_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ 01

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ  01
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ : ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ 01
Ιακώβου 5:9
Αδελφοί, μη στενάζετε ο ένας ενάντια στον άλλον, για να μη κατακριθείτε· δέστε, ο κριτής στέκεται μπροστά στις θύρες.
Ματθαίος 23:28
 Έτσι κι εσείς: Απέξω μεν φαίνεστε στους ανθρώπους δίκαιοι, από μέσα όμως είστε γεμάτοι από υποκρισία και ανομία.
*
Κορινθίους Α' 1:10
 Σας παρακαλώ δε, αδελφοί, στο όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, να λέτε όλοι το ίδιο, και να μη υπάρχουν μεταξύ σας σχίσματα, αλλά να είστε εντελώς ενωμένοι, έχοντας το ίδιο πνεύμα και την ίδια γνώμη.
*
John Lazidis
«Υποκρισία είναι όταν λέω ένα πράγμα αλλά κατά βάθος πιστεύω κάτι άλλο, όταν φανερώνω ένα πρόσωπο αλλά κατά βάθος είμαι κάποιος άλλος. Η υποκρισία, με άλλα λόγια, είναι το αντίθετο της γνησιότητας και της ειλικρίνειας.
Ένας άνθρωπος πέφτει στην κατάσταση της υποκρισίας όταν προσπαθεί να διατηρήσει μια εξωτερικά καλή εικόνα του εαυτού του προς τους άλλους, χωρίς ταυτόχρονα να φροντίζει ώστε και εσωτερικά να είναι αυτός ο καλός άνθρωπος που θέλει να φαίνεται ότι είναι....»
Από καιρό θέλω να καταπιαστώ με το θέμα της υποκρισίας, μέσα στον άνθρωπο. Και παίρνοντας αφορμή από το γραφτώ του αδελφού Τζων Λαζίδης αποφάσισα με την χάρη του Κυρίου να ασχοληθώ λίγο.  Δυστυχώς η υποκρισία  είναι μεγάλο θέμα για να το ασχοληθεί ένας άνθρωπος απλώς όπως εγώ.
Άρα η υποκρισία είναι ανομία κατά τον Κύριο
Ματθαίος 23:28
 Έτσι κι εσείς: Απέξω μεν φαίνεστε στους ανθρώπους δίκαιοι, από μέσα όμως είστε γεμάτοι από υποκρισία και ανομία.
*
 Όμως δύο πράγματα εκ πείρας απλά μπορώ να πω.  Αυτή η αρρώστια της υποκρισίας είναι μέσα στον άνθρωπο και πολλές φορές κατατρώει ανθρώπους. βέβαια ο μόνος καρδιογνώστης είναι ο ίδιος ο Κύριος όπως διαβάζουμε στον Ματθαίο η υποκρισία είναι ανομία και οι άνθρωποι οι υποκριτές το έχουν αυτό.Aπο την αρχή ήταν η σοβαρότερη αρρώστια (αμαρτία )μέσα στην Εκκλησία.
Όμως κάποιοι αναγκάζουν  τους πιστούς να φορούν μια όμορφη μάσκα που λέγεται υποκρισία η οποία κρύβει μέσα της το ψέμα κρύβει την διπροσωπία και όλοι μαζί χαμογελούν και χαιρετιόνται με το να σκέφτονται άλλα και να λένε άλλα. Αυτό λέγεται υποκρισία και καλύπτονται οι άμοιροι χριστιανοί μέσα σ’ αυτήν.
  Η υποκρισία κρύβει μέσα της το ψέμα, την κατάκριση, την ανειλικρίνεια, το θέατρο την ανομία. Το αντίθετο από ότι είναι η ζωή που μας καλεί ο Κύριος να κάνουμε.
  Ενώ δεν είναι αγαθός παριστάνει ότι είναι, ενώ δεν είναι φιλόξενος παριστάνει ότι είναι, ενώ δεν έχει αγάπη δείχνει ότι είναι, και του
περισσεύει μάλιστα.  Ενώ δεν έχει αγάπη για τους

διαφορετικούς(ράτσες)κρύβει το ρατσισμό του ,ακόμα και της ίδιας του φυλής αλλά επειδή ο ένας είναι φτωχός ο άλλος πλούσιος ο ένας μορφωμένος ο άλλος αμόρφωτος παριστάνει ότι δεν ενοχλείται αλλά όταν είναι να διαλέξει με πολύ χαριτωμένη συμπεριφορά διαλέγει τους άλλους.
  Πολλά μπορώ να γράψω αλλά και αυτά είναι ίδη πολλά.
Και ο αδελφός Λαζίδης τα λέει πολύ πιο όμορφα από μένα για την υποκρισία.
***
Ιακώβου 5:9
Αδελφοί, μη στενάζετε ο ένας ενάντια στον άλλον, για να μη κατακριθείτε· δέστε, ο κριτής στέκεται μπροστά στις θύρες.
***
Βλέπουμε ότι από την πρώτη Εκκλησία οι Απόστολοι στιγματίζουν το θέμα της υποκρισίας.
Σε όλες τις επιστολές υπάρχουν κείμενα που οι Απόστολοι το καταδικάζουν αυτό με διάφορες λέξεις και προτάσεις για να διορθωθούμε όλοι.
***
Μέσα υποκρισία υπάρχει μια άλλη φοβερή αρρώστια (αμαρτία) η κατάκριση που την κάνουμε με πολύ επιδέξιο τρόπο

Δυστυχώς με ελαφρά τη καρδία.
