_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-04-John Voulgaris


04-John Voulgaris

Ένα σημαντικό νόημα βγαίνει απ' αυτόν τον προφητικό λόγο. Μας δίδεται η χρονική διορία η οποία θα διαρκέσει έως μία 7ετία για να πραγματοποιηθούν τα γεγονότα που περιλαμβάνονται στο τέλος του παρόντος αιώνος. Αυτή η τελευταία φάση θα είναι διάρκειας επτά ετών που θα κλείσει τον αιώνα μας. Ακριβώς δεν θα γνωρίζουμε πότε αρχίζει αυτή η φάση των γεγονότων, ούτε θα μπορούμε να λογαριάζουμε και τα υπόλοιπα που θα μεσολαβήσουν. Τα πράγματα έχουν αφεθεί να έρθουν ως παγίς εις τους κατοικούντας την γη (Λουκάς 21:35). αλλά θα δοθούν σημεία για τους πιστούς να γνωρίζουμε περίπου ότι η αρχή της 7ετίας έχει έρθει από άλλα συμβάντα.

Διαφορά 2η.  Τι εννοεί «για το ήμισυ του επτά [της επτάδας] θέλει παύσει η θυσία και η προσφορά,» (Δαν. 9:27β)?
Α.  Περισσότεροι ερμηνευτές θεωρούν ότι αυτό [το ότι θα παύσει η θυσία και η προσφορά] θα συμβεί στο μέσον της 7ετίας. Και μάλιστα θεωρούν ότι αυτό θα το κάνει ο Αντίχριστος επειδή λανθασμένα ερμηνεύουν ότι αυτός έχει στερεώσει τη Διαθήκη σύμφωνα με την προηγούμενη Διαφορά 1η) Α.
Β.  Αποκλείεται αυτό [το ότι θα παύσει η θυσία και η προσφορά] να είναι σημείο που θα συμβεί στο μέσον της 7ετίας.  Στον προφητικό αυτό λόγο είναι ότι μας δίδεται η διορία που θα διαρκέσει έως το ήμισυ μίας 7ετίας. Θα είναι διάρκειας 42 μηνών, δηλ., 3 1/2 ετών όταν στο τέλος του παρόντος αιώνος θα χτιστεί και θα λειτουργήσει ο 3ος Ναός στον οποίο θα επακολουθήσει και «το βδέλυγμα της ερημώσεως» (Ματθ 24:16 . να είναι σημείο ο Αντίχριστος αυτός που θα στερεώσει διαθήκη για επτά έτη. Δεν ευσταθεί διότι «εδόθη εις αυτόν εξουσία να ποιήσει 42 μήνες» (Αποκ. 13:5β), ώστε να έχει δικαιοδοσία μόνον 3 ½ έτη ως ο άνθρωπος της ανομίας αφότου θα ενσαρκωθεί το Σατανά στη γη. Ορισμένοι εκ των πατέρων της Εκκλησίας εκλαμβάνοντας την αρχή του προηγουμένου εδαφίου «θα εκκοπή ο Χριστός ουχί δι 'Εαυτόν» (Δαν. 9:26α) ως συνέχιση στο Δαν. 9:27α
2) ΤΙ πραγματικά εννοείται με το ήμισυ του επτά?
 Α. Μια διορία:  Διάρκεια χρόνου 3 1/2 ετών, 42 μηνών,
Β. ΄Ένα σημείο: που μας δείχνει **το μέσον της επταετίας.  ** όπως λανθασμένα οι μεταφράσεις το θεωρούν

Αυτές οι δύο διαφορές έχουν δημιουργήσει μεγάλα λάθη στις απόψεις για το πώς θα συμβούν τα μελλοντικά γεγονότα, πώς καταμετρούνται και πώςέρχονται σε αντίφαση με άλλα πολλά προφητικά γεγραμμένα.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-03-John Voulgaris


03-John Voulgaris

Ερ:  Γιατί δεν συμφωνείτε με την 'προ-της-Θλίψης' Αρπαγή ;
Απ: Δεν υπάρχει καμμία λέξη, ενιαία φράση, ή κάποιο ουσιαστικό υπόδειγμα στις Γραφές που θετικά να υποστηρίζει αυτή τη θεωρία.
Η 'προ-της-Θλίψης' Αρπαγή έχει συντεθεί από εξηγητές των Γραφών που εξωθούν ορισμένα νοήματα να διδάξουν ότι η Εκκλησία δεν θα περάσει καθόλου από κρίση. Στηρίζουν την ιδέα τους σε εικαστικές υποθέσεις που γίνονται εύκολα αποδεκτές, επειδή είναι προσιτές στη σάρκα. Όλοι προτιμούν να αποφύγουν οποιαδήποτε κρίση, θλίψη και καταδίωξη. Όμως η διδαχή αυτή δεν έχει την παρρησία από όλη τη Γραφή και ανατρέπεται. Οι προτείνοντες αυτήν τη θεωρία έχουν πολύ λίγα εδάφια της Γραφής που προσπαθούν να την στηρίξουν, με τα οποία θα ασχοληθούμε, τα επόμενα:
α) Παίρνουν τη φράση `ανάβα ώδε,» Αποκ. 4:1,2, με την οποία ο απόστολος Ιωάννης κλήθηκε «στο πνεύμα» να γίνει αυτόπτης  μάρτυρας σ' αυτά που επρόκειτο να δει στον ουρανό για να τα περιγράψει στο βιβλίο της Αποκάλυψης. Κι αυτό έκανε.  Η άνοδός του όμως [που έγινε με το 'αναβαίνω' και όχι με το 'αρπάζω'] δεν αποδεικνύει την αρπαγή. Διότι η Αρπαγή μάλιστα θα γίνει «στο σώμα» [ο Ιωάννης ανέβηκε «στο πνεύμα» μόνο και όχι «στο σώμα» και πάλι βρέθηκε κάτω όπου ήταν στο νησί Πάτμο πριν να κάνει την ουράνια επίσκεψη]. Η άνοδος του Ιωάννη του ενός εδώ δεν μπορεί απαραιτήτως να ληφθεί ως παραβολή που να βεβαιώνει την άνοδο όλων, ούτε ταιριάζει με κανένα απ' τη σειρά των συμφραζόμενων περί αρπαγής στον αέρα όπως θα γίνει με την Παρουσία του Κυρίου. Ο Παύλος είχε αρπαχτεί στον τρίτο ουρανό, και παρόλο που συνέβη σ' αυτόν ακριβώς με το ρήμα «αρπαγέντα,» στην Β'Κορ. 12:2, «είτε εν σώματι ουκ οίδα, είτε εκτός σώματος ουκ οίδα, ο Θεός οίδεν» -δεν αναφέρει τίποτε που να ταιριάζει ή να συμβολίζει ως προς την ώρα της δικής μας αρπαγής ή να μας  προσδιορίσει τον χρόνο.
 
