_______________________________

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ Νεομάρτυρες του 2007=2009-«….εσεσθέ Μου μάρτυρες».

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Νεομάρτυρες του 2007=2009-

«….εσεσθέ Μου μάρτυρες».
Σαουδική Αραβία.
Τον Αύγουστο (2008 μάλλον).Μουσουλμάνος κληρικός και μέλος της Επιτροπής της Σαουδικής Αραβίας για Προώθηση Αρετής και
Πρόληψη Ανηθικότητας σκότωσε την αδελφή του την 26χρονη Φατίμα Αλ. Μουταίρι αφού ομολόγησε τη πίστη της στην οικογένειά της σε Ανατολική Επαρχία της Σαουδικής Αραβίας. Η επικοινωνία της Φατίμα με άλλους πιστούς γινόταν κυρίως μέσω του διαδικτύου.  Στη μαρτυρία της στην οικογένεια της διακήρυξε ότι ο δρόμος του Χριστού είναι ο πιο αγνός και άγιος δρόμος. Αφού μοιράστηκε τη πίστη της με την οικογένειά της βρήκε τον αδελφό της στο δωμάτιο της με το κομπιούτερ ανοικτό. Ο υπολογιστής της περιείχε σημειώσεις για το πνευματικό της ταξίδι και ο αδελφός της έψαχνε για περισσότερες αποδείξεις εναντίον της. Ο αδελφός της την κλείδωσε στο δωμάτιό της για τέσσερις ώρες και η Φατίμα έγραψε το τελευταίο της γράμμα. Σύντομα μετά σφάχτηκε
                              «»»»»»»»»»»»»»»»»»
Απόσπασμα από το ποίημα που η Φατίμα έγραψε λίγο πριν δολοφονηθεί:
«Και μείς χάρη Χριστού υποφέρουμε τα πάντα».

Ο Κύριος Ιησούς ας σας οδηγήσει ω Μουσουλμάνοι
Ας φωτίσει τις καρδιές σας για να αγαπάτε τους άλλους.
                           «»»»»»»»»»»»»»»»
Δεν λατρεύουμε τον σταυρό δεν είμαστε δαιμονισμένοι.
Λατρεύουμε τον Κύριο Ιησού το Φως του σύμπαντος.
                          «»»»»»»»»»»»»»»»»
Αφήσαμε τον Μωάμεθ δεν ακολουθούμε το μονοπάτι του
Ακολουθήσαμε τον Ιησού Χριστό που είναι η αλήθεια
Αληθινά αγαπάμε την πατρίδα μας δεν είμαστε προδότες
Καμαρώνουμε που είμαστε Σαουδάραβες.
Πώς να προδίδαμε την πατρίδα μας τον αγαπημένο μας λαό;
                         »»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ας ζήσουμε με τη Χάρη μέχρι να ρθει η ώρα μας.
Τα δάκρυα κυλούν στα μάγουλα θλίβεται η καρδιά.
Είμαστε τόσο σκληροί σ’ αυτούς που γίνονται του Χριστού!
Και ο Μεσσίας λέει «Μακάριοι αυτοί που διώκονται».
Κι εμείς για χάρη του Χριστού υποφέρουμε τα πάντα.
Αρκεί. Τα σπαθιά σας δεν με τρομάζουν ούτε η κακία ούτε η ατίμωση. Δεν νοιάζομαι για τις απειλές σας. δεν φοβόμαστε.
Και με την δύναμη του Θεού είμαι δική Του-Μέχρι θανάτου.
                         «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Κλαίω για τα χρόνια που πέρασαν τη θλιμμένη μου κλαίω ζωή.
                         «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Τόσα χρόνια μακριά Του….
 Ω Ιστορία γράψε! Μάρτυρες μαρτυρήσετε!
Είμαστε Χριστιανοί-περπατάμε στο δρόμο του Χριστού.
Δεχθείτε αυτό το λόγο μου σημειώστε τον.
Ο Ιησούς είναι ο Κύριος μου. Είναι ο Υπερασπιστής μου.
Του μίσους σας.  Ο άνθρωπος είναι αδελφός του ανθρώπου.
Ω σοφοί. Που είναι η ανθρωπιά σας η αγάπη; εσείς που είσαστε;
Με τα τελευταία μου λόγια προσεύχομαι στον Κύριο του σύμπαντος Στον Ιησού το Μεσσία το Φως της ξεκάθαρης οδηγίας.
Να αλλάξει μυαλά να κάμει δικαιοσύνη να απλώσει αγάπη ανάμεσά σας ω Μουσουλμάνοι.
                            «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»





(Πηγή: Voice of the Martyrs).  «Μάρτυρες μαρτυρήσετε…»
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Φατίμα – Φατίμα (Ποίημα του αδελφού Σ. Πορτινού
Στην Φατίμα αφιερωμένο)
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Φατίμα – Φατίμα
Σαν τα’ αμύγδαλα μεγάλα τα δύο σου μάτια τα μαύρα.
Στο μαχαίρι εσβύσαν του φτωχού σου αδελφού.
Φατίμα—Φατίμα
Και το άρμα χρυσό με τα’ αράπικα άτια σ’ ανεβάσανε κόρη
Εις τον Κύρη κοντά
Φατίμα – Φατίμα
Της μανούλας δεν άκουσες το θρήνο εις το Φως καθώς
Έψαλλες τον Αιμάτινο Ύμνο:
«Το Αρνί το σφαγμένο είν’ άξιο για να πάρει τη δύναμη
Για να πάρει το Πλούτο τη σοφία την ισχύ για να πάρει
Τη τιμή και τη δόξα και τον ύμνο να πάρει τα’ αρνί».
Είσαι αδελφούλα στη δόξα και θεωρείς Λυτρωτή Βασιλιά
Πριγκηπέσα του πόνου.
Φατίμα – Φατίμα.
                                    Σεπτέμβριος 2008==ΣΙΠ
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
« Ξέρουμε πως αν η επίγεια σκηνή που κατοικούμε
Δηλαδή το σώμα μας διαλυθεί έχουμε στους ουρανούς κατοικία αιώνια οικοδομημένη από το Θεό και όχι
Από ανθρώπινα χέρια».Β΄ Κορινθίους 5:1