Κρίνουμε τους πάντες δεν αφήνουμε απ’ έξω ούτε κι αυτούς που κουράζονται πνευματικά να μας κηρύξουν.
  Αυτό το πράγμα κατατρώει την Εκκλησία και φέρνει διχασμούς και μαλώματα. Ο Παύλος μαλώνει τους Κορίνθιους
***
Ρωμαίους 2
1 ΓΙ' ΑΥΤΟ, είσαι αναπολόγητος, ω άνθρωπε, οποιοσδήποτε και αν είσαι εσύ που κρίνεις· επειδή, σε ό,τι κρίνεις τον άλλον, κατακρίνεις τον εαυτό σου· για τον λόγο ότι, τα ίδια κάνεις εσύ που κρίνεις.
2 Ξέρουμε, μάλιστα, ότι η κρίση τού Θεού είναι σύμφωνη με την αλήθεια, ενάντια σ' εκείνους που κάνουν αυτού τού είδους τα πράγματα.
*** 
Ο Κύριος μας έδωσε την ελευθερία μας, μας έδωσε την σωτηρία μας χωρίς να κάνει εξαίρεση στον άνθρωπο, στον κύριο και τον δούλο. Εμείς σαν Εκκλησία δεν έχουμε ούτε σκλάβους ούτε δούλους.
Του Κυρίου είμαστε όλοι δούλοι. Επομένως ποιοι είμαστε εμείς που θα κρίνουμε ξένο δούλο ή θα τον δείρουμε, με λόγια.
Εμείς πρέπει να κοιτούμε την σχέση μας με τον Κύριο ο καθένας μας. Δεν έχουμε δουλειά να ελέγχουμε αδελφούς. Αυτή την δουλειά την ανέλαβε ο Κύριος με το να στείλει το Άγιο Πνεύμα.
Μόνο Ο Κύριος καταδικάζει ο ίδιος την υποκρισία και έχει αυτό το δικαίωμα και το βλέπουμε  μέσα στα Ευαγγέλια.
***
Μάρκος 12:15
Εκείνος δε, επειδή γνώρισε την υποκρισία τους, είπε σ' αυτούς: Γιατί με πειράζετε; Φέρτε μου ένα δηνάριο, για να δω.
Λουκάς 12:1
 Εντωμεταξύ, αφού συγκεντρώθηκαν οι μυριάδες τού πλήθους, σε σημείο που να καταπατούν ο ένας τον άλλον, άρχισε να λέει στους μαθητές του: Πρώτον, προσέχετε στον εαυτό σας από τη ζύμη των Φαρισαίων, που είναι η υποκρισία.
  Μέχρι και ο Πέτρος  για να μη σκανδαλίσει τους εβραίους πιστούς υποκρίθηκε και παρέσυρε και Βαρνάβα
Γαλάτες 2:13
Και μαζί του υποκρίθηκαν και οι υπόλοιποι Ιουδαίοι· ώστε, και ο Βαρνάβας συμπαρασύρθηκε στην υποκρισία τους.
***
  Πολύ βαριά αρρώστια, χτυπάει τις Εκκλησίες
Να μην στενοχωρούμαστε και να μην φοβηθούμε για τον εαυτό μας.
Γι αυτό ο Κύριος δεν μας άφησε μόνους. Έστειλε  το Πνεύμα το Άγιο για να μας προετοιμάσει εκτός αν δεν θέλουμε.
  Πάντα νομίζουμε ότι κάπου αλλού θα βρούμε κάτι καλλίτερο. ‘όχι αδελφοί πρώτα πρέπει να βρούμε τον Κύριο το αρχικό μας όνειρο να του μοιάσουμε και να κάνουμε το θέλημα Του. όποια Εκκλησία και να πάμε θα βρούμε ανθρώπινα στοιχεία. Διότι είμαστε άνθρωποι με ελαττώματα. Και να μη γινόμαστε αιτία να χτυπάει πίσω η Εκκλησία με τα προσωπικά μας.
  Να γινόμαστε στύλοι στην Εκκλησία και όχι σκάνδαλο.
***
Ματθαίος 23:15
 Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι περιέρχεσθε την θάλασσαν και την ξηρά διά να κάμητε ένα προσήλυτο, και όταν γείνει, κάμνετε αυτόν υιόν της γεέννης διπλότερον υμών.
Ματθαίος 23:14
Ουαί εις εσάς, γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί, διότι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων· επειδή σεις δεν εισέρχεσθε ουδέ τους εισερχομένους αφήνετε να εισέλθουν.

Αυτό πρέπει να το προσέξουμε ενώ τρέχουμε να ευαγγελίσουμε και στο τέλος αυτούς που ευαγγελίσαμε τους σκανδαλίσαμε με την συμπεριφορά μας και τους κάναμε το λιγότερο να κοπιάσουν μαθαίνοντας να στηριχθούν από μόνοι τους μαζεύοντας τα κομμάτια τους. αλλά οι περισσότεροι δυστυχώς δεν θέλουν  να μας ξέρουν.
Βέβαια ο Κύριος δεν τους αφήνει χωρίς βοήθεια και έλεγχο.
Τέλος πάντων αυτά που λέω τα λέω εκ πείρας και δεν είναι λόγια του αέρα. Δοξάζω τον Κύριο και το μεγάλο έλεος Του.