β) Επειδή μόλις πριν στα κεφ. 2 & 3 της Αποκάλυψης, το κείμενο αναφέρθηκε στις επτά εκκλησίες, αλλά κατόπιν δεν γίνεται αναφορά της λέξης «εκκλησία» από το κεφ. 4 και κατόπιν, απ' αυτό υποθέτουν -το επαναλαμβάνω και τονίζω: υποθέτουν- ότι με το που ανέβηκε ο Ιωάννης στον ουρανό θα ανέβηκε και όλη η «Εκκλησία του Χριστού.» Τι τρομερή εικασία! Ξεχνούν, χωρίς να εννοήσουν στην Αποκ. 12:2, ότι «γυνή, και εν γαστρί έχουσα και κράζει ωδίνουσα και βασανιζομένη,» Αποκ. 12:13, ότι «την γυναίκα,» Αποκ. 12:14, ότι «τη γυναικί,» εννοείται η Εκκλησία του Χριστού. Και χωρίς να διαβάσουν στην Αποκ. 6:9, «τας ψυχάς των εσφαγμένων δια τον Λόγον του Θεού και δια την μαρτυρίαν ήν είχον,» και ήταν άγιοι της Εκκλησίας του Χριστού, Αποκ. 6:10, «ου κρίνεις και εκδικείς το αίμα ημών εκ των κατοικούντων επί της γης,» και Αποκ. 6:11, «οι σύνδουλοι αυτών και οι αδελφοί αυτών οι μέλλοντες αποκτέννεσθαι ως και αυτοί,» είναι σύνδουλοι και αδελφοί άγιοι της Εκκλησίας του Χριστού.
γ) Σε μια λεγόμενη «τάξη των πραγμάτων» ή με τη χρήση της λέξης «οικονομία,» [παρόλο που η θέση της λέξης οικονομία=ανάληψη υπηρεσίας, επιστασία, διαχείρηση, στην ΚΔ δεν αναφέρεται σ' αυτό ακριβώς που θέλουν να παρουσιάσουν], κάνουν διαχωρισμό των καιρών πώς δηλ., ο Θεός άλλαζε τις καταστάσεις στο παρελθόν στη γη σύμφωνα με το Σχέδιό Του από τη Γένεση μέχρι τώρα. Είναι σωστό ότι απ' την προφητεία των 70 εβδομάδων -επταετιών- στον Δανιήλ 9:24-27, υπολείπεται μία τελευταία, η 70ή  επταετία, οπότε θα γίνει κάτι το ξεχωριστό.  Πουθενά δεν λέει όμως, ότι με το που αρχίζει η επταετία, θα συμβεί η ανάσταση των νεκρών και ή αρπαγή των ζωντανών εν Χριστώ.  Ούτε λέει ότι η Εκκλησία δεν πρέπει να συμβαδίζει μέσα σ' αυτό το χρονικό διάστημα. Το τί θα γίνει, αναφέρεται στον Δαν. 9:27, στον Ματθ. 24:4-27, Μάρκο 13:5-23, Λουκά 21:8-36, Β'Θεσσ. 2:1-8α,  Α'Τιμ. 4:1-3, Β'Τιμ. 3:1-5, Αποκ. 6:1-14. Ας μην ξεχνάμε ότι προτού να έρθει να γίνει η αρπαγή, απαραιτήτως θα πρέπει να αναστηθούν πρώτα οι νεκροί: Α'Θεσσ. 4:15, «ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι εις την Παρουσίαν του Κυρίου ου μη φθάσωμεν [δεν θα προφθάσουμε] τους κοιμηθέντας,» και Α'Θεσσ. 4:16, «ο Κύριος ...καταβήσεται εξ ουρανού και οι νεκροί εν Χριστώ αναστήσονται πρώτον, 17 έπειτα ημείς οι ζώντες οι περιλειπόμενοι άμα συν αυτοίς ...» Δεν υπάρχει λόγος ότι θα γίνει η ανάσταση, ούτε φυσικά η αρπαγή που θα ακολουθήσει την ανάσταση έτσι ενωρίς. Και
δ) Επειδή αυτή η θεωρία έχει ξεκινήσει απ' το εξωτερικό, οι Αμερικανοί που προτείνουν αυτή τη διδασκαλία μεταστρέφουν τα νοήματα που παίρνουν από τις μεταφράσεις και όχι από τα αρχικά κείμενα και μεταχειρίζονται λέξεις να τονίσουν την αμεσότητα της Παρουσίας του Χριστού. Έτσι μετατρέπουν την προσδοκία του πιστού να βγάλουν ένα επίθετο: 'imminent,' που εννοεί: «επικείμενη Παρουσία,» 'imminent coming,' ότι δηλ., 'θα συμβεί σε μια στιγμή,' 'απότομα,' 'απροσδόκητα,' αυτό θέλουν να πουν με «επικείμενη αρπαγή.» Aλλά κανένα από τα ρήματα αυτά δεν επιδεικνύει τον απότομο ερχομό ότι «στην επόμενη στιγμή» ή «πριν την ώρα» θα συμβεί το επικείμενο γεγονός. «Προσδέχομαι,» για την προσμονή της Παρουσίας στον Λουκά 12:36, Τίτο 2:13, Ιούδα 21 χρησιμοποιείται και από τον Παύλο για την προσδοκία της ανάστασης των ζώντων και νεκρών Πράξεις 24:15, όμως το τελευταίο δεν εμφανίζεται μέχρι τη χιλιετία.
Διαφορές που υπάρχουν:
Διαφορά 1η. Ποιος είναι «Αυτός ενδυναμώνει τη διαθήκη [συνθήκη] εις πολλούς για μία επτάδα ετών» (Δαν. 9:27α)?
Α.  Περισσότεροι ερμηνευτές θεωρούν ότι ο στερεώνων τη διαθήκη είναι ο Αντίχριστος.
Β.  Αποκλείεται να είναι ο Αντίχριστος που θα στερεώσει διαθήκη για επτά έτη. Δεν ευσταθεί διότι «εδόθη εις αυτόν εξουσία να ποιήσει 42 μήνες» (Αποκ. 13:5β), ώστε δηλ., θα έχει δικαιοδοσία μόνον 3 ½ έτη ως ο άνθρωπος της ανομίας αφότου θα ενσαρκωθεί το Σατανά στη γη και όχι επτά έτη. Ορισμένοι των πατέρων της Εκκλησίας εκλαμβάνοντας την αρχή του προηγουμένου εδαφίου «θα εκκοπή ο Χριστός ουχί δι 'Εαυτόν» (Δαν. 9:26α) θεωρούν ως συνέχιση το Δαν. 9:27α ότι δηλ., ο στερεώνων τη Διαθήκη είναι ο Χριστός. Η άλλη εκδοχή με υποκείμενο «ο λαός του ηγήτορα που πρόκειται να έλθει» (Δαν. 9:26β,γ) συνδέει τους πράκτορες του Σατανά, το λαό του Σατανά στη γη να προετοιμάζει μια διαθήκη που θα αντιτίθεται στην Αγία Διαθήκη.
 ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΧΡΙΣΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-02==-John Voulgaris


==02==-John Voulgaris
 Στην κατηγορία αυτή η προτροπή προς την αμαρτία βρίσκεται:

i) σε έναν άπιστο, μια που αυτός που δεν έχει δεχτεί την έναρξη για τη γνώση του αληθινού Θεού [που ονομάζεται έννοια «psykhicos», «είναι κάτω από την εξουσία της ψυχής»]? η ψυχή κατέχει πάνω κυριαρχία σε αυτό το πρόσωπο, και
ii) σε ένα χριστιανικό που είχε την έναρξη να γνωρίζουν το Αληθινό Θεό, αλλά η υποκίνηση της ψυχής είναι να κερδίσει πάνω από το πνεύμα κινήθηκε και κατά καιρούς γίνεται [«sarkicos '= αποκαλούμενη« υπό την κυριαρχία της σάρκας »] ενός σαρκικός Χριστιανός . Σάρκα εννοείται είτε η ψυχή μόνο, ή κανονικά είναι τόσο από το σώμα και την ψυχή αποτελείται μαζί.
γ) Το μυαλό στην ψυχή θα είναι

γ)        Το μυαλό στην ψυχή θα είναι είτε

θ)        Το μυαλό του έναν άπιστο, αυτός που δεν έχει δεχτεί την έναρξη για τη γνώση του αληθινού Θεού [που ονομάζεται έννοια «psykhicos», «είναι κάτω από την εξουσία της ψυχής»]? Το μυαλό κατέχει κορυφή έλεγχο του εν λόγω προσώπου

  ή

ii)       Ένας του οποίου το πνεύμα αρχίζει να ακολουθήσει τον Ιησού Χριστό έχει το μυαλό του που υπάγεται ως προς το πνεύμα. Στη συνέχεια, το πνεύμα έχει στην κορυφή τον έλεγχο του ατόμου [έννοια που ονομάζεται «pneumaticos», «είναι κάτω από την κυριαρχία του πνεύματος»]. Έτσι, ένας αληθινός Χριστιανός έχει τη δυνατότητα να μάθουν από το Λόγο του Θεού με τη βοήθεια του Πνεύματος του Θεού, ώστε να γνωρίζουν και να υπακούσει τις εντολές Του με το σώμα [βλ. παρακάτω].

Το μυαλό είναι το αλώνι του ιδέες? Είναι ο αγωγός που μεταφέρει ο Διάβολος κρυφά πληροφορίες και επινοεί πειρασμό να θέτουν ερωτήσεις κρυφά να εξαπατήσουν, να λάβει μια χριστιανική "off" ή μεθοδικά τον οδηγήσει "με τον τρόπο", που σημαίνει στενή- και από λάθος, από το True Way.

 Το σώμα ενός ανθρώπου έχει

α)        Η προτροπή προς την αμαρτία, η οποία είναι από τον Αδάμ χτίστηκε το που επηρεάζει την ψυχή μας και τη συμπεριφορά μας? Υπάρχουν και άλλες αδυναμίες στη φύση μας να προχωρήσουμε από το προπατορικό αμάρτημα.

Θα έχουμε πάντα αυτή την προτροπή και άλλες αδυναμίες στην διάθεση μας μέχρι να πεθάνουμε, ή έως ότου θα λάβουμε νέα άφθαρτο σώμα μας στην ανάσταση και την αρπαγή με την Παρουσία του Κυρίου μας. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να είναι σε συνεχή αγώνα ενάντια στην αμαρτία αυτό το σώμα   μεταφέρει? είναι σοφό για μας να θέσει το σώμα κάτω από την εντολή και υπακοή στο Πνεύμα [η άσκηση που ονομάζεται «εξουσία για τον εαυτό του τον έλεγχο», «egkrateia» έννοια].

β)       Οι πέντε αισθήσεις, με την οποία το σώμα μας μεταδίδει όλα τα είδη των αισθήσεων στην ψυχή.

γ)        Η έκθεση με το σώμα μας, με την οποία «θα πρέπει να αποδεικνύει την καλή, το ευχάριστο και καλά το τέλειο θέλημα του Θεού" (Ρωμ. 12:1,2).

δ)       Το γ) μπορεί να ακολουθείται από πρακτική εξάσκηση σε ειδικά κλήση μας από τον Κύριό μας, ενώ είμαστε στο σώμα σε μια πρόκληση για την υπηρεσία στο βασίλειο του Θεού.



