_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Από τη φωνή του Ευαγγελίου

Από τη φωνή του Ευαγγελίου

ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΖΩΔΙΆΤΗ (Ανάγνωσμα: Λουκάς 18:10—14)

1ον /. ΘΡΗΣΚΟΣ ΝΑΙ—ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΟΣ ΟΧΙ

Η παραβολή του Τελώνη και του Φαρισαίου
  10…δύο άνθρωποι ανέβηκαν στο Ναό για να προσευχηθούν. Ο ένας ήταν Φαρισαίος και ο άλλος Τελώνης. 11Ο Φαρισαίος στάθηκε επιδεικτικά κι έκανε την εξής προσευχή σχετικά με τον εαυτό του:  Θεέ μου σ’ ευχαριστώ που εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους ανθρώπους άρπαγας άδικος μοιχός ή και σαν αυτόν τον τελώνη.12 Εγώ νηστεύω δύο φορές την εβδομάδα και δίνω στο ναό το δέκατο απ’ όλα τα εισοδήματα μου.
13--Ο Τελώνης  αντίθετα στεκόταν πολύ πίσω και δεν τολμούσε ούτε τα μάτια του να σηκώσει στον ουρανό. Χτυπούσε το στήθος του και έλεγε: «Θεέ μου σπλαχνίσου με τον αμαρτωλό».14 Σας βεβαιώνω πως αυτός έφυγε για το σπίτι του αθώος και συμφιλιωμένος με το Θεό ενώ ο άλλος όχι. Γιατί όποιος υψώνει τον εαυτό του θα ταπεινωθεί κι’ όποιος τον ταπεινώνει θα υψωθεί.
         «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
   Σε ρωτά κάποιος αν είσαι χριστιανός και η απάντηση σου είναι χωρίς δισταγμό»και βέβαια είμαι. Δε σκοτώνω δεν κλέβω πηγαίνω στην Εκκλησία και δίνω λεφτά στο Θεό. Τι άλλο θέλεις να κάνω;»
  Κάνοντας όλ’ αυτά νομίζεις πως είσαι χριστιανός. Μα αυτά τα κάνει κι ένας Μωαμεθανός. Ποια η διαφορά μεταξύ του ενός και του άλλου; Και ο ένας και ο άλλος κάνει τα ίδια έργα.
 Η ιστορία μας μιλάει για έναν άνθρωπο που εκκλησιάζονταν προσευχόταν και γενικά ήταν άνθρωπος με βαθιά θρησκευτική συναίσθηση και ζήλο. Εμείς  θα λέγαμε ότι ήταν άξιος συγχαρητηρίων. Τι είπε όμως ο Χριστός γι αυτόν τον άνθρωπο με τα καλά και αξιοθαύμαστα έργα; Είπε πως δεν πήγε στο σπίτι του δικαιωμένος. Θα λέγαμε σήμερα ότι δεν ήταν χριστιανός.
  Ποιό ήταν το λάθος αυτού του Φαρισαίου; Προσπάθησε να δικαιώσει τον εαυτό του από μόνος του κερδίζοντας την εύνοια και τη συγχώρηση του Θεού με τις δικές του προσπάθειες. Τίποτα δεν ήταν ίσως ψέμα από αυτά που ανέφερε στην προσευχή του.
  Ο Χριστός μας λέει όμως καθαρά πως δεν μπορεί ο άνθρωπος να πετύχει τη δικαίωση του μόνος. Διαβάζουμε στη βίβλο: «Γιατί πράγματι με παροχή χάρης έχετε σωθεί μέσω της πίστεως. Και αυτό δεν είναι επίτευγμα δικό σας. είναι δώρο του Θεού. Δεν είναι αμοιβή έργων. Σας το λέω για να μη τυχόν και καυχηθεί κανείς.(Εφεσίους 2:8—9).
  Η καύχησης του Φαρισαίου στα καλά του έργα αυτά δεν ήταν η φυσική απόρροια από τη δικαιωμένη και αναγεννημένη φύση του αλλά απλά ένα αντάλλαγμα που προσπαθούσε να «πουλήσει» στο Θεό εξαγοράζοντας έτσι την εύνοια Του. Εκείνος που πραγματικός δεν καυχάται ποτέ για τον εαυτό του αλλά για τη χάρη του Θεού που τον ικάνωσε να γίνει εκτελεστής έργων που δοξάζουν το Θεό.
Ο Απόστολος Παύλος αποδίδει κάθε τι που είναι και κάνει στο Θεό.  «Όποιος καυχιέται για τη χάρη του Θεού να καυχιέται»
(Α΄ Κορινθίους 1:31και 15:10)
  Τι είναι επιτέλους δικαίωση; Η λέξη μας φέρνει σε μια σκηνή δικαστηρίου. Υπόδικος είναι ο άνθρωπος και η ενοχή του έχει αποδειχτεί.»Πάντες ήμαρτον» βροντοφωνάζει η Αγία Γραφή. Για τον ένοχο υπάρχει καθορισμένη ποινή και για την ενοχή είναι θάνατος. Θα έπρεπε ο ένοχος αμαρτωλός σίγουρα να πεθάνει αντί γι αυτόν όμως ο Θεός στέλνει το γιό Του ο Οποίος με τη θέληση Του έρχεται να πάρει τη θέση του ένοχου ανθρώπου. Ο Χριστός ήρθε σε τούτη τη γη με το μοναδικό σκοπό να πεθάνει για τις αμαρτίες μας.
  Ο σταυρικός θάνατος του Χριστού δε μας δικαιώνει αυτόματα. Ο άνθρωπος πρέπει να δεχτεί προσωπικά το έργο αυτό της θείας δικαίωσης που προσφέρει ο Θεός. Τη στιγμή που δέχεται δια της πίστεως δικαιώνεται. Και εσύ προσωπικά πάρεις μια τέτοια απόφαση θα πάψεις να είσαι ένοχος απέναντι στο Θεό. Θα είσαι δικαιωμένος σωσμένος χριστιανός. Τη στιγμή που δέχεσαι το έργο του Χριστού ελευθερώνεσαι όχι μόνο από την ενοχή της αμαρτίας αλλά και από τη δύναμη της. Η ζωή σου αλλάζει. Παύεις να κυνηγάς την αμαρτία αν και η αμαρτία συνεχίζει να σε κυνηγά. Η πάλη με την αμαρτία συνεχίζεται σκληρά αλλά τώρα δεν είσαι πια σκλάβος της αλλά στόχος της.
  Ο Φαρισαίος νόμιζε ότι μπορούσε να δικαιωθεί με τις νηστείες τις δωρεές του και την εξωγυαλισμένη ηθική του.  αν όμως ο Χριστόςδεχόταν τον τρόπο αυτό δικαίωσης του Φαρισαίου θα έκανε τον εαυτό Του χρεώστη απέναντι στον άνθρωπο. Δεν είναι όμως χρεώστης κανενός ανθρώπου ο Θεός. Αντίθετα ο άνθρωπος είναι οφειλέτης απέναντι στο Θεό. Ο Θεός σου ζητά σήμερα να δεχτείς τη χάρη Του. Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει τόσα πολλά ώστε να κερδίσει την εύνοια του Θεού.
  Αν θα μπορούσε να τα καταφέρει ο άνθρωπος μόνος του δε θα υπήρχε μια ανάγκη να έρθει και να σταυρωθεί ο Χριστός. Μην αυταπατάσαι. Θρήσκος και ηθικός δε σημαίνει αυτόματα και δικαιωμένος. Σε ρωτώ: Είσαι δικαιωμένος; Έχεις δεχτεί προσωπικά τη θυσία του Χριστού; Έχεις απαλλαγεί από το φορτίο και τη σκλαβιά της αμαρτίας; Ή απόφαση είναι δική σου. Αμήν.
       «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