Ειρήνη Κυρίου και έλεος.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΥΠΑΚΟΗ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ 05

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΥΠΑΚΟΗ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ 05
ΜΕΤΑΦΟΡΑ : ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ : ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΥΠΑΚΟΗ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ
Ιακώβου 5:7
Μακροθυμήστε, λοιπόν, αδελφοί, μέχρι την παρουσία τού Κυρίου. Δέστε, ο γεωργός περιμένει τον πολύτιμο καρπό τής γης, και
μακροθυμεί γι' αυτόν, μέχρις ότου λάβει βροχή πρώιμη και όψιμη.
Εφεσίους 4:2
με κάθε ταπεινοφροσύνη και πραότητα, με μακροθυμία, υποφέροντας ο ένας τον άλλον με αγάπη,
***
Η ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ
Μεγάλη υπόθεση η μακροθυμία.
Μακρόθυμος είναι ο Θεός, πολυέλεος, υπομονετικός, ανεκτικός, ανεξίκακος, καρτερικός,(περιμένει με επιμονή )σ’ αυτό που έχει στόχο.
   Εδώ είναι ο στόχος της Σωτηρίας μας δια Ιησού Χριστού, και περιμένει μέχρι να τελειώσει η ώρα που μας έχει δώσει.
   Εμείς τώρα που λέμε ότι πιστέψαμε σε όλο το έργο της Σωτηρίας μας, δια Ιησού Χριστού, και βάζοντας στην καρδιά μας τον Ιησού και ζωή μας να είναι γύρω από την ζωή Του. βλέπουμε, τον Ιησού Χριστό η ζωή Του ήταν γύρω από τον Πατέρα. Δεν έκανε κάτι που ο Πατέρας δεν το ήθελε.
  Όλα αυτά τα προτερήματα που είπα παραπάνω τα είχε και ο Κύριος.
Οι μαθητές του τα κήρυξαν τα συμβούλεψαν στους πιστούς και είναι όλα αυτά διδασκαλία του Αγίου Πνεύματος προς εμάς.
  Πιστός χωρίς να έχει το Πνεύμα το Άγιο δεν μπορεί να αποδώσει σε τίποτα. Γι’ αυτό οι πιστοί πρέπει να έχουν ζωή γεμάτη χαρίσματα που τα δουλεύει μέσα τους το Πνεύμα το Άγιο.
  Να ξεχάσουμε τον παλιό άνθρωπο να ντυθούμε τον καινούργιο που το Πνεύμα το Άγιο δίνει όλο τον καρπό Του.
***
Γαλάτες 5:22
Ο δε καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθοσύνη, πίστις,
23 πραότης, εγκράτεια· κατά των τοιούτων δεν υπάρχει νόμος.
24 Όσοι δε είναι του Χριστού εσταύρωσαν την σάρκα ομού με τα πάθη και τας επιθυμίας.
25 Εάν ζώμεν κατά το Πνεύμα, ας περιπατώμεν και κατά το Πνεύμα.
Αλλιώς αν αυτά δεν αφήσουμε να τα δουλέψει το Πνεύμα το Άγιο μέσα μας τότε ακολουθούν αυτά τα έργα που έδερναν από την αρχή την Εκκλησία και δίχαζαν τους πιστούς.
***
Κορινθίους Α' 3
1 Αδελφοί, και εγώ δεν μπόρεσα να σας μιλήσω, ως προς πνευματικούς ανθρώπους, αλλά ως προς σαρκικούς, ως προς νήπια εν Χριστώ.
2 Γάλα σάς πότισα, και όχι στερεή τροφή· επειδή, δεν μπορούσατε ακόμα να τη δεχθείτε· αλλά, ούτε τώρα ακόμα μπορείτε·
3 για τον λόγο ότι, είστε ακόμα σαρκικοί· καθόσον, ενώ υπάρχει ανάμεσά σας φθόνος και φιλονικία και διχόνοιες, δεν είστε σαρκικοί, και περπατάτε κατά άνθρωπο;
4 Επειδή, όταν κάποιος λέει: Εγώ μεν είμαι τού Παύλου· και άλλος: Εγώ είμαι τού Απολλώ· δεν είστε σαρκικοί;
***
Όταν  φερόμαστε με τον παλιό μας εαυτό λέγεται σάρκα. Δεν προσέχουμε βγαίνει επάνω το εγώ και τότε δίνουμε τόπο στον εχθρό να θρυμματίσει την Εκκλησία. Και το θρυμμάτισμα δεν υπάρχει μάζεμα και συγκόλληση. Παρά διχασμός απομένει.
  Εισβάλλει η κενοδοξία ο ερεθισμός η αντιζηλία δεν υπάρχει ταπεινοφροσύνη παρά ο φθόνος ο πνευματικός που καταστρέφει ψυχές. 
***
Γαλάτες 5:26
 Μη γινώμεθα κενόδοξοι, ( ματαιοδοξοι)αλλήλους ερεθίζοντας, αλλήλους φθονώντας.
Φιλιππησίους 2:3
 μη κάνοντας τίποτε από αντιζηλία ή κενοδοξία, αλλά με ταπεινοφροσύνη, θεωρώντας ο ένας τον άλλον ότι υπερέχει από τον εαυτό του.
Κολοσσαείς 2:18
 Κανένας ας μη σας στερήσει το βραβείο, με προσποίηση ταπεινοφροσύνης, και με θρησκεία των αγγέλων,
***
Όταν  ο Λόγος του Θεού ζητάει μακροθυμία ταπεινοφροσύνη και να υποφέρω τους άλλους που σημαίνει ότι με ενοχλούν που σημαίνει δεν τους αντέχω.
  Άρα κάτι τρέχει με μένα. Ο  Κύριος ζητά να τον μοιάσω.