Σάρκα πρέπει να είναι κανονικά κατανοητό από ψυχή και σώμα αποτελείται μαζί? Η σάρκα πρέπει να είναι πάντα επιφυλακτικός λόγω της αντίθεσής του προς το πνεύμα, που είναι η καρδιά μας.
SYNEXIZETAI

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-01--John Voulgaris


TZΩN BOYLGARHS

01--John Voulgaris
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΓΗΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΟΝ ΚΑΘΕ ΠΙΣΤΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ. Ως ΑΝΘΟΣ στην ψυχή, ως ΓΕΡΑΚΙ στο σώμα, με την αντανακλαστική σαν φως ταχύτητά του και ως νόστιμο ΣΤΑΦΥΛΙ στο πνεύμα. Έτσι μας περιγράφει την Αρπαγή στον Ησαΐα 18:5 !
«Διότι πριν του θερισμού, όταν το βλάστημα γείνη τέλειον και η αγουρίδα ωριμάση θα είναι σαν άνθος προς τον Θεό /άρωμα εκ του άνθους/, ο Οποίος διά κλαδευτηρίων [με ειδικά δικά Του ψαλίδια] θέλει κόψει τα κλωνίδια ...

[Κλωνίδιο, το μικρό κλωνί όπου το κάθε σταφύλι κρατιέται στο κλήμα, κι όταν κόβουμε το σταφύλι από εκεί το κρατούμε, το τσαμπί. Εννοούμε το πάνω μέρος του σταφυλιού, από εκεί που κρέμεται και μπορεί να ταλαντεύεται. Στο σημείο αυτό συνδέεται μεν με το κλήμα, αλλά μ’ αυτό ως στήριγμα γίνεται εκκρεμές να μπορεί να κινείται ελεύθερα μπρος-πίσω από την επίδραση της βαρύτητας, ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΩΠΟ ΛΕΠΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΛΩΝΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ, Ο ΘΕΟΣ ΚΟΒΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ, ΑΘΙΚΤΟ, ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΡΩΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΖΙ, ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΕΙ!]

...και τας κληματίδας αποκόψας θέλει αφαιρέσει [κληματίδες εννοεί τους άπιστους που κατόπιν τους παραπετάει στο επόμενο εδάφιο]» (Ησα. 18:5,6, Βάμβας).
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
Θέμα: Είμαστε Πνεύμα, Ψυχή και σώμα ... VS ΣΑΡΚΑ. SPIRIT
Ημερομηνία: Τετ 27 Φλεβάρη 2013 14:38:12 -0500

MAN είναι το πνεύμα, έχει ψυχή, κατοικεί στο σώμα. Επομένως, ένα άτομο στα μάτια του Θεού είναι πλήρης. Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ σύμφωνα με την κατάσταση ενός ατόμου από την καρδιά. Man 's ΚΑΡΔΙΑ αποτελείται από δύο πνεύμα και την ψυχή, αλλά είναι βαθύτερο και μυστικές ιδιότητες του ανθρώπου φαίνεται στο πνεύμα του.  
Το πνεύμα του ανθρώπου μπορεί να είναι:
α) το υπόλοιπο της συνειδητής μας από το φθινόπωρο του ανθρώπου σε ανυπακοή στη Γένεση? οι συνειδητή εργάζεται ως ένστικτο σε Lert μας τη στιγμή είμαστε έτοιμοι να κάνουμε λάθος,
β) ένα νεκρό πνεύμα ή ως μια συνειδητή που κόβεται, ή 
γ) ένα πνεύμα ξεκίνησε από το Πνεύμα του Θεού και έχει γίνει ζωντανός όταν με την άσκηση της ελεύθερης βούλησης μας [το ένα μέρος της ψυχής] γινόμαστε γεννήθηκε από πάνω. Εμφανίζεται ως δεχόμαστε τον Ιησού Χριστό μέσω της πίστης σ 'Αυτόν ως Θεό, και Υπήρξε ο Κύριος της ζωής μας.
Ψυχή του ανθρώπου έχει:
α) Η βούληση να αποφασίσουν και έτσι μπορούμε να κάνουμε τη δέσμευση να δεχτείς τον Ιησού Χριστό ως Κύριο και ακολουθούν μετά από Αυτόν, ώστε να γνωρίζουν και να υπακούσουν τις εντολές Του για το υπόλοιπο της ζωής μας. 
β) Τα συναισθήματα, τα συναισθήματα, τις συνήθειες, τις αναμνήσεις, τα αξιοθέατα και τις εντυπώσεις από τον κόσμο γύρω μας. Αυτοί που επηρεάζονται από το κίνητρο που είναι η παρόρμηση, που ο καθένας από εμάς έχει ως πνευματικός πρόγονος γονίδιο από τον Αδάμ μας να κάνουμε κάτι καταστροφικό για τον εαυτό του ή / και σε άλλους [που ονομάζεται «αμαρτία» = «αμαρτία»].

Στην κατηγορία αυτή η προτροπή προς την αμαρτία βρίσκεται:

i) σε έναν άπιστο, μια που αυτός που δεν έχει δεχτεί την έναρξη για τη γνώση του αληθινού Θεού [που ονομάζεται έννοια «psykhicos», «είναι κάτω από την εξουσία της ψυχής»]? η ψυχή κατέχει πάνω κυριαρχία σε αυτό το πρόσωπο, και
ii) σε ένα χριστιανικό που είχε την έναρξη να γνωρίζουν το Αληθινό Θεό, αλλά η υποκίνηση της ψυχής είναι να κερδίσει πάνω από το πνεύμα κινήθηκε και κατά καιρούς γίνεται [«sarkicos '= αποκαλούμενη« υπό την κυριαρχία της σάρκας »] ενός σαρκικός Χριστιανός . Σάρκα εννοείται είτε η ψυχή μόνο, ή κανονικά είναι τόσο από το σώμα και την ψυχή αποτελείται μαζί.
γ) Το μυαλό στην ψυχή θα είναι
 SYNEXIZETAI

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-01-02-03-04-05-06-


23-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
27 Ιανουαρίου
ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
01-ΘΕΜΑ: ΓΟΓΓΥΣΜΟΣ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΛΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ
Αριθμοί 11:
1 ΚΑΙ μίλησε η Μαριάμ, και ο Ααρών, ενάντια στον Μωυσή, εξαιτίας της γυναίκας της Αιθιόπισσας, που είχε πάρει• επειδή, γυναίκα Αιθιόπισσα είχε πάρει•
2 και είπαν: Μήπως μόνον στον Μωυσή μίλησε ο Κύριος; Δεν μίλησε και σε μας; Και το άκουσε ο Κύριος.
3 Και ο άνθρωπος ο Μωυσής ήταν υπερβολικά πράος, περισσότερο από όλους τους ανθρώπους, που ήσαν επάνω στη γη.
4 Και ο Κύριος είπε αμέσως στον Μωυσή, και στον Ααρών, και στη Μαριάμ: Βγείτε έξω εσείς οι τρεις προς τη σκηνή τού μαρτυρίου. Και οι τρεις βγήκαν έξω.
5 Και κατέβηκε ο Κύριος σε στύλο νεφέλης, και στάθηκε στη θύρα τής σκηνής τού μαρτυρίου, και κάλεσε τον Ααρών και τη Μαριάμ• και βγήκαν έξω και οι δύο.
6 Και είπε: Ακούστε τώρα τα λόγια μου: Αν υπάρχει μεταξύ σας προφήτης, εγώ ο Κύριος θα γνωριστώ σ' αυτόν με οπτασίες• θα του μιλήσω στον ύπνο•
7 δεν είναι έτσι με τον υπηρέτη μου τον Μωυσή• σε ολόκληρο τον οίκο μου αυτός είναι πιστός•
8 στόμα προς στόμα θα μιλάω σ' αυτόν, και φανερά, και όχι με αινίγματα, και θα βλέπει το πρόσωπο του Κυρίου• γιατί, λοιπόν, δεν φοβηθήκατε να μιλήσετε εναντίον του δούλου μου, του Μωυσή;
9 Και άναψε η οργή τού Κυρίου εναντίον τους, και αναχώρησε.
10 Και η νεφέλη απομακρύνθηκε από τη σκηνή, και να, η Μαριάμ έγινε λεπρή, όπως το χιόνι• και ο Ααρών είδε τη Μαριάμ, και να, ήταν λεπρή.
11 Και ο Ααρών είπε στον Μωυσή: Παρακαλώ, κύριέ μου, μη βάλεις την αμαρτία επάνω μας, επειδή πράξαμε ανόητα, και επειδή αμαρτήσαμε•
12 ας μη είναι αυτή σαν έκτρωμα, που το μισό της σάρκας είναι φαγωμένο, όταν βγαίνει από τη μήτρα τής μητέρας του.
13 Και ο Μωυσής βόησε στον Κύριο, λέγοντας: Παρακαλώ, Θεέ, γιάτρεψέ την.
14 Και ο Κύριος είπε στον Μωυσή: Αν ο πατέρας της έφτυνε μόνον το πρόσωπό της, δεν θα ήταν ντροπιασμένη επτά ημέρες; Ας αποχωριστεί επτά ημέρες από το στρατόπεδο, και ύστερα ας επιστρέψει.
15 Και αποχωρίστηκε η Μαριάμ από το στρατόπεδο επτά ημέρες• και ο λαός δεν σηκώθηκε, μέχρις ότου επέστρεψε η Μαριάμ.
16 Και ύστερα, σηκώθηκε ο λαός από την Ασηρώθ, και στρατοπέδευσαν στην έρημο Φαράν.
sultana cha