          Η ΠΙΣΤΗ ΠΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ (Σπύρου Ζωδιάτη
Από τη Φωνή του Ευαγγελίου [Μάρτιος—2008]

  2ον/ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ: Ματθαίος 17:14—23

  Μήπως υποφέρεις από σκλαβιά; Δεν εννοώ κατ’ ανάγκη πολιτική σκλαβιά. Δεν εννοώ την αναγκαστική μας αιχμαλωσία στους νόμους της φύσης. Είναι αλήθεια ακόμα ότι για τις περισσότερες αιχμαλωσίες μας δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Πολλές φορές η υπακοή μας είναι ο μόνος τρόπος να διατηρηθούμε στη ζωή.
  Υπάρχουν όμως σκλαβιές που έχουν να κάνουν μόνο με μας σαν άτομα. Κάποτε φταίμε γι’ αυτές και κάποτε όχι. Νομίζεις συχνά ότι είσαι ο κύριος του εαυτού σου αλλά τη μάχη την κερδίζει ο καπνός. Για φαντάσου ένα νεκρό χόρτο να καταφέρνει να αιχμαλωτίζει έναν ολόκληρο άνθρωπο με λογική και θέληση.  Και ύστερα νομίζεις πως είσαι δυνατός. Άλλες φορές πάλι γινόμαστε αιχμάλωτοι μιας κατάστασης για την οποία ίσως προσωπικά να μην ευθυνόμαστε καθόλου. Σε τούτη την κατηγορία ανήκουν κάποια κληρονομική αρρώστια –κάποια αδυναμία του νου-κάτι άλλο.
  Γι’  αυτό το κάτι άλλο που πρέπει να πάμε; Αν είναι κάτι που ο

Θεός επέτρεψε το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να πάμε σ’ Αυτόν. Κανένας άλλος δεν μπορεί να καταλάβει τον πόνο μας και να τον ξαλαφρώσει.
  Το μονάκριβο παιδί είναι άρρωστο. Η καρδιά του πατέρα ραγίζει βλέποντας το γιό του να σεληνιάζεται. Βάλε τον εαυτό σου στη θέση του γονιού αυτού. Τι θα έκανες άραγε; Το πρώτο πράγμα που θα κάναμε θα ήταν να πάμε σε όλους τους γιατρούς που ειδικεύονται στο θάμα αυτό. Τι θα κάνεις όμως αν ανακαλύψεις πως και οι ειδικοί γιατροί είναι ανίκανοι να βοηθήσουν; Θα τα βάλεις με το Θεό; θα πάψεις να πιστεύεις; Θα χάσεις κάθε ελπίδα;
  Πρόσεξε γιατί αν κάνεις το παραπάνω επεκτείνεις εσύ ο ίδιος τη δυστυχία σου. Είναι αλήθεια άσχημο να είναι κανείς άνθρωπος αβοήθητος αλλά όταν γυρίζει την πλάτη του στο Θεό η κατάσταση του γίνεται τραγική. Η θλίψη χωρίς πίστη είναι κάτι ανυπόφορο. Με την πίστη όμως μπορεί να μεταβληθεί σε απροσδόκητη ευλογία. Πέταξε την ελπίδα έξω από την ζωή σου και μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα τα χάσεις όλα. Μια τέτοια κατάσταση ο πατέρας του σεληνιασμένου παιδιού δεν επέτρεψε να δημιουργηθεί στην ψυχή του. Πήγε στους μαθητές του Χριστού μα κι εκείνοι δεν κατάφεραν να θεραπεύσουν το παιδί του. Αλλά πάλι δεν έχασε την ελπίδα του. Πήγε απευθείας στο Χριστό. Κι εκεί βρήκε την λύση και την απελευθέρωση του παιδιού του.
   Ας υποθέσουμε όμως πως και ο Χριστός για όλους που Εκείνος γνωρίζει αρνιόταν να δώσει θεραπεία. Όχι βέβαια γιατί δεν είχε τη δύναμη να κάνει κάτι άλλο αλλά επειδή το θεωρούσε καλύτερο για το αιώνιο μέλλον του πατέρα του παιδιού του αλλά ολόκληρης της ανθρωπότητας. Πιστεύω ότι αυτός ο πατέρας θα συνέχιζε να πιστεύει να ελπίζει και να περιμένει. Τι στ’ αλήθεια θα κέρδιζε αν έπαυε να ελπίζει; Απολύτως τίποτα.  Ίσως κι εσύ για τον ένα ή για τον άλλο λόγο έπαψες να ελπίζεις. Πες μου ειλικρινά τι θα κερδίσεις;
  Μια βασική αλήθεια πρέπει όλοι να καταλάβουμε για το Θεό. Πως όταν δεν ενεργεί όπως εμείς θα θέλαμε δεν είναι επειδή είναι αδύνατος αλλά θεωρεί ότι θα είναι για το αιώνιο καλό σου και γενικότερο καλό ολόκληρης της δημιουργίας Του. Τούτος είναι πραγματικά ένας τοίχος τον οποίο δεν μπορεί να ξεπεράσεις. Αν είσαι άνθρωπος λογικός και σώφρων θα μείνεις εκεί που είσαι και δε θα αρχίσεις να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο. Για ένα πράγμα μπορείς να είσαι βέβαιος ότι ο τοίχος δεν πρόκειται να γκρεμίσει. Μόνο το δικό σου κεφάλι θα σπάσει. Θλίψη λοιπόν χωρίς πίστη είναι αυτοκτονία.
  Φίλε αναγνώστη αναγνώρισε ότι η θλίψη που επιτρέπει ο Θεός στη ζωή σου έχει κάποιο σκοπό. Όταν η ματιά στους τριγύρω σου φέρνει απόγνωση η ματιά προς τα πάνω φέρνει ελπίδα. Και τότε οπωσδήποτε θα έρθει κάποια ευλογία στη ζωή σου. δοκίμασε λοιπόν την ευλογημένη αυτή εμπειρία της πίστης που πραγματικά ελευθερώνει. ΑΜΗΝ
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Πρόσεχε Πως Χρησιμοποιείς Το Μνημονικό Σου.