Στην π.χ. υπακοή που και Εκείνος με ανέχθηκε και στα πρώτα βήματα μου μάλιστα, με υπομονή και αγάπη ανέχθηκε όλη την συμπεριφορά μου να κάνω λάθη που για εκείνον ήταν και είναι αμαρτίες.
  Και μήπως και τώρα με την σοφία των γηρατειών δεν κάνω λάθη(αμαρτίες;)
  Άρα ο Κύριος πρώτος έδειξε στον Πατέρα υποταγή υπακοή και προχώρησε στον δρόμο του Σταυρού που γέννησε την δική μου Σωτηρία.
***
Ματθαίος 7:21
Δεν θέλει εισέλθει εις την βασιλείαν των ουρανών πας ο λέγων προς εμέ, Κύριε, Κύριε, αλλ' ο πράττων το θέλημα του Πατρός μου του εν τοις ουρανοίς.
Λουκάς 22:42
λέγων· Πάτερ, εάν θέλεις να απομακρύνεις το ποτήριον τούτο απ' εμού· πλην ουχί το θέλημά μου, αλλά το σον ας γένη.
Ιωάννης 4:34
Λέγει προς αυτούς ο Ιησούς· Το εμόν φαγητό είναι να πράττω το θέλημα του πέμψαντός με και να τελειώσω το έργον αυτού.
***
  Δεν χρειάζονται πολλά σχόλια στα εδάφια αυτά που μπορούμε να βρούμε και  πάρα πολλά ακόμα να μιλά ο Κύριος για το θέλημα του Πατέρα και την υπακοή μέχρι τέλους.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ειρήνη Κυρίου


ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»




ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΥΠΑΚΟΗ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ 04

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ-ΥΠΑΚΟΗ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ 04
ΜΕΤΑΦΟΡΑ : ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
ΘΕΜΑ : ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΥΠΑΚΟΗ
*
Δευτερονόμιον 30:
15 Να, εγώ έβαλα σήμερα μπροστά σου τη ζωή και το αγαθό, και τον θάνατο και το κακό·
16 επειδή, εγώ σήμερα σε προστάζω να αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου, να περπατάς στους δρόμους του, και να τηρείς τις εντολές του, και τα διατάγματά του, και τις κρίσεις του, για να ζεις, και να πληθαίνεις· και για να σε ευλογήσει ο Κύριος ο Θεός σου στη γη, στην οποία μπαίνεις για να την κληρονομήσεις.
*
  Τι λέτε φίλοι μου και αδελφοί μου; μήπως  σήμερα δια Ιησού Χριστού επειδή έκανε χάρη στον πιστεύοντα αυτά καταργήθηκαν; Δεν τα ζητάει από μας;
Ας πάρουμε την πρώτη σειρά. Ας την διαβάσουμε καλά και θα δούμε ότι πάλι μπροστά στον άνθρωπο πια σε όλα τα Έθνη  βάζει μπροστά μας την ζωή και το θάνατο.

Ας το δούμε στην καινή Διαθήκη.
Ιωάννης γ:
18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού.
**
Τι λέτε; Δεν βάζει την ζωή δια πίστεως και τους μη πιστεύοντας χαμό της ζωής τους;
  Επάνω στο σταυρό έγινε ένα δικαστήριο αν ο πατέρα δεχθεί την προσφορά του Υιού του θα δώσει χάρη στους πιστεύοντας. Και δεν θα κριθούν δια πίστεως. Όμως όσοι δεν πιστέψουν στον Ιησού Χριστό κρίνονται(δικάζονται) ήδη για την απώλεια.
Άρα Ο Θεός πάλι περνάει μέσα από τον Σταυρικό θάνατο τον νόμο.
  Το επόμενο εδάφιο ζητάει ο Θεός κάποια πράγματα από το λαό του αλλά και από μας που είμαστε πια λαός του δια Ιησού Χριστού.
  Τι λέτε; Χωρίς υποταγή στο θέλω του Πατέρα χωρίς υπακοή στο θέλημα του χωρίς να τηρήσουμε την ζωή της ταπεινοφροσύνης στα πόδια του Κυρίου μας θα λεγόμαστε παιδιά του;.
  Αν δεν αφήσουμε το Πνεύμα το Άγιο να εργαστεί μέσα μας δεν μπορούμε να ζήσουμε την ζωή που Εκείνος θέλει.
  Στο λαό μιλάει για μια γη που θα κληρονομήσει και δεν μπόρεσε διότι ήταν ανυπότακτος στον Θεό. Πάντα παρέβαιναν ανυπότακτοι  με ανυπακοή στο Λόγο που τους έλεγε ο Θεός.
 Εμείς χωρίς υποταγή και υπακοή μπορούμε να κληρονομήσουμε την Βασιλεία που μας κήρυξε ο Κύριος;
 Επίσης μιλάει να αγαπούμε τον Κύριο και Θεό μας. Διότι χωρίς την αγάπη να έχουμε στον Κύριο μέσα στην καρδιά μας δεν μπορούμε να περπατήσουμε πνευματικά
*
Σαμουήλ Α' 15:23
επειδή, η απείθεια είναι όπως το αμάρτημα της μαγείας· και το πείσμα, όπως η ασέβεια και η ειδωλολατρία· επειδή, εσύ απέρριψες τον λόγο του Κυρίου, γι' αυτό και ο Κύριος σε απέρριψε από το να είσαι βασιλιάς.