Χριστιανικό Μήνυμα
27 Ιανουαρίου
23--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά : αγίας γραφής Σπύρου Φίλου
02--Θέμα: ΓΟΓΓΥΣΜΟΣ
Όταν γράφω κάτι είναι γιατί πρώτα έχω ελεγχτεί η ίδια  και θέλω να το αποτυπώσω σε χαρτί όπως έκανα παλιά όταν δεν γνώριζα το κομπιούτερ. Τώρα θέλω να μοιραστώ την σκέψη μου μαζί σας κι’ αυτό ορμώμενη από κάποια πράγματα μέσα στη ζωή της εκκλησίας.
Όλοι μα όλοι παραπονούμαστε βάζω και τονε εαυτό μου μέσα ότι η εκκλησία δεν πάει καλά δεν έχουμε ευλογία δεν έχουμε δεν προχωρεί το πράγμα.
Αναρωτιόμαστε τι γιατί και πως, ο κάθε ένας για τους άλλους. Για την συμμετοχή μας αναρωτηθήκαμε ποτέ;
Κλάψαμε στον Κύριο με προσευχή και νηστεία αληθινή της καρδιάς;
Προσευχηθήκαμε ποτέ για τον άμβωνα; Ο αδελφός εκεί πάνω φέρει τόσες ευθύνες για να μας στηρίξει να φέρει το μήνυμα από τον Κύριο και όχι από τον εαυτό του;
Εμείς τι κάνουμε; Με την γρίνια και τον ψίθυρο όπως ο λαός Ισραήλ γόγγυζε και ψιθύριζε πίσω από τον Μωυσή και τον Ααρών αυτό κάνουμε. Και ο Κύριος κάνει κρίση.
Για να δούμε εδώ τι έκανε ο Ααρών με την Μαριάμ.
Αντι να συμπαρασταθούν στον Μωυση που είχε τόσες ευθύνες. Γόγγυζαν από πίσω από τον αδελφό τους ο Μωυσης πολύ πιθανόν να μην το άκουγε αλλά ο Θεός το άκουγε.
Αδέλφια ο Κύριος θέλει αφιέρωση και όχι γογγυσμό. Θέλει γόνατα προσευχής και να μην γογγύζουμε ο ένας προς τον άλλον. Να μην βγάζουμε από μέσα μας χολή αλλά αγάπη.
Αριθμοί 12
1 ΚΑΙ μίλησε η Μαριάμ, και ο Ααρών, ενάντια στον Μωυσή, εξαιτίας της γυναίκας της Αιθιόπισσας, που είχε πάρει• επειδή, γυναίκα Αιθιόπισσα είχε πάρει•
2 και είπαν: Μήπως μόνον στον Μωυσή μίλησε ο Κύριος; Δεν μίλησε και σε μας; Και το άκουσε ο Κύριος.
Όλοι ξαφνικά θέλουν μα γίνουν Μωυσης διότι ο ένας ήταν ο Αρχιερέας που τον τοποθέτησε ο Κύριος να φέρει το σπουδαίο αξίωμα του Αρχιερέα.
Και ξέρουμε ότι ήταν μεγάλο το αξίωμα του διότι ήταν στη θέση του Χριστού του Κυρίου μας. Να μπορεί να θυσιάζει και να συγχωρούνται οι αμαρτίες του κάθε αμαρτωλού ανθρώπου. Είχε το δικαίωμα να βρίσκεται στα άγια των αγίων να είναι στην νεφέλη και να μην κατακεραυνώνεται. Κι όμως ήθελε την θέση του αρχηγού.
Η άλλη ήταν προφήτισσα δηλαδή της μιλούσε ο Κύριος και αυτή ήταν η θέση της.
Αδέλφια από αυτά και αυτά, να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας καταστρέφουμε εμείς το έργο του Κυρίου με τον εγωισμό μας και την κατάκριση μας.
Όταν υπερέχει αυτό το πνευμα της κατάκρισης είναι πνευμα αμαρτίας πνευμα πονηρο. Όποτε σταματά η πρόοδος σταματά να εργάζεται το Πνευμα το Άγιο. Σβήνουμε το Πνευμα . Όλοι μας έχουμε ένα και δυο και πολλά ελαττώματα. Να μάθουμε να προσπερνούμε να μάθουμε να βλέπουμε τον εαυτό μας και όχι τους άλλους και πάνω από όλα συμπαράσταση στον κάθε άμβωνα.
ΕΙΡΗΝΗ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗ
SULTANA. CHA.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
23-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ:  ΑΓΙΑΣ  ΓΡΑΦΗΣ  ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
03-ΘΕΜΑ:  :  ΓΟΓΓΥΣΜΟΣ
Αριθμοί 11!
1 ΚΑΙ ο λαός γόγγυζε πονηρά στα αυτιά τού Κυρίου• και ο Κύριος άκουσε, και εξάφθηκε η οργή του• και ανάμεσά τους άναψε μια φωτιά τού Κυρίου, και κατέφαγε την άκρη τού στρατοπέδου.
 Ο γογγυσμός !!. δυστυχώς σήμερα είναι η μεγάλη πληγή της εκκλησίας. Όλοι μα όλοι γογγύζουμε για διάφορα πράγματα. Αλλά αυτός ο γογγυσμός δυστυχώς είναι ενάντια στον Θεό.
Πολλοί νομίζουν φεύγοντας από την εκκλησία και κάνοντας μια  άλλη σύναξη θα είναι απαλλαγμένοι από την κατάκριση και τον γογγυσμό.
  Δυστυχώς εκ πείρας μιλώ συνεχίζει η φαγωμάρα το ίδιο. Στην αρχή αλλάζουν, ότι ο Κύριος είναι μαζί τους.
 Ότι τους απάλλαξε, τους ελευθέρωσε, αλλά πιστέψτε με »νομίζουν» 
  Αν ο άνθρωπος δεν παραδώσει το θέλω του, στον Κύριο παραμένει ο ίδιος και πάντα βρίσκει να γογγύζει. Γιατί;
Το γιατί βρίσκεται, στον εγωισμό μας.
Στην ουσία δεν πήγαμε ποτέ να καταθέσουμε το σπαθί μας στον νικητή Ιησού Χριστό ως νικημένοι και ως απελευθερωμένοι στα πόδια του.
Ο Κύριος έκανε μια μάχη με τον εχθρό που ήμασταν

αιχμάλωτοι στο στρατόπεδο του. Μας έδωσε την ελευθερία και ελεύθεροι να τον δεχτούμε.
  Όμως ο αρχηγός μας ο Ιησούς Χριστός μας έβγαλε λοιπόν από την Αίγυπτο (αμαρτία)όπως ο Μωυσής τους Iσραηλίτες. Ο δρόμος αν σκεφτούμε των πιστών είναι μια πορεία με έρημο και οάσεις. Έχει προορισμό την γη της Επαγγελίας.( Επαγγελία σημαίνει υπόσχεση). Λοιπόν, σε μας είναι η επαγγελία της βασιλείας των ουρανών.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ: 6
12 επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας στα επουράνια.
>>> 
Δεν είναι εύκολος ο δρόμος, διότι όταν παλεύεις με κάποιον και τον βλέπεις, πολεμάς  βλέποντας τον και ξέρεις τα αδύνατα  σημεία του.
Αλλά εδώ είναι η πάλη με τον εχθρό που είναι αόρατος με πανουργία και έχει μεγάλη εξουσία. Έχει τρομερές μεθοδίες ,που δεν μπορούμε να τις αντιμετωπίσουμε.
 Έλα όμως που έχουμε την δύναμη πνευματικά, να τον παλέψουμε να τον εναντιωθούμε διότι αυτός που μας έβγαλε από την Αίγυπτο είναι δυνατότερος Του .
ΕΦΕΣΙΟΥΣ :6
10 Τέλος, αδελφοί μου, ενδυναμώνεστε στον Κύριο, και στην κυριαρχική εξουσία τής δύναμής του.
>>>> 
 Βλέπουμε κάνοντας, τον Κύριο,  Κύριο της ζωής μας και βάζοντας το θέλω μας στο δικό του θέλω,
Αυτός έχει Κυριαρχική εξουσία. Είναι δυνατότερος του αλλου.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 6:
13 Γι' αυτό, πάρτε στα χέρια σας την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να αντισταθείτε κατά την πονηρή ημέρα, και αφού καταπολεμήσετε τα πάντα, να σταθείτε.
Και το σπουδαίο έχει την μεσιτεία στον Πατέρα όταν πέφτουμε να μπαίνει στην μέση ,να μεσιτεύει για μας.
Εδώ ο λαός όταν είδε την κρίση βόησε στον Μωυσή
Αριθμοί 11
2 Και ο λαός βόησε στον Μωυσή• και ο Μωυσής προσευχήθηκε στον Κύριο, και σταμάτησε η φωτιά.
  Ειρήνη έλεος και χάρη
Αριθμοί 11
Sultana.cha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 