Μελέτη του Σπύρου Ζωδιάτη
(φωνή του Ευαγγελίου Φεβρουάριος 2009

Έχεις ποτέ σκεφτεί πόσο σπουδαίο πράγμα είναι το μνημονικό σου; για φαντάσου να μη θυμώσουν καθόλου το παρελθόν σου να μη θυμόσουν τίποτα. Είναι αφάνταστη η ζωή μας χωρίς μνήμη.
  Κι όμως τι είναι μνήμη; Είναι η δύναμη που σε βοηθά να μεταφέρεις το παρελθόν στο παρόν.  Είναι και τραπεζίτης η μνήμη σου. Ότι δοκιμάζεις ότι βλέπεις ότι ακούς το παίρνει η μνήμη σου και το αποταμιεύει σε κάποιο χώρο του εσωτερικού σου. Μνήμη είναι η δύναμη που σε βοηθά να εισπράττεις ότι αποθήκευσες ή
ν’ αποθηκεύσεις για το μέλλον. Είναι μια τρανή απόδειξη πως δεν είσαι του παρόντος μόνο αλλά του παρελθόντος και του μέλλοντος.
  Λες: «Εμένα το μνημονικό μου είναι χάλια δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα». Ή μπορείς να πεις: «Το μνημονικό είναι θαυμάσιο». Κάνεις  το παρελθόν να ζωντανεύει μπροστά σου όποτε θέλεις. Έτσι νομίζουμε. Αλλά στην πραγματικότητα κάθε μνημονικό είναι τέλειο. Το να μη μπορώ να θυμηθώ κάτι δε θα πει πως το ξέχασα. Είναι αποθηκευμένο αλλά δεν το θυμάμαι αυτή τη στιγμή. Ίσως ξεπηδήσει μπροστά μου αργότερα. Πες την αλήθεια. Δε θυμάσαι πράγματα και γεγονότα που συνέβησαν πριν χρόνια χωρίς καν να το θελήσεις; Το κλειδί της αποθήκης της
μνήμης μας δεν το ορίζουμε απόλυτα. Πρόσεξε δεν ξεχνάς τίποτα. Ο τραπεζίτης τα φυλάει. Θα σου φέρει μπροστά σου προς χαρά και έπαινο ή προς ντροπή σου.
  καμιά θρησκεία δεν αποδίδει τόση σπουδαιότητα στη μνήμη όσο ο χριστιανισμός. Λέει ο Χριστός π. χ. πως πρέπει να συγχωρούμε στους συνανθρώπους μας τα πταίσματα τους (Ματθαίος 6:11—12) …δώσε μας σήμερα τον απαραίτητο για τη ζωή μας άρτο και χάρισε μας τα χρέη των αμαρτιών μας όπως κι εμείς τα χαρίζουμε στους δικούς μας οφειλέτες…Μα για να γίνει αυτό χρειάζεται η μνήμη. Για να συγχωρήσεις κάτι που κάποιος σου έκανε είναι ανάγκη να θυμηθείς εκείνο που σου έκανε. Το ίδιο και η ευχαριστία στο θεό και στο συνάνθρωπο σου. πως μπορείς να ευχαριστήσεις κάποιον αν δε θυμηθείς το καλό που σου έκανε.
  Κάθε φορά που κάθεσαι στην Τράπεζα του Κυρίου και μεταλαμβάνεις του άρτου και του ίνου εξασκείς τη μνήμη σου. «αυτό είναι το σώμα μου που προσφέρεται για χάρι σας. Να το κάνετε στην ανάμνησή μου» (Λουκάς 22:19). Ύστερα πήρε το ψωμί και αφού έκανε ευχαριστήρια προσευχή το κομμάτιασε και τους έδωσε λέγοντας: «Αυτό είναι το σώμα μου που παραδίδεται για χάρη σας αυτό που κάνω τώρα να το κάνετε στην ανάμνηση μου». Κάθε φορά που το κάνετε Εμένα θυμάστε. Αυτή είναι η πιο ιερή στιγμή της χριστιανικής λατρείας. Κι όμως δεν προβάλλεται η πίστη η ελπίδα η αγάπη αλλά η μνήμη. Λέγεται θεία ευχαριστία. Για να πεις ευχαριστώ στο Θεό είναι ανάγκη να θυμηθείς εκείνο που έκανε ο Θεός για  σένα. Δεν πρέπει ποτέ να κοινωνείς αν αυτή η πράξη δε διεγείρει τη μνήμη σου ως προς το τι έκανε ο Χριστός στο σταυρό του Γολγοθά. Άραγε πέθανε για σένα; Τον δέχτηκες Σωτήρα σου; Επέτρεψες στο αίμα Του να ξεπλύνει την καρδιά σου από κάθε αμαρτία; Κάθε φορά που κοινωνάς πρέπει να θυμάσαι τι στοίχισε στο Θεό η σωτηρία της ψυχής σου. Αλλιώς είναι εμπαιγμός η κοινωνία.  Μην ξαναπάς να κοινωνήσεις αν πρώτα δε δεχτείς το Χριστό Σωτήρα σου. και τη στιγμή αυτή μπορείς να σωθείς αρκεί να εξασκήσεις τη μνήμη σου. άφησε το μυαλό σου να μεταφερθεί στο σταυρό εκεί που ο Χριστός εξαγόρασε την αμαρτία σου. Θα σωθείς. Χωρίς τη μνήμη όμως δεν μπορείς να σωθείς.
  Έχει και ο Θεός μνήμη. Ευτυχώς και δυστυχώς. Ευτυχώς μεν γιατί θέλεις να θυμάται κάθε τι καλό που κάνεις. Πως θα αισθανόσουν  αν ο προϊστάμενος σου δε θυμόταν ότι έπρεπε να σε πληρώσει; Και δυστυχώς γιατί θυμάται όλα τα κακά που κάνουμε.
  Ο Χριστός δεν μπορεί να ξεχάσει το παρελθόν σου. μα ούτε κι εσύ δεν μπορείς να το ξεχάσεις. Σου λέει πως είσαι αμαρτωλός. Θυμάται κάθε αμαρτία σου. δε φοβάται όμως ν’ αντιμετωπίσει το αμαρτωλό παρελθόν σου. «Λοιπόν ελάτε κι ας κριθούμε μεταξύ μας»λέει ο Κύριος. ¨Είναι οι αμαρτίες σας κόκκινες σαν το αίμα μα σαν το χιόνι θα μπορούσαν να γίνουν λευκές. Έχουν το χρώμα της πορφύρας μα σαν καθάριο θα μπορούσαν μαλλί να λευκανθούν…»(Ησαϊας 1:18). Ο Χριστός βλέπει το παρελθόν  σου μέσω του Γολγοθά. Το έχει εξιλεώσει. Ο ίδιος έχει πληρώσει τη συγχώρηση σου. Όταν δεχτείς το Χριστό και επί του Σταυρού έργο Του σβήνονται οι αμαρτίες σου. Δεν τις θυμάται πια. Λαμβάνει χώρα ένα θαύμα. Γίνεσαι καινούργιος άνθρωπος. Δεν τρέχεις πια πίσω από την αμαρτία αν και η αμαρτία ποτέ δεν σε κυνηγά από πίσω. Το ευχάριστο είναι ότι ο Χριστός όχι μόνο την καρδιά σου εξαγνίζει αλλά και τη μνήμη σου. ούτε συ θυμάσαι την παλιά ζωή σου. απίστευτο σου φαίνεται πως βρίσκεσαι τώρα πάνω στο βράχο των αιώνων όταν βλέπεις τον γκρεμό μέσα στον οποίο σ’ έχει ρίξει η αμαρτία. Η μνήμη του παρελθόντος σου προξενεί ευχαριστία αντί τρόμο. Και συ το αμαρτωλό παρελθόν σου το βλέπεις μέσω του Σταυρού.
  Όχι μόνο τις δικές σου αμαρτίες βλέπεις μέσω του Σταυρού αλλά και τις αμαρτίες των άλλων. Αν δεν έχεις εσύ συγχωρεθεί δεν να συγχωρείς άλλους που σε έβλαψαν. Κι’ αν άλλους δεν συγχωρείς θα πει πως εσύ ο ίδιος δε συγχωρέθηκες. « Γιατί αν συγχωρείτε στους ανθρώπους τα σφάλματά τους θα συγχωρήσει και τα δικά σας ο Πατέρας ο ουράνιος. Αν όμως δε συγχωρήσετε στους ανθρώπους τα σφάλματά τους ούτε ο Πατέρας σας θα συγχωρήσει τα δικά σας σφάλματα»(Ματθαίος 6:14—15).
  Όταν ο Χριστός σε σώσει εξαγνίζει και τη μνήμη σου. θυμάσαι περισσότερο το καλό που σου έκαναν οι άλλοι παρά το κακό. Θυμάσαι πόσα ο Χριστός συγχώρησε στη δική σου ζωή και κατ’ αναλογία συγχωρείς κι εσύ. Ξέρεις  πως η συγχώρηση που έλαβες
Δε σου άξιζε. Κι έτσι χαρίζεις τη συγχώρηση σου στους συνανθρώπους σου όχι επειδή τους αξίζει αλλά για χάρη του Χριστού. Το τι αποθηκεύεις στη μνήμη σου για τους άλλους και για τον εαυτό σου αποκαλύπτει το χαρακτήρα σου. Ο πιο δυστυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο είναι εκείνος που ούτε ζήτησε από τον Χριστό συγχώρηση και δεν την προσφέρει σε κανένα συνάνθρωπό του. ΑΜΗΝ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ Ο ΑΜΝΟς ΤΟΥ ΘΕΟΥ:-07-08-09-10-11-12-13-14