Rami Ayyad- ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ

Στις 7 Οκτωβρίου 2007 ο Ραμί 30 χρόνων διευθυντής του καταστήματος της Βιβλικής Εταιρίας της Παλαιστίνης δολοφονήθηκε από αγνώστους φανατικούς Μουσουλμάνους.
Δύο μέρες πριν ο ραμί είχε προσέξει πως ένα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες τον παρακολουθούσε. Την άλλη μέρα το απόγευμα φεύγοντας από την δουλειά του για το σπίτι του άγνωστοι τον απήγαγαν με άλλο αυτοκίνητο και τελικά τον άφησαν νεκρό τα ξημερώματα της Κυριακής. Το σώμα του είχε πολλές μαχαιριές και μία σφαίρα στο κεφάλι.
Ο Ραμί ήταν αφιερωμένος στον Κύριο και υπηρετούσε πρόθυμα όλους με ένα πλατύ χαμόγελο. Όταν τον Απρίλιο του 2007 έμαθε για τον τραγικό θάνατο των τριών χριστιανών στην Μαλάτια της Τουρκίας είπε στους συνεργάτες του: ¨Τι δόξα προσέφεραν αυτοί στον Θεό με τον θάνατό τους! Πόσο θα επιθυμούσα να πεθάνω κι εγώ για τον Χριστό¨!
Τέσσερις μήνες μετά τον θάνατο του η σύζυγός του Pauline γέννησε το τρίτο τους παιδί την Sana που σήμερα είναι ενός έτους. Sana  σημαίνει ¨ουρανός». Εκεί βρίσκεται τώρα ο πατέρας της που δεν πρόλαβε να τη δει να γεννιέται.
Τα τελευταία νέα της Pauline είναι ότι βρίσκεται με τα παιδιά της από την παραμονή των Χριστουγέννων στην Βηθλεέμ. Τα παιδιά της είναι ο Γιώργος που 27 Μαρτίου θα γίνει τεσσάρων χρονών. Ο Wissam που είναι τριών ετών και η Sana  που
Στις 4/2/2009 έγινε ενός έτους. Η Pauline  επιθυμεί να συνεχίσει το έργο του συζύγου της και να μεγαλώσει τα παιδιά της όπως ο Ραμί ήθελε και σύμφωνα πάντα με το θέλημα του Θεού. Πάνω στο χρόνο του θανάτου του Ραμί δημιουργήθηκε ιστοσελίδα προς τιμήν του και για την ενθύμηση του.
Η ιστοσελίδα είναι: www.ramiayyd.com
Η ελληνική Βιβλική Εταιρία ευχαριστεί θερμά όλους όσους έδωσαν τον οβολό τους για οικονομική ενίσχυση της Pauline και σας παρακαλεί να προσεύχεσθε για την οικογένεια της καθώς και για όλους όσους δοκιμάσθηκαν και δοκιμάζονται στην Παλαιστίνη μετά τα γνωστά γεγονότα του πολέμου εκεί.
Με την παράκληση και ευχέρεια στο μέτρο του επιθυμητού να βγάλετε φωτοτυπίες και να τις δώσετε όπου βασικά για προσευχή. ΑΜΗΝ
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Νιώθω ότι εμείς είμαστε βασιλιάδες μπροστά στους ανθρώπους αυτούς. Εύχομαι ο Κύριος να ανοίξει δρόμο και για μας να κηρύξουμε το όνομα του. γιατί και η χώρα μας δυστυχώς είναι στο σκοτάδι και νομίζει ότι έχει την αλήθεια. Γι’ αυτό ο κύριος να μας οδηγεί σε επαγρύπνηση και προσευχή με εκζήτηση του θελήματός του ώστε να γίνει το έργο του και εδώ με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με τους γύρω μας που βρίσκονται στην αμάθεια και ειδωλολατρία. Μακάρι το Πνεύμα Του να μας οδηγεί.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΜΑΛΑΤΕΙΑ
Την Τετάρτη 18 Απριλίου2007 στα γραφεία του Χριστιανικού εκδοτικού οίκου Zirve στην περιοχή της Μαλάτειας και γύρω στις 10.00 το πρωί δέχθηκαν δολοφονική επίθεση από νεαρούς Τούρκους που ανήκουν στην φανατική μουσουλμανική οργάνωση Tarikat. Τους έδεσαν χειροπόδαρα και επί 3 ώρες τους βασάνιζαν με φρικτά και κτηνώδη βασανιστήρια ( τους έκοψαν τα αυτιά τις μύτες τα γεννητικά τους όργανα τα έντερα και τέλος τους αποκεφάλισαν…). Σε όλη τη διάρκεια οι γείτονες δήλωσαν ότι νόμιζαν ότι επρόκειτο για εσωτερικό καυγά
«των χριστιανών»ενώ πολύ αργότερα παρενέβη η αστυνομία μετά από καταγγελία άλλου Χριστιανού που ανυποψίαστος  προσπάθησε να μπει στο κτίριο και βρήκε την πόρτα κλειδωμένη ενώ από μέσα ακούγονταν τα βογκητά και οι επιθανάτιοι ρόγχοι.
Στις γεμάτες συγκίνηση κηδείες που ακολούθησαν η Shemsa η σύζυγος του Necati δήλωσε: « Ο σύζυγός μου έζησε για το Χριστό και πέθανε για τον Χριστό…Ο Necati ήταν δώρο Θεού…
Αισθάνομαι τιμή που τον γνώρισα στη ζωή μου. Είναι τώρα στεφανωμένος στη δόξα…Θέλω να γίνω αντάξια αυτής της τιμής…» . H Susanne Tillman σε μια τηλεοπτική συνέντευξη μίλησε για συγχώρηση…Δήλωσε πως δεν ζητούσε εκδίκηση…επανέλαβε τα λόγια του Κυρίου Ιησού Χριστού πάνω στον Σταυρό «Πατέρα συγχώρησε τους γιατί δεν ξέρουν τι κάνουν….ένας δημοσιογράφος έγραφε την επομένη μέρα στην στήλη του στην εφημερίδα: «Η γυναίκα αυτή μέσα σε μια πρόταση είπε περισσότερα από όσα θα λέγαν 1000 ιεραπόστολοι σε 1000 χρόνια».
Ο Θεός να μας αξιώσει να μιμηθούμε την πίστη των σημερινών μαρτύρων αλλά και την χριστιανική συγχώρηση που έδειξαν οι οικογένειες τους παρά το φρικτό τέλος των δικών τους.
Τα ονόματα των τριών αδελφών είναι:
Ο 46χρονος Γερμανός ιεραπόστολος Tillman Geske με την γυναίκα του Susanne και τα 3 παιδιά τους.
Οι Τούρκοι χριστιανοί Necati Aydin (35 ετών πατέρας δύο παιδιών)  και ο Ugur Yuksel.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΣΑΤΑΝΙΚΟ(εφημεριδούλα μαςοκτώμβριος2009 αριθμός φύλλου 114)
Κυβερνητικοί σε μια χώρα της Μέσης Ανατολής έχουν βγάλει Γραφές με μικροεπεξεργαστές κρυμμένους στα εξώφυλλα. Αυτοί εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητικά σήματα με αποτέλεσμα την καταγραφή της θέσης των Γραφών και κατά συνέπεια τον
εντοπισμό Χριστιανών.  Αρκετές κατ’ οίκον εκκλησίες ανακαλύφθηκαν με αυτό τον τρόπο και τα μέλη τους συνελήφθησαν….
ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΠΗΣ(εφημεριδούλα μας Οκτώβριος 2009 αριθ. Φύλλου 114)
Μαυριτανία(Μάγρεμπ)
Στις 23 Ιουνίου 2009 ο Κρις Λέγκε.. Αμερικανός Χριστιανός που ζούσε στη Μαυριτανία δολοφονήθηκε. Δύο  επιτιθέμενοι προσπάθησαν να τον απαγάγουν και όταν αντιστάθηκε του έριξαν  στο κεφάλι. Αργότερα το ειδησεογραφικό κανάλι Αλ-Τζαζίρα μετέδωσε ένα μήνυμα της Αλ- Κάϊντα που έλεγε:  «δύο ιππότες του Ισλαμικού Μάγρεμπ κατόρθωσαν την Τρίτη το πρωί να σκοτώσουν τον άπιστο Αμερικανό Κρίστοφερ Λέγκετ για τις χριστιανικές του δραστηριότητες».
Η οικογένεια του εξέδωσε την ακόλουθη δήλωση: «Με πνεύμα αγάπης εκφράζουμε την συγχώρεση μας γι αυτούς που αφαίρεσαν τη ζωή του αγαπημένου μας γιου. Ο Κρις είχε μια βαθιά αγάπη για την Μαυριτανία και το λαό της μια αγάπη που κι εμείς την μοιραζόμαστε. Παρ’ όλο  αυτό το τρομερό γεγονός δεν νιώθουμε κακία για το λαό της Μαυριτανίας. Σε πνευματικό επίπεδο συγχωρούμε τους δράστες ζητώντας μόνο να αποδοθεί δικαιοσύνη….ο Λέγκετ η γυναίκα του και τα 4 παιδιά τους ζούσαν 7 χρόνια στο Ελ- Κασρ μια πάμπτωχη περιοχή του Νουακσότ σαν επικεφαλής κέντρου βοηθείας που παρείχε εκπαίδευση σε επιδεξιότητες υπολογιστή ραπτική και γνώση γραφής και ανάγνωσης. Διεύθυνε επίσης ένα μικρό-οικονομικό πρόγραμμα. Τα καλά του έργα σαν χριστιανού δεν τον προστάτεψαν απ’ αυτή την κτηνώδη επίθεση που οι επιτιθέμενοι δικαιολογούσαν με βάση το Ισλαμικό Νόμο περί αποστασίας. 
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ-ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

«ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ-ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟ
ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
ΤΟ  ΑΓΙΟΝ  ΠΝΕΥΜΑ=
(Του Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)
Εκδόσεις (Ο Λόγος Αθήναι 1976)

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Μποσταντζόγλου (1885—1916)