23-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ:  ΑΓΙΑΣ  ΓΡΑΦΗΣ  ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
04-ΘΕΜΑ:  :ΓΟΓΓΥΣΜΟΣ
ΑΡΙΘΜΟΙ 11
4 Και το σύμμεικτο πλήθος, που ήταν ανάμεσά τους, επιθύμησε μια επιθυμία• και έκλαιγαν πάλι και οι γιοι Ισραήλ, και είπαν: Ποιος θα μας δώσει κρέας να φάμε;
Ματθαίος 13:25
 αλλά, ενώ οι άνθρωποι κοιμόνταν, ήρθε ο εχθρός του, και έσπειρε ζιζάνια ανάμεσα στο σιτάρι, και αναχώρησε.
Ματθαίος 13:26
Και όταν βλάστησε το χορτάρι, και έκανε καρπό, φάνηκαν τότε και τα ζιζάνια.
Στην υπόθεση του Μωυση είχαμε το σύμμεικτο πλήθος που πρώτο γκρίνιαζε και επαναστατούσε ενάντια (και παράσυρε και τον ειλικρινή λαό τον αυθεντικό). Στον  Μωυσή στην ουσία στον Κύριο.
 Στην εκκλησία έχουμε τους σαρκικούς αδελφούς
Που έρχονται με παραπόνα τις πιο πολλά ς φορές είναι αληθινά, και αντί εμείς που υποτίθεται πρέπει να συμβουλεύουμε και να συμπαραστεκόμαστε στους αδύνατους γινόμαστε επαναστάτες μαζί τους.
Αυτό σημαίνει ότι και εμείς κάπου δεν είμαστε ώριμοι όπως θα μας ήθελε ο Κύριος.
Με τον τρόπο αυτό ξεσηκώνουμε την οργή του Κυρίου αδέλφια. Και δεν μιλώ χωρίς να τα έχω περάσει και να μην έχω κάπου κι εγώ το λιθαράκι μου. Γι αυτό τα λέω έξω από τα δόντια.
 Πάντως ένα ξέρω. Ότι αν μετανοήσουμε ξεπερνάμε όλα μαζί του.
Γι αυτό ο Κύριος πριν σταυρωθεί παρηγόρησε τους μαθητές του με μια υπόσχεση, που αυτό είναι και για μας.
ΙΩΑΝΝΗΣ16
Ο Κύριος πριν φύγει υποσχέθηκε να στείλει κάποιον που θα μας έλεγχε θα μας δίδασκε και θα μας οδηγούσε στην αλήθεια. Και Αυτός ήταν:
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ
Εγώ όμως την αλήθειαν σας λέγω• συμφέρει εις εσάς να απέλθω εγώ. Διότι εάν δεν απέλθω, ο Παράκλητος δεν θέλει ελθεί προς εσάς• αλλ' αφού απέλθω, θέλω πέμψει αυτόν προς εσάς•
8 και ελθών εκείνος θέλει ελέγξει τον κόσμον περί αμαρτίας και περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως•
9 περί αμαρτίας μεν, διότι δεν πιστεύουσιν εις εμέ•
10 περί δικαιοσύνης δε, διότι υπάγω προς τον Πατέρα μου και πλέον δεν με βλέπετε•
11 περί δε κρίσεως, διότι ο άρχων του κόσμου τούτου εκρίθη.
Αλλά ειπώθηκε από τα χείλη του Κυρίου και ένα σπουδαίο νέο ότι ο άρχοντας του κόσμου ήδη είχε κριθεί.
ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
SULTANA CHA

Από Χριστιανικό Μήνυμα
23-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ: ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
05-ΘΕΜΑ: : ΓΟΓΓΥΣΜΟΣ
Βγάζοντας μας ο Κύριος από την δουλεία της αμαρτίας θα υπάρχει πάντα ένας πόλεμος μεταξύ του παλιού εαυτού μας και του καινούργιου.
Πέραν του πολέμου με τον εχθρό που μας έχει στήσει όλες τις δυσκολίες της ζωής ανακαλύπτουμε ότι αν αποβλέπουμε στον Κύριο πάντα υπάρχει λύση και παρηγοριά και ελπίδα και ανακούφιση.
Αν πάρουμε από πίσω την πορεία του Ισραήλ μέσα στην έρημο επί 40 χρόνια θα δούμε όλη την πορεία την χριστιανική της, ζωής μας. Ποτέ δεν φεύγει από το μυαλό μου πως ξεκίνησαν με χαρά για την ελευθερία και μια καινούργια ζωή, αμέσως την χαρά την διαδέχτηκε η απελπισία που διαπίστωσαν ότι πίσω ήταν τα στρατεύματα του Φαραώ. Οι πρώτοι που γόγγυσαν ήταν το σύμμεικτο πλήθος, που παρέσυραν και τους γνήσιους εβραίους. Την χαρά την διαδέχτηκε ο τρόμος και η ανασφάλεια.
Όμως ο Κύριος αφού τους δοκίμασε άνοιξε την θάλασσα και πέρασαν μέσα από τα νερά που έγιναν τοίχος και μάλιστα ξερό το μονοπάτι.
Και εκτός από το νερό που μπροστά τους άνοιξε ο Κύριος έκανε κάτι ακόμα πιο θαυμαστό. Έπεσε η Νεφέλη ανάμεσα τους που σκοτείνιασε στου φαραώ το στρατόπεδο και έδωσε φως στο λαό Του.
Ξέρετε αυτό τι μου θυμίζει Αδέλφια μου;
Μου θυμίζει ότι ο σκοτισμένος στη διάνυα του ο σκοτίζεται ακόμα πιο πολύ. Και ο φωτισμένος φωτίζεται ακόμα πιο πολύ.
Αποκάλυψις 22:11
Όποιος αδικεί, ας αδικήσει ακόμα• και όποιος είναι μολυσμένος, ας μολυνθεί ακόμα• και ο δίκαιος ας γίνει ακόμα πιο δίκαιος, και ο άγιος ας γίνει ακόμα πιο άγιος.
Όμως ας πάμε στην εκκλησία του Κυρίου μας που είμαστε εμείς. Ο Κύριος δεν αφήνει από το χέρι του κανέναν που είναι ειλικρινείς μαζί του.
Στην εκκλησία έπεσε το Πνεύμα το άγιο επάνω της. Ο κάθε πιστός έχει μέσα του το Πνεύμα το Άγιο και χωρίς αυτό δεν μπορεί να παραχωρήσει στον Κύριο το έδαφος της καρδιάς στου, της ζωής του ολόκληρης.
Για να γίνει αυτό που γράφουν τα εδάφια στην Εφεσιους πρέπει να εργαστεί μέσα, μας το Πνευμα το Άγιο.
Εφεσίους 4
1 ΣΑΣ παρακαλώ, λοιπόν, εγώ ο φυλακισμένος, χάρη τού Κυρίου, να περπατήσετε άξια της πρόσκλησής του, με την οποία προσκληθήκατε,
2 με κάθε ταπεινοφροσύνη και πραότητα, με μακροθυμία, υποφέροντας ο ένας τον άλλον με αγάπη,
3 φροντίζοντας με ζήλο να διατηρείτε την ενότητα του Πνεύματος διαμέσου τού συνδέσμου τής ειρήνης.
4 Ένα σώμα και ένα Πνεύμα, όπως και προσκληθήκατε με μία ελπίδα τής πρόσκλησής σας•
5 ένας Κύριος, μία πίστη, ένα βάπτισμα•
6 ένας Θεός και Πατέρας όλων, αυτός που είναι επάνω απ' όλους, και διαμέσου όλων, και μέσα σε όλους εσάς.
Ειρήνη έλεος και χάρη
Sultana. Cha

23--ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ: ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
06-ΘΕΜΑ:  ΓΟΓΓΥΣΜΟΣ

ΕΞΟΔΟΣ: 12
51 Και εκείνη την ίδια ημέρα έβγαλε ο Κύριος τους γιους Ισραήλ από τη γη τής Αιγύπτου, σύμφωνα με τα τάγματά τους.
Για να πορευτούμε και μείς μαζί τους σε κάποια πράγματα να δούμε τον εαυτό μας μέσα. Διότι τα ίδια πράγματα η καινή διαθήκη λέει αλλά μας έχει περάσει δια πίστεως μέσα από την χάρη του Σταυρού Του. αυτό πάντα να το θυμόμαστε διότι εδώ θα ζήσουμε τον νόμο. Και τότε θα καταλάβουμε την υπό χάριν του Σταυρού του Κυρίου και του αίματος του.
Αφού πρώτα τους έδωσε με το αίμα των ζώων μεγάλη προστασία «όπως εμάς, δια του αίματος του Κυρίου Ιησού Χριστού στο Σταυρό». Έτσι  εκείνη την μέρα οι παραστάτες είχαν αίμα και το θανατικό τους προσπέρασε. Συμβόλιζε τον θάνατο του Κυρίου μας. Μέσα στην Π.Δ. τα πάντα συμβολίζουν τον Κύριο μας. Όπως προσπερνά τον  κάθε ένα μας που πιστεύει στον σωτήρα και δέχεται το αίμα Του ότι τον καθαρίζει και το λυτρώνει.
Ιωάννης 3:
18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται• όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού…..
….36 Όποιος πιστεύει στον Υιό, έχει αιώνια ζωή• όποιος, όμως, απειθεί στον Υιό, δεν θα δει ζωή, αλλά η οργή τού Θεού μένει επάνω του.
ΕΞΟΔΟΣ 12:
13 Και το αίμα θα είναι σε σας για σημείο επάνω στα σπίτια σας, στα οποία κατοικείτε• και όταν δω το αίμα, θα σας παρατρέξω, και η πληγή δεν θα είναι σε σας για να σας εξολοθρεύσει, όταν χτυπήσω τη γη τής Αιγύπτου.
Ρωμαίους 3:25
τον οποίο ο Θεός προκαθόρισε ως μέσον εξιλέωσης διαμέσου τής πίστης, με βάση το αίμα του, προς φανέρωση της δικαιοσύνης του, για την άφεση των αμαρτημάτων, που έγιναν στο παρελθόν, μέσα στη μακροθυμία τού Θεού•
Υπάρχουν  πολλά -πολλά εδάφια που μιλούν για το αίμα της σωτηρίας που έκανε ο Θεός δια μέσου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Λοιπόν αρχίζουμε το ταξίδι μας μαζί τους.
ΕΞΟΔΟΣ: 12
51 Και εκείνη την ίδια ημέρα έβγαλε ο Κύριος τους γιους Ισραήλ από τη γη τής Αιγύπτου, σύμφωνα με τα τάγματά τους.
Ειρήνη αγάπη και έλεος--- Συνεχίζεται
Sultana.cha