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--07
Μεταφορά Αγίας Γραφής Σπύρου Φίλου

  Ο αμνός λοιπόν του Θεού  είναι ο Ιησούς Χριστός και κόπηκε επάνω στο Σταυρό για χάρη μας. Έγινε μεσίτης μεταξύ του ανθρώπου και του Πατέρα Θεού.
Α΄ Τιμοθέου 2:
3 Επειδή, αυτό είναι καλό και ευπρόσδεκτο μπροστά στον Σωτήρα μας Θεό•
4 ο οποίος θέλει να σωθούν όλοι οι άνθρωποι, και νάρθουν στην επίγνωση της αλήθειας.
5 Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6 ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς,
Κολοσσαείς 2
13 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα,
14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντάς το επάνω στον σταυρό•
15 και αφού απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια, όταν, επάνω του, θριάμβευσε εναντίον τους.
******
Πόσο καλύτερα θα τα πω εγώ όταν τα λέει ο Λόγος του Κυρίου;
Ιωάννης 1:
29 Τη επαύριον βλέπει ο Ιωάννης τον Ιησούν ερχόμενον προς αυτόν και λέγει• Ιδού, ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου.
30 Ούτος είναι περί ου εγώ είπον• Οπίσω μου έρχεται ανήρ, όστις είναι ανώτερός μου, διότι ήτο πρότερός μου.
******
Ιδού, ο Αμνός του Θεού ο αίρων την αμαρτίαν του κόσμου.
5 Επειδή, ένας Θεός υπάρχει, ένας είναι και ο μεσίτης μεταξύ Θεού και ανθρώπων, ο άνθρωπος Ιησούς Χριστός,
6 ο οποίος έδωσε τον εαυτό του αντίλυτρο για χάρη όλων, μια μαρτυρία που έγινε σε ορισμένους καιρούς, του αποκαλύφθηκε του Ιωάννη ποιος είναι αυτός που έρχεται.
  Ότι είναι αυτός που θα σηκώσει επάνω του την αμαρτία μας.
******
Και πράγματι ο Ιησούς Χριστός ερχόμενος στον κόσμο ήξερε ότι θα πάθει όλα αυτά τα οποία έπαθε διότι η αμαρτία του ανθρώπου απέναντι του Θεού θα αποκατασταινόταν μόνο αν κάποιος έπαιρνε την θέση του αλλά έπρεπε να είναι χωρίς σπέρμα ανθρώπου να είναι άνθρωπος με όλη την καθαρότητα που είχε ο Αδάμ πριν ξεπέσει.
  Και αυτό έγινε μόνο με τον Λόγο του Θεού που ήταν θεός και προσφέρθηκε να πάρει την θέση μας.
Αυτός γεννήθηκε δια Πνεύματος Αγίου χωρίς την αμαρτία από την παρθένο Μαρία.
Ιωάννης 1:
1 ΣΤΗΝ αρχή ήταν ο Λόγος, και ο Λόγος ήταν προς τον Θεό, και Θεός ήταν ο Λόγος.
2 Αυτός ήταν στην αρχή προς τον Θεό.
3 Όλα έγιναν διαμέσου αυτού• και χωρίς αυτόν δεν έγινε ούτε ένα το οποίο έχει γίνει.
4 Μέσα σ' αυτόν ήταν ζωή, και η ζωή ήταν το φως των ανθρώπων.
5 Και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το κατέλαβε.
Και στην προς Εφεσιους λέει ότι με την θυσία αυτή γκρέμισε το μεσότοιχο που μας χώριζε
*******
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 2:
13 τώρα, όμως, διαμέσου τού Ιησού Χριστού, εσείς που άλλοτε ήσασταν μακριά, γίνατε κοντά διαμέσου τού αίματος του Χριστού.
14 Επειδή, αυτός είναι η ειρήνη μας, ο οποίος έκανε τα δύο μέρη ένα, και γκρέμισε το μεσότοιχο του φραγμού,
15 καταργώντας την έχθρα επάνω στη σάρκα του, τον νόμο των εντολών, που είναι στα διατάγματα, ώστε, στον εαυτό του, να κτίσει τούς δύο σε έναν καινούργιο άνθρωπο, φέρνοντας ειρήνη•
  ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΥ ΑΜΗΝ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--08
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου

Tώρα ο Κύριος έρχεται με την Καινή Διαθήκη μας λέει ότι:
Τον Νόμο δεν ήρθα να τον χαλάσω αλλά να τον συμπληρώσω.
   Ακόμα βέβαια ο Κύριος ήταν και ζούσε στην περίοδο του Νόμου. Αλλά ξέρουμε από την διδαχή των Αποστόλων. στην εκκλησία τι ήθελε να πει.
Ματθαίος 5:17
Μη νομίσετε ότι ήρθα για να καταργήσω τον νόμο ή τους προφήτες· δεν ήρθα να καταργήσω, αλλά να εκπληρώσω.
  Αν δούμε στο λεξικό το εκπληρώνω, είναι: εκτελώ,  την ολοκληρωτική αποστολή μου.
Και ο Κύριος είχε τέτοια ολοκληρωτική, αποστολή να εκτελέσει από τον Πατέρα. Σαν άνθρωπος περπάτησε εξ’ ολόκληρου τον Νόμο μέσα στην υπακοή του θελήματος του.
Πατέρα.
Ως άνθρωπος ήταν αυτό ακριβώς που ζητούσε ο πατέρας από μας. Να ζούμε την υπακοή και να συγχρονιστούμε στο θέλημα του.
  Πολλοί τον χλεύασαν πολλοί τον πείραξαν όπως:
Ματθαίος 22:35-36-….
35 Και ένας απ' αυτούς, νομικός, τον ρώτησε, πειράζοντάς τον, και λέγοντας:
  Ο Κύριος αν και γνώριζε εκείνου του άνθρωπου, την καρδιά και ήξερε τι σκέπτεται, όμως άκακα του απάντησε χωρίς να νιώσει προσβολή, έτσι  απαντούσε ακόμα και στους είρωνες.
Αυτό δείχνει τον Κύριο, να δίνει το παράδειγμα τις ταπεινοφροσύνης, σε εμάς που νομίζουμε ότι είμαστε σε όλα εντάξει και προσβαλλόμαστε και….
*****  
Ματθαίος 22:35-36-….
35 Και ένας απ' αυτούς, νομικός, τον ρώτησε, πειράζοντάς τον, και λέγοντας:
36 Δάσκαλε, ποια εντολή είναι μεγάλη μέσα στον νόμο;
37 Και ο Ιησούς τού είπε: «Θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου από όλη την καρδιά σου, και από όλη την ψυχή σου, και από όλη τη διάνοιά σου».
38 Αυτή είναι πρώτη και μεγάλη εντολή.
39 Δεύτερη, όμως, όμοια μ' αυτή είναι: «Θα αγαπάς τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου».
Ματθαίος 22:40
 Σ' αυτές τις δύο εντολές κρέμονται ολόκληρος ο νόμος και οι προφήτες.
*****
Από αυτή την ερώτηση του είρωνα ανθρώπου  δόθηκε στον Κύριο η ευκαιρία να μιλήσει για το πώς πρέπει να αγαπά ο άνθρωπος που νιώθει ότι αγαπά τον Θεό, να είναι με ειλικρίνεια, με όλη την καρδιά του, και αφού αγαπά τον Θεό τώρα να έχει τη συναίσθηση ότι πρέπει να αγαπά και τον πλησίον του σαν το εαυτό του με όλη την ψυχή του και αυτή η αγάπη στον πλησίον είναι πολύ πιο ευπρόσδεκτη από τον Θεό παρά οι πολλές θυσίες με ολοκαυτώματα και προσφορές.
  Όμως τώρα στην Καινή Διαθήκη πρέπει όλα να γίνονται δια
Πίστεως. Και τα έργα που ζητούσε ο νόμος θα τα βάλλει ο Θεός στην καρδιά μας για να είναι για την δόξα του και την μαρτυρία μας ότι είμαστε του Χριστού.
Εφεσίους 2:
8 Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι διά της πίστεως· και τούτο δεν είναι από σας, Θεού το δώρον·
9 ουχί εξ έργων, διά να μη καυχηθή τις.
10 Διότι αυτού ποίημα είμεθα, κτισθέντες εν Χριστώ Ιησού προς έργα καλά, τα οποία προητοίμασεν ο Θεός διά να περιπατήσωμεν εν αυτοίς.
****
Τώρα ο καινούργιο-κτισμένος άνθρωπος δια Ιησού Χριστού είναι στην Σωτηρία, αλλά κτισμένος πια για αγαθά έργα τα οποία τα προετοιμάζει ο Θεός για να περπατούμε μέσα σε αυτά..
  Μέχρι εδώ εύχομαι ο Κύριος να μας ευλογεί και να έχουμε ειρήνη στην καρδιά μας.  Αμήν
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--09
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ :ΧΑΡΗΣ
Ματθαίος 20:28
όπως ο Υιός τού ανθρώπου δεν ήρθε για να υπηρετηθεί, αλλά για να υπηρετήσει, και να δώσει τη ζωή του λύτρο για χάρη πολλών.
******
Αυτό το θέμα ,είναι πολύ μεγάλο της χάρητος και πολύ ευχάριστο νέο, για το ανθρώπινο γένος που πήρε την απόφαση ο Θεός όπως ξέρουμε να διορθώσει τα πράγματα πριν κάνει τον κόσμο. Ο ίδιος ο Κύριος ήρθε προσωπικά να μας αναγγείλει, αυτή την είδηση και να μας πει ότι αρχίζει μια νέα περίοδος της βασιλείας του Θεού για τον άνθρωπο.
  Η αναγγελία της είναι ότι:
Πρέπει να πιστέψουμε ότι ο Χριστός είναι αυτός που προφήτεψαν οι προφήτες μέσα στον Άγιο Λόγο του.
  Το απόδειξε με έργα που έλεγαν οι προφητείες.  
Βλέπουμε ότι οι άνθρωποι που μελετούσαν τον περίμεναν.
Ματθαίος 2:4
και αφού συγκέντρωσε όλους τούς αρχιερείς και τους γραμματείς τού λαού, ρωτούσε να μάθει απ' αυτούς, πού γεννιέται ο Χριστός.
*****
 Βέβαια είχε πολλές αντιρρήσεις το εχθρικό στρατόπεδο του διαβόλου. Και αυτό το βλέπουμε να μας πληροφορεί ο Λόγος ότι ο πόλεμος μας είναι με κάποιες εξουσίες.
  Το πρώτο που έκανε ο διάβολος ήταν να προσπαθήσει να τον σκοτώσει βρέφος.
 Ξέρω ότι βάζω πολλά εδάφια αλλά θέλω να διαβάζονται την ώρα που βάζω τα δυο λόγια και να μπορούμε να διαβάζουμε τον Λόγο πως τα λέει.
Ματθαίος κεφ.2
16 Τότε, ο Ηρώδης, βλέποντας ότι ξεγελάστηκε από τους μάγους, θύμωσε υπερβολικά, και, στέλνοντας, φόνευσε όλα τα παιδιά που ήσαν στη Βηθλεέμ, και σε όλα τα όριά της, από δύο χρόνων και κάτω, σύμφωνα με τον καιρό που εξακρίβωσε από τους μάγους.
17 Τότε, εκπληρώθηκε αυτό που ειπώθηκε από τον προφήτη Ιερεμία, ο οποίος είπε:
18 «Φωνή ακούστηκε στη Ραμά, θρήνος και κλαυθμός και οδυρμός πολύς· η Ραχήλ έκλαιγε για τα παιδιά της, και δεν ήθελε να παρηγορηθεί, επειδή δεν υπάρχουν».
  Ήξεραν και περίμεναν το Χριστό -Μεσσία.
Μέχρι και η Σαμαρείτησα που ήταν γυναίκα χωρίς ηθική ήξερε για τον Μεσσία.
Ιωάννης 4:25
Η γυναίκα λέει σ' αυτόν: Ξέρω ότι έρχεται ο Μεσσίας, αυτός που λέγεται Χριστός· όταν έρθει εκείνος, θα μας τα αναγγείλει όλα.
*****
 Βλέπουμε έναν βασιλιά με ολόκληρο επιτελείο ιερέων και ανθρώπων της βίβλου μέχρι σε μια γυναίκα ενός μικρού χωριού στη Σαμάρεια χωρίς καλό όνομα ήξερε και περίμενε τον Μεσσία.
 Επομένως όλοι όσοι είχαν καρδιά καθαρή και αληθινής πίστεως δέχτηκαν τον Ιησού Χριστό ενδόμυχα ως κάτι το ιδιαίτερο κάτι το εξαιρετικό, λόγω του ότι ο Κύριος το έκρυβε ότι ήταν ο αναμενόμενος Μεσσίας.
  Τώρα αρχίζει όπως είπαμε μια νέα εποχή, η εποχή της Καινής Διαθήκης.
  Καινούργια Διαθήκη του Θεού με τον άνθρωπο επάνω στο αίμα του ζωντανού αμνού του ,τον Λόγο.
Και ο ίδιος ο Κύριος το λέει σε κάποια ιδιωτική στιγμή του με τους μαθητές του