**
 Εμείς πόσες φορές κάνουμε τα δικά μας; Που για το Θεό είναι αμαρτία και για μας ε;; έλα καημένε δεν κάναμε και έγκλημα. Ένα τόσο δα αμαρτία το λες;
Για τον Θεό δεν υπάρχουν μικρές και μεγάλες αμαρτίες όλα όσα δεν συμβαδίζουν με το θέλημα Του  είναι ανυποταγή και ανυπακοή.
Ερχόμαστε σαν το Ισραήλ σε μεγάλα παραπτώματα απέναντι του.
Να δοξάζουμε πρέπει κάθε ημέρα για την σωτηρία που επιτελέσθηκε επάνω στο Σταυρό και που μας δόθηκε το Πνεύμα το Άγιο ώστε να μας ελέγχει να μας κατευθύνει και να μας ετοιμάζει κάθε μέρα την ζωή που θέλει ο Κύριος.
**
Ρωμαίους 1:18
Επειδή, οργή του Θεού αποκαλύπτεται από τον ουρανό επάνω σε κάθε ασέβεια και αδικία ανθρώπων, που κατακρατούν την αλήθεια με μέσα αδικίας.
Να πως γίνετε να συνδέω την Π. Διαθήκη με την Κ. Διαθήκη; μήπως δεν λέει τα ίδια;
Τιμόθεος Β' 2:16
 Τις δε βέβηλες ματαιοπονίας απόφευγέ τες· επειδή, θα προχωρήσουν σε περισσότερη ασέβεια·

*
Ακόμα και αν υπάρχει διαφωνία μέσα στους πιστούς ή με άπιστους
απόφυγε τες το να θέλουμε να πείσουμε καταντά ασέβεια. Τότε πέφτουμε στην παγίδα το να γίνουμε βέβηλοι και ασεβείς.
  Η λέξη του βέβηλος, έχει μέσα του το ανίερος ,ασεβής, βδελυρός, αλλιώς σιχαμερός, ανούσιος, μιαρός. Όλα αυτά με μια λέξη Βέβηλος.
Πολλές φορές μπλεκόμαστε σε κουβέντες να πείσουμε τους άλλους και πέφτουμε στην παγίδα που δεν βγάζει πουθενά παρά σε βεβήλωση.
Γι’ αυτό να-χουμε πνευματικά μάτια που το Πνεύμα το Άγιο να μας οδηγεί μακριά από του εχθρού  τις παγίδες.
 Βέβαια  εδώ ξέφυγα λίγο από το θέμα και στάθηκα στο βέβηλος.
Αλλά αδελφοί μου δεν είναι θέματα που καίνε τον άνθρωπο πως πρέπει να ζει καθαρή ζωή;
Αυτό θέλει κατάθεση καρδιάς αναγεννημένης καθημερινά στο Πνεύμα το Άγιο και να μας φωτίζει. Ώστε  να ζούμε κατά Χριστόν.
Ειρήνη Κυρίου και έλεος Αμήν
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ 2ΡΟ ΜΈΡΟς ΤΟΥ ΕΝΔΕΚΑΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΤΟ  ΑΓΙΟΝ  ΠΝΕΥΜΑ δευτερο μερος
(Του Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)
Εκδόσεις (Ο Λόγος Αθήναι 1976)

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ  ΜΕΡΟΣ

  Την έκταση της πνευματικής ζωής και την δύναμη της ανατάσεως την απολαμβάνει ο πιστός κατά μοίρα (κομμάτι) και ένταση ανάλογη προς τον βαθμό της υποταγής του στο Άγιο Πνεύμα.
   Το Πνεύμα μας προορίζει πάντα υψηλά πνευματικά επίπεδα για μια ολοκληρωμένη αγία ζωή. Και  όμως πολλοί  χριστιανοί λόγω της επιπόλαιας και ελαφριάς εκτιμήσεως της δυνάμεως του Αγίου Πνεύματος που κάνουν καθώς και της αβουλίας τους αντί να αυξάνονται πνευματικά ώστε να φθάσουν στο  μέτρο ηλικίας του πληρώματος του Χριστού μένουν σε χαμηλά πνευματικά επίπεδα και ζημιώνουν τον εαυτό τους επειδή δεν συμμορφώνονται επακριβώς με τις παρακινήσεις και προτροπές του Αγίου Πνεύματος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα υπήρξαν οι χριστιανοί της Κορίνθου τους οποίους στην Α΄ Κορινθίους α: 2 ο Παύλος χαρακτηρίζει ως «ηγιασμένους εν Χριστώ Ιησού τους προσκεκλημένους Αγίους (Θέσης των πιστών εκείνων) ενώ στο γ:1-4 χαρακτηρίζονται ως σαρκικοί και νήπιοι εν Χριστώ.
  Καθώς μελετούμε τον Λόγο του θεού είναι απαραίτητο να έχουμε υπ’ όψιν μας τη θέση και την σχέση που έχει η ζωή μας με τον παλαιό άνθρωπο που ζει μέσα μας.  Και  είναι   ο Λόγος που μας διδάσκει ότι ο πιστός φέρει και τις δύο φύσεις. Η μία είναι ο παλαιός άνθρωπος και η άλλη είναι ο νέος ο πνευματικός η νέα φύσης: «Το γεγεννημένον εκ της σαρκός είναι σαρξ το δε γεγεννημένον εκ του Πνεύματος είναι Πνεύμα».
**
Ιωάννης γ:6
   Επίσης η σαρξ είναι ενάντια του πνεύματος το δε Πνεύμα είναι εναντίον της σαρκός»
  Γαλάτας ε:16-17
16 Λέω, λοιπόν: Περπατάτε σύμφωνα με το Πνεύμα, και δεν θα εκπληρώνετε την επιθυμία τής σάρκας.
