΝΟ το ΑΙΜΑ του Ιησου Χριστου μας καθαριζει απο ΠΑΣΗΣ
ΑΔΙΚΙΑΣ και απο ΠΑΣΗΣ αμαρτιας. Ιωαν.6:47. Α' Ιωαν.1:7,9.

5. ...την ΑΦΕΣΗ των αμαρτιων. Μονο ο Σοφος Ισχυρος Θεος
ο Σωτηρας μας, εχει ΟΛΗ την ΕΞΟΥΣΙΑ και την γνωση της
ειλικρινειας του αμαρτωλου, που ζητα αφεση, για να τον δωσει
δωρεαν με την χαρη του, την ΑΦΕΣΗ αμαρτιων.
...Ο Ιησους Χριστος ΕΙΝΑΙ Ο ΩΡΙΣΜΕΝΟΣ απο τον Θεο... οτι
ΔΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ, θα ΛΑΒΕΙ ΑΦΕΣΙΝ αμαρτιων
ΠΑΣ Ο ΠΙΣΤΕΥΩΝ ΕΙΣ ΑΥΤΟΝ. Πραξ.10:42,43. Εφεσ.2:8,9.

Αν ο Χριστος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Σωτηρας, ευχομαι να τον δεχθεις
τωρα με πιστη για να σωθεις και να εχεις το δωρο της ζωης
αιωνιου. Να τον ευχαριστεις για την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σου απο
τα θανατηφορα δεσμα της αμαρτιας. Πες Του αν θελεις με
πιστη: Ο Θεος ιλασθητι μοι τω αμαρτωλω, δια να σωθεις,
και να τον δοξαζεις με την ΝΕΑ σου εν Χριστω ζωη της
αγαπης, της αλθειας και της ελπιδας της ΣΥΝΑΝΤΗΣΙΣ σου
με τον Σωτηρα σου Χριστο, μεσα στο αιωνιο φως της ΖΩΗΣ.
Ρωμαιους 3:23. 6:23. Φιλιππησιους 3:20,21.
Με χριστιανικη αγαπη, για τη δοξα του Θεου.
ΓΣΑ.
>>>>>>>>>>>>>> 

Η ΟΡΘΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ..!
21 Απριλίου 2013 στις 9:27 π.μ.
"...ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ... Η ΑΛΗΘΕΙΑ..." Ιωαν.14:6.

...η ΑΛΗΘΙΝΗ σημερινη Εκκλησια του Θεου, αποτελειται ΜΟΝΟ απο
τους σωσμενους, αναγεννημενους χριστιανους ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,
οι οποιοι ΕΙΝΑΙ το πνευματικο ΣΩΜΑ, Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του Θεου
της οποιας το ΘΕΜΕΛΙΟ και η ΚΕΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΟΝΟ Ο
ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, Ο ΜΟΝΟΣ ΜΕΣΙΤΗΣ και ο ΜΟΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ
καθε αμαρτωλου που με μετανοια και με πιστη δεχθει τον Χριστο
ΣΩΤΗΡΑ, και επικοινωνει με τον Θεο, με την προσευχη, με την μελετη
της Αγιας Γραφης, και με χριστιανιακη υμνωδια.
 
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ το ΜΟΝΟ ΘΕΜΕΛΙΟ της ΑΛΗΘΙΝΗΣ Εκκλησιας.
Α' Κορινθιους 3:11.
Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ η ΚΕΦΑΛΗ της ΑΛΗΘΙΝΗΣ Εκκλησιας.
Εφεσιους 5:23.
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ παντοτινος ΜΕΣΙΤΗΣ.
Α' Τιμοθεου2:5.

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του Θεου, ειναι αυτη που ΕΧΕΙ παντοτε ΜΟΝΟ
ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ στο ΚΕΝΤΡΟ της ΛΑΤΡΕΙΑΣ και της ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΙΣ.
Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ειναι αυτη που ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ πιστα το
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ της ζωης του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, και της ΠΡΩΤΗΣ ΟΡΘΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΔΙΔΑΧΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ. Πραξεις 2:38-47.

Παρακαλω ας διαβασουν οι αντιλεγοντες: Πραξεις 2:38-47, δια να μαθουν
ποια ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΑΛΗΘΙΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, και ας συγκρινουν
το ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ της ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, με την δικη τους ονομαζομενοι
ορθοδοξη, η οποιαδηποτε αλλη εκκλησια. Αν ταπεινοθουν ενωπιον του
Κυριου, και ΘΕΛΟΥΝ τοτε μονο θα μπορουν να  καταλαβουν οτι η εκκλησια
τους εχει εκτροχιασθει απο την ΑΛΗΘΕΙΑ, γι' αυτο ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ
με την ΠΡΩΤΗ ΟΡΘΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ.