Το έργο του Αγίου Πνεύματος είναι αδιάρρηκτα δεμένο με το έργο του Χριστού.
Ιωάννης  ις:7
Ι 7 Εγώ, όμως, σας λέω την αλήθεια· σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώ· επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θάρθει σε σας· αλλά, αφού αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας.
Πράξειςβ:33
33 Αφού, λοιπόν, υψώθηκε με το δεξί χέρι τού Θεού, και πήρε από τον Πατέρα την υπόσχεση του Αγίου Πνεύματος, το ξέχυσε, αυτό που τώρα εσείς βλέπετε και ακούτε.
    Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για το ιλαστήριο έργο του Χριστού και διότι ύστερα από αυτό αναλήφθηκε στον Ουρανό και σαν δώρο Του μας έστειλε το Άγιο Πνεύμα που ήλθε στην γη
  Το έργο αυτό ήταν προγραμματισμένο προ καταβολής κόσμου(πριν γίνει ο κόσμος)και αποδεικνύει την αρμονία και το αδιαχώριστο της Τριαδικής Θεότητος
 Όταν έφθασε οι καιρός της ενσαρκώσεως του Θείου Λόγου συνέβησαν πολλά θαυμάσια γεγονότα: στον ουρανό εμφανίστηκε το «Άστρον»
Άγγελοι ανεβοκατέβαιναν από τον ουρανό στην γη.
Ακούστηκαν αγγελικές χορωδίες κλπ. Έτσι και κατά την κάθοδον του Αγίου Πνεύματος κατά την ημέραν της Πεντηκοστής έγινε σεισμός ακούστηκε ήχος ως «ανέμου βιαίως φερομένου» και εφάνησαν «γλώσσαι πυρός».
 Όπως ο Χριστός έζησε μέσα στον κόσμο, έτσι και το Άγιο Πνεύμα είναι στον κόσμο και θα παραμείνει μέχρι της συντελείας του αιώνος.
Ιωάννης ιδ: 16 . Το Πνεύμα  θα διδάσκει και θα υπενθυμίζει τα λόγια του Ιηού Χριστού, Ιωάννης ιδ:26.
  Ο Χριστός εφώναξε από τον σταυρό. «Τετέλεσται»
Αυτό σήμαινε ότι τα πάντα που είχαν αμαρτία τελείωσαν δια της δικής Του θυσίας. Όμως το Άγιο Πνεύμα θα παραμείνει στον κόσμο ελέγχοντας τον κόσμο «Περί αμαρτίας και περί δικαιοσύνης και περί κρίσεως»
Ιωάννης ις:8 .
  Έτσι το Πνεύμα αντικατέστησε στη γη τον Χριστό. Και αναμφισβήτητο γεγονός που βεβαιώνει την παραμονή του Πνεύματος στον κόσμο, όπως εξεθέσαμε είναι το όραμα του πρωτομάρτυρα στέφανου. Διαβάζουμε ότι ενώ ο Στέφανος λιθοβολείτο υψώσας τα μάτια του στον ουρανό είδε το Θεό και τον Ιησού Χριστό.  αλλά το Άγιο Πνεύμα δεν το είδε. Γιατί; Επειδή ήταν μέσα του. ώστε αποδεδειγμένα το Πνεύμα το Άγιο παραμένει στην γη και θα μείνει μέχρι της αρπαγής της Εκκλησίας στον ουρανό.
  Πολλές φορές ακούμε μερικούς να προσεύχονται: «Κύριε έκχυσε Σε παρακαλούμε το Πνεύμα Σου το Άγιον εφ’ ημάς». Το αίτημα αυτό δεν είναι ορθό. Είναι μεγάλο σφάλμα διότι το Άγιο Πνεύμα ήλθε στη γη και πολιορκεί κάθε ψυχή. Αν το εκζητήσουμε θα κινηθεί ,θα απορρίψει κάθε εμπόδιο και θα μας επισκεφτεί.
  Όπως οι μαθητές και οι άλλοι πιστοί του Χριστού ενώ Εκείνος ήταν μαζί τους κανενός την βοήθειαν δεν ζητούσαν αφού είχαν την δική Του συντροφιά και ούτε ήταν δυνατόν να Τον ζητούν αφού απουσίαζε έτσι και εμείς σήμερα δεν έχουμε  ανάγκη να μας σταλεί το Άγιο Πνεύμα επειδή είναι κοντά μας γύρω μας και μέσα στην καρδιά μας. Και παρακαλεί για όλον τον κόσμο παρά την αποστασία του την βλασφημία και την περιφρόνηση του κόσμου.
Β΄ Κορινθίους ε:20-21
20 Είμαστε, λοιπόν, πρεσβευτές υπέρ τού Χριστού, ωσάν ο Θεός να σας παρακαλούσε μεταχειριζόμενους εμάς· δεόμαστε, λοιπόν, υπέρ τού Χριστού, συμφιλιωθείτε με τον Θεό.
21 Επειδή, εκείνον που δεν γνώρισε αμαρτία, τον έκανε για χάρη μας αμαρτία, για να γίνουμε εμείς δικαιοσύνη τού Θεού διαμέσου αυτού.
Επί πλέον το άγιο Πνεύμα χαρακτηρίζεται σαν «Παράκλητος». Αν κάποιος ασθενείς κατοικεί σε μέρος απομονωμένο και μακριά από πόλη και χρειάζεται βοήθεια ή περίθαλψη στρέφει  την προσοχή και τις ελπίδες του στο  χωριό ή την κωμόπολη και απ’ εκεί περιμένει την βοήθεια. Εκεί είναι η παρηγοριά του.
Αλλά ο πιστός έχει συνεχώς την παρηγοριά του Αγίου Πνεύματος επειδή είναι πάντοτε κοντά και παρέχει ¨ετοιμότατη βοήθειαν» (ψαλμός μς:1.
  Κάθε ένας από μας ας κάμει μια ενδοσκόπηση για να εξετάσει τον εαυτό του να ιδεί και να διαπιστώσει ποια η ακριβής σχέσης του με το Άγιο Πνεύμα. Και να ποια είναι τα σημεία που πρέπει να εξετασθούν.
 α/. πρέπει να έχουμε την βεβαιότητα ότι το Άγιο Πνεύμα είναι πάντοτε στον κόσμο και στην καρδιά των πιστών με όλη Του την δύναμη και την αγιότητα. Και είναι καθήκον όλων των πιστών έχοντες υπ’ όψιν των τις επαγγελίες του Πνεύματος του Αγίου.»να καθαρίζουν εαυτούς από παντός μολυσμού σαρκός και πνεύματος εκπληρούντες ούτω αγιοσύνη εν φόβω Θεού» β΄ Κορινθίους ζ: 1: φιλιπ.β:17

  β/.  Επειδή το Πνεύμα περιγράφεται σε ορισμένα μέρη της Αγίας Γραφής σαν «περιστερά»Ματθαίος γ:16 πρέπει να συμπεριφερόμαστε με αγιοσύνη ώστε να μην το λυπούμε. Εφεσίους δ: 30
  γ/. Αφού το Πνεύμα είναι και κινείται ανάμεσα μας πρέπει να Του προσφέρουμε ολοπρόθυμα την καρδιά μας σε πλήρη αφιέρωση και με τέλεια υπακοή. Πράξεις β:2-3.
δ/. Το Πνεύμα δόθηκε στον κόσμο κατά θεία οικονομία για να ελέγχει τους αμαρτωλούς και να τους φέρνει σε επίγνωση της αλήθειας ως προς το θέλημα του Θεού. Ιωάννης ις:8-11. εάν είμαστε πληρωμένοι δια του Πνεύματος πρέπει και ημείς μιμούμενοι Αυτόν να καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να εξαγγέλλομαι τις αρετές του Θεού και τα αγαθά που ακολούθησαν τη σωτηρία μας στον αμαρτωλό κόσμο μεταξύ του οποίου κινούμεθα και με τον οποίο ερχόμαστε σε σχέση και συνάφεια.
Α΄ Κορινθίους β:9
  ε/. Αφού το Άγιο Πνεύμα είναι στον κόσμο εμείς οφείλουμε να Τον ακολουθούμε και όχι να προπορευόμαστε από Αυτόν. Πράξεις ις:6-7 ώστε αν μας παρακινήσει στην εκτέλεση κάποιου έργου αγαθού να συμμορφούμενοι ακριβώς με τις υποδείξεις Του. Ρωμαίους η:14
  στ/. Ένας από τους σκοπούς του Αγίου Πνεύματος είναι να μας διδάξει «πάσαν την αλήθειαν» Ώστε δεν πρέπει να στηριζόμαστε στους εαυτούς μας. Ιωάννης ις:12-13.
  ζ/. Το Άγιο Πνεύμα είναι στον κόσμο για να μας παρηγορεί. Γι’ αυτό και δεν συγχωρείται στον πιστό να προβαίνει σε εκδηλώσεις που προκαλούν τη λύπη. Το Άγιο Πνεύμα δίνει χαρά, περιθάλπει πνευματικά τους πιστούς και τους ενισχύει στις αδυναμίες τους.
  η/. Το Πνεύμα παρά τις αντιξοότητες και τη σκληροκαρδία των ανθρώπων δεν έπαυσε να πολιορκεί και να προτρέπει τους αμαρτωλούς να μετανοήσουν και να επιστρέψουν στον Θεό δια Ιησού Χριστού. Έτσι και οι πιστοί πρέπει να πλαταίνουν την καρδιά τους και να είναι μακρόθυμοι. Ησαϊας ξγ: 10 και Πράξεις ζ: 51. έχουμε την υποχρέωση να είμαστε μακρόθυμοι απέναντι όλων εκείνων που ενώ ίσως τους μιλήσαμε εξαντλητικά επί πολλές ημέρες όμως δεν παρουσίασαν ενθαρρυντικά αποτελέσματα στην πνευματική τους κατάσταση. Οφείλουμε να μη αποκάμνουμε ποτέ, ούτε και να απογοητευόμαστε για την κατάσταση αυτών των ψυχών επειδή έτσι και εμάς επί σειρών ετών ή έστω πολλών ημερών το Άγιο Πνεύμα μας προέτρεπε να επιστρέψουμε στον Θεό έως ότου ανοίχθηκαν τα πνευματικά μας μάτια αλλά και η καρδιά μας για να δεχθούμε τον Χριστό και την σωτηρία που μας προσέφερε.
  θ/. Καθήκον κάθε πιστού είναι να παραχωρήσει τον εαυτό του ολοκληρωτικά στον θείο Παράκλητο ώστε να προσεύχεται υπέρ ημών Εκείνος με λόγια που είναι τελείως κατάλληλα και το γνωρίζει «Ωσαύτως δε και το Πνεύμα το Άγιο συμβοηθεί εις τας ασθενείας ημών επειδή το τι να προσευχηθούμε όπως πρέπει δεν γνωρίζουμε αλλά  αυτό το Πνεύμα ικετεύει υπέρ ημών δια στεναγμών αλάλητων». Ρωμαίους η:26. Επίσης προσεύχεσθε εν Πνεύματι Αγίω. Εφεσίους ς:18-και Ιούδα 20.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»  
 