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ Ε΄ΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-06--07-08-Ο ΖΩΝ ΘΕΟΣ-


06-Ο ΖΩΝ ΘΕΟΣ========== Ο ΖΩΝ ΘΕΟΣ
                                  ==6==
τους εαυτούς μας με το μέτρο του Θεού βλέπουμε ότι αμαρτήσαμε και έχουμε στερηθεί της δόξης του Θεού.
Πως μπορούμε να ξέρουμε τι είναι σωστό και τι είναι εσφαλμένο; Πως μπορούμε να βεβαιωθούμε αν ευχαριστούμε ή δυσαρεστούμε τον Θεό; Εκείνος μας αποκάλυψε στον Λόγο Του τον Άγιο ποιο είναι σωστό και ποιο είναι εσφαλμένο.
Πριν 3.500 χρόνια ο θεός έδωκε δια του Μωϋσέως δέκα βασικές εντολές. Οι δέκα αυτές εντολές μπορούν να συγκεφαλαιωθούν:
                  «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ως εξής:
1/. Μη έχεις άλλους Θεούς πλην εμού.
2/. Μη κάμεις εις εαυτόν είδωλον μηδέ ομοίωμα.
3/. Μη λάβεις το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω.
4/. Τίμα τον πατέρα σου και τη μητέρα σου.
5/. Ενθυμού την ημέρα του Σαββάτου δια να αγιάζει αυτήν.
6/. Μη   φονεύσεις
7/. Μη μοιχεύσεις
8/. Μη κλέψεις
9/. Μη ψευδομαρτυρήσεις μαρτυρίαν ψευδή
10/. Μη επιθυμήσεις.
                «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Κανένας που έχει γεννηθεί από ανθρώπινο πατέρα δεν στάθηκε τόσο τέλειος ώστε να υπακούει στον Νόμο του Θεού. Ο Νόμος Του καταδικάζει κάθε άνθρωπο. Διότι ο Θεός λέγει « Όστις φυλάξει όλον τον Νόμον και πταίση εις εν έγινε ένοχος πάντων».
(Ιάκωβος β:10). Όταν ο άνθρωπος παραβαίνει τους νόμους της πολιτείας τιμωρείται από τους άρχοντας του κράτους. Όταν ο άνθρωπος παραβαίνει τους νόμους του Θεού θα τιμωρηθεί από το Θεό. η αμαρτία πρέπει να τιμωρείται. Η βίβλος με σαφήνεια διδάσκει ότι όλοι οι μη συγχωρηθέντες αμαρτωλοί θα περάσουν την αιωνιότητα «εις την λίμνην του Πυρός την καιόμενη με το θείον».

 07-Ο ΖΩΝ ΘΕΟΣ========== Ο ΖΩΝ ΘΕΟΣ

                                     ==7==
Πρέπει λοιπόν να καταδικασθούν όλοι για πάντα χωρίς ελπίδα; Δεν  υπάρχει κανένας τρόπος όπου ο αμαρτωλός άνθρωπος να μπορεί να συμφιλιωθεί με τον άγιο Θεόν; Εάν ο Θεός αγαπά
όλους τους ανθρώπους δεν θα προνοήσει κάποιον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσουν να σωθούν; Ευλογημένο το Όνομα Του! έχει προβλέψει ένα τέλειο σχέδιο σωτηρίας για τον άνθρωπο. Μη θέλων να απολεσθώσι τινές αλλά πάντες να έλθωσι εις μετάνοιαν»(Β΄ Πέτρου γ:9). Η θαυμαστή σωτηρία που ο θεός μας χορηγεί δίδεται δια μέσου του Υιού Του- του Κυρίου Ιησού
Χριστού.
                           «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός είναι ο Μονογενής Υιός του Θεού. είναι ένας με τον Πατέρα. Πολύ προτού τεθούν τα θεμέλια του κόσμου ήταν η καθημερινή χαρά του Πατέρα Του. «Ότε ήλθε το πλήρωμα του χρόνου εξαπέστειλε ο Θεός τον Υιόν αυτού όστις εγεννήθη εκ γυναικός και υπετάγη εις τον νόμον». (Γαλάτας δ:4). Περίπου δύο χιλιάδες χρόνια πριν γεννήθηκε ο Χριστός στο μικρό χωριό της Βηθλεέμ στη χώρα της Ιουδαίας. Διαφέρει κατά πολλά από τους άλλους ανθρώπους διότι είναι Θεάνθρωπος. Ο Χριστός δεν είχε ανθρώπινο πατέρα. Ο Ιωσήφ ήταν θετός πατέρας Του αλλά η Μαρία η μητέρα του Χριστού «πριν συνέλθωσιν μετά του Ιωσήφ ευρέθη εν γαστρί έχουσα εκ Πνεύματος Αγίου»(Ματθαίος α:18). Ο Χριστός είναι ο μόνος άνθρωπος που γεννήθηκε από παρθένο. Γεννήθηκε έχοντας ως Πατέρα το Άγιον Πνεύμα και την Παρθένο Μαρία ως μητέρα για να γίνει ο Θεάνθρωπος. Για τούτο είναι και ο μόνος μεσάζων μεταξύ Θεού και ανθρώπων. Επειδή γεννήθηκε από τον Θεό μπορεί να απλώσει το ένα Του χέρι και να πιάσει τον άγιο Θεό. Επειδή γεννήθηκε από γυναίκα μπορεί με το άλλο Του χέρι να πιάσει τον χαμένο και αμαρτωλό άνθρωπο. Αυτός μόνο μπορεί να φέρει τους αμαρτωλούς στον άγιο Θεό.


08-Ο ΖΩΝ ΘΕΟΣ========== Ο ΖΩΝ ΘΕΟΣ
                                  ==8==
Η Αγία Γραφή αποτελείται από εξήντα έξη βιβλία. Τα πρώτα τριάντα εννέα βιβλία ονομάζονται: «Παλαιά Διαθήκη» και τα τελευταία είκοσι επτά ονομάζονται «Η Καινή Διαθήκη» τα πρώτα τέσσερα βιβλία της Κ.Δ ονομάζονται τα Ευαγγέλια. Αυτά είναι τα τέσσερα βιβλία μας μιλούν για τη γέννηση του
Χριστού για την εξαιρετική ζωή που έζησε στη γη πριν δυό χιλιάδες χρόνια.
Ο Χριστός έζησε μόνο τριάντα τρία χρόνια στη γη ευεργετώντας όλους που συναντούσε. Θεράπευσε τους ασθενείς έκαμε τους τυφλούς να αναβλέψουν τους κωφούς να ακούν. Καθάρισε τους λεπρούς ακόμα δε και νεκρούς ανέστησε. Περπάτησε στα ύδατα και κατασίγασε την τρικυμία. Σε δυό περιπτώσεις πήρε λίγα ψωμάκια και ψάρια και χόρτασε χιλιάδες ανθρώπους. Τα χείλη Του ήταν γεμάτα λόγια χάρητος. Τα λόγια της σοφίας Του αναγνωρίζονται σ’ όλο τον κόσμο ως τα ανώτερα διδάγματα που άκουσε ποτέ άνθρωπος. Όλη του η ζωή ελέγχετε ενδυναμωνόταν και οδηγείτο από το Θεό.
Το μίσος των ανθρώπων ήταν φανερό από το γεγονός ότι μισούσαν το Χριστό για τα λόγια Του και τα έργα Του. Ήλθε στους Ιουδαίους ως ο Βασιλεύς τους αλλά αυτοί φώναζαν «Ας φύγει. Δεν θέλουμε ο άνθρωπος αυτός να μας βασιλεύει». Ήταν καταφρονημένος και απορημένος υπό των ανθρώπων.
Ήταν άνθρωπος θλίψεων και δόκιμος ασθενείας. Εξέλεξε  δώδεκα άνδρας για να γίνουν μαθηταί Του. ένας απ’ αυτούς Τον αρνήθηκε άλλος Τον πρόδωσε και Τον παρέδωσε στα χέρια των εχθρών Του. Καθώς αντιμετώπιζε την τρομερή αγωνία επάνω στο Σταυρό για τις αμαρτίες ολόκληρου του κόσμου ο ιδρώτας Του έτρεχε σαν σταγόνες αίματος. Προσευχήθηκε στον Ουράνιο Του Πατέρα.  «Εάν είναι θέλημα Σου ας παρέλθει το ποτήριον τούτο απ’ εμού αλλά όχι το θέλημα το εμόν το Σον ας γίνει». Καταδικάστηκε από το Συνέδριο των Ιουδαίων γιατί εφοβούντο μήπως πάρει το αξίωμα τους. Αντιμετώπισε μια χλευαστική δίκη μπροστά στον Πόντιο Πιλάτο τον Ρωμαίο Διοικητή.
Οι άνθρωποι τον έπτυσαν στο Πρόσωπο. Εξέσχισαν τα ιμάτια Του από το Σώμα Του και Τον μαστίγωσαν στην πλάτη. Του φόρεσαν ακάνθινο στεφάνι στο μέτωπο. 
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ-01-02-03-04