17 Επειδή, η σάρκα επιθυμεί ενάντια στο Πνεύμα, και το Πνεύμα ενάντια στη σάρκα· αυτά, μάλιστα, αντιμάχονται το ένα προς το άλλο, ώστε εκείνα που θέλετε, να μη τα πράττετε.
Εάν ζώμεν κατά το Πνεύμα ας περιπατώμεν κατά το Πνεύμα».
Γαλάτας δ:28-29
28 Κι εμείς, αδελφοί, όπως και ο Ισαάκ, είμαστε παιδιά τής υπόσχεσης.
29 Αλλά, όπως τότε αυτός που γεννήθηκε κατά σάρκα καταδίωκε αυτόν που γεννήθηκε κατά πνεύμα, έτσι και τώρα.
Γαλάτας ε:25
**
Εάν ζώμεν κατά το Πνεύμα ας περιπατώμεν κατά το Πνεύμα».
  Για να ανατρέψουμε τον ισχυρισμό των χριστιανών εκείνων οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ο παλαιός άνθρωπος παύει να υπάρχει μέσα στον πιστό επικαλούμεθα τον αδιάψευστο λόγο του Θεού κατά τον οπ[οίον «εάν είπωμεν ότι αμαρτία δεν έχουμε εαυτούς πλανώμεν και η αλήθεια δεν είναι εν ημίν»
**
Α΄ Ιωάννου α:8
8 Αν πούμε ότι δεν έχουμε αμαρτία, εξαπατούμε τον εαυτό μας και η αλήθεια δεν υπάρχει μέσα μας.
Και όταν λέγωμεν «αμαρτίαν» είμεθα βέβαιοι ότι αυτή αναφέρεται στην παλαιά μας φύση. Στο 9 του ιδίου κεφαλαίου της Α΄ Επιστολή του Ιωάννου έχουμε πληροφορία σχετική με τις αμαρτίες που προέρχονται από την ρίζα του παλαιού ανθρώπου.
**
Α΄ Ιωάννου 9
9 Αν ομολογούμε τις αμαρτίες μας, ο Θεός είναι πιστός και δίκαιος ώστε να συγχωρήσει σε μας τις αμαρτίες, και να μας καθαρίσει από κάθε αδικία.
**
Παραδείγματα ανθρώπων που μετά την Πεντηκοστή περιέπεσαν σε σφάλματα έχουμε:

Τον Απόστολο Πέτρο που ήταν άξιος ελέγχου για υποκρισία.
(Γαλάτας β: 11-15)
Οι απόστολοι Παύλος και Βαρνάβας αν και πλήρεις Πνεύματος Αγίου αποχωρίσθηκαν παρ’ όλον ότι το Πνεύμα τους είχε καλέσει σε συνεργασία επειδή συνέβη μεταξύ τους ερεθισμός.
**
(Πράξεις ιε:37-39)
37 Και ο μεν Βαρνάβας εστοχάσθη να συμπαραλάβη τον Ιωάννην τον λεγόμενον Μάρκον·
38 ο Παύλος όμως έκρινεν άξιον, τον αποχωρισθέντα από αυτών από της Παμφυλίας και μη συνακολουθήσαντα αυτούς εις το έργον, τούτον να μη συμπαραλάβωσι.
39 Συνέβη λοιπόν ερεθισμός, ώστε απεχωρίσθησαν απ' αλλήλων, και ο μεν Βαρνάβας, παραλαβών τον Μάρκον, εξέπλευσε εις Κύπρον.
**
Ο Απόστολος Παύλος και πάλι αν και το Πνεύμα το Άγιο τον είχε προειδοποιήσει να μην επισκεφθεί την Ιερουσαλήμ εκείνος κατά παράκληση των οδηγιών που είχε λάβει, πήγε εκεί.
**
Πράξεις κα:4
4 Και ευρόντες τους μαθητάς, εμείναμε αυτού επτά ημέρας· οίτινες έλεγον προς τον Παύλον διά του Πνεύματος να μη αναβή εις Ιερουσαλήμ.
**
  Οι περιπτώσεις αυτές των παραβάσεων και πτώσεων ανθρώπων πληρωμένων δια Πνεύματος Αγίου δεν μας αποθαρρύνουν αλλά μάλλον μας διδάσκουν και μας προτρέπουν να ζούμε στον προσωρινό τούτο κόσμο με φόβο και τρόμο. Και το φάρμακο σε τέτοιες περιπτώσεις αναφέρεται
στην Α΄ Ιωάννου α:5-7 5
 Και αύτη είναι η επαγγελία, την οποίαν ηκούσαμεν απ' αυτού και αναγγέλλομε προς εσάς, ότι ο Θεός είναι φως και σκοτία εν αυτώ δεν υπάρχει ουδεμία.
6 Εάν είπωμεν ότι κοινωνίαν έχομεν μετ' αυτού και περιπατώμεν εν τω σκότει, ψευδόμεθα και δεν πράττομεν την αλήθειαν·
7 εάν όμως περιπατώμεν εν τω φωτί, καθώς αυτός είναι εν τω φωτί, έχομεν κοινωνίαν μετ' αλλήλων, και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας.
**
  Όπου υποδεικνύεται το αίμα του Ιησού που μας καθαρίζει εάν ομολογούμε τις αμαρτίες μας
**
Την ίδια υπόδειξη στην Α΄ Ιωάννου α:9
9 Εάν ομολογώμεν τας αμαρτίας ημών, είναι πιστός και δίκαιος, ώστε να συγχωρήσει εις ημάς τας αμαρτίας και καθαρίσει ημάς από πάσης αδικίας.