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΤΟ  ΑΓΙΟΝ  ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟ  ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΒΔΟΜΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
(Του Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)
Εκδόσεις (Ο Λόγος Αθήναι 1976)

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Μποσταντζόγλου (1885—1916)

Προτροπές για τον τρόπο μελέτης του Λόγου του Θεού

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΕΒΔΟΜΟΝ
ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ
ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ
    Η έλευσης του Αγίου Πνεύματος στον κόσμο είναι ένα από τα πιο σπουδαία θέματα της Αγίας Γραφής.
  Αν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αντιρρήσεις σχετικά με το Πνεύμα το Άγιο τις έχουν επειδή είναι άπιστοι και οι τέτοιες αντιρρήσεις είναι η φυσική εκδήλωσης της απιστίας τους. Οι άνθρωποι αυτοί  δεν αποδίδουν ως όφειλαν την πρέπουσα εκτίμηση στο Λόγο του Θεού στο σύνολο του.
  Η έλευσης του Αγίου Πνεύματος εις τον κόσμο είναι το θεμέλιο της χριστιανικής πίστεως και βάσης της χριστιανικής πείρας. Και το έργο του Πνεύματος είναι ίσης αξίας με το έργο της σωτηρίας  που πραγματοποίησε ο Χριστός πάνω στο σταυρό υπέρ των αμαρτωλών.
  Κατά την οικονομία της Π. Διαθήκης το Άγιο Πνεύμα δεν έρχονταν στον κόσμο όπως ήλθε κατά την ήμερα της Πεντηκοστής.
  Στο Ιωάννης ζ: 38-39 διαβάζουμε ότι επειδή ο Χριστός δεν είχε δοξαστεί το Άγιο Πνεύμα δεν είχε δοθεί. «τούτο δε είπε περί του Πνεύματος όπερ έμελλον να λαμβάνουσιν οι πιστεύοντες εις Αυτόν».
  Πως εργάστηκε το Πνεύμα κατά την Π. Διαθήκη και πως εργάζεται σήμερα;
  1/. Στην Π. Διαθήκη ο Αιώνιος Λόγος εργάστηκε όπως διεξοδικώς αναφέραμε σε προηγούμενο κεφάλαιο εμφανιζόμενος «ως Άγγελος Κυρίου» Πριν από την ενσάρκωση του π.χ. Γένεσης ις:7-14(εμφανίσθηκε στην Άγαρ, την δούλη της Σάρρας) Γένεσης λβ:24-30     (πάλεψε με τον Ιακώβ)
Γένεσης 32:24-28
 24/. Ο δε Ιακώβ έμεινε μόνος· και επάλαιε μετ' αυτού άνθρωπος έως τα
(Εμφανίστηκε στο Μωϋσή στη βάτο)
Έξοδος γ:1-15
2/.Εφάνη δε εις αυτόν άγγελος Κυρίου εν φλογί πυρός εκ μέσου της βάτου· και είδε και ιδού, η βάτος εκαίετο υπό του πυρός και η βάτος δεν κατεκαίετο.
(Εμφανίστηκε στους γονείς του Σαμψών) Κριταί β:1-4και ιη:15-22
  Ο Λόγος φανερωνόταν σαν «Άγγελος του Κυρίου» επειδή δεν είχε ενσαρκωθεί για να σταυρωθεί και να πραγματοποιήσει το έργο της Σωτηρίας.  Έτσι το Πνεύμα το Άγιο εργάσθηκε κατά πολλούς τρόπους στην Π. Διαθήκη αλλά κατά την ημέρα της Πεντηκοστής ήλθε στον κόσμο για να μείνει μόνιμα εις αυτόν. Αυτό το είχε υποσχεθεί ο Χριστός στους μαθητές Του : Ιωάννης ιδ: 16-17-26 και ιε:26 και ις:7   
  2/. Κατά την Π. Διαθήκη το Άγιο Πνεύμα δεν κατοικούσε στις καρδιές των ανθρώπων. Τους       επισκέπτονταν προσωρινά για να τους κατευθύνει σε έργα αγαθά, αλλά δεν έμενε μόνιμα μαζί τους. Όταν  τελείωνε το έργο Του το Πνεύμα αποσυρόταν και έτσι οι άνθρωποι έμεναν και πάλι όπως ήταν και πριν από την επίσκεψι Του.        
  Από την Πεντηκοστή όμως και ύστερα το Άγιο Πνεύμα κατοικεί μέσα στις καρδιές των πιστών.
Ιωάννης ιδ: 16-17
Και εγώ θέλω παρακαλέσει τον Πατέρα, και θέλει σας δώσει άλλον Παράκλητον, διά να μένη μεθ' υμών εις τον αιώνα,
17 το Πνεύμα της αληθείας, το οποίον ο κόσμος δεν δύναται να λάβη, διότι δεν βλέπει αυτό ουδέ γνωρίζει αυτό· σεις όμως γνωρίζετε αυτό, διότι μένει μεθ' υμών και εν υμίν θέλει είσθαι.
  Κατά την Π. Διαθήκη το Άγιο Πνεύμα ερχόταν σαν επισκέπτης.
Μετά την Πεντηκοστή είναι αχώριστο από τους πιστούς.
  Και όπως ο κάθε άνθρωπος έχει ανάγκη τροφής για να ζήσει έτσι και για κάθε πιστό το Άγιο Πνεύμα είναι στοιχείο απαραίτητο για την ύπαρξη του  3/.  Στην Π. Διαθήκη το Άγιο Πνεύμα επισκεπτόταν δικαίους αλλά και αμαρτωλούς. Παράδειγμα έχουμε το Βαλαάμ. Τα σχετικά με αυτόν υπάρχουν στην:
 Β΄ Πέτρου β: 15-16
15 αφήσαντες την ευθείαν οδόν, πλανήθηκαν και ηκολούθησαν την οδόν του Βαλαάμ υιού του Βοσόρ, όστις ηγάπησε τον μισθόν της αδικίας,
16 ηλέγχθη όμως διά την ιδίαν αυτού παρανομία, άφωνο υποζύγιο με φωνήν ανθρώπου λαλήσαν εμπόδισε την παραφροσύνη του προφήτου.
Και : Ιούδας 11.
11 Ουαί εις αυτούς διότι περιπάτησαν εις την οδόν του Κάϊν, και χάριν μισθού εξεχύθησαν εις την πλάνη του Βαλαάμ, και απωλέσθησαν εις την αντιλογία του Κορέ.
Αποκάλυψη β:14
14 Έχω όμως κατά σου ολίγα, διότι έχεις εκεί τινάς κρατούντες την διδαχήν του Βαλαάμ, όστις εδίδασκε τον Βαλάκ να βάλει σκάνδαλον ενώπιον των υιών Ισραήλ, ώστε να φάγωσιν ειδωλόθυτα και να πορνεύσουν.
  Παρά τα τόσα επιβαρυντικά για τον Βαλαάμ χαρακτηριστικά ο Θεός του έστειλε το Άγιο Πνεύμα και τον χρησιμοποίησε όπως διαβάζουμε στο Αριθμοί κβ:32-33 και κδ:2                                  
32 Και ο άγγελος του Κυρίου τού είπε: Γιατί χτύπησες το γαϊδούρι σου, για τρίτη φορά τώρα; Δες, εγώ βγήκα για να σου εναντιωθώ, επειδή, ο δρόμος σου μπροστά μου είναι διεστραμμένος·
33 και το γαϊδούρι βλέποντάς με παρέκκλινε από μένα για τρίτη φορά τώρα· διαφορετικά, αν δεν είχε παρεκκλίνει από μένα, τώρα εσένα μεν θα σε φόνευα, εκείνο όμως θα το άφηνα ζωντανό.