13ον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
01--ΘΕΜΑ: Να μάθουμε να ξεχωρίζουμε:
Ματθαίος  6:
14 Επειδή, αν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, θα συγχωρήσει και σε σας ο ουράνιος Πατέρας σας.
15 Αν, όμως, δεν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, ούτε ο Πατέρας σας θα συγχωρήσει σε σας τα πταίσματά σας.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
Πολλοί χριστιανοί μπερδεύουν τα εδάφια αυτά σύμφωνα στα μέτρα τους.
Την  συγχώρηση με την αληθινή χριστιανική ζωή τους. Όταν φταίξουν σε κάποιον Ζητούν συγχώρηση αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν τακτοποιήσει την σχέση τους με τον άλλον που έχουν βλάψει η έχουν πικράνει. Το παίρνουν επιπόλαια και ζητούν αποκατάσταση να γίνουν όπως πρώτα.
 Όμως όταν δεν έχουν αποκαταστήσει με ειλικρίνεια την σχέση τους με τον κύριο και το ξέρουν αυτό από  αυτούς που ζητούν αποκατάσταση δεν έχουν κάνει καμία κίνηση και από πάνω λένε ότι να αμαρτάνετε φερνο0ντας τα εδάφια αυτά.
Ο αληθινός όμως χριστιανός όχι μόνο έχει συγχωρήσει και έχει πληρώσει και πληρώνει την αμαρτία αυτών χωρίς να έχει υποχρέωση που ζητούν να τους συγχωρέσει ο Κύριος  νύχτα μέρα για την ψυχή τους και για να μην βλαστημηθεί το όνομα του Κυρίου
Κάνουν το χρέος αυτών, που χωρίς να φταίνε μόνο και μόνο όπως το είπα γιατί θα δινόταν κακή μαρτυρία για τον κύριο. Και  χωρίς να αποκαταστήσουν αυτό που πρέπει ζητούν συγγνώμη και πετούν στα μούτρα τους
Τα δυο εδάφια αυτά.

Ενώ δεν αληθεύουνε. Εδω δείχνει ο διάβολος τα δόντια του αφού δεν μπόρεσε να ταράξει καρδιές που το θέμα το οποίο το έθεσαν στον κύριο, τώρα έρχονται με την μάσκα του μετανοημένου να βλάψουν περισσότερο αυτούς που έβλαψαν.
Ο κύριος να κάνει έλεος στις καρδιές όλων και να δώσει χάρη και αληθινή μετάνοια
Sultana.cha
Feis+googl
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
13ον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
02--ΘΕΜΑ: Να μάθουμε να ξεχωρίζουμε:
Ματθαίος  6:
14 Επειδή, αν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, θα συγχωρήσει και σε σας ο ουράνιος Πατέρας σας.
15 Αν, όμως, δεν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, ούτε ο Πατέρας σας θα συγχωρήσει σε σας τα πταίσματά σας.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
Έφταιξες αδελφέ μου στους αδελφούς σου. το κατάλαβες. Ο κανόνας είναι ο εξής:
Να βρεθείς στον Κύριο με μετάνοια
Να αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι έκανες πρώτα στον Κύριο μπροστά και έπειτα στον αδελφό σου.
Και όχι μόνον αυτό αλλά αποκαθιστάς και με την εκκλησία την σχέση σου ώστε να σε βλέπουν οι αδελφοί ότι όντως μετάνιωσες και έχεις ζωή αγία.
Να νιώσεις την ταπείνωση και ενοχή σου μέχρι τα μύχια της καρδιάς σου στον Κύριο και μετά στον αδελφό σου.
Όχι  χωρίς αληθινή μετάνοια και αυτό φαίνεται από τα εδάφια που πρόβαλες κατηγορώντας με θράσος
Ματθαίος 3:8
Κάντε, λοιπόν, καρπούς άξιους της μετάνοιας·
Αυτό δεν το είδες αδελφέ μου;
>>>> 
Ο Κύριος ζητά να κάνουμε καρπούς άξιους της μετανοίας μας. Όταν είναι αληθινή μετάνοια ο Κύριος πληροφορεί ακόμα και αυτόν που έβλαψες και τους γύρω σου .
Ότι και να βλάψεις σε όσο μεγάλο βαθμό τον αδελφό σου στο τέλος όλα γίνονται ένα πιάτο φακή και φεύγει η ζωή σου γλιστρά σαν νερό μέσα από τα χέρια σου. Και  όταν έρθει η ώρα να ευλογηθείς τότε βλέπεις πόσο κακό στον εαυτό σου έκανες χωρίς αληθινή μετάνοια.
Εβραίους 12:
12 «Γι' αυτό, ανορθώστε τα εξασθενημένα χέρια και τα παραλυμένα γόνατα».
13 Και «κάντε στα πόδια σας ίσιους δρόμους»· ώστε, το χωλό να μη εκτραπεί, αλλά μάλλον να θεραπευθεί.
14 Επιδιώκετε ειρήνη με όλους, και τον αγιασμό, χωρίς τον οποίο κανένας δεν θα δει τον Κύριο·
15 παρατηρώντας μήπως κάποιος στερείται τη χάρη τού Θεού· «μήπως κάποια ρίζα πικρίας, που αναφύεται, φέρνει ενόχληση», και διαμέσου αυτής μολυνθούν πολλοί·
16 μήπως υπάρχει κάποιος πόρνος ή βέβηλος, όπως ο Ησαύ, ο οποίος για ένα πιάτο φαγητό πούλησε τα πρωτοτόκιά του·
Εβραίους 12:
17 ξέρετε, βέβαια, ότι και μετέπειτα, θέλοντας να κληρονομήσει την ευλογία, αποδοκιμάστηκε· δεδομένου ότι, δεν βρήκε τόπο μετάνοιας, αν και την εκζήτησε με δάκρυα.
Ματθαίος  7:
21 Δεν θα μπει μέσα στη βασιλεία των ουρανών καθένας που λέει σε μένα: Κύριε, Κύριε· αλλ' αυτός που πράττει το θέλημα του Πατέρα μου, ο οποίος είναι στους ουρανούς.
22 Πολλοί θα μου πουν κατά την ημέρα εκείνη: Κύριε, Κύριε, δεν προφητεύσαμε στο όνομά σου, και στο όνομα σου εκβάλαμε δαιμόνια, και στο όνομά σου κάναμε πολλά θαύματα;
23 Και, τότε, θα ομολογήσω σ' αυτούς, ότι: Ποτέ δεν σας γνώρισα· φεύγετε από μένα εσείς που εργάζεστε την ανομία.
Sultana.cha
Feis+googl

13ον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
03--ΘΕΜΑ: Να μάθουμε να ξεχωρίζουμε:
Ματθαίος  6:
14 Επειδή, αν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, θα συγχωρήσει και σε σας ο ουράνιος Πατέρας σας.
15 Αν, όμως, δεν συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα πταίσματά τους, ούτε ο Πατέρας σας θα συγχωρήσει σε σας τα πταίσματά σας.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
Ματθαίος 7
1 Μη κρίνετε για να μη κριθείτε·
2 επειδή, με όποια κρίση κρίνετε, θα κριθείτε· και με όποιο μέτρο μετράτε, θα αντιμετρηθεί σε σας.
3 Και γιατί βλέπεις το ξυλαράκι που είναι στο μάτι τού αδελφού σου, ενώ το δοκάρι που είναι μέσα στο δικό σου μάτι δεν το παρατηρείς;
4 Ή, πώς θα πεις στον αδελφό σου: Άφησε να βγάλω το ξυλαράκι από το μάτι σου, ενώ το δοκάρι είναι μέσα στο μάτι σου;
5 Υποκριτή, βγάλε πρώτα το δοκάρι από το μάτι σου, και τότε θα δεις καθαρά για να βγάλεις το ξυλαράκι από το μάτι τού αδελφού σου.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 
 Ο Κύριος δεν είπε μόνο να συγχωρούμε όπως μας συγχώρησε αλλά να μην κρίνουμε κανένα γιατί με όποιο μέτρο κρίνουμε με εκείνο θα μας κρίνει.
Στα πρώτα αυτά κεφάλαια από το 5 μέχρι το 8 είναι η επί του όρους ομιλία., η οποία  δίνει την σωστή στάση των πιστών μεταξύ τους. Ότι αμάρτησα έχω εγώ συγχωρηθεί  από τον Κύριο και έτσι δεν πρέπει να βλέπω τον αδελφό μου ο ποιος έχει και αυτός ελαττώματα και αγωνίζεται όπως κι εγώ.
Ματθαίος 7
1 Μη κρίνετε για να μη κριθείτε·
2 επειδή, με όποια κρίση κρίνετε, θα κριθείτε· και με όποιο μέτρο μετράτε, θα αντιμετρηθεί σε σας.
Όμως παρά πολλοί χριστιανοί πέφτουν στην κατάκριση.
Αυτοί οι άνθρωποι είναι τρομεροί εγωιστές νομίζουν ότι είναι τέλειοι και έχουν τόσο θράσος να κατηγορούν συνέχεια. Και αντί να έχουν Κύριο τον Ιησού Χριστό έχουν τον κατήγορο μας(διάβολο) που ακόμα βρίσκεται στα επουράνια και κατηγορεί την εκκλησία του Κυρίου που είμαστε όλοι εμείς.
Αποκάλυψις 12:
10 Και άκουσα μια δυνατή φωνή στον ουρανό που έλεγε: Τώρα έγινε η σωτηρία και η δύναμη και η βασιλεία τού Θεού μας, και η εξουσία τού Χριστού του· επειδή, ρίχτηκε κάτω ο κατήγορος των αδελφών μας, που τους κατηγορεί μπροστά στον Θεό μας ημέρα και νύχτα.
Γι αυτό καλά θα είναι να προσέχουμε πως βαδίζουμε με τον Κύριο και επεξεργαζόμαστε την πνευματική μας ζωή. Οι παγίδες είναι τόσο μεγάλες που ο διάβολος τις βάζει ώστε να παγιδεύει τα παιδιά του Θεού.
Ιωάννου Α' 3:
8 Αυτός που πράττει την αμαρτία είναι από τον διάβολο, επειδή ο διάβολος απαρχής αμαρτάνει. Γι' αυτό φανερώθηκε ο Υιός τού Θεού, για να καταστρέψει τα έργα τού διαβόλου.
Ιωάννης 13:
2 Και αφού έγινε δείπνο, (ο δε διάβολος είχε ήδη βάλει στην καρδιά τού Ιούδα τού Σίμωνα, του Ισκαριώτη, να τον παραδώσει)·
Εύχομαι ειρήνη ευλογία και έλεος στις καρδιές μας
Sultana. cha
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 