Ματθαίος 26:28
επειδή, τούτο είναι το αίμα μου, αυτό τής καινούργιας διαθήκης, που χύνεται χάρη πολλών για άφεση αμαρτιών.
*****
Καινούργια Διαθήκη στηριγμένη στο αίμα Του που θα πηγάσει η χάρη Του.
Ιωάννης 1:14
 Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.
Ιωάννης 1:16
 Και όλοι εμείς λάβαμε από το πλήρωμά του, και χάρη επάνω σε χάρη.
Ο Κύριος να μας δίνει ειρήνη και χαρά στις καρδιές μας Αμήν
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--10
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ :ΧΑΡΗΣ

Ο Θεός είναι τόσο δίκαιος και πολυέλαιος ώστε την χάρη του δεν την στερεί από κανέναν. Πόσο μάλλον στην πίστη .
Η πίστη βγάζει την χάρη διότι πιστεύω ελπίζω και έχω βεβαίωση μέσα μου για πράγματα που δεν τα βλέπω.
******
Ματθαίος 20:28
όπως ο Υιός τού ανθρώπου δεν ήρθε για να υπηρετηθεί, αλλά για να υπηρετήσει, και να δώσει τη ζωή του λύτρο για χάρη πολλών.
******
Ποιών πολλών; Όλων όσων πιστέψουν αυτοί θα πάρουν την χάρη δια του Πνεύματος σε όλες τις μορφές χάρητος που υπάρχουν και εννοούν στην γλώσσα μας.
Πρώτα η χάρις και το έλεος του Πατέρα να μην μας αφήσει στο σκοτάδι και την μανία του διαβόλου.
Ίδη βλέπουμε ο Κύριος ενσαρκώθηκε μεγάλωσε και τώρα ήρθε η ώρα να διακηρύττει: ότι το έργο του είναι να μας διδάξει και στο τέλος να δώσει το αίμα του, για λύτρο χάρη πολλών που θα τον δεχτούν βέβαια με την προϋπόθεση ότι θα πιστέψουν στο έργο αυτό.
Ματθαίος 26:28
 επειδή, τούτο είναι το αίμα μου, αυτό τής καινούργιας διαθήκης, που χύνεται χάρη πολλών για άφεση αμαρτιών.
Βλέπουμε ότι η μητέρα του Κυρίου βρήκε χάρη στα μάτια του Θεού
Λουκάς 1:30
 Και ο άγγελος της είπε: Μη φοβάσαι, Μαριάμ· επειδή, βρήκες χάρη στον Θεό.
Λουκάς 2:52
Και ο Ιησούς προόδευε σε σοφία, και ηλικία, και χάρη μπροστά στον Θεό και τους ανθρώπους.
Λουκάς 2:40
Το δε παιδί αύξανε, και δυναμωνόταν στο πνεύμα, γεμίζοντας με σοφία· και χάρη Θεού ήταν επάνω του.
Γένεσις 6:8
 Ο Νώε, όμως, βρήκε χάρη μπροστά στον Κύριο.
Γένεσις 18:3
και είπε: Κύριέ μου, αν βρήκα χάρη στα μάτια σου, μη προσπεράσεις, παρακαλώ, τον δούλο σου·
******
Λουκάς 4:22
 Και όλοι έδιναν μαρτυρία γι' αυτόν, και θαύμαζαν για τα λόγια τής χάρης, που έβγαιναν από το στόμα του, και έλεγαν: Δεν είναι αυτός ο γιος τού Ιωσήφ; (η χάρη του χαριτωμένου)
Βρήκε χάρη μπροστά στο Θεό ο Νώε. Γιατί; Γιατί πίστεψε ότι του ανάγγειλε ο Θεός και έπραξε ότι του είπε και μάλιστα επί 120 χρόνια.
  Και το σπουδαίο δεν απελπίστηκε ότι περνούν τα χρόνια και δεν γίνεται τίποτα. Και το ακόμα πιο συγκλονιστικό ότι όταν τον έβαλε στην κιβωτό έβρεξε μετά από 7 μέρες.
   Δοκιμασία πίστης, που γίνεται αγάπη και χάρη από τον Θεό.
  Εβραίους 11
1 ΕΙΝΑΙ δε η πίστη, πεποίθηση γι' αυτά που ελπίζονται, βεβαίωση για πράγματα που δεν βλέπονται.
******
Η πίστη βγάζει την χάρη διότι πιστεύω ελπίζω και έχω βεβαίωση μέσα μου πράγματα που δεν τα βλέπω.
******
Ιωάννης 20:29
 Ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Θωμά, επειδή με είδες, πίστεψες· μακάριοι όσοι δεν είδαν, και πίστεψαν.
*******
Όλα ξεκινούν από την πίστη και καταλήγουν στην χάρη του Θεού.
******
Ρωμαίους 1:5
3 για τον Υιό του, που γεννήθηκε από το σπέρμα τού Δαβίδ κατά τη σάρκα,
4 και αποδείχθηκε Υιός τού Θεού με δύναμη, σύμφωνα με το πνεύμα τής αγιοσύνης, με την ανάσταση από τους νεκρούς, του Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας,
5 διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του·
Τα εδάφια μας τα λένε πολύ όμορφα ο Λόγος του είναι το καλύτερο κήρυγμα σε όλους μας.