και κδ:2 Αριθμοί
1 ΚΑΙ βλέποντας ο Βαλαάμ, ότι ήταν αρεστό μπροστά στον Κύριο να ευλογήσει τον Ισραήλ, δεν πήγε, καθώς άλλοτε, να ζητήσει μαντείες, αλλά έστησε το πρόσωπό του προς την έρημο.
2 Και ο Βαλαάμ σήκωσε τα μάτια του ψηλά, και είδε τον Ισραήλ κατασκηνωμένο, σύμφωνα με τις φυλές τους· και ήρθε επάνω του το πνεύμα τού Θεού.
   Άλλο παράδειγμα μας δίδεται στην Α΄ Σαμουήλ ιθ:21-24. είναι ο Σαούλ ο οποίος επιδίωκε την θανάτωση του Δαβίδ αλλά ο Θεός τον επισκέφθηκε με το Πνεύμα το Άγιο.
  Στην Καινή Διαθήκη η διακονία του Πνεύματος δίδεται στους πιστούς και τους πειθαρχούντας στο Θεό εν Χριστώ Ιησού.
Γαλάταςγ:14
14 Για νάρθει στα έθνη η ευλογία τού Αβραάμ διαμέσου τού Ιησού Χριστού, ώστε να λάβουμε την υπόσχεση του Πνεύματος διαμέσου τής πίστης.
Πράξεις ιε:8-9
8 Και ο καρδιογνώστης Θεός έδωσε σ' αυτούς μαρτυρία, χαρίζοντας σ' αυτούς το Πνεύμα το Άγιο όπως και σ' εμάς.
9 Και δεν έκανε καμιά διάκριση ανάμεσα σ' εμάς και σ' αυτούς, καθαρίζοντας τις καρδιές τους διαμέσου τής πίστης.
Α΄ Θεσσαλονικείς δ:8
8 Γι' αυτό, εκείνος που τα αθετεί αυτά, δεν αθετεί άνθρωπο, αλλά τον Θεό, ο οποίος και μας έδωσε το Πνεύμα του το Άγιο.
Α΄ Κορινθίους ς:11
11 Και μερικοί υπήρξατε τέτοιοι· αλλά λουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε, στο όνομα του Κυρίου Ιησού, και με το Πνεύμα τού Θεού μας.
  Το Άγιο πνεύμα καθαρίζει καρδιές.
  Για να λάβει κάποιος το Πνεύμα το Άγιο πρέπει να ταπεινωθεί και να μετανοήσει ειλικρινά. Πράξεις β:47-38 καιε:28
Διαβάζουμε ότι το Πνεύμα δίδεται εις τους πειθαρχούντας στον Κύριο.
4/. Κατά  την παλαιά Διαθήκη το Άγιο Πνεύμα δεν ερχόταν σε όλους τους ανθρώπους. Μετά την Πεντηκοστή όμως έρχεται σε κοινωνία με όλους τους ανθρώπους οι οποίοι θα Τον εκζητήσουν με μετάνοια και πίστη καθώς και προς όσους πεινούν και διψούν για την δικαιοσύνη και την αλήθεια εν Χριστώ Ιησού. Και ο Θεός τους λυτρωμένους που τους αναγνωρίζει σαν δικούς τους σφραγίζει δια του Αγίου Πνεύματος.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ"

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑΣ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ ΣΑΜΨΟΥΝΤΑΣ
Χθες ανέβασα να το διαβάσουν όσοι παρακολουθούν τη σελίδα μου αυτό το γράμμα που μας το διάβασαν στην Εκκλησία. Ήθελα να πω δύο λόγια. Ποια; Αυτά που αισθάνθηκα μέσα μου.
 Πρώτα σκέφθηκα ότι είμαστε όλοι αναπολόγητοι διότι ο Θεός μας έχει δώσει την ευλογία ο καθένας μας τουλάχιστον να έχουμε μια Αγία Γραφή και να έχουμε την δυνατότητα να πάμε να αγοράσουμε έστω μία.
Έχουμε ένα αδελφό που τον λένε Δημήτρη. Ο αδελφός αυτός έχει μοιράσει τότες Αγίες Γραφές και μοιράζει αμέτρητες.
Ο αδελφός αυτός δεν είναι νέος είναι και άρρωστος από την καρδιά του έκαν εγχείρηση, και όμως δεν το βάζει κάτω με το γυρίζει όλο το Νομό Σερρών με φλόγα μεγάλη στον Κύριο να διαδοθεί το Ευαγγέλιο.
Μιλάει σε ανθρώπους δεν ντρέπεται δεν φοβάται.
Γι’ αυτό λέγω οι άνθρωποι μέσα κι εγώ θα είμαστε μια μέρα αναπολόγητοι δια βάζοντας αυτό το γράμμα.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Σας γράφω από τη φυλακή της Σαμψούντας ¨ Βεσιρ Κιοπρού ¨. Διαβάζοντας αυτό το γράμμα θα διερωτηθείτε ποιος είναι αυτός. Πρώτα από όλα λοιπόν να συστήσω τον εαυτό μου. είμαι 46 ετών και πέρασα μια άθλια ζωή. Βρίσκομαι στη φυλακή εκτελώντας την ποινή μου για παράνομες πράξεις.
  Σας παρακαλώ αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε αυτό το γράμμα καθώς δεν ζητώ βοήθεια αλλά θέλω απαντήσεις σε κάποια μου ερωτήματα.
  Έχω  γεννηθεί στην περιοχή της Σαμψούντας, αλλά έζησα σε διαφορετικές πόλεις. Ποτέ μου δεν είχα μια κανονική οικογένεια. Αυτή η έλλειψη με οδήγησε σε αυτή την θλιβερή ζωή και μ’ έκανε ένα άθλιο -κακό άνθρωπο. Είμαι  κακός και έχω διαπράξει πολλές αμαρτίες.
  Τώρα είμαι φυλακισμένος και δεν γνωρίζω πόσο ακόμα θα μείνω εδώ μέχρι την δίκη μου. τον πρώτο καιρό ήμουν πολύ νευρικός επειδή δεν γνώριζα πόσο θα μείνω και πως θα ζήσω μέσα σ’ αυτούς τους τέσσερις    τοίχους. Δεν ήθελα να μιλάω με κανέναν.
  Αγαπούσα και αγαπώ πολύ να διαβάζω. Εδώ μέσα υπάρχει μικρός αριθμός βιβλίων και εφημερίδων. Αυτά που πέφτουν στα χέρια μου τα διαβάζω. Δεν έχω άλλη επιλογή. Ακόμα και τα μικρό-δέματα που έρχονται στους συγκρατούμενους μου τυλιγμένα με παλιές εφημερίδες και αυτά ακόμη τα διαβάζω.
Μια μέρα ένα τέτοιο περιτύλιγμα από εφημερίδα έπεσε στα χέρια μου. επειδή δεν ήξερα τι να κάνω διάβασα ακόμη και τις πιο ασήμαντες λεπτομέρειες. Καθώς διάβαζα έλκυσε την προσοχή μου μια διαφήμιση πολύ -πολύ μικρή. ¨Έχετε ποτέ διαβάσει την Καινή Διαθήκη;¨ Με μια λαχτάρα είπα από μέσα μου, μακάρι να την είχα και να την διάβαζα. Πέρασαν αρκετές εβδομάδες τόσο που είχα ξεχάσει αυτή τη διαφήμιση. Μια μέρα ένας επισκέπτης έφερε στη βιβλιοθήκη διάφορα βιβλία.
  Έτρεξα αμέσως και τα άρπαξα. Διάφορα βιβλία που δεν ήξερα ούτε τους συγγραφείς ούτε τι έγραφαν. Τα πήρα και πηγαίνοντας στο κελί μου εξέταζα σε ποιον ανήκουν. Ανάμεσα τους είδα ένα λεπτό πράσινο βιβλίο που σαν τίτλο του είχε: ¨Νερό, ψωμί και ζωή ¨ δεν κατάλαβα περί τίνος επρόκειτο και το άφησα να το διαβάσω τελευταίο. Διαβάζοντας αυτό το μικρό πράσινο βιβλίο κατάλαβα ότι ήταν ένα κομμάτι από την Καινή Διαθήκη. Ήταν το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο. Πίστεψα στον Ιησού για τον οποίο γράφει αυτό το βιβλίο. Εκείνος και για μένα καρφώθηκε στο Σταυρό του Γολγοθά. Έχω πολλές απορίες. Ξέρω ότι δεν είναι αρκετά αυτά που ξέρω για Εκείνον. Το Ευαγγέλιο είναι δύναμης και αυτά που περιγράφει αυτό το βιβλίο που έκανε ο Ιησούς είναι όλα αλήθεια. Αλλά το Ευαγγέλιο αυτό είναι; Δεν πρέπει να είναι ένα πιο μεγάλο βιβλίο; Έχω διαβάσει και το Κοράνι και κάπου γράφει ότι ο Ιησούς όταν ήταν μικρός είχε κάνει ένα
Πουλί από λάσπη και το φύσησε μέσα του και το πουλί πήρε ζωή πέταξε και έφυγε και το είδαν πολλοί. Αυτό δεν μπόρεσα να βρω μέσα σ’ αυτό το βιβλίο. Θέλω να μάθω γι αυτό το θέμα. Επίσης πουθενά το βιβλίο αυτό δεν ονομάζει τον Ιησού <<Χαξρέτη>> Σημείωση: αυτή τη λέξη την βάζουν μπροστά από κάθε όνομα προφήτη όπως και του Μωάμεθ.
  Πουθενά δεν διάβασα αυτή την προσφώνηση σ’ αυτό το βιβλίο.  Όταν θέλουμε να μιλήσουμε στους άλλους γι Αυτόν πως θα τον ονομάσουμε; <<Ιησού>>;
  Πως μπορούν να απαντηθούν αυτά τα ερωτήματα μου;
  Όταν παίρνω αυτό το βιβλίο στα χέρια μου, μου έρχεται μια ηρεμία.
Ακόμα και αυτούς που με έβλεπαν με κακό μάτι και μάλωνα μαζί τους-τους χαιρετώ. Τι μου συμβαίνει; Δεν ξέρω σε ποιόν να απευθυνθώ. Εάν το γράμμα αυτό έρθει στα χέρια κάποιου χριστιανού παρακαλώ ας με βοηθήσει γράφοντας μου στην διεύθυνση των φυλακών.
  Πως πρέπει να προσεύχομαι; Μείς οι Χριστιανοί νηστεύουμε; Τίποτα δεν ξέρω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι ο Ιησούς καρφώθηκε για όλους τους ανθρώπους στον σταυρό.
  Το ιερό αυτό βιβλίο τις νύχτες το βάζω κάτω από το μαξιλάρι μου και κοιμάμαι. Πολλές φορές ο Κύριος Ιησούς έρχεται κοντά μου, Τον βλέπω μέσα σε ένα λευκό ένδυμα και κρατά μια ράβδο μέσα από αυτό το βιβλίο είδα πως παρουσίαζε τον εαυτό Του σαν ποιμένα και εγώ είμαι κοντά Του. Με μια ράβδο κοίταζε γύρω του. Παντού ήταν όλα πράσινα και δεν ήθελα ποτέ να ξημερώσει. Όλη  την ποινή μου θα ήθελα να τη ζήσω μεσ’ αυτό το όνειρο. Δυστυχώς όταν ξυπνώ το πρωί αντιλαμβάνομαι ότι βρίσκομε μέσα στο κελί της φυλακής.
  Τώρα προσπαθώ να αποστηθίσω αυτό το βιβλίο όπως είναι. Όλοι απορούν που ολόκληρες εβδομάδες διαβάζω το ίδιο βιβλίο και με ρωτούν. Εξήγησα σ’ ένα φίλο μου, το τι λέει αυτό το βιβλίο αλλά δεν ανέφερα το όνομα του βιβλίου. Συγνώμη γι αυτό. Έδειξε ενδιαφέρον ο φίλος μου αλλά επειδή είναι ένα μου πρότεινε να το αντιγράψει σε ένα άδειο καθαρό τετράδιο. Η αντιγραφή αυτού του βιβλίου μήπως είναι αμαρτία; Σκέπτομαι ότι δεν θα είναι αμαρτία αλλά μήπως αντιγράφοντας το δεν θα είναι πλέον ιερό;
  Από καμιά φορά έρχονται εδώ Ιμάμ (θρησκευτικοί ηγέτες των Μουσουλμάνων και κάνουν ναμάζ όλοι μαζί.
  Οι πρωτοχρονιές εδώ είναι ιδιαίτερες ημέρες. Αυτές τις ημέρες εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Αυτά δεν τα ξέρουμε. Μαζί με το φίλο μου που κι αυτός έγινε χριστιανός γονατίζουμε και προσευχόμαστε και πολλές φορές διαβάζει μια σελίδα ο ένας και μια σελίδα ο άλλος από αυτό το βιβλίο.