13ον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
04--ΘΕΜΑ: Να μάθουμε να ξεχωρίζουμε:
Τους υποκριτές, τους ψευδό αδελφούς τους ψευδοπροφήτες και ψευδό δάσκαλους
 Να έχω τα αισθητήρια μου γυμνασμένα για να τους διακρίνω. Και αυτό γίνεται μόνο όταν έχουμε συνέχεια ένωση με τον κύριο
Βέβαια πολλές φορές θα την πατήσουμε. Διότι ο άλλος βασίζεται στο ότι έχουμε αθωότητα και όχι πονηριά και μας την φέρνει. Αυτό είναι νίκη του διαβόλου επάνω σε εκείνον που το έκανε και στέφανος επάνω στο παιδί του Κυρίου διότι με καλές προθέσεις έκανε νομίζοντας ότι βοήθα τον αδελφό του ότι πρέπει να δείχνει έμπρακτα την αγάπη του.
Είναι πολλά πράγματα που είναι παγίδες ενώ φαίνονται ότι πρέπει να γίνει η βοήθεια και το δίχτυ είναι καλά στημένο. Όμως ο Κύριος βλέποντας την καρδία του παιδιού του το προφυλάσσει από τον κίνδυνο  που είναι μεγαλύτερος.
Επομένως πρέπει να έχουμε πνευμα διάκρισης και αυτό να το έχουμε θέμα καθημερινό προσευχής να μας τη δίνει ο Κύριος σε όλη την φάση και διαδρομή της πνευματικής ζωής μας
 Οπότε έχουμε ξεχωριστεί ζωή (αγία) μπροστά στον Κύριο. Και τότε μπορούμε να πούμε ότι είμαι παιδί του Κυρίου διαλεγμένο ξεχωριστώ και αρεστό στα μάτια του. 
 Και όλα αυτά για να γίνουν πρέπει να προπορεύεται το Πνευμα το Άγιο μέσα στην καρδιά μας και να έχουμε καλό καρπό
  Αν το Πνευμα το Άγιο δεν την καθαρίσει
προετοιμάσει, τότε όπως λέει ο Ζαχαρίας ο προφήτης δεν θα τα βγάλουμε πέρα από την αντίσταση του διάβολου που θα φέρνει διαρκώς στην πνευματική μας πορεία
Ζαχαρίας 3:
1 ΚΑΙ μου έδειξε τον Ιησού, τον μεγάλο ιερέα, να στέκεται μπροστά στον άγγελο του Κυρίου, και ο διάβολος στεκόταν από τα δεξιά του για να του αντισταθεί.
>>> 
Όπως βλέπουμε ο διάβολος συνέχεια είναι αυτός που αντιστέκεται στην αγία ζωή που θέλουμε να κάνουμε.
Ειρήνη έλεος και χάρη
Sultana.cha
Πέτρου Α' 5:
8 Εγκρατευθείτε, αγρυπνήστε· επειδή, ο αντίδικός σας ο διάβολος περιτριγυρίζει, σαν ωρυόμενο λιοντάρι, ζητώντας ποιον να καταπιεί.
Ματθαίος 5:
25 Έλα σε ειρήνη με τον αντίδικό σου γρήγορα, ενόσω είσαι μαζί του καθ' οδόν· μήπως και ο αντίδικος σε παραδώσει στον κριτή, και ο κριτής στον υπηρέτη, και ριχτείς σε φυλακή.
Έλεος ειρήνη και χάρη από τον κύριο
Sultana. cha

13ον ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
04--ΘΕΜΑ: Να μάθουμε να ξεχωρίζουμε:
Πέτρου Α' 8:
8 Εγκρατευθείτε, αγρυπνήστε· επειδή, ο αντίδικός σας ο διάβολος περιτριγυρίζει, σαν ωρυόμενο λιοντάρι, ζητώντας ποιον να καταπιεί
Έχουμε έναν μεγάλο εχθρό που μας παραμονεύει διαρκώς τι κάνουμε τι σκαφτόμαστε και πράττουμε και αυτό αν προσβάλλει τον Θεό τότε είναι κατήγορος μεγάλος αν τον τιμά  τον Θεό τότε βάζει εμπόδια ώστε να μας γονατίσει πνευματικά.
Ματθαίος 26:
41 Αγρυπνείτε και προσεύχεστε, για να μη μπείτε σε πειρασμό· το μεν πνεύμα είναι πρόθυμο, η σάρκα όμως είναι αδύναμη.
Ζαχαρίας 3:
1 ΚΑΙ μου έδειξε τον Ιησού, τον μεγάλο ιερέα, να στέκεται μπροστά στον άγγελο του Κυρίου, και ο διάβολος στεκόταν από τα δεξιά του για να του αντισταθεί.
Α΄ Πέτρου 5:8
8 Εγκρατευθείτε, αγρυπνήστε· επειδή, ο αντίδικός σας ο διάβολος περιτριγυρίζει, σαν ωρυόμενο λιοντάρι, ζητώντας ποιον να καταπιεί.
9 Στον οποίο αντισταθείτε μένοντας στερεοί στην πίστη, ξέροντας ότι τα ίδια παθήματα γίνονται στους αδελφούς σας που είναι μέσα στον κόσμο.
>>> 
Αυτόν τον εχθρό μόνο έτσι μπορούμε να τον πολεμήσουμε. Στην  προσευχή να είμαστε στερεοί όχι μια πάνω μια κάτω η πίστη να είναι ακλόνητη η εμπιστοσύνη μας να είναι πραγματική στο πρόσωπο του να ησυχάζουμε σε Αυτόν και ότι μας απασχολεί να του το φέρνουμε στην παρουσία του είτε φταίμε είτε όχι. Εκείνος όλα θα τα ρυθμίσει. Και αυτά τα λέω εκ πείρας και ακόμα μαθαίνω.
Αυτό το εδάφιο στο Ζαχαρία πολύ με εξέπληξε.
 Με έβαλε σε σκέψεις. Δηλαδή,  όταν πάμε να προσευχηθούμε να βρεθούμε με τον Κύριο έχουμε έναν που μας εμποδίζει που αντιστέκεται εναντίον μας αυτό με έχει αφήσει άναυδη. Διαβάστε το πάλι
Ζαχαρίας 3:
1 ΚΑΙ μου έδειξε τον Ιησού, τον μεγάλο ιερέα, να στέκεται μπροστά στον άγγελο του Κυρίου, και ο διάβολος στεκόταν από τα δεξιά του για να του αντισταθεί.
Ο Απ. Πέτρος μας λέει να του αντισταθούμε όπως αντιστέκεται εκείνος σε μας, έτσι κι εμείς, αντιστεκόμαστε  σε εκείνον.
Αυτό σημαίνει πόλεμο δεν του παραχωρώ δεν μου παραχωρείται,  ο Κύριος το ήξερε με ποιον έχουμε να κάνουμε. Γι  αυτό μας έδωσε δύναμη από το Πνευμα το Άγιο να εγκατασταθεί μέσα μας και να μας στερεώνει στην πίστη στην εγκράτεια και ενάντια στις μεθοδείες του.
Μάρκος 13:
37 Και όσα λέω προς εσάς, τα λέω προς όλους: Αγρυπνείτε.
Ειρήνη ασφάλεια και χάρη του κυρίου επάνω μας
Sultana cha