Ειρήνη Κυρίου και ευλογια
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--11
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ :ΧΑΡΗΣ
Ρωμαίους 1:5
διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του·
Αδελφοί μου πήραμε πραγματικά την χάρη δια του Ιησού μας Χριστού.
 Τώρα  πρέπει να μάθουμε μελετώντας τον Λόγο του Θεού πώς να αφήσουμε το Πνευμα το Άγιο να επεξεργαστεί μέσα στην καρδιά μας.
  Ο Κύριος είναι το φρούριο μας.
  Τα παλιά χρόνια τα φρούρια τα έφτιαχναν οι άνθρωποι να προστατεύονται από τον πόλεμο που ξεσπούσε ή από επιδρομές κακών ανθρώπων.  Μάθαιναν την τέχνη του πολέμου και  πώς να υπερασπιστούν την πόλη τους που είχαν μέσα τις οικογένειες τους.
 Έρχεται τώρα ο Κύριος και μας βγάζει μέσα από την σκλαβιά της αμαρτίας που είμασταν στο φρούριο του σκότους. Πολεμά ει με τον εχθρό τον νικά γκρεμίζει όλη τη δύναμη του και μας ελευθερώνει. Και γίνεται ο ίδιος το φρούριο μας η καταφυγή μας ο ελευθερωτής μας η ασπίδα που θα ρίξει ο εχθρός τα βέλη του και μας προφυλάσσει μας διδάσκει τον πόλεμο και ο ίδιος πολεμά μαζί μας.
*******
1 Ψαλμός τού Δαβίδ.
ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ ο Κύριος, το φρούριό μου,
αυτός που διδάσκει τα χέρια μου σε πόλεμο, και τα δάχτυλά μου σε μάχη·
2 το έλεός μου, το οχύρωμά μου, το ψηλό μου καταφύγιο, και ο ελευθερωτής μου·
η ασπίδα μου, στον οποίο έλπισα, ο οποίος υποτάσσει τον λαό μου κάτω από μένα.
Εφεσιους 6:
10 Τέλος, αδελφοί μου, ενδυναμώνεστε στον Κύριο, και στην κυριαρχική εξουσία τής δύναμής του·
11 ντυθείτε την πανοπλία τού Θεού, για να μπορέσετε να σταθείτε ενάντια στις μεθοδείες τού διαβόλου·
12 επειδή, η πάλη μας δεν είναι ενάντια σε αίμα και σάρκα, αλλά ενάντια στις αρχές, ενάντια στις εξουσίες, ενάντια στους κοσμοκράτορες του σκότους τούτου τού αιώνα, ενάντια στα πνεύματα της πονηρίας στα επουράνια.
  Ίσως νομίσουμε ότι άλλαξα θέμα όχι.
Η χάρη που έκανε ο Κύριος την έκανε αφού πολέμησε με τον εχθρό της ψυχής μας τον νίκησε επάνω στο σταυρό.
Σαν νέος Αδάμ πολέμησε μετά από 40 ημερών νηστεία και τον νίκησε. Και τώρα μπορούσε να προχωρήσει για το υπόλοιπο σχέδιο σωτηρίας μας. Αφού πρώτα πειράχθηκε.
******
 Ρωμαίους 5:
10 Επειδή, αν, ενώ ήμασταν εχθροί, συμφιλιωθήκαμε με τον Θεό διαμέσου του θανάτου τού Υιού του, πολύ περισσότερο, εφόσον συμφιλιωθήκαμε, θα σωθούμε με τη ζωή του.
11 Και όχι μονάχα τούτο, αλλά και καυχώμαστε στον Θεό διαμέσου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, διαμέσου του οποίου λάβαμε τώρα τη συμφιλίωση.
12 Γι' αυτό, όπως διαμέσου ενός ανθρώπου η αμαρτία μπήκε μέσα στον κόσμο, και με την αμαρτία ο θάνατος, και με τον τρόπο αυτό ο θάνατος πέρασε μέσα σε όλους τούς ανθρώπους, για τον λόγο ότι όλοι αμάρτησαν·
13 (επειδή, μέχρι τον νόμο υπήρχε στον κόσμο η αμαρτία· αμαρτία, όμως, δεν λογαριάζεται όταν δεν υπάρχει νόμος.
14 Αλλά, ο θάνατος βασίλευσε από τον Αδάμ μέχρι τον Μωυσή κι επάνω σε όλους όσους δεν αμάρτησαν σύμφωνα με την ομοιότητα της παράβασης του Αδάμ, που είναι τύπος τού μέλλοντος.
Ρωμαίους 1:5
διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του·
Ρωμαίους 3:24
 ανακηρύσσονται, όμως, δίκαιοι, δωρεάν, με τη χάρη του, διαμέσου τής απολύτρωσης που έγινε με τον Ιησού Χριστό·
Ειρήνη  ευλογία Κυρίου. Αμήν
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--12
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
ΘΕΜΑ :ΧΑΡΗΣ
Μελετούμε την χάρη του Θεού που έκανε η δικαιοσύνη Του στον άνθρωπο του να του δώσει χάρη σε όλη την ζωή της αμαρτίας μας περνώντας την επάνω στον γιο Του τον αμνό του Θεού τον αιώνιο. Τον υπάρχοντα σφαγιασμένο πάντα μέχρι την συντέλεια του αιώνα. Η χάρης του Θεού είναι ένα δώρο που έγινε χάριν της υπακοής και αυτοθυσίας του Ιησού Χριστού.
Η  χάρης  του Θεού είναι δώρο
Σήμερα μελετώντας την προς Ρωμαίους επιστολή στο κεφάλαιο 5και 6, είδα πράγματι από άλλη οπτική γωνιά του Λόγου πόσο μεγάλη χάρη μας έκανε ο Κύριος δίνοντας τον εαυτό του στο θάνατο για να μας γλυτώσει από τον αιώνιο θάνατο.
Να συνδέσουμε λίγο το πέμπτο κεφάλαιο με τα εδάφια της χάρης.
 Ρωμαίους 5:-2 μέσω του οποίου και με βάση την πίστη, έχουμε αποκτήσει επίσης και το δικαίωμα εισόδου στη χάρη τούτη, στην οποία στεκόμαστε και για την οποία εκφράζουμε την ικανοποίησή μας με την ελπίδα  στραμμένη στη δόξα του Θεού.
Ρωμαίους 5:Δηλαδή φτάνει να αποδεχτούμε το έργο του Κύριου της απολυτρώσεως και με βάση την πίστη (θεμέλιο γερό η πίστη) αμέσως αποκτήσαμε με την χάρη του και έχουμε το δικαίωμα εισόδου και να στεκόμαστε με την ελπίδα  στραμμένη στη δόξα του Θεού.
 Που αυτήν τη δόξα στην Π.Δ. μόνο ο Μωυσής κρυμμένος στον βράχο την είδε.( Ο βράχος συμβόλιζε τον Ιησού Χριστό και εκείνος τον προφύλαξε) Και όμως ο νόμος στην Π.Δ. δεν λύτρωνε τον άνθρωπο ούτε του έκαμνε χάρη. Του έδειχνε τον δρόμο πώς να ακούσει, τι θέλει ο Θεός.
Ζήτησε ο Μωυσής να δει τη δόξα του Θεού και εμείς την γευόμαστε χαριτωμένοι λόγο του αίματος του Χριστού.