Είναι σωστό αυτό που κάνουμε;
 Μήνες τώρα η οικογένεια μου δεν ενδιαφέρεται για μένα. Όλοι έχουν επισκέψεις και τους φέρνουν έστω μερικές από τις ανάγκες τους. Εγώ δεν έχω κανέναν από τους συγγενείς μου, να ενδιαφέρεται για μένα εδώ στη φυλακή.
  Στην αρχή σκέφτηκα πως είμαι πολύ αμαρτωλός και δεν μπορώ να γίνω Χριστιανός. Αλλά στο βιβλίο αυτό το Ιερό γράφει πως μια γυναίκα που είχε συλληφθεί για μοιχεία και ήταν πολύ αμαρτωλή της συγχωρέθηκαν οι αμαρτίες της. Ο Ιησούς της είπε ; <<Εγώ σε συγχωρώ >>. Μια τόσο αμαρτωλή γυναίκα την συγχώρησε.  Είμαι βέβαιος πως συγχωρεί κι εμένα και πιστεύω πως Αυτός ο Κύριος θα συμπληρώσει κάθε μου ανάγκη.
  Είμαστε δύο άτομα που περιμένουμε να έχουμε μια επαφή με ανθρώπους που μπορούν να δώσουν απαντήσεις στα πολλά μας ερωτηματικά. Είμαστε πλέον Χριστιανοί. Ο Ιησούς είναι και δικός μας Καλός ποιμένας και ξέρουμε ότι πέθανε στη δική μας θέση. ξέρουμε ότι μας αγαπά και μας γνωρίζει πολύ καλά. Θέλουμε να ζήσουμε σαν πραγματικά παιδιά δικά Του. Βοηθήστε μας  και μιλήστε μας για Τον Κύριο. Φέρτε μας και άλλα βιβλία σας παρακαλούμε. Μην μας αγνοήσετε όπως έκαναν οι οικογένειες μας. Μην στρίψετε το πρόσωπο σας από μας. Ζητώ στο όνομα του Κυρίου μας βοηθήστε μας. Μετά που θα βγούμε από εδώ  θέλουμε να γίνουμε πιστοί Του ακόλουθοι. Παρακαλούμε ενδιαφερθείτε για μας. Ζητάμε μόνο να μας πείτε για το Κύριο μας. ¨ Όταν βγούμε από δω θα πάμε κι εμείς στην Εκκλησία για να υπηρετήσουμε τον Κύριο μας τον Ιησού Χριστό. Εάν μας επισκεφθείτε φέρτε μας βιβλία βοηθητικά πνευματικά. Χρήματα δεν έχουμε αλλά για τα βιβλία που θα μας φέρεται μπορούμε να σας δώσουμε μικρά πράγματα για το σπίτι τα οποία φτιάχνουμε εδώ στη φυλακή. Θέλουμε τρία από αυτά τα βιβλία γιατί το δικό μου το έχω καλύψει με χαρτί μη τυχόν και μου χαλάσει, το άλλο το θέλω για το φίλο μου και το τρίτο να το δώσω σε κάποιον που στο μέλλον θα ενδιαφερθεί.
  Ελάτε κοντά μας. Βοηθήστε μας. Δεν ζητούμε τίποτε άλλο από σας.
Εάν θέλετε να μας στείλετε τα βιβλία που ας ζητούμε ταχυδρομικός γράψτε μας πως μπορούμε να έλθουμε σε επαφή μαζί σας. Θα χαρούμε πολύ όμως να σας δούμε κοντά μας γιατί με την αλληλογραφία είναι δύσκολο να μας εξηγήστε τις τόσες απορίες μας.
  Για το χατίρι Του Κυρίου Ιησού κάντε το αυτό για μας.
Ο κατάδικος Γκιοσέλ Τας
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΑΥΤΌ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΝΙΓΡΙΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗ-28-8-2011

ΧΡΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

ΤΟ  ΑΓΙΟΝ  ΠΝΕΥΜΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ  ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΚΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
(Του Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)
Εκδόσεις (Ο Λόγος Αθήναι 1976)

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Μποσταντζόγλου (1885—1916)