Ο αναγεννημενος χριστιανος με την παρουσια της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, με τον Λογο
τον Σωτηρα Χριστο μεσα στην καρδια του, και με την παρουσια και την
συμαρτυρια του Αγιου Πνευματος μεσα στο πνευμα του, τον δινει με την
χαρη του Κυριου, την απολυτη ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ και ΖΩΗΣ
ΑΙΩΝΙΟΥ. Διαβασε αν θελεις: Ευαγγελιο Ιωαννου 1:12,13. 3:1-16. 5:24.
Ιωαννου 6:47. 14:6. Ρωμαιους 6:23. 8:14-17. Εφεσιους 2:1-10.
Α' Πετρου 1:18-25. Α' Ιωαννου 5:13.

Αγαπητε μου οποιοσδηποτε και αν ΕΙΣΑΙ. Οποιαδηποτε ΘΕΣΗ και αν ΚΑΤΕΧΕΙΣ.
Σε οποιαδηποτε εκκλησια και αν ανοικεις, με αγαπη και με την δυναμη της
ΑΛΗΘΕΙΑΣ σε προειδοποιω πως διχως την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΟΥ, την
οποια προσφερει ΔΩΡΕΑΝ με την ΑΓΑΠΗ, με την ΧΑΡΗ και με το ΕΛΕΟΣ του
ΜΟΝΟ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, αν ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΕΧΘΕΙΣ με μετανοια και
με πιστη στον Χριστο, τοτε ΠΡΟΟΡΙΖΕΙΣ το αιωνιο πνευμα σου δια την ΑΙΩΝΙΑ
ΑΙΣΘΗΤΗ ΚΟΛΑΣΗ, απο οπου ΔΕΝ μπορει να σωσει ποτε καμια απολυτως
ΔΥΝΑΜΗ.
Γι' αυτο λεγεται ΑΙΩΝΙΑ κολαση. Ματθαιου 25:46. Ο Διαβολος τυφλωνει το
πνευμα του αμαρτωλου δια να τον φερει στην αιωνια καταδικη. Β' Κορινθ.4:4.
Ο Χριστος οταν με πιστη τον δεχθουμε Σωτηρα μας ελευθερωνει απο τα
απατηλα δεσμα του Διαβολου. Ιωαννου 8:32,36.

Θελω να ξερεις πως ο Θεος σε ΑΓΑΠΑΕΙ, και σε προσκαλει να σε ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ
ΑΦΕΣΗ ΤΩΝ ΑΜΑΡΤΙΩΝ, και την αιωνια σωτηρια. Μπορεις με ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΠΙΣΤΗ
να κανεις την συντομη προσευχη του αμαρτωλου τελωνη, ο οποιος δικαιωθηκε,
σωθηκε. Να τα λογια της προσευχης: Ο ΘΕΟΣ, ΙΛΑΣΘΗΤΙ ΜΟΙ ΤΩ ΑΜΑΡΤΩΛΩ.
Ματθαιου 11:28-30. Λουκα 18:12,13. ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΩΡΙΣΜΕΝΟΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ. Πραξεις 10:42,43.
Μονο με την προσωπικη σου προσευχη στον Θεανθρωπο Σωτηρα Κυριο Ιησου
Χριστο θα μπορεις να σωθεις με τη ΧΑΡΗ του, και θα γινεις ενας ΑΛΗΘΙΝΟΣ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ και θα το ΞΕΡΕΙΣ..! Α' Ιωαννου 5:13.

Τοτε θα εισαι ο απεσταλμενος του Θεου, και με την υπακοη, και αφιερωση σου
στον Κυριο θα μπορεις να ΕΧΕΙΣ με τη χαρη Του την πολυτιμη ευκαιρια δια τον
ευαγγελισμο πολυτιμων αθανατων ψυχων... τοτε θα εισαι και ΠΡΕΣΒΕΙΣ του
Χριστου, δια να διακηρυττεις με χαρα και με αγαπη ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ που
σωζει τον αμαρτωλο-ΤΟ ΑΓΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ το οποιο ειναι ΔΥΝΑΜΙΣ
ΘΕΟΥ προς ΣΩΤΗΡΙΑΝ εις ΠΑΝΤΑ τον ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑ... Αυτο θα μπορεις να
μαρτυρεις χωρις καμια ΑΛΛΑΓΗ. Ρωμ.1:5. 16. Β' Κορινθ.5:20. Α' Πετρου 2:9.

Ευχομαι ο Κυριος να σε ευλογησει με τον Αγιο Αιωνιο Αληθινο Λογο ΤΟΥ. Αμην.
Με χριστιανικη αγαπη προς χαρην της ΑΛΗΘΕΙΑΣ και δια την δοξα του ΠΑΤΕΡΑ,
ΤΟΥ ΥΙΟΥ και του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. Αμην.
ΓΣΑ.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>