Έξοδος 33:18 Και είπε: Δείξε μου, παρακαλώ, τη δόξα σου. Έξοδος 33:22 και όταν η δόξα μου διαβαίνει, θα σε βάλω στη σχισμή της πέτρας, και θα σε σκεπάσω με το χέρι μου, μέχρις ότου περάσω·23 και θα σηκώσω το χέρι μου, και θα δεις τα νώτα μου· το πρόσωπό μου, όμως, δεν θα το δεις.
Ρωμαίους 5: 2 μέσω του οποίου και με βάση την πίστη, έχουμε αποκτήσει επίσης και το δικαίωμα εισόδου στη χάρη τούτη, στην οποία στεκόμαστε και για την οποία εκφράζουμε την ικανοποίησή μας με την ελπίδα μας στραμμένη στη δόξα του Θεού. μας δίνει με την χάρη του να ελπίζουμε από δω κάτω ότι θα δούμε τη δόξα του και να πω την αλήθεια η πείρα μου τόσων χρόνων όταν αναπολώ το παρελθόν όσο άγουρη και να ήμουν είδα και την χάρη του και την δόξα του παρ’ όλον δεν το άξιζα ούτε και τώρα. Και όμως εκείνος είναι εδώ και βλέπω στην ζωή μου την χάρη του και την δόξα του και δεν διαψεύδει την ελπίδα μου. Μιλώ προσωπικά διότι έτσι νιώθω και για κανένα δεν μπορώ να πω τίποτα μόνο την δική μου εμπειρία. Και όταν ελπίζουμε σε εκείνον ποτέ δεν μας ντροπιάζει.
Ρωμαίους 5: 5 Και βέβαια η ελπίδα δεν ντροπιάζει, γιατί η αγάπη του Θεού ξεχειλίζει στις καρδιές μας με την ενέργεια του Πνεύματος του Αγίου που μας δόθηκε. Τώρα αφού πιστέψαμε.
Η πίστη όλα η πίστη στο πρόσωπο του αμνού του Θεού του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
Ρωμαίους 5:6 -8-Επειδή πράγματι ο Χριστός, ενώ εμείς είμασταν ακόμα ηθικά άρρωστοι, πέθανε στον καθορισμένο καιρό για λογαριασμό των ασεβών.
8 Ο Θεός όμως εκδηλώνει το είδος της δικής του αγάπης σ' εμάς, γιατί, ενώ ακόμα εμείς είμασταν αμαρτωλοί, ο Χριστός πέθανε για μας.
Ας σκεφτούμε αδέλφια την επιστολή αυτή αφού την διαβάσουμε καλά τι μεγάλο έργο ζωής πραγματοποίησε για μας ο Κύριος μας
Ειρήνη και ευλογία στα σπίτια όλων μας
Ο ΑΜΝΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ--13
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Καινή Διαθήκη του Λόγου
ΘΕΜΑ :ΧΑΡΗΣ
Λέει η Επιστολή του Απ. Παύλου: στην Ρωμαίους 6- ότι: Την αμαρτία την μάθαμε δια του Νόμου. Και αυτό έγινε διότι ζήτησε ο λαός του Θεού νόμο για να τον ευαρεστεί και να μην κάνει αμαρτίες. Όμως έτσι φανερώθηκε ότι δεν μπορεί ο άνθρωπος να ευχαριστήσει τον Θεό με την στάση του διότι είναι η αμαρτία του πολύ δυνατή. Όσο καλός να είναι ο άνθρωπος και όσες καλές προθέσεις να έχει ο Νόμος θα του δείξει ότι δεν πάει καλά.
Γι αυτό  ο ευλογημένος από τον Θεό Απ. Παύλος μας αναλύει για τον Νόμο και την χάρη. ο Νόμος στο λαό του Θεού ή -η συνείδηση των καλών ανθρώπων στα έθνη, δεν έφτανε και έπρεπε να δοθεί χάρη στον άνθρωπο. Δηλαδή  να περάσει από δικαστήριο και κάποιος να αναλάβει να πληρώσει γι αυτόν διότι δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στο χρέος των αμαρτημάτων του.
Στην προς Κολοσσαεις 2:το λέει:
13 Κι εσάς, που ήσασταν νεκροί στα αμαρτήματα και στην ακροβυστία τής σάρκας σας, σας ζωοποίησε μαζί του, καθώς σας συγχώρεσε όλα τα πταίσματα,
14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντάς το επάνω στον σταυρό·
Έτσι τώρα ο Παύλος μας μιλά για τον Νόμο:
Ρωμαίους 5:
20 Κι ο νόμος παρεμβλήθηκε με σκοπό να φανεί σε όλη την έκτασή του το παράπτωμα. Κι όπου φάνηκε το μέγεθος της αμαρτίας, εκεί αποδείχτηκε η υπερεπάρκεια της χάρης,
21 έτσι ώστε, όπως ακριβώς βασίλεψε η αμαρτία επιφέροντας το θάνατο, έτσι να βασιλέψει και η χάρη προσφέροντας τη δικαίωση, που καταλήγει σε ζωή αιώνια μέσω του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας. Είμασταν δούλοι της αμαρτίας, με κύριο τον άρχοντα του κόσμου τούτου, τον εχθρό του Θεού.
 Από τον Νόμο μάθαμε τι είναι αμαρτία, και τι όχι. Επίσης όταν ένας αμάρτανε σε ένα, μη, του νόμου αμάρτανε σε όλο το Νόμο.
Ρωμαίους 5:21 έτσι ώστε, όπως ακριβώς βασίλεψε η αμαρτία επιφέροντας το θάνατο, έτσι να βασιλέψει και η χάρη προσφέροντας τη δικαίωση, που καταλήγει σε ζωή αιώνια μέσω του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας. Αν διαβάσουμε την προς Ρωμαίους 5: όλη προσεχτικά τότε θα δούμε.
ΕΦΕΣΙΟΥΣ 3:-12 διαμέσου τού οποίου έχουμε την παρρησία και την είσοδο με πεποίθηση διαμέσου τής πίστης σ' αυτόν.
ΡΩΜΑΙΟΥΣ 5:10 Γιατί, αν εχθροί καθώς είμασταν του Θεού συμφιλιωθήκαμε μαζί του χάρη στο θάνατο του Γιου του, πολύ περισσότερο, αφού συμφιλιωθήκαμε, θα σωθούμε χάρη στη ζωή του.
Η πίστη πρώτα στον Ιησού Χριστό με θεμέλιο γερό έρχεται η χάρις του Θεού και το Πνευμα το Άγιο μας καθαρίζει και ο Ιησούς μας παρουσιάζει στον Πατέρα.
Ειρήνη Κυρίου στις καρδιές μας
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


==========================================================

ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE

ΚΑΙ ΤΟ BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ" -- HTTP://NEAKAIPALAIA.BLOGSPOT.COM READ OUR BLOG

==========================================================

ΦΙΛΙΑΣ
“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””