Προτροπές για τον τρόπο μελέτης του Λόγου του Θεού

1/. Πρέπει να μελετούμε τον Λόγο του Θεού με μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση. Στο Ησαϊας ( ξς: 22)  διαβάζουμε τα λόγια του Κυρίου. «Εις τίνα θέλω επιβλέψει; Ει μη εις τον τρέμοντα τον λόγο μου. Διότι μεγάλυνες τον λόγον σου υπέρ πάσαν την  φήμη σου».(Ψαλμός ρλη:2)
  Είναι προτιμότερος ο Θάνατος παρά η απόρριψης της θεοπνευστίας της Αγίας Γραφής γι’ αυτό και πρέπει να τη μελετούμε με φόβο Θεού χωρίς ενδοιασμό ή επιφύλαξη χωρίς  να προσθέτουμε ή να αφαιρούμε κάτι από το Λόγο και να τον αναγνωρίζουμε σαν μοναδικό μας οδηγό και μοναδική πνευματική τροφή στη ζωή μας. Χωρίς τη γνώση του Λόγου του Θεού είμαστε τυφλοί και δυστυχισμένοι. Αλλά  μελετούμε σύμφωνα με τους ανωτέρω όρους, ο Θεός μας επιφυλάσσει τις πνευματικές Του ευλογίες
επειδή μας αναγνωρίζει σαν παιδιά Του.
 2/. Επειδή είμαστε άνθρωποι με αδυναμίες, για να κατανοήσουμε πλήρως και ολοκληρωτικά τον Λόγο του Θεού, πρέπει να αδειάσουμε τους εαυτούς μας από κάθε φρόνημα της σαρκός, και από τον εγωισμό μας και να κατανοήσουμε τα μεγαλεία της δόξας του Θεού, Μάρκος ι:15.
 Το εδάφιο αυτό συναρτημένο  με άλλα παρόμοια ,μας αποκαλύπτει ότι κανείς δεν θα εισέλθει στη βασιλεία του Θεού αν δεν καταντήσει σαν μικρό παιδί ως προς την πίστη και την ταπεινοφροσύνη, αλλά και αν δεν είναι συντετριμμένη η καρδιά του, Ιάκωβος α:21 Ψαλμοί ριθ:18
  3/. Πρέπει να μελετούμε τον Λόγον του Θεού δια Πνεύματος Αγίου  επειδή το Άγιο Πνεύμα είναι ο συγγραφεύς και όχι κάποια άλλη δύναμης. Και το Πνεύμα είναι το κλειδί που θα μας ανοίξει το νου μας να κατανοήσουμε το Πνεύμα της Αγίας Γραφής.
  Η Αγία Γραφή μοιάζει με την άνυδρη γη που άμα ποτισθεί με το Άγιον Πνεύμα μετατρέπεται σε ένα απέραντο χώρο γεμάτο με ανεξάντλητους πίδακας ζωντανών υδάτων και με χλοερές βοσκές για μας για να μας ξεδιψούν και να μας χορταίνουν με πνευματικές ευλογίες.
  Ο Λόγος του Θεού είναι γλυκύτερος από τους σταλαγμούς της κηρήθρας. Στην Εφεσίους δ: 30 και Ησαϊας  ξγ: 10 προτρεπόμαστε να μη λυπήσουμε το Άγιο Πνεύμα, επειδή αν το κάνουμε η Αγία Γραφή θα
καταντήσει για μας ένα βιβλίο ανούσιο και άχρηστο και χωρίς σημασία για την θεοπνευστία της Αγίας Γραφής της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης. 
  Ίσως στις μεταφράσεις των Διαθηκών να παρατηρούνται έστω και σπάνια μερικά λάθη ή παραλείψεις. Αλλά γι αυτό υπεύθυνο δεν είναι το Άγιο Πνεύμα πχ στο Ματθαίο α: 20 διαβάζουμε ότι «Άγγελος Κυρίου εφάνη κατ’ όναρ εις τον Ιωσήφ». Αλλά στην Παλαιά Διαθήκη ο Τίτλος «Άγγελος Κυρίου» αναφέρεται αποκλειστικά στον Ιησού Χριστό.
(Κριταί ιγ:18)
17 Και είπεν ο Μανωέ προς τον άγγελον του Κυρίου, Τι είναι το όνομά σου, διά να σε δοξάσωμεν, αφού εκπληρωθεί ο λόγος σου;
18 Ο δε άγγελος του Κυρίου είπε προς αυτόν, Διά τι ερωτάς περί του ονόματός μου; διότι είναι θαυμαστόν.
19 Τότε έλαβεν ο Μανωέ το ερίφιον το εξ αιγών και την εξ αλφίτων προσφοράν και προσέφερεν εις τον Κύριον επί της πέτρας· και θαυματούργησε· ο δε Μανωέ και η γυνή αυτού έβλεπαν 
Διότι, ενώ η φλοξ ανέβαινε επάνωθεν του θυσιαστηρίου προς τον ουρανόν, ανέβη και ο άγγελος του Κυρίου εν τη φλογί του θυσιαστηρίου· ο δε Μανωέ και η γυνή αυτού έβλεπαν· και έπεσαν κατά πρόσωπον επί την γην.
21 Και δεν εφάνη πλέον ο άγγελος του Κυρίου εις τον Μανωέ και εις την γυναίκα αυτού. Τότε εγνώρισεν ο Μανωέ ότι ήτο άγγελος Κυρίου.
22 Και είπεν ο Μανωέ προς την γυναίκα αυτού, Βεβαίως θέλομεν αποθάνει, διότι είδομεν τον Θεόν.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Ησαΐας 9:6
Διότι παιδίον εγεννήθη εις ημάς, υιός εδόθη εις ημάς· και η εξουσία θέλει είσθαι επί τον ώμον αυτού· και το όνομα αυτού θέλει καλεσθή Θαυμαστός, Σύμβουλος, Θεός ισχυρός, Πατήρ του μέλλοντος αιώνος, Άρχων ειρήνης.
 Ώστε στο Ματθαίος α:20 έπρεπε να γραφεί στο Ιωάννη ένας Άγγελος από τις στρατιές των αγγέλων του Θεού.
  Ο αξιωματικός τίτλος «Άγγελος Κυρίου ανήκε στον Ιησού Χριστό, αλλά κατά τον καιρόν που ο Ιωσήφ είδε το όνειρο, ο Ιησούς δεν είχε ακόμη γεννηθεί. Υπάρχουν όμως δυστυχώς πολλοί που είναι ακατάρτιστοι πνευματικός και δεν έχουν ανατάμει=(σχολιαστική εξέταση) τον λόγο του Θεού με την μάχαιρα του Πνεύματος και γι αυτό αρνούνται την θεοπνευστία της Βίβλου εξ’  αιτίας τέτοιων εσφαλμένων λέξεων ή φράσεων όπως αυτές που αναφέραμε προηγουμένως ή και όπως αυτές που θα αναφέρομαι στην συνέχεια. Λ.Χ. στον Ψαλμό μ:6-8 διαβάζουμε «διάνοιξες εν εμού ώτα» και στην Εβραίους ι: 5-8 «Ητοίμασας εις εμέ σώμα».
Παρατηρούν ότι το ίδιο γεγονός παριστάνεται με διαφορετικές λέξεις, ενώ θα έπρεπε και στα δύο εδάφια να υπάρχει αυτή η φράσης. Και  εξ΄ αυτού

στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει θεοπνευστία.
  Όμως λησμονούν ότι το Άγιο Πνεύμα δεν είναι γραμματεύς, αλλά συγγραφέας της Βίβλου. Και ότι και στα δύο αυτά μέρη της Αγίας Γραφής, το Άγιο Πνεύμα ομιλεί για την ενσάρκωση του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού χάριν της σωτηρίας της ανθρωπότητας.
  Ώστε μόνο αντίθεσης δεν υπάρχει μεταξύ της εκφράσεως στον ψαλμό 50 και εκείνης στην προς Εβραίους επιστολή αλλά υπάρχει ζηλευτή αρμονία και ταυτότης εικόνας που αφορά το ίδιο πράγμα. Κα να πως:
 Στον Ψαλμό 50: 6-8  όπου αναφέρεται  «διήνοιξεν ες εμέ ώτα»
Στην έξοδο κα:5-6
Αλλ' εάν ο δούλος είπη φανερά, Αγαπώ τον Κύριο μου, την γυναίκα μου και τα τέκνα μου, δεν θέλω εξέλθει ελεύθερος·
6 τότε ο κύριος αυτού θέλει φέρει αυτόν προς τους κριτές· και θέλει φέρει αυτόν εις την θύραν ή εις τον παραστάτη της θύρας, και ο κύριος αυτού θέλει τρυπήσει το ωτίον αυτού με τρυπητήρι· και θέλει δουλεύει αυτόν διαπαντός.
   Εκεί διαβάζουμε ότι ο δούλος μετά από επταετή δουλεία έπρεπε να ελευθερώνεται. Εάν όμως ο δούλος έλεγε στον Κύριο του ότι τον αγαπούσε και ήθελε να παραμείνει μαζί του τότε ο Κύριος θα τον έφερνε στους κριτές και μπροστά τους θα ομολογούσε ότι αρνείται να ελευθερωθεί και να φύγει και ήθελε να παραμείνει με τον Κύριο του. ύστερα θα τον έφερνε κοντά στη θύρα και εκεί θα του τρυπούσε το αυτή με ένα τρυπητήρι. Αυτό ήταν σημείο που εβεβαίωνε ότι θα υπηρετούσε τον Κύριο του εφ’ όρου ζωής. 
  Στην Φιλιππησίους β:6-8  αναφέρεται κατά μεταφοράν ότι ο Ιησούς Χριστός έλαβε «δούλου μορφήν» και αυτό ακριβώς σημαίνει το «διανοίξας εις εμέ ώτα». 
  Πως όμως είναι δυνατόν να τρυπηθεί το αυτί αν δεν υπάρχει σώμα; Το αυτί είναι πάνω στο σώμα. Ώστε και οι δύο αυτές οι παραστάσεις αναφέρονται στην ενσάρκωση του Ιησού Χριστού.
Εφεσίους 6:
6 μη κατ' οφθαλμοδουλείαν ως ανθρωπάρεσκοι, αλλ' ως δούλοι του Χριστού, εκπληρούντες το θέλημα του Θεού εκ ψυχής,
7 μετ' ευνοίας δουλεύοντας εις τον Κύριον και ουχί εις ανθρώπους,
8 εξεύροντες ότι έκαστος ό,τι καλόν πράξη, τούτο θέλει λάβει παρά του Κυρίου, είτε δούλος είτε ελεύθερος.
  Ας προσπαθήσουμε τώρα να δώσουμε ερμηνεία στην Β΄ Κορινθίους γ:6 όπου αναφέρεται ότι «το γράμμα θανατώνει το δε πνεύμα ζωοποιεί»
Επειδή αυτή η δήλωσης χρησιμοποιείται από τους αρνούμενους την θεοπνευστία της Αγίας Γραφής σαν απόδειξη του ισχυρισμού τους.
 Πως είναι δυνατόν λέγουν να είναι η Γραφή θεόπνευστος αφού το γράμμα θανατώνει το δε πνεύμα ζωοποιεί;