**
Ένα ωραίο παράδειγμα συναντούμε στο
Ιωάννης ιγ:10
«λέγει προς αυτόν ο Ιησούς ο λελουμένος δεν έχει ανάγκην να νιφτεί ειμή τους πόδας αυτού».
**
Και εννοούσε την κάθαρση από τα λάθη της καθημερινής μας ζωής.
  Η σωτηρία μας έχει επιτευχθεί στο σταυρό του Χριστού και είναι δώρο που προσφέρεται τώρα για πάντα. Αλλά το Άγιο Πνεύμα μας ελέγχει για τις καθημερινής μας ζωής και έτσι προσφεύγουμε και πάλι στη χάρη και την δύναμη του αίματος του Χριστού, οδηγούμενοι υπό του Πνεύματος.
**
Α΄ Ιωάννου α:7
«Και το αίμα Ιησού Χριστού του Υιού Αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας»
**
  Στο βιβλίο των Αριθμών κεφ. ιθ: αναφέρεται ότι για την συγχώρηση των πταισμάτων των Ισραηλιτών έπρεπε να προσφερθεί ως θυσία δάμαλις χρώματος ξανθού χωρίς μώμο ή      σπίλο και πάνω στην οποία δεν είχε επιβληθεί ζυγός. Ο αρχιερεύς θα την προσέφερε σαν ολοκαύτωμα και η στάχτη έπρεπε να τοποθετηθεί σε κάποιο μέρος και με αυτήν να ραντιστεί ο ένοχος του παραπτώματος και θα συγχωρεθεί.
**
Αριθμοί ιθ:9
Εβραίους θ:13-14
13 Επειδή, αν το αίμα των ταύρων και των τράγων και η στάχτη τής δάμαλης, που ραντίζει τούς μολυσμένους, αγιάζει προς την καθαρότητα της σάρκας,
14 πόσο μάλλον το αίμα τού Χριστού, ο οποίος διαμέσου τού αιωνίου Πνεύματος πρόσφερε τον εαυτό του χωρίς ψεγάδι στον Θεό, θα καθαρίσει τη συνείδησή σας από νεκρά έργα, στο να λατρεύετε τον ζωντανό Θεό;
**
(Συνιστούμε την μελέτη του Κεφαλαίου ιθ: του βιβλίου των αριθμών)
  Εφαρμογή όλης της θυσίας η οποία δεν ήταν παρά τύπος έχουμε στην
προς Εβραίους Επιστολή κεφ.θ:13-14
όπου διαβάζουμε «Διότι εκ των ταύρων και τράγων το αίμα και η σποδός της δαμάλεως ραντίζουσα τους μεμολυσμένους αγιάζει προς την

καθαρότητα της σαρκός πόσο μάλλον το αίμα του Χριστού ο οποίος δια του Πνεύματος του αιωνίου προσέφερε τον εαυτό του άμωμον εις τον Θεόν
θέλει καθαρίσει την συνείδηση σας από νεκρών έργων εις το να λατρεύετε τον ζωντανό Θεό.
  Η αναγέννησης ενεργείται σε όποιον μετανοεί ειλικρινά για τις αμαρτίες του. και καθώς είναι ανησυχητικό το να μη μεγαλώνει κανονικά ένα μικρό παιδί έτσι συμβαίνει και στην περίπτωση ενός αναγεννημένου ανθρώπου αν δεν αυξάνεται στην πνευματική του ζωή.
  Η στασιμότης είναι φαινόμενο που πρέπει να μας ανησυχεί και  να μας και να μας παρακινεί στο να μεριμνήσουμε για την πνευματική αύξηση.
**
Εβραίους θ:13-14
13 Διότι εάν το αίμα των ταύρων και τράγων και η σποδός της δαμάλεως ραντίζουσα τους μεμολυσμένους αγιάζι προς την καθαρότητα της σαρκός,
14 πόσο μάλλον το αίμα του Χριστού, όστις διά του Πνεύματος του αιωνίου προσέφερεν εαυτόν άμωμον εις τον Θεόν, θέλει καθαρίσει την συνείδηση σας από νεκρών έργων εις το να λατρεύετε τον ζώντα Θεόν;
Ο Απόστολος Παύλος ονομάζει τους χριστιανούς που δεν παρουσιάζουν πνευματική πρόοδο «νηπίους» και «σαρκικούς». Είχαν οι πιστοί μεταξύ τους διαφορές και φιλονικίες. Και δεν είναι αυτά εκδηλώσεις σαρκικής ζωής;
**
Α΄ Κορινθίους γ:1-2
Στην προς Εβραίους ε:12
Διαβάζουμε «επειδή ενώ ως προς τον καιρόν έπρεπε να είσθε διδάσκαλοι πάλιν έχετε χρείαν του να σας διδάσκει τις αρχικά στοιχεία των λόγων του Θεού και να καταντήσετε να έχετε χρείαν γάλακτος και ουχί στερεάς τροφής».
**
  Η καθυστέρησης της πνευματικής αναπτύξεως του αναγεννημένου οφείλεται στο ότι δεν τρέφετε επαρκώς με τον Λόγο του Θεού και με τον άρτον τον καταβάντα εκ του ουρανού»
**
Ιωάννης ς:35
35 Και είπε προς αυτούς ο Ιησούς· Εγώ είμαι ο άρτος της ζωής· όστις έρχεται προς εμέ, δεν θέλει πεινάσει, και όστις πιστεύει εις εμέ, δεν θέλει διψήσει πώποτε
Και Ιωάννης ς:51-58
51 Εγώ είμαι ο άρτος ο ζων, ο καταβάς εκ του ουρανού. Εάν τις φάγη εκ τούτου του άρτου, θέλει ζήσει εις τον αιώνα. Και ο άρτος δε τον οποίον εγώ θέλω δώσει, είναι η σαρξ μου την οποίαν εγώ θέλω δώσει υπέρ της ζωής του κόσμου.