   Για να καταλάβουμε το ζήτημα τούτο πρέπει να μελετήσουμε ολόκληρο το τρίτο κεφάλαιο της προς Κορινθίους  Β΄ επιστολή στο κεφ. γ: τα εδάφια 3-8-17 και το 18 είναι σχετικό με το εδάφιο 6 που αναφέρεται στο Πνεύμα το Άγιο. Αλλά τι σημαίνει η φράσης «το γράμμα θανατώνει;»
  Κατ’ αρχήν πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν ότι ξ λέξης «γράμμα» δεν σημαίνει όλα τα γράμματα της Αγίας Γραφής.
  Στο εδάφιο 6 διαβάζουμε: «όστις και έκαμεν ημάς ικανούς να είμεθα διάκονοι της Καινής Διαθήκης ουχί κατά γράμματος αλλά δια του πνεύματος». Τι είναι λοιπόν αυτό το «γράμμα» ;
  Στο εδάφιο 3 αναφέρεται καθαρά ότι το γράμμα που θανατώνει είναι εκείνο που είναι γραμμένο με μελάνη ή λαξεμένο σε λίθινες πλάκες. Έτσι το γράμμα αυτό είναι ο Νόμος ο γεγραμμένος στις πλάκες του Μωϋσέως με μελάνη ή σκαλισμένος πάνω σε πέτρες. Ο Νόμος εκείνος ήταν διακονία θανάτου εδάφιον 7. Και  στο εδάφιο 9 αναφέρεται σαν «διακονία κατάκρισης». Αλλά  στα εδάφια 11-18 βεβαιώνεται ότι ήταν υπό κατάργηση. Όλα αυτά μας δείχνουν ότι αφορά το Νόμο. Ας προσέξουμε τώρα άλλα εδάφια.
  Στο εδάφιο 3 το Πνεύμα ονομάζεται «Πνεύμα Θεού» στα εδάφια 6 και 8 απλώς «Πνεύμα». Στο εδάφιο 9 «Διακονία δικαιοσύνης». Και στο εδάφ. 11 «το Ένδοξον της παραμονής του Πνεύματος» και τέλος στα εδάφια 17 και 18 το Πνεύμα ονομάζεται «Ο Κύριος» και «Το Πνεύμα του Κυρίου».
   Σε όλα αυτά τα εδάφια αποκαλύπτεται ότι ο Κύριος είναι το Πνεύμα και όπου είναι το Πνεύμα του Κυρίου, εκεί είναι  και ελευθερία. Σε όλο δε το κεφάλαιο τούτο ο Απόστολος Παύλος διακηρύττει ότι ο Νόμος δεν δόθηκε δια σωτηρία επειδή ο Νόμος αναφέρεται στην αμαρτία και στην κατάκριση της αμαρτίας, Ρωμαίους γ: 20, Γαλάτας γ:10-11
  Δια του Νόμου έγινε η γνώσης της αμαρτίας αλλά δεν υπήρχε τρόπος αποτελεσματικός ώστε να γίνεται αποχή από αυτήν ή να καταβάλλεται, άμυνα. Στον προσδιορισμένο όμως καιρό όταν ήλθε το Άγιο Πνεύμα έδωσε εφόδια δια μέσου των οποίων καταπολεμείται αποτελεσματικά η αμαρτία.
Και αυτός είναι ο Λόγος για τον οποίο αναφέρεται στην Γραφή ότι «το μεν γράμμα(λόγος) θανατώνει το δε Πνεύμα ζωοποιεί».
 «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»





Και όμως παρ’ όλη τη διαύγεια των νοημάτων που υπάρχουν στην Αγία Γραφή και την οποία προσπαθήσαμε να αποδείξουμε ορθοτομώντας το Λόγο ώστε να διαβεβαιωθεί η θεοπνευστία της Αγίας Γραφής όμως υπάρχουν πολλοί που έχουν αντιρρήσεις πάνω σε τούτη την αλήθεια.
  Η Αγία Γραφή δια μέσου των προφητών, μας ομιλεί δια της χρησιμοποιήσεως λέξεων και προτάσεων. Το ίδιο δεν κάνουμε και εμείς σε όλη την ζωή;
  Παραδείγματος χάριν  για να εκφράσουμε την θέληση μας και να πούμε «Θύρα», δεν θα χρησιμοποιήσουμε την λέξη «Θύρα»; Το να κρατήσουμε πέννα και να έχουμε μελάνη και χαρτί μονάχα δεν θα γίνουμε κατανοητοί από άλλους εκτός και αν χρησιμοποιήσουμε και γράψουμε λέξεις που θα συνθέσουν φράσεις και μάλιστα που να είναι κατάλληλες και να χαρακτηρίζουν το αντικείμενο των σκέψεων μας. Αυτός είναι ο τρόπος  με τον οποίο ο ένας άνθρωπος καταλαβαίνει, τον άλλο.
  Κάθε άνθρωπος ενώ μελετά τον θεόπνευστο λόγο της Γραφής πρέπει να έχει υπ’ όψιν του τις συστάσεις και οδηγίες του Πνεύματος που δίδονται δια μέσου αυτού ώστε να μην παρασύρεται και δίνει ερμηνείες αντίθετες με την αποκάλυψη του θείου λόγου. Πρέπει ακόμη να προσέχει στον τρόπο με τον οποίο είναι συντεταγμένος ο λόγος που προσφέρει τις οδηγίες του Αγίου Πνεύματος.
  Παραδείγματος χάριν στην Α Επιστολή του Ιωάννου κεφ.α:7 αναφέρεται ότι: «Το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού Αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας». Δεν λέγει «εκαθάρισεν ημάς κάποτε» αλλά ότι συνεχώς «καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας». Αν ήταν διαφορετικά δεν θα ήταν δυνατόν να συνεχισθεί μέσα μας η ζωή του Χριστού.
  Επίσης στο Ιωάννης ζ: 37 διαβάζουμε: «όστις διψά ας έρχεται κα ας πίνει». Αυτό σημαίνει να πίνει όχι μονάχα μια φορά αλλά να έρχεται επανειλημμένα και να πίνει. Επειδή αυτή είναι η βάσης της χριστιανικής ζωής. Και όσα αναφέραμε είναι λόγια του Αγίου Πνεύματος και όχι ανθρώπου.
  Είναι  γνωστό ότι η Αγία Γραφή έχει γραφτεί εν μέρει στην Εβραϊκή
γλώσσα και εν μέρει στην Ελληνική. Για να μη νομίσει λοιπόν κάποιος ότι σε όσα αναφέραμε για να βεβαιωθεί η δια του Πνεύματος συγγραφή της Βίβλου δηλαδή η θεοπνευστία της υπάρχει κάποια προσθήκη ας ανατρέχει στα αρχέτυπα κείμενα αν θέλει και από αυτά ας αντλεί τα σωστά μαθήματα που έχουν στα συμπεράσματα εκείνα τα οποία είναι αναγκαία για την πνευματική ανάταση και την οικοδομή της ψυχής εν Κυρίω.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΣΥΣΤΗΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΤΥΧΙΚΟΣ" -- WWW.TYXIKOS.GR READ OUR MAGAZINE
ΚΑΙ ΤΟ
BLOG "ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΑ
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»’