58 Ούτος είναι ο άρτος ο καταβάς εκ του ουρανού, ουχί καθώς οι πατέρες σας έφαγαν το μάννα και απέθανον· όστις τρώγει τούτον τον άρτον θέλει ζήσει εις τον αιώνα.
**
  Άλλη αιτία της καχεκτικής καταστάσεως είναι το να μη μένει εν Χριστώ
**
Ιωάννης ιε:4
4 Μείνατε εν εμοί, και εγώ εν υμίν. Καθώς το κλήμα δεν δύναται να φέρη καρπόν αφ' εαυτού, εάν δεν μείνη εν τη αμπέλω, ούτως ουδέ σεις, εάν δεν μείνητε εν εμοί.
**
  Τρίτη αιτία πνευματικής στασιμότητας είναι η μία ή περισσότερες αδυναμίες και αμαρτίες που τις διατηρούμε μέσα μας ενώ έπρπε να τις έχουμε αποβάλλει.
**
Α΄ Πέτρου β:1-11-12
1 Απορρίψαντες λοιπόν πάσαν κακίαν και πάντα δόλο και υποκρίσεις και φθόνους και πάσας καταλαλιάς,
1 Αγαπητοί, σας παρακαλώ ως ξένους και παρεπιδήμους, να απέχετε από των σαρκικών επιθυμιών, αίτινες στρατεύονται κατά της ψυχής,
12 να έχετε καλή την διαγωγή σας μεταξύ των εθνών, ίνα ενώ σας καταλαλούν ως κακοποιούς, εκ των καλών έργων, όταν ίδωσιν αυτά, δοξάσωσι τον Θεόν εν τη ημέρα της επισκέψεως.
**
 Τέταρτος λόγος είναι το γεγονός ότι δεν «περιπατώμεν κατά το Πνεύμα».
**
Γαλάτας ε:16-25
16 Λέγω λοιπόν, Περιπατείτε κατά το Πνεύμα και δεν θέλετε εκπληροί την επιθυμίαν της σαρκός.
25 Εάν ζώμεν κατά το Πνεύμα, ας περιπατώμεν και κατά το Πνεύμα.
**
Για να αναπτύσσεται πνευματικά ο πιστός πρέπει:
α/. Να τρέφεται με τον Λόγο του Θεού δια της μελέτης.
β/. να προσεύχεται αδιαλείπτως.
  Αν μελετά μόνο χωρίς να προσεύχεται θα γίνει σοφός και θα ξεχνά ότι
«η γνώσης φυσιοί». Αν προσεύχεται μονάχα και πάλι θα έχει μειωμένο το στοιχείο της ταπεινοφροσύνης. Ώστε για να μη χωλαίνουμε πνευματικά πρέπει να συνυπάρχουν η μελέτη του λόγου και η προσευχή:
**
Ο Ιησούς του Ναυή α:8
8 Δεν θέλει απομακρυνθεί τούτο το βιβλίον του νόμου από του στόματός σου, αλλ' εν αυτώ θέλεις μελετά ημέραν και νύκτα, διά να προσέχης να κάμνεις κατά πάντα όσα είναι γεγραμμένα εν αυτώ· διότι τότε θέλεις ευοδούσθαι εις την οδόν σου, και τότε θέλεις φέρεστε μετά συνέσεως.
Ψαλμός ριθ
. Πόσον αγαπώ τον νόμον σου· όλην την ημέραν είναι μελέτη μου.
Α΄ Θεσσαλονικείς ε:17
17 αδιαλείπτως προσεύχεσθε,
Ο Απόστολος Πέτρος στην: Β΄ Επιστολή του κεφ.α:5-10
5 Και δι' αυτό δε τούτο καταβάλλοντες πάσαν σπουδήν, προσθέσατε εις την πίστιν σας την αρετή, εις δε την αρετή την γνώσιν,
6 εις δε την γνώσιν την εγκράτεια, εις δε την εγκράτεια την υπομονήν, εις δε την υπομονήν την ευσέβειαν,
7 εις δε την ευσέβειαν την φιλαδελφίαν, εις δε την φιλαδελφίαν την αγάπην.
8 Διότι, εάν ταύτα υπάρχουν εις εσάς και περισσεύωσι, σας καθιστούν ουχί αργούς ουδέ άκαρπους εις την επίγνωσιν του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού·
9 επειδή εις όντινα δεν υπάρχουσι ταύτα, τυφλός είναι, μυωπάζει και λησμόνησε τον καθαρισμό των παλαιών αυτού αμαρτιών.
10 Διά τούτο, αδελφοί, επιμεληθείτε περισσότερον να κάμητε βεβαία την κλήση και την εκλογήν σας· διότι ταύτα κάμνοντας δεν θέλετε πταίσει ποτέ.
**
  Μας προτρέπει να καταβάλουμε πάσαν σπουδή για την πνευματική μας αύξηση.
**
Και στο κεφ. γ:18 συνιστά:
«Αυξάνεστε εις την χάριν και την γνώσιν του Κυρίου ημών και Σωτήρα Χριστού».
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"
